NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة قدرة خاصة وبحر المتعة ـ حتي الجزء الثامن 24/12/2025 ( المشاهدين 7)

boya brat

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
30 أبريل 2022
المشاركات
379
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
426
نقاط
1,150
شاب عنده قدرة خاصه وعايم في بحر المتعة

شاب عايش في احضان متعة المحارم♥🥵🥵✌

انا اسمي بيشوي عايش في صعيد مصر في المنيا عروس الصعيد عمري 24 سنه شكلي طويل 185
جسمي عريض شويه عشان كنت بلعب كارتيه وبروح الجم دايما مستحيل يعدي يومي من غير ما انزل التدريب دي بنتظام عايش وسط اهلي في بيت جدي ابو امي عشان ابويا في مشاكل بينه وبين عمامي
وعايش في بيت جدي مع
جدي سمير 80 سنه وجدتي سميره 75 سنه في الدور لارضي البيت مكون من 5 ادور غير الدور لارضي الدور لارضي فيه 3اوض كبار ومنداره كبيره جداً بتكون مفتوحه في المناسبات ولاحزان لي اي حد محتاجها مش بس اهلي وجيران ودي عشان جدي محبوب اوي
امي معها 4 اخوت 2 رجاله و3 ستات بي امي طبعاً
خالي عماد الكبير عايش في الدور الثاني 50 سنه طويل مش عريض بيشتغل في التجاره فاتح مصنع ملابس متجوز من الصروخ الي مافيش زب شافها وما وقفش ضرب تعظيم سلام الجسم الفاجر اسمها اميرة وهيا اميرة مستحيل تقول دي عندها 45 سنه نهائي طويله وجسمه عريض شويه بزاز اووووف وطيز بارزه مدوره يابااااياا فظيعه تخلي زبك ينزلهم انت وقف بتتفرج عليها بس مبالك لو نمت بين بزازهاا يابوياااا ماتتوصفش معهم 3 ولد وحيد و2بنات
نوره 15سنه يسي 18 مريم 20 ودي الحته بتعتي هنعرف بعدين ازي
خالي التاني امجد عايش في الدور الثالث 42 سنه طويل وعريض شغال في العاصمة مع شركة مقولات كبيره وبيخد شغل من شركات كبيره وعلي طول مسافر لظروف شغله
مرته نريمان 32 سنه صاااااااروخ ضرب جووو اررررررض اوووووف بزاززز ايييي طيز اااووووف ملفوفه لفه جاتوووه عريضه وجسم مظبوط علي مسطرررره مش بيخلفو وبيجرو علي دكاتره
بعد كده امي عايشين في الدورالرابع 38سنه الجامده الجسم الفيررررربرررروو مااااكس حاجه كده شبه جورجينا اااااااوف
مش معهم غيري انا ابويا مالوش دور في قصه مسافر امريكا بينزل كل 4 سنين وده مسبب مشاكل كتيره بينه وبين امي هنعرفها مع لاحداث الجايه
خالتي الرابعه خالتي كاترين عايشه في الدور الخامس لوحدها30 سنه بس تشوفها تقول 20 من حلاوتها وجمالها في شبه بينه وبين غاده عبد الرازق حاجه خيااااال ااااوووف مش متجوزه لحد دلوقتي عشان شغاله في مستشفى دكتوره عيون شاطره جداً في شغلها
خالتي مارينا عايشه في اخر دور السادس كل وحد فيهم وخد دور من جدي وخالتي مارينا اخر العنقود المتالقه في الجمال وطويله ولايقه بدنيه بتحب التدريب جداً وبتلعب رياضه علي طول وبتروح معايا الجم بس مش كل يوم وبتلعب كورة سله في نادي ودي دجله النساء ومتميزه وجميله جداً جسمها فاااايرر جداً 23سنه
كده خلصت وصف ابطال القصه وفي ابطال هتدخل تاني وسط القصه مع لاحداث الجايه
نبدا سرد احدثنا الممتعه
امي دخله عليا تصحيني في اوضتي

امي بتلم في المفرش من فوق جسمي وبتقول اصحي يازفت وفاجاة وبصت علي جسمي وقفت مصدومة وسكتت لحظات وانا كنت بفتح عيني وبقوم علي حيلي ببص علي امي لقيته مصدومه وقالت

امي بتوتر: يلا يا بيشو الفطار جاهز بره

انا بنعس ومستغرب: حاضر جاي اهو لسع بقوم ببص علي نفسي لقيت زبي قايم في بوكسر مرسوم اوي وانا مخدتش بالي اصلا انه شالت المفرش وفتكرت صدمتها وبقيت قاعد متوتر انا زبي اصلا كبير 25سم وروحت كشفت كتير عشان اعرف سبب النمو السريع الي عندي وما وصلتش النتيجه اوخر دكتور لسع نتيجه التحليل هتطلع بعد اسبوعين عشان نتاكد انه طبيعي مش مرض زي ما سمعت من كذا دكتور وبقيت قلقان ان امي خدت باله من الموضوع ده مكنتش عايز حد يعرف علي طول بلبس مناطيل وسعه والكل مفكر انه ده ستايلي بس محدش فاهم انا بلبس كده لي ومش برضي اروح مع صحابي اي سفريه فيه بحر ولو حصل ورحت مستحيل انزل عشان كده بيقولو عليا غلبان وطيب وبخاف مايعروفش ان عندي قدرت خاصه وخايف حد يكتشف كده هيقولو عليا حاجات كتيره وتنمر وانا مش حابب كده المهم قمت بصيت شويه في المرايه بعدين دخلت الحمام في اوضتي خدت دوش بارد وانا متعود استحمي مياه بارده صيف وشتي عشان كده بيقولو عليا بارد 😂 خدت الدوش طلعت لبست القميص ومنطلوني الواسع المتميز عشان انزل اروح الكافيه واهرب من نظرات امي دلوقتي لبست وخرجت من اوضتي
امي: اي لبس ورايح فين مش هتفطر معايا
انا متعود افطر معها علي طول: لا طبعا يا ست الكل هفطر معكي وهخلص وهنزل علي طول عشان مينا صحابي تحت مستني علي كافيه
امي مبتسمه: ماشي ياعمري مش هتتاخر يلا الفطار جاهز تعالي

امي مشيت قدامي عشان تدخل اوضه السفره اااوبا مخدتش بالي لبسه عبايه بيضه طويله ومجسمها علي جسمهااااا اااوبا زبي وقف تعظيم سلام الجسم الجباره ده طيازها بتطلع وتنزل اااااوف اول مره اركز مع امي في الجنس كده شكلي تجننت اااوووف لزم اهدي كده هتحصل مصيبه بدات اهدي شويه
انا مبتسم: بس اي ياصروخ الحلاوة الجامدان علي صبح كده
امي بتضحك: طول عمرك بكاش ياقلبي المهم سيبك من كلامك الي عسل علي طول ومدح فيا ده مش ناوي بقي بنت خالك كبرت وامها كلمتني كذا مره في الموضوع وكلنا عارفين انك بتحبها وهيا بتحبك وشقتك جاهزه في الزمالك اي بقي الي مخليك مكبر دماغك من الموضوع
انا بعمل نفسي مش فاهم بس انا فاهم: قصدك علي مين يا ست الكل وضحي كلامك

امي بخبث: مريم ياعنيا مريم في حد في حياتك غير مريم بتحبك بتموت فيك كلنا عارفين بلاش شغل لاستعباط علي امك علي صبح بدل ما قوم اديلك شبشبين
انا بضحك: يا ست الحبايب يا حبيبه انا مريم مش ذوقي احنا متفقين وصحاب وكل حاجه وقريبين جداً من بعض واسرارنا كلها مع بعض وبنخرج ونطلع مع بعض وكل وحاجه بس الموضوع ده مش في دماغي ولو بحبها بحبها عشان هيا زي اختي تربيت معها علي اساس اختي مش هشوفها نهائي مرتي ولا ام لي عيالي
امي بعصبيه: مالها مريم ياروح امك ادب واخلاق ومتربيه احسن تربيه وجمال وبسم **** مش**** جسم وحلاوه وشكل البت تحفه فنيه
انا: ياستي و**** عارف وكلامك فوق راسي سيبي الموضوع ده دلوقتي نشوف الدنيا هتروح بينا علي فين بلاش نستعجل
امي بحزن: يا حبيبي انا قاعده وحدي علي طول نفسي حد يقعد معيا ونفسي ابني الوحيد يتجوز و افرح بيك انا نفسي اشوف عيالك علي ايدي نفسي قبل ما موت اشم ريحه احفادي بين ايدي انت ابن الوحيد والحمد**** فلوس ابوك هتعيشك ملك انت وعيال عيالك في مستقبل مش محتاج حاجه تاني
انا ماسك ايدها ببوسه: **** يخليكي ليا وميحرمنيش منك يا نور عيني انا هنا جنبك هوعدك هفكر في الموضوع عشان خاطرك انتي بس وهرد عليكي سبيني علي لاقل السنه دي اعيش حياتي وهشوف مشروعي وحلمي انتي عارفه نفسي افتح جم واعمل كذا فرع ونجح وعد هفكر وهحول اغير راي بس بلاش اشوف الجمال ده كله زعلان
امي: حضنتني حضن حنين اوي: **** ينجحك واشوفك احسن وحد في الدنيا روح ياولد بطني يكرمك من ااوسع ابوابه انشاء ****
انا: بوست راسه وسبتها ونزلت علي كافيه اول ما وصلت الكافيه

حسام شغال في الكافيه: بوشااا باشا منور الدنيا صباحك عسل ورد يا عم الناس
انا بضحك: دخلتك دي ياض وراها حوار او مصلحه منا عارفك كلب مصالح هات قهوة سادة
حسام بيضحك: بحبك وانت فهمني لحظات هتكون عندك القهوه السادة وهتكلم معاك

غاب خمس دقايق وانا بلعب متش كورة في فيفا علي فون

حسام: احلي وحد قهوة البووشاا باشا عم الناس

انا بضحك: اترزع ياض خف هجص عايز اي

حسام: بص انا مش هلف وهدور انا عندي اختي 26 سنه متجوزها بس مطلقه عشان مش بتخلف وانا عارف انك بتروح جم ومش بتفوت يوم و اختي بتحب الرياضة وعايزها تنزل جم عشان نفسيتها صفر ومافيش حد انا اثق فيه علي اختي معها غيرك ياخويا شوف انت اي دنيتك لو تمام هديك رقمها انت اظبت معها الموعيد بتعتكم وانا وثق فيك ثقة عميا وعارف انك هتحافظ عليها
انا بفكر: تمام يا حسام عشان خاطر عيونك وكلام الحلو ده رقمي 011 ياريت تكلمني بعد يومين عشان هتبقي مع خالتي بتلعب 4 ايام في لاسبوع وانا بنفسي هشرف عليهم وهخلي خالتي انشاء **** تطلعه من الوحدها الي هيا فيه دي متنساش برضو اختك ريم زي اختي و اكتر يا حسام

حسام بفرح: عشمت فيك وكنت وثق مش هترفض **** يكتر من امثلك القهوة دي عندي وبلاش عشان خاطري تكسفني
انا بضحك: لو اعرف كده كنت طلبت عصير مناجاة طيب
حسام بيضحك: مش الدرجه دي هههههههه بس اي
حاجه تحت رجلك يابوش
مشي حسام وانا فضلت العب لمدة ساعه وخدت عربيتي نسيت اقولكم اني معايا عربيه فراري حاجه فخمه كده موديل السنه المهم ركبت العربيه وطلعت علي الجامعه في المحافظه اجيب مريم بنت خالي زي كل يوم اول ما وصلت قصاد للبوابه بتعت الجامعه لمحت مريم وقفه معه 4 بنات اي جمدين مووووت تقريباً صحابها شفتني سلمت عليهم وجات عليا بتضحك وبتنطط ضحكته عسل اووووي وتحسه طفله
جات ركبت جنبي وبستني في خدي
مريم مبسوطه: وحشتني يا بشبوش ياعسل انت اي ياض القمر ده وحشتني اوي علي فكره ياوطي

انا بضحك: اي محن وجنان ده المهم هنروح فين دلوقتي
مريم بمحن وتعض علي شفيفها: شقة للزمالك يانور عيني بستني قريب شفيفي ده كلو قصاد الكليه وفي ناس مركزه معانا
ضحكت وفهمت دماغها: مابتشبعش انت ياوحش يخريت صدر امك الي عايز يتاكل ده
مريم بتحط ايدها علي زبي: سيبك من صدر امي ويلا عشان تاكل صدر بنتها وبتبص عليا بصه كلها محن

فعلاً تحركت علي شقة الزمالك
وطول الطريق ايدي علي فخادها الجامده وهيا بتحرك صوابع اديه علي زبي الي وقف نص متر في منطلون ههههه هيا طبعاً عارفه مشكلتي وحكيلكم بعدين ازي وصلنا الموضوع وتطور ده بينا
المهم وصلنا شقة الزمالك دخلت سلمت علي عم علي البوواب لفيت 500جنيه وحطيتهم في ايدها انا ودخل
عم علي مبتسم: خيرك سابق يا باشا
انا مبتسم: هات جاجه حلوه العيال ياعم علي
عم علي مبتسم: الف شكرا ياباشا **** يذيدك
انا بعمل ده كلو عشان امي ماتعرفش اني باجي هنا وتعمل مصيبه معايا المهم ركبنا الاسانسير الدور 9 طبعاً اول مدخلت لاسانسير خدت شفيفه في بوسه طويله وايدي علي طيزها بتفعص فيه جامد وهيا حاطه ايدها علي زبي وبتلعب في من فوق هدوم اول ما دخلنا شقة لسع هحضنها قلتلي هش لحظة هدخل اغير هدومي خليك هنا لحد مطلع طبعاً في قمصان نوم كتير مخصوص عشانها هيا والسهرت الحلو مع بعض
دخلت جوه اوضه النوم غابت نص ساعه بس اول ما طلعت خطفت عقلي اااوبا ااااوف اي ده



هنا خلص الجزء لاول عارف مافيش جنس بس ده بدايه القصه وتعريف البطل ولابطال والمتعه هتبدا من الجزء الثاني ياريت رايكم في كمونت عشان اتشجع واكمل

الجزء الثاني
ااااوف علي جمدان طالعه لبسه حتته قميص تايجررر ااااوف لحد فوق كسها بشويه من غير بره نهائي واندر فتله بسيط مش مدراي اي حاجه اووف
قربت منها ولسع هتكلم
مريم اسكت وحطت ايدها على بوقى وقامت شدتني ورها ودخلت اوضه نوم وانا بتفرج علي طايزها الي بتترج ولفت وره ضهري وحضنت ضهرى انا اعصابی اتخدرت من جسمها الجميل هي بعود فتاااك متشبع منو نيك بس طيزها مليانه عنها حاجه بسيطه انا تحركت من مكاني وقربت منها ولصقت شفتى بشفايفها وقعد ابوس واحضن جسمها الملبن وعض شفيفها واضربهاو
واعصر طيزها المليانه وكانت لابسه القميص التايجرر قلعتها القميص مش اول مره اشوفها بجمال ده قدامی بس كل مره بشوف الجسم الجميل دراع ملفوفه وسط ورقبتها نحيفه وصدرها يشكل الشكل الثعباني الصغير وقوامهم ممتامسك قربت من صدرها بلمسه من ايدى بداءت اعصرهم وقربت على رقبتها ببوس خفيف وهى غمضت عنيها مع حضن ساخن حسيت بجسمها بترعش واهات خفيفه كانت بتولع فيا وحسيت بانتصاب عالی وزبي بين وراكها في لحم كسها شويه وحسيت انى بخترق الاندر بتاعها وايدى على لحم كسها الطرى وكسها كان نضيف بتهتم بيه وامشى صوابعى على شفايف كسها كانت بتغرس وفجاءه اخدتها ونامت علي سرير و شديت الاندر كان لونه عسلى وقربت من كسها كان يفوح بريحه عرق بسيطه وشفايف كسها منتفخه لعبت بصوابعى فى شايف كسها كنت بتشهق شاقهه بسيطه وقربت من كسها بلسانی بین شفرات كسها وبدات تعلى صوتها ولعب في بظرها بلساني وبتشد راسي علي كسها جامد

مريم بتتوجع ممتعه: ااااوووووف كمل يفحلي اووووف افشخني يا بيشووو نيك بنت خالك ااووووف لسانك بيموتني

انا مكمل لحس في كسها: اووووف كسك ده ما يتشبعش منوو اممم حاجه فشيخها يخربيتك غرقتيني اووف عسلك طعموو جامد
قلعت هدومي كلها والبوكسر ومسكت زبي الي بقي عامل زي عمود الخرسانه وبدات احرك زبي علي شفرررات كسها يمين وشمال وهيا صوتها بقي عالي ااااه يا بيشووو ارحمني دخل زبك في كسي ااااوف ارررررحمني دخل زبك هموووووت افتحني عشان خاطري بمووووت اااااوووف مش قادره دخلووو
وانا مش سامعه عشان هيا في شهوه ومستحيل افتحها طبعاً وبدات احرك زبي خلي خرم طيزها وبدات ادخل صوابعي في خرم طيزها بشكل سريع لحد ما دخلت 5 صوابع مره وحده وهيا بتموووت مني وانا مش رحمها ومكمل وبسرع ايدي في دخول وطلوع تفيت علي زبي ومسكتو علي اول خرم طيزها
وهيا دخلو عشان خاطري عشان خاطري اااااااهه
اااارحمني
وبدااات ادخل راس زبي وهيا

اااااوف اهدي برحه عشان خاطري اااااوف اااااااه طيزي تفشخت اهدي شويه عشان خاطري
طيزي هتموتني اااااهدي زبك شقني نصين

يا متناكه ده راس بس اهو براحهه ياشرموطه مش قد الوحش بتصحيه لي ياشرموطه وبدات ادخل حته كمان من زبي

اااااهه هموووت عشان خاطري ااااهدي كل مره بتموتني زبك ده بيشقني اااوووف اااااه نيك لبوووتك افشخنييي اااااه

بدات احرك زبي في طيزها بشكل سريع هنيكك وهنيك امك يا لبووووههه هفشخكم مع بعض

ااااوف نيك يا فحلي افشخني انا وامي الشرموطه اااااوف نيككك ارزع في طيز حبيبتك ااوووف زبك شقني

وفضلت اسرررع بنص زبي في طيزها فضلت اكتر من نص ساعه وووخرمها عصر زبي خلني انزل بسرعه عبيت خرم طيزها لبن كانت هيا. راحت في بحر المتعه وفقدات الووعي ونمت جنبها علي سرير ارتاح


في بيتنا كان قاعد جدي سمير وجدتي سميره وخالي عماد الكبير ابو مريم ومرتها اميره وامي ويسي ابنهم كان رجع من المدرسه

جدي بصه غضب: ازي يا عماد توفق ان عريس يدخل البيت لي بتك وانت عارف ان مريم بتحب بيشوي وبيشوي ييحب مريم آنْآ مستٌحٍيَلُ آۆفَق علي حاجه زي دي نهائي فاهم
عٌمًآدٍ: آنِآ سِآلَتٌ مًريَمً وٌقُآلَتٌ مًوٌفُقُهّ يَآ بًوٌيَآ وٌبًعٌدٍيَنِ دٍهّ مًعٌهّآ فُيَ آلَکْلَيَهّ وٌزٍمًلَةّ وٌهّيَآ مًوٌفُقُهّ وٌقُعٌدٍتٌ مًعٌ بًيَشُوٌيَ وٌلَمًحًتٌلَوٌ فُيَ کْلَآمً قُلَيَ آنِآ لَسِعٌ مًعٌآيَآ آحًلَآمً كتير ياخال ومريم كبرت وبقيت عروسه لو حصل وجالها صحاب نصيبه **** يسعدهم مع بعض عشان كده انا وفقت علي العريس بعد تفكير طويل سدقني يا ابويا

امي' مش فاهمه الود ده بيفكر ازي تشوفهم تقول بيعشقو بعضو تكلمهم في موضوع الجوز من بعض كانك بتعمل مصيبه معهم
اميره: انا كلمت الزفته دي كذا مره وكل مره نفس الكلام انا وبيشوي اخوت ومستحيل نكون غير كده في المستقبل وقلتلها الجوز عندنا يختلف مافيش طلاق لو مارتحتيش دلوقتي الحقي نفسك قالت انا موفقه بالعريس وهو بيحبني ولو طلبت منه نجمه من السماء هيجبهالي
جدي متعصب: هو اي لعب العيال ده انا مش هوفق لزم اقعد معهم مع بعض وانت يازفت يا عماد قبل ما تدي اي حد كلمه ترجعلي انا لسع عايش ما ماتش لسع لم اموت ابقي خد قرارك من نفسك
جدتي: بعد الشر عليك ياحج اهدي هو مش قصدو حاجه هو برضو ابنك
عماد: بعد الشر عليك يا ابويا وانا اسف حقك عليا غلطت في موضوع ده
جدي وقف متعصب: لم الزفت والزفته يرجعو دخلوهم اوضتي
وسابهم ومشي دخل اوضته وللباقي فضل قاعد بيكلم نفسه وزعلان

عندي انا ومريم كانت سكرانه من نيكتي ليها ودايبه في حبال المتعه
اانا بضحك: يلا يا ماما قومي الوقت بيروح مننا
مريم بصوت ضايع: مش قادرة حاسه طيزي بقت نفق بس مبسوطه اوي ومستمتعه زبك مالوش بديل
انا بضحك: يلا يروحي يلا عشان تليفونك بيرن من ساعه تقريباً قومي
مريم فاقت تبص علي فون: احا دي امي وابويا فوق 30 رنه اكيد في مصيبه
انا: رني عليهم شوفي في اي
مريم: لا يلا بينا نتبهدل في البيت هقولهم الفون كان صامت
انا: تمام قومي يلا هلبس عالسريع
مريم بتبص في المريا: كلمت ابويا علي العريس وممكن يومين وهيجي عشان يتكلم مع خالك
انا: لسع مصممه علي الود جون ده مش عجبني وحاسه ضعيف الشخصيه
مريم مبتسمه: هو ده المطلوب يروحي مش اكتر من كده
انا مبتسم: مصيبه يخربيتك الود هيموت منك
مريم بثقة: بقي خاتم في صباعي مايقدرش يرفضلي طلب وهو عارف اني معاك هنا
انا متفاجئ: خخخخخخخخ احا بتهزري لحقتي بكسمك تخلي الود يبقي خول وديوث عليكي
مريم بتضحك: مش لحس الكس وناك الطيز وتسحر بيهم بقي زي المسحور في ايدي

انا بعصبيه: احا يا بت المتناكه ياشرموطه وصلتي الدرجه دي معها كسمك تخدي اسكاارر في الشرمطة
مريم بتضحك: انت عارف اني بت شرموطه يا بيشوو وبعدين الود متحرر مش ديوث تفرق وهو عارف اني بحبك بس مش هينفع تجوزني ومش عايز يحرمك مني وكمان لو طلبت منه انك تفتحني مش هيرفض بس انت الي هترفض
انا مصدوم: يابت المتناكه كسمك بجد مستحيل اوفق يا شرموطه الي يشوفك وانتي بتخدمي في الضحانه مايشوفش شرمتطك وانتي معايا
مريم بتضحك: البركة فيك ياعنتيلي بموت فيك اممممممموح
انا بصقف علي ايدي بعد نا لبست: خخخخ كسم معرفتك يلا انجزي

لبست وخلصنا ونزلنا وركبت العربيه وطلعنا علي البيت
في البيت اول ما دخلنا لقينا امي وخالي عماد وجدتي ومرت خالي اميره وخالي امجد ومرته نرمين وويسي ابن خالي عماد
امي: شرفت يا باشا شرفتي ياست هانم كنتو فين!!
مريم بتوتر: زي كل يوم بيشوي عدي عليا خدني من الجامعه بس كنت زهقانه عدينه علي مطعم اتغدينا بس ادي كل حاجه
انا: هو اي الجديد ما كل يوم بيحصل كده ومتجمعين لي
خالي عماد: بيشوي من لاخر كده ياحبيبي مريم تلزمك في حاجه
انا بعمل مش فاهم: مش فاهم تلزمني ازي
خالي امجد: تلزمك تكون مرتك تكمل معاك حياتك
لسع هرد لقيت مريم بتتكلم!!
مريم: انا مش موافقه بيشوي اخويا حته لو هو عايز كده انا مش هوفق بيشوي اخويا وهيفضل اخويا طول عمره ياريت تفهمو كده
انا: مريم اختي وطول عمري شايفه اختي يا خال سدقني هكون مبسوط وفرحان اوي لي فرحتها سدقني
امي متعصبه ااااوي وقايده نارررر وحاسسه بتولع هيا وقاعده مش عارف لي

