NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

واقعية قصتي مع جارتي الميلف

user451387

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
17 سبتمبر 2025
المشاركات
3
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
8
نقاط
55
في البداية احب اعرفكم بنفسي انا محمود 21 سنة عايش لوحدي ولسة بدرس في الجامعه طولي 179 سم ودي اول مره اكتب فيها. بطلة قصتنا من العنوان هي جارتي خلينا نسميها منال. منال جوزها محبوس (حسب ما سمعت من الجيران انه كان عليه ديون ومعرفش يسددها) المهم منال دي ميلف من اللي زبك يحبها بزازها كبيره زيي بزاز انجيلا وايت ناتاشا نايس حاجة كدا يعني وطيزها كبيرة ميلف حرفيا زيي ما الكتاب بيقول اما بشوفها ماشية بالعبايه السوداء زبي حرفيا بيبقي بيقطع البطلون. منال عندها ابن في اعدادي اسمه محمد والعيال في الشارع مسمينه بلبل وطبعا امه الميلف معروفه بيننا ب ام بلبل محمد انا اعرفه كنا بنلعب كورة سوا وبلايستيشن ودخلت شقتهم كذا مره مره اصلحلة الكمبيوتر مره نقعد نلعب عنده بلايستيشن وكنت بشوف امه كانت بتقعد فى الشقة براحتها شوية لدرجة انى فى مره من المرات وانا عندهم في الشقة شوفتها بقميص النوم وهي كانت عارفه اني موجود عادي واما شوفتها بحلقت جاااامد في بزازها لان حلمات بزازها كانوا بارزين وهي لاحظت واستغربت لان لقيتها بتبتسم. انا اتكسفت ولفيت وشي وانا مصدوم وزوبري عامل نفق في البنطلون عدي الموقف وانا طلعت شقتي عادي (طلعت جبتهم طبعا من الهيجان اللي كنت فيه) دي كانت البداية. تاني يوم وانا نازل رايح الجامعه شوفتها ع السلم وسلمت عليها وابتست وروحت الكلية عادي. رجعت من الكلية غيرت هدومي وعلي الساعه 9 كدا ومحمد قالي تعالي انزل صلحلي البلايستيشن قولتلة خليها بكره قالي يعم تعالي مش هياخد وقت وانا بصراحة كان نفسي انزل اشوف البطل اللي تحت المهم نزلت عملت البلايستيشن وبعدين قولتله انا عاوز ادخل الحمام قالي في اخر الطرقة هو قعد يلعب ع البلايستيشن وانا روحت الحمام وهنا خدت الصدمة حرفيا ببص لقيت الباب مش مقفول لاخره ومنال واقفه تحت الدش وبتلعب في كسها انا اتصدمت من الموقف وقمت بسرعه مطلع التليفون وواقف بصورها وماسك زبي بدعكه جامد من فوق البنطلون وهي مقطعه كسها حرفيا كان باين عليها الحرمان وفجأه لقيتها لمحتنى و ابتسمت ولقيتها بتشاورلي انا كنت ما بين حاله زهول و فنفس الوقت مش مصدق دخلت وهي قفلت الباب و انا واقف مبحلق في بزازها الكبار وجسمها الملط ومش مصدق نفسي قامت قاليتلي عاجبينك (ع بزازها) قولتهلها اوووي قامت ساحبه دماغي ورشقتها بين بزازها قمت ماسك بزازها وفضلت ارضع فيهم وماسك طيزها بايدي وهي بتحسس ع زبي من فوق البنطلون فضلت امص في بزازها واعض في الحلمة وهي حاستها سايحه اوووي وقامت مقلعاني هدومي واول ما شافت زبي قاليتلي زبك كبير ي عرص ونزلت تمص فيه كانت محترفه مص بنت اللبوة كانت بتمصه وتنزل تمص البيض وبشفايفها تمسك البيضة