مينا موحد الأسرتين - الجزء الاول ( تمهيد)
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
اسمى جورج و قصتى تبدأ من تعرفى فى الشغل على مونيكا ، وتعلقى بيها ، وهى كانت شخصية قوية و انوثتها واضحة بصدر كبير وطيز مدورة دا غير انها كانت بتلبس براحتها جدا وكنت مبسوط بنظرات الرجالة ليها اللى كلها شهوة ، وصارحتها بحبى ورغبتى فيها ، لكن هى كان ليها شروط لان اختها مرت بتجربة جواز سيئة و مكنش فيه امكانية طلاق وانا قلت ليها موافق من غير ما اعرف الشروط لكن هى صممت ولما قالت انها عايزة تكون المتحكمة فى العلاقة و الكلمة كلمتها مكنتش متضايق على العكس رحبت جدا وقلت لها ان دى رغبتى برضه لانى بطبعى خاضع وحابب اكون سليف ليها وهى امبسطت جدا بدا واتخطبنا.
بعد الخطوبة وقربى من عيلة مونيكا وفهمى لطبيعة شخصيتهم فهمت ان ابوها شخصية خاضعة لامها وانا كنت سعيد بدا لكن مشكلتهم هى ان اختها قررت تتجوز من زميلها اللى شخصيته كانت قوية و رافض الخضوع لاختها علشان كده حصلت المشاكل ، ولما اتعاملت مع يوستينا اختها لقتها ست مثيرة جدا زى مونيكا وعينها على الرجالة و بتعرف اكتر من شخص وحسيت ان جوزها مظلوم معاها وانه مش وحش زى ما قالوا لكن حبى لمونيكا ورغبتى فى الخضوع خلتنى اسكت واكمل مع مونيكا بترحاب لانى حابب اكون سليف زى ابوها وكنت شايفها المستريس اللى بحلم بيها وصعب الاقى زيها .
اتعرفت على بيتر جوز يوستينا وحسيت انه شخص طيب لكنه رافض يكون دلدول لمراته وهى مش حابه دا ونصحنى ان ابعد عن مونيكا لو حابب اكون راجل فى بيتى لان مونيكا هتكون زى اختها وقالى ان يوستينا رافضة فكرة انى يكون ليا رأى فى البيت او لبسها و بتعمل مشاكل كتير بسبب دا وانه بيحاول يحافظ على رجولته قدامها على قد ما يقدر ، ولما سالت بيتر اذا كان بيحب يوستينا فقال انه بيموت فيها و بيعشقها لكن رافض الخضوع بالشكل اللى هى بتحبه وطالباه ، بس انا قلت له انى معنديش مشكلة فى الناحية دى لانى خاضع وحابب دا ومتقبل سيطرة مونيكا ومش هعترض ابدا عليها لان دى شخصيتى وميولى ، ومع الوقت بقيت انصح بيتر بالطاعة زيى انا مع مونيكا و الاستسلام ، وفعلا بعد فترة بيتر اضطر يرضخ لسلطة يوستينا وبقى مطيع ليها ومونيكا كانت سعيدة بيا جدا لانى قدرت اقنع بيتر بالطاعة وكانت اول هدية منها ليا علشان كده هى كلوتها الغرقان بعسلها علشان البسه بشكل دايم فى البيت و الشغل .
كل يوم بيتزود مونيكا سيطرتها وانا سعيد بيها وبدأت اشم باطها اللى احيانا بيكون مشعر وكمان الحسه وبنزل ابوس رجلها واشم جزمتها وقالت انى ما دام بحب الخضوع بالشكل دا هكون زوج مثالى ليها وكل ما بسمع الكلام هتدلعنى ، ومع قرب الجواز مونيكا اعترفتلى انها مارست الجنس قبل كده وانها مش عذراء وانها كانت غلطة ومش هتتكرر وانا قبلت دا وبعد جوزنا وفى ليلة دخلتنا زبى موقفش ومونيكا حاولت كتير ومر علينا اسبوع بدون جنس لحد ما اقدرت اوقفه وادخله ونزلت بسرعة و مونيكا قالت مش مشكلة وان المشكلة هتتحل مع الوقت والتجارب لكن بعد شهور تأكدت انى ضعيف فى السرير وان دى قدراتى وانا كنت بحاول ارضيها بالخضوع اكتر لكن هى خلاص بقت تبص ليا كخدام فى البيت اكنس وامسح وتزعق ليا وانا بطيع وخلاص .