خالي عماد: تمام يا ولادي ادخلو لي جدكم وقولو نفس الكلام

فعلاً دخلنا لي جدي كان قاعد علي كرسي متحرك جنب شباك ورافع راسه الفوق وبيهز في كرسي
اول ما دخلنا البيت
جدي: اقعدو يا ولاد
مريم: عامل اي يا جدي طمني عليك
جدي: بخير يا حبيبتي الصحه زي الفل بس انتو مش زي الفل
انا: لي يا سيد الناس احنا ميه ميه سدقني مرتحين كده
جدي: يعني ده اخرر قرار يا بيشوي
مريم: سدقني بيشوي اخويا وهيفضل كده مستحيل اعرف اشوفه غير كده احنا مرتاحين كده
((انا بضحك في نفسي وبقول كسم تمثيلك يا شرموطه لبن زبي لسع في طيزك 😂😂))

انا: يا جدي مريم بتتكلم صح راي انا كمان
جدي: تمام مش هتكلم معكم عشان ده باين في عيونكم وانا مستحيل اجبركم علي حاجه **** يسعدكم علي طول وتفضلو سند لبعض يا ولاد الكلب
بوست ايد جدي انا ومريم وسبتهم وطلعت شقتنا
امي جات وراي اول مدخلت اوضتي لقيت امي دخلت وراي متعصبه ولسع بلف بقولها مالك رزعتني قلم لوحني عمرها مضربتني كده وانا حيطت ايدي علي وشي مصدوم
امي متعصبه ااوي: انت وهيا اوسخ من الوسخها نفسه
انا بتوتر: في اي يا امي بتضربيني وبتقولي عليا وسخ حصل مني اي
امي بتضربني تاني وبتف عليا: ياوسخ انا شوفتكم بعنيا في الشقة هنا يوم ليلة عيد لم الكل كان متجمع وانت طلعت علي اساس انك تعبان وبعدك بشويه هيا طلعت قالت هنام شويه وانا نسيت الفون بتعي هنا في للشقة شوفتها وهيا قالعه كل هدومها و و و و رك ركبه فوق بتعك وبتصرخ كنت مصدومه وهدخل اقتلكم بس فكرت انكم بتحبو بعض وبتعملو كده مع بعض احسن ماتعملو مع غريب وسكت وعارفه موضوع شقة الزمالك وعايزني مابقاش كده فهمني بسرعه
احسن ما اقتلك

انا بتوتر وخوف : مالمستهاش زي ما انتي فاهمه سدقيني
امي متعصبه: ازي هتكدب بتعك كان جوها انت هتكدب كمان
انا بتوتر: هفهمك ازي انا مافتحتهاش ده خلفي من وره بس و****
هيا مستغربه وتعصبه: اي قرف ده غور من وشي دلوقتي
وسبتني وطلعت وده كلو وانا بتعي وقف علي خروو وهيا تقريبا خدت بالها عشان كده خرجت بسرعه

امي في اوضته مع نفسها
[ ] امي:: الود كبر وبقي عريس وبسم **** مش**** زبه بقي ضعف بتاع ابوها مش عارفه ده حجم كبير ولا في مرض علي الود كان هيموت البت لم شوفتهم وكانت مبسوطه ومستمتعه هو النيك الخلفي حلو كده ولا الود زبه حلو ااه مالي ولعت كده وبلعب في كسي شكلي بهيج علي ود فاكره اليوم ده لعبت في نفسي طول الليل علي شكل زبه الود بيعرف يوصل الست النشوة انا محتاجه زب دلوقتي هموووت اااووف اه اه اوف كسي محتاجه زب اااه تعال نيكني يا قلب امك وخلصني من حرماني اووووف كسي مولع اااه اااه اااه اووووف
[ ] عندي انا كنت نايم علي ضهري وزبي لسع قايم وبلعب في فون فاجاة الباب فتح وكانت امي بس اي ده غيرت هدومها من عبايه وسعه لي عيايه ديقه فشخ تقريباً شفافه وديقهه اوووي عليها اول مره اشوفها كده
[ ] امي: تعال اتغدي عشان عارفك عملت مجهود كبير قالتها بتريقه ومشيت
[ ] نزلت من علي سرير بصيت علي بوكسر لقيت زبي بارز اووووي ومرسوم وضاح اوي مرضتش البس اي حاجه وطلعت كده وانا ومشي مالحظ امي بتبص عليا وهيا عنيها هتاكل زبي ومش وخدها بالها اني شايفه
[ ] انا: اممممم اي ريح الاكل الجامد ده وحمام كمان اااااوب اي دلع ده
[ ] امي: صحتك في النازل وضغط الهانم والجم عليك هيجبك وره
[ ] انا بضحك: ابنك حديد ومستحيل وحده زي دي تهد حيلي دي لسع مش خبره
[ ] امي يتبص عليا: لا و**** اليوم نفسو قعدتو اكتر من ساعه اي استحملت ازي البت دي ميبانش عليها خالص
[ ] اممم هيا بتستحمل غصب عنها بتسني لحد ما نزل وانا ساعات باخر في تنزيل عشان كده هيا مش بترضه تبقي انانية
[ ] امي بستغراب انت بتقعد ساعه!!
[ ] انا بعمل عبيط: اه ويمكن اكتر كمان مش عارف دي حاجه وحشه ولا اي
[ ] امي بتوتر: بيشو انا هسالك سوال معلش

انا: اسالي اي حاجه في اي وقت يا ست الكل
امي: هو هو حجم العضو بتعك ده مش طبيعي ولا انك تقعد بساعه ده طبيعي فاهمني

انا مستغرب من الجرا دي: انا من زمان بسال نفسي نفس السؤال ده وكشف عند كذا دكتور كلو بيقول يمكن مرض حد قال وراثه حد قال طبيعي ودي حاجه كويسه كلو بيقول نفس الكلام ودكتور لاخير قال لزم اقعد بي بوكسر في البيت عشان مياثر عليا وكمان قلي انت ونايم من غير هدوم وغير كدا لزم انزل مرتين او تلاته كل يوم عشان كتمان بيسببلي تدافق في الدم
امي مصدومه: وانت ماقولتليش كل ده من زمان لي بلاش انا كلم ابوك عارفه ابوك غايب بس غصب عنو سدقني لم تعرف سبب هتخد بخاطرو ياحبيبي خد راحتك وسيببك من دكتاره نهائي دي حاجات خارقه بتيجي الكل صحاب نصيبه و وانت نصيبك حلو ياحبيبي وربنا مديك حاجه اي ست تتمني تكون مع شاريك حياتها عيش حياتك وتبسط يا حبيبي وبعدين هو حجم قضيبك كام

انا بفرح وبخبث: تقريباً حاليا 26سم بس النمو بيزيد لم بكون هايج اووووي في مره وصل 27سم
امي مكسوفه شويه: العادي في اي نمو طبيعي من 15سم لحد 30سم ده الطبيعي بس مستحيل حد يعدي 25 ده نادر جداً يا حبيبي انت معاك كنز

اول ماقالت كده حسيته ندمت وتكسفت اوي

انا بفرح قومت من علي سفره وزبي هيفرقع البوكسر وبارز اووووي وروحت علي كرسي بتعه وبوست راسها وزبي بقي عند عنيه من تحت وحسيت ان جسمها اتكهرب تقريباً ايدها جات علي زبي
امي وقفت وحضنتني ااااوف يخربيت كدا زبي في نص العبايه علي كسه بظبت داقر دقره سوده يخربيت جسمك اااوووف هموووت منك و**** مش قادر
امي: يا حبيبي متقلقش كلو طبيعي خد راحتك في البيت وفي اوضتك خليك عريان علي طول وما تتكسفش مني اناامك انا كمات قدامك بخد راحتي في لبسي يبقي انت كمان بلاش تتكسف مني فاهم
انا بفرح: تمام ياست الكل انا اسف علي كل حاجه عموم
امي: لا ياحبيبي عادي انا فهمت كل حاجه روح دلوقتي ارتاح شويه وانا هلم صحون وهعملك حاجه تشربها
سبت امي ودخلت اوضتي ونمت علي سرير وزبي هيموتني من هيجان ومسكت فون لقيت كذا رساله وتس فيهم رساله من رقم غريب

الغريب: مساء الخير يا كابتن بيشوي انا ريم اخت حسام الي كلمك عشان هنزل معاك الجم ياريت لم تشوف المسج رد عليا

انا كتبت: مساء النور يا ريم عامله اي طمنيني عليكي يارب تكوني بخير
تمام من بكره هستناكي الساعه 11 بليل كل يوم هعدي اخدك من قدم البيت بالعربية بتعت وياريت تجيبي هدوم التمرين وهدوم تروحي وترجعي بيهم انشاء **** بكره هستناكي الساعه 11 بليل ياريت بلاش تتاخري عليا

وقفلت فون وحطيت راسي ارتاح شويه عشان هنزل الجم كمان ساعتين

تتوقعو هيحصل اي بين بيشوي و امه و ريم في تمرين!!!

الجزء الثالث

صحيت من النوم علي الساعه 9 قومت لعبت 50 ضغط ذي ما متعود علي طول دخلت الحمام خدت دوش مياة ساقعه علي سريع فوقت نفسي لبست بوكسر من غير فنله من فوق عريان وطلعت في الصاله بره لقيت امي معها خالتي مارينا اصغر خالاتي من دوري بتلعب معيا جم وصحاب
كنت طالع بوكسر بس هيا متعوده تشوفني كده في جم عشان انا وهيا بنتدرب في ركن لوحدنا وانا بحب اتدرب بشرط وسع شويه ومن غير فنله
بس المره دي زبي بارز اوي وباين اوي في بوكسر خدت شويه جراا ودخلت عليهم وقعدت علي كرسي في وشهم
انا: الابطال عاملين اي
امي بتضحك': صحي النوم ياقلبي تشرب حاجه دلوقتي
[ ] خالتي وهيا مصدومه ومتوتره : نورت يا شوش كل ده نوم
[ ] انا بهدو: ياريت ياست الكل القهوه ساده بتعتي بعد ازنك و**** ياخالتي لسع نايم من ساعتين انتي عارفه يانونه مابحبش النوم الكتير
[ ] خالتي مش علي بعضها من منظري: عارفه ياقلب النونه المهم هتنزل كام نهارده
[ ] انا: امممم 11 برضو انتي عندك اي نهارده
[ ] خالتي: النهاردة عندي رجل وتمرين بطن
[ ] انا بضحك: حلو النهارده هتتفشخي حرفينا هههههههه
[ ] خالتي بتضحك: مش بحب اليوم ده و**** بس ضروري عشان انت عارف لاعبة التنس بتجري كتير لزم تبقي ناشفه
[ ] انا: اشطا ياست البنات المهم من بكره في زميله هتبدا معاكى يعني هنكون تلاته
[ ] خالتي بستغراب وزعل: اوعه تكون مريم

((خالتي مابتبحش مريم بنت اخوها عشان عارفه انه متحرره وانه علي علاقه بيا لحد دلوقتي معرفش هيا عرفت منين بس مسيري هعرف عشان كده هيا مش بطيق مريم نهائي بتغير عليا تقريبا منه حاسس كده هنعرف مع الوقت))

انا بضحك وعامل نفسي مش عارف انه عارفه: مريم اي وزفت اي بقي هيا ناقصه وجع دماغ يخالتو دي اخت صحابي اسمه حسام ابن عم حسن الي فاتح الكافيه تحت البيت اخته ريم كانت متجوزها وتطلقت عشان مش بتخلف عشان كده هو كلمني عشان هيا بتحب رياضه ومحتاج يخليه تفك عن نفسه ودي بتعتك ياخالتو

خالتي بفرح: هو ده كلام تمام حطها في عنيا ما تقلقش هنسيه اسمه و**** الصبر هههههه

امي جات مكشره وبتبصلي بغضب : بيشو حبيبي ادخل البس هدومك يلا عشان ما تخدش برد ياحبيبي وتعال اشرب قهوتك

انا بحذر: حاضر انا نسيت نفسي مع خالتو

وقمت وياريتني ما قومت زبي وقف علي اخرو وحشر حشره سوده في بوكسر وخالتو و امي عنيهم هتتقلع في بوكسر وساكتو مره وحده وسبتهم ودخلت اغير هدومي عشان انزل الجم

خالتي مارينا: انا هتساذن يا روحي هروح اجهز عشان هنزل مع بيشوي الجم

امي ماسدقت: ماشي ياروحي خدي بالكم من نفسكم ماشي ياعمري

خالتي مارينا: حاضر ياقلبي في عنيا باي

امي: باي يا حياتي

امي دخلت فتحت الباب عليا وهيا متعصبه وانا كنت قالع عريان وزبي مدلدل بين رجليا عشان البس حاجه وسعه عشان الجم ومن صدمة ما حركتش نفسي والي صدمني امي اكتر بتتكلم وشيفاني عريان. وزبي مدلدل قصاده وما نزلتش عينه وفضلت تزعق

امي بزعيق وعصبيه: انت عيل غبي ازي تطلع كده قصاد خالتك مش قولتلك لم نكون لوحدنا بس خد راحتك

[ ] انا مرضتش اغطي حاجه مدم عبط بعبط: ياست الكل مخدتش بالي ومعرفش وطلعت وتكسفت ارجع تفهم غلط
[ ] امي عينه علي زبي ومبرقه كاني مش موجود نهائي وبتتكلم: ما تتكررش تانى انت فاهم ويلا لبس حاجه واطلع عايزك في موضوع
[ ] وبصت علي زبي وخرجت وزبي سخن اووووي ولع وبقي مدلدل بطريقه راهيبه بين رجليا وهيا كانت لبسه عبايه بيتي وسعه شويه لم بيكون حد موجود هنا بتلبسه
[ ] المهم لبست وخدت هدوم الجم في شنطه وطلعت بره بس احااااا اي الفجورررر ده الي عيني شايفه حقيقي اااااوف زبي بقي حديد من منظر وبارززز من شرط اووووي امي لبسه حتته قميص نوم احمر لحد ركبه وفردت شعرها ولبسه روب خفيف تقريبا كل تفصيله باين لاندر الفتله باين اووووي تقريباً لونه احمر اااااوووف علي بروز بزازها زبي هيفرقع كسم الجم دلوقتي
[ ] تمشيت لحد ماوصلت وهيا وقفه مبتسمه شويه وتقريبا قاصده تعمل كده وقفت قصاد وشها وعيني في عنيه وهيا برضو عنيه في عيني وبنبص لبعض وفاجاة حطيت ايدي علي خدها وقولت: اي جمال والحلاوه اااوف جسمك حلووو اووي وهيا غمضت عنيه ونامت بخدها علي ايدي عدلت وشه بي ايدي وقربت شفايفي من شفيفها ورحت معها في بوسه جامده لمده خمس دقايق احسن خميس دقايق في حياتي ولسع هحط ايدي علي فخادها لقيته شالت ايدي ودموعها نزلت وطلعت تجري علي اوضه نوم وكل ده انا وقف مصدوم في حيره وعتاب لنفسي ومش فاهم حاجه وجسمي بقي بيرعش اوووي وبقيت متوتر اوووي وحسيت اني كنت في الجنه وفاجاة تسحبت منه ومن غير اي ردت فعلا فتحت الباب يتع الشقة ونزلت علي سلم لقيت مرت خالي امجد نريمان طالعه بحتت عبايه زرقه ااااوف اي ده ضيقه فشخ علي جسمه بترمي زباله وبطيزها نحيتي وزبي مولع ناررررر ااوف هموت اي كسم اليوم ده النجس ده زبي هموووت بجد اول مالفت شفتني وقف متنح في جسمها
[ ] نريمان بصوت ناعم: اي يابوش عجبتك ولا اي
[ ] انا مصدوم: ا اا اي اي هيا الي عجبتني
[ ] مرت خالي نريمان بتضحك: نضافه السلم يابوش مش كنت مركز فيه دلوقتي لحقت نسيت
[ ] (((اانا بقول في نفسي يابت المره الشرموطه النضافه برضو ماشي بكسمك عارف انك بتخوني جوزك يالبووه مش وقتك دلوقتي بس اوعدك اخرتها علي زبي ياشرموطه هنشوف اخرك))
[ ] انا بضحك عبط بعبط: ايو و**** من حلاوتها نسيت نفسي هموت واعرف بتسخدمي اي في نضفتها عشان تكون بشكل ده دي تقريبا مش بتستعمل كتير
[ ] هيا بتضحك: وحياتك يابوش ما حد لمسها تقريباً كده انت اول وحد
[ ] انا بعبط: انا اول وحد هعمل اي
[ ] نريمان بصوت مبحوح: اول وحد هتعدي عليه بعد منضفته
[ ] انا بضحك ونزل علي سلم: وهوعدك اول و اخر وحد هيلمسها
[ ] هيا ضحكت جامد ودخلت وردت الباب

انا نزلت بسرعه عشان هيجان هموووت من كتر موقف الي حصلتلي دي وعلي اخري نزلت ركبت عربيتي وشغلت موسيقه هادئة شويه عشان استرخي شويه والندم والعتاب بد في ضميري ومش عارف هواجه امي ازي تانى دماغي هتموتني محستش غير بخالتي بتخبط علي عربيه
خالتي مارينا : اي يبني ليا ساعه بندها عليك مالك مهموم كده
انا بشغل العربيه وبطلع: فكك شويه ضغط وتفكير بس يا روما
مارينا: انت بتحب مريم يابيشوي
انا بضحك: مستحيل يا مارينا مريم دي اخت وصديقه بس سدقيني بجد
مارينا بتبص علي طريق: هو ال اخت وصديقه بتباس من شفيفه و و منطلونه ينزل و وو و دخل بتعك فيه من وره
انا سايق مصدوم كسم ده يوم: انتي شوفتي الكلام ده فين شكلك بتعملي حوار محصلش
مارينا بتلعب في مرايه في مكياجها: يوم ما كان فرح اخو مرت خالك عماد والبيت كلو راح فضلت انت ومريم ودي حاجه خلتني اشك فيكم والبيت كلو طلع وراح وانا فضلت مانزلتش اول ما الكل مشي ومريم بتجهزلك عشه في المطبخ شوفتك وانت دخل المطبخ وو عملت الي عملتوه وكمان لم طلعتو فوق طلعت وركم وكنتو سايبن الباب مفتوح وشوفت كل حاجه بس مش انا بس الي شوفت

انا مصدوم وقفت العربيه وركنت علي جنب: قصدك اي مش انتي لوحدك يا مارينا مين تاني

مارينا بتبص عليا: حسيت انا وقفه بتفرج عليكم في حد جاي علي سلم استخبيت فوق السلم بتع السطح ومريم صوته كان عالي ااوي مرت خالك امجد نريمان كانت رجعت تقريباً نسيت حاجه وسمعت صوت وفضلت تطلع لحد ما وصلت الشقة بتعتك ودخلت برحه صورتكم مع بعض كمان كنت هقولك بس ما جتش فرصه

انا تعصبت ونزلت من عربيه متعصب: كسمك يامريم وكسم هيجان كس امك خخخخخ ده مافيش حد بقي مايعرفش الناس كلها بقيت تعرف كسم العلاقه النجسه دي

مارينا: يا ييشو مريم متحرره اوي وصعبه انت عاقل وكبير ودي بت خالك يعني حرم في الدين وفي كل لاديان حرم يعتبر من محارمك ومش متجوزين لي كده
انا بعصبيه: انا عندي مشكله يا مارينا عندي مشكله بهيج بسرعه بتعب اوي اي حاجه بتسخني يا مارينا اي ست بشوفها بتسخني بتعب مريم استغلت الحته دي لم كنت بحكيلها اسرراري وبقيت تلبس لبس ملفت قصادي وتعمل حركات وسخه محستش بنفسي غير وانا معها في العربيه بوس وتقفيش مره في مره في مره بقي اكتر وصلت اني خدته شقه الزمالك وهناك فتحت طريق مستحيل يتقفل بدات البوس والتقفيش تحول الجنس كامل وفتحتها من طيزها يا مارينا انا بسبب غباء مني حولت مريم من ملاك لي الوحده هايجه طول الوقت مستحيل تتغير انا السبب بعترفلك يا خالتي بس اعمل اي مش بيدي كملت معها عشان لو بعدت عنها هتروح الغريب سدقيني وممكن تتفضح وتبقي مصيبه وبنسبه. لي مرت خالك امجد نريمان مصحابه عيل في سني وسنك والمشكله انه مش نفس الدين يا مارينا دي مصيبه وبتبعتلو صور وصلت انو نام معها في حقيقه انا عرفت بصدفه لم شوفته معها في كافيه وبعد ما هيا مشيت خدتو من كافيه وكتفتو في مصنع خالي وضربته لحد ما اعترف بكل حاجه وكل حاجه معايا علي فون خدي بصي واعترف انه مش هيقرب منه تاني بس مش عارف هو مكمل معها ولا في حد تاني خالي امجد لو عرف هيروح فيه يا مارينا

مارينا مصدومه اوي وبتدمع: شايل كل ده لوحدك والوسخه مرريم استغلتك لي مصلحتها عشان شهوته وبس وانت كل ده خايف عليها وخايف تعمل حاجه شبه الوسخه التانيه مرت اخويا امجد اخويا لو عرف هيموت يابيشوي هيموت وبتعيط وجات في حضني

خدته في حضني بطبطب عليها: خالي في مقام ابويا مستحيل اخلي حد يدوس عليه حته لو علي حسابي الشخصي عندي طريقه همنع بيه الشرموطه دي وهعرف اخليه خاتم في صباعي

مارينا بترجع خطوه لوره: قصدك تنام معها!!

