ازيكم يا جدعان دي اول قصه لي في المنتدي القصه هحكي فيها حكايتي انا اسمي ايمن لكن لقبي الجوكر لاني في اي مجال هتلاقيني شغال فيه كاني اتربيت في المجال انا دلوقتي عندي 23 سنه طولي 187 سنتي وزني 75 جسمي مش معضل قوي لكن متقسم صح هنبدا قصتي من ابتدائي كنت ولد محترم مليش ف المشاكل ولا السكس لحد تالته ابتدائي كنت قاعد علي الكمبيوتر لقيت موقع غريب فتحته لقيت عالم تاني بنات قالعه و شباب بتنيك بنات و من هنا بدات قصتي
في اول يوم في رابعه ابتدائي كنت قاعد في الحوش و لقيت صاحبي محمود جي و بيعيط (محمود هو ابيضاني علي محمر و جسمه طري و ملبن كده و طيزه مدوره و حلوه و هو خجول جدا)
انا: بتعيط ليه في حد دايقك
محمود : الواد زياد هو و وليد ضربوني و عملولي حركه وحشه
انا: عملولك ايه
محمود: حطوا ايدهم عليه من ورا
انا: اهدي تعالي معايا و انا هجبلك حقك (انا اصلا كنت بدات اتعرف في المدرسه اني بتاع مشاكل و الكل كان بيخاف مني لاني كنت اطول منهم و كنت بلعب كيك بوكسينج خدت محمود و روحنا للعيال هما كتنوا تلاته بس ولا همني دخلت ضربتهم بس بصراحه اضربت كتير بس في الاخر كسرتهم و خدت رفض اسبوع) و تمر السنين و تمر الايام لحد تالته اعدادي
محمود: بقولك تعالي معايا البيت عشان عازك في موضوع مهم
انا: تمام يلا انا اصلا متعود اني بروح بيته كتير و اهله بيقعده براحتهم قدامي بقمصان نوم و عبايات ضيقه و لما وصلنا بيته لقت والدته في الصاله قاعده بقميص نوم اسود يهيج الحجر (امه اسمها سماح و عندها 47 سنه بس تشوفها تقول د عندها 30 سنه و هيا شبه انجيلا وايت)
سماح: ازيك يا ايمن يا حبيبي عامل ايه وراحت واخداني بالحضن
انا: انا كويس انتي عمله اه يا سموحه معلش بقي هخش العب مع ابنك شويه و بعدها هخرج اقعد معاكي و سبتها و دخلت انا و محمود الاوضه و لقيته قفل الباب ب المفتاح
محمود: انا واقع في مصيبه مفيش غرك ممكن يخرجني منها
انا: في اي وقعت قلبي
محمود: اول حاجه مش عايزك تبصلي بصه وحشه الي حصل
و هنا معلش يخلص الجزء الاول لو عجبتكم و لقيت تشجيع هكمل و معلش لو فيه اي اخطاء املائيه او الطريقه مش حلوه لان دي اول مره ليه و ياريت تعرفوني لو في حاجه غلط او القصه محتاجه حاجه
في اول يوم في رابعه ابتدائي كنت قاعد في الحوش و لقيت صاحبي محمود جي و بيعيط (محمود هو ابيضاني علي محمر و جسمه طري و ملبن كده و طيزه مدوره و حلوه و هو خجول جدا)
انا: بتعيط ليه في حد دايقك
محمود : الواد زياد هو و وليد ضربوني و عملولي حركه وحشه
انا: عملولك ايه
محمود: حطوا ايدهم عليه من ورا
انا: اهدي تعالي معايا و انا هجبلك حقك (انا اصلا كنت بدات اتعرف في المدرسه اني بتاع مشاكل و الكل كان بيخاف مني لاني كنت اطول منهم و كنت بلعب كيك بوكسينج خدت محمود و روحنا للعيال هما كتنوا تلاته بس ولا همني دخلت ضربتهم بس بصراحه اضربت كتير بس في الاخر كسرتهم و خدت رفض اسبوع) و تمر السنين و تمر الايام لحد تالته اعدادي
محمود: بقولك تعالي معايا البيت عشان عازك في موضوع مهم
انا: تمام يلا انا اصلا متعود اني بروح بيته كتير و اهله بيقعده براحتهم قدامي بقمصان نوم و عبايات ضيقه و لما وصلنا بيته لقت والدته في الصاله قاعده بقميص نوم اسود يهيج الحجر (امه اسمها سماح و عندها 47 سنه بس تشوفها تقول د عندها 30 سنه و هيا شبه انجيلا وايت)
سماح: ازيك يا ايمن يا حبيبي عامل ايه وراحت واخداني بالحضن
انا: انا كويس انتي عمله اه يا سموحه معلش بقي هخش العب مع ابنك شويه و بعدها هخرج اقعد معاكي و سبتها و دخلت انا و محمود الاوضه و لقيته قفل الباب ب المفتاح
محمود: انا واقع في مصيبه مفيش غرك ممكن يخرجني منها
انا: في اي وقعت قلبي
محمود: اول حاجه مش عايزك تبصلي بصه وحشه الي حصل
و هنا معلش يخلص الجزء الاول لو عجبتكم و لقيت تشجيع هكمل و معلش لو فيه اي اخطاء املائيه او الطريقه مش حلوه لان دي اول مره ليه و ياريت تعرفوني لو في حاجه غلط او القصه محتاجه حاجه