A
Anonymous (b137)
ضيف
اعرفكم بنفسي الاول ... انا اسمي احمد 23 سنه طولى 178 وزني 75 كيلو جسمي رياضي جدا و معضل و مهتم بنفسي و بشكلى و بجسمي جدا و كمان املس و ناعم و فوق كل دا فحل و زبي 20 سم و تخين و مليان عروق و حاجه هيبه و يخض
بس المشكله اني بحب الخضوع شويه بس بعد ما بثبت نفسي ع الي قدامي اني دكر و بعدين بجيب ورا زي الخول
و كمان بحب اتناك و انيك و بعمل اي حاجه ف الجنس ممكن تتخيلها
اعرفكم بقي بابطال القصه
و الاساسي فيها هي مرات اخويا اسماء 30 سنه مره فرس م الاخر 170 سم كيرفي بشكل ابن متناكه يهيج اي دكر ف الدنيا و وشها جميل اوي فيها شبه من مني هلا بشكل كبير حرمه صعرانه
م الاخر و عندها ولد و بنت لسه صغيرين في 4 و 5 سنين
كنت بحب ادايقهم دايما بحكم اني عمهم و كده و اشخط فيهم ك نوع من السيطره و هي كانت بتدايق فشخ من كده و انا كنت بحب استفزها و ساعات كنت ببقي قاصد دا و بتعصب عليها دايما و ازعقلها و هى ماكنتش بترد عشان عارفه ان اخويا بيبحبني و مش هتقدر تفتح عينها ف عيني
باقي الشخصيات هتيجي حسب الاحداث ف القصه و هنعرفهم كلهم
المهم القصه بتبدا لما ف يوم كنت لسه راجع م الجيم و و الجيم الي انا فيه مكس بالمناسبه و النسوان فيه حاجه تهيج الحجر
انا وصلت البيت مالقيتش حد
اسماء ...... يا اسمااااااء ...... انتي يا زفته روحتى فين ؟؟؟؟
اسماء: ايوا ياحمد انا هنا اهو
انا: احا اومال مش بتردي ليه
اسماء : معلش كنت ف الاوضه التانيه و الباب مقفول
انا : طب اجري يلا اعمليلي اكل .... فين ماما و هند
اسماء : لسه خارجين من شويه رايحين لخالك عشلن تعبان
انا : طيب يلا حضريلي اكل و افردي وشك دا شويه و تعالي شيلي الولا دا من ع السرير عشان عايز اريح شويه
و بعدين انا مش قايل مافيش حد يتنيل ينام ع السرسر بتاعي خالص
اسماء : حاضر هقوم اشله ادخله الاوضه التانيه او اطلعه الشقه فوق ثواني
انا: طب يلا اخلصي شويه و انجزي عشان جعان
اسماء: مش ناوي تاخد اخوك معاك الجيم اهو يفرد عوده شويه
انا : قال يعني هو مقصر معاكي ف حاجه
اسماء : حاجه زي ايه يعني
انا: و هو انتى يلزمك من جسمه ايه غير الحاجه "و معاها غمزه عشان تفهم"
اسماء : ااااااااه ههههههههه لا بس يهمني ان الى يبقي معايا يبقي محتوني ف حضنه كده اسد يعني
انا : طب يلا يا مرات الاسد اجري حضري الاكل
اسماء : هههههههههههه حاضر
اسماء بتمشي تحضر الاكل و انا العادي بتاعي انا بقف قدام المرايا شويه اخد شويه اوضاع اشوف تطر جسمي عامل ايه
ف بقلع هدومي خالص المره دي و بنسي اقفل الباب بالمفتاح الباب
و سرحت ف جسمي و ببص ع طيزي لاقيت شكلها حلو اوي و انا ف الفتره دي كنت بدات اتفرج ع سكس مختلف شويه للشوتذ و الشيميل و كده و الموضوع كان عاجبني نيك
فضلت احسس ع جسمي و افتكر السكس الي كنت بتفرج عليه و شكل طيزي كان مغري بشكل ابن متناكه و كمان انا ماكنتش بحب شكل الشعر عليها خالص ف كنت بحلقها دايما و كانت بيضه و ناعمه و الخرم من جوه ابيض ولا اجدعها ممثلة بورنو
فضلت احسس ع صدري و ع طيزي و امسك زبي و كان واقف حديده
و كان فيه عندي ف المكتب قلم غالي و شيك و علبته كانت عامله زي امبوبه كده و ملفوفه من قدام شبه الديلدو الصناعي بالظبط و كانت اتخن من الصباع شويه ... خرجتها من الدرج و حطيتها ف بؤي و انا بلعب ف صدري و بحسس ع طيزي و جه ف بالى اجرب احطها ف طيزي و علطولخرجتها و هي مبلوله ع الاخر و قولت اجرب و كل دا و انا ضهري للباب و روحت قاعد ع الارض و نايم ع ضهري و رافع رجلى لفوق و بدات ادخلها
و معاها شويه وجع بس خفيف و بدات تطلع مني اهات خفيفه و انا ف عز انسجامي دا لاقيت حد من ورايا بيقولى خليني اساعدك لاتعوري نفسك يا بيضه انا اتخضيت خضه و قومت مفزوع من ع الارض عشان اتفاجئ بيها واقفه بتصور و تضحك ......................