حطيت ضهري علي عربيه رفعت راسي السماء: لو عندك حل تاني قولي انا هعملو سدقيني

مارينا ميلت علي كتفي وحطت راسها: مش عارفه بس انا وثقه فيك يابيشو عارفه انك راجل ودمك حامي ومستحيل تسيب العيلة تضيع بشكل، ده وبصت في عيني ورجعت حطت وشه في لارض وانا رافع راسي الفوق ببص علي نجوم

مارينا بعد خمس دقايق: هتروح الجم ولا هنروح

بصيت في الساعه كانت1 ونص بليل لينا ساعتين ونص هنا وقفين: لا كافيه ساعه وهيقفل اساس مش مشكله بكره هنبدا مع ريم عشان يبقي تمرينك نفس تمرينها
مارينا بحزن: هتنفذ خطتك عشان الوسخه نريمان امتي
انا بصص في عيونها شايف الدموع: وحيات دموعك دي لا خليه خاتم في صباع اخوكي امجد وتخدمو بعنيها هخليه تشوف الجحيم اصبري بس وهتشوفي هيحصل فيه اي

ركبت مارينا العربيه وانا ركبت وشغلتها ومشيت علي البيت وطول الطريق. مارينا بتبص علي شباك وساكته ونزلت دخلت علي طول في البيت وانا لفيت ورجعت علي كافيه اقعد مع نفسي شويه تكون امي نامت

مارينا طلعت شقته الدور السادس حزينه ودخلت قلعت كل هدومهاا ودخلت تحت الدوش بتعيط
فضلت شويه وطلعت دخلت اوضه النوم من غير هدوم ورمت علي نفسه مفرش خفيف وبتتكلم مع نفسه
مارينا: انا لي حزينه اوي كده بسبب بيشوي هو انا بحبه اوي كده بس انا خالتها اخت امه ازي افكر فيه كده ازي اغير من كل الي بيقرب منه كده يمكن عشان تعودت عليه وكل اسراري معها علي طول
بحبه حب حقيقي حب عشق مش عارفه اعمل اي جسمها حلو اوي والشرموطه مريم مستمتعه معها وبتفكر في نفسها وبتخد المتعه بكل بساطه والشرموطه التانيه قريب هتبقي في حضنه وهتخد متعه محصلتش اووووف همووووت وخدك في حضني يابيشوووو اوووف زبووووو كبيرررر اووووووي نفسي امسكهه احسه علي كسي يخترق طيزي اووووووف ااممممم اممممم اوووف محتاجه زبك اوووووف انا كمان لزم يكون ليا نصيب في زبك وهفكر في مصلحتي ومتعتي مدم مش هحصل عليك علي لاقل احصل علي زبك ااااوووووف همووووت وحطه في طيزي ااااااوف اااااااه كسييييي هموووووت امممم



عند خالي عماد في شقته اوضه النوم مرته اميره لبسه حتته قميص نوم احمر فاااااجر بدون بره او اندر اوووف يوقف اجدعها زب وبترقص ومشغل اغاني وقافل الباب وهو بيشرب سجاره الحشيش وهيا بترقص بطيزهاااا اووووف وقام مسكها ورمها علي سرير وقلع كل هدومه ونام عليه ورفع قميص ودخل زبه
اميرة: ااااوف ياراجل برحه مدخلوش مره وحده اوووف نيك لبوتك نيك
خالي بيرزع بسرعه بدون مايتكلم وبينهت جامد
مرت خالي مش مستمتعه بس بتحول تخليه يسخن
اميره بغيظ: اووووف ارزع في كس مرتك ااوفف زبك بيخترقني نيككك نيك كل جسمي اووف برحه
وخالي نزلهم بعد 5 دقايق بظبت ونام جنبها صوتو عالي وبيخد نفسه بعافيه وشكلو سرح في نوم
اميره حزينه: اااوف مافيش فايده فيك اعمل اي معاك تاني لبس بلبس رقص. بتنيل كلام وبقول اعمل اي حرم عليك كل اسبوع مره مش بتكيفني فيه انا تعبت بجد منك انت مش عارف تسد احتياجتي زي اي ست اعمل معاك اي استحملت كل ده ومافيش فايده
وكملت تلعب في كسها بيدها لحد منزلتهم ونامت حزينه

عند امي في شقة كانت نايمه حزينه
وبتفكر مع نفسه امي: بس ده ابني ابني من لحمي ودمي ازي ازي اعمل كده ازي استغل تعبه كده والبس لبس ملفت عشان متعتي عشان امه جوزها سيبها وبيجري وره الفلوس عشان محرومه وبتغير من حريم اخوتها من الي بيتكلمو عنه قصادي تعبت اوووي كسي هيموتني بسبب هيجني كنت هغلط مع ابني عارفه هيكون امان وعارفه هو عايز كده بس صعب هيشوفني ازي بعد كده مريم بتعمل معها كل حاجه نفسها فيه وبرضو بيفضل هايج مش عارفه الي هعملو غلط ولا بس انا ندمانه اوي وبرضو محتاجه زبه في كسي ماعنديش طريقه تاني اي حد غيرو هيفضحني ومحتاجه الجنس اوي عارفه ان اخرتها هجي تحت زبه وعارفه ان غلط وحرم ومحرم وعارفه كل ده وهندم وهعيط وهرجع تانى الهيجان و اخرتها اي اخرتها هجي تحت زبه وقتها مش هعرف امنعه مني ولا امنع نفسي منه علي لاقل احول ابعدو عن الشرموطه مريم بس هتعب مع ضميري شويه لحد مايوصلي بس في لاخر مش هلاقي حل غير الشهوه هتنتصر والود عليه صحه هيفضل ينكني الصبح وزبه هيفشخ كسي اوووووف احساس ان في زب كبير بحجم ده هيدخل كسي اوووووف مجنني مستني احساس المتعه ده اوووووي اوووووي خد الخطوه يابيشووووو متسبنيش الندم عشان خاطري تعال اغتصبني اووووف كسي اااااه كسي اوف زبك ااااوووووف تعال نيكني في كسي وطيزي وكل حته فيا ارف محروووومه هموووووت اااااه ااااااه اوووووف اااه اوووف

بعد ما امي نزلتهم ورتاحت شويه النوم غلبها وهيا عريان من غير اي هدوم

خلصت علي كافيه ولميت جاجتي كلها وطلعت دخلت العربيه القراش وطلعت الكل نام الساعه 3الفجر طلعت فتحت باب الشقه بمفتاح ودخلت بصيت علي اوضه امي كانت مفتوحه اوووووف علي منظرها هيااا نايمه عريانه اووووف جسم مقسم مفهوش غلطه كسها كلو افرزت وسرير متغرق تحتها شكلها كانت مولعه الضمير صحي شويه ومسكت مفرش بتررد لي لحظات وفي لاخر ضميري كسب عقلي وغطيتها بي مفرش وزبي بقي حتت حديده من منظرها المغري وبوست راسه بعد ماغطيتها وطلعت وقفلت الباب وراي ودخلت قلعت كل هدومي دخلت خدت دوش ساقع قعدت شويه تحت الدوش وبعدين طلعت عريان نمت علي سرير من تعب من غير اي غطاء ومحستش بجسمي نهائي

الصبح
امي صحيت لقيت نفسه متغطيه كويس وفهمت اني انا عملت كده وحطت ايدها علي راسه
امي: النوم غلبني ومحستش بنفسي اكيد شاف كل حاجه اي هيجان الي انا فيه ده هموت و اعرف عمل اي لم شافني كده اول مره يشوفني عريانه اوووف مش قادره هقوم اجهز الفطار ودخل اصحيه احسن

كانت الساعه 10الصبح
صحيت امي جهزت الفطار ودخلت تصحيني لقيتني
نايم علي ضهري عريان ملط طبعاً زبي وقف عمود ومنفوخ امي اول مادخلت كانت لابسه بجامه دايقه اووووووي عليه ولصقه اوووي اول ما شافت زبي حطت ايدها علي كسها وغمضت عنيها وبعدين فاقت وفتحت ستاره الشباك وهيا بتلم الهدوم في لارض

امي بصوت عالي شويه: بوشا اصحي ياقلبي الضهر جه يلا فوق
انا كنت لسع بفوق وبجمع: حاضر صباح الخير

صحيت فوقت بصيت علي امي اووف بتلم هدوم وطيزها نحيتي ببص علي زبي احااا انا عريان ملط زبي وقف حديد وفتكرت مبارح امي لمت هدوم وبصت عليا مبستمه
امي مبستمه: يلا كفايه كسل قوم البس حاجه واطلع نفطر جعانه اوي
بصيت علي امي كانت مركزه في عيوني وفي زبي جابت الجراا دي منين مش عارف دي تحولت ونسيت مبارح بتتعمل عادي كاني محصل حاجه

بصيت عليها هيا وطالعه اااوووف اي طيز دي مسكت زبي بيدي وكنت هضرب عشره بس قولت لا حرم ينزلو علي لارض وفعلا قومت خدت دوش ساقع فوقت نفسي لعبت خمسين ضغط لبس بوكسر خفيف اوي ببارز زبي اوي وباين اووووي وطلعت عريان من فوق وطلعت بره امي قاعده مركزه عليا انا ورايح نحيته طبعاً ومبتسمه
انا باكل في طبقي وبتكلم: اتا اسف حقك عليا غصب عني اول مره اشوفك كده ونسيت نفسي قصاد جسمك حقك عليا
امي مبتسمه: محصلش حاجه انا كمان غلطانه نسيت كل حاجه كاني محصلش حاجه عارفه انت غصب عنك
انا مبتسم بفرح: ربناا يخليكي لياا ياست الكل

فضلن ساكتين شويه لحد ما بتلم في لاطباق وبصت عليا وقالت
امي: بيشوي هسالك سوال رد عليا كاني صحبتك او صديقه مقربه ليك انا جسمي حلو ومغري بنسبالك
مش هزعل مها مكان ردك هسمع ولا كاني سمعت حاجه

اانا مبتسم: جسمك حلو اوووي ملفت اوووي مقسم بظبط مفهوش غلطه جسمك مغرررري اووووي بهيج اول ما بشوفك بحس اني طاير انتي ملكه لو مرتي مكنتش هطلعك من اوضه النوم عشان جمالك و انوثتك الجبارة عليكي امكانيات اي ست بتتمناه واي راجل يتمني يكون معها وحده زيك
ده ردي لو هرد علي سوالك كانك صديقه
بس لو هرد كانك امي
انتي ست جميله ومافيش زيك في الدنيا كلها

بصيت علي عيونها لفت علي مطبخ ومبسوطه وبتضحك ودخلت مطبخ تغسل صحون
قومت عدلت زبي خليته وقف في بوكسر عمودي ودخلت وره وعملت نفسي بقرب منه وحضنته من وره وعشان هيا في طول زبي دخل بين فلقات طيزها فضل تكه وهيدخل في طيزها
امه قالت اه بصوت ناعم وانا قطعتها
انا مبتسم وزبي محشور بين طيزها: اي يا ست الكل سكتي يعني مش سمعتي ردي علي سوالك
امي بعافيه بتتكلم: قولتلك كاني ماسمعتش اطلع هعمل حاجه وهجي وراك
فضلت لحظات سحبت زبي سمعتها شهقت بصوت واطي سمعت كلام خفيف
امي مع نفسها: ااااوف طيزي هيشقني لحظه وكان هيفشخ خرم طيزي تقريباً دخل راسه اووووف كنت قلعني وكمل يغبي مكنتش همانع في الوقت ده عيل غبي اووووف هموووت نزلت من غير مايلمسني مبالك لو حط زبه علي كسي اوووف

انا طلعت دخلت اوضتي قولت هنزل اخد مريم انيك فيه شويه كلمتها ولبست وطلعت الجامعه بتعتها كانت وقفه هيا وبنت ميقالش عنها ملكه جماال اووووف جسم جبار خدود بغمزات واووف لبسه بلوزه باين شق بزازها اووووف شعرها ناعم ااااوي ومنطلون محزق اووووي اول ما وصلت مريم قالت

مريم: حمد**** بالسلامه ددي يوستينا صحبتي يا بوش دي بيشوي يا يوستينا الي كلمتك عنه
يوستينا بتمد ايدها من شباك: اهلا وسهلا استاذ بيشوي
انا مبتسم: اتشرفت بمعرفتك يا يوويو هدلعك بقي ههه
يوستينا بتضحك: مقبوله منك ياعم البوش ههه
ركبت مريم جنبي ويوستينا وره
وتحركت بيهم

وصف يوستينا ))) طويله شويه جسمه متوسط تحت عريض طيزها بارزه شويه بزازها كبار شويه عندها
((غمزيتن مخلين شكلها عسل عندها 20سنه)))
انهاية الجزء الثالث
ياشباب تشجيع عشان اكمل خلوني متحمس علي طول وهقدملكم متعه وقصه وقعيه راهيبه بحبكم ❤🔥

]]الجزء الرابع الفاجر ❤🔥
شكرا جداً لي تشجيعكم اكمل بجد بتشجع بكلامكم وتعليقاتكم بتخلي الوحد يكمل بشغف ويكتب حاجه تليق بيكم وبالمنتدي الجميل القصه ممتعه جداً وابطالها ممتعين بشكل راهيب ياريت تشجيعكم يستمر حته لو الجزء مش حلو

والجز هحول اسراد احدث كتير عشان يبقي طويل انشاء ****

بحبكم و**** ❤🔥


الجزء الرابع



صور ابطال القصه يا ابطال المنتدي 🔥
مستني رايكم مين اجمل ومين احلي فيهم ومين الممتعه في النيك من شكلها الكل يشارك نشوف مين هيكون صحاب افضل نظرة صحيحه وبيعرف في ستات 😂🥵❤🔥
مريم بنت خالي

خالتي مارينا



خالتي كاترين


مرت خالي عماد اميرة


مرت خالي امجد نريمان


يوستينا صحبت مريم


ريم اخت حسام صحابي


دي بقي ست الكل امي الصاروخ 🔥❤


اي بطله هتظهر في القصه هينزل صورها ❤🥵ولسه في صور نيككككك 🥵🥵


احداث القصه

ركبت معايا مريم وصحبتها يوستينا العربية وتحركنا علي طول

مريم: خلي بالك العريس هيجي بعد بكره عشان تبقي عارف
انا بضحك: يبنتي غيري رايك ده مش مناسب ليكي
يوستينا: بجد يا بيشو انت بتفهم بصرحه انا شوفتهم مع بعض وبصرحه مش مرتاحه لي الود ده نهائي مش عارفه عجبها في اي

مريم مبتسمه: بس انت وهيا كده انا بحبها وهو بيموت فيا وبيحبني اوي وده كفايه وكمان هيسفرني شهر العسل في باريس وهعيش معها في فله في التجمع الخامس وكمان هيكون في ناس بتخدمني وهكون ست هانم في اي اكتر من كده الست تتمناه

يوستينا': يا عمري مش كل حاجه فلوس وعقارت وسفر لا في حاجات تانيه مهم تكون في الراجل او شريك حياتك راجل بجد طيب بيصلي بيروح الكنيسة وبيخدم في بيت **** بيحبك انتي شخصك بيحب وجودك بيرتاح معاكي تحسي انه ابوكي التاني ومرتاحه نفسيه مش كل حاجه الفلوس بتروح وتيجي بس لاصيل بيفضل اصيل طول عمرها وهيراعي فيكي ****

انا تقريبا معجب بي شخصيه يوستينا: بصراحه كلامك حلو اوي وتفكيرك وعقلك ما يقولش ان عندك 20 سنه

مريم: انا مرتاحه كده وشخصيتي كده مش هغير اي حاجه يا يوستينا وهو بيحبني ده كافيه وهيسعدني وثقه من كده

انا: قررارك وانتي حره يا قلب اخوكي **** يكملك علي خير ويسعدك

يوستينا: **** يفرحك ياعمري وهتكوني احلي عروسه في الدنيا كلها ياروحي

مريم بفرح: **** يخليكم ليا وميحرمنيش منكم
انا بفضول: هو صحيح يا يوستينا انتي تفس تخصص مريم في الكليه
يوستينا: لا انا هندسه
انا مندهش: بجد تخصص اي
يوستينا : تخصص ديكورت وتصميم وكده يعني
انا بفرح: حلو جداً محدش غيرك هيصمم الجم بتاعي انشاء ****
يوستينا بتضحك: عنيا طبعاً بس جم مره وحده
انا بضحك: انشاء **** هيكون كذا فرع في المحافظه يعني شغلك كلو هيبقي معايا
يوستينا منبهرها: اول ما شووفتك قولت عليك بتلعب جم بصراحه مش شكل جسمك وليا الشرف اني اكون معاك
انا: حلو جداً هاتي رقمك هسجلو عندي وهبقي ارن عليكي عشان نروح نشوف جتته لارض في الشيخ زايد ونبدا نشتغل عليها انا كنت مستني اجمع مهندس بس خلاص **** بعتك ليا

مريم بتضحك: اي خدمة بقي تعارف وشغل وجاجات حلوه بقي

يوستينا بتضحك: تمام 01032 في اي وقت تحت امرك
انا: تسلميلي يا يويو ياعسل

حسيته تكسفت اااوي ومريم باصه في فون وبتبصلي في مرايه وانا مركز في عيون يوستينا وهيا كمان بتبص في مريا في عيوني ومريم بتضحك من تحت لي تحت كده وانا سايق ومبسوط بس في وجود يوستينا حسيت انه حد كويس

مريم: بس اول الشارع هنا نزل يوستينا عمارة دي ايو هدي هنا
يوستينا مبسوطه: شكرا جداً علي توصيله وومعرفه خير يا بوش
ومشيت دخلت العمارة
وانا بصيت وضحكت علي جسمها حلو اوي ولبسه وسع شويه وهادية جداً وزوق اوي وحبيت هدوها حاجه كده خطفتني

مريم بتضحك: اي وقعنا يا عمري
انا: البت حلوه اوي وشكلها عسل وهادي عيونه فيه كميه راحه فظيعه
مريم بتضحك : شكلها غمزت بس بصراحه البت جامده اوي وهاديه جداً ومحترمه اوووي الوحيده في الدفعه مش بتكلم شباب ولا بتدي حد فرصه يكلمها اساس ورافضه فكره لارتباط نهائي وبتحب شغله اوي وشاطره فيه اوي بصراحه
انا بفكر: هيا من المنيا هنا
مريم: لا ياقلبي هيا من سوهاج اساس بس الكليه بتعته هنا في المنيا ودي عمارة ابوها اساس ملك ليهم هيا من عائلة غنيه جداً في الصعيد سوهاج اهلها ناس كبار جداً ومهمين تقريباً كده اخوها قدك في سن بيجي يخدها كل خميس البلد ويرجعها السبت الصبح شوفتو كام مره وعرفتني عليه هو ضابط لسع متخرج

انا بشبه علي حد من سوهاج صحابي كان معيا في الدفعه: هو اسمو اي اخوها ده يا مريم

مريم مستغربه من سوالي: اخوها اسمو ابانوب لي بتسال
انا احيي معقول يكون هوه: ابانوب شنوده فهمي شحاته صح
مريم مصدومه شويه: ايو صح هيا اسمها يوستينا شنوده فهمي شحاته

انا بضحك اوي: خخخ اححااا يا ابانوب بقي عندك صررخ وما انا معرفش يخول لم اكلم كسمك هنيكك وا****

مريم: انت تعرف ابانوب اخوها منين
انا بضحك: ده صحاب عمرري يا مريم كان معايا في الكلية وهو كان شاطر اوي وكمل وتخرج ودخل كلية الشرطه حاجه محترمه ولسع متجوز الشهر الي فات وكان عزمني اروح بس امي وخالي عماد وخالي امجد رفضو نهائي مش عارف لي يا مريم مش عايزني ادخل سوهاج نهائي ولحد دلوقتي نفسي افهم هو اي المشكله في نزولي سوهاج مش مطن الموضوع بس مع الوقت هفهم

مريم: فعلاً اخوها فرحه كان قريب وعزمتني بس محبتش اروح وما قولتش لي اي حد مش عارفه اي المشكله بس طبعاً مدام ابويا قال كده يبقي في سبب قوي

[ ] انا: فكك كسمها دلوقتي وحشتيني اوي يامكنه طيزككك وحشتني اوي
[ ] مريم بلبونه وايدها علي زبي.: وانت وحشتني ااااوي وطيزي بتحرقني اووووي يابوش
[ ] انا: اوووف ايدك ممتعه قربنا نوصل وهفشخ كسمين اااامككك
[ ] مريم بمحن: افشخني وافشخ كسمي ياررحي انت راجل البيت
[ ] وبتحرك ايدها علي زبي وبتعض علي شفيفه اوي وانا خايف من الكمين بتع الزمالك يقفشني وهيفشخني لو شافني كده وصلت بوابه العماره ونزلنا من العربيه
[ ] قبلت عم علي بوابه العماره
[ ] عم علي مبتسم: نورت العمارة ياباشا انت والدكتوره
[ ] انا: ازيك ياعم علي عامل اي طمني عليك
[ ] عم علي: تمام عايشين في خيرك ياباشا
[ ] انا بلف 1000ج في ايدها: اتفضل ياعم علي الست ام علي نضفت الشقه
[ ] عم علي: تسلم يا باشا خيرك كتير عليا وعلي عيالي انا اسف بس الست فوق بتنضف الشقه لسع طالعه اطلع ارتاحو شويه وهيا هتخلص بسرعه ماتقلقش
[ ] انا: عادي يا عم علي هنطلع وهيا تنزل تكمل في اي وقت لسع هنطلع جه تليفون لي مريم من امها

[ ] مريم : امي بترن لحظة هرد

ردت مريم علي تلفون فضلت لحظات وقفلت متعصبه
[ ] انا: في اي يابنتي وشك قلب لي كده مالك
[ ] مريم: امي في عروض علي هدوم الدخيله في المعرض وعارفه اني طلعت من الكليه وعيزني دلوقتي اروح المعرض ومستعجله اوي الست دي مجنووونه اااوف
[ ] انا بضحك: متعوضه يا عمري اهدي كده تعالي هوصلك حته تكون الشقه نضفت
[ ] مريم : لا اطلع انت استني هخد اوبر وهروح اخلص بسرعه وهرجعلك عشان امي ما تدايقش لو جيت معايا اطلع انت وانا هحصلك ساعه بظبت
فعلا وقفت شويه طلبتلها اوبر كويس وركبت ودفعت حساب الي اوبر عشان يستني يرجعها وخد فلوس بذياده علي الي طلبه وشكرني ومشي وانا فتحت الباب ودخلت العمارة وعم علي بيرش الشجرة حويلن العمارة طلعت فوق وصلت الدور التاسع فتحت الباب ودخلت لقيت الدنيا مكركبه اااوي وصابون وواغاني رومنسيه شغاله وفي صوت حلو بيغني بهدو دخلت علي مطبخ اسمه سماح ببص ااااااااوووووف علي كسم ده منظررررر ام علي ااااووووف رافعه العبايه او عبايه اي رافعه القميص علي وسطه وميله علي لارض بتمسح وطيزها بازرههه اووووووي وجسمها حلووووو اوي متوسط وطيزها بارزه اااوووف جامدنا
اوووف اي لبس ده ولا كانه في شقته وعروسه ااوووف اي جسم جبار دهه زززببي بقي حديد هيااا

اول مابصت عليا تفاجأة وتكسفت اوي سماح: بيشوي باشا حمد**** على السلامة انا اسفه علي المنظر ده بجد حقك عليا بس
ايمان بنتي كانت تعبانه اوي وكنت برعها ونسيت موضوع الشقه لسع طالعه من شويه اديني نص ساعه هتكون فل الفل
انا متنح في شكلها السكسي ده اوف: ولا يهمك يا ست الكل عادي كده كده هدخل اخد دوش تكوني خلصتي الرسبشن عشان هفتح الشاشه لحد م تخلصي
سماح عنيها علي مكان زبي الي تنفخ ااوي وقف بشكل ملفت اووووي: تمام هخلص بسرعه ماتقلقش يا سعت الباشا خلص حمامك وانا هخلصلك الرسبشن

لحظت عنيها منزلتش من علي زبي حته بلدي مووووت شكلها هتنام علي زبي ولا اي
دخلت اخد دوش وقولت هطلع لبس بوكسر وفلنه حملات وهشوف رد فعله علي موضوع ده


سماح"" الباشا شكلها حلو اوي وجسمه حلو ومقسم عضلات بشكل حلو اوي زبي باين انه كبير اوووي عكس ما بسمع عن بتوع الجم وهيكون حجم بس من غير مفعول معقول مش عارفه بهيج ليه اول مابشوفه دخل العماره اووووف انا لبست الطقم ده مخصوص عشان اشوف رد فلعه لم عرفت انه جاي نهاردة شباب وجسمه اي ست تتمناه اوووف نفسي في حضنه الود بصحته وهيمتعني بدل الخول الي تحت ده خايفه يفكرني شرموطه بس لزم امسك نفسي شويه يمكن هو يبادر يكون احسن هشوف اخرتها
وكملت نضافه الرسبشن ودخلت اوضه النوم الي لبن بتاعي وبتاع مريم عليه لحد دلوقتي مغرق السرير كل مره مريم بتغسله بس المره دي نسيته متوقعتش ان ام علي هتطلع


سماح "" اي الريحه دي مش غريبه دي ريحه لبن انا عارفه اي ده اي ده البقع دي كتيره اوي هو الباشا بيجيب نسوان كتير بس محدش بيطلع معها غير يانهار اسوود معقول هيا بنت خاله مريم معقول هو مش بيطلع غير معها علي اساس بيغيرو جو كده بس السرير متغرق بقع دي كانت معركه كبيره اوف انا بهيج لي مجرد ما عرفت انه بينك بنت خاله ازي دي من محارمها وحرم عندهم في الدين بتعهم اي الشباب الهايجه دي شكلهم بيستمتعو اااوي


كنت اناا خرجت من حمام بي بوكسر ديق فشخ مبين كل تفاصيل زبي بتفصيل كانه شفاف و طلعت فتحت الشاشه وشغلت فلم رومنسي هندي اكشن مدبلج وندهت علي امي سماح اشوف رد فعله اي

انا: ام ايمان بعد ازنك قهوة ساده

سماح من جوه: عنيا لحظات هتكون عندك

خمس دقايق كانت جايه اااوووف زبي وقف تانى موووت وهيموتني من بوكسر وظهررر بطريقه مرعبه ااانا وقاعد وهيا جايه عليا وشفتني بوكسر متنحه اااااوي وعنيه علي زبي وكانت هتقع هيا ومشيه عشان مش مركزه في حاجه غير زبي

انا قومت اسندها: براحه يا ام ايماگك في اي مالك
[ ] سماح بصوت ضايع: تمام مافيش حاجه شكراً يا سعت الباشا
انا ماسك لحمه الي بيجنن: علي مهلك طيب وبعدين هقولك يا سماح وقوليلي يابيشو من غير باشا بعد ازنك يعني وانا اسف علي منظر ده بس انا متعود علي طول بقعد كده

سماح بمحن: خد راحتك انت في بيتك وانا اسفه وحاضر يا بيشو وسماح طالعه زي العسل من خشمك بجد

