ملاحضه: القصه انا الي نقلها مش حصله معايه )
على لسان صاحبها اسمه احمد
انا احمد عمري 21 سنه انا من اسكندريه وامي نوال
وامي ماعندهاش غيري انا واخويا اخويا اكبر مني 8 سنين متحوز وحدها اسمها مجده ايه شرموطه على حق لبس اي ومكياج ايه وعطور من الي تخليك تشد من اول ماتشم ريحتها قبل ماتشوف جمسمها الفاحر الي يخلي اي *** يشد عليه وهيا محور القصه
تبدا قصتنا من لما اخويا كان مسافر وجت مراته قعدت عندنا وهي بحق مره جميله وعندها ولدين بس مش باين على جسمها ولا جملها المهم بدت التواصل بينا يزيد وبقا هزار وحوديت وقصص وحورات بتحصل معاها في سارع بانها في حد بيعكسها في المنطقه ونا روحتولو وعملت حواره معاه وتخنقا ودربتو وبقت هي بتحبني اووي المهم في يوم من الايام مع ساعه 9 دخلت عليها الاوضه من غير ماتخبط وانا كنت لابس بوكسر وز* منفوخ ورصو باينه قلتلي تعاله عملها اكل في لمطبخ قولتلها ماشي بس البس شورت وجيلك القتلي طب الي لبسو ده ايه وعلى فكره امك خدت العيال وراحت عند خالتك صباح مريضه انا ابتاعي من صدمه الموقف وقف وبقا حدديده روحت طربقت في دماغي اني اطلعلعا بوالبوكسر روحت طلعت وراها واول مادخلت المطبخ بتبوص لبتاعي وتداير وشها قلتلها لو مكسوف اروح البس شورت وهيا تمسك ايدي وتقولي مالك ياعم انا فرحانه بحجم بتاعك لانها اخوك يكسف ومن هنا انا عرفت الموضوع كلو روحت قولتلها طب مااخوي ماينفعش انا سداد قلتلي عرفاك ياميدو وراحت باستني بوسها خفيفه في بوقي روحت زنقها في لمطبخ وبدي فيها بوس وتقفيش وهيا براحه طب مش كدا وانا ولا هنا روحت اول ما بديت اعض في رقبتها وهيا دابت تحت مني وبقت حطها ايدها على بتاعي وتحسس عليه من بره مسكت رقبتها قولتلها عوزه تشوفيه ياشرموطه نزلت على ركبها وبقت على اقصاد وشها نزلت واول ماقلعت البوكسر طلع رزع في وشها وهيا اتخذت وبتضحك وتقولي و ياميدو طلعت داهيه ونا الي كنت فكراك قولتها ماترضيعي ياشرموطه ونافكراني عبيط ومش كاشح علي بتعملوه انتي وماما معا بعضكم في الاوضه وهي بترضع ونا ماسك شعرها وحاشر نص ز*** في بوقها وهيا بتسيل على بتاعي وشها محمر طلعت بتاعي وهيا تقولي ارجوك ارحمني ونكني خليتها تنزل على. ظهرها على ونزللت رضع في زنبورها ومصمه شفرات كسها وهيا بتعيط وتمسك في دماغي وتبعد فيها ونا متري فيها
وبعد كده قمت من تحتها وبديت ادخل راسو في الاول وهيا مش مستحمله حاجه وبتعيط روحت رازع نصو على ناشف كدا وهيا عماله بتعيط وتقولي ارحمني ياميدو مش كده دا اخوك مايجيش في ربعك وفي وسط مانا بنييك فيها في لمطبخ دخلت امي والعيال وامي دخلت علينها ابل العيال وبتنهدا وتقول يامجده ومجدها قايمها عليها لما اهدومها في ايديها وتقولها داري لعيال داري لعيال وامي دخلت بلعيال في االا وضه الي قبل المطبخ ونا دهلت الاوضتي وهي دخلت اوضتي امي ونا دخلت الاوضه مصدوق من الموقف اني بنيك في مرات اخويا وانا امي قفشتني وانا العيال كانو حيشوفو حاجه عمرهم ماحينسوه بين مانا سارح في خيالي قطعنا صوت الباب بيفتح امي وبكل صراحه وبطريقه كلام اول مره اشوفها بتقولي لما تبقى تعمل حاجه زي كده روح اعملها في اوضى مش في مطبخ ونا مصدوم من كلام بحس بان زبي انتفخ من جديد وبان في لبوكسر الي كان مبلول من عسل كس شرموطه مجده وامي بتبصلو وتقولي ونبي البت مجده عندها حق وطلعت من الاوضه ونا حاير ومش فاهم نفسي انا دخلت نفسي في ايه قومت لبست ونزلت ولفيت بره شويه وروحت لقيتهم كلهم نيمين نمت انا كمان
