NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة مالك ـ حتي الجزء الثاني 16/3/2025

masterjhon

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
29 نوفمبر 2024
المشاركات
131
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
623
نقاط
320
الجزء الأول

شاب عنده 19 اسمه مالك من المنصوره طوله قريب من ال 190 سنتي ابيضاني بعيون ملونه شبه اغلب اهل المنصوره جسمه عريض وقوي لانه بيلعب سباحه و فنون قتاليه من اسره متوسطه مالوش اخوات يتيم الاب من وهو عنده سنتين و ده ادي الي ان مالك كون شخصيه قويه واتعلم يعتمد علي نفسه من بدري والدته ست بيت كبيره في السن شويه عندها ٥٠ سنه لانها اتجوزت متاخر ودورها في القصه مش كبير . مالك لسا مخلص تالته ثانوي وجاب مجموع 97.5% وده كان فرحه كبيره جدا ليه و لوالدته طبعا هيخش كلية طب وده الي تنبأ بيه كل مدرسينه لانه من صغره وباين عليه علامات الذكاء

مالك : كانت سنه طويله اوي يا امي بس عدت علي خير
ام مالك : انت مش عارف انا فرحانه بيك اد ايه يا حبيبي كفايه انك رفعت راسي في وسط العيله و وسط اعمامك واخوالك
مالك : اهم حاجه رضاكي يا ست الكل
ام مالك : تسلم يا حبيبي من النهرده معنتش هقلك الا يا دكتور مالك
ضحك مالك وبعدين ساب والدته تحضر الاكل وراح يكلم صاحب عمره يوسف متربيين مع بعض من وهما صغيرين وفي فتره كانو جيران وعلي طول مع بعض اقصر من مالك شويه بس قريب من جسمه جدا ونفس الوسامه اتفقو ان هما هينزلو يتقابلو في كافيه متعودين يقعدو فيه علي طول

مالك : اي يا اسطي الزهق ده
يوسف : ايه
مالك : انا بقالي اسبوع من البيت للتمرين ومن التمرين للبيت
يوسف : ايه رايك نطلع اسبوع اسكندريه
مالك : مش هينفع اسيب امي لوحدها
يوسف : ما توديها البلد عند اهلها تقعد الاسبوع ده هناك
مالك : هكلمها في الموضوع ده
يوسف : خلاص ماشي اطلب لنا حاجه بقي نبل ريقنا
عدا ساعه ومالك ويوسف قاعدين في الكافيه و في وسط الكلام دخل الكافيه شلة بنات من دفعتهم مالك كان قاعد في وشهم ويوسف مدي ضهره ليهم و من ضمنهم بنت اسمها فرح حبيبة مالك من ابتدائي طولها 170 بس بطل جسمها مرسوم طيزها اكبر من المتوسط وصدرها كبير و وسطها صغير بيضه و وخدودها حمرا وعنيها ملونه
تحسها ملاك ماشي علي الارض.
مالك فضل باصصلها شويه فيوسف لاحظ ده فبص وراه لقي شلة البنات ولمح فرح فبص لمالك وضحك وقاله سرحان في حبيبة القلب ولا ايه
فمالك بصله وهو مبتسم وقاله اسكت يا سخيف وبصلها تاني و للحظه عينه جات في عنيها و وشها احمر لما لقته مبتسم وهو باصصلها و البنات الي معاها خدو بالهم وبداو يتوشوشو مابينهم و يضحكو ويبصو علي مالك
يوسف : مش عارف انت مش راضي تكلمها ليه لحد دلوقت
مالك : هكلمها بس مش دلوقت
يوسف : خليك لما حد ياخدها منك انت كنت متحجج بتالته ثانوي وانك مش عاوز حاجه تشغلك
مالك : ماتقلقش قوم يلا نحاسب عشان اروح اتغدي
يوسف : امك عامله اكل ايه
مالك : مالكش دعوه مش هتاكل معانا
يوسف : ماشي انا مكنتش جاي اصلا
ضحكوا هما الاتنين ومشويا وفرح فضلت باصه علي مالك لحد ما خرج من الكافيه

لما مالك روح كلم امه انه هيسافر هو و يوسف اسكندريه وقالها لو عاوزه تروح البلد في الاسبوع ده فقالته ماشي فكلم يوسف وقاله انه هيودي امه بكرا البلد ويرجع يسافرو علي اسكندريه

مالكه حط الشنط في العربيه و ركب والدته العربيه
وبعدين ركب وشغل العربيه وفضل سايق ساعه
لحد ما وصلو البلد وكان خاله في انتظارهم ولما وصل نزل سلم علي خاله وخده بالحضن ودخل الشنط و جوه قابل مريم بنت خاله عندها 17 سنه كانت واقفه لابسه عبايه بيتي وشعرها طويل وناعم واصل لحد وسطها وجسمها باين عليه ملامح الانوثه وكانت جميله جمال الفلاحين
ودار بينهم حوار

مالك : ازيك يا مريم
مريم : كويسه انت عامل ايه
مالك : كويس انت داخله تالته ثانوي مش كد
مريم : ايوا
مالك : شدي حيلك بقي عاوزينك دكتوره
مريم : اتمني..... انت هتقعد معانا النهرده ولا هتمشي علي طول
مالك : لا همشي اصل عندي شوية مشاوير لازم اخلصها
مريم : طيب
مالك : خدي بالك من ماما
مريم : في عنيا