انا بمحن: امممم انتي الي لسانك بينقط عسل يا سماح وتسلم ايدك علي قهوه
وسبت ايدها وقعدت وهيا جات حطت القهوة قدامي وعنيها علي زبي بشكل مباشر وبتعض علي شفيفه علي اساس انا مش شايفه وحطت القهوه فضلت خمس ثواني ومشيت لي بره وووواف علي طيزها لزم انيككك دلوقتي يا سماح هفشخككككك

سماح دخلت الحمام مسكت هدومي تشم فيهم

سماح "" ااوف انا حرانه اووي اي ده زب ولا عمود اي بجد الحجم مش بشوفه غير في لافلام علي بتع التيلفون الحديث ده انا مولعه اووي الود لسع بصحته انا هيايجه اوي مش شايفه حاجه غير زبه اوووف نار يالهوي مش قادره لوفشخني دلوقتي مش هتكلم


انا قاعد بضحك والخطه بتظبت
وبتفرج ومندمج علي شاشه لقيته جايه تخد فنجان القهوه عشان تغسلو جات جنبي
وطت تخد فنجان القهوه ومبرقه في زبي

انا مبتسم: ودلوقتي اي اخبار ايمان يا سماح بقيت كويسه
سماح: الحمد**** كويسه بقيت احسن دلوقتي بعد العلاج
انا بطلع 2000ج وبديهم ليه: خدي دول طيب وخليهم معاكي وبلاش عم علي يعرف الكلام ده عشان انا عارف بيصرف الفلوس علي نسون وحشيش وكتر الف خيرك علي جدعنتك معها دي
سماح فرحانه وباست ايدي: شكر يا بيشو بجد انا مش عارفه اشكرك ازي
علي جدعنتك معايا انا في خدمتك في اي وقت محتاجني في اي حاجه انا هخدمك برقبتي

انا مبتسم: ولا اي حاجه يا سماح دي حاجه بسيطه ليكي وكمان كل مره هتيجي تظبتي الشقه هبقي اخدك رقمك عشان اكلمك قبل ما اجي اكلمك تطلعي تجهزي الشقه
سماح مبتسمه: تمام يا بيشوي باشا ده رقمي 0123
وقبل حضرتك ما توصل بنص ساعه كلمني هطلع اظبطلك الدنيا في الشقه

اانا مبتسم وبص علي جسمها: تمام يا ست الكل تقدري تمشي دلوقتي لو خلصتي

هيا باين عليه للزعل: تمام كل حاجه خصلت هغسل الفنجان وهنزل محتاج اي حاجه

انا مبتسم: لا سلامتك لو محتاجه اي حاجه تيلفون وحد هكون عندك تمام

سماح: تمام يابيشو بجد مش عارفه اشكرك ازي متاكده هيجي يوم واردلك كل جمايلك دي بطريقه ما

انا فهمت ومبتسم: اتمني اليوم ده يجي بسرعه عشان ما تحرمش من ضحكتك دي و اشوفك مبسوطه

حسيته تكسفت وفهمت اني فهمت هيا قصدها اي

سماح: هستني اليوم ده بفارغ الصبر وهوعدك هيكون يوم ما يتنسيش في حياتك بعد ازنك

قالت كده وعضت علي شفيفه ومشيت ودخلت المطبخ غابت خمس دقايق طلعت وقفلت الباب ونزلت

انا قومت اريح علي سرير شويه وكده كده مريم معها
مفتاح الشقه هتدخل تصحيني


في مكان في مصر الجديدة بتحديد في شقه في الدور الرابع في ااوضه النوم كانت مريم نايمه بتمص في زب حبيبه جون
جون 21 سنه طويل شويه وعريض شب حلو وسيم وشعره كيرلي شب غني من عيله غنيه اوي في مصر
بيحب مريم اوي وبيموت فيه ديوث وخول مع مريم زبه 17سم بنسبه ليا ولا حاجه

مريم بمحن: يعني بكسمك لم قولتلك رايحه اتناك من بيشو افتكرت تهيج وتجيبني عشان اريحك
وبتمص في زبه وهو هايج اوي

جون: فكره انك رايحه تتناكي منو بتسخني اااااوي مش عارف لي عايزك تروحي تتناكي ولبني في طيزكك
مريم بتمص: امممم اوف يلا زبك وقف علي اخروو

وعملت وضع الكلبه وهو فتح طيزها ودخل زبه بس ماثرش مع مريم عشان فرق زبي من زبه فرق كبير وطيز مريم متعوده علي زبي وكمان مش بيدخل كامل فا بنسبالها لعب عيال مافيش متعه

مريم بمحن: يلا اووف دخل زبك كله
جون بكل قوته بينيك: اه زبي كله في طيزك ياعمري ااااوف طيزك جامده اوووي
مريم مدايقه مع نفسه: احا هو زبك كلو في طيزي نيك وخلصني يلا
وفعلا هو بدا يسرع ويرزع فيه وهيا مش مستمتعه بنيك وهو جاب اخره بعد خمس دقايق مستحملش
ونزل في طيزها وهيا حست بيه ونامت علي دهرها
[ ] مريم: يلا يخول تعال نضف كس مرتك لي الفحل بتعها
[ ] فعلاً بدا يتحرك وبدا مص في صوابع رجليها وحده وحده بدا يطلع الفوق في رجليه لحد كسها وبدا يلحس وهي دوس هلي راسه
[ ] مريم: اووووف احسن حاجه بتعرف تعملها ااااوف كمل الحس ياعرص
[ ] وجون بيلحس وهيا بتسخن اوي وبتشتم فيه لحد منزلت وغرقت وشه من افرزتها ولبنها وهو لحس كل لبنه وشربو وهيا قامت دخلت الحمام ودخل ورها كان زبه وقف تاني ورفع رجلها الفوق وبدا يدخل زبه في طيزها ويبوس. شفيفها وراح معها في نيك من غير كلام لمده خمس دقايق كمان نزل في طيزها وخدو دوش مع بعض وهيا طلعت وبتلبس وهو مولع سجاره ونايم

مريم مبتسمه: اي ياعمري مبسوط ولا

جون: مبسوط يا شرموطه يخربيتك انتي الي فهماني وحباني علي كده وكمان سري معاكي مستحيل حد يعرفه الفكره مجنونه وانتي بصراحه فاجرها

مريم بتضحك: ياحبيبي انا حباك علي كده انا بحب اكون ست مسيطره في علاقه معاده مع بيشو بيفشخني ويبهدلني ويعمل كل حاجه مستحيل اقول لا زبه ممتع بشكل راهيب بجد يا جون نفسي تشوفني معها وتشوف بستمتع معها ازي
جون: ياريت نفسي مدم بيحفظ عليكي وعلي سرك انا مش ممانع عادي وكمان انتي قولتيلي قبل ان هو ينفع يفتحك قولتلك موفق عملت اي في موضوع ده
مريم حزينه: قلتلو يا حبيبي ورفض ممانع
جون بيفكر: علي فكره ممكن يوم ليله الدخله هتبقي في الشيخ ذايد محدش يعرفنا هناك يجي هو يفتحك ليا ويجهزك وانا هكمل بعدها ونستمتع مع بعض بس ياريت مايفهمنيش غلط
مريم مبسوطه وبتحضن جون: بحبك اااوي ياعمري بجد بعشقك اموووه هقولو نهارده وهو بينيكني هيوفق متاكده هيكون يوم ممتع اوي مع بعض وطبعا هتكرر كتير
جون مبتسم: طبعا ياعمري هتكررر مع بعض كتير لو عايز يسافر معانا فرنسا يقضي شهر العسل هناك الدنيا فل ومحدش هيسال فينا وهنتبسط اوي ونستمتع
مريم بتفكر: فكره تجنن هشوف وهرد عليك يارب يوفق هتبقي ممتعه اووف اانت زبك وقف من مجرد كلام مبالك لو شوفتني وانا ركبه فرسه فوق زبه وبيفشخ في عرضك قصاد عينك وبيفشخ فياااا وبينهك طيزي وكسيي اااوف هتبقي ممتعه

جون زبه بقي حديد: يخربيتك مجنونه الفكره حلوه اوااووي نجربه المره الجاي اوف يخربيتك

مريم بتضحك ولبست نزلت لقيت الي اوبر مستني تحت البيت وركبت وجايه في طريق

مريم وصلت تحت عماره وركبت فوق وفتحت باب الشقه ودخلت لقيتني نايم

مريم " اممم نام هدخل اخد دوش وغير هدومي وصحيه
فعلاً خدت دوش ولبست قميص نووووم ابيض شفاف من غير ااندر وبره اااوف جنان
جات نامت جنبي ومسكت زبي

وانا بدات افوق وحسيت زبي في فرن فتحت عيني لقيته بتمص في زبي ومش عارفه دخلوو في بقها من حجموو
صحيت هايج ااااوي مسكت راسه ودوست علي زبي وبقيت ارفعها ونزله علي زبي بسرعه وهي بتموت وصوت مصها بقي عالي اوووووي وزبي بقي يدخل اوووي في بقه وهيا بتنغج سمعها ومن هيجاني مسكتها عدلته وحطيته علي سرير ورفعت قميصه من غير اي كلام وهيا مصدومه وبتصرخ ودخلت راس زبي في طيزها بسرعه وبقيت ادخل بسرعه ومسكت بزازها اعصر فيهم اووووي
مريم بتصرخ::: ااااوووووف اااااه همووووت يغبي براحه زبك شقني مالك هايج اووووي اووووف عشان خاطري اهدي شويه ااااااااااااااه زبك ااااااااااااااه اهدي عشان خاطري هموووت ااووووف زبك مووووووووت براحه ااااوف نيك لبوتك افشخ طيزي ااااااااااااااه زبك يجنن دخلو كلو عشان خاطري اووووف
فعلاً بدات ادخل زبي كلو وهيا بتموت لحد مادخل كل زبي في طيزها وهيا

مريم: اااااااااااااهيخربيتك طيزي تفشخت ااااااااااااااه مش حاسه بطيزي زبك حامي اووووف عشان خاطري بلاش براحه

وانا مش سامع وبدات ادخل زبي بسرعه ومسكت بزازها في ايدي بعصرهم من المتعه وطيزها العاصره علي زبي من ديقه

مريم: ا اافشخني اكتررررر نيك نيك شرموطتك اووووف كمل طيزي تفشخت ااااااااااااااه مش حاسه بطيزي ااااااااااااااه ااااوف طيزك ااااوف نيك لبوتك افشخ طيزي ااااوف نيك شرموطتك زبك حامي اووووف


عدلت نفسي وعدلتها بسرعه فوق زبي وضع الفرسه وهيا ما سدقت وبقيت تطلع وتنزل بسرعه

مريم:: ااااااااااااااه بموت في الوضع الفرسه اوفف امتي هركب زبك وهو في كسيييي ااااااااااااااه ااااوف نيك شرموطتك

بعد نيك ساعه الي ربع كنت نزلت عبيت طيزها لبن
هيا نامت فوق مني ونزلت بتاع 6مرت غرقت جسمي كلووو

مريم اترمت علي جنب السرير وبقيت سكرانه اووي وعرقانه اووووي وبتخد نفسها بي العافيه

وانا بدات اهدي وزبي بينام وفوقت لنفسي وبصيت اطمن عليه لقيت يطزها بقيت نفق وبتقفل وتفتح ولم مالقتش ددمم هديت شويه
وتررميت جنبها

نمت بتاع ساعتين صحيت كانت الساعه 6 المغرب وفوني وفون مريم مصبح بيرن كانت امي ومرت خالي بيرنو عليا وبرضو علي مريم

انا مفزوع: انتي يا ست هانم قومي يلا علشان تاخرنا اوي الساعه 6المغرب
مريم قامت مفزوعه: احي امي هتفشخني هقولها اي الحجه نهارده
فعلاً قامت مريم تلبس بسرعه وظبت نفسه وانا كمان ونزلت ركبنا العربيه

مريم: اوف طيزي حرقني اوي عملت اي فيا بهدلتني بجد اول مره اتعب كده مش قادره امشي بجد
انابضحك: حقك عليا كنت هايج عليكي اوي كنتي لبسه قميص فاجر زيك وبضحك
هيا بتضحك: امي هتفشخني هقولها اي
انا بفكر: جون مش قولتي انو عارف انك معايا
مريم لمعت في دماغها وكلمت جون وقلتلو

مريم لي جون في فون

مريم: اي يا حبيبي لو امي كلمتك قولها اني كنت انا ومريم وبيشو بنتفسح وكده والوقت خدنا تمام

جون..........

اسكت نهارده هاج عليا وفشخ طيزي مش قادره امشي بجد

جون............

طيزي هتموتني هحيكلك لم اوصل البيت باي

وقفلت مع جون وانا هتجنن احاااا يبت الشرموطه بتتكلم بجد مش بتهزر

انا: كسمك بجد هو ديوث بجد
مريم بتضحك: حريه ياحبيب تحرر بيحبني وبيحب يشوفني مبسوطه وهو بيحبك عشان انا بحبك هتشوفو هيحبك وبعدين عايزك في موضوع بليل هطلع السطح نتكلم
انا مصدوم: ابقي رني عليا نشوف اخرته مع كسمك علي اخر اليل


وصلنا البيت وهيا نزلت قدامي طلعت ورها بشويه كانت قاعده معهم وبتضحك عرفت ان الدنيا تمام وامي بتبصلي بعيظ اوي

مرت خالي اميره: اي ياحبيبي جون كويس ولا اي رايك
مرت خالي امجد بلبونه: اي يابيشو حلو ولا مش حلو

انا مبتسم: شب كويس اوي ومن عيله غنيه اوي وكويسه ناس في حالهم وشب طموح وبيحبها ودي اهم حاجه
اميره مبسوطه لي بنته: تمام بعد بكره هيجي هو اتفق مع جدك وخالك لم يجو من الشغل هيقررو الساعه وهبقي ابعتلك مع امك


انا مبتسم: تمامبعد ازنكم هطلع انام شويه


سبتهم مبسوطين وفرحانين وطلعت شقتنا

امي: مريم يا غبيه مالوبيشوي ابني بس كان هيبسطك اوي وانتي اكتر واحد تعرف كده

الكل بدا يبص لي امي بستغراب ومريم متوتره هيا متعرفش ان امي تعرف ومرت خالي امجد ولا خالتي مارينا

مرت خالي امجد نريمان: معاكي حق يا حبيبتي مريم اكتر وحده فين تعرف بيشوي كويس اووي

خالتي مارينابتشارك هيا كمان: بصراحه معكم حق مريم وبيشوي يعرفو بعض كويس اووووي علي طول مع بعض

مرتخالي اميره مش فاهمه: كان نفسي يكونو لبعض بس نصيب المهم هيا مبسوطه ومرتاحه

امي: معاكي بعد ازنكم هطلع ارتاح شويه

سبتهم امي وطلعت فوق
كنت انا طلعت وبخد دوش في اوضتي ومتعود اطلع عريان من حمام ولبس في اوضتي عادي

كنت لسع طالع عريان وبنشف شعري لقيت امي كانت جات وكمان غيرت هدومها ولبسه حتته عبااااايه اااااوووووووووف اي دايقههخ فشخ وووومفتوحه من جنب اووووي ومش لابسه بره صدرها كلو بره اصلا ااااروووف هيا جات امتي وغيرت هدومها وعملت مكياج امتييي اااوف دخلت قعدت علي سرير وانا وقف بنشف شعري عريان ملط وزي بقي حتته حديده وقف بطريقه مرعبه

ومستغرب من الجرا الي امي بقيت فيه دي بصراحه

امي بصه ليا بصه محن: طبعاً كنت مع ست مريم وشبعتو نيك مش هيدخل عليا حوار خطيبه دي انا شايفه البت مش قادره تمشي

احاااوصلت لي الفاظ مدم في جررا يبقي جرا بجرااه

انا وقفت قصاد وشه بظبت وزبي في وشها علي طول

انا بفخر: حصل انتي عارفه كل كنت هيج اوي نهارده وبصرحه افتريت عليها اووي

امي وشه قصاد زبي يفرق بس نتي متر ويدخل بقه
امي ساكته وبصه علي زبي


امي بصوت طالع بعافيه: هو زبك ده كلو بيدخل في طيزها

هذود هيجانه شويه قربت زبي علي اول شفيفها: نهارده اول مره ادخلوو كلووو في طيزها بصراحه كنت هايج اااوي وفضلت تمص فيه اكتر من ساعه ونيك ساعه ونزلت بعافيه

امي شفيفه علي. زبي وهيجانه متملك منه: هو مص طعمو حلو شعور بيكون حلو

انا بمحن وبرفع وشه لفوق وزبي قصاد عنيه علي طول

انا: جربي عادي مش هيحصل مشكله

امي شفيفها علي زبي وبسانه بدا يطلع يلحس راس زبي مسكت شعرها ودخلت راس زبي في بقه وهيا مش عارفه تلحس وبتتخنق بدات اطلع ودخل في بقه علي زبي لحد مدخلت نص زبي في بقه وهيا بتتخنق وبعدين بدات اطلع وحرك شعره وره ووقدم بحب وهيا بدات تجرا وتمسك زبي بايدها وسبته هيا بدات تطلع وتمص وتلحس بشهوة اوي فضلت ربع ساعه تمص خلت زبي نزل كميه لبن محصلتش في بقه وهيا لحستهم كلهم وبصت في عيوني وقعدت تعيط وطلعت تجري لي بره وقفلت البابا ورها وانا عادي المهم نزلت وخدت خطوه مستحيل هتتغير
ولقيت مريم بترن عليا

مريم: الو اطلعلي فوق يلا عشان تعبانه هنزل انام
انا: حاضر هلبس وجاي

لبست شورت واسع وفلنه خفيفه وطلعت هايج علي مريم
وطلعت قبل ما تتكلم سحبته علي جنب حيطه وبدات ابوس فيه اوي وهيا تجاوبت معيا بسرعه وبتبوس بعنف وتعلقت في رقبتي وبقيت تبوس بشكل جنوني ونزلت مسكت زبي وبصت في عيوني بشهوه ونزلت الشرط وطلعت زبي حططه في بقه وانا. حسيت في حد بيبص ما هتمتش بالموضوع وكملت مص كانت لبسه ترنج خفيف عدلتها وقلعته ترنج علي وقف نزلتو نص وحطيت زبي في خرم طيزه ومسك وسطها وبدات ارزع في طيزها بعنف

انا لمحت امها وقفه من بعيد وشايفني بنيك بنته احا اكمل ولا اعمل بس هيا وقفه من بدري وماعملتش حاجخ هكمل والي يحصل يحصل
وهخليه تولع
فضلت ارزع في مريم وقولتله: خخخخ يامانفسي انيككك امكك البووووه في كسهاااوطيزهاااا خدي في طيزكككك وبرزع جامد اوووووي وملحظ انه حاطه ايدها علي بقه من منظر زبي الي دخل في طيز بنته

مريم بشهوة: اها ااااااااااااااه نيك البت وامه ااااااااااااااه امي هتموت وتتناككك ااااااااااااااه اوف زبك طيزي هتموتتني اخخخخخ اححححح نيك امي في طيزها اهااهههه ا
وشوفت امه مصدومه وقفه مبرقه وعيني جات في عنيه وكملت نيك في بنته بس تقريباً هيا تسحبت نزلت خلصت مع مريم ونزلت وعارف ان في مصيبه مستنيني وشكلها هتخرب عليا بسبب شهوتي وغبائي

نهاية الجزء الرابع
اي ممكن يحصل مع بيشوي ومين هتكون نجمه الشاشه في النيك وبيشوي هيتعلق بيه اااوي



ورايكم في الجزء بصرحه 🔥❤

((رد علي تعليقات))

((بيشوي عايش في المنيا بطل القصه وشقتو في الزمالك لم بيخد مريم وبيروح شقة الزمالك بيخد
العربيه صد رد بس هظبط الحته دي في الوقت))
«»
الاخطا لاملائيه بتكون غصب عني عشان الوقت ديق بنسبالي عشان الشغل وقتي الخاص فا سماحوني في الحتته دي وهحول اظبطها))))

»»««
((بيشوي مش اوفر ده شب بسيط بس بيحب حاجه وحدها هيا الجم ورياضه وبيحب يهتم بنفسه وعندو نمو مش طبيعي في عضوه الزكري ده شيء طبيعي
و الوقت والزمن وقعوها وسط عيله كلها ستات جاي عليهم الزمن))))

»»»««


الجزء بيكون قصير او كبير عشان بكون مستعجل)) عشان الكل يستفاد ومحدش يلحق يمل من القصه بس مش مشكله الجزء هيكون كل 4 ايام وهيكون جزء
كبير)))



شكرا من كل قلبي لكل شخص بينتقدني بكل احترام وكل شخص بيسيب تعليق يشجعني فقلبي و**** وهعمل احسن حاجه عندي عشان ابسطكم ❤❤❤❤🔥
الجزء الخامس

اول ما كلمتني مريم نطلع السطح عشان تتكلم معايا في حاجه مهمه
وطلعت قبلي وانا وراها بشويه
ونكتها في طيزها و اميرة امها شفتني وانا بنيك بنته وسبتني ونزلت من غير ما تتدخل علينا

حسيت ان في مصيبه جايه في طريق بس مش عارف هيا اي المهم مريم نزلت وهيا مش عارفه ان امها شفتني وانا بنيكها وانا كمان نزلت شقتي بصيت علي باب اوضه امي كانت مقفوله اول مره امي تقفل باب اوضتها
دخلت اوضتي وكبرت دماغي شويه ودخلت خدت دوش وخرجت كانت الساعه 10 ونص يادوب لبست هدومي وهجهز نفسي عشان انزل


عند اميره مرت خالي عماد ام مريم

اميره نزلت علي سلم مصدومه وبتلطم علي وشها لحد ما وصلت شقة خالي امجد وفاجاة شدّته مرت خالي امجد نريمان وقفلت لباب وراها بسرعه ودخلو قعدو علي الركنية في الرسبشن ونريمان شغلت الشاشه ورفعت مستوي الصوت عشان محدش يسمع ييقولو اي
نريمان: اي يا اميره سدقتي كلام شوفتي بعينك عرفتي انا بتكلم في مصلحتك
اميره بتضرب علي وشها: تفضحت تفضحت البت مفتوحه يالهوي يالهوي يالهوي يالهوي ابوها هيقتلني ويقتلها يا نريمان هيقتلنا يالهوي

نريمان بتعض علي شفيفه: لا انتي تقريبا ما سمعتيش كويس ولا شوفتي كويس

اميره بتعيط: قصدك اي هو في اكتر من الي بتعملو لوسخة دي بيشو هايج عليا وبيفكر ينكني بيقولها كده وهو بينيكها يالهوي يالهوي

نريمان بتضحك: عادي اي المشكله ما ينيكك يا حبيبتي

اميره بتبص علي نريمان بغيظ: فرحان فيا ما تحترمي نفسك انتي كمان انا همشي من خلقتك دلوقتي

قامت تمشي وطالعه نريمان بتوقفه وترجعها تاني
نريمان بتلعب علي اعصابها: بيشوي بينك بتك من طيزها مش كسها يحماره انا شوفتهم وسمعتهم يعني مريم فل الفل دي متعه عشان بيشوي تعبان شويه

اميره مصدومه: هو في نيك في طيز وتعبان ازي

نريمان بتتضحك : ايو يا حبيبتي نيك الطيز ممتع اوي اوي وبيشوي عندو كنز زب تقريبا يعدي 25سم وبيقعد مع بنتك فوق الساعه كمان مابينزلش

اميره بتحط ايدها فوق بقها ومصدومه اوي: 25 سم كل ده وسااعه يالهوي اي ده ومريم طلعت شرموطه الدرجه دي

نريمان بتهيج في اميره: الواد مكنه نياكه يا اميره وممتع اااوووي هموت وزبه يفتح طيزي وينيك كسييي مستنيه اليوم ده اوووووي

اميره سخنت من كلام: ده حرم يبنتي انتي عبيطه يعتبر من محارمك انتي مجنونه وبعدين يالبوه هتستحملي25 سم في كسك وطيزك

نريمان بتضحك ضحكه شرمرطه: المفعوصه بنتك استحملت الزب ده انا يا خبرا مش هتسحمل بس هو يجي وانا هوريه الفرق بين الست بجد والست نص ونص هههههههه

اميره بتضحك من الصدمه: يخربيتك انتي هتعملي كده بجد ناويه علي كده

نريمان بتضحك بمياصه: طبعاً احسن من الغريب كده كده انتي عارفه اني بخون امجد وبتناك بره بس دلوقتي في راجل بجد في البيت هو اولي بلحم حريمها