بس المشكله اني بحب الخضوع شويه بس بعد ما بثبت نفسي ع الي قدامي اني دكر و بعدين بجيب ورا زي الخول
و كمان بحب اتناك و انيك و بعمل اي حاجه ف الجنس ممكن تتخيلها
اعرفكم بقي بابطال القصه
و الاساسي فيها هي مرات اخويا اسماء 30 سنه مره فرس م الاخر 170 سم كيرفي بشكل ابن متناكه يهيج اي دكر ف الدنيا و وشها جميل اوي فيها شبه من مني هلا بشكل كبير حرمه صعرانه
كنت بحب ادايقهم دايما بحكم اني عمهم و كده و اشخط فيهم ك نوع من السيطره و هي كانت بتدايق فشخ من كده و انا كنت بحب استفزها و ساعات كنت ببقي قاصد دا و بتعصب عليها دايما و ازعقلها و هى ماكنتش بترد عشان عارفه ان اخويا بيبحبني و مش هتقدر تفتح عينها ف عيني
باقي الشخصيات هتيجي حسب الاحداث ف القصه و هنعرفهم كلهم
المهم القصه بتبدا لما ف يوم كنت لسه راجع م الجيم و و الجيم الي انا فيه مكس بالمناسبه و النسوان فيه حاجه تهيج الحجر
انا وصلت البيت مالقيتش حد
اسماء ...... يا اسمااااااء ...... انتي يا زفته روحتى فين ؟؟؟؟
اسماء: ايوا ياحمد انا هنا اهو
انا: احا اومال مش بتردي ليه
اسماء : معلش كنت ف الاوضه التانيه و الباب مقفول
انا : طب اجري يلا اعمليلي اكل .... فين ماما و هند
اسماء : لسه خارجين من شويه رايحين لخالك عشلن تعبان
انا : طيب يلا حضريلي اكل و افردي وشك دا شويه و تعالي شيلي الولا دا من ع السرير عشان عايز اريح شويه
و بعدين انا مش قايل مافيش حد يتنيل ينام ع السرسر بتاعي خالص
اسماء : حاضر هقوم اشله ادخله الاوضه التانيه او اطلعه الشقه فوق ثواني
انا: طب يلا اخلصي شويه و انجزي عشان جعان
اسماء: مش ناوي تاخد اخوك معاك الجيم اهو يفرد عوده شويه
انا : قال يعني هو مقصر معاكي ف حاجه
اسماء : حاجه زي ايه يعني
انا: و هو انتى يلزمك من جسمه ايه غير الحاجه "و معاها غمزه عشان تفهم"
اسماء : ااااااااه ههههههههه لا بس يهمني ان الى يبقي معايا يبقي محتوني ف حضنه كده اسد يعني
انا : طب يلا يا مرات الاسد اجري حضري الاكل
اسماء : هههههههههههه حاضر
اسماء بتمشي تحضر الاكل و انا العادي بتاعي انا بقف قدام المرايا شويه اخد شويه اوضاع اشوف تطر جسمي عامل ايه
ف بقلع هدومي خالص المره دي و بنسي اقفل الباب بالمفتاح الباب
و سرحت ف جسمي و ببص ع طيزي لاقيت شكلها حلو اوي و انا ف الفتره دي كنت بدات اتفرج ع سكس مختلف شويه للشوتذ و الشيميل و كده و الموضوع كان عاجبني نيك
فضلت احسس ع جسمي و افتكر السكس الي كنت بتفرج عليه و شكل طيزي كان مغري بشكل ابن متناكه و كمان انا ماكنتش بحب شكل الشعر عليها خالص ف كنت بحلقها دايما و كانت بيضه و ناعمه و الخرم من جوه ابيض ولا اجدعها ممثلة بورنو
فضلت احسس ع صدري و ع طيزي و امسك زبي و كان واقف حديده
و كان فيه عندي ف المكتب قلم غالي و شيك و علبته كانت عامله زي امبوبه كده و ملفوفه من قدام شبه الديلدو الصناعي بالظبط و كانت اتخن من الصباع شويه ... خرجتها من الدرج و حطيتها ف بؤي و انا بلعب ف صدري و بحسس ع طيزي و جه ف بالى اجرب احطها ف طيزي و علطولخرجتها و هي مبلوله ع الاخر و قولت اجرب و كل دا و انا ضهري للباب و روحت قاعد ع الارض و نايم ع ضهري و رافع رجلى لفوق و بدات ادخلها