وبعدين مالك سلم علي اخواله ورجع علي المنصوره حضر حجاته وخد يوسف وطلعوا علي اسكندريه علي شقه بتاعت ابو يوسف هيقعدو فيها
وصلو علي المغرب و دخلو نامو علي طول ماصحيوش الا تاني يوم صحيو جابو اكل وحجات لزوم القعده وبعدين نزلو عشان يروحو البحر وهما قاعدين علي الشط في حته هاديه مفيهاش ناس كتير لقو وحده صوتت فجاه وعماله تقول الحقوني فجريو يشوفو في ايه قالتلهم ان صحبتها بتغرق في الميه فمالك قلع التيشرت ونزل في الميه بسرعه ولحق البنت قبل ما تغرق وسحبها لحد الشط حطها علي الرمله البنت كانت لابسه بوركيني بس محزق علي جسمها والبنت جسمها جامد وطري فنيمها علي الرمله وكان اغمي عليها فصحبتها جريت قعدت فريحها
وكانت منهاره من العياط فمالك فضل يتضغط علي صدرها و ويحسس علي بزازها في النص كد وبزازها كانت ملبن فضل يضغط لحد ما طلعت الميه الي كانت شرباها فبدات تفتح الشمس كانت ضاربه في وشها مخلياه بيلمع وشعرها لازق علي وشها بسبب الميه وكان شكلها سكسي فاقت وصحبتها حضنتها وفضلت تقول كلام مش مفهوم ويوسف واقف بيضحك فمالك بصله وكتم ضحكته
وقالها حمد *** علي السلامه فالبنت بصتله وهو عضلاته منفوخه من الادرينالين و قالتله شكرا وبعدين مشي هو ويوسف ولما روحو يوسف قاله ايوه علي الي قفش في المزه مالك رد عليه وهو بيفتكر الموقف وقاله البت بزها ملبن اوي يلا
فيوسف قاله وهو انت خليت يعني ما انت تلاقيك رزعتها كام بعبوص وانت بتطلعها من الميه ولا هريت طيزها تحسيس وانا اتوه عنك د انت عيل نجس فمالك ضحك وقاله ماعملتش حاجه يا ابني غير الي انت شوفته وفضلو قاعدين يتكلموا لحد ما الساعه جت ٩ وبعدين لبسو عشان ينزلو خدو العربيه وراحو مطعم اكل بحري ولما دخلو يوسف قالو الحق يلا مش دول البنتين الي كانو في البحر النهرده فمالك قاله اه تقريبا هما اعمل نفسك مش شايفهم نشوف هيعملو ايه فقعدو وطلبوا اكل ولاحظو ان البنتين عمالين يبصوا وبعد شويه البنتين قامو وراحو ليهم فالبنت الي كانت بتغرق قالتلهم مساء الخير فمالك رد وقالها مساء النور قالتله انا حابه اشكرك علي الي عملته معايا النهرده
فقالها لا علي ايه العفو فقالتله ممكن نقعد يعني ولا هتفضل موقفنا قالها اتفضلو فقعدت فريح مالك و صاحبتها راحت قعدت في ريح يوسف و بداو يتكلموا البنت الي قاعده مع مالك اسمها قمر وكانت فعلا اسم علي مسمي قصيره شويه بس كانت حتة قشطه وجسمها كرباج كانت لابسه فستان لحد الركبه وضيق من عند الوسط وبزازها كبيره و مرفوعه والخط الي مابين بزازها كان باين من الفستان وجسمها باين عليه انه طري جدا وصحبتها نفس الشكل والمواصفات واسمها حبيبه بداو يتعرفو علي بعض وقالتله ان والدها مصري وامها من البانيا و واخده جينات امها في كل حاجه وقالتله انها عايشه مع امها في البانيا بقالها ٤ سنين وهما بيتكلموا الاكل نزل و مالك و يوسف اصرو ان هما ياكلوا معاهم وبعد ما خلصو الاكل مالك قال ليوسف ان هو هياخد العربيه شويه ويرجعلو وبعدين قال لقمر تعالي نتمشي شويه مع بعض فقامو خرجو و ركبو العربيه وهما ماشين قالتله هنروح فين قالها عايز اتمشي علي البحر شويه قالتله انا عارفه حته هاديه وراحو المكان ركن العربيه وسابو موبايلتهم وكل حاجه فيها و فضلو يتمشو لحد ما بقو في حته بعيده مفيش فيها حد وهما بيتكلموا قمر قالتله بجد انا مش متخيله من كان ممكن يجرالي ايه النهرده لو ماكنتش موجود فمالك قالها اغرقي انت بس ومالكيش دعوه فضحكت وقالتله بس انت شاطر اوي في العوم قالها ما انا بلعب سباحه فقمر قالتله وشاطر برضو في التحسيس وقامت نغزاه فضحك وقالها قصدك ايه قالتله صحبتي قالتلي انك فضلت حاطط ايدك علب صدري وانت بتعملي انعاش قالها وهو بيضحك د عشان انقذك بس فوقفت و قربت منه وبصتله في عنيه وقالتله بلبونه بس صحبتي قالتلي انك عملت اكتر من كد وقربت منه اكتر فحط ايده علي وسطها وهي وقفت علي أطراف صوابعها وخدو بعض في بوسه رومانسيه ومالك كان بينزل ايده علي طيزها قامت شايله ايده من علي وسطها و مره وحده بلت ايدها ميه من البحر ورشتها عليه وهي بتضحك وجريت في الميه فمالك قلع التيشرت وجري وراها ومسكها من طرف الفستان بتاعها وهي بتجري فوقعت في الميه ومالك عمل انه وقع عشان ينام فوقها والهدوم بتاعتهم اتبلت والفستان بقي ملزق علي جسمها وكان شكلها يهيج فقامت وقفت تاني وكانت رافعه طرف الفستان بايدها وفخادها كلها باينه وبتلمع من بيضاها مع نور القمر ودخلت جوا في الميه شويه ومالك كان حاسس ان هو شايف حوريه قدامه بسبب الفستان الي لازق علي جسمها ومبين حلاوة طيزها وشعرها الي سايح علي رقبتها فجري وراها تاني و وقفت في البحر والميه كانت مغطيه لحد صدرها فمالك قام واخدها في حضنه ورافعها وهي لفت اديها حولين رقبته ورجليها حولين وسطه وكسها كان لازق في زبه ومالك حطط ايديه تحت طيزها الطريه و احساس الميه كان مهيجهم علي الاخر مالك مسك شفايفها الكريز قطعهم ببقه بعدين نزل علي رقبتها مص وعض خفيف وقمر كانت ساحت منه خالص فبصتله وقالتله هنا مش هينفع فقالها تعالي نروح الشقه فضلت متعلقه في رقبته لحد ما طلع من الميه ونزلها علي الرمله ولبس التيشرت بتاعه وكانت هدومهم مليانه ميه والفستان بتاع قمر لازق علي طيزها و مجسم الفلقتين وهيا ماشيه قدامه كل فلقه متحدده فلقه طالعه وفالقه نازله رزعها بعبوص دخل الفستان في خرم طيزها فهي قامت مصوته بلبونه وحاطه اديها علي طيزها وبصتله وهي بتضحك وقالتله طب اجري يلا عشان مش هينفع حد يشوفنا كد وطلعت جري علي العربيه و ركبو وهما هدومهم مليناه مايه فمالك فتح التليفون عشان يكلم يوسف يقله مايجيش الشقه دلوقت لقي يوسف باعتله بيقله انا مش هبات في الشقه النهرده و حاطط الايموجي ده 😉 فمالك فهم انه رايح مع حبيبه وقال في سره جت في وقتها و قمر كانت عماله تنهج من الجري وهي قاعده وصدرها عمال يطلع وينزل مع نفسها فمالك بص علي بزازها فهي خدت بالها قامت ماسكه ايده شيلاها من علي فتيس الغيارات وحطاها علي كساها من تحت الفستان وقفلت رجليها علي ايده وقالتله صبر نفسك علي ما نوصل فضحك وخد الطريق طيران بالعربيه وركن العربيه قدام البيت وطلعو جري عشان ما حدش يشوفهم اول ما دخلو قفل الباب وزنقها في الحيطه وفضل يضغط بزبره الي كان واقف علي اخره زي الخشبه علي كسها الطري الناعم وبايده مسك بزها من فوق الفستان وكان طري اوي وهي غمضت عنيها و رجعت دماغها لورا من الهيجان ومالك واخد رقبتها لحس و مص وهي نفسها عمال يعلي من الهيجان ومالك بيرفع فستانها وحده وحده و ريحة البحر في جسمها مهيجاه علي الاخر لحد ما قلعها الفستان خالص و كانت لابسه اندر ابيض محدد كسها الناعم وبرا ابيض رافع بزازها بطريقه بنت متناكه وهي جسمها مورد شويه
وهي قلعته التيشرت وقلع البنطلون وزبه كان بيان من البكسر كبير زبه 19 سنتي فقمر حطط ايدها علي زبه وفضلت تحسس عليه من فوق البكسر قام زانقها في الحيطه تاني وفاكك البرا بتاعتها وكان هيتجنن اول ما شاف بزازها بيضه اوي بتلمع والحلمه صغيره و ورديه و بزازها كبيره ومرفوعه طبيعي مسك بزازها الاتنين ونزل تقطيع في حلماتها وهي راحت في عالم تاني وعماله تقول اممممم كمان يا حبيبي قطعلي بزازي كمان يا حبيبي ومالك عمال يعضض في حلماتها وبيعصر بزازها لحد ما ايده علمت احمر علي بزازها وهي عماله تضغط علي دماغه اكتر مابين بزازها وتحسس علي عضلاته وتقوله انا ملكك يا حبيبي اعمل فيا الي انت عاوزه قام مديها اسبانك علي طيزها خلاها تحمر وهي قالت ااااااه اممممم اضرب كمان يا حبيبي انا بتاعتك فحط صوابعه في بقها وهي فضلت تمص صاوابعه زي اللبوه فراح قاعد علي الكنبه وهي قعدت ما بين رجليه ولمت شعرها ديل حصان و نظارتها ليه كلها لبونه قامت مطلعه زبه من البوكسر واول ماشافته هجمت عليه مص ولحس فضلت تمصه خمس دقايق قام مالك ماسكها من من شعرها وفضل يدخل زبه ويخرجه في بقها بسرعه ومره وحده حشره في زورها للاخر لحد ما كانت هتتخنق وجابهم في بقها وسيل كمان وهي بلعتهم كلهم كان في شويه مسيلين علي دقنها قام مالك ماسحهم بصابعه ومدخل صابعه في بقها وهي فضلت تلحس صابعه و تتلبون عليه مالك قلها خليكي علي ما اجيب حاجه ناكلها ودخل المطبخ جاب اكل حطه علي السفره ونادلها فجت مشي علي اديها ورجليها و بتقوله مياو اكنها قطه قلها تعاله اقعدي علي رجلي يا قطه فقعدت علي رجليه وكانت لسا لابسه كلوت وزبه داقر في كسها من فوق الكلوت قعدو ياكلو وكل شويه تتحرك عشان تحس بزبه علي كسها لحد ما زب مالك وقف تاني زي الحديده قام شايل قمر مابين ايديه وهي متعلقه في رقبته وقام راميها علي السرير وبزازها فضلت تترج وهي بتضحك نامت علي ضهرها ومالك شد الكلوت بتاعها قلعهولها وهي فتحت رجليها علي الاخر فمالك نلم عليها ونزل علي بزازها
بوس وتقفيش وبدا يحرك زبه علي كسها وهي سخنت وبقت عماله تزوم وتقول امممم فمالك مسك زبه وفضل يخبط علي كسها ويمشيه علي كسها لانه كان فاكرها بنت لحد ما قالتله نيكني في كسي انا مفتوحه قام مالك حاطط زبه علي باب كسها وبدا يزقه بالراحه وكسها كان ضيق اوي وساخن وهي قالت ااااااااااه و فضلت تتاوه من المتعه ومالك مسك رجليها فشخها اكتر وبقي يرزع في كسها وبزازها بتترج وشكلها يهيج قام مالك ضربها علي بزازها لقاها بتهيج اكتر فضل علي الوضع ده شويه و قام مطلع زبه وقالبها علي بطانها وخلاها تاخد وضع السجود وحشر زبه في كسها وجاب ايديها ورا ضهرها وفضل ينيك فيها جامد وهي عماله تصوت اكتر قام مدخل صابعه في خرم طيزها وكان واسع شويه قامت جايبه ميتها قام مالك منيمها علي جنبها وفتح رجليها شويه ودخل زبه في كسها وفضل ينيك فيها ويرزع ويقفش في بزازها ويضربها علي وشها لحد ما قرب يجيب وهي كانت جابت تاني قلها هجيب يا لبوه قاللته هاتهم في كسي ارجوك قام ناطرهم في كسها وهي قالت احححححح لبنك سخن اوي يا حبيبي و نام فوقها لحد ما زبه خرج من كسها لوحده فقام من عليه وفرد ضهره علي السرير وهي ماكنتش قادره تتحرك بس راحت نامت في حضنه......

