NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

دياثة قصص سكس صحابي ناكو اختي في بيتي وانا ديوث شوفتهم وخوفت منهم وعملت نفسي عبيط

محمد ابراهيم النجار

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
17 نوفمبر 2025
المشاركات
2
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
14
نقاط
115
القصه دي حقيقه بنفس الاسامي انا اسمي محمد ابراهيم شهرتي محمد النجار واختي اسمها مايا انا عندي 23 سنه واختي مايا عندها 21 سنه اختي قصيره وجسمها متوسط وخمرية
الموقف ده مش اول موقف ده تاني موقف اول موقف كان في عربية صحبي هبقي احكيه بعدين
مره كانو 4 صحابي عندي بليل كنا في الصيف ماما كانت قاعده يومين عند خالتي علشان تعبانه
كنا انا ومايا بس في البيت
ف انا وصحابي كنا قاعدين في الصاله بنضحك ونهزر عادي واختي كانت ف المطبخ بتعمل نسكافيه لينا عادي وخدت بالي ان نظرات صحابي كلهم ل اختي بس في نفس الوقت مقدرش اتكلم علشان هما ناكوني كذا مره ومصوريني في انسب حل اي حاجه تحصل اعمل نفسي عبيط ف اختي كانت لابسه شورت قصيرة و وفلنه كت وكان باين انها مش لابسه برا و مش لابسه اندر علشان الشورت كان خفيف وداخل كله عندها ورا ف لقيته بيكلموا بعض كده ب همس و واحد دخل الحمام عادي واتأخر بعدين خرج وبعدين اختي جابت المشاريب وكانت داخله لحد ماصحبي قالها اقعدي معانا بدل مانتي قاعده لوحدك وهي وافقت عادي بعدين بدأو يهزو ولاحظت ان واحد من صحابي كل شوية يحط ايده علي فخادها وهي قاعده جنبي وهي عادي وهي كذا مره ترمي تلفونها وهي قاعده ف الارض وتميل تجيبه وصدرها كله يبان لحد ما هي قامت قالت دقيقه وجايه ولقيت صحابي بيقولولي هنعمل فيها مقلب هنشيلها ونرميها ف البانيو قولتلهم لا لقيتهم بيقولولي نعم ياكسمك قولتلهم هتبرد وتزعل ومش بتحب الهزار ف قالو ملكش دعوه جت تاني قبل ما تقعد لقيتهم شالوها ودخلو بيها الحمام ورموها ف البانيو ولاحظت انهم حطو ايدهم في كل ماكان لحد ماطلعت وزعقت فيهم وزعلت ودخلت اوضتها بعديها ب دقيقتين صحابي قالو يلا نصالحها ف قولتلهم سيبوها قالو لا ندخل نصالحها لسه هخبط ع الباب لقيتهم دخلوا علي طول وهي لقيتها نايمه ملط وبتلعب هي اترجفت واتغطت بسرعه وهم كملوا عادي وقعدو جنبهم وقعدو يعتذرو ولاحظت ان صحبي ايده تحت الغطا عندها
بعدين قالت خلاص مش زعلانه وخرجنا بس صحبي كان ورانا وقعدت دقيقه علي ما جه وانا عملت نفسي مش واخد بالي لحد ما واحد صحبي بعدها ب ربع ساعه قال داخل الحمام بعدين لاحظت انه اتأخر ولمحت باب الحمام مفتوح يعني مش في الحمام ف عرفت أنه عندها بعد ما قالي داخل الحمام ب نص ساعه لقيته جه وبيضحك ومبسوط بعدين واحد صحبي تاني عمل نفسه بردو داخل الحمام وصحابي كانو بيضحكو بعدين لقيتهم بيقولو مامتك جايه امتي قولتلهم بعد بكره عادي ف قالولي هنبات عندك انهارده نسهر سوا و وافقت بعدين صحبي جه من عند اختي بعدين روحت دخلت اجيب الشاحن من عند اختي