NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

مغامراتي 2

محمدشرين

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
27 يناير 2022
المشاركات
16
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
32
نقاط
275
الجزء الاول
كود:
> اتنكت في السينما 

انا محمدشرين او كوكي 

سالب بنوتي قمحي وجسمي نضيف وبهتم بيه

كنت لسه خاطب جديد 

وكنت 24س وقتها

في يوم اخدت خطيبتي السيما

كنا بتفرج ع فيلم ف السيما 

كان في مشاهد جنسيه 

وكنت هايجة بصراحة 

ولقيت الشخص اللي جمبي 

بيدعك ف زوبره فوق الهدوم

حطيت ايدي براحه وانا مرعوبه من رده فعله

لقيت ابتسم ومسك ايدي تدعك زوبره 

وخرجه من البنطلون 

مكنتش شيفاه كويس

بس حاسه بيه وبطخنه وكبره

وكنت خايفه خطيبتي تحس

فقالي. انزلي. مصي 

قربت لودنه قولتله مش هينفع انا مش لوحدي 

قالي مين معاك ياقمر

قولتله خطيبتي 

قالي طب تعال الحمام عاوز اقولك كلمه

استاذنت خطيبتي

ودخلت الحمام ولما اطمنت ان مفيش حد دخلت في تواليت من الحمامات وقفلت الباب

بعدها حسيت بحد بيتحرك وكنت بترعش ساعتها

لقيت دكر دخل عليا 

اسمه (ا) 39سنه ، جسمه قمحي 

فقولتله نعم عاوزني ف اي

لقيته نزل البنطلون وطلع وحش من تحته

بجد فضلت مصدومة

زوبره ابيض وراسه حمرا وتخين اوووي وكمان طويل وعريض ، بجد خضني حوالي 22سم

واثناء صدمتي لقيته بيحطه ف بقي 

انا لسه مش مستوعبه ، وهو حشر زوبره ف بقي

وعيني دمعت ، ولو حاولت ابعده الاقيه ضربني قلم

المهم استسلمت ، ولقيته بينيك بقي زي الكس 

وحشره جامد اوووي حسيت بيه ف زوري ، وحسيت انه بيشخ جوايا ، وفعلا نزل كميه لبن ف زوري 