الدنيا كانت ماشية عادى لحد ما بدأ يظهر ابن صاحب الشركة مينا عزيز ودا شاب رياضى قوى ، وبدأ يستلم شغل ابوه علشان كبر فى السن ولحظت مياعة ومياصة كبيرة من مونيكا معاه لكن طبعا مقدرتش اتكلم معاها او اعترض وهى فهمتنى ان دا ضرورى علشان زيادة المرتب والترقيات لحد ما مونيكا بقت مديرة مكتبه ودا خلاها معاه على طول وبقت تسافر كمان معاه ودا بقى يضايقنى لكن مفيش فى ايدى حاجة اعملها واى اعتراض بلاقى مونيكا بتشخر و تزعق وبقت تمد ايدها وانا اعيط زى البنات وهى تاخدنى فى حضنها وتطلع بزها امصه زى الطفل وانام فى حضنها وبدا لبسها يبقى ضيق اكتر ومفتوح وخاصة فى السهرات اللى كنت بروح معاها فيها بس هى طول الوقت فى ايد مينا كأنها مراته
مينا بدا يزورنا فى البيت واتكررت زيارته لدرجة ان الجيران سالوا "مين دا؟" واضطرت اقول انه قريبنا وصاحب الشركة و فيه بينا شعل لكن وجوده معانا على الغدا او العشاء بقى متكرر و مونيكا بقت تلبس مكشوف قدامه وصدرها كله قدامه الا الحلمة و نظرات مينا بتأكلها وكمان بقى يعلق على صدرها وجسمها قدامى و بيشمها وبيجبلها برفيوم مخصوص علشانه وهى بتحطه وبقى كانه واحد من البيت وعلاقة مينا ومونيكا بقت قريبة زيادة لدرجة انه بيهزر معاها بالايد وبيلمس جسمها قدامى بدون ادنى اهتمام لوجودى ومونيكا برضه مش متهمة برد فعلى ، لحد ما مونيكا راحت تحضر العشاء وهو راح وراها واتاخروا فى المطبخ سوا وروحت اشوف فيه ايه فلقيت مينا بيبوس رقبة مونيكا وبيعصر حلمتها وهى بتضحك فخوفت من الموقف ورجعت لاوضة الصالون ولما رجعوا مقدرتش افتح بوقى وعرفت ان فيه علاقة بينهم ولازم احاول اتصرف على قد امكانياتى
اللى اللقاء من الجزء التانى ...
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟مينا موحد الأسرتين - الجزء التانى ( الحقيقة اصبحت عارية )
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟انا مجرد كاتب قصص وكل ما يكتب هنا هو من وحى الخيال وهدفه بس الاثارة
رجعت لاوضة الصالون ، وانا مكسور ولكنى كنت فاهم ان دى الحقيقة وانى اكيد حاسس بالموضوع من فترة بس مكنش عندى دليل ، وسرحت بخيالى باللى ممكن بيحصل دلوقتى فى المطبخ بينهم بس مقدرتش اتحرك من مكانى واروح هناك ، كنت خايف اتواجه بموقف اكبر منى ومقدرش اتصرف فيه ، ومر وقت ورجع مينا وفى حضنه مراتى مونيكا وهى راحت عليا وورتنى هدية جابهالها وهى برفان غالى وشنطة فيها هدوم وساعتها مينا طلب من مونيكا انه يشم البرفان عليها وهى مبصتش حتى تاخد الاذن منى و حطتت البرفان ومينا ضمها لحضنه وشم رقبتها وقالها ان ريحة البرفان تجنن عليها وانها لايقة على ريحة جسمها وفى اللحظة دى زبى وقف جامد .
حسيت باحراج كبير قدام نفسى لما زبى وقف فى موقف زى دا لكن الموقف كان مثير جدا وانا شايف مينا بيشم رقبة مونيكا مراتى قدامى وبعدها مينا وجه الكلام ليا وسالنى على حاجات فى الشغل وقالى انه هيزود مرتبى من 5000 الى 8000 اول الشهر لكن مونيكا كان مرتبها كبير بيوصل الى 20 الف غير الحوافز ، وحاولت المح لمينا انه بيزودها مع مونيكا لكن وشه اتغير ومونيكا على طول شخطت فيا وقالت ان مينا مش غريب ويعتبر من الاسرة بتاعتنا وكفايا اننا عايشين فى خيره وكمان سندت ايديها على كتف مينا وقالت وهى بتبصلى ان مينا يعتبر راجل البيت لانه بيراعينا ومن غيره ملناش لازمة ، فأنا وطيت رأسى وسكت لانى معندش كلام اواجه بيه مونيكا او مينا وهما الاتنين عليا .