الجزء الثاني


مالك :-
صحينا تاني يوم قمر كانت نايمه عريناه في حضني وزبي واقف علي اخره حاسسها لبوه بس رقيقه في نفس الوقت مجرد النظر لجسمها بيهيجني مشيت ايدي علي ضهرها الناعم لحد ما وصلت لطيزها وفضلت العب في خرمها وكسها لحد ما بدات تصحي وقالتلي صباح الخير يا حبيبي قلتلها لحقت ابقي حبيبك د انا ماعرفتكيش الا امبارح قالتلي كفايه اني حاسه بالامان وانا في حضنك و مسكت زبي تدعكه فقلتلها قومي اعملي فطار عشان ناكل قالتلي انت تؤمر يا حبيبي ونزلت من علي السرير بتجيب الاندر عشان تلبسه قلتلها البسي الفستان بس علي اللحم فقالتلي حاضر يا حبيبي خرجت من الاوضه فقمت جبت تليفوني رنيت علي يوسف مرتين ماردش لسا هسيب التليفون لقيته رن فرديت وصوته نعسان كد فبقوله صحيتك من النوم يا عريس ولا ايه فضحك وقالي اه قلتله انت هتيجي امتي قالي ساعتين كد ولا حاجه قلتله قبل ماتيجي اديني رنه قالي هي المزه معاك ولا ايه قلتله اه قالي خلصانه يا عم قفلت مع يوسف لقيت قمر جايه بصنية الاكل فقعدنا كلنا وبعد ما خلصنا
شالت الصنيه دخلتها المطبخ وانا قمت وراها وكانت واقفه بتفضي الصحون فجيت من وراها وسحبتها من وسطها علي زبي وهي فضلت تحرك طيزها علي زبي وهي مستمتعه وزبي داخل مابين الفلقتين لانها مش لابسه اندر وقلتلها انزلي مصي فنزلت علي ركبها وخليتها تحط ايديها ورا ضهرها
ومسكت زبي اضرب وشها بيه شويه و شويه اخليها تمص زبي فقلتلها مين لبوتي قالت انا فقلتلها مين الشرموطه بتاعتي قالت انا خليتها تمص زبي شويه وبعدين قومتها خدتها الحمام عملتلها حقنه شرجيه لحد ما نضفت خرمها و هي ماكنتش ممانعه خالص وبعدين خدتها علي السرير نيمتها علي بطنها وجبت زيت دهنت بيه خرمها وحطيت علي زبي ودعكته بعدين حطيت زبي علي خرم طيزها وفضلت احركه ما بين فلقات طيزها وهي بدات تسيح وتقول اممممم بدات ادخل زبي
في خرمها وهي عماله تتوجع وتقول بالراحه وانا بدخل زبي وحده وحده لحد ما دخل كله فنمت عليها و جبت شعرها علي جنب ونزلت علي رقبتها بوس ولحس وبدات احرك زبي في خرمها وانا نايم فوقها لحد ما هاجت وجابت آخرها فقومت من عليها وبدات اسرع في النيك وانا قافش في طيازها الملبن وايدي معلمه احمر علي طيزها من الضرب ومع كل اسبانك بديهولها علي طيظها تتشرمط اكتر وتتلبون فضلت انيك في خرمها شويه لحد ما قربت اجيب قمت ماسكها من شعرها و فضلت ارزع فيها اسرع حاجه وهي عماله تصوت وخرمها بقي احمر ونزلتهم في خرمها وهي كانت متكيفه اوي طلعت زبي من خرمها ولبني كان مالي خرمها وخارج منه كنت عاوز انيكها مره كمان بس قلت كفايه كد و رحت استحميت لقيتها دخلت وهي عريانه وطيظها مسيله لبن علي فخادها دخلت معايا تحت الميه ومسكت زبي بتدعكه فقلتلها كفايه كد النهرده فقالتلي همصه بس قلتلها لا نضفي نفسك عشان تمشي يلا وسبتها وخرجت لبست هدومي ونزلت اجيب شوية تسالي من المقلي ورجعت لقيت قمر لسا خارجه من الحمام لافه فوطها عليها يادوبك مغطيه من اول حلماتها لحد اول كسها و خدودها كانت حمرا اوي وشكلها يهيج موت مسكت نفسي بالعافيه وقلتلها البسي يلا عشان اروحك فدخلت الاوضه تلبس وانا فتحت الانستا اتفرج علي شوية ريلز علي ماتلبس لقيت حد عملي فولو دخلت اشوف مين وكانت الصدمه لما لقيتها فرح رديتلها الفولو و اتفرجت علي الصور الي كانت منزلاها بعد شويه قمر طلعت وكانت خلصت لبس فخدتها ونزلنا سخنت العربيه ومشينا واحنا في الطريق كلمت يوسف قلتله انت فين قالي انا جاي في السكه قلتله خليك انا كد كد جاي اوصل قمر وهاخدك معايا واحنا مروحين قالي ماشي مستنيك قفلت مع يوسف حطيت التليفون في جنب وحطيت ايدي علي فخاد قمر وقلتلها ايه القمر ده يا قمر فضحكت قلتلها ماقولتليش انت اتفتحتي ازاي فقعدت تحكيلي عن الكام سنه الي عاشتم في البانيا مع مامتها وان هي مفتوحه من وهي 14 سنه كانت مصاحبه واحد و بيمارسو مع بعض بس زبه مكانش كبير اوي وامها كانت عارفه بكد وسيباها براحتها وحكتلي شويه عن صحبتها حبيبه وانهم ساعات بيستحمو مع بعض ويفضلو يقفشو في بعض و ورتني صور ليها ولصحبتها وهما بالبرا والكلوت بس و هم الاتنين جسمهم ابن متناكه فضحكت وقلتلها بهزار متيجي انيكك انت وصحبتك مع بعض فقالتلي ماشي موافقه هقلها فقلتلها انت بتتكلمي جد قالتلي اه فسكت شويه كد وفكرت في يوسف صحبي واني هكون كد بخونه هي صحيح مفيش بينهم اي حاجه رسميه بس ايا كان مينفعش اخون صحبي فقلتلها علي فكره انا بهزر قالتلي بس فكره حلوه لو عاوز نجرب قلي قلتلها لا كنت بهزر بس فضلنا ساكتين طول الطريق لحد ما لمحت يوسف واقف قدام عماره فقلتلها انت ساكنه في العماره دي قالت اه قلتلها انت عايشه في اسكندريه علي طول قالت لا انا جايه اسبوعين وراجعه القاهره تاني و سالتني علي رقمي لاني ماكنتش ادتيهولها فسجلت الرقم ونزلت يوسف ركب وقالي عامل ايه يا معلم قلتله تمام فضحك وقالي دول طلعو شراميط قلتله مش انبسط قالي اه فقلتله تعاله بقي نلف شويه في البلد واحكيلي ايه الي حصل.

مشينا ويوسف بدا يحكي وقالي ان بعد ما مشيت امبارح انا وقمر فضلو قاعدين مع بعض يتكلموا وحكتله عن نفسها شويه وازاي عرفت قمر فقالتله ان هما كانو جران اصلا وهما صغيرين بس ماكنوش صحاب اوي بس لما قمر سافرت ورجعت مكانتش تعرف حد غيرها فبداو يتصاحبو علي بعض بعدين يوسف قالها تعالي نروح نشرب حاجه في اي كافيه قالتله ايه رايك تدوق القهوه بتاعتي فقالها ماشي نجرب بس فين قاللتله وهي بتغمزله في البيت فطلب اوبر وطلعوا علي الشقه الي هي وقمر قاعدين فيها فاول ما دخلو قالتله استريح لحد ما اعملك القهوه فدخلت الاوضه غيرت ولبست بنطلون ترينج محزق علي طيزها وكروب توب بس وجسمها كان فاجر مشيت قدام يوسف تهز في طيزها وتتلبون فيوسف دخل المطبخ وراها فهي قالتله جاي ليه قالها هسليكي علي ماتعملي القهوه فجابت الكنكه وملتها مايه وهي بتحط السكر عملت ان هي وقع شويه علي الارض ونزلت علي ايديها ورجليها تلمه وهي عماله تهز في طيزها والبنطلون كان ضيق علي طيزها وفضل يتزحلق من عليها والكلوت بتاعها بان كانت لابسه كلوت اسمر داخل مابين فلقات طيزها البيضا طيظها كانت بتلمع حرفيا والبنطلون فضل يتزحلق لحد ما بقي علي نص طيزها فيوسف قعد وراها وقام شادد البنطلون بتاعها مره وحده فشهقت و عملت ان هي هتقوم وقالتله لا يا يوسف بتعمل ايه فقام متكي علي كتفها منزلها خلاها في وضع الدوجي وحط صابعه في خرم طيزها فشهقت بس لقي خرمها واسع ونضيف واحمر فدخل صابعين وفضل يلعبلها في خرمها ومسك زبه يمشيه علي كسها عشان يهيجها وزبه كان 18 سنتي تقريبا فقالتله خلي بالك انا بنت مش مفتوحه وكانت بدات تسيح فقام وقف وخلاها تقعد علي ركبها ودخل زبه في بقها وخلاها تمص زبه لحد ما قرب يجيبهم فخرجه من بقها وجابهم علي وشها وبعدين وقفها خلاها تسند علي الرخامه وكان هيدخل زبه في خرمها بس قالتله في فازلين في الحمام حط منه فراح جابه و دهن خرمها وحط علي زبه بعدين بدا يدخل زبه وهي عماله تسخن وتقول ااااه اممممم فقلعها الكروب توب وكانت لبساه علي اللحم فبزازها خرجت وفضلت تترج من الرزع فهو قام قافش في بزازها الملبن وفضل ينيكها عشر دقايق لحد ما كان هيجيب فزود سرعة النيك وبقي بيحفر في خرمها وهي بتصوت لحد ما جابهم في خرمها وطلع زبه وخرج اللبن من خرمها قامت ماسحه اللبن الي سيل من خرمها بصابعها ولحسته فخدها ودخلو الاوضه وبعد شويه عملو واحد تاني ونامو وانا كنت هيجت من كلام يوسف علي جسمها وزبي كان واقف و واضح انه واقف فيوسف خد باله وقالي ايه هو مشدد ليه اوعي تكون هايج عليها قلتله لا يا عم د انا بس افتكرت الي عملته امبارح فضحكنا وكلام قمر جه في دماغي وفكرت ازاي هنيكها من غير ما يوسف يعرف بس ندمت تاني وقلت انا مش هخسر صاحبي عشان وحده فقلت اغير الموضوع وقلتله ان فرح عملتلي فولو فقالي طب ما تخش تكلمها قلتله لما نرجع المنصوره و فضلنا نتكلم في اي حاجه ولفينا شويه بعدين روحنا لقيت قمر بعتالي علي الوتس بتقلي عاوزين نخرج بالليل فقلتلها علي عشره كد هاجي اخدك ونخرج فكلمت يوسف وعرفته اني هاخد العربيه بالليل فقالي انه هياخدها يفولها ويخرج هو حبيبه ويرجعلي بالليل فقلتله ماشي ودخلت نمت شويه وصحيت علي رنة
من قمر لقيتها بتقلي مش هنخرج قلتلها هلبس واجيلك فقمت لقيت يوسف قاعد قدام التلفزيون فقلتله انت جيت بدري ليه قالي ماخرجتش اصلا البت قالتلي انها تعبانه ومش هتقدر تنزل فقلتله ماشي انا هاخد العربيه وهنزل انا فلبست و جهزت نفسي وخدت العربيه ورحت عند العماره الي فيها قمر كلمتها عشان تنزل فقالتلي اطلع علي ما اخلص لبس فطلعتلها فتحتلي وكانت لابسه بيجامه حرير وحاطه مكياج فقلتلها انت لسا مالبستيش قالتلي مش عارفه البس ايه فقالتلي تعاله اختارلي حاجه فدخلنا الاوضه ونقيتلها فستان فقلعت البيجامه وكانت واقفه بالبرا والكلوت بس وجسمها اكنه حتة قشطه بتلمع ومع اقل حركه طيزها الملبن بتتهز فلبست الفستان وكان جامد عليها وكان برباط من ورا فقالتلي اربطهولي فوقفت وراها وحشرت زبي في طيزها وهي عماله تزنق طيزها اكتر وانا زبي بقي زي الحديده فقلتلها عاجبك كد يا كس امك اهو وقف اهه ومش هينام فقالتلي بس كد وقامت نايمه علي السرير علي بطنها ورفعت الفستان من علي طيزها وقالتلي دخل زبك في المكان الي انت عايزه يا حبيبي شديت الاندر بتاعها قلعتهولها و حطيت زبي علي كسها ودخلت راسه وهي بدات تزوم وقول اممممم زبك جامد اوي نكنييي فدخلته في كسها للاخر وهي صوتها بيعلي اكتر و تصوت وتقول ااااه نكني بزبك الجامد ده وانا عمال ازود في السرعه اكتر وصوت خبط فخادي في طيزها عمال يعلي لحد ما هيجت علي اخري فمسكتها من شعرها وبقيت انيك فيها بعنف لقيتها مره وحده قالت تعالي يا متناكه خشي فلقيت حبيبه كانت واقفه ورا الباب بتبص ودخلت علينا كانت لابسه هدوم داخليه بس وحاطه ايديها علي كسها عماله تلعب فيه فانا اتصدمت شويه وجمعت ان هما مظبطينها مع بعض بس انا كنت هايج فشخ وكنت عايز انيكها فقلتلها خشي يا متناكه ولفيت قمر علي ضهرها ودخلت زبي في كسها وحبيبه جت قعدت علي وشها وقمر فضلت تاكل في كسها اكل وفتحتلي رجلين قمر اكتر وانا خرجت بزازها من البرا وقعدت ارضع فيهم وبزازها كانوا ملبن اوي وحلماتها لونها وردي فاتح وانا نازل فيهم مص وتفعيص وهي هاجت وبقت تشخر من الهيجان فقالتلي زبك شكله حلو اوي عوزاه في طيزي فخليتها تاخد وضع الدوجي وجبت فازلين دهنت خرمها بيه ودخلت زبي بالراحه بس نكتها بعنف وهي عماله تصوت وتقولي ابوس رجلك هموت وانا عمال اديها اسبانكات وطيزها بقت حمرا زي الورد وقمر كانت نزلت تمص بيوضي والحركه دي هيجتني اكتر فحسيت ان انا هجيبهم فزودت النيك جامد وهي صوتها علي اوي وبقت تتوجع واول ما حسيت اني هجيبهم خرجت زبي وقعدتهم هما الاتنين علي الارض علي ركبهم وخليت كل وحده تمصلي شويه وجبتهم علي وش حبيبه وقمر قامت تلحسهم من علي وشها وانا نمت علي السرير وزعلت جامد لاني كد يعتبر خنت صاحبي شويه ولقيتهم كل وحده نامت في جنبي و بيحسسو علي عضلاتي وجسمي
وقمر بتقول لحبيبه شفتي ان مالك اجمد خلاكي عامله زي اللبوه تحته فحبيبه ضحكت وقالت كنتي عاوزه تخديه لوحدك يا كس امك و فضلو يتكلموا شويه وانا رحت في النوم.....
 