اميره: يا شرموطه ده زي ابنك وكمان امه لو عرفت هي هتجيب زب صناعي وهتفشخك اتلمي احسن

نريمان حزينه : بصي هتناك يعني هتناك انا تعبت من امجد كل شهر مره وكمان ما بيكملش 5 دقايق وبينام عشان تعبان ورقص برقص ودلع بدلع ولبس بلبس قمصان موووت مافيش قدامي غير حل لا تناك من الغريب وهو بيمشي حالو معايا علي لاقل بيكمل 10 دقايق وبنزل بس احسن من بلاش
لا وقع بيشوي وتناك منه وهو متعه ودلع ومش هتفضح نهائي وسري هيبقي في بير وهنتبسط انا وهو وهرتاح وضميري هيرتاح شويه ومش هبقي خايفه حد يشوفني
اميره بتفكر وبتولع: تفتكري بيشوي بيعمل كده مع مريم بس ولا حد تانى
نريمان بتفكر: قصدك خالتو مارينا انا حاسه كده بصراحه

اميره بتعض علي شفيفه: طيب هنوقع بيشوي ازي وبتضحك
نريمان بتضحك: هو ده الكلام ياقلبي بصي عرفي مريم انك شوفتيه مع بيشوي ومش زعلانه بيشوي احسن من الغريب وقربي منها اوووي وخليه تفهم ان مش هينفع تحرمها من بيشوي عشان انتي ست زيها وفاهمه الموضوع ده ولو حرمتك من بيشوي هتروحي الغريب بيشوي هيكون احسن من الغريب ولعبي معها علي كلام ده لحد ماتحس انك حنينه معها وهزري معها وساليه بتستمتعي ولا وفيه متعه ولا وبيقعد معاكي قد اي وحجم زبه اي كانك مش عارفه التفصيل عيشي معها الجو لحد ما تديلك لامان وطبعان هتحكي لبيشوي كل ده وانا وانتي هنشوف بيشوي بينزل الساعه كم كل يوم يروح الجم ونستنها اول ما ينزل نطلع كانه بنطلع الزباله بس هنطلع بقمصان نوم فاجرة كان مافيش حد وكلو نام ونحول بقي كل وحده بنصحتها تتعامل معه لحد ما يبقي مولع
هو ربع ساعه وهينزل يلا انزلي البسي قميص النوم ومكياج هتلاقي مريم نايمه ميته من النيك

وفعلا مرت خالي عماد اميره سمعت كلام مرت خالي امجد نريمان كانه عمله ليه مغنطيس كهربائيّة او اميره محرومه وهايجه ومحتاجه النيك باي طريقه

عندي انا كنت خلاص كلمت ريم تنزل وكلمت خالتي كمان وسبقتني في العرببه وانا لبست شورت واسع شويه وتشيرت ديق اوي علي جسمي مبين كل تفصيل عضلات جسمي وبصيت علي اوضه امي كانت لسع مقفوله طبعاً محطتش في بالي اي حاجه ونزلت علي السلم
اول ما وصلت دور التالت شقه خالي امجد الدور التالت ااااوووووف علي شوفته كسمككك يا نريمان مش نقاصه هيجان كانت لبسه قميص نوم ناررررررررر احمررررررر فشخ. اووووف وبتميل قصاد عيني تحط كيس الزباله اااااوف وعدلت نفسه وبصت كانه لسع شايفني

نريمان بتضحك: بيشو حبيبي اي رايح فين دلوقتي فكرتك نايم
انا مبتسم: هنستعبط رايح الجم يا مرت خالي نسيتي ولا احمد بتاع محل الملابس نساكي اسمك

نريمان مصدومه وشه قلب الوان : اا. اا ح مد مين مش فاهمه

انا خلاص لزم اكسر عينها: احمد يا نيموو بتع الكافيه وشقه مصر الجديدة عموم انا عارف كل حاجه بكره الساعه 12 الظهر لم الكل هيطلع يريح هعدي عليكي نتكلم ونشوف حل لي مصيبتك دي وحلك عندي ما تقلقيش
قولت كده وسبتها مصدومه وبتاكل في نفسه ان عرفت حاجه زي دي وانا نزلت لسع هنزل الدور التاني بس اوووووووف علي شووفتتهه كسم ده يوم نجسس احااا اي الفجوووور ده دي مرت خالي عماد اميره لبسه قميص نوم اصفرررر اااااووووف من غير بره نهائي وكلوت فتله اااااحاااا هيا مفروض تكون زعلانه لم شفتني بنيك بنته مش تلبسلي كده زبي بقي عموووود ناررر محتاج كسي يطفي فيه النار بتعته

اميره عمله نفسه مصدومه: بيشو انا اسفه معرفش ان في حد صاحي
انا بجرا: كويس انك ماتعرفيش عشان كنت هتحرم اشوف اجمل جسم في حياتي
اميره بتضحك: لا و**** انت شقي يابيشو بتبالغ فيا
انا بدلع: مرت خالي جسمك ده يودي في داهيه و**** دمارر مش مبالغه بس جسمك بصراحه وملامح وشك حاجه ما تتوصف حاجه كده تستاهل المتعه ليل ونهار
لفت نحايه الباب مكسوفه ااااوف شوفت احلي طيززززز ممكن العقل يشوفه في حياته ااااوف
هيا ولفه نحايه الباب.: ما انت مجرب يا بيشو نفس النسخه بس علي اصغر شويه
انا عملت عبيط برضو: بصراحه جامده ووممتعه اووووي مش عارف لم الصغيره تكون ممتعه بشكل ده الكبيره هتكون عامله ازي

اميره بجرا ومش قادره تقف وبتدخل شقته قبل ما تقفل الباب: هيجي يوم وتجرب الكبيره وهوعدك مش هتشوف بعدها متعه في اي مكان تانى وتكسفت وشها بقي احمررر اووي ودخلت شقته وانا ضحكت وكملت نزلت قبلت جدي سمير تحت قاعد مستني انزل تقريبا

جدي سمير: عامل اي يا ولدي طمني عليك

انا: بخير الحمد**** يا جدي اي مصحيك دلوقتي صحتك هتتعب
جدي: الصبح قبل ما تعمل اي حاجه تعدي عليا عايزك في موضوع مهم اوي وضروري ياريت تيجي ومتنساش

ودخل جدي وسبني مش فاهم هو عايز اي مني ومحطتش في بالي قولت الصبح هشوف عايز اي

طلعت لقيت خالتي مارينا في العربيه لبسه حتته طقم اووف موووت

مارينا بتضحك: اي يا حبيبي ده كلوو نوم مريم تعبتك اووي كده
انا بضحك: ولا عشره زي مريم يبنتي بس اهو متعه وخلاص بس كنت بلبس وبخد دوش

مارينا بتعض علي شفيفه: مافيش احلي من انك تنام مع وحده خبراا

انا بدلع وببص في عيونها: طب يلا بينا علي كده

هي بتوتر وخوف: يلا بينا علي فين
انا بضحك علي شكلها: نجيب ريم عشان نروح الجم
وهيا ضحكت وبصت في عيوني وعملت نفسه زعلانه بمياصه كده واناضحكت وتحركت شويه لقيت ريم وقفه علي اول الشارع بس اي مكنه لبسه طقم يجنن علي جسمها وصدرها نصو باين من التيشرت شكلها جريئه ذياده ركبت العربيه
ريم مبتسمه: مساء الخير عاملين اي
انا مبتسم وبصص في المرايه علي شكلها الي يجنن: مساء الورد والياسمين على عيونك الحلوين
مريم بتضحك: بتعاكس في اول مره تشوفها فيه استني طيب نتعرف ههههه مساء الورد ياقلبي
انا بضحك وعيوني في عيون ريم في المرايه: هو الجمال والعيون ده حد يقدر يقومها يا رينوو
ريم بتضحك وتغمزلي في المرايه: انت الي شب محترم وجميل يابيشو اسلام ييكلمني عنك. علي طول كل يوم بشوفك في الشارع والكل بيقول عليك جدع ومتربي و ابن ناس

احا دي بتبص في مرايه وبتعض علي شفيفه وبتمسك صدرها وبتحركوو وهيا بتتكلم ومارينا قعده جنبي قدام مش شايفه اي حاجه من الشرموطه بتعملو دي طلعت لبوووه احااا من اولها كده يا بت المتناكه
بصيت في المرايا علي بزازها: شكلنا هنعمررر مع بعض ياريم وهنتبسط اوووي مع بعض
ريم بتلحس صباع ايدها وبتعض علي شفيفه: دي حاجه حلوه طبعا وحاجه تبسطني ان هعمر معاك
وبصيت قدامي وانا هيجان موت ومارينا بتلعب في فون علي وتس بتكلم صحبته وانا كملت الطريق سايق هياج وطول الطريق مريم مشغوله وريم في مرايه بتعمل حركات تثيرني فيه بطريقه بت متناكه دي لبوووووه كبيرهه اوف نارررر

وصلت الجم وانا علي اخررري طبعاً دخلتهم الركن الخاص بتاعي انا ومارينا وقفلت لباب الجم ده مصمم حاجه تحفه بفكر اعمل احدث كمان من كده مقسم امكان كتير خاصه لي اي حد و اخته امه مراته وبيتقفل ومعاك مفتاحه من جوه ومكان واسع اووي وفيه حمام
دخلت انا اول وحد الحمام غيرت هدومي لبست فلنه حملات بارزه كل عضلات جسمي وشورت ديق علي جسمي بارز شكل زبي بشكل ملفت اول مره البس كده بس انا كنت ناوي نهارده خلي مارينا تسخن عليا بس الظاهر ان مارينا وريم هيولعوني
خرجت كده وريم شفتني بتعض علي شفيفه ااوي وحسيت انه مصدومه اووي ومارينا كانت مش متعوده بس عادي عارفه حجم زبي مش اول مره
ودخلو هم لاتنين يغيرو هدومها مع بعض الحمام واسع خرجت مارينا اول وحده اوووووف لبسه منطلوووون شراب خفيف ااااااوي مبين كل تفصيل جسمها ولبسه سنتيله وتيشيرت نص باين منه كل حاجه اول مره تلبس كده اوووووف زبي هيقطع تشيرررت مش مستحمل وبعدها خرجت ريم احااااااا لبسه شورت ديق فشخ تحت كسها بشوووويه ووبررره بسسسس كبيره شويه بااارزها كل بزاززهاااا اوف هموت من منظرها الفاجره بت الفاجرررره
ريم مبتسمه: يلا
مارينا : يلا يابيشو

انا يلا بهيجان: وعملت قدمهم تمرين باي وتراي كذا مره ودخلت مارينا وعرفت. تعملها كويس دخلت ريم ما ما عرفتش تعملها كويس دخلت وقفت ورها بشويه بعيد عنها وبدات اعلمها وهيا بترجع بجسمها لوره انا خلاص زبي وقف عمووود اوي وقربت منها اااوي ولصقت زبي بين فلقات طيزها بزبطت وسمعت صوتها قالت اااه طويله شويه وبدات اعلمه وهيا بتحرك طيزها ومارينا وقفه مصدومه انا مش مستحمل حطيت ايدي علي صدرها ومسكت بزازهاا طلعتهم بره البرررررره ولفيت وشهاا وحطيت وشي بين بزاززززهااا
ريم: اوووووف ااااااااااااااه براحه بزازي هتتخلع في ايدك ااااااااااااااه
وانا مكمل مش سال فيه بعض في حلماتها ااااوي وبلحس بلساني وهيا بتجنن وبتنغج اااوي وحطيت ايدي علي كسهاااا وهيا متجووابه معايا ااااوي وبتحرك رجلها توسع لي ايدي عشان انزل الشورت بتعها علي لارض وهيا تقلعو كانت لبسه اندر فتله موووووت حطتووو علي جنب ودخلت صوابع ااااايدي في ككسههه وهيابتصرررررخخ جامد



ريم : ااااااااااااااه كسيي اااااااااااااه براحه بزازي وكسي يا مفترررررري اهدي شويه ااااااااااااااه قوليلو يههدي يا مارينا همووووت اوووووف

مارينا وقفه مصدومه وبدات تجواب معانا وبتلعب في كسها من فوق هدومها جامد وبتعض علي شفيفه اااوي
وانا هاررررري ريم بصابع ايدي في كسها وبزازهااااا عض ولحس نزلت الشورت بتاعي وزبي تنفض مره وحده ورفعت ريم علي ايدي لاتنين ومن غير اي كلام دخلت رااس زي في كسها هيا


ريم: ااااااااااااااه كسسسسسسسسسي براحه شويه ااااااااااااااه قوليلو يههدي شويه زبووو كبير ااااووووووي مش هستحمل اوووووووف برحه كسيييييي ااااااااااااااه اخترقني ااااااااااااااه


كنت انا بعض في شفيفها وكسي دخلت نصو في كسه وسبتو شووووويه وهيا صوته علي ااااووي ومسكت شفيفه في شفيفي اووي وزقيت زبي كلوووو في كسها وكان ديق فشخخخ كاني زبي في ملحمه ناررررررررر من ديق كسهااااااااااا اول مره انيكككك كس في حياتي
ريم بتصرخ وبدمع اااوي: ااااااااااااااه براحه كسيييييي همووووت يامفترررررري زبك هيموتني ااااااااااااااه ااااااااااااااه

ااااااااااااااه ااااااااااااااه براحه اااااااااووووووف ارزع في كسي نيك الشرموطه اخت صحابك الخوووووول نيككككككك ااااااااااااااه ااااارزع في الشرموطه ااااااااااااااه براحه اااااااااووووووف ااااااااااااااه مش قادره زبك مخترقني حاسسه في بطني. اااااااااااااا مش قادره اوووووف

ومارينا قلعت هدومها وبتصور الي بيحصل وبتلعب في كسها

روحت نزلت ريم علي لارض ونمت علي ضهري ومسكت زبي عمود هيا فهمت وقعدت علي زبي مره وحده وحده اووووووف مووووووووت يخربيت كسكككك يا شرمووووووطه مممتتتعه بشكل مش طبيعي
وهيا بتطلع وتنزل بسرعه راهيبه علي زبي بت المتناكه خخبررررررررا خبرررررررا ممتعه مووووت وبترفع طيزهااا بشكل مالوش وصف وبتنزل بسرعه راهيبه فوق زبي نزلت بتاع خمس مرت لحد دلوقتي ليا ساعه الي ربع بنيككك فيه منزلتش بس حاسسس اني مش قادر بت المتناكه مكنهه بتجاري زبي بسرعه رهيبه

ريم شهقت وسكراااانه: ااااااااااااااه نزل في كككسسسسسي حرم عليك ااااااااااااااه مش قادرررررررره همموووووت اووووووووووف ااااااااااااااهزبكككك فشخ اخت صحابكككك الخوووووول نيككككك اختت صحابككككك الخوووووولل اووووووف علي زبككك يجننن ااااااااااااااه ااااااااااااااه انا كنت متجووووزه خول زبه تلت زبك ااااااااااااااه اول مره في حياتي اتناككك براحه اااااااااووووووف ا

ماستحملتش شرمطتها ونزلت في كسها غرقت كسهااااااااااا وهيا نامت علي جسمييي وبتاكل شفيفي حرفين ولبن بتاعي بيغرق كسهااااا وبتتحرك ببط علي زبي يمين وشمال لحد مازبي فضي كميه راهيبه منزلتهاش قبل كده وفضلت بتاكل شفيفي

وقامت عدلت نفسه وجات بين رجلي ومسكت زبي تمص فيه اووووووف محترفه اوووووي زبي اخيررررر بيتمص. بمتعه اووووف خخبررررررررا بت المتناااااكهه زبي هيقف في ايدها تانى وهيا مكمله مص اااووووووف
ريم بلبونه: لزم يقف تانى ما انا مش هستمتع وحدي وبتبص علي مارينا للي بقيت عريانه ملط ازي مش عارف وبتعض علي شفيفه وريم سابت زبي ومارينا بتقررررب ما حقهاا هيا هايجه اوووي شافت معركه عمرهااا ما هتشوف زيهااا مارينا مسكت زبي وبتمص في زبي يعني بشكل كويس بس مش نفس مستوي ريم وزبي وقف في بقهاا وهيا بتسرع في مص وريم بت المتناكه بتلعب في خرم طيز مررينا ااااحاااا ناااويه علي اي ومارينا ببسب انه ريم بتلعب في طيزها مولعه وبتمص زبي اووووووانا ماسك راسه وبدخل وطلع في رأسها علي زبي بشكل بطيء وريم كانت فاشخه طيز مارينا بصوابع ايديها نيك لحد ماوسعت خرم طيزهاااا وكانت جايبه معها كريم وش بت المتناكه جابتو من الشنطه بتعتها وحططتوو علي طيز مارينا بشكل مبالغ فيه ومارينا باتصرخ وبتف ريم في خرم طيزها بت المتناكه خخبررررررررا خبرررررررا وممتعه بشكل مايتوصفش وجات ريم سحبت زبي وبقيت تمص فيه بشكل مبالغ فيه اووووي كانه بتمووووت وتمص بسرعه رهيبه وحسيت اني هنزل فاجاة طلعت زبي من بوقهااا ودهنتوووو كريم وخلت مارينا تقوم مارينا عامله زي. السكرانه بتسمع الكلام وبس قامت مارينا وانا نايم علي ضهري وبدات ريم تقعد مارينا علي زبي وريم ماسكه زبي وبتحطوو علي طيز مارينا ومارينا بدات تقعد اول ما رس زبي دخلت في طيزها صرخت بكل صووووتها وانا كاني دخلت فرن جحيم ناررررر
مارينا: ااااااااااااااه طلعه عشان خاطري ااااااااااااااه مش قادره يااااريم ااااااااااااااه بصوت عالي


ريم بلبونه: بتطلع مارينا وتنزلها علي راس زبي بس: اهدي يا حبيبتي الزب ده ممتع اوله وجع بعدين متعه راهيبه ومره وحده ريم نزلت مارينا علي زبي دخل اكتررررر من نص زبي في طيز مارينا

مارينا: ااااااااااااااه شقنييييي نصين ااااااااااااااه مش قادره ومبسوطه اوووي ااااااااااااااه اااااوف كمل يابيشو وحققلي حلمي اني اتناك من زبكك كمل



وبدات مارينا لوحدها تطلع وتنزل علي زبي بشكل سريع لحد نص زبي وبتصرخ بعدين ااانا مسكت وطيزها ورفعته وثبتهااا وبدات اادخل زبي بسرعه وهيا بتمووووت وانا بسررررع في دخووول زبي في طيزهااااا بشكل سريع لحد ما دخل زيي كلوووو في طزها وما كملتش معها ربع ساعه ونزلت غرقت طيزهاااااااا كلووو بسببب الشرموطه ريم كانت بتمص زبي بشكل ابن متناكه عشان مطولش مع مارينا وما تتعبش عشان اول مره
اول منزلت في طيز مارينا خالتي نامت لوحده جنبي ومبسوطه وبتخد نفسه بعافيه وريم مسكت زبي مص ولحس لحد مانضفتها وترمت جنبي مبسوطه ودايخها ريم افترت علي نفسها عشان كسها كان ضيق اوووي علي زبي وطولنا ااااوي
والكل باصص السقف بتاع الجم ومبسوط وساكت

ريم مبسوطه تقطع حبل الكلام: مش عارفه حصل كده ازي بس مش ندمانه نهائي ومبسوطه ااااووووي كاني تولدت من جديد انا اسفه بس انا هايجه علي طول ومش بستحمل اول مره ليا سدقوني مع حد غير جوزي بعد مطلقت اول حد يلمسني بيشوي عشان اخويا بيحبك وبيكلمني عنك علي طول وبيمدح فيك وفي جسمك حبيتك من قبل ما اشوفك بس انا مبسوطه ومش ندمانه واتمني نكررها علي طول مع بعض

مارينا فرحانه: انتي حققتيلي حلمي بجد شكرا ياريم انا كنت عايزها كده اووووي ومبسوطه ومش ندمانه نهائي ولا حته زعلانه الوجع والمتعه بينسو اي حاجه

انا رافع راسي ومبسوط نكت كس وجسم فاجررر وممتعه بشكل مش طبيعي وفتحت طيز خالتي الي بتجنني كل ما شوفها وعارف اني فتحت باب جحيم علي نفسي وسط حريم البيت بس مبسوط وفخور بنفسي

انا: ياريم انتي بجد حد حلوو اوي وممتعه عارف ان ده غصب عنك وانا هبقي بير اسرارك سدقيني وعد هتكرر تاني كتير عشان مش هينفع اتحرم من الجسم الجبااارده وانتي ياخالتي بصراحه مبسوط زيك وعد مش هتكون اخر مر وهعمل اي حاجه عشان تكوني مبسوطه

قولت كده وهم بصو لبعض ووضحكوو ومش قادرين يتكلموو ولا يقوموو
طبعاً انا قمت كملت التمرين بتاعي لمدّةساعه كانت الساعه 3 الفجر دخلت الحمام غيرت هدومي كان هم دخلو غيرو هدومهم من شويه وركبوو العربيه نامو من تعب لحد موصلتهم ونزلت ركبت شقتي فتحت الباب امي كانت صاحيه بنفس القميص الفاجر وباين انه كانت بتعيط قربت منه قعدت جنبها

انا بزعل: حقكك عليا مفروض ما عملش حاجه ذي دي وانا عارف انك محرومه ومحتاجه لي كده وانا مش هقولك انا اولي من غريب وكده دي حريتك عايزه كده هعيشك احلي سنين عمرك ومستحيل حد يعرف السر ده لو علي موتي مش عايزها برضو مستحيل هيكون غصب عنك سدقيني

امي بدمع: ابوك سافر من وانت 5 خمس سنين عشان مستقبلك وحرمني اكون ام تاني بسبب غيابه المتكرر والفترت الطويله فضلت محرومه لمده16 سنه عارف ست تقعد 16 سنه من غير جنس في عز شببها عشان تربي ابنها وتخليه حاجه تفتخر بيها لحد ما تموت انا متوقعتش ان في يوم هيكون انت الشخص الي هعمل معه كده بعد غياب 16 سنه ابوك سيبني فيهم وبيجي زي الغريب كل 5 سنين شهر او 20يوم مش بيلمسني فيهم حته انا تايه اوي ومش عارفه اعمل اي وعايزك ومش عايزك لامومه مسيطرة عليا
عارفه ان اخرتها هضعف وعارفه عاجل ام اجل هجي في حضنك وهمارس معاك الجنس بس مش عارفه هتيجي ازي و امتي بس انا حاسه اني مبسوطه لي كده بس برجع لنفسي واني امك ومش بكمل وبضعف فهمني

انا بطبط عليها بحنيه وعيني بدمع: حقك عليا انا اسف


وسيته ودخلت مدايق اوي خدت دوش ولبس بوكسر في الحمام وفنله حملات وطلعت نمت علي سرير لقيت امي بتفتح الباب لبسه نفس القميص الفاجر وباين كل تفصيل جسمها

امي بتررد: ينفع نهارده انام في حضنك محتاجه حضن

انا فهمت امي محتاجه حد يحتويه ويطمنها: تعالي ياست الكل

جات امي ونامت جنبي وخدتها في حضني وبتعيط في حضني بصوت وطي وانا بطبط عليه بحنيه ودلع وبدلع فيه مع الوقت حسيت ان القميص بتعها ترفع ومش لابسه حته اندر اوووووف اي ده عملت حركة جنون طلعت زبي من بوكسر ونزلت بوكسر رميته علي لارض وهيا مش حاسه وعدلتها علي جنبه وشها في وشي وخدها في حضني هيا فهمت انا عايز اي رفعت رجلها فووق رجلي وانا حطيت رجلي بين رجليها وزبي علي شفرررت كسها وهيا بتنهت في حضني نزلت شويه لي تحت مسكت زبي بدات ادخل راس زبي وهي بتشددفياااا اوووي علي جسمهااا ومش مطلعه ايي صوت سبت زبي شوووويه في كسهاااا ولعبت في شعرهااا وبطبطب عليها بحنيه ورجعت احرك زبي لحد مدخل نصه و اكتر وهيا مسكه الفنله بتعتي وبتشدني وبتعض فيهه من الوجع وكاتمه صووووتها سبت زبي علي وضعوو ورفعت وشها