طلع زوبره، وشرقت ووشي متبهدل 

لقيته بيقولي يلا نزلي البنطلون وريني كسك يامرة

قولتله لا كفاية كده

وملحقتش اخلص لقيت قلم كمان 

هنا كنت بدمع بأستسلام

وخلعت البنطلون وكنت بحب البس اندر حريمي 

لقيته بيقولي بس الفتله حلو عليك 

اتكسفت واتخضيت ف نفس الوقت 

بس قاطع تفكيري وقالي بتاع مين الاندر ده

قولتله بتاع اختي 

قالي ذوقها يجنن 

قالعني ملط، وحط شراب ف بقي

وحط وشي ف قعده الحمام 

ولقيت زوبره ع خرمي 

وعمال يحركه براحه 

كنت خايفه من زوبره 

بس لقيت خرمي بيفتح ويقفل لوحدة 

وفجاة لقيتة حشره كله

بجد اتوجعت منه اووي

وبصوت بصوت مكتوم 

وبدمع وجسمي بيترعش

والحيوان ماسكني بلا رحمه

كنت حاسه بزوبره بيزق معدتي

وبتاعي الصغنن لقيته نزل لتالت مره 

فجاة حسيته سرع 

وزوبره انتفخ اووي ف طيازي 

ااااححححححححح

نافورة لبن ضربت ف قعري 

اوووووف وهوه مثبت زوبره جوايا 

قالي كسم حلاوتك ياشرموطة 

نكتك ف الحمامات زي المومس 

لقيته رماني ف الارض 

واخد اندر اختي شاله ف جيبه

قالي ده تذكار منك

انا مش قادرة حتى اتكلم

لقيته بيلبس هدومه

ومسك بنطلوني مسح فيه زوبره

ورماه ف وشي

قالي نضف نفسك عشان خطيبتك مستنياك 

انا فضلت شوية ومرميه ف الارض 

وحاسه بكسره عيني وكمان طيازي مفشوخة وبتنقط

لقيت الباب اتفتح 

ولقيت عيل حوالي 17س 

قالي بصراحة كنت سامع صوت النيك 

وقولت اكيد ف شرموطة

لسه بقوله انت فاهم غلط

لقيته بيشاور لعيل نفس عمره

دخل وقفلوا الباب

قالي شكله كيف طيازك

التاني اووووف طياز مره وخرمه شكله حلو وبينقط 

لقيت واحد حط زوبره ف طيازي 

اتزفلط اوووي وكان عريض اوووي حوالي 17سم

ااااااه ، لقيت التاني حط زوبره ف بقي ولقيته اسود حوالي 22سم 

هنا اترعبت ، انا اصلا مفشوخة وعيلين بيلعبوا ف شرفي

لقيت الاول نزل لبنه ف خرمي 

لقيت التاني طلع زوبره من بقي 

وكتفوني بجسمهم

ولقيته حشر زوبره الاسود

انا كنت زي اللعبه ف ايدهم 

وخرمي بجد كان بيوجعني

والعيال بتحفر ف خرمي

حسيت بكمية لبن رهيبة ف خرمي 

وخرجوا العيلين 

قمت بسرعه لبست وغسلت وشي

وخرجت لخطيبتي 💦💦🫣

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

الجزء الثاني
كود:
> طريق الدياثة

خرجت لقيت خطيبتي قاعدة جمب. (ا) اللي دخلني الحمام 

وقتها قعدت ووشي ف الارض 

قالتلي كل ده بتعمل ايه ، انت دخلت اول الفلم وخرجت ف اخرة

قولتلها معلش بطني كانت وجعاك 

لقيتها بتضحك ، وقعدنا 10د والفيلم خلص فعلا 

خرجنا اتمشينا شوية ، وقعدنا ف كافيه 

كنت عاوز اروح انضف جسمي واريح شوية 

بس انا خرجتها ومقعدتش معاها

المهم ف الكافيه 

قالتلي بنطلونك مبقع ع فكره ومتوسخ 

قولتلها شكل الكرسي كان وسخ وبوظ الهدوم 

لقيتها ضحكت ضحكه شرمطة 

واتكسفت جدا عشان الناس كلها بقت بتبص عليها

قولتلها عيب كده ع فكره

قالتلي ليه

قولتلها الناس بتتفرج علينا والضحكه دي مش محترمه

ضحكت تاني والناس بتبص عليها اووي

قالتلي شايف الناس هيجانين ع خطيبتك ازاي

بصراحة كلامها حرك مشاعري وحسيت بلذه

بس طبعا المفروض افضل رافض

قالتلي بص ياخول، اللي ع هدومك ده لبن راجل

قولتلها انتي بتقولي اي، انا ممكن….

قطعتني وقالت وايه رايك ف ده

لقيته بتخرج اندر اختي اللي كنت لبساه والفحل اخده

هنا انا اتصدمت ومش عارف اعمل اي

قالتلي بص ، انا متحرره ، ومن حقك يكون ليك ميولك ، عشان كده هنكون اسعد زوجين ، بس انت بأمري فاهم 

قولتلها فاهم، بس ممكن سوال، انتي جبتي الاندر ده ازاي

بصتلي بضحكة كلها مرقعة ، طبعًا مش فارق معايا الناس خلاص 

قالتلي انا كنت شاكة فيك وانا اللي بعت الدكر ده وحجزتله كرسي جمبك، كمان انا اللي بعت العيال الصغيرة ، عشان اكسر عينك ، وخرمكميقفلش تاني

المهم بقينا ف متعه كبيره 

وبقيت احكيلها ع علاقاتي

واتفاجأت انها مارست كتير خلفي ، ومنهم (ا) ناكها كتير 

فاتت شهور ع نفس الحال ، واخيرا ليله الدخلة 

دخلنا اوضتنا اخيرا وبقينا لوحدنا 

وكانت منعاني المسها لحد مانتجوز رغم انها شرموطة

المهم لقيتها بتقولي انزل هاتلي سجاير 

قولتلها انتي بتهزري ، طب وشكلي قدام الناس

قالتلي كسم الناس ، امرتك يلا

وافقت ونزلت وانا مكسور وخايف حد يقابلني

رجعت البيت ، وسمعت صوت صويت ، فكرتها مشغله فيلم سكس بصراحة ، بس اما قربت لقيت(ا) راكب مراتي

وفتح كسها وعمال يزني فيه ، لقيت نفسي بحسس ع طيازي ، وحسيت اني نزلت لبني ع نفسي، وبتفرج ع كس مراتي وهوه بيتدق من دكرف ليله دخلتنا