خبطت علي الباب لقيتها بتقول يلا بسرعه مش قادره استحمل دخلت لقيتها نايمه علي بطنها وعريانه وفي لبن علي طيزها من ورا ف بقولها مالك يا مايا لقيتها اتعدلت بسرعه شافتني اتغطت وقالتلي في اي يا محمد قولتلها عاوز الشاحن قالتلي خده وغور متخشش عليا تاني يازفت انت طنشت وخدت الشاحن وخرجت لقيت صحابي برا بيتكلموا وبيضحكوا بعدين قعدنا مع بعض شوية وقالوا يلا ننام الساعه كانت 1 ف دخلنا اوضتي احنا الخمسه اوضتي لازقه في اوضة اوختي ونمنا بعدين صحيت الساعه 2 ونص ملقتش اي حد في الاوضه ف خرجت براحه ببص علي اوضة اختي لقيت الباب مفتوح ببص براحه لقيت الاربعه فوق السرير هي نايمه علي بضنها و واحد تحتها بيبوس فيها و واحد فوقها بينيكها و واحد بيصور والتاني قاعد كأنه جاب شهوته بعدين ف معرفتش اعمل اي قولت اخش انام ممكن الموقف يعدي نعست بالعافيه صحيت علي 6 الصبح ملقتش ولا واحد معايا ف ببص براحه لقيت اختي نايمه في النص والاربعه نايمين حوليها عريانين كلهم ف دخل اعمل نفسي نايم ونعست وصحيت الساعه 9 ملقتش حد بردو طلعت لقيتهم ماسكينها وشغالين فيها بردو ف دخلت اوضتي لحد 10 ونص مادخلو اوضتي وعملت نفسي نايم لقيتهم بيصحوني وبيقولولي كل ده نوم بعدين قالولي انهارده كله علينا هنجيب اكل من برا الغدا والعشا وننام عندك وبكره الصبح نمشي ف قولتلهم هاروح اصحي مايا علشان تعملنا الفطار لقيتهم مسكوا فيا بالعافيه وقالولي تصحي مين سيبها نايمه حرام عليك هنجيب فطار احنا من برا قولتلهم ماشي اصحيها تفطر قالولي ياعم هنشيلها فطارها تصحي براحتها لو مهتمين بباقي اللي حصل قولولي وانزله
 
القصه دي حقيقه بنفس الاسامي انا اسمي محمد ابراهيم شهرتي محمد النجار واختي اسمها مايا انا عندي 23 سنه واختي مايا عندها 21 سنه اختي قصيره وجسمها متوسط وخمرية
الموقف ده مش اول موقف ده تاني موقف اول موقف كان في عربية صحبي هبقي احكيه بعدين
مره كانو 4 صحابي عندي بليل كنا في الصيف ماما كانت قاعده يومين عند خالتي علشان تعبانه
كنا انا ومايا بس في البيت
ف انا وصحابي كنا قاعدين في الصاله بنضحك ونهزر عادي واختي كانت ف المطبخ بتعمل نسكافيه لينا عادي وخدت بالي ان نظرات صحابي كلهم ل اختي بس في نفس الوقت مقدرش اتكلم علشان هما ناكوني كذا مره ومصوريني في انسب حل اي حاجه تحصل اعمل نفسي عبيط ف اختي كانت لابسه شورت قصيرة و وفلنه كت وكان باين انها مش لابسه برا و مش لابسه اندر علشان الشورت كان خفيف وداخل كله عندها ورا ف لقيته بيكلموا بعض كده ب همس و واحد دخل الحمام عادي واتأخر بعدين خرج وبعدين اختي جابت المشاريب وكانت داخله لحد ماصحبي قالها اقعدي معانا بدل مانتي قاعده لوحدك وهي وافقت عادي بعدين بدأو يهزو ولاحظت ان واحد من صحابي كل شوية يحط ايده علي فخادها وهي قاعده جنبي وهي عادي وهي كذا مره ترمي تلفونها وهي قاعده ف الارض وتميل تجيبه وصدرها كله يبان لحد ما هي قامت قالت دقيقه وجايه ولقيت صحابي بيقولولي هنعمل فيها