انا: مبسوطه
امي بصوت ضايع: اول مره احس اني مبسوطه وطايره في حضنك خليني في حضنك

وفعلا رجعت تحضني تاني وزبي بيدخل ويطلع براحه خالص وهيا بتعض في الفنله اوووي وكاتمه صووووتها فضلت احرك زبي لحد مادخل كلوووة في. كسه كان ضيق. ااااوي كانه بنت بنوووت بتفتح وهيا قالت ااااااااااااااه بصوت ضعيف اوي وباين الوجع علي وشها خدودها بقيت طمطاطم وسبت زبي كامل جوه كسها وحضنتها اكترررور وحركت زبي في كسهااا شويه شويه وبرومنسيه وهيا برضو لسع مكسوفه وكاتمه صوتها وخايفه تتكلم او تعبر عن مشاعرها بتتعامل كاني مافيش حاجه بتحصل
فضلت اااكتر من نص ساعه زبي دخل كسها برومنسيه وحب وهيا بتنغج ونزلت بتاع خمس مرت في نص ساعه غرقت السرير وانا ما ستحملتش ضيق كسها وطلعت زبي لم حسيت ان هنزل وهيااا شهقتت وقالت ااااااااااااااه بصوت ضعيف اوي وبدات اامسك زبي وحركه من برهه علي كسهه لحد ما نزلت علي كسه من برررره كميه غرقتني وغرقتهااا كل ده تحت المفرش تحت الغطه وهيا علي وضعها قومت من جنبها سبته تخد راحتها دخلت الحمام مبسوط ااووووي اخير حققت حلمي ونكت الجسم ده وقربت من امي مع الوقت هتبقي جريئه مش هتسعجل عشان ميحصلش حاجه
دخلت خدت دوش سريع ولبست بوكسر جديد من غير اي حاجه وغبت بتاع 10 دقايق في الحمام عشان تكون خلصت ونضفت نفسها

طلعت لقيت ملايه السرير تغيرت وامي مش موجوده نمت علي سرير تغطيت بمفرش بروضو تغير وبعد ربع ساعه امي جات تانى لبسه نفس القميص بس لبسه فوق منه روب مقفول وجات من غير اي كلام نامت في حضني محدش فينا تكلم بي اي كلمة لحد الصبح صحيت ما لقتش امي في حضني وقومت دخلت الحمام خدت دوش سريع ولبست بوكسر من غير فنله وطلعت بره في رسبشن لقيت امي مجهزه الفطار بس تقريباً هيا في المطبخ تحركت ناحيه المطبخ

ودخلت المطبخ اااااوووووف امي لبسه حتته قميص تاااايجرررر تحفه اي الجمال ده اووووف خساره المكنه
دي تسب كده من غير نيك حماااار الي يفوت فرصه زي دي
دخلت لقيته بتغسل الموعين الي عملت فيهم الفطارر
دخلت حضنته من وره وبوسته في رقبتها بحنيه
انا: صباح الجمال والسعاده علي ملكه جمال العالم
امي مبسوطه: صباح الورد ياقلبي لسع صاحي كنت هصحيك بس قولت شويه

انا: معلش بقي كنت نايم الليله الي فااتت في حضن ست ممتتعه بشكل مثيرررر

امي مكسوفه: نوم الهنا والسعادة لقلبك ياقلبي

انا بخبث: نمتي كويس لليلة الي فاتت
امي مبسوطه ومسكوفه: لوقلتك احلي ليله في حياتي هتقول عليا اني ببالغ
انا مبسوط وزبي بقي علي لحم طيزها : بحبك اوى يا ست الكل انتي الي عندك جسم يجنن

امي مكسوفه: يلا روح وجايه وراك عشان نفطر الفطور جاهز بره علي الصفراء
طلعت وامي جات وراي حته بلدي يالهوووي ولعتني موووت
وفطرت مع امي وملاحظ انه مبسوطه اوي وحطه مكياج وشها منور ومش عايزه تتكلم في مبارح غير بي الغاز بس مش عايزها تتكلم مباشر وفهمتها
وفطرت ونزلت عشان جدي كان عايزني ضروري نزلت البيت تحت لقيت حريم خوالي وخالتي مارينا
وخالتي كاترين كانت جات من المستشفي العيادة بتيجي كل اسبوعين تقعد خميس وجمعه وتمشي

انا بضحك: صباح الخير عليكم جميعا وحمد**** علي السلامة يا دكتاره
خالتي كاترين بتحضني: صباح الورد يا غلس عامل اي وحشتني امك عامله اي
انا مبتسم: اهي نزله وراي من علي السلم هدخل لي جدي بعد ازنك
مرت خالي نريمان: سال عليك 6 مرت من صبح شوفو محتاج اي
انا ببص عليها هيا ومرت خالي عماد لبسين عبيات ديقه فشخ ومش عويدهم يعملو كده كبرت دماغي ودخلت لي جدي لقيته قاعد علي كرسي. الهزاز وباصص السماء من الشباك
جدي: حمد**** على السلامة ياباشا

انا بضحك: صباح الخير يا جدي حقكك عليا

جدي بيضحك: قصدك مساء الخير الساعه 11 الدهر

انا بضحك: جاي متاخر مبارح و**** من الجم حقك عليا انت كنت عيزني

جدي رجع الصمت وباصص الفوق: عايز اشتري عياده لي خالتك كاترين هنا عشان موضوع سافرها اسيوط مش مطمني البت عروسه وحلوه شباب اليومين دول طمعين يا ولدي وخالتك كبرت دلوقتي 30 سنه



انا بفكر: اي المشكله كده كده انا هخد حتت ارض في الشيخ زايد حته حلوووت ااااوي ومكان كووويس هعمل جم حلووو وكبير ومكان مجمع حلوو اااوي هبني ليه هناك دور كامل مركز الدكتوره كاترين سمير الجراحات النساء والتوليد وكمان هعمل سكن حلوو اوي هناك ليا انا وهيا مع بعض ونروح ونيجي مع بعض وهتبقي تحت نظري طول الوقت قولت اي

جدي فرح ومبسوط: شوف هيكلفك كام وقولي هدخل معاك براس المال
انا فرحت جداً مشكله كبيره تحلت عشان كنت محتاج فلوس كتيره ااوي من غير ما ستلف من حد بس كده فل الفل
انا: تمام يا كبير يوم هوصله اسيوط وهطمن عليها وهسافر كمان الشيخ زايد هشوف لارض وهدفع الفلوس وهبدا انشاء فيه انشاء **** هتخلص خلال 4 شهور ما تقلقش
جدي فرح : تمام النهارده هيدخل حسابك مليون ونص اخضر وشوف لو محتاج تانى كلمني
انا فرحت وبوست ايدها: شكرا ياجدي المشروع هيكمل بفضلك هوعدك هكون عند حصن ظنك
وسبت جدي وطلعت قعدت عند الحريم جات قعدت جنبي خالتي كاترين
خالتي كاترين : اي يبني مش ناوي تجوز وتشوف نفسك
انا بهزر: الي عايزها اكبر مني ب8 سنين يخالتوو وكمان مش هينفع نتجوز في حاجه قويه تمنعني منها

خالتي بجديه: الحب مش بيعرف سن ياحبيبي اي المشكله

انا بضحك بصوت عالي: المشكله ان القمر دي خالتي

ضربتني في جنبي وبتضحك: عيل سافل غور من وشي

والحريم بيمووتو من الضحك عليها

وانا سبتهم وطلعت ركبت العربيه روحت الكافيه قبلني حسام هناك

الجزء السادس

((((شكرا جزيلا لككل شخص كتب تعليق شجعني وكل شخص كتب تعليق نقدني فيه وخلاني افتح عيني علي حاجات مهمه جداً وانا فعلاً بخد كل تعليقات وبجمعها وبفهم صورت كل وحد وبحول علي كد ما قدر اعمل الي هو بيفكر فيه عشان تكون القصه وقعيه بنسبالو وياريت بعض الناس تفهم ان البطل مش خارق نهائي ده شخص عادي عندو نموو مش طبيعي طلع لقي نفسه كده وكان بيخاف يعمل علاقات ولا حد يعرف مشكلتو دي لحد ما وقع في فخ المحارم تفتكرو هيقدر يصمد قصاد كل المحارم الي محتاجه جنس في حياته وخايفه تتفضح فا مفيش حل قصادها غير شخص موثوق من المحارم يسد مكان ازوجهم الي بتشتغل وسيبهم محرومين))))







خالتي كاترين : اي يبني مش ناوي تتجوز وتشوف نفسك
انا بهزر: الي عايزها اكبر مني ب8 سنين يخالتوو وكمان مش هينفع نتجوز في حاجه قويه تمنعني منها

خالتي بجديه: الحب مش بيعرف سن ياحبيبي اي المشكله

انا بضحك بصوت عالي: المشكله ان القمر دي خالتي

ضربتني في جنبي وبتضحك: عيل سافل غور من وشي

والحريم بيمووتو من الضحك عليها

وانا سبتهم وطلعت ركبت العربيه روحت الكافيه قبلني حسام هناك




حسام جاي عليا اول ماشفني قاعدت في الكافيه

: صباح الفل علي اخويا الرايق

انا مبتسم: احلي صباح علي عيونك يا حبيبي قلبي اي الدنيا طمني عليك

حسام قاعد معايا: فل الفل ياريق انت اي دنيتك مش بشوفك كتير يعني

انا: حقك عليا مقصر معاك يحب بس الدنيا معايا مش احسن حاجه وهو بجهز المشروع بتاعي في الشيخ زايد انشاء **** هعملك كافيه محترم هناك ماتقلقش

حسام مستغرب: بتتكلم بجد ولا بتهزر

انا بضحك ' جد الجد سدقني هعمل مشروع جامد المكان هناك رايق وناس فوق يابا وحاجه فخمه اااوي هعمل تصميم رايق هيعجبك جم فوق الدور كله تحت هيكون في كافيه حلو رايق محل سوبر ماركت كبير
ومحل سجاير وفب مستورد وفوق الدور الثالث هيكون عيادة كبيره لي خالتي كاترين عيادة نساء وتوليد حاجه رايقه ااااوووي

حسام بيحط ايدها علي كتفي : من ايدك دي لي ايدك دي يا خويا شوف انت هتعمل اي وانا معاك

انا بفرح: اكتر حاجه مبسوط عشانها بجد هنلم الشمل تانى هلم كل اصحابنا في المشروع ده وكل وحد فيهم لي حلم يفتح حاجه هشاركو عليها براس المال وهو يعيش بقي وانش**** هننجح معا بعض ونكبرر كلنا سوا

حسام مبسوط: من يومك بتحب الكل وقلبك طيب يا بوش وشوف انت هتعمل اي وكلمني قبلها عشان هشوف اخويا ينزل يمسك مكاني الكافيه هنا

انا بضحك : اخووك هيجبلك اجله هههه
عموم في وقت قريب هكلمك

حسام بيضحك:: هيخربها صح بس احسن من الغريب
وصح نسيت اقولك البت ريم جايه مبسوطه اوي وقالت ده بيشوي وخالته مارينا عسل اوي وحبيتهم وطيبين اوووي وبذات بيشوي صحابك جدع اووي
وكانت مبسوطه وبصرحه انا فرحتلها انه رجعت احسن من لاول وبتتخطي الي كانت فيه جميلك ده في رقبتي يابيشو

انا بصراحه حسيت بذنب اني نمت مع اخت صحاب عمري وهو وثق فيا اااوي كده بس برضو غصب عني هيا كانت غاويه وناويه مش بيدي سامحني يا صحابي

انا: عيب عليك يخويا واحد دي اختي الكبيره و**** وفي عيني

حسام: حبيبي يابوش تشرب اي بقي

انا بضحك: لو علي حسابك هات كوكتيل عصير مانجا وتفاح ههههه

حسام بيضحك: اول 70 جنيه هطير علي اول الصبح ياريتني ماسالتك

قعد يضحك ومشي

وانا طلعت فوني اكلم المهندس ماجد مسؤول عن حتته لارض بتعت الشيخ زايد عشان هشوف وصل لحد فين في الموضوع

انا مع مهندس ماجد في فون

انا: مساء الخير يا هندسه عامل اي

م ماجد: مساء النور يا بيشو عامل اي طمني عليك يارب تكون بصحه كويسه

انا: بخير الحمد**** انت عامل اي صحتك اخبارها اي

م ماجد: بخير دامك بخير ياغالي اي محتاج حاجه

انا : وصلت فين في الورق يا هندسه محتاج الموضوع يخلص ب**** عليك في اسرع وقت

م ماجد : خلاص ما تقلقش قولتلك كلها اسبوعين وهرن عليك تيجي تعمل توكيل المحامي بتاعك عشان يخلصلك الورق في حي الشيخ زايد عشان الموضوع يعتبر شبه خلص شويه صبر عشان لم تنزل تشتغل ماحدش يوقفك وتشتغل براحتك علي مزاجك وبكل صلاحيه الموقع والورق يكون كلو خلصان اطمن بس بعد ازنك ما ددمم انت تكلمت حولي 20الف من الحساب

انا بضحك: يارتني ما كلمتك عمومنا هيكون عندك بليل انشاء **** وعيش حياتك انت لم تحتاجني رن عليا بس شد حيلك شويه محتاج اشتغل الوقت بيروح مني سدقني

م ماجد: ما تقلقش كله في اونه وفي وقته هيكون جاهز سيبه انت علي **** بقي

انا: تمام يا هندس بعد ازنك
قفلت السكه مع المهندس وشربت الكوكتيل وخدت بعضي وطلعت وركبت عربيتي وطلعت علي كليه مريم مش عارف لي بقيت عايز اشوف يوستينا علي طول

اول ما وصلت كان لسع فاضل ربع ساعه علي مبال ما يخرجو من جوه فضلت اعمل ايه حاجه في فون لحد ما خدني الوقت ولقيتهم طالعين مع بعض وبيبصو عليا ويبتسمو من بعيد حاسس بيتكلمو عليا ولاد 😂

وصلو عند العربيه مريم من بره من شباك العربيه بتغمزلي: خد يوستينا و روح انت توكل علي **** جون جاي يخدني بالعربيه عشان النهارده بليل هيجي البيت

انا بضحك وفهمت هيا عايزه اي: احممم **** يسهلووو طيب ياعم ماشي بس ما تتاخريش وانا هوصل يوستينا وهروح

يوستينا ركبت العربيه معايا ومريم ضحكت ومشيت الوراه وانا خدت يوستينا الي عنيه منزلتش من عليا في المرايه هيا مش ملاحظه ان بخطف نظرة كل لحظه

يوستينا: وصلت لي اي في مشروعك

انا: لسع حوار لارض ده بيخلص بيخد وقت بعد كده هنزل شغل مره وحده خلي بالك ده هيكون مبني كبير يعني كذا حاجه مع بعض

يوستينا بتركيز: مش فاهمه طيب اديني مقسات لارض وهشوفلك اي الدنيا لاول في الطول والعرض والتربيعات وبعدين شوف انت هتعمل اي

انا: هفهمك كل حاجه هبعتلك الي المقسات والمساحه علي وتس
وشوفي انتي محتاجه اي مني وانا هساعدك فيه

يوستينا مبتسمه: محتاجه سلامتك بس سدقني وشكر علي الثقة دي بجد يعني

انا باصص في عيونها: انتي شاطره وتستهلي الثقة يا يوستينا بجد مش اي كلام

كنت وصلت قدم بيت السكن بتع يوستينا وهيا بصتلي ونزلت فتحت الباب وجات من الشباك

يوستينا: شكرا علي توصيله الجميله دي كنت عايزه افضل معاك اكتر من كده بس لزم امشي عشان اخويا جاي نهارده من البلد يخدني بالعربيه بجد

انا بفرح: اخوكي جااي نهارده يخدك يعني هيبات ولا هيمشي علي طول

يوستينا بستغراب: لا هيبات معايا وهيمشي الصبح لي في حاجه

انا بضحك : ما علينا دلوقتي لم اخوكي يجي انشاء **** اديني تليفون حته لو في نص الليل وانا هجي هتعرف عليه

انا عارف اخوها ابانوب كان معايا في الكليه شب جميل وراجل بجد وجدع وصحاب صحابوو ودمه حامي اااوي وبيعرف يتعامل مع الست ونسوانجي اووووي هههههه بس مش هخليه تعرف انن اصحاب دلوقتي حابب تكون مفاجأة

يوستينا مش فاهمه حاجه : عموم تمام اول ما هيجي هعزمك تجي تشرب حاجه عندنا وتشرفنا طبعاً علي اساس انك صحاب فكره مشررع وهتشغنلي فيه وهتيجي تشوف اخويا وتخد رايو انا هفهمو كده تمام

انا مبتسم: تمام يا جميل يلا بقي اتفضلي عشان الطريق و الناس ابعتيلي مسج علي الوتس لم تدخلي الشقه تمام

يوستينا مبتسمه : عيوني حاضر بعد ازنك

مشيت يوستينا وخطفت قلبي وعقلي ورحي وعمري بجد اي حلاوه وجمال ده انا وقعت في حبها بسرعه اااااوي وكمان البت محترمه وجدعه وغلبانه وعايزها تكبر وتنجح ودي حاجه كويسه هنشوف هيحصل اي في علاقه دي مستقبل
المهم خدت بعضي ومروح علي بيت عشان دلوقتي الساعه 1 الضهر الكل تقريبا نام وهروح عشان متفق مع مرت خالي ماجد نريمان علي معاد الساعه 1 هنروح نشوف هيحصل اااي
انا بصراحه هموووت و اعمل معها علاقه جسمها حلو وكيرفي ووطيزها عريضه وبيضه اوووووي وملامح وشها تحفه بس لزم اعلمها لادب لاول

المهم مشيت بالعربيه لحد علي ما وصلت البيت ركنت العربيه تحت البيت وقفلتها و دخلت البيت قبلتني جدتي سميره وجدي سمير بيتكلمو ويضحكو مع بعض

انا دخلت ببرود : **** **** **** رومنسي في عز الضهر طيب استنو الناس تنام طيب

جدي بيضحك : تعال تعال شوف الي حصل بنضحك عليك يا حمارر هههههه
جدتي بتضحك.: هههههه يخربيتك مش تقول يا حبيبي كنت مفروض اول وحده اعرف
انا وقف بملم مش فاهم حاجه : هو قلبتو الحفله عليا يعني ولا اي فهموني اي الي حصل
جدي بيضربني علي قافيه جامد وبيضحك: يعني جاي مبسوط وفرحان ودخل تحفل علي انا وستك طيب شوف الحفله الي كانت عليك هنا من شويه

انا مش فاهم اي حاجه: ايو اي بقي هيا الحفله دي حصل اي

جدتي بتضحك : الباشا مهندسه يوستينا والعربيه والتوصيله وبت خالك الي سبتها عند الكليه عشان خاطر ست يوستينا وهيا ياعيني مالقيتش غير جون ترن عليه يوصله وتعرفنا عليه كان شب عسل ومحترم وطيب وباين عليه ابن ناس

خخخخخ يابت الشرموطه يا مريم عشان تسهلي دخول الخول بتعك البيت تحطيني في موقف زباله مع العيله وحيااات كس امك لا فشخك يالبوووه بتعملي مصلحه علي قفااايااا اصبرري يالبوه يابنت المره المتناكه

انا بضحك : يجدي الود هيموت ويوصله وانا مش مديه فرصه نهارده صعب عليا قولت ياض شوف نفسك وسيبهم نهارده يشمو نفسهم ويعرفو بعض اكتر ووتعرفو عليه قبل ما يجي هو و اهلو بليل


جدي بيضحك : يعني مقصوده منك ياسيدي ماشي انا هكون مبسوط ليكم من قلبي مجرد ما هشوفكم سعادة هكون انا سعيد ومبسوط ياولدي **** يفرحكم وشوف عيالكم

جدتي بتحط ايدها علي راسي: انت راجل البيت في غياب خوالك علي البيت وانت كبرت ياولدي نفسي افرح بيك وشوفك عريس وشوف احفادي

انا مسكت ايديهم هم لاتنين وبوستهم: **** يديكم الصحه والعافية يارب ويطول بعمركم

جدي : **** يرضيك ياولدي

سبتهم وطلعت الدور التالت قصاد شقة مرت خالي امجد نريمان وخبطت علي باب بعد مابصيت الفوق ولاتحت والبيت هس هس

هيا فتحت من وره الباب وانا دخلت بسرعه وهيا قفلت لباب ولفيت لاوره بصيت عليها يا دين اااااااممممي اااااي الجسم الفاجرررر ده زبي بقي حديد من المنظرررر الفااااجر ده اااوووووووف يخربيت كدا هنط عليها افشخ كسمها دلوقتي بس لازم ابان هادي ومبقاش مدلوق

لبسه قميص نووووم بني بسود فااجر تحت كسهااا بشويه وبزازها كلها بررر اااوووووووف يخربيت كدا شكله بالقميص





دخلت الشقه وبعد ما بصيت علي شكلها وتفصيل جسمها وهيا وقفه تعض علي شفيفها بشكل مغري

سبتها ودخلت الشقه قاعدت علي الركنيه وقلتلها

انا.: بعد ازنك يا نريمان قهوه ساده

نريمان مبتسمه: عنيا حاضر

دخلت تعمل القهوه وانا وقلعت كل هدومي فضلت بي البوكسر بس قاعد وعضلاتي وزبي شكلهم مغري وقاعد فارد درعاتي علي الركنيه وشمم ريحه عطور في الشقه تحفه تجنن بصراحه
فضلت قاعد مستني تطلع وهشوف رد فعلها

اول ما طلعت وقفت تسمرت مكانها وعنيها بتفصل جسمي كلها وانا عامل مش وخدي بالي وبعدين حسيتها عرقت شويه وبعدين بدات تتحرك وحطت القهوه قدامي وووااااف علي بززززاااها مفصلين تفصيل ولا غلطه بجد جسمها كلووو بيلمع وريحه عطور طالعه منه تجنن توقف المخصي زبي كات بارررز اوي وهيا بتحط القهوه خدت باله منو وهو بينبض تحت للبوكسر وبارررز اااااوي وعضت علي شفيفها وقامت قعدت جنبي من غير ولا كلمه انا بصيت علي شاشه وقولت لنفسي مش همشي من غير ما نيك الجسم الفاجر ده

مرت خالي نريمان : هو اي حوار يوستينا ده حب جديد ولا اي

انا بضحك : تقولي كده بس مفيش حاجه رسمي لسع بس البت تستاهل تتحب يا نريمان

نريمان مبتسمه : مدم انت قولت كده يبقي ملكه جمال هستني اشوفها بفارغ الصبر

انا بضحك : انشاء **** قريب بس اي حلاوه دي شكلك تحفه قميص يجنن عليكي والمكان نضيف اااوي وريحته تجن يسحرر كده

مرت خالي فرحت اوي وتكسفت : بجد عجبك الجو والقميص

انا مسكت ايدها بوسته: مش الجو والقميص بس والجسم الي تحت القميص مغررري اوووي وحلووو اوووي وشكلك في المكياج عسل وملامح وشك تحفه بجد يا نريمان مش مجرد مدح وكلام

نريمان مكسوفه اوي : اول مره حد يمدحني كده و و اول مره اسمع مدح فيا وفي جسمي مش عارفه حاسه انى متلخبطه اوي يا بيشو

انا مبتسم و ماسك ايديها : انا هنا مش عشان اضربك ولا عشان اكون وحش معاكي ولا حته عشان انام معاكي وستفيد من جسمك ولا يهمني كل ده انتي جسمك حلوووو اوي وانا لو حصل ونمت معاكي هكون محظوظ ااووي سدقيني اني نمت مع معاكي بس انا هنا عشان اسمعك وتفضفضي سدقيني مش مجرد كلام ده فعل جربيني وهتشوفي يا نريمان