وتسحبها ببقوها كانت لبوة اوووي فضلت تمص زبي بتاع 5 دقايق وبعدين قامت قاعده ع البانيو وفاتحة رجليها وانا نزلت الحس كسها كسها كان نضيف اوووي فضلت الحس فيه وادخل لساني فى كسها وهي كانت بتتاوه اااه امممم ااااه لحد ما لقيتها بتقولي نكني مش قادرة وقامت قايمة من ع حرف البانيو ووقفت وشها للحيطة وانا قمت راشق زبي في كسها ودخل بكل سهوله وهي بدات تطلع اهاات اه ااااااه اااااه وانا بنيك فيها وبرزع في كسها بسرعه وهي اااااه اااه ااااااااااه نكني اااه وانا عمال اسرع لحد ما لقيتها بتترعش وجابتهم وقفت لحد ما نزلت عسلها وقامت نازله تلحس عسلها من علي زبي وقومت قاعد ع حرف البانيو وهي جات قعدت ع زوبري مسكت زوبري بايدها دخلته في كسها وفضلت تتنطط عليه وتتاوه ااااه اااااااااه امممممممم ااااااااااااه اااااااااااااه وانا كنت خلاص بقرب اجيبهم وقامت موقفه قمت قايم زانقها في الحيطة ووشها في وشي وقمت حاطط زبي في كسها وانيكها واحنا واقفين فضلت ارزع في كسها جااامد وهي ااااه ااااااااااه نكني ااااااااااه افشخ كسي اااااه وكنت خلاص هجيبهم قولتلها هجيبهم وقمت مطلع زوبرى من كسها قامت نازله ع الارض وحاطه زوبري بين بزازها وبتنيك بزازها لحد ما جيبتهم بين بزازها قمنا وغسلت زوبري وهي غسلت جسمها وقاليتلي استني خرجت هي الاول واما لقت ابنها في الاوضة ندهت عليا خرجت وواحنا في الصالة قاليتلي انت من انهارده بتاعي مش هسيبك ضحت وقولتلها انا موجود وقت ما تحبي وطلعت شقتي ودي كانت اول مره انيك فيها جارتي
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في البداية احب اعرفكم بنفسي انا محمود 21 سنة عايش لوحدي ولسة بدرس في الجامعه طولي 179 سم ودي اول مره اكتب فيها. بطلة قصتنا من العنوان هي جارتي خلينا نسميها منال. منال جوزها محبوس (حسب ما سمعت من الجيران انه كان عليه ديون ومعرفش يسددها) المهم منال دي ميلف من اللي زبك يحبها بزازها كبيره زيي بزاز انجيلا وايت ناتاشا نايس حاجة كدا يعني وطيزها كبيرة ميلف حرفيا زيي ما الكتاب بيقول اما بشوفها ماشية بالعبايه السوداء زبي حرفيا بيبقي بيقطع البطلون. منال عندها ابن في اعدادي اسمه محمد والعيال في الشارع مسمينه بلبل وطبعا امه الميلف معروفه بيننا ب ام بلبل محمد انا اعرفه كنا بنلعب كورة سوا وبلايستيشن ودخلت شقتهم كذا مره مره اصلحلة الكمبيوتر مره نقعد نلعب عنده بلايستيشن وكنت بشوف امه كانت بتقعد فى الشقة براحتها شوية لدرجة انى فى مره من المرات وانا عندهم في الشقة شوفتها بقميص النوم وهي كانت عارفه اني موجود عادي واما شوفتها بحلقت جاااامد في بزازها لان حلمات بزازها كانوا بارزين وهي لاحظت واستغربت لان لقيتها بتبتسم. انا اتكسفت ولفيت وشي وانا مصدوم وزوبري عامل نفق في البنطلون عدي الموقف وانا طلعت شقتي عادي (طلعت جبتهم طبعا من الهيجان اللي كنت فيه) دي كانت البداية. تاني يوم وانا نازل رايح الجامعه شوفتها ع السلم وسلمت عليها وابتست وروحت الكلية عادي. رجعت من الكلية غيرت هدومي وعلي الساعه 9 كدا ومحمد قالي تعالي انزل صلحلي البلايستيشن قولتلة خليها بكره قالي يعم تعالي مش هياخد وقت وانا بصراحة كان نفسي انزل اشوف البطل اللي تحت المهم نزلت عملت البلايستيشن وبعدين قولتله انا عاوز ادخل الحمام قالي في اخر الطرقة هو قعد يلعب ع البلايستيشن وانا روحت الحمام وهنا خدت الصدمة حرفيا ببص لقيت الباب مش مقفول لاخره ومنال واقفه تحت الدش وبتلعب في كسها انا اتصدمت من الموقف وقمت بسرعه مطلع التليفون وواقف بصورها وماسك زبي بدعكه جامد من فوق البنطلون وهي مقطعه كسها حرفيا كان باين عليها الحرمان وفجأه لقيتها لمحتنى و ابتسمت ولقيتها بتشاورلي انا كنت ما بين حاله زهول و فنفس الوقت مش مصدق دخلت وهي قفلت الباب و انا واقف مبحلق في بزازها الكبار وجسمها الملط ومش مصدق نفسي قامت قاليتلي عاجبينك (ع بزازها) قولتهلها اوووي قامت ساحبه دماغي ورشقتها بين بزازها قمت ماسك بزازها وفضلت ارضع فيهم وماسك طيزها بايدي وهي بتحسس ع زبي من فوق البنطلون فضلت امص في بزازها واعض في الحلمة وهي حاستها سايحه اوووي وقامت مقلعاني هدومي واول ما شافت زبي قاليتلي زبك كبير ي عرص ونزلت تمص فيه كانت محترفه مص بنت اللبوة كانت بتمصه وتنزل تمص البيض وبشفايفها تمسك البيضة وتسحبها ببقوها كانت لبوة اوووي فضلت تمص زبي بتاع 5 دقايق وبعدين قامت قاعده ع البانيو وفاتحة رجليها وانا نزلت الحس كسها كسها كان نضيف اوووي فضلت الحس فيه وادخل لساني فى كسها وهي كانت بتتاوه اااه امممم ااااه لحد ما لقيتها بتقولي نكني مش قادرة وقامت قايمة من ع حرف البانيو ووقفت وشها للحيطة وانا قمت راشق زبي في كسها ودخل بكل سهوله وهي بدات تطلع اهاات اه ااااااه اااااه وانا بنيك فيها وبرزع في كسها بسرعه وهي اااااه اااه ااااااااااه نكني اااه وانا عمال اسرع لحد ما لقيتها بتترعش وجابتهم وقفت لحد ما نزلت عسلها وقامت نازله تلحس عسلها من علي زبي وقومت قاعد ع حرف البانيو وهي جات قعدت ع زوبري مسكت زوبري بايدها دخلته في كسها وفضلت تتنطط عليه وتتاوه ااااه اااااااااه امممممممم ااااااااااااه اااااااااااااه وانا كنت خلاص بقرب اجيبهم وقامت موقفه قمت قايم زانقها في الحيطة ووشها في وشي وقمت حاطط زبي في كسها وانيكها واحنا واقفين فضلت ارزع في كسها جااامد وهي ااااه ااااااااااه نكني ااااااااااه افشخ كسي اااااه وكنت خلاص هجيبهم قولتلها هجيبهم وقمت مطلع زوبرى من كسها قامت نازله ع الارض وحاطه زوبري بين بزازها وبتنيك بزازها لحد ما جيبتهم بين بزازها قمنا وغسلت زوبري وهي غسلت جسمها وقاليتلي استني خرجت هي الاول واما لقت ابنها في الاوضة ندهت عليا خرجت وواحنا في الصالة قاليتلي انت من انهارده بتاعي مش هسيبك ضحت وقولتلها انا موجود وقت ما تحبي وطلعت شقتي ودي كانت اول مره انيك فيها جارتي
فعلا خمس ثاونى وولدها برة بيلعب لاى ستيشن ايه السرعة دى
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%