اححححححح، هاتهم جوة

سمعت كده ولقيت نفسي قلعت وبحط صوبعي ف خرمي ، ولبني نزل تاني وبتاعي نايم خالص شبه الزنبور لقيت (ا) قام من فوقها،وشافتني

قالتله اهو جوزي الخول جه وكان بيتفرج عليك وانت بفتحني هههه، بس يخريبت زوبرك 

انا هنا الشهوة ملكتني ومش عارف اعمل ايه 

قالتلي ياعرص الدكر فشخ كسي وفتحني وعشرني ، هيخليني احبل وانت هتكون خروفنا

انا مش قادر اتكلم ووشي ف الارض 

(ا) :مراتك كسها اتفشخ بس زبي جعان لسه 

قولتله لا مش هينفع 

قالي كسمك هوه انا باخد رايك 

وراح ساحبني رميني 

وبقيت نايمه ع بطني ورجلي ع الارض 

لقيته قطع البنطلون 

قالي جرا اي يامرة يابت الوسخه ، عامل نفسك راجل البيت ، طب وحياه الشرموطة امك لاخليك مرة شبها ومعرصة 

لقيته حشر زوبره ، وكتفني بجسمه ، كنت بترعش، وهو بيغتصبني قدام مراتي، ومراتي تبصلنا وتضحك

تقوله ايوه نيك العرص جوزي ، نيك الخول ، اكسر شرفه وعينه، وعشر طيازه وخليه مرة

وفعلا كنت بصوت جامد زي الشراميط، وصوتي جايب اخر الشارع، بس اللي هيسمع هيقول اكيد ده صوت مرة شرموطة، وهوه عمال يفشخف طيازي ، لقيت مراتي قربت

قالتلي الحس كسي ياخول، دوق طعم كسي ممزوج بلبن الدكر، اووووف

انا طيازي كانت مفشوخة ، بس بقيت بلحس كسها زي المجنون، ونزلت عسلها ف بقي مرتين ، وانا نزلت لبني حوالي4 مرات، لحد ما اخيراالفحل نزل لبنه فيا، وقام لبس ونزل ، وسبني. انا ومراتي ع السرير متدمرين ومفشوخين ولبنه جوانا، ونمنا حاضنين بعض وجسمنا كلهنجاسه ولبن اححححححححححح

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~الجزء التالت ~~~>العلاقات الجديدة 

كنت بشتغل ف مطعم 

بس ابو مراتي جابلي شغل ف شرم الشيخ 

وفيه سكن و3 وجبات وكمان ممكن اصطحب مراتي معايا، وبمرتب مغزي، بصراحة وافقت بعد ماخدت اذن مراتي وملكتي

سافرنا والسكن كان حلو 

بس لاحظت البواب بيبص كتير ع مراتي 

بس مهتمتش اوووي عشان كنت فرحان 

بعد. حوالي شهر من الشغل 

كانت حياتي قدام الناس متجوز ، بس ف البيت احنا 2 نسوان وسعات بتنكني، بس طبعا مشتاقة لتعريصي وانها تتناك من الفحول

وفي مره خلصت شغل بدري ، ودخلت البيت، لقيت جلابيه مرميه ع الارض ، ولقيت البواب ماسك مراتي ف ارضيه المطبخ ، ورافع رجلها ،وعمال يدق كسها جامد ، وهي تصوت وتقوله يخريبتك فشختني جامد حرام عليك ، بوظت كسي وعشرته وحفرت خرم طيازي ، كفاية كدهابوس رجلك ، اححححح خدي يالبوه ، ونزل لبنه ف كسها وفي طيازها وقتها اتسحبت بسرعة ونزلت 

ولفيت شوية ، وافتكرت اللي حصل لقيت نفسي بنقط من زنبوري تحت الهدوم، روحت ع البيت لقيت البواب قاعد تحت

قولتله مساء الخير ياعم(ر)

قالي مساء النور يابيه

وطلعت البيت لقيت مراتي واقفه تحضر الاكل وكأن مفيش حاجة حصلت ، حبيت اووي الاحساس ده، المره معرصاني 

بعدها حصلت مشكلة معايا مع واحد بلطجي ولقيت البواب وقفله وجابلي حقي ومحكاش لحد 

في الشغل مديري كان رخم عليا انا وزمايلي وعلي طول بيزعق  لحد ف مرة لقيت مزه داخلة الفندق ، وزمايلي هايجين عليها ، وسامعكلامهم عليها

لقيتها قربت ، لقيتها مراتي، مابقتش عارف اعمل اي 

خدتها مكتبي وقولتلها اي اللي جابك

قالتلي جيت اشوفك واخد فلوس 

قولتلها انا مديري لو شافك هيطردني

لقيت المدير داخل وكان شكله متنرفز

فجاة ابتسم 

قالي مش تقولي اننا عندنا ناس مهمين 

قولتله انا بعتذر منك جدا دي مراتي ومعرفش..