مقلب هنشيلها ونرميها ف البانيو قولتلهم لا لقيتهم بيقولولي نعم ياكسمك قولتلهم هتبرد وتزعل ومش بتحب الهزار ف قالو ملكش دعوه جت تاني قبل ما تقعد لقيتهم شالوها ودخلو بيها الحمام ورموها ف البانيو ولاحظت انهم حطو ايدهم في كل ماكان لحد ماطلعت وزعقت فيهم وزعلت ودخلت اوضتها بعديها ب دقيقتين صحابي قالو يلا نصالحها ف قولتلهم سيبوها قالو لا ندخل نصالحها لسه هخبط ع الباب لقيتهم دخلوا علي طول وهي لقيتها نايمه ملط وبتلعب هي اترجفت واتغطت بسرعه وهم كملوا عادي وقعدو جنبهم وقعدو يعتذرو ولاحظت ان صحبي ايده تحت الغطا عندها
بعدين قالت خلاص مش زعلانه وخرجنا بس صحبي كان ورانا وقعدت دقيقه علي ما جه وانا عملت نفسي مش واخد بالي لحد ما واحد صحبي بعدها ب ربع ساعه قال داخل الحمام بعدين لاحظت انه اتأخر ولمحت باب الحمام مفتوح يعني مش في الحمام ف عرفت أنه عندها بعد ما قالي داخل الحمام ب نص ساعه لقيته جه وبيضحك ومبسوط بعدين واحد صحبي تاني عمل نفسه بردو داخل الحمام وصحابي كانو بيضحكو بعدين لقيتهم بيقولو مامتك جايه امتي قولتلهم بعد بكره عادي ف قالولي هنبات عندك انهارده نسهر سوا و وافقت بعدين صحبي جه من عند اختي بعدين روحت دخلت اجيب الشاحن من عند اختي خبطت علي الباب لقيتها بتقول يلا بسرعه مش قادره استحمل دخلت لقيتها نايمه علي بطنها وعريانه وفي لبن علي طيزها من ورا ف بقولها مالك يا مايا لقيتها اتعدلت بسرعه شافتني اتغطت وقالتلي في اي يا محمد قولتلها عاوز الشاحن قالتلي خده وغور متخشش عليا تاني يازفت انت طنشت وخدت الشاحن وخرجت لقيت صحابي برا بيتكلموا وبيضحكوا بعدين قعدنا مع بعض شوية وقالوا يلا ننام الساعه كانت 1 ف دخلنا اوضتي احنا الخمسه اوضتي لازقه في اوضة اوختي ونمنا بعدين صحيت الساعه 2 ونص ملقتش اي حد في الاوضه ف خرجت براحه ببص علي اوضة اختي لقيت الباب مفتوح ببص براحه لقيت الاربعه فوق السرير هي نايمه علي بضنها و واحد تحتها بيبوس فيها و واحد فوقها بينيكها و واحد بيصور والتاني قاعد كأنه جاب شهوته بعدين ف معرفتش اعمل اي قولت اخش انام ممكن الموقف يعدي نعست بالعافيه صحيت علي 6 الصبح ملقتش ولا واحد معايا ف ببص براحه لقيت اختي نايمه في النص والاربعه نايمين حوليها عريانين كلهم ف دخل اعمل نفسي نايم ونعست وصحيت الساعه 9 ملقتش حد بردو طلعت لقيتهم ماسكينها وشغالين فيها بردو ف دخلت اوضتي لحد 10 ونص مادخلو اوضتي وعملت نفسي نايم لقيتهم بيصحوني وبيقولولي كل ده نوم بعدين قالولي انهارده كله علينا هنجيب اكل من برا الغدا والعشا وننام عندك وبكره الصبح نمشي ف قولتلهم هاروح اصحي مايا علشان تعملنا الفطار لقيتهم مسكوا فيا بالعافيه وقالولي تصحي مين سيبها نايمه حرام عليك هنجيب فطار احنا من برا قولتلهم ماشي اصحيها تفطر قالولي ياعم هنشيلها فطارها تصحي براحتها لو مهتمين بباقي اللي حصل قولولي وانزله

مش عارف انا ليه بتخيل مراتى مكان مايا
 