نريمان بتبص في عيوني : انت طيب وجدع انا مش وحشه زي ما انت عارف او شوفت يا بيشو انا طيبه وغلبانه اوي وحيد اوبويا وامي ماليش حد غير خالك في الدنيا دي كلها خالك مش وحش ولا قصر معايا كان نفسي يحصل حمل وخلف بس محصلش لحد دلوقتي خالك مش مقصر معايا في فلوس ولا في اي حاجه بحتاجها ولا في كشف بحتاجها بيعمل كل حاجه بس في حاجه دائما بتكون ناقص في علاقتنا مع بعض الجنس وهو مش بيقصر بس هو مدته قصيره بكتير 7 دقايق بس من غير رومانسيه ولا حب ولا دلع ولا مدعبات حاسيت اني مش مرغوبه وبقيت بعيط مع نفسي وبيسافر كتير اووي وانا ست محتاجه الجنس وجسمي شهوني ااوي مش عايزها كل يوم حته كل شهر مرتين هو بيغيب كل 4 شهور وبيجي اسبوعين بيعمل فيهم 3 او 4 مرت مش بيكمل معايا سهره حلوه لحد مافي يوم دخلت علي سوشيل ميديا عملت حساب تيك توك وهمي بقيت انزل صوري من غير وشي بصور مغريه لقيت تافعل رهيب علي موضوع ده وفي مره وحد بقي يبعتلي فلوس علي حساب ذي مكافأة كده وشجعني افتح لايف وبقي يرمي عليا مبالغ كبيره هو وحد تاني بس كنت بلبس **** ومحدش يعرف اسمي الحقيقي عشان كده تعلقت بشخص ده كان يهتم بيا وحكتلو كل حاجه عن حياتي لم عرف اني مسيحيه و متجوزها فرح وبقي يهتم بيا اااوي ويبعت فلووس اكتر لحد مابصيت في حسابي لقيت فوق مليون جنيه في 4 شهور بس مكنتش مبسوطه بفلوس كنت محتاجه اهتمام الناس بجسمي وشكلي احساس اني مرغوبه كان بيفرحني لحد ما في مره بقيت انزل اقبل الشخص ده في كفايه اسمو احمد مره في مره بقي يلمسني يحط ايدها علي فخادي يفعصهم مره خطف بوسه مني مره حضني مره طلبني نروح شقته ساعه بظبت وهيروحني البيت كنت خايفه ومتوتره اوى وفقت بعد ما تعبت كل مره من كلامه الي بيولعني وحركاته روحت معه الشقه بتعت مصر الجديدة 5 مرت كان بيخد برشام ويقعد معايا فوق ربع ساعه وسعات اقل مره صورني من غير ما اعرف وبقي يستفزني ويهددني بي فديوهات وهيفضحني وكده بس فضلت معها لحد ما في مره غاب يومين وظهر كان بيكلمني و بيتاسف وقلي مسحت كل حاجه و من نهارده ولا اعرفك ولا تعرفيني هو كان شب زيك بس غني ااوي بس دي كل حاجه سدقني مش عارفه انت عرفت منين بس كنت هحكيلك حته لو انت ما كنتش عرفت بس كنت مستنيه اليوم ده تكون معايا فيه
لوحدنا عشان تفهمني وتفهم مشاعري انا مش وحشه ولا شمال سدقني ولا شرموطه وبدت تعيط

انا قربت منه وخدته في حضني شويه لحد ما هديت وبقيت نايمه في حضني كنت بسخن وبولع بس لزم اهدي شويه بت صعبت عليا بصراحه ااوي رفعتها من حضني ومسحت دموعها بيدي وبوسته من دمغها ومسكت ايديها

انا بحنين وبلعب في شعرها : انتي ولا شرموطه ولا شمال انتي ضحيه شهوتك يا نريمان مافيش حاجه في الدنيا تخليكي تعملي كده شوفي امي بقالها 16 سنه محرومه من ابويا الي مسافر علي طول لم بيجي ما بيطولش وما فكرتش تعمل زيك تختار الحل السهل
انا شوفتك في الكافيه وبعد ما مشيتي جبت الود ده وكتفتو في مصنع خالي عماد وبوظتلو شكلو ومسحتلك كل فديوهاتك من عندو وخد درس عمرو وكنت متوقع انه هيبعد عنك بس كنت محتاج اعرف منك وفهم منك عشان انا مش هستحمل خالي يحصلو حاجه

هيا بتبص في عيوني اووي وفاجاة وقفت ومسكت

ايدي وانا مستني هشوف هتعمل اي قربت مني وسعت

ايدي عن بعضهم ورفعت القميص شويه الفوق وبان

لاندر ااووووووف وقعدت علي رجلي ونامت في

حضني وبتعيط ااااااووووووف زبي ولع من كسم

الجسم دهه عدلتها في وشي وهيا قاعد علي حجري

ومسحت عيونه وزبي تحت طيزها بظبط بينبض


وهيا بتبص في عيوني وعيونها بتطلع قلوب وفاجاة مسكت وشي وقربت من شفيفي خدتني في بوسه اممممم اوف طعم شفيفه عسل اااوي بقيت ابوس معها وهيا تبوس اوووووي وقيت انزل ابوس رقبتهاا وهيا يتتاووه ونفسه بقي سريع بقيت لحس وبوس في رققبتها وتحت ودنه وهيا بتتاوه جامد ومسكت شفيفه تاني وهيا بقيت تبوس في محترفه اول مره احس اني ضعيف في حاجه بجد هي بتبوس بحترراف وبقيت ابوس معها وبقيت تحرك طيزها لي وره ولي قدم علي زبي وفضلنا علي وضع 10 دقايق متتعه ما جربتهاش قبل كده البوس طلع مممتع بقيت تتحرك علي زبي بطيزها وقلعتها القميص ومسكت بزازها الي كانو من غير بره وبقيت اضربها عليهم وهيا بتتاوه جامد ونزلت مسكتهم حطيت وشي بين بزازها وبقيت ابوس كل حته فيهم وهي بدوس علي رسي فيهم اووي بتقولي

نريمان بتتاوه : اووف قطعهم ااااااااااااااه يخربيتك ياود اااااه مش قادره ااه امممم

بقيت ماسك بزازها في ايدي بعصرهم وهيا بتبص في عيون بمحن وتعض علي شفيفه وتقرب مني تبوسني من شفيفي وانا بعصر في بزازاها وصوت بيروح من المتعه وبعض شفيفه برحه وقومت قلبتها علي الركنيه بقيت هيا نايمه تحتي وانا فوقيهار وشدتني وبقيت تبوس في شفيفي ويجنون وانا بقيت مستمتع بكده وزبي علي باب كسها من تحت البوكسر وبيخبط علي


كسها وهيا بتغنج وتتاووه ووسبت شفيفه ونزلت لحس في رقبتها وبوس وهيا رافعه راسه لفوووق وبتتوجع وايدها علي راسي ونزلت علي بزاززهاا برضع منهم وبشفط حلماتها وبلحسهم ونزلت لحس لحد ما وصلت عند ثرتها وبقيت لحس فيه وهي شهقت وبقي جسمها يتحرك زي الحيه بظبت الفوق والتحت وانا بلحس من من ثرتها لحد ما وصلت عند كسها وهيا داست علي راسي علي نحايه كسها من فوق لاندر وانا باصص في عيونها الي كانه بتترجني اشيل حتته القماشه الي بيبني وبين كسها وانا اول ماحطيت ايدي علي لاندر عشان اقلعهولها وهيا بقيت تتحرك زي الحيه بظبت الفوق والتحت وانا عيني في عيونها بهيجان وممتعه


وقلعتها لاندر وانا باصص في عيونها ونزلت رااسي علي اول شفيف كسه ال كان شكلها مطربخ وجميل اووي ونضيف اوووووي وريحته تجنن طلعت لساني ومشيته علي شفرات كسها وهي صوته بقي عالي


وبدوس علي راسي لي تحت وانا بقيت افتح شفرت كسها ولحس في كسها



وهيا فاجاة وقفت ورمتني لاوره وجات قعدت بكسها فوق شفيفي عشان لحس




فضلت لحس في كسها وهيا صوت نغيجها بقي عالي ااااوي وبتحرك وسطهااا علي بقي البت البووه شرموطه مممتعه نيكك كسهه تحفهه فضلت لحس وهياا تصرررخ يصوووت نغج ومتعه لم حست انه هتنزل حركت نفسه لقدم ونزلت بعيد عن وشي ودي حركة عجبتني منه وترمت جنبي قومت وقفتها معايا وشلته علي ايدي وخدته ودخلت اوضه نوم وهيا مبسوطه ومولعه ورميتها علي سرير وهيا بتبصلي وبتقرب مني وبتحرك ايده علي زبي وانا وقف علي سرير وقلعتني البوكسررر وزبي تنتررر في وشها وهيا فضلت تحرك وشها علي زبي وتشم في ومسكتوو بيدها وبتبص في عيوني بأثر وانا مسكت شعرها ورفعت وشها وبوست شفيفه جامد وهيا ماسكه زبي بتحرك ايديها عليها ونزلت علي زبي وانا ماسك شعرها وبقيت تلحس راس وتعض علي شفيفه


نريمان بنظرة متعه : اممممم زبك حلوووو وكبيررر وعريض اوووووي هيدخل فياااا ازي دهه ااممممم يجنن

وانا بجرك وشها علي راس زبي وهيا بدات تدخل راس زبي في بقه وحدها وحده وتمص وتطلع وتدخل وتف عليه وتدخل بقه اوووووف متعه راهيبه وبقيت تدخل اكتر لحد ما دخل اكتر من نصه في بوقها وهي بتخشررر وتنغج وانا دايس علي راسها علي زبي وبتخد نفسها بعافيه وتمص وتلحس بشكل يجنن بيخيلي جسمي يتكهربا بجد اووووف يخربيتك وفضلت تمص وتبص في عيوني وبتثيرني بالحركة دي



ووبقيت تمص بحترررررف عالي وتطلع زبي وتف عليه كتير وترجع تمص لحد ما زبي دخل كلها في بقه وكانت هتمووووت مني وااانا دااااييس علي راسه وبنزل في بقه اوووول مرهه انزل بسرعه دي مكملتش نص ساعه بس بت متناكهه مصهااا ممتعع فشخ



ما ستحملتش الوضع كتير وووهيا بتمووووت مني ونزلت في بقه وهيا بتسمت وبصت في عيوني ومسكت زبي بيدها وكملت لحست كل البن مسبتش اي نقطه ومسكتهااا من شفيفه وووبوسته بعنف وزبي لسع صلب ورميته لاوره علي سرير وهيا بترجع وبتفتح في رجليها وبتبصلي بمتعه وتعض علي شفيفها وقربت منه وانا علي خري ومسكت شفيفه بوس وبحركك زبي علي كسهاا وهيا بتنهت وكسها بيبنبض وبيفتح اااوووي وبتشد في ملايه وانا اول ما دخلت راس زبي برقت بي عنيها




ووبقيت تصرررخ

نريمان : ااااااااااااااه براحه لي دخلتووو كلوووو يخربيتك هموووووت

انا بنيك براحه بضحك:: كسمك دهه راس بس

نريمان بتشخررر.: اااه بيوجع اووووي كسي تشق نصين مش قادر بجد اوف مش حاسهه بكسي

وانا مش سال فيه وفضلت زق في زبي لحد ما دخل نصه قلت هنيكها شويه لحد ما تتعودد

نريمان بشخيررر وصوتت صحي النايم: برررراحه ااااه لي وبتبكي بجد مش قادره ااااااااااااااه كسي بيوجعني تشقيت نصين

فضلت تدخل وطلع وفضلت تتوجع لحد ماتعودت بقيت تجوابي معايا بسرعه

نريمان : اااهه بيوجعني اووووي زبك كبيررر اوي بجد بس ممتع اووووي كمل نيك يسررررعه ااااااااااااااه مش قادره بجد

وبقيت اسرع في نيكي فيه وافيش غير صوت لحمي بيخبط في لحمها وصوت اهاهته

نريمان بمتعه: ااااااااااااااه براحه اول مره اتناك بجد اه براحه اااف مش قادره عايزك تكمل اااف ااااااااااااااه دخلووو كلو عشان خاطري ااااااااااااااه

سمع وطاع بدات ازق في زبي وحده وحده لحد مدخل كلووو وهياا صرخت رحت مسكت شفيفه في بقي وسبت كسها يتعود علي زبي من غير حركه وفضلت ابوس فيه وهيا كاتمه صرختها وجعها وفضلت انيكك فيه براحه لمد خمس دقايق وبعدين فضلت اسرع دخول زبي وهي فتحت رجلها اكتر ومسكتهم وبقيت تووجع وتطلب اكتررر

نريمان بمتعه : ااااااااااااااه بيوجعني حاااسه في نص بطنني بجد ااااااااااااااه يخربيتك اافشخني ااااااااااااااه اااف اف كمل اسرع

فضلت اسرع وهيا بتصرخ وانا بنيك بكل قوتي وهيا صوتها بقي عالي وانا نسيت ان في حد معانا في البيت
وبقيت زي التور وهيا بقيت عايزها تتتاك وخلاص وبعد خمس دقايق سحبت نفسها وقلبتني علي ضهري وبصتلي في عيوني بتحدي ومسكت زبي. وقعدت علي زبي مره وحده وبيقت تطلع وتنزل بسرعه راهيبه علي زبي

نريمان : ااااااااااااااه يخربيتك جامد حاسسه نفسي طايرره علي صروخ افشخني ااااوييي ااااااااااااااه اه ممتع زبك ممتع ااااااااااااااه

فضلت تطلع بكل جسمها وتنزل بسرعه رهيبه فضلت تتناك لمدّة ساعه الي ربع لحد منزلت خمس مرات وجسمي كلو بقي لبن وافرازت منها وتغرقت وهيا بقيت شرموطه بمعني الكلمه وبعدين قلبتها علي سرير ودخلت زبي مره وحده وهيا صوته علي وبقيت اسررررع في نيك لمدّة خمس دقايق كمان ونزلت في كسهااا ومحستش بنفسي ولا هيا حست بنفسها ونمت جنبها وهيا بقيت تتهت بصوووت عالي و ايدها علي صدرها بصيت في ساعه لقيته 4 قمت مفزوع البيت كلو تقريباً صحي لبست هدومي من غير ماتشطف وفتحت الباب وطلعت من غير ولا كلمه وهيا سبتها علي سرير مش قادره تقوم
اول ما دخلت شقتي لقيت امي نايمه علي ركنيه ااووووف بقميص نوووووم احمررررر موووووت سبتها ودخلت اخد ددوشش
دخلت سريع خدت دوش وغيرت هدومي كلها وحطيتها في سبت الغسيل ونمت علي سرير ارتاح بصراحه تعبت اووووي ونريمان كانت جامده اووووي بصراحه متعتني متعه حياتي روحت في نوم شويه

تحت في شقه خالي عماد مريم وامه اميره قاعدين مع بعض في الرسبشن بيتكلمو

اميره مبتسمه : مريم يا قلب امك عايزه اكلمك في موضوع مهم بما انك نهارده جيلك عريس وهتبقي مسؤول من راجل

مريم مستغربه : سماعكي يا ماما في اي قلقتيني

اميره مبتسمه: هكلمك بصراحه بس من غير خوف اعتبريني صحبتك دلوقتي ويهمني اشوفك مبسوطه بس الموضوع ده اخرته اي يعني هيفضل مستمر لحد مايوصل فين

مريم متنحه مش فاهمه حاجه : موضوع اي مش فاهمه بمانه اي حاجه ممكن تفهميني

اميره مبتسمه : علاقتك مع بيشوي هتنتهي امتي هتوصل لحد فين من غير لف ودورن شوفتكم علي السطح وسمعت كل حاجه ووسبتك بمزاجي ومرضتش احكي لي ابوكي اي حاجه عشان دي جرايمه ومصيبه لو حد عرف هتموتي انتي وهوه

مريم بتعيط وبتببرر: غصب عني يا ماما انا بنت وكبرت وبقيت محتاجه الحب ومن للي بشوفه من صحابتي البنات مع شباب بقيت اغير منهم مالقتش غير بيشوي وبتعيط انا اسفه عشان خاطري بلاش بابا يعرف عشان خاطري ياماما مش هعمل كده تاني

اميره بتهدي في مريم : اهدي يا حبيبتي ياقلب امك مش بقولك كده عشان تبكي وتخافي انا عارفه ان الكليه والبنات دلوقتي بقيت متحرره ذياده عن الزوم والحمد**** انك عملتي كده مع بيشوي احسن ما كنتي عملتي كده مع حد غريب و هدادك بي حاجه وكانت حياتك بقيت جحيم
انا هقولك كام كلمة من ام لي بنته وبعدين خدي قرارك بي ايدك
مش هبعدك عن بيشوي عشان عارفه لو ده حصل مني بعافيه هترجعي تاني هسيبك لوحدك لحد ما تبطلي من نفسك عشان هيكون في حد في حياتك وده حرم لزم تكوني محترمه العلاقه بينك وبين خطيبك وهيكون جوزك عارفه ان الموضوع هيكون صعب في لاول بس هتتعودي

مريم بتبكي : مش هوعدك بجد مستحيل حته بعد الجواز ده يحصل بيشوي بقي ملكني دلوقتي انا بقيت محتاجه بيشوي اكتر من جوزي مش عشان هو بيعمل معايا علاقه وبيمتعني لا عشان انا بحب بيشوي بعشقو بموت فيه فهمني

اميره مستغربه : مدم يا بنتي بتحبيه كده وعايزه لي ما وفقتيش بيشوي يتقدملك لي
هتجوزي حد تاني وتظلميه معاكي وتظلمي نفسك لي

مريم بتمسح دموعها : بيشوي مش بيحبني يا ماما بيشوي بيحب نفسه بس بيشوي غير اي شب في سنه من قبل ما يعمل العلاقه معايا وهو رفضني هو متفق معايا من قبله اعمل كل ده قدمكم عشان تسدقو اني مش عايزه بيشوي بس العكس صحيح هو عمل معايا علاقه عشان انا هدادته اعمل مع اي حد في كليه ذي صحابي البنات ما بتعمل وما حدش يعرف حطيتو تحت ضغط وضربني بسبب الموضوع ده بس في لاخر وفق وبعد الموضوع ده محصل بيني وبينه عرفت ان بيشوي عنده تعب في العضو بتاعه مش طبيعي الحجم بتاعه كبير ممكن يعدي 25سم وكمان بيطول في العلاقه لم قعد معايا وفهمني كلام ده فهمت منه انه راح لي كذا دكتور ذكور في مصر وهنا في المنيا وكل الدكاترة بتقول انه طبيعي ومش طبيعي عشان مش باين حالته دي بتعبر عن اي بيشوي فضل مخبي السر ده عن الكل لحد دلوقتي ما حدش يعرف السر ده يا ماما عشان كده بيشوي لقي موضوع العلاقه معايا بيخلي العضو بتاعه يكون في حاله كويسه انا بحكيلك كل حاجه عشان عارفه انك بتفهميني وبتحبيني وهقولك سر كمان وياريت تفهميني عشان انا مش هخبي عليكي حاجه تانيه جون الي هيكون خطيبي عارف بكل حاجه بعملها مع بيشوي وهو موفق علي كده حته بعد الجوز

اميره بتطلم علي وشها : يا مصيبتي يا مصيبتي عارف اي انتي مجنونه صح مجنونه في راجل في الدنيا كلها يوفق مراته ترافق حد تانى مش تنام معها انتي مجنونه لا لو مش مجنونه وكلامك صح يبقي جون مش تمام لا خول لا ديوث علي اهله بيته ومستحيل اوفق انك تجوزيها علي جثتي الجوازه دي تم فاهمه

مريم بتهدي مامتها : لا يا ماما جون مش كده سدقيني جون كويس اوي وطيب كمان هو نشاء في بيت متحرر امه و اوبوها متحررين و اخواتها البنات دول عايشين في التجمع الخامس ابوها غني اوي الود كبر علي كده لقي اهله كده بس محدش قرب منه ولا لمسه سدقيني هو عارف اني بحب بيشوي وعارف انه ابن عمتي وهو من زمان بيحول يقرب مني بس كنت علي طول امنعه

يقرب مني بس كنت بنفضله علي طول سدقيني هو وفق عشان عارف اني كويسه ومستحيل اعمل كده مع حد تاني وهو وفق عشان انا عايزه كده عشان انا عايزه يكون عارف كل حاجه عني الجواز عندنا مفهوش طلاق مكنتش عايزه يعرف بعدين ويطلقني فاهمه

اميره مصدومه من الي بنته الملاك او الي كانت فاكرها ملاك بتعملو وبتضرب كف علي كف

اميره مصدومه : انتي هتروحي تعيشي مع اهله دول انا مستحيل اوفق انك تعيشي مع الناس دي انا مش موفقه اساس علي الموضوع كلها انتي مريم بنتي الملاك الي عندها 20 سنه دنا بخاف البس لبس ضيق قصاد اي حد في العيلة عشان ابوكي دمه حامي وممكن يقتلني لو ده حصل الي مطمني شويه انه مع بيشوي انا مش خايفه من بيشوي انا خايفه مستقبل الموضوع يتطور بينك وبين جوزك وطلب منك حاجات تانيه مستحيله ويفضحك انا خايفه اوي عليكي بلاش الجوازة دي عشان خاطري

مريم بتهدي مامتها : ماتخفيش عليا بيشوي عارف كل حاجه وعدني انه لو عمل حاجه معايا هيقتلو وهو قابل بيشوي وتفقو علي كده وش لي وش ولو علي سكن بيشوي ما كنش موفق زيك علي بيت اهله عشان كده هيشتري ليا شقة في الزمالك جنب شقة بيشوي وهيكتبها با اسمي وكمان معها شقة في مصر الجديدة هيكتبها بااسمي ده الي اتفق عليها هوه وبيشوي وكمان هيشتري ليا عربيه احدث موديل وهيكتبها بااسمي وهيفتحلي حساب في البنك وهيحطلي فيه 10مليون جنيه ده كلو عشان ما يفكرش يعمل معايا اي حاجه ولا يجبرني علي اي حاجه فهمني يا ماما

اميره مصدومه من لارقام والكلام ده : هو بيشوي عمل كده معاكي بجد ده راجل من ضهر راجل بجد كده انا بالي ارتاح شويه

مريم مبسوطه : ماتقلقيش من اي حاجه بيشوي هيحضر النهارده وهيقول كل ده ماتقلقيش


اميره برضو قاعده قلقانه شويه وساكته بس من جواها مبسوطه لي بنته انه هتبقي ست بيت وليه كلمه وهتسطير علي جوزها وهتعمل الي هيا عايزها


نرجع عندي انا كنت صحيت من النوم وخدت دوش كمان وقاعد علي سرير بي البوكسر بس وبلعب فيفا موبايل عشان وصلت لفل وحد في للعب المباشر والمنافسه بقيت صعبه والخصوم بقيت حاجه مستحيله و**** بس هغلبهم برضو منا خارق 😂😂👋😁

بعد شويه لقيت امي دخله تصحيني فتحت باب الاوضه لبس نفس القميص الفاجر لاحمر اوووف طويل ومفتوح من الجنب وصدرها نصو بارز من القميص وحاطه مكياج روعه شكلها كيوت وعسل دي ملكه جمال من حلاوتها بصيت علي عيونه وضحكت وهيا جات تضحك وقعدت جنبي علي سرير وانا مكمل لعب في الفون

امي مبتسمه : انت بتضحك علي اي يا وسخ انت جيت امتي من بره صحيت لقيتك نايم مش حاسس بنفسك عشان كده مرضتش اصحيك خالك عماد رن عليك بيقولك العريس جاي الساعه 8 دلوقتي الساعه 6ونص قدامك ساعه ونص

انا مبتسم : ياست الكل بضحك علي جمالك وذوقك الحلو في البس شكلك حلو اوي بمانه
كنت بخلص حوار تبع لارض بتعت الشيخ زايد مع المهندسه يوستينا وكلام خدنا

امي بتضحك : وحيات امك مهندسه اممم هعمل نفسي مش مسدقه وبرضو مش هسدق كلام مريم عشان كنت حاسهه بتحور عليهم تحت عشان تخلع من حوار معين بس يوستينا دي بصراحه مهندسه ولا في حاجه تاني

انا بضحك : لا مهندسه يا ست الكل وممكن تكون حاجه تانيه بس علي حسب لسع هنشوف الدنيا فيه اي فهمني

امي مبتسمه : تمام الي يريحك يا قلب امك ابوك جاي الشهر الجاي علي فكره مش عارفه بس تقريباً جاي ومش راجع تانى

انا بزعل : بتتكلمي بجد يجي بالسلامه انشاء **** وهحشني بمانه كافيه سفر لحد كده وانا هفتح المشروع وهو هيدير كل الكلام ده عشان هو بيفهم في حسابات وبيعرف يسوق المشريع يبقي يساعدني في مشروعي وبلاش سفر تانى وهنعمل فلوس احسن من بتاعت امريكا انشاء ****

امي بزعل : انا فرحانه وزعلانه يا بيشو انا مش عارفه عملت كده معاك ازي انا ضعفت معاك ومش عارفه انسي الي حصل انا كنت مبسوطه وكنت فرحانه اوي بس وقت العتاب وتانيب الضمير بيكون صعب اوي بيوجع الشخص فهمني