مينا قال انه اتأخر وهيمشى علشان مراته فيبى منتظراه ، ومونيكا وشها اتقلب لما سمعت اسم فيبى و بان عليها الغيرة على مينا وبدأت تتكلم وحش على فيبى و على اسلوبها وانا زبى وقف اكتر وانا شايف مونيكا غيرانة على راجل تانى قدامى ولكن مينا ضحك على كلامها وقال مباشرة انها غيرانة بس ، وحضن مونيكا وباسها على خدها وسلم عليا ومشى ولما خرج قعدت مع مونيكا وكلمتها بصراحة .
جورج : اسلوبك يا مونيكا مع مينا بيه مش كويس وقربكم من بعض ممكن يوصلكم للخطيئة ، انتى متجوزة و هو متجوز
مونيكا : انت ازاى تتكلم كده معايا يا جورج ، انت واعى لكلامك!
جورج : انا شفتكم يا مونيكا فى المطبخ وانتوا بتبسوا بعض وبيفرك حلمتك
مونيكا : وعملت ايه بقى لما شفت ، رجعت وسكت ومفتحتش بقك صح؟
جورج : ايوه انا خوفت الموضوع يكبر لو اتكلمت
مونيكا : خلاص خليك ساكت احسن ، لان مينا لو زعل مش هنلاقى نأكل
جورج : مش للدرجة دى انا ممكن اشوف شغل تانى ونعيش
مونيكا : اسمع جورج انت مرتبك بالعافية بيكفى المصاريف الاساسية وباقى مصاريف البيت انا اللى بتحملها ومرتبى كبير وكله من خير مينا فبلاش تضيعنا وتخرب عليا
جورج : يعنى اقبل دا عليكى واسكت
مونيكا : انت اصلا زبك كان واقف وهو فى حضنى يعنى مبسوط مش كده
جورج : لا لا مش للدرجة دى
مونيكا : اخرس انا شوفتك
جورج : وافرضى دا حصل ، دا بس من اثارة الموقف !
مونيكا : يبقى تسكت وخلاص وكمان انا سعيدة مع مينا جدا وعارفة انه متجوز وانا متجوزة ومش هنقدر نكون لبعض يبقى خلينا كده احسن والا هنفصل عنك جسديا وهعيش لوحدى انت فاهم
جورج : للدرجة دى هتتخلى عنى
مونيكا : (ترد بغضب) ايوه وروح شطب المطبخ
روحت شطبت المطبخ زى ما امرت مونيكا لانى اتعودت على طاعتى ليها ، ورجعت على اوضة النوم وكنت زعلان جدا لكن لقيت مونيكا لابسة قميص نوم مثير وحاطة برفان من بتوع مينا وبتحضنى وطلبت منى اخد دش بسرعة و ارجع لحضنها ونفذت و قعدتنى ومصت زبى ودلعتنى وكنت فى دنيا تانية وهى بتمصلى و بعدين سحبتنى من راسى ونزلتنى الحس كسها ونامت على السرير وكان الكس غرقان عسل ويجنن وهى كمان ديثتنى وانا بلحس وقالتى ان كسها اتغرق بسبب لمسات مينا لجسمها وانها بتنزل كتير لما بيجى من شهوتها له وانا كنت هايج من كلامها وزبى زى الحديدة و فتحت رجلها ودخلته فى الكس وفضلت انيك فيها وهى عمالة تقولى مينا كان بيعمل معاها ايه فى المطبخ وكان بيمسكها ازاى وقالت انها مصت زبه فى المكتب قبل كده وزبه كان نار وكبير جدا واكبر من زبى وانها نفسها تتناك منه قريب وينزل لبنه فيها وانا عند الحتة دى نزلت فى كسها من الشهوة وفهمت انى خلاص بقيت ديوث رسمى ليها وبقت كل علاقتنا الجنسية نعمل قصة مختلفة للاثارة يكون فيها مينا بينكها ومكنتش متأكد ان مونيكا تكون علمت كده مع مينا والا بتقول دا من باب الاثارة ، لكن فى الحالتين كنت مطيع لمونيكا .