انا كمان عشت تجربتك مع مايكل صحبي كان جارنا وانا كنت بتناك منه وفي يوم كنت بتناك منه على سرير ماما واختي دخلت وفضلت تضحك عليا ونامت في حضن مايكل ومن سعتها بقيت في كل مرة اكون معاه تكون اختي على طول في حضنه يفرشها وانا امص واتناك
 
فين الباقي كمل القصة
 
جميلة
 
القصه دي حقيقه بنفس الاسامي انا اسمي محمد ابراهيم شهرتي محمد النجار واختي اسمها مايا انا عندي 23 سنه واختي مايا عندها 21 سنه اختي قصيره وجسمها متوسط وخمرية
الموقف ده مش اول موقف ده تاني موقف اول موقف كان في عربية صحبي هبقي احكيه بعدين
مره كانو 4 صحابي عندي بليل كنا في الصيف ماما كانت قاعده يومين عند خالتي علشان تعبانه
كنا انا ومايا بس في البيت
ف انا وصحابي كنا قاعدين في الصاله بنضحك ونهزر عادي واختي كانت ف المطبخ بتعمل نسكافيه لينا عادي وخدت بالي ان نظرات صحابي كلهم ل اختي بس في نفس الوقت مقدرش اتكلم علشان هما ناكوني كذا مره ومصوريني في انسب حل اي حاجه تحصل اعمل نفسي عبيط ف اختي كانت لابسه شورت قصيرة و وفلنه كت وكان باين انها مش لابسه برا و مش لابسه اندر علشان الشورت كان خفيف وداخل كله عندها ورا ف لقيته بيكلموا بعض كده ب همس و واحد دخل الحمام عادي واتأخر بعدين خرج وبعدين اختي جابت المشاريب وكانت داخله لحد ماصحبي قالها اقعدي معانا بدل مانتي قاعده لوحدك وهي وافقت عادي بعدين بدأو يهزو ولاحظت ان واحد من صحابي كل شوية يحط ايده علي فخادها وهي قاعده جنبي وهي عادي وهي كذا مره ترمي تلفونها وهي قاعده ف الارض وتميل تجيبه وصدرها كله يبان لحد ما هي قامت قالت دقيقه وجايه ولقيت صحابي بيقولولي هنعمل فيها مقلب هنشيلها ونرميها ف البانيو قولتلهم لا لقيتهم بيقولولي نعم ياكسمك قولتلهم هتبرد وتزعل ومش بتحب الهزار ف قالو ملكش دعوه جت تاني قبل ما تقعد لقيتهم شالوها ودخلو بيها الحمام ورموها ف البانيو ولاحظت انهم حطو ايدهم في كل ماكان لحد ماطلعت وزعقت فيهم وزعلت ودخلت اوضتها بعديها ب دقيقتين صحابي قالو يلا نصالحها ف قولتلهم سيبوها قالو لا ندخل نصالحها لسه هخبط ع الباب لقيتهم دخلوا علي طول وهي لقيتها نايمه ملط وبتلعب هي اترجفت واتغطت بسرعه وهم كملوا عادي وقعدو جنبهم وقعدو يعتذرو ولاحظت ان صحبي ايده تحت الغطا عندها
بعدين قالت خلاص مش زعلانه وخرجنا بس صحبي كان ورانا وقعدت دقيقه علي ما جه وانا عملت نفسي مش واخد بالي لحد ما واحد صحبي بعدها ب ربع ساعه قال داخل الحمام بعدين لاحظت انه اتأخر ولمحت باب الحمام مفتوح يعني مش في الحمام ف عرفت أنه عندها بعد ما قالي داخل الحمام ب نص ساعه لقيته جه وبيضحك ومبسوط بعدين واحد صحبي تاني عمل نفسه بردو داخل الحمام وصحابي كانو بيضحكو بعدين لقيتهم بيقولو مامتك جايه امتي قولتلهم بعد بكره عادي ف قالولي هنبات عندك انهارده نسهر سوا و وافقت بعدين صحبي جه من عند اختي بعدين روحت دخلت اجيب الشاحن من عند اختي خبطت علي الباب لقيتها بتقول يلا بسرعه مش قادره استحمل دخلت لقيتها نايمه علي