لقيته قاطعني وقالي مراتك اممم بجد زوقك يجنن 

انت ازاي كل ده ماطلبتش للهانم عصير 

قولتله لا هي هتمشي

قالي واللهي ابدا لازم تشرب حاجه 

لقيته بينادي الساعي  

قاله هات 2 عصير فراولة ع مكتبي

لقيت مراتي بتقوله ميرسي وبتقوم معاه

انا مش عارف اعمل ايه 

جيت وراهم قالي خليك كمل شغلك

واللي كنت خايف منه لقيته 

المدير نور اللمبه الحمرا

وبعد نص ساعة لقيت مراتي خارجة وشكلها متبهدلة 

بصيتلها اوووي

قولتلها اما نروح ، خدي فلوس وامشي

لقيتها طلعت 10الاف وقالتلي لا خلاص منا اتصرفت

وضحكت ومشيت

بعدها المدير استدعاني لمكتبه

ولقيت اسلوب محترم جدا

وبيقولي مراتك ست محترمه وفكرها عالي

، عرفتني قد ايه انت بتجتهد ف شغلك، عشان كده قررت اديك علاوة وكمان ترقيه عشان تكون النايب بتاعي

فرحت اوووي وشكرته

بس وانا خارج لقيت السنتيانه الجديدة بتاعه مراتي مرميه ف الارض ، معرفش هوه كان قاصد يسبها ولا لا ، بس مهتمتش مراتي اتكيفت ،وخدت فلوس ، وانا اترقيت وخدت علاوة

روحت البيت واتعاملت عادي 

لقيت مراتي مستغربة عشان كانت منتظرة مشكلة 

قالتلي انت قولتلي نتكلم اما نروح كنت عاوز تقولي اي 

قولتلها ياحبيبتي انا زعلت منك عشان انا عطيكي الحريه تنزلي وتروحي المكان اللي يعجبك وتعملي اللي تعوزيه، بس طلبت منك تتصليتعرفيني انك نزلتي متسبنيش كده اتفاجا

قالتلي وهي مبتسمة يعني بس ده اللي مزعلك 

قولتلها اه

لقيتها حضنتني وباستني وقالتلي حاضر ، انا بحبك اوي ومقدرش استغني عنك ، وعارفة انك شوفتني وانا بعرصك ورغم كده بتحبني ،ودوبنا ف بوسه طويله وقعدنا نلعب ف بعض طول الليل امممممم

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

الجزء الرابع ~~~> الاحتراف

بعد ماترقيت وبقيت حد مهم ف الشغل وكنت بقالي سنه ونص

كان جي للفندق رجل خليجي وكنت مسؤل عن مصاحبته

ولما وصل لقيته فحل ومعاه 2 بودي جارد وشكله رجل اعمال مهم

طبعا كنت حفظت شرم، واخدته اماكن كتير ، وهوه انبسط جدا وكان كل شوية يديني فلوس

وبعد 5 ايام لقيته اتصل بيا

قالي انا بصراحة زهقان وعارف انك خلصت شغلك

بس كنت طالب منك تيجي معايا نتمشي ونخش بار

بصراحة الفكرة عجبتني ، كمان الفلوس حلوة🤭

المهم ف المعاد جهزت وقولت لمراتي نازل شغل

قالتلي وانا نازله للبواب هقعد معاه شوية

بصتلها وضحكت، بس كنت هجت ، روحت قالع هدومي تاني واخدت اندرها لبسته ولبست هدومي عادي ونزلت

سمعت صوت مراتي بتصوت ف اوضه البواب تحت السلم، ابتسمت ومشيت

قابلت (ع) ومعاه البودي جارد

قالي انهارده فسحه هنسهر انا وياك والبودي جارد ف ديسكو

وافقت، وروحنا وقعدنا وسكرنا ورقصنا، بس كنت بحس انه بيحسس عليا، ومشينا ووصلته الفندق ودخلته اوضته ، وكنت سكرانه اووي ،لقيته شدني ، وبيبوسني وعمال يفرش ف جسمي