بعد السكس كنت مبسوط قوى بس كان واضح ان مونيكا مش مبسوطة قوى وقالت انى نزلت بسرعة وان زبى ضعيف واتحرجت جدا وحاولت اصالحها انى الحس كسها لحد ما نزلت هى رغم ان بقايا لبنى جواها لكن اجبرتنى الحس لبنى من كسها واتعود على كده وقالت لى تصور دا لبن مينا وانت بتلحسه بعد ما نزل فيا ودا هيجنى جدا وخلانى الحس الكس واللبن كله و رحت على بزازها امصهم والحسهم وشميت باطها اللى ريحه عرقه تجنن وبعد ما نزلت كذا مرة نمت فى حضنها وانا مبسوط و تقبلت علاقتها بمينا على اساس اننا مضطرين لدا غصب عننا علشان الماديات لكن مع مرور الوقت فهمت ان مونيكا كمان معجبة بمينا وفحولته اللى ظاهرة فى جسمه وعضلاته وسمعته فى العلاقات الجنسية اللى ماليه الشركة و كنت شايف نظرات الناس اللى شايفين شهوتها وسلوكها مع مينا ، وكان ليا زمايل بيحرضونى انى اخد موقف لكن لما لاقونى مش بعمل حاجة فهموا انى ديوث لمونيكا وراضى بالوضع .
فى الحفلات مونيكا بتلبس مفتوح وصدرك اغلبه ظاهر علشان تعجب مينا و مكنش عندى رأى فى لبس مونيكا خصوصا انى بقيت مدمن لجسمها وهى بتشبع شهوتى مقابل انى اكون دلدول ليها واسمع كلامها ومع الوقت بقت مونيكا هى اللى بتصرف على البيت ونقلنا لشقة جديدة ملك لمينا اداها لمونيكا تعيش فيها علشان نكون فى منطقة راقية وبعيدة عن المناطق الشعبية اللى ممكن وجود مينا فى بيتنا مشكلة عندهم ومع الوقت بقى مينا يدخل البيت حتى فى غير وجودى يعنى ادخل البيت الاقى مينا قاعد ومونيكا بهدوم البيت وكنت بكتم غيظى واسكت لانى قليل الحيلة قدامهم .
فى عيد ميلاد مونيكا عزمنا مينا على يوم فى فندق ونزلت مونيكا بالبيكينى المياه وبعدها روحنا على شقته الفاخرة وهناك مونيكا لقتها بتلف حشيش لمينا و بيشربوا سوا وانا اضطريت اشرب معاهم علشان مكنش لوحدى و بعدها بقيت دايخ ومسلوب الارادة ونمت على الكرسى فجاة لكن لقيت مونيكا ومينا بيبوسوا بعض ومكنتش مركز معاهم واخدها مينا من ايدها وقالها انه هيديها هدية عيد ميلادها وراحوا على اوضة النوم و بدات اسمع صرخات مونيكا العالية كنت فاكر فى الاول انه بيضربها وحاولت اقوم الحقها وكنت دايخ تقريبا حطولى حاجة فى الشرب او ان دخت طبيعى مكنتش متاكد ولما رحت على الاوضة لقيت مينا راكب مونيكا و رافع رجلها و بينيك فيها وهو مش قادرة لكن هو مش راحمها وزبه كان كبير وضخم جدا اكبر منى مرتين تلاتة و عريض جدا وفضلت اتفرج بصدمة لكن مقدرتش اعمل حاجة خصوصا انهم كانوا منسجمين مع بعض وفى النهاية نزل مينا لبنه فى كس مونيكا وناموا فى حضن بعض وانا رحت على اوضة فاضية ونمت فيها .
ولما صحينا لقيت مينا ومونيكا خارجين ومش مهتمين باللى حصل ولفين فوطة على وسطهم بس ، مينا مغطى زبه ومونيكا مغطية كسها وبزازها عريانة وقالى مينا اننا عيلة واحدة واللى حصل دا غصب عنهم ولازم اقبل بالعلاقة بينهم لانهم مش هيقدروا يتجوزوا وكمان مش هينفع يتطلقوا ولما روحنا البيت دخلت فى نوبة اكتئاب وحزن وعطيت لكن مونيكا اخدتنى فى حضنها وعملت سكس معايا لحد ما هديت وقالتى ان دا طبيعى بيحصل فى عائلات كتير ولازم اتقلم مع دا
اللى اللقاء مع الجزء الثالث ...