بطنها وعريانه وفي لبن علي طيزها من ورا ف بقولها مالك يا مايا لقيتها اتعدلت بسرعه شافتني اتغطت وقالتلي في اي يا محمد قولتلها عاوز الشاحن قالتلي خده وغور متخشش عليا تاني يازفت انت طنشت وخدت الشاحن وخرجت لقيت صحابي برا بيتكلموا وبيضحكوا بعدين قعدنا مع بعض شوية وقالوا يلا ننام الساعه كانت 1 ف دخلنا اوضتي احنا الخمسه اوضتي لازقه في اوضة اوختي ونمنا بعدين صحيت الساعه 2 ونص ملقتش اي حد في الاوضه ف خرجت براحه ببص علي اوضة اختي لقيت الباب مفتوح ببص براحه لقيت الاربعه فوق السرير هي نايمه علي بضنها و واحد تحتها بيبوس فيها و واحد فوقها بينيكها و واحد بيصور والتاني قاعد كأنه جاب شهوته بعدين ف معرفتش اعمل اي قولت اخش انام ممكن الموقف يعدي نعست بالعافيه صحيت علي 6 الصبح ملقتش ولا واحد معايا ف ببص براحه لقيت اختي نايمه في النص والاربعه نايمين حوليها عريانين كلهم ف دخل اعمل نفسي نايم ونعست وصحيت الساعه 9 ملقتش حد بردو طلعت لقيتهم ماسكينها وشغالين فيها بردو ف دخلت اوضتي لحد 10 ونص مادخلو اوضتي وعملت نفسي نايم لقيتهم بيصحوني وبيقولولي كل ده نوم بعدين قالولي انهارده كله علينا هنجيب اكل من برا الغدا والعشا وننام عندك وبكره الصبح نمشي ف قولتلهم هاروح اصحي مايا علشان تعملنا الفطار لقيتهم مسكوا فيا بالعافيه وقالولي تصحي مين سيبها نايمه حرام عليك هنجيب فطار احنا من برا قولتلهم ماشي اصحيها تفطر قالولي ياعم هنشيلها فطارها تصحي براحتها لو مهتمين بباقي اللي حصل قولولي وانزله
نزل الجزء التاني يا ديوث
 
القصه دي حقيقه بنفس الاسامي انا اسمي محمد ابراهيم شهرتي محمد النجار واختي اسمها مايا انا عندي 23 سنه واختي مايا عندها 21 سنه اختي قصيره وجسمها متوسط وخمرية
الموقف ده مش اول موقف ده تاني موقف اول موقف كان في عربية صحبي هبقي احكيه بعدين
مره كانو 4 صحابي عندي بليل كنا في الصيف ماما كانت قاعده يومين عند خالتي علشان تعبانه
كنا انا ومايا بس في البيت
ف انا وصحابي كنا قاعدين في الصاله بنضحك ونهزر عادي واختي كانت ف المطبخ بتعمل نسكافيه لينا عادي وخدت بالي ان نظرات صحابي كلهم ل اختي بس في نفس الوقت مقدرش اتكلم علشان هما ناكوني كذا مره ومصوريني في انسب حل اي حاجه تحصل اعمل نفسي عبيط ف اختي كانت لابسه شورت قصيرة و وفلنه كت وكان باين انها مش لابسه برا و مش لابسه اندر علشان الشورت كان خفيف وداخل كله عندها ورا ف لقيته بيكلموا بعض كده ب همس و واحد دخل الحمام عادي واتأخر بعدين خرج وبعدين اختي جابت المشاريب وكانت داخله لحد ماصحبي قالها اقعدي معانا بدل مانتي قاعده لوحدك وهي وافقت عادي بعدين بدأو يهزو ولاحظت ان واحد من صحابي كل شوية يحط ايده علي فخادها وهي قاعده جنبي وهي عادي وهي كذا مره ترمي تلفونها وهي قاعده ف الارض وتميل تجيبه وصدرها كله يبان لحد ما هي قامت قالت دقيقه وجايه ولقيت صحابي بيقولولي هنعمل فيها مقلب هنشيلها ونرميها ف البانيو قولتلهم لا لقيتهم