شاب عنده 19 اسمه مالك من المنصوره طوله قريب من ال 190 سنتي ابيضاني بعيون ملونه شبه اغلب اهل المنصوره جسمه عريض وقوي لانه بيلعب سباحه و فنون قتاليه من اسره متوسطه مالوش اخوات يتيم الاب من وهو عنده سنتين و ده ادي الي ان مالك كون شخصيه قويه واتعلم يعتمد علي نفسه من بدري والدته ست بيت كبيره في السن شويه عندها ٥٠ سنه لانها اتجوزت متاخر ودورها في القصه مش كبير . مالك لسا مخلص تالته ثانوي وجاب مجموع 97.5% وده كان فرحه كبيره جدا ليه و لوالدته طبعا هيخش كلية طب وده الي تنبأ بيه كل مدرسينه لانه من صغره وباين عليه علامات الذكاء

مالك : كانت سنه طويله اوي يا امي بس عدت علي خير
ام مالك : انت مش عارف انا فرحانه بيك اد ايه يا حبيبي كفايه انك رفعت راسي في وسط العيله و وسط اعمامك واخوالك
مالك : اهم حاجه رضاكي يا ست الكل
ام مالك : تسلم يا حبيبي من النهرده معنتش هقلك الا يا دكتور مالك
ضحك مالك وبعدين ساب والدته تحضر الاكل وراح يكلم صاحب عمره يوسف متربيين مع بعض من وهما صغيرين وفي فتره كانو جيران وعلي طول مع بعض اقصر من مالك شويه بس قريب من جسمه جدا ونفس الوسامه اتفقو ان هما هينزلو يتقابلو في كافيه متعودين يقعدو فيه علي طول

مالك : اي يا اسطي الزهق ده
يوسف : ايه
مالك : انا بقالي اسبوع من البيت للتمرين ومن التمرين للبيت
يوسف : ايه رايك نطلع اسبوع اسكندريه
مالك : مش هينفع اسيب امي لوحدها
يوسف : ما توديها البلد عند اهلها تقعد الاسبوع ده هناك
مالك : هكلمها في الموضوع ده
يوسف : خلاص ماشي اطلب لنا حاجه بقي نبل ريقنا
عدا ساعه ومالك ويوسف قاعدين في الكافيه و في وسط الكلام دخل الكافيه شلة بنات من دفعتهم مالك كان قاعد في وشهم ويوسف مدي ضهره ليهم و من ضمنهم بنت اسمها فرح حبيبة مالك من ابتدائي طولها 170 بس بطل جسمها مرسوم طيزها اكبر من المتوسط وصدرها كبير و وسطها صغير بيضه و وخدودها حمرا وعنيها ملونه
تحسها ملاك ماشي علي الارض.
مالك فضل باصصلها شويه فيوسف لاحظ ده فبص وراه لقي شلة البنات ولمح فرح فبص لمالك وضحك وقاله سرحان في حبيبة القلب ولا ايه
فمالك بصله وهو مبتسم وقاله اسكت يا سخيف وبصلها تاني و للحظه عينه جات في عنيها و وشها احمر لما لقته مبتسم وهو باصصلها و البنات الي معاها خدو بالهم وبداو يتوشوشو مابينهم و يضحكو ويبصو علي مالك
يوسف : مش عارف انت مش راضي تكلمها ليه لحد دلوقت
مالك : هكلمها بس مش دلوقت
يوسف : خليك لما حد ياخدها منك انت كنت متحجج بتالته ثانوي وانك مش عاوز حاجه تشغلك
مالك : ماتقلقش قوم يلا نحاسب عشان اروح اتغدي
يوسف : امك عامله اكل ايه
مالك : مالكش دعوه مش هتاكل معانا
يوسف : ماشي انا مكنتش جاي اصلا
ضحكوا هما الاتنين ومشويا وفرح فضلت باصه علي مالك لحد ما خرج من الكافيه

لما مالك روح كلم امه انه هيسافر هو و يوسف اسكندريه وقالها لو عاوزه تروح البلد في الاسبوع ده فقالته ماشي فكلم يوسف وقاله انه هيودي امه بكرا البلد ويرجع يسافرو علي اسكندريه

مالكه حط الشنط في العربيه و ركب والدته العربيه
وبعدين ركب وشغل العربيه وفضل سايق ساعه
لحد ما وصلو البلد وكان خاله في انتظارهم ولما وصل نزل سلم علي خاله وخده بالحضن ودخل الشنط و جوه قابل مريم بنت خاله عندها 17 سنه كانت واقفه لابسه عبايه بيتي وشعرها طويل وناعم واصل لحد وسطها وجسمها باين عليه ملامح الانوثه وكانت جميله جمال الفلاحين
ودار بينهم حوار

مالك : ازيك يا مريم
مريم : كويسه انت عامل ايه
مالك : كويس انت داخله تالته ثانوي مش كد
مريم : ايوا
مالك : شدي حيلك بقي عاوزينك دكتوره
مريم : اتمني..... انت هتقعد معانا النهرده ولا هتمشي علي طول
مالك : لا همشي اصل عندي شوية مشاوير لازم اخلصها
مريم : طيب
مالك : خدي بالك من ماما
مريم : في عنيا