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
مينا موحد الأسرتين - الجزء الثالث🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
بعد ما بقت علاقة مينا و مونيكا واضحة و بشكلى علنى اغلب القريبين مننا او فى الشركة عارفين انهم بيعملوا سكس سوا ، بقيت مكئتب لفترة لكن مكنش فى ايدى اى حاجة ، ومصاريف البيت و حياتنا بقت معتمدة بشكل كبير على فلوس مونيكا وكان لازم ارضى بالدياثة مقابل انى اعيش كويس انا ومونيكا لان الرفض معناه الجوع فى زمن مش بيرحم وكمان الناس كده كده هتنهش فى لحمنا والجوع هيجرء اى حد علينا انا ومونيكا ،لكن كده على الاقل علاقتها بمينا مفيدة و هى كمان مبسوطة اكتر معاه جنسيا .
مونيكا نقلت لبسى للاوضة التانية و بقت تبات لوحدها وقالت كده احسن بس انا وهى فاهمين انها بتنقلنى علشان لو مينا بات معاها فى السرير و فعلا بقى مينا يجى للبيت و ينام مع مونيكا وفى يوم جى مينا بعد سفر اسبوعين ومن الباب قابل مونيكا بالبوس قدامى لدرجة ان زبى وقف جامد من شهوتهم على بعض
مينا : وحشتينى وحشتينى قوى يا مونيكا عايز اقطعك بزبى فى السرير
مونيكا : وانا كمان يا مينا هموت عليك قوى و كسى غرقان من الشهوة ليك ومن الاشتياق لزبك الكبير اللى بيشبعنى قوى
مينا : هشبعك يا قلبى وهملا كسك لبن لحد ما يشبع من زبى
فجاة بعد ما كان مينا بيبوس فى صدر مونيكا و بيعصرها فى حضنه خد باله من وجودى و ابتسم وطلب منى احضر العشاء و فعلا حضرته وبعد ما اكلنا اكل خفيف ، مونيكا دخلت تلبس لانجيرى لمينا و رجعت بيه وكانت نار فى اللبس ، بزاز كبيرة و طياز مدورة و برفان يجنن ، و زب مينا وقف وسحبها لحضنه ونزل فيها بوس و طلع بزها قدامى و بدأ يمصه ولقيت بيشاور ليا اشم باط مونيكا مراتى وفعلا شميته و لحسته ومينا طلب منى الحس كسها ومونيكا فتحت رجلها وانا نزلت تحت رجلها وهى فى حضن مينا و لحست كسها اللى كان غرقان من الشهوة و لما وصلت مونيكا لقمة الشهوة نزلت مونيكا على الارض و قلعت مينا بنطلونه و طلعت زبه وبدأت تمصه بجنون ، ولما زب مينا بقى زى الصاروخ لقيت مونيكا بتقلعنى البنطلون و بتلعب فى زبى اللى كان صغير جدا مقارنة بزب ضخم زى زب مينا و بقيت تمص زب مينا وتدعك فى زبى و تضحك و تقول لمينا "شوف الفرق" وطبعا مقدرتش امسك نفسى ونزلت لبنى فى ايدى مونيكا بسرعة وسط ضحكاتهم على سرعة القذف عندى و الفرق الواضح بينى و بين زب مينا ، واخدتنى مونيكا معاها للاوضة و فى ايدها زب مينا و هناك نمت على السرير و هى فوقيا وكسها فى وشى ولقيت مينا بيدخل زبه فى كسها وانا تحتهم وشايف زب مينا وهو بيدق كس مراتى مونيكا ومع صوت اهات مونيكا حسيت بمتعة كبيرة وخصوصا ان عسل مونيكا بقى ينزل على وشى و ريحة شهوة كسها بقت مجنانى وبقيت مستمتع لكونى ديوث لمونيكا ، وفضلت تحتهم لحد ما اترعش مينا ونزل لبنه فى كس مونيكا ومفيش دقايق والا مينا اخدها تانى للنيك ونكها تانى ونزل فيها ونام على السرير وانا قمت بدورى فى لحس كس مونيكا .