بيقولولي نعم ياكسمك قولتلهم هتبرد وتزعل ومش بتحب الهزار ف قالو ملكش دعوه جت تاني قبل ما تقعد لقيتهم شالوها ودخلو بيها الحمام ورموها ف البانيو ولاحظت انهم حطو ايدهم في كل ماكان لحد ماطلعت وزعقت فيهم وزعلت ودخلت اوضتها بعديها ب دقيقتين صحابي قالو يلا نصالحها ف قولتلهم سيبوها قالو لا ندخل نصالحها لسه هخبط ع الباب لقيتهم دخلوا علي طول وهي لقيتها نايمه ملط وبتلعب هي اترجفت واتغطت بسرعه وهم كملوا عادي وقعدو جنبهم وقعدو يعتذرو ولاحظت ان صحبي ايده تحت الغطا عندها
بعدين قالت خلاص مش زعلانه وخرجنا بس صحبي كان ورانا وقعدت دقيقه علي ما جه وانا عملت نفسي مش واخد بالي لحد ما واحد صحبي بعدها ب ربع ساعه قال داخل الحمام بعدين لاحظت انه اتأخر ولمحت باب الحمام مفتوح يعني مش في الحمام ف عرفت أنه عندها بعد ما قالي داخل الحمام ب نص ساعه لقيته جه وبيضحك ومبسوط بعدين واحد صحبي تاني عمل نفسه بردو داخل الحمام وصحابي كانو بيضحكو بعدين لقيتهم بيقولو مامتك جايه امتي قولتلهم بعد بكره عادي ف قالولي هنبات عندك انهارده نسهر سوا و وافقت بعدين صحبي جه من عند اختي بعدين روحت دخلت اجيب الشاحن من عند اختي خبطت علي الباب لقيتها بتقول يلا بسرعه مش قادره استحمل دخلت لقيتها نايمه علي بطنها وعريانه وفي لبن علي طيزها من ورا ف بقولها مالك يا مايا لقيتها اتعدلت بسرعه شافتني اتغطت وقالتلي في اي يا محمد قولتلها عاوز الشاحن قالتلي خده وغور متخشش عليا تاني يازفت انت طنشت وخدت الشاحن وخرجت لقيت صحابي برا بيتكلموا وبيضحكوا بعدين قعدنا مع بعض شوية وقالوا يلا ننام الساعه كانت 1 ف دخلنا اوضتي احنا الخمسه اوضتي لازقه في اوضة اوختي ونمنا بعدين صحيت الساعه 2 ونص ملقتش اي حد في الاوضه ف خرجت براحه ببص علي اوضة اختي لقيت الباب مفتوح ببص براحه لقيت الاربعه فوق السرير هي نايمه علي بضنها و واحد تحتها بيبوس فيها و واحد فوقها بينيكها و واحد بيصور والتاني قاعد كأنه جاب شهوته بعدين ف معرفتش اعمل اي قولت اخش انام ممكن الموقف يعدي نعست بالعافيه صحيت علي 6 الصبح ملقتش ولا واحد معايا ف ببص براحه لقيت اختي نايمه في النص والاربعه نايمين حوليها عريانين كلهم ف دخل اعمل نفسي نايم ونعست وصحيت الساعه 9 ملقتش حد بردو طلعت لقيتهم ماسكينها وشغالين فيها بردو ف دخلت اوضتي لحد 10 ونص مادخلو اوضتي وعملت نفسي نايم لقيتهم بيصحوني وبيقولولي كل ده نوم بعدين قالولي انهارده كله علينا هنجيب اكل من برا الغدا والعشا وننام عندك وبكره الصبح نمشي ف قولتلهم هاروح اصحي مايا علشان تعملنا الفطار لقيتهم مسكوا فيا بالعافيه وقالولي تصحي مين سيبها نايمه حرام عليك هنجيب فطار احنا من برا قولتلهم ماشي اصحيها تفطر قالولي ياعم هنشيلها فطارها تصحي براحتها لو مهتمين بباقي اللي حصل قولولي وانزله
تحفة يا فناان.. تسلم ايدك ومنتظر تكملة الحكاية .
مع خالص تحياتي...
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%