وبعدين مالك سلم علي اخواله ورجع علي المنصوره حضر حجاته وخد يوسف وطلعوا علي اسكندريه علي شقه بتاعت ابو يوسف هيقعدو فيها
وصلو علي المغرب و دخلو نامو علي طول ماصحيوش الا تاني يوم صحيو جابو اكل وحجات لزوم القعده وبعدين نزلو عشان يروحو البحر وهما قاعدين علي الشط في حته هاديه مفيهاش ناس كتير لقو وحده صوتت فجاه وعماله تقول الحقوني فجريو يشوفو في ايه قالتلهم ان صحبتها بتغرق في الميه فمالك قلع التيشرت ونزل في الميه بسرعه ولحق البنت قبل ما تغرق وسحبها لحد الشط حطها علي الرمله البنت كانت لابسه بوركيني بس محزق علي جسمها والبنت جسمها جامد وطري فنيمها علي الرمله وكان اغمي عليها فصحبتها جريت قعدت فريحها
وكانت منهاره من العياط فمالك فضل يتضغط علي صدرها و ويحسس علي بزازها في النص كد وبزازها كانت ملبن فضل يضغط لحد ما طلعت الميه الي كانت شرباها فبدات تفتح الشمس كانت ضاربه في وشها مخلياه بيلمع وشعرها لازق علي وشها بسبب الميه وكان شكلها سكسي فاقت وصحبتها حضنتها وفضلت تقول كلام مش مفهوم ويوسف واقف بيضحك فمالك بصله وكتم ضحكته
وقالها حمد *** علي السلامه فالبنت بصتله وهو عضلاته منفوخه من الادرينالين و قالتله شكرا وبعدين مشي هو ويوسف ولما روحو يوسف قاله ايوه علي الي قفش في المزه مالك رد عليه وهو بيفتكر الموقف وقاله البت بزها ملبن اوي يلا
فيوسف قاله وهو انت خليت يعني ما انت تلاقيك رزعتها كام بعبوص وانت بتطلعها من الميه ولا هريت طيزها تحسيس وانا اتوه عنك د انت عيل نجس فمالك ضحك وقاله ماعملتش حاجه يا ابني غير الي انت شوفته وفضلو قاعدين يتكلموا لحد ما الساعه جت ٩ وبعدين لبسو عشان ينزلو خدو العربيه وراحو مطعم اكل بحري ولما دخلو يوسف قالو الحق يلا مش دول البنتين الي كانو في البحر النهرده فمالك قاله اه تقريبا هما اعمل نفسك مش شايفهم نشوف هيعملو ايه فقعدو وطلبوا اكل ولاحظو ان البنتين عمالين يبصوا وبعد شويه البنتين قامو وراحو ليهم فالبنت الي كانت بتغرق قالتلهم مساء الخير فمالك رد وقالها مساء النور قالتله انا حابه اشكرك علي الي عملته معايا النهرده
فقالها لا علي ايه العفو فقالتله ممكن نقعد يعني ولا هتفضل موقفنا قالها اتفضلو فقعدت فريح مالك و صاحبتها راحت قعدت في ريح يوسف و بداو يتكلموا البنت الي قاعده مع مالك اسمها قمر وكانت فعلا اسم علي مسمي قصيره شويه بس كانت حتة قشطه وجسمها كرباج كانت لابسه فستان لحد الركبه وضيق من عند الوسط وبزازها كبيره و مرفوعه والخط الي مابين بزازها كان باين من الفستان وجسمها باين عليه انه طري جدا وصحبتها نفس الشكل والمواصفات واسمها حبيبه بداو يتعرفو علي بعض وقالتله ان والدها مصري وامها من البانيا و واخده جينات امها في كل حاجه وقالتله انها عايشه مع امها في البانيا بقالها ٤ سنين وهما بيتكلموا الاكل نزل و مالك و يوسف اصرو ان هما ياكلوا معاهم وبعد ما خلصو الاكل مالك قال ليوسف ان هو هياخد العربيه شويه ويرجعلو وبعدين قال لقمر تعالي نتمشي شويه مع بعض فقامو خرجو و ركبو العربيه وهما ماشين قالتله هنروح فين قالها عايز اتمشي علي البحر شويه قالتله انا عارفه حته هاديه وراحو المكان ركن العربيه وسابو موبايلتهم وكل حاجه فيها و فضلو يتمشو لحد ما بقو في حته بعيده مفيش فيها حد وهما بيتكلموا قمر قالتله بجد انا مش متخيله من كان ممكن يجرالي ايه النهرده لو ماكنتش موجود فمالك قالها اغرقي انت بس ومالكيش دعوه فضحكت وقالتله بس انت شاطر اوي في العوم قالها ما انا بلعب سباحه فقمر قالتله وشاطر برضو في التحسيس وقامت نغزاه فضحك وقالها قصدك ايه قالتله صحبتي قالتلي انك فضلت حاطط ايدك علب صدري وانت بتعملي انعاش قالها وهو بيضحك د عشان انقذك بس فوقفت و قربت منه وبصتله في عنيه وقالتله بلبونه بس صحبتي قالتلي انك عملت اكتر من كد وقربت منه اكتر فحط ايده علي وسطها وهي وقفت علي أطراف صوابعها وخدو بعض في بوسه رومانسيه ومالك كان بينزل ايده علي طيزها قامت شايله ايده من علي وسطها و مره وحده بلت ايدها ميه من البحر ورشتها عليه وهي بتضحك وجريت في الميه فمالك قلع التيشرت وجري وراها ومسكها من طرف الفستان بتاعها وهي بتجري فوقعت في الميه ومالك عمل انه وقع عشان ينام فوقها والهدوم بتاعتهم اتبلت والفستان بقي ملزق علي جسمها وكان شكلها يهيج فقامت وقفت تاني وكانت رافعه طرف الفستان بايدها وفخادها كلها باينه وبتلمع من بيضاها مع نور القمر ودخلت جوا في الميه شويه ومالك كان حاسس ان هو شايف حوريه قدامه بسبب الفستان الي لازق علي جسمها ومبين حلاوة طيزها وشعرها الي سايح علي رقبتها فجري وراها تاني و وقفت في البحر والميه كانت مغطيه لحد صدرها فمالك قام واخدها في حضنه ورافعها وهي لفت اديها حولين رقبته ورجليها حولين وسطه وكسها كان لازق في زبه ومالك حطط ايديه تحت طيزها الطريه و احساس الميه كان مهيجهم علي الاخر مالك مسك شفايفها الكريز قطعهم ببقه بعدين نزل علي رقبتها مص وعض خفيف وقمر كانت ساحت منه خالص فبصتله وقالتله هنا مش هينفع فقالها تعالي نروح الشقه فضلت متعلقه في رقبته لحد ما طلع من الميه ونزلها علي الرمله ولبس التيشرت بتاعه وكانت هدومهم مليانه ميه والفستان بتاع قمر لازق علي طيزها و مجسم الفلقتين وهيا ماشيه قدامه كل فلقه متحدده فلقه طالعه وفالقه نازله رزعها بعبوص دخل الفستان في خرم طيزها فهي قامت مصوته بلبونه وحاطه اديها علي طيزها وبصتله وهي بتضحك وقالتله طب اجري يلا عشان مش هينفع حد يشوفنا كد وطلعت جري علي العربيه و ركبو وهما هدومهم مليناه مايه فمالك فتح التليفون عشان يكلم يوسف يقله مايجيش الشقه دلوقت لقي يوسف باعتله بيقله انا مش هبات في الشقه النهرده و حاطط الايموجي ده 😉 فمالك فهم انه رايح مع حبيبه وقال في سره جت في وقتها و قمر كانت عماله تنهج من الجري وهي قاعده وصدرها عمال يطلع وينزل مع نفسها فمالك بص علي بزازها فهي خدت بالها قامت ماسكه ايده شيلاها من علي فتيس الغيارات وحطاها علي كساها من تحت الفستان وقفلت رجليها علي ايده وقالتله صبر نفسك علي ما نوصل فضحك وخد الطريق طيران بالعربيه وركن العربيه قدام البيت وطلعو جري عشان ما حدش يشوفهم اول ما دخلو قفل الباب وزنقها في الحيطه وفضل يضغط بزبره الي كان واقف علي اخره زي الخشبه علي كسها الطري الناعم وبايده مسك بزها من فوق الفستان وكان طري اوي وهي غمضت عنيها و رجعت دماغها لورا من الهيجان ومالك واخد رقبتها لحس و مص وهي نفسها عمال يعلي من الهيجان ومالك بيرفع فستانها وحده وحده و ريحة البحر في جسمها مهيجاه علي الاخر لحد ما قلعها الفستان خالص و كانت لابسه اندر ابيض محدد كسها الناعم وبرا ابيض رافع بزازها بطريقه بنت متناكه وهي جسمها مورد شويه
وهي قلعته التيشرت وقلع البنطلون وزبه كان بيان من البكسر كبير زبه 19 سنتي فقمر حطط ايدها علي زبه وفضلت تحسس عليه من فوق البكسر قام زانقها في الحيطه تاني وفاكك البرا بتاعتها وكان هيتجنن اول ما شاف بزازها بيضه اوي بتلمع والحلمه صغيره و ورديه و بزازها كبيره ومرفوعه طبيعي مسك بزازها الاتنين ونزل تقطيع في حلماتها وهي راحت في عالم تاني وعماله تقول اممممم كمان يا حبيبي قطعلي بزازي كمان يا حبيبي ومالك عمال يعضض في حلماتها وبيعصر بزازها لحد ما ايده علمت احمر علي بزازها وهي عماله تضغط علي دماغه اكتر مابين بزازها وتحسس علي عضلاته وتقوله انا ملكك يا حبيبي اعمل فيا الي انت عاوزه قام مديها اسبانك علي طيزها خلاها تحمر وهي قالت ااااااه اممممم اضرب كمان يا حبيبي انا بتاعتك فحط صوابعه في بقها وهي فضلت تمص صاوابعه زي اللبوه فراح قاعد علي الكنبه وهي قعدت ما بين رجليه ولمت شعرها ديل حصان و نظارتها ليه كلها لبونه قامت مطلعه زبه من البوكسر واول ماشافته هجمت عليه مص ولحس فضلت تمصه خمس دقايق قام مالك ماسكها من من شعرها وفضل يدخل زبه ويخرجه في بقها بسرعه ومره وحده حشره في زورها للاخر لحد ما كانت هتتخنق وجابهم في بقها وسيل كمان وهي بلعتهم كلهم كان في شويه مسيلين علي دقنها قام مالك ماسحهم بصابعه ومدخل صابعه في بقها وهي فضلت تلحس صابعه و تتلبون عليه مالك قلها خليكي علي ما اجيب حاجه ناكلها ودخل المطبخ جاب اكل حطه علي السفره ونادلها فجت مشي علي اديها ورجليها و بتقوله مياو اكنها قطه قلها تعاله اقعدي علي رجلي يا قطه فقعدت علي رجليه وكانت لسا لابسه كلوت وزبه داقر في كسها من فوق الكلوت قعدو ياكلو وكل شويه تتحرك عشان تحس بزبه علي كسها لحد ما زب مالك وقف تاني زي الحديده قام شايل قمر مابين ايديه وهي متعلقه في رقبته وقام راميها علي السرير وبزازها فضلت تترج وهي بتضحك نامت علي ضهرها ومالك شد الكلوت بتاعها قلعهولها وهي فتحت رجليها علي الاخر فمالك نلم عليها ونزل علي بزازها
بوس وتقفيش وبدا يحرك زبه علي كسها وهي سخنت وبقت عماله تزوم وتقول امممم فمالك مسك زبه وفضل يخبط علي كسها ويمشيه علي كسها لانه كان فاكرها بنت لحد ما قالتله نيكني في كسي انا مفتوحه قام مالك حاطط زبه علي باب كسها وبدا يزقه بالراحه وكسها كان ضيق اوي وساخن وهي قالت ااااااااااه و فضلت تتاوه من المتعه ومالك مسك رجليها فشخها اكتر وبقي يرزع في كسها وبزازها بتترج وشكلها يهيج قام مالك ضربها علي بزازها لقاها بتهيج اكتر فضل علي الوضع ده شويه و قام مطلع زبه وقالبها علي بطانها وخلاها تاخد وضع السجود وحشر زبه في كسها وجاب ايديها ورا ضهرها وفضل ينيك فيها جامد وهي عماله تصوت اكتر قام مدخل صابعه في خرم طيزها وكان واسع شويه قامت جايبه ميتها قام مالك منيمها علي جنبها وفتح رجليها شويه ودخل زبه في كسها وفضل ينيك فيها ويرزع ويقفش في بزازها ويضربها علي وشها لحد ما قرب يجيب وهي كانت جابت تاني قلها هجيب يا لبوه قاللته هاتهم في كسي ارجوك قام ناطرهم في كسها وهي قالت احححححح لبنك سخن اوي يا حبيبي و نام فوقها لحد ما زبه خرج من كسها لوحده فقام من عليه وفرد ضهره علي السرير وهي ماكنتش قادره تتحرك بس راحت نامت في حضنه......
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
شاب عنده 19 اسمه مالك من المنصوره طوله قريب من ال 190 سنتي ابيضاني بعيون ملونه شبه اغلب اهل المنصوره جسمه عريض وقوي لانه بيلعب سباحه و فنون قتاليه من اسره متوسطه مالوش اخوات يتيم الاب من وهو عنده سنتين و ده ادي الي ان مالك كون شخصيه قويه واتعلم يعتمد علي نفسه من بدري والدته ست بيت كبيره في السن شويه عندها ٥٠ سنه لانها اتجوزت متاخر ودورها في القصه مش كبير . مالك لسا مخلص تالته ثانوي وجاب مجموع 97.5% وده كان فرحه كبيره جدا ليه و لوالدته طبعا هيخش كلية طب وده الي تنبأ بيه كل مدرسينه لانه من صغره وباين عليه علامات الذكاء

مالك : كانت سنه طويله اوي يا امي بس عدت علي خير
ام مالك : انت مش عارف انا فرحانه بيك اد ايه يا حبيبي كفايه انك رفعت راسي في وسط العيله و وسط اعمامك واخوالك
مالك : اهم حاجه رضاكي يا ست الكل
ام مالك : تسلم يا حبيبي من النهرده معنتش هقلك الا يا دكتور مالك
ضحك مالك وبعدين ساب والدته تحضر الاكل وراح يكلم صاحب عمره يوسف متربيين مع بعض من وهما صغيرين وفي فتره كانو جيران وعلي طول مع بعض اقصر من مالك شويه بس قريب من جسمه جدا ونفس الوسامه اتفقو ان هما هينزلو يتقابلو في كافيه متعودين يقعدو فيه علي طول