سبت مونيكا نايمة فى حضن مينا وروحت على اوضتى نمت هناك وخلاص بقيت متعود على علاقتهم وبقى مينا هو زوج مونيكا بالجسد وعلاقتى بيها روحية بس وهو الزوج الحقيقى ليها و بينام معاها اكتر من مراته ، و اتعرف مينا على عيلة مونيكا وشاف ابوها وامها واختها وهما فهموا انه فحل مونيكا وانه جوزها بالجسد زى ما قالها وتقبلوا دا بهدوء بدون اعتراض وخصوصا اختها يوستينا اللى كانت بتتكلم معايا وقالتى صريحة ان دا الصح لان الزوج لو ضعيف لازم يسيب مراته براحتها لان مفيش طلاق عندنا والحياه تستمر وانها بتنام مع شاب اتعرفت عليه بموافقة بيتر جوزها وفهمت انها خلاص ديثت جوزها بيتر و حسيت بالذنب لانى انا اللى شجعت بيتر على الخضوع ليوستينا مراته لكن خلاص فات الاوان وبيتر بقى دلدول ليوستينا بشكل كامل .
نظرة مينا لمونيكا كانت كشرموطة له وكان بينكها احيانا فى مكتبه واحيانا وهو فى شقتنا يقلعها وينكها فى طيزها وكان شايف انها يتثيره بجسمها وبقى بيحب يجرب معاها اوضاع كتيرة و هى كمان بقيت ترضيه جنسيا علشان تكسب من وراه فلوس وكمان متعة لان زبه كبير وممتع و الغريبة انى بقيت مجنون بحب مونيكا اكتر و بحب اشم جسمها بعد السكس مع مينا و بلحس جسمها وباطها وعرقها و بين بزازها بشهوة كبيرة و بقيت مستمتع بكونها شرموطة و انى ديوث لها ، ومونيكا بقت تلعب فى زبى و تحلبنى وهى بتحكى ليا مينا عمل معاها ايه .
مونيكا بقت مش حابة انى ادخل زبى فيها وبتعملى بلو جوب اوتمصلى احيانا علشان انزلهم اكتر مرة مكنتش قابلة ان زب تانى غير زب مينا يدخل فيها وقالتى صريحة ان زب مينا قوى و بيمتعها اكتر وانها بقت مدمنة زبه وانا قبلت الوضع وبقت مونيكا تلحس جسمى وتنام فوقى وتدخل صوابعها فى طيزى لحد ما انزل وبقيت خلاص متعود على بعبصة مونيكا ومع الوقت بقى زبى اضعف ومش بيوقف الا من بعبوص مونيكا وفى يوم بعد ما مينا نزل من الشقة دخلت اوضتهم ونمت فى حضن مونيكا وطلعت بزها وقعدت امصه ، كنت حابب ارضع من بزها رغم انه مفهوش لبن ، ومونيكا امبسطت جدا من دا وقالتى " يا حبيبى انا كل يوم هديك رضعة من بزى" وفعلا بقيت بمص بزها كل يوم ومتعود على كده ، خصوصا ان مينا بيدى اجازات لمونيكا وليا لما بينام معاها علشان ترتاح وبتتسجل انها فى شغل خارجى ومينا خلى مونيكا تمسك العلاقات العامة علشان تفضل برا الشركة كتير و براحتها تيجى او تروح وانا برضه ، لانها شغلتنى كمان معاها كمساعد ومينا معترضتش وبقيت انسق شغلها وارتب كمان الايام اللى بينام فيها مينا معاها .
جسم مونيكا بقى نار وصدرها كبر وطيزها بقت اكبر ومثيرة جدا وكل دا علشان تعجب مينا اللى كان بيعاشرها بقوة وتقريبا يوميا بينكها سواء فى المكتب او فى شقتنا او شقته الخاصة اللى جابها مخصوص للستات اللى بينكهم ومنهم مونيكا مراتى ، وخاصة ان مينا له علاقات جنسية كتير ومنهم زوجات اصحابه او زوجات ناس شغالين عنده ، ولما اتعرفت على الطبقات دى لقيت انهم ناس سبور جدا و الستات بتمارس الجنس بحرية و ازواجهم راضين ومرحبين اما علشان البيزنس او علشان زوجاتهم عايزين سكس قوى مش لاقينه مع ازواجهم وبقيت جزء من الطبقة دى وليا اصدقاء كتير منهم .
الى اللقاء مع الجزء الرابع
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
مينا موحد الأسرتين - الجزء الرابع ( التعايش مع الواقع )
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