استنو الجزئي التاني بعد شوويه
على لسان صاحبها اسمه احمد
انا احمد عمري 21 سنه انا من اسكندريه وامي نوال
وامي ماعندهاش غيري انا واخويا اخويا اكبر مني 8 سنين متحوز وحدها اسمها مجده ايه شرموطه على حق لبس اي ومكياج ايه وعطور من الي تخليك تشد من اول ماتشم ريحتها قبل ماتشوف جمسمها الفاحر الي يخلي اي *** يشد عليه وهيا محور القصه
تبدا قصتنا من لما اخويا كان مسافر وجت مراته قعدت عندنا وهي بحق مره جميله وعندها ولدين بس مش باين على جسمها ولا جملها المهم بدت التواصل بينا يزيد وبقا هزار وحوديت وقصص وحورات بتحصل معاها في سارع بانها في حد بيعكسها في المنطقه ونا روحتولو وعملت حواره معاه وتخنقا ودربتو وبقت هي بتحبني اووي المهم في يوم من الايام مع ساعه 9 دخلت عليها الاوضه من غير ماتخبط وانا كنت لابس بوكسر وز* منفوخ ورصو باينه قلتلي تعاله عملها اكل في لمطبخ قولتلها ماشي بس البس شورت وجيلك القتلي طب الي لبسو ده ايه وعلى فكره امك خدت العيال وراحت عند خالتك صباح مريضه انا ابتاعي من صدمه الموقف وقف وبقا حدديده روحت طربقت في دماغي اني اطلعلعا بوالبوكسر روحت طلعت وراها واول مادخلت المطبخ بتبوص لبتاعي وتداير وشها قلتلها لو مكسوف اروح البس شورت وهيا تمسك ايدي وتقولي مالك ياعم انا فرحانه بحجم بتاعك لانها اخوك يكسف ومن هنا انا عرفت الموضوع كلو روحت قولتلها طب مااخوي ماينفعش انا سداد قلتلي عرفاك ياميدو وراحت باستني بوسها خفيفه في بوقي روحت زنقها في لمطبخ وبدي فيها بوس وتقفيش وهيا براحه طب مش كدا وانا ولا هنا روحت اول ما بديت اعض في رقبتها وهيا دابت تحت مني وبقت حطها ايدها على بتاعي وتحسس عليه من بره مسكت رقبتها قولتلها عوزه تشوفيه ياشرموطه نزلت على ركبها وبقت على اقصاد وشها نزلت واول ماقلعت البوكسر طلع رزع في وشها وهيا اتخذت وبتضحك وتقولي و ياميدو طلعت داهيه ونا الي كنت فكراك قولتها ماترضيعي ياشرموطه ونافكراني عبيط ومش كاشح علي بتعملوه انتي وماما معا بعضكم في الاوضه وهي بترضع ونا ماسك شعرها وحاشر نص ز*** في بوقها وهيا بتسيل على بتاعي وشها محمر طلعت بتاعي وهيا تقولي ارجوك ارحمني ونكني خليتها تنزل على. ظهرها على ونزللت رضع في زنبورها ومصمه شفرات كسها وهيا بتعيط وتمسك في دماغي وتبعد فيها ونا متري فيها
وبعد كده قمت من تحتها وبديت ادخل راسو في الاول وهيا مش مستحمله حاجه وبتعيط روحت رازع نصو على ناشف كدا وهيا عماله بتعيط وتقولي ارحمني ياميدو مش كده دا اخوك مايجيش في ربعك وفي وسط مانا بنييك فيها في لمطبخ دخلت امي والعيال وامي دخلت علينها ابل العيال وبتنهدا وتقول يامجده ومجدها قايمها عليها لما اهدومها في ايديها وتقولها داري لعيال داري لعيال وامي دخلت بلعيال في االا وضه الي قبل المطبخ ونا دهلت الاوضتي وهي دخلت اوضتي امي ونا دخلت الاوضه مصدوق من الموقف اني بنيك في مرات اخويا وانا امي قفشتني وانا العيال كانو حيشوفو حاجه عمرهم ماحينسوه بين مانا سارح في خيالي قطعنا صوت الباب بيفتح امي وبكل صراحه وبطريقه كلام اول مره اشوفها بتقولي لما تبقى تعمل حاجه زي كده روح اعملها في اوضى مش في مطبخ ونا مصدوم من كلام بحس بان زبي انتفخ من جديد وبان في لبوكسر الي كان مبلول من عسل كس شرموطه مجده وامي بتبصلو وتقولي ونبي البت مجده عندها حق وطلعت من الاوضه ونا حاير ومش فاهم نفسي انا دخلت نفسي في ايه قومت لبست ونزلت ولفيت بره شويه وروحت لقيتهم كلهم نيمين نمت انا كمان
استنو الجزئي التاني بعد شوويه