مالك : اي يا اسطي الزهق ده
يوسف : ايه
مالك : انا بقالي اسبوع من البيت للتمرين ومن التمرين للبيت
يوسف : ايه رايك نطلع اسبوع اسكندريه
مالك : مش هينفع اسيب امي لوحدها
يوسف : ما توديها البلد عند اهلها تقعد الاسبوع ده هناك
مالك : هكلمها في الموضوع ده
يوسف : خلاص ماشي اطلب لنا حاجه بقي نبل ريقنا
عدا ساعه ومالك ويوسف قاعدين في الكافيه و في وسط الكلام دخل الكافيه شلة بنات من دفعتهم مالك كان قاعد في وشهم ويوسف مدي ضهره ليهم و من ضمنهم بنت اسمها فرح حبيبة مالك من ابتدائي طولها 170 بس بطل جسمها مرسوم طيزها اكبر من المتوسط وصدرها كبير و وسطها صغير بيضه و وخدودها حمرا وعنيها ملونه
تحسها ملاك ماشي علي الارض.
مالك فضل باصصلها شويه فيوسف لاحظ ده فبص وراه لقي شلة البنات ولمح فرح فبص لمالك وضحك وقاله سرحان في حبيبة القلب ولا ايه
فمالك بصله وهو مبتسم وقاله اسكت يا سخيف وبصلها تاني و للحظه عينه جات في عنيها و وشها احمر لما لقته مبتسم وهو باصصلها و البنات الي معاها خدو بالهم وبداو يتوشوشو مابينهم و يضحكو ويبصو علي مالك
يوسف : مش عارف انت مش راضي تكلمها ليه لحد دلوقت
مالك : هكلمها بس مش دلوقت
يوسف : خليك لما حد ياخدها منك انت كنت متحجج بتالته ثانوي وانك مش عاوز حاجه تشغلك
مالك : ماتقلقش قوم يلا نحاسب عشان اروح اتغدي
يوسف : امك عامله اكل ايه
مالك : مالكش دعوه مش هتاكل معانا
يوسف : ماشي انا مكنتش جاي اصلا
ضحكوا هما الاتنين ومشويا وفرح فضلت باصه علي مالك لحد ما خرج من الكافيه

لما مالك روح كلم امه انه هيسافر هو و يوسف اسكندريه وقالها لو عاوزه تروح البلد في الاسبوع ده فقالته ماشي فكلم يوسف وقاله انه هيودي امه بكرا البلد ويرجع يسافرو علي اسكندريه

مالكه حط الشنط في العربيه و ركب والدته العربيه
وبعدين ركب وشغل العربيه وفضل سايق ساعه
لحد ما وصلو البلد وكان خاله في انتظارهم ولما وصل نزل سلم علي خاله وخده بالحضن ودخل الشنط و جوه قابل مريم بنت خاله عندها 17 سنه كانت واقفه لابسه عبايه بيتي وشعرها طويل وناعم واصل لحد وسطها وجسمها باين عليه ملامح الانوثه وكانت جميله جمال الفلاحين
ودار بينهم حوار

مالك : ازيك يا مريم
مريم : كويسه انت عامل ايه
مالك : كويس انت داخله تالته ثانوي مش كد
مريم : ايوا
مالك : شدي حيلك بقي عاوزينك دكتوره
مريم : اتمني..... انت هتقعد معانا النهرده ولا هتمشي علي طول
مالك : لا همشي اصل عندي شوية مشاوير لازم اخلصها
مريم : طيب
مالك : خدي بالك من ماما
مريم : في عنيا

وبعدين مالك سلم علي اخواله ورجع علي المنصوره حضر حجاته وخد يوسف وطلعوا علي اسكندريه علي شقه بتاعت ابو يوسف هيقعدو فيها
وصلو علي المغرب و دخلو نامو علي طول ماصحيوش الا تاني يوم صحيو جابو اكل وحجات لزوم القعده وبعدين نزلو عشان يروحو البحر وهما قاعدين علي الشط في حته هاديه مفيهاش ناس كتير لقو وحده صوتت فجاه وعماله تقول الحقوني فجريو يشوفو في ايه قالتلهم ان صحبتها بتغرق في الميه فمالك قلع التيشرت ونزل في الميه بسرعه ولحق البنت قبل ما تغرق وسحبها لحد الشط حطها علي الرمله البنت كانت لابسه بوركيني بس محزق علي جسمها والبنت جسمها جامد وطري فنيمها علي الرمله وكان اغمي عليها فصحبتها جريت قعدت فريحها
وكانت منهاره من العياط فمالك فضل يتضغط علي صدرها و ويحسس علي بزازها في النص كد وبزازها كانت ملبن فضل يضغط لحد ما طلعت الميه الي كانت شرباها فبدات تفتح الشمس كانت ضاربه في وشها مخلياه بيلمع وشعرها لازق علي وشها بسبب الميه وكان شكلها سكسي فاقت وصحبتها حضنتها وفضلت تقول كلام مش مفهوم ويوسف واقف بيضحك فمالك بصله وكتم ضحكته
وقالها حمد *** علي السلامه فالبنت بصتله وهو عضلاته منفوخه من الادرينالين و قالتله شكرا وبعدين مشي هو ويوسف ولما روحو يوسف قاله ايوه علي الي قفش في المزه مالك رد عليه وهو بيفتكر الموقف وقاله البت بزها ملبن اوي يلا
فيوسف قاله وهو انت خليت يعني ما انت تلاقيك رزعتها كام بعبوص وانت بتطلعها من الميه ولا هريت طيزها تحسيس وانا اتوه عنك د انت عيل نجس فمالك ضحك وقاله ماعملتش حاجه يا ابني غير الي انت شوفته وفضلو قاعدين يتكلموا لحد ما الساعه جت ٩ وبعدين لبسو عشان ينزلو خدو العربيه وراحو مطعم اكل بحري ولما دخلو يوسف قالو الحق يلا مش دول البنتين الي كانو في البحر النهرده فمالك قاله اه تقريبا هما اعمل نفسك مش شايفهم نشوف هيعملو ايه فقعدو وطلبوا اكل ولاحظو ان البنتين عمالين يبصوا وبعد شويه البنتين قامو وراحو ليهم فالبنت الي كانت بتغرق قالتلهم مساء الخير فمالك رد وقالها مساء النور قالتله انا حابه اشكرك علي الي عملته معايا النهرده
فقالها لا علي ايه العفو فقالتله ممكن نقعد يعني ولا هتفضل موقفنا قالها اتفضلو فقعدت فريح مالك و صاحبتها راحت قعدت في ريح يوسف و بداو يتكلموا البنت الي قاعده مع مالك اسمها قمر وكانت فعلا اسم علي مسمي قصيره شويه بس كانت حتة قشطه وجسمها كرباج كانت لابسه فستان لحد الركبه وضيق من عند الوسط وبزازها كبيره و مرفوعه والخط الي مابين بزازها كان باين من الفستان وجسمها باين عليه انه طري جدا وصحبتها نفس الشكل والمواصفات واسمها حبيبه بداو يتعرفو علي بعض وقالتله ان والدها مصري وامها من البانيا و واخده جينات امها في كل حاجه وقالتله انها عايشه مع امها في البانيا بقالها ٤ سنين وهما بيتكلموا الاكل نزل و مالك و يوسف اصرو ان هما ياكلوا معاهم وبعد ما خلصو الاكل مالك قال ليوسف ان هو هياخد العربيه شويه ويرجعلو وبعدين قال لقمر تعالي نتمشي شويه مع بعض فقامو خرجو و ركبو العربيه وهما ماشين قالتله هنروح فين قالها عايز اتمشي علي البحر شويه قالتله انا عارفه حته هاديه وراحو المكان ركن العربيه وسابو موبايلتهم وكل حاجه فيها و فضلو يتمشو لحد ما بقو في حته بعيده مفيش فيها حد وهما بيتكلموا قمر قالتله بجد انا مش متخيله من كان ممكن يجرالي ايه النهرده لو ماكنتش موجود فمالك قالها اغرقي انت بس ومالكيش دعوه فضحكت وقالتله بس انت شاطر اوي في العوم قالها ما انا بلعب سباحه فقمر قالتله وشاطر برضو في التحسيس وقامت نغزاه فضحك وقالها قصدك ايه قالتله صحبتي قالتلي انك فضلت حاطط ايدك علب صدري وانت بتعملي انعاش قالها وهو بيضحك د عشان انقذك بس فوقفت و قربت منه وبصتله في عنيه وقالتله بلبونه بس صحبتي قالتلي انك عملت اكتر من كد وقربت منه اكتر فحط ايده علي وسطها وهي وقفت علي أطراف صوابعها وخدو بعض في بوسه رومانسيه ومالك كان بينزل ايده علي طيزها قامت شايله ايده من علي وسطها و مره وحده بلت ايدها ميه من البحر ورشتها عليه وهي بتضحك وجريت في الميه فمالك قلع التيشرت وجري وراها ومسكها من طرف الفستان بتاعها وهي بتجري فوقعت في الميه ومالك عمل انه وقع عشان ينام فوقها والهدوم بتاعتهم اتبلت والفستان بقي ملزق علي جسمها وكان شكلها يهيج فقامت وقفت تاني وكانت رافعه طرف الفستان بايدها وفخادها كلها باينه وبتلمع من بيضاها مع نور القمر ودخلت جوا في الميه شويه ومالك كان حاسس ان هو شايف حوريه قدامه بسبب الفستان الي لازق علي جسمها ومبين حلاوة طيزها وشعرها الي سايح علي رقبتها فجري وراها تاني و وقفت في البحر والميه كانت مغطيه لحد صدرها فمالك قام واخدها في حضنه ورافعها وهي لفت اديها حولين رقبته ورجليها حولين وسطه وكسها كان لازق في زبه ومالك حطط ايديه تحت طيزها الطريه و احساس الميه كان مهيجهم علي الاخر مالك مسك شفايفها الكريز قطعهم ببقه بعدين نزل علي رقبتها مص وعض خفيف وقمر كانت ساحت منه خالص فبصتله وقالتله هنا مش هينفع فقالها تعالي نروح الشقه فضلت متعلقه في رقبته لحد ما طلع من الميه ونزلها علي الرمله ولبس التيشرت بتاعه وكانت هدومهم مليانه ميه والفستان بتاع قمر لازق علي طيزها و مجسم الفلقتين وهيا ماشيه قدامه كل فلقه متحدده فلقه طالعه وفالقه نازله رزعها بعبوص دخل الفستان في خرم طيزها فهي قامت مصوته بلبونه وحاطه اديها علي طيزها وبصتله وهي بتضحك وقالتله طب اجري يلا عشان مش هينفع حد يشوفنا كد وطلعت جري علي العربيه و ركبو وهما هدومهم مليناه مايه فمالك فتح التليفون عشان يكلم يوسف يقله مايجيش الشقه دلوقت لقي يوسف باعتله بيقله انا مش هبات في الشقه النهرده و حاطط الايموجي ده 😉 فمالك فهم انه رايح مع حبيبه وقال في سره جت في وقتها و قمر كانت عماله تنهج من الجري وهي قاعده وصدرها عمال يطلع وينزل مع نفسها فمالك بص علي بزازها فهي خدت بالها قامت ماسكه ايده شيلاها من علي فتيس الغيارات وحطاها علي كساها من تحت الفستان وقفلت رجليها علي ايده وقالتله صبر نفسك علي ما نوصل فضحك وخد الطريق طيران بالعربيه وركن العربيه قدام البيت وطلعو جري عشان ما حدش يشوفهم اول ما دخلو قفل الباب وزنقها في الحيطه وفضل يضغط بزبره الي كان واقف علي اخره زي الخشبه علي كسها الطري الناعم وبايده مسك بزها من فوق الفستان وكان طري اوي وهي غمضت عنيها و رجعت دماغها لورا من الهيجان ومالك واخد رقبتها لحس و مص وهي نفسها عمال يعلي من الهيجان ومالك بيرفع فستانها وحده وحده و ريحة البحر في جسمها مهيجاه علي الاخر لحد ما قلعها الفستان خالص و كانت لابسه اندر ابيض محدد كسها الناعم وبرا ابيض رافع بزازها بطريقه بنت متناكه وهي جسمها مورد شويه
وهي قلعته التيشرت وقلع البنطلون وزبه كان بيان من البكسر كبير زبه 19 سنتي فقمر حطط ايدها علي زبه وفضلت تحسس عليه من فوق البكسر قام زانقها في الحيطه تاني وفاكك البرا بتاعتها وكان هيتجنن اول ما شاف بزازها بيضه اوي بتلمع والحلمه صغيره و ورديه و بزازها كبيره ومرفوعه طبيعي مسك بزازها الاتنين ونزل تقطيع في حلماتها وهي راحت في عالم تاني وعماله تقول اممممم كمان يا حبيبي قطعلي بزازي كمان يا حبيبي ومالك عمال يعضض في حلماتها وبيعصر بزازها لحد ما ايده علمت احمر علي بزازها وهي عماله تضغط علي دماغه اكتر مابين بزازها وتحسس علي عضلاته وتقوله انا ملكك يا حبيبي اعمل فيا الي انت عاوزه قام مديها اسبانك علي طيزها خلاها تحمر وهي قالت ااااااه اممممم اضرب كمان يا حبيبي انا بتاعتك فحط صوابعه في بقها وهي فضلت تمص صاوابعه زي اللبوه فراح قاعد علي الكنبه وهي قعدت ما بين رجليه ولمت شعرها ديل حصان و نظارتها ليه كلها لبونه قامت مطلعه زبه من البوكسر واول ماشافته هجمت عليه مص ولحس فضلت تمصه خمس دقايق قام مالك ماسكها من من شعرها وفضل يدخل زبه ويخرجه في بقها بسرعه ومره وحده حشره في زورها للاخر لحد ما كانت هتتخنق وجابهم في بقها وسيل كمان وهي بلعتهم كلهم كان في شويه مسيلين علي دقنها قام مالك ماسحهم بصابعه ومدخل صابعه في بقها وهي فضلت تلحس صابعه و تتلبون عليه مالك قلها خليكي علي ما اجيب حاجه ناكلها ودخل المطبخ جاب اكل حطه علي السفره ونادلها فجت مشي علي اديها ورجليها و بتقوله مياو اكنها قطه قلها تعاله اقعدي علي رجلي يا قطه فقعدت علي رجليه وكانت لسا لابسه كلوت وزبه داقر في كسها من فوق الكلوت قعدو ياكلو وكل شويه تتحرك عشان تحس بزبه علي كسها لحد ما زب مالك وقف تاني زي الحديده قام شايل قمر مابين ايديه وهي متعلقه في رقبته وقام راميها علي السرير وبزازها فضلت تترج وهي بتضحك نامت علي ضهرها ومالك شد الكلوت بتاعها قلعهولها وهي فتحت رجليها علي الاخر فمالك نلم عليها ونزل علي بزازها
بوس وتقفيش وبدا يحرك زبه علي كسها وهي سخنت وبقت عماله تزوم وتقول امممم فمالك مسك زبه وفضل يخبط علي كسها ويمشيه علي كسها لانه كان فاكرها بنت لحد ما قالتله نيكني في كسي انا مفتوحه قام مالك حاطط زبه علي باب كسها وبدا يزقه بالراحه وكسها كان ضيق اوي وساخن وهي قالت ااااااااااه و فضلت تتاوه من المتعه ومالك مسك رجليها فشخها اكتر وبقي يرزع في كسها وبزازها بتترج وشكلها يهيج قام مالك ضربها علي بزازها لقاها بتهيج اكتر فضل علي الوضع ده شويه و قام مطلع زبه وقالبها علي بطانها وخلاها تاخد وضع السجود وحشر زبه في كسها وجاب ايديها ورا ضهرها وفضل ينيك فيها جامد وهي عماله تصوت اكتر قام مدخل صابعه في خرم طيزها وكان واسع شويه قامت جايبه ميتها قام مالك منيمها علي جنبها وفتح رجليها شويه ودخل زبه في كسها وفضل ينيك فيها ويرزع ويقفش في بزازها ويضربها علي وشها لحد ما قرب يجيب وهي كانت جابت تاني قلها هجيب يا لبوه قاللته هاتهم في كسي ارجوك قام ناطرهم في كسها وهي قالت احححححح لبنك سخن اوي يا حبيبي و نام فوقها لحد ما زبه خرج من كسها لوحده فقام من عليه وفرد ضهره علي السرير وهي ماكنتش قادره تتحرك بس راحت نامت في حضنه......
حلوه
 