قالي اموت انا ف قحاب مصر

راح مطلع زوبره ، ونزلت عليه زي المجنونة وعماله امص والحس فيه، ومسكت بيوضه لحستهم واكلتهم وقطعتهم ببقي وشفايفي وزنقت زوبرهاوووي في بقي ، لقيته بيشخ لبنه ف زوري، بجد كان كتير اووي بس طعمه كان حلو ، ولقيته شغل اغاني ، ابتديت ارقص واتدلع

لقيته ولع ع الاخر وزوبره شادد وقام يرقص معايا ويتحرش بيا ، كنت سكرانه وسايحه بس حاسه بيه

ولقيته نزلي البنطلون

وطيازي نطرت ف وشه

واندر مراتي محزق عليا

لقيته بيلحس خرمي وبيضرب طيازي جامد

وانا ولعت تحته

لحد ماقولتله خلاص مش قادرة

لقيت زوبره ع اول خرمي

وكان رومانسي خالص

وبالرغم ان زوبره كبير

بس دخل كله ومحستش بوجع

حسيت بلذه وهيجان

وشويه وبدا يسرع

وفجاة لقيت لبنه بينزل ف كسي

محستش باللبن عشان كنت سايحه

وقولتله اوعي تطلعه

لحد مانام خالص

قالي متعتيني ياقحبه، نفسي انيك قدام مراتك

قولتله بس ده هيكلفك كتير

لقيته ابتسم وقالي انا مستعد ادفع اي رقم وانيك قدام مراتك ولو ينفع هنكها هي كمان

قولتله تمام هشوف وهبقي ابلغك

لقيت البودي جارد بتوعه دخلوا علينا

وقالهم يلا اتمتعوا بالبوة دي

اتصدمت طبعا ، بس لقيتهم بيقلعوا

ورغم اجسامهم بس زبارهم كانت متوسطة

وركبوني وعشروني وغرقوا لحمي لبن

لقيت (ع) عطاني ظرف وقالي دي مكافأتك

ونزلت روحت وانا مفشوخة ونجسه ولحمي غرقان لبن

وفتحت الظرف لقيته فيه 20000

بصراحة رقم مغزي جدا ومحلمتش اخده ف ليله، كمان اداني حماس اني اكلم مراتي واقولها

وبالفعل مراتي الشرموطة وافقت

وكلمت (ع) وقولتله تمام

واتفقنا بعد 4 ايام نتقابل ف البيت عندي

كنت بلحس طياز مراتي وكسها عشان تستعد

وخلال 3 ايام عمل كان(ع) والبودي جارد بيتعاملوا معايا اني مرشدهم وكمان شكروا فيا للمدير

وجه رابع يوم ونزلت استقبلت (ع) والبودي جارد

وصلنا البيت وعرفتهم ع مراتي

وشكلهم ولعوا من لحمها

وكانت لابسه قميص نوم اخضر وشراب شبك

لقيت مراتي بتهزر مع (ع)

وقامت دخلت اوضتها

دخلت وراها انا و (ع)

السافل خلاني امص زوبره

ولما وقف اوووي ، امرني احط زوبره ف كس مراتي

وبالفعل حطيته ع اول كسها وخرجت

طلعت قعدت مع البودي جارد

وصوت مراتي مسمع العمارة كلها

وهيجانها خلوا البودي جارد يسخنوا

ولقيتهم بيلعبوا فزبارهم

مستحملتش ونزلت جري ع الارض

وبقيت الحس وامص واكل بيوضهم

وسامع صوت مراتي وهي مفشوخة وبتصوت ولقيت واحد ركبني وانا بمص للتاني

وعمال يرزع فيا

واول اما جابهم وبيخرجوا

لقيت (ع) ومراتي خارجين

ومراتي شافتني وضحكت بشرمطة

قالت نيكوه العرص الخول وافشخوني قدامه

وانا ومراتي كنا ع الكنبه وحوالينا 3 فحول بيبدلوا علينا

وفي الاخر طلع ظرف رماه ف الارض

وبفتحه لقيت 50000

فرحت انا ومراتي اوووي

والموضوع ده اتكرر تاني

لحد مالقيت (ع) بيقولي راجع بلده

وعرض عليا يجبلي شقه انا ومراتي ونكون لمتعته هوه وصحابه وكمان هتاخد فلوس حلوه

وبصراحة اقنعني وقدمت استقالتي وجهزت اوراقي انا ومراتي

وسافرنا الخليج ، وبقينا لمتعته هوه واصحابه

وبقي معانا فلوس كتير

النهاية 🫦💦
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%