انا قومت وحطيت ايدي علي شعرها : بصي يا ماما انا حسيت في نفس اليله انك محتاجه لي كده وعارف انه كانت ليله صعبه عليكي وعارف الموضوع مش سهل ان ابن ينام مع امه المحرومه ويستغل النقطه دي انا ما عملتش كده نهائي بس انا حسيت بيكي وبضعفك وكويس ان ده حصل بيني وبينك احسن ما كان حصل مع حد من بره وكنت اول وحد هقتلك وقتها انا لو عملت كده عشان بحبك وبحب اشوفك مبسوطه وضحكتك رجعتلك من تاني انا اسف اني بكلمك بطريقه دي بس بلاش تسيبي نفسك الضعف والتعب نفسي لو مش عايزها يحصل بينا حاجه تاني خلاص كاني محصلش اي حاجه وبرضو لو عايزها العلاقه دي تكمل انا مستحيل هشوفك بصوره غير انك امي وحبيبتي وكل حياتي سدقيني ولو علي ابويا هيكون مشغول كتير وفي اي وقت نقدر نعمل علاقه

امي بتبص في عيوني مبتسمه : اتا محتاجه العلاقه دي تكمل بيني وبينك عشان انا استحملت عشانك كتير وعارفه انه غلط وحرام كمان بس الخطوات الي حصلت بينا مستحيل ترجع زي لاول بس عشان خاطري سيبني انا الي اطلب الموضوع ده منك لحد ما تعود عليك وبعدين هتلاقيني حاجه تانيه خالص معاك علي السرير بس سيبني اكسر حاجز الامومه لاول وبعدين هخليك تنسي اسمك وبتحط ايدها علي وشي

انا مبتسم : مستني اليوم الي هتكوني في علي راحتك معايا وهنسي فيه اسمي بفارغ الصبر سدقيني وشديت وشفيفه علي شفيفي ورحت معها في بوسه

امي بمحن : ااامممم بحبك اوي امممم امووووووهه

انا : بعشقك يا ماما امممم موووووهه

امي : امممم موووهه موووح موووووهه

انا : موووح موووووهه بحبك اااووي
مسكت شفيفه بوس ومص برومنسيه وحب وايدي بتلعب في صدرها وطلعتهم من القميص وبلعب فيهم وهيا ماسكه ايدي بتحركها علي صدرها وانا بقيت امص في شفيفه برومنسيه وحب ودلع وهيا بتبوس حلووو اووووي وفضلت تبوس وانا ابوووس لمدّة خمس دقايق بعدين نزلت بين بزازها براسي وهيا بتشهق جامد ونفسه بقي عالي وانا وشي بين بزازها وهيا بتحركهم يمين وشمال وبدوس علي راسي وانا مكمل بوس في بزازها ومسكت حلماتها بوس ولحس اامممم وبقت ارضع من حلماتها وعضهم وهيا بتتنفس بسرعه وبتشهق جامد وبعد خمس دقايق كمان هيا رفعت راسي وبصت في عيوني بشهوة ونزلت رجلي من علي سرير وهيا نزلت قعدت علي لارض وبتبص في عيوني جامد وبتلم شعرها الفوق وقلعتني البوكسر وضرب زبي وشهها وهيا سرحت بوشها علي زبي يمين وشمال ومسكت زبي بايده لاتنين وبتبص في عيوني بشهوة وضحكه وبدات تمص في براحه في راس زبي وتلف لسانه علي زبي وتدخل راس تمص وتطلعه ومصهااا تحفهه محترفه بت الشرموطه مسكت راسه ودخلت نص زبي في بقها وهيا بتمص وبتبلع ريقه بالعافيه وصوت مصها بقي عالي وفضلت تطلع وتدخل زبي في بقها بسرعه وانا ماسك شعرها وهيا بتمص بحتراف بت البووووووه وانا حاسسس اني هنزل مسكت شعرها وفضلت ادخل زبي لحد مادخل كلوووو وحده وحده وبعدين بدات ادخل سريع شويه وبقيت كانه بتموت لحد مدخلتووو كلووووو في بقههه وهيا شهقت جامد وسبتووو لحد ما نزلت كل لبني في بقه وهيا بلعتووو كلووووو ولحست زبي وما تكلمتش وفضلت تلحس في زبي لحد ما نضفتها وبصتلي وضحكت اول مره انزل مكملش ربع ساعه بوس ومص بس هيا جامده بت الشرموطه دلع وبتهز بزازها بتغريني اووووف حطت زبي بين بزازها وبتعصررووو وسط بزازهااا اوووف زبي صفي كل البن الي باقي علي صدرها وهيا بقيت تبصلي وتضحك وعصرت زبي وبعدين سابت زبي وجات قعدت جنبي امي بقيت جريئه شويه لا شويتين و**** اوووووف

امي بمحن : انا نزلت مرتين يخربيتك طولت كافية كده عشان معاد العريس وهتكمل بليل بعد ما ترجع من الجم هستناك

انا بصيت في الساعه كانت 7 وربع فاضل ساعه الي ربع لزم هيا تجهز وانا كمان : تمام اليله كمان هترقصيلي بسمع ان رقصك ممتع وبغمزلها

امي بتضحك يصوت عالي : رقصي بس الي ممتع بس مش مشكله بليل هنشوف يا نور عيني اي الممتع فيا

انا بصيت في عيونها وهيا ضحكت وطلعت وانا تقريبا وقعت مع شرموطه كاتمه الشرمطه 16 سنه وهتطلعهم عليا احييييي كسم دين امي 😂😂😂


المهم دخلت لبست طقم كلاسيك جامد وظبت شعري
شعري اساس ناعم اااوي وحلوو بيخلي شكلي حلوو اوي مع تقسيمت عضلاتي حاجه فخمه بجد من زمان وانا لبسي وشكلي حلووو اوي طلع لي امي و ابويا شكلهم حلووو وابيض وشعرهم ناعم وخد منهم مكس كده لبست الطقم وظبت نفسي كانت الساعه 7:46 كان فاضل ربع ساعه علي الساعه 8:00 امي كانت لبست ونزلت تساعد الحريم قفلت الباب ونزلت لقيت جدي سمير وجدتي سميره وخالي عماد وخالي امجد كان رجع من السفر وخالتي كاترين وخالتي مارينا و امي ومرت خالي اميره ومرت خالي نريمان وكلهم لبسين عبيات شكلها حلووو اوي وسعه وشيك كده ودهب وسلاسل دهب وحاجات فخمه تقريبا عشان يشرفو مريم قصاد اهل جون عشان هم اغنيا اوي
المهم نزلت مرت خالي نريمان اول ما شفتني ضحكت وصفرت من بعيد انا بضحك في نفسي لسع فاشخ كسك يالبوه من ساعتين تلاته لزم تصفري وتطبلي

نزلت وسطهم وكلهم بيبصفرو ويضحكو والعريس وصل عليا انا وانا بضحك وخدوني تريقه مش زمانك انت العريس ووه وه وكلام ورغي كتير بضنوني و**** 😂

فضلت ارغي معهم شويه لحد ما خبط الباب ورح فتح عمي عماد الباب والكل قام يسلم وانا فضلت في الصف لاخير طبعاً 😂😂

المهم كان جاي جون بشكل لطيف ولبس حلو بدله كامله وبرفان وماسك بوكيه ورد احمر فيه فلوس كتير كلها 200 ورقه صحيحه كان نفسي اخدو واطلع اجري و**** 😂اااالود ده فخم وبيعرف ينقي هدايه بصراحه مش باين عليه عيل خول خالص 😂😂😂

ومعها ابوها برضو لبس بدله شيك و امه اووووووف ست 40 كده جامده شعر اصفررررر اي وصدررر اي ومنطلون اسود اييييي ولبسه بلوزه حمره مرصعه دهب اوووووف نص فلق بزازها باين حاجه جامده وشكلها عسل اوووووي وطويله يمكن 175 سم بجد ميبنش عليه ان عندها 40 سنه نهائي

اووووف اخته 18 سنه ااووف اوووف حته مليف دخله بتضحك ولبسه فستان 👗 احممررررر جامد لحد تحت ركبته بشويه ولبسه طوق دهب جامد اووووي وشكلها كيووووت اوي وضحكته حلوووه اوي انا متوقعتش الجمال ده كلو يطلع من الخول جوووون

المهم سلمت عليهم وبتسمو في وشي وخدت جون وحضنتو كمان وقلتلو في ودنو : مكنتش اعرف ان عند مكن وحلاويات كده وبضحك وهو ضحك وبصلي ودخل قعد جنب امه وابوها و اخته جنبهم علي شمال
وباقي العيله قاعده قصادهم والحريم كلها دخلت المطبخ مافيش غير اميره قاعده ام مريم وفضلو يتعرفو شويه ورغي في شغل ومصالح و اوبو جون طلع راجل اعمال مهم اوي ولي تقله في البلد ومعها شركات طبعاً وباين انه راجل محترم وذوق وبيتكلم بثقة و هادي خالص اسمه جورج عندها 48سنه و ام جون المكنه اسمها مريان حته بلدي صروخ عندها 43 سنه و اخت جون الصرووخ اسمه ماريا عندها 16 سنه وانا كنت فاكرها 18 البت بطايه اااوي وضحكتها حلووو اوي وصدرها وجسمها بحجم منسق اااوي بجد وعليه بياااض بيلمع وانا عيني منزلتش من عليه هيا وامها بصراحه وحسيت ان امه خدت باله مني

مريان لام: انت بقي من اول ما دخلنا ساكت انت اسمك ااي

انا مبتسم وبثقه : نورتونا طبعاً ياست الكل بس انا سيبكم تتعرفو وانا في لاخر طبعاً هههه انا اسمي بيشوي العروسه تبقي بنت خالي الكبير و انا في مقام اخوها الكبير

عم جورج : يا بيشو شكلك رياضي وشب مجتهد انت لسع بتدرس ولا شغال اي

انا مبتسم : انا وخد كليه حسابات بس مش غاووي حسابات فا بجهز في مشروعي الجديد انشاء ****

عم كورج بتركيز : ناوي تفتح مشروع اي انا بحب الشباب الطموح بجد

انا مبتسم : مشروع كببر انشاء **** في الشيخ زايد هيكون مكان تسويق كامل هفتح جم دور كامل وفوق هيكون عيادة دكتور نساء لي خالتي كاترين طبعاً وتحت هيتم تقسيم المكان كافيه محل كشك مول يعني لسع المهندس بيجهز الرسم انا طبعاً عامل ده كلو عشان الجم عشان انا غاوي رياضه وبحب الرياضه

جورج مبسوط مني : بجد برافو عليك يا يبني **** ينجحك وكمان انا هساعدك هبعتلك فرع كامل من عندي يمسكلك المشروع من اول الحفر لحد ما تستلمه سوابر لوكس

انا ببصص علي خالي امجد وبضحك وهو بيبص عليا وبيضحك

عم جورج مش فاهم : اي الي بيضحك في كلامي ياشباب
خالي امجد بيضحك : انت جاي تخطب لي ابنك ولا جاي تقطع عليا ولا اي الدنيا

الكل قعد يضحك وانا كمان صراحه الموقف عسل عشان خاالي امجد معها شركة مقولات كامله وهو متفق معايا هيمسك المشروع كله 😂😂

عم جورج بيضحك : انا اسف و**** نسيت خالص انك معانا بس انا بتكلم بتلقائي عشان عايز اسعدها احنا هنبقي اهله يهمني ما يكونش ناقصه حاجه وبرضو في اي وقت هتحاتجو اي حاجه تليفون وحد وهتكون خلصانه ليا حابيب كتير في الشيخ زايد ماتقلقش من اي حاجه

انا مبتسم : انت زوق ياعم جورج وبجد شكرا ليك من كل قلبي علي جدعنتك معايا دي وانا هوعدك اول ما هنحتاج حاجه هتكون انت اول حد يعرف

هو بتسم ليا وبصيت علي ماريا بنته بطرف عيني لقيته بتتكلم مع امها وبيضحكو وبيبصو عليا ما فهمتش لي وبعد شويه ررغي دخلت مريم بس اي بت الشرموطه لبسه حتته فستان ازرق مووووووت طويل ومحترم بس مكياج اي وشعر اي اووف شكله يجنن بجد وجابت الشربات وبقيت توزع علي الكل لوكانت جايبه فنجان قهوة قدمتها لي خطيبها وخدو منها وبتسم وهيا بتسمت وحطت الصنيه علي السفرة وقعدت جنب خطيبها وهو بدا يشرب القهوه بس حسيته بيحزق كده ومريم بتضحك وبتبص عليه فهمت ان القهوه فيه ملح هههه 😂 وهو يا عيني بيشرب بالعافيه لحد مخلصها وانا همووت وهضحك بس مش قادر خلص القهوه وحطها علي فنجان وحط جنب الفنجان تقريبا رزمه فلوس يعني يمكن يعدو 30 الف تقريبا كده وامه طبعاً عليه زغروطه جامده حريم البيت تسكت ترد من جوه بكام زغروطه فشح بصراحه 😂
وبدو يتكلمو ودخلو في تفصيل المهمه وموضوع الشقه هنا بدات اقطاع خالي وجدي وقفتهم علي كلام عشان دول عبط ومش فاهمين حاجه بجد
انا مبتسم وبثقه : بعد ازنك يا جدي بعد ازنك يخال انا اسف بص ياعم جورج انا مش طماع ولا فين الموضوع الطمع ده والفلوس معانا الحمد**** لو ولعت فيه مش هتخلص

عم جورج مركز : يحبيبي انا جاي وعارف هتكلم وهناسب مين يعني مش محتاج اعرف ده كلو


انا مبتسم وبثقه : ده حقك تسال وتعرف وبرضو انا بوضحكلك كلامي في لاول انا كنت طالب من ابنك شقه في الزمالك وشقه في مصر الجديدة لي اختي طبعاً مريم ويتكتبو با اسمها طبعاً ده غير العربيه وحساب في البنك 10م

عم جورج مبتسم : ده كلو تمام انا موفق عليه و جون جه خد راي في الموضوع وانا وفقت علي طول مدم النسب والبت كويسين

انا مبتسم : شكر جداً لي ذوق حضرتك طبعاً بس انا اسف ده كلو هيتغير شويه

عم جورج وجون بيبصو لبعض

جون : اي يا بيشو هتحرجني قصاد اهلي مش كل حاجه كانت خلصت وتفقنا علي كل حاجه

انا ببص لي عم جورج وجون : بص يا جون يا خويا بص ياعم جورج انت دلوقتي هتشتري عندي شقه الزمالك بي 13مليون جنيه تمام وهتشتري شقه مصر الجديدة 15مليون جنيه مجموع 28م تمام و 10م في البنك كده 38م وقول تجيهزات هنا وهنا 2م كده الحسبه بتعتنا 40م جنيه مظبوط

عم جون بتركيز : تمام حسبتك صح الصح
ومظبوطه بس انا مش فاهمك

انا مبتسم : دلوقتي الي 40م هيدخلو حساب اختي مريم وهيا يبقي ليه حق التصرف فيهم كما تشاا تمام

عم جورج مركز معايا : تمام حقك بس هيسكنو فين و انت رافض انهم يسكنو معانا في البيت علي كلام ابني جون ومعك حق بيت العيله كله مشاكل وكده احسن ليهم

انا بضحك وببص علي خالي عماد وخالي امجد وجدي بيبصو علي كلام وفاتحين بقهم

انا مبتسم : جدي سمير وخالي عماد وخالي امجد وانا طبعاً هنقدم فله كامله العروسه كا هديه انشاء **** في الشيخ زايد في المشروع بتاعي وكمان هتتكتب باسم مريم طبعاً اي رايك في كلام

كلهم بيبصو لبعض وخالي عماد وخالي امجد ومريم وجدي مش فاهمين حاجه بس مبسوطين

عم جورج مبتسم : انت مش سهل سدقني وكمان عبقري ودماغك سم وعشان كده يا مريم يابنتي انتي ليكي في ذمتي 40 م و 10م 5مني و5من حماتك المُستقبلية كاهديه شرف يبقي ليكي 50مليون هيدخلو حسابك يوم السبت انشاء **** وبكده نقول مبروك ونحدد معاد المحضر

انا مبتسم : انت عملت الي عليك بس في حاجه ناقصه

عم جورج بيضحك : انت بتطلعلي منين يبني بس اي كمان ناقص

انا مبتسم : هو في جوز من غير دهب برضو

عم جورج بيبص لي جون ويبتسم وبصت عليهم ماريان امه جون وطلعت علبه شكلها ذوووق اوي من شنطه كانت في ايدها ومخدتش بالي منها وفتحتها قصاد مريم اووووووف عقد المااااظ تحفه وسلسله دهب تحفه وخاتم لمااظ اوووف
ماريان ام جون مبتسمه : ودي ياسيدي هديه مني العريس بقيمة 2مليون و 800الف عشان تعرف ان عمك جورج مش بتفوته حاجه

انا مع نفسي كسم دي عيله دول بيتكلمو بلفوس والماظ احا انا مكنتش متوقع يوفقو بسهوله دي بجد بس دي مريم هتعيش ملكه و**** **** يسعدهم
الكل ضحك وبقي مبسوط وسمعت صوت الزغريط للي بقيت زي الرز كاني تحدي وكلام كتر وحريم طلعت والدنيا بقيت فرح والحريم بعد مباركو ليهم دخلو يجهزو السفرة طبعاً وانا جالي تليفون من يوستينا بصيت علي فون لقيت منه مسج علي وتس اخويا وصل ومستنيك عشان هنمشي الساعه 2 بليل
رديت عليها نص ساعه وهكون عندك وهيا ردت هكون في انتظارك
وخدت خالي عماد علي جنب

انا مبتسم : اي خدمة حاجه ولا في لاحلام وانا اسف عشان قطعت كلامك انت وجدي بس و**** يخال المصلحتكم وبضحك

وخالي بيضحك : عارف ياولدي انت فكرت في سعادت اختك وسط الناس دي عشان انت كبرت وبقيت فاهم الدنيا عقبالك ياولدي

انا بوست راسه وقلتلو هخرج ساعه وجاي هو قلي ماشي ما تتتاخرش كانت الساعه 10م ركبت العربيه وروحت محل حلاويات خدت معايا هديه فخمه وطلعت علي البيت ودخلت لقيت مسج من يوستينا بتقولي اطلع الدور 5
فتحت لاسنيسر دخلت قفلت الباب لقيته محتاج شفرة عشان يطلع فاجاة لقيت الاسانسير بيطلع لوحدو تقريبا هيا سحبتني من فوق وصلت الدور الخامس يوستينا كانت وقفه مبتسمه لبسه عبايه بيتي حلوه اوي وسعه شويه فرده شعرها شكلو عسل ميكب خفيف مبتسمه سلمت عليا دخلت لقيت صحابي ابانوب العلق قاعد قدام الشاشه مستني ادخل
ولسع ابانوب هيلف يسلم عليا تصدم لم ضربته علي قافاه وهو بيلف مصدوم ومتعصب اااوووي
ابانوب لسع هيرفع ايدها ويشتم بص شافني

ابانوب بيضحك : خخخخخ بيشوي الخول وحشني ياااض وخدني في حضنه
انا بفرح: القلم ده علشان بتيجي المنيا وتمشي حته ما فكرتش تطمن عليا يسطا بمانه زعلان منك
ابانوب بيعتزر : حقك عليا و**** بجي يوم وحد من سوهاج معايا شغل ابويا وانت عارف ابويا يابيشو عصبي اوووي ودمه حااامي ومش بيتفهم مع حد واصل سمحني ياخويا وعد منى من نهارده مش هبطل اسال عليك واصل
اناضحكت وببص علي يوستينا مصدومه وقاعده بتضحك علي صدمه ضحكت عليه
انا بضحك : تعالي يا مصيبة ده كان معايا في الكليه واخ ليا عزيز بس حبيت اخليه مفاجأة ليكى

ابانوب مبتسم : ده تشتغلي معها وانت مغمضه عينك يا قلب اخوكي ده اماان وجدع

انا بضحك : بقي يكون عندك اخت مكنه وما تقوليش

يوستينا ضحكت وتكسفت

ابانوب بيضحك : وه وه وه ادخلي يبت جهزي العشاء وحطي حاجه علي راسك هتفضحيني ياوكله الي جابك همي يا بت
انا قعدت ضحك عليه وهو بيتكلم صعيد صعيد ودمه حامي مووت وراجل اوي

انا بضحك : دي بت بي 100 راجل سدقني طالعه من بيت اصول ومتربيه بحق يخويا

ابانوب مبتسم : يخويا بهزر معاك دي اختك ياد وبعدين هيا يعتبر عايشه هنا كتير عشان كده كان لزم يتشد عليه بذياده يا خويا الدنيا بقيت ديابه وبتاكل في بعضها ودي ست

انا : بص يابوب هنا الدنيا امان شويه في مصر بقيت خراب ياحبيب اخوك

ابانوب : ياجدع طمني عملت اي في مشروعك وصلت لحد فين

انا مبتسم : بص ياصحابي انت محاسب كبير اوووي وكنت متفووق علينا كلنا وشاطر خساره تدفن في الصعيد وفي لارض مع ابوك مستقبلك اهم ابوك فوق راسي بس هيضيع مستقبلك انا عايزك تدخل معايا هعملك شركة محترمه وهتشغل ناس تحتك كتير وشوف انت اي يجي معاك وانا هريحك المرتب الي يجي علي خيالك هتخدها مشروعنا هيوسع وهيكبر راس المال بقي موجود بقي بس الفعل

ابانوب حزين : بص يا صحابي ابويا لي عند اخوها تاررر قتل اخويا زمان وهرب هو وعيالها ومحدش يعرفلها طريق دلوقتي ابويا كل همه يدور علي ابن اخوها عشان يقتله ويخد بتارها عشان كده مستحيل يسبني اطلع بره سوهاج كمل ياصحبي مشروعك رقبتي سدادها لاجلك ياجدع

سكت شويه لقيت يوستينا حطت لاكل واكلت معهم وبقيت حزين بصراحه هخسر محاسب شاطر ااوي بسبب غباء ابوها وبعد ما مخلصت اكل شربت معهم العصير والقهوة وتكلمنا في حاجات كتيره مش مهمه وسبتهم ومشيت وروحت وانا مديق وحزين علي صحابي ونزلت دخلت البيت كانت الساعه 11ونص الناس كلها مشيت مافيش غير الحريم وجدي وباقي طلع يريح شويه طبعاً جدي وحريم فرحو با الي عملتو وشرفتهم ومبسوطين ورفعت راسهم وكده وسبت الحريم تغسل الموعين طلعت غيرت هدومي ولبست شورت وسع شويه ولبس وسع عكس المره اللي فاتت ونزلت عارف مارينا مش هتروح معايا الجم كلمت ريم اخت حسام وقالت رايحه وقفت قدام الشارع بتعها وركنت العربيه مستني تنزل

وهنا ينتهي الجزء السادس اللقاء في السابع يوم 12/11


مستني التفاعل والتشجيع والنقد 🙏♥

.







.







.



.
الجزء السابع


أولاً طبعاً : شكر جداً لكل شخص بيشوف القصه

وبيتفاعل معها وببحط رايه مها ما كان حلو كويس نقد

شكرا بجد ليكم انا مكمل عشانكم وبيكم و**** ♥🙏


محتاج راي كل شخص بيدخل يشوف القصه في الجزء

ده يرد عليا بتعليق مناسب هل نكمل السلسلة لحد

الجزء العاشر ونعمل فصل تانى سلسله كمان

ولا نبدا في فصل جديد من قصه متنوعه جديده ياريت

الكل يرد عليا عشان الجزء الجاي اعرف اظبط الدنيا

هكمل ولا هقفل القصه وتبقي نهاية 👋❤💛


بداية الجزء السابع


بعد ما كنت سهرنا سهره حلوه مع ابانوب ويوستينا

اخته وزعلت بسبب غباء اهله في التار والمشاكل

طبعاً نزلت حزين وزعلان عشان بجد لو ابانوب كان

وافق يجي معايا كان هيبقي أضافه كبيره اوووي

المشروع طبعاً هو محاسب حلووو اووي بيفهم بسرعه

وبيفهم في المشريع بشكل كبير وكان افضل وحد

في الدفعه في الحته دي المهم اول ما نزلت ومشيت

روحت البيت طبعاً مالقتش حد موجود غير اهل البيت

عندي كانت الساعه 11:35 دقيقه

الناس كلها مشيت مافيش غير الحريم وجدي والباقي

طلع