Part 2


مالك :-
صحينا تاني يوم قمر كانت نايمه عريناه في حضني وزبي واقف علي اخره حاسسها لبوه بس رقيقه في نفس الوقت مجرد النظر لجسمها بيهيجني مشيت ايدي علي ضهرها الناعم لحد ما وصلت لطيزها وفضلت العب في خرمها وكسها لحد ما بدات تصحي وقالتلي صباح الخير يا حبيبي قلتلها لحقت ابقي حبيبك د انا ماعرفتكيش الا امبارح قالتلي كفايه اني حاسه بالامان وانا في حضنك و مسكت زبي تدعكه فقلتلها قومي اعملي فطار عشان ناكل قالتلي انت تؤمر يا حبيبي ونزلت من علي السرير بتجيب الاندر عشان تلبسه قلتلها البسي الفستان بس علي اللحم فقالتلي حاضر يا حبيبي خرجت من الاوضه فقمت جبت تليفوني رنيت علي يوسف مرتين ماردش لسا هسيب التليفون لقيته رن فرديت وصوته نعسان كد فبقوله صحيتك من النوم يا عريس ولا ايه فضحك وقالي اه قلتله انت هتيجي امتي قالي ساعتين كد ولا حاجه قلتله قبل ماتيجي اديني رنه قالي هي المزه معاك ولا ايه قلتله اه قالي خلصانه يا عم قفلت مع يوسف لقيت قمر جايه بصنية الاكل فقعدنا كلنا وبعد ما خلصنا
شالت الصنيه دخلتها المطبخ وانا قمت وراها وكانت واقفه بتفضي الصحون فجيت من وراها وسحبتها من وسطها علي زبي وهي فضلت تحرك طيزها علي زبي وهي مستمتعه وزبي داخل مابين الفلقتين لانها مش لابسه اندر وقلتلها انزلي مصي فنزلت علي ركبها وخليتها تحط ايديها ورا ضهرها
ومسكت زبي اضرب وشها بيه شويه و شويه اخليها تمص زبي فقلتلها مين لبوتي قالت انا فقلتلها مين الشرموطه بتاعتي قالت انا خليتها تمص زبي شويه وبعدين قومتها خدتها الحمام عملتلها حقنه شرجيه لحد ما نضفت خرمها و هي ماكنتش ممانعه خالص وبعدين خدتها علي السرير نيمتها علي بطنها وجبت زيت دهنت بيه خرمها وحطيت علي زبي ودعكته بعدين حطيت زبي علي خرم طيزها وفضلت احركه ما بين فلقات طيزها وهي بدات تسيح وتقول اممممم بدات ادخل زبي
في خرمها وهي عماله تتوجع وتقول بالراحه وانا بدخل زبي وحده وحده لحد ما دخل كله فنمت عليها و جبت شعرها علي جنب ونزلت علي رقبتها بوس ولحس وبدات احرك زبي في خرمها وانا نايم فوقها لحد ما هاجت وجابت آخرها فقومت من عليها وبدات اسرع في النيك وانا قافش في طيازها الملبن وايدي معلمه احمر علي طيزها من الضرب ومع كل اسبانك بديهولها علي طيظها تتشرمط اكتر وتتلبون فضلت انيك في خرمها شويه لحد ما قربت اجيب قمت ماسكها من شعرها و فضلت ارزع فيها اسرع حاجه وهي عماله تصوت وخرمها بقي احمر ونزلتهم في خرمها وهي كانت متكيفه اوي طلعت زبي من خرمها ولبني كان مالي خرمها وخارج منه كنت عاوز انيكها مره كمان بس قلت كفايه كد و رحت استحميت لقيتها دخلت وهي عريانه وطيظها مسيله لبن علي فخادها دخلت معايا تحت الميه ومسكت زبي بتدعكه فقلتلها كفايه كد النهرده فقالتلي همصه بس قلتلها لا نضفي نفسك عشان تمشي يلا وسبتها وخرجت لبست هدومي ونزلت اجيب شوية تسالي من المقلي ورجعت لقيت قمر لسا خارجه من الحمام لافه فوطها عليها يادوبك مغطيه من اول حلماتها لحد اول كسها و خدودها كانت حمرا اوي وشكلها يهيج موت مسكت نفسي بالعافيه وقلتلها البسي يلا عشان اروحك فدخلت الاوضه تلبس وانا فتحت الانستا اتفرج علي شوية ريلز علي ماتلبس لقيت حد عملي فولو دخلت اشوف مين وكانت الصدمه لما لقيتها فرح رديتلها الفولو و اتفرجت علي الصور الي كانت منزلاها بعد شويه قمر طلعت وكانت خلصت لبس فخدتها ونزلنا سخنت العربيه ومشينا واحنا في الطريق كلمت يوسف قلتله انت فين قالي انا جاي في السكه قلتله خليك انا كد كد جاي اوصل قمر وهاخدك معايا واحنا مروحين قالي ماشي مستنيك قفلت مع يوسف حطيت التليفون في جنب وحطيت ايدي علي فخاد قمر وقلتلها ايه القمر ده يا قمر فضحكت قلتلها ماقولتليش انت اتفتحتي ازاي فقعدت تحكيلي عن الكام سنه الي عاشتم في البانيا مع مامتها وان هي مفتوحه من وهي 14 سنه كانت مصاحبه واحد و بيمارسو مع بعض بس زبه مكانش كبير اوي وامها كانت عارفه بكد وسيباها براحتها وحكتلي شويه عن صحبتها حبيبه وانهم ساعات بيستحمو مع بعض ويفضلو يقفشو في بعض و ورتني صور ليها ولصحبتها وهما بالبرا والكلوت بس و هم الاتنين جسمهم ابن متناكه فضحكت وقلتلها بهزار متيجي انيكك انت وصحبتك مع بعض فقالتلي ماشي موافقه هقلها فقلتلها انت بتتكلمي جد قالتلي اه فسكت شويه كد وفكرت في يوسف صحبي واني هكون كد بخونه هي صحيح مفيش بينهم اي حاجه رسميه بس ايا كان مينفعش اخون صحبي فقلتلها علي فكره انا بهزر قالتلي بس فكره حلوه لو عاوز نجرب قلي قلتلها لا كنت بهزر بس فضلنا ساكتين طول الطريق لحد ما لمحت يوسف واقف قدام عماره فقلتلها انت ساكنه في العماره دي قالت اه قلتلها انت عايشه في اسكندريه علي طول قالت لا انا جايه اسبوعين وراجعه القاهره تاني و سالتني علي رقمي لاني ماكنتش ادتيهولها فسجلت الرقم ونزلت يوسف ركب وقالي عامل ايه يا معلم قلتله تمام فضحك وقالي دول طلعو شراميط قلتله مش انبسط قالي اه فقلتله تعاله بقي نلف شويه في البلد واحكيلي ايه الي حصل.

مشينا ويوسف بدا يحكي وقالي ان بعد ما مشيت امبارح انا وقمر فضلو قاعدين مع بعض يتكلموا وحكتله عن نفسها شويه وازاي عرفت قمر فقالتله ان هما كانو جران اصلا وهما صغيرين بس ماكنوش صحاب اوي بس لما قمر سافرت ورجعت مكانتش تعرف حد غيرها فبداو يتصاحبو علي بعض بعدين يوسف قالها تعالي نروح نشرب حاجه في اي كافيه قالتله ايه رايك تدوق القهوه بتاعتي فقالها ماشي نجرب بس فين قاللتله وهي بتغمزله في البيت فطلب اوبر وطلعوا علي الشقه الي هي وقمر قاعدين فيها فاول ما دخلو قالتله استريح لحد ما اعملك القهوه فدخلت الاوضه غيرت ولبست بنطلون ترينج محزق علي طيزها وكروب توب بس وجسمها كان فاجر مشيت قدام يوسف تهز في طيزها وتتلبون فيوسف دخل المطبخ وراها فهي قالتله جاي ليه قالها هسليكي علي ماتعملي القهوه فجابت الكنكه وملتها مايه وهي بتحط السكر عملت ان هي وقع شويه علي الارض ونزلت علي ايديها ورجليها تلمه وهي عماله تهز في طيزها والبنطلون كان ضيق علي طيزها وفضل يتزحلق من عليها والكلوت بتاعها بان كانت لابسه كلوت اسمر داخل مابين فلقات طيزها البيضا طيظها كانت بتلمع حرفيا والبنطلون فضل يتزحلق لحد ما بقي علي نص طيزها فيوسف قعد وراها وقام شادد البنطلون بتاعها مره وحده فشهقت و عملت ان هي هتقوم وقالتله لا يا يوسف بتعمل ايه فقام متكي علي كتفها منزلها خلاها في وضع الدوجي وحط صابعه في خرم طيزها فشهقت بس لقي خرمها واسع ونضيف واحمر فدخل صابعين وفضل يلعبلها في خرمها ومسك زبه يمشيه علي كسها عشان يهيجها وزبه كان 18 سنتي تقريبا فقالتله خلي بالك انا بنت مش مفتوحه وكانت بدات تسيح فقام وقف وخلاها تقعد علي ركبها ودخل زبه في بقها وخلاها تمص زبه لحد ما قرب يجيبهم فخرجه من بقها وجابهم علي وشها وبعدين وقفها خلاها تسند علي الرخامه وكان هيدخل زبه في خرمها بس قالتله في فازلين في الحمام حط منه فراح جابه و دهن خرمها وحط علي زبه بعدين بدا يدخل زبه وهي عماله تسخن وتقول ااااه اممممم فقلعها الكروب توب وكانت لبساه علي اللحم فبزازها خرجت وفضلت تترج من الرزع فهو قام قافش في بزازها الملبن وفضل ينيكها عشر دقايق لحد ما كان هيجيب فزود سرعة النيك وبقي بيحفر في خرمها وهي بتصوت لحد ما جابهم في خرمها وطلع زبه وخرج اللبن من خرمها قامت ماسحه اللبن الي سيل من خرمها بصابعها ولحسته فخدها ودخلو الاوضه وبعد شويه عملو واحد تاني ونامو وانا كنت هيجت من كلام يوسف علي جسمها وزبي كان واقف و واضح انه واقف فيوسف خد باله وقالي ايه هو مشدد ليه اوعي تكون هايج عليها قلتله لا يا عم د انا بس افتكرت الي عملته امبارح فضحكنا وكلام قمر جه في دماغي وفكرت ازاي هنيكها من غير ما يوسف يعرف بس ندمت تاني وقلت انا مش هخسر صاحبي عشان وحده فقلت اغير الموضوع وقلتله ان فرح عملتلي فولو فقالي طب ما تخش تكلمها قلتله لما نرجع المنصوره و فضلنا نتكلم في اي حاجه ولفينا شويه بعدين روحنا لقيت قمر بعتالي علي الوتس بتقلي عاوزين نخرج بالليل فقلتلها علي عشره كد هاجي اخدك ونخرج فكلمت يوسف وعرفته اني هاخد العربيه بالليل فقالي انه هياخدها يفولها ويخرج هو حبيبه ويرجعلي بالليل فقلتله ماشي ودخلت نمت شويه وصحيت علي رنة
من قمر لقيتها بتقلي مش هنخرج قلتلها هلبس واجيلك فقمت لقيت يوسف قاعد قدام التلفزيون فقلتله انت جيت بدري ليه قالي ماخرجتش اصلا البت قالتلي انها تعبانه ومش هتقدر تنزل فقلتله ماشي انا هاخد العربيه وهنزل انا فلبست و جهزت نفسي وخدت العربيه ورحت عند العماره الي فيها قمر كلمتها عشان تنزل فقالتلي اطلع علي ما اخلص لبس فطلعتلها فتحتلي وكانت لابسه بيجامه حرير وحاطه مكياج فقلتلها انت لسا مالبستيش قالتلي مش عارفه البس ايه فقالتلي تعاله اختارلي حاجه فدخلنا الاوضه ونقيتلها فستان فقلعت البيجامه وكانت واقفه بالبرا والكلوت بس وجسمها اكنه حتة قشطه بتلمع ومع اقل حركه طيزها الملبن بتتهز فلبست الفستان وكان جامد عليها وكان برباط من ورا فقالتلي اربطهولي فوقفت وراها وحشرت زبي في طيزها وهي عماله تزنق طيزها اكتر وانا زبي بقي زي الحديده فقلتلها عاجبك كد يا كس امك اهو وقف اهه ومش هينام فقالتلي بس كد وقامت نايمه علي السرير علي بطنها ورفعت الفستان من علي طيزها وقالتلي دخل زبك في المكان الي انت عايزه يا حبيبي شديت الاندر بتاعها قلعتهولها و حطيت زبي علي كسها ودخلت راسه وهي بدات تزوم وقول اممممم زبك جامد اوي نكنييي فدخلته في كسها للاخر وهي صوتها بيعلي اكتر و تصوت وتقول ااااه نكني بزبك الجامد ده وانا عمال ازود في السرعه اكتر وصوت خبط فخادي في طيزها عمال يعلي لحد ما هيجت علي اخري فمسكتها من شعرها وبقيت انيك فيها بعنف لقيتها مره وحده قالت تعالي يا متناكه خشي فلقيت حبيبه كانت واقفه ورا الباب بتبص ودخلت علينا كانت لابسه هدوم داخليه بس وحاطه ايديها علي كسها عماله تلعب فيه فانا اتصدمت شويه وجمعت ان هما مظبطينها مع بعض بس انا كنت هايج فشخ وكنت عايز انيكها فقلتلها خشي يا متناكه ولفيت قمر علي ضهرها ودخلت زبي في كسها وحبيبه جت قعدت علي وشها وقمر فضلت تاكل في كسها اكل وفتحتلي رجلين قمر اكتر وانا خرجت بزازها من البرا وقعدت ارضع فيهم وبزازها كانوا ملبن اوي وحلماتها لونها وردي فاتح وانا نازل فيهم مص وتفعيص وهي هاجت وبقت تشخر من الهيجان فقالتلي زبك شكله حلو اوي عوزاه في طيزي فخليتها تاخد وضع الدوجي وجبت فازلين دهنت خرمها بيه ودخلت زبي بالراحه بس نكتها بعنف وهي عماله تصوت وتقولي ابوس رجلك هموت وانا عمال اديها اسبانكات وطيزها بقت حمرا زي الورد وقمر كانت نزلت تمص بيوضي والحركه دي هيجتني اكتر فحسيت ان انا هجيبهم فزودت النيك جامد وهي صوتها علي اوي وبقت تتوجع واول ما حسيت اني هجيبهم خرجت زبي وقعدتهم هما الاتنين علي الارض علي ركبهم وخليت كل وحده تمصلي شويه وجبتهم علي وش حبيبه وقمر قامت تلحسهم من علي وشها وانا نمت علي السرير وزعلت جامد لاني كد يعتبر خنت صاحبي شويه ولقيتهم كل وحده نامت في جنبي و بيحسسو علي عضلاتي وجسمي
وقمر بتقول لحبيبه شفتي ان مالك اجمد خلاكي عامله زي اللبوه تحته فحبيبه ضحكت وقالت كنتي عاوزه تخديه لوحدك يا كس امك و فضلو يتكلموا شويه وانا رحت في النوم.....
يرجي دمج الجزء الثاني مع الاول
 
يرجي دمج الجزء الثاني مع الاول
اللي انت عملته كده صح انك نزلته كده لكن انت لازم تكلم حد من المشرفين عشان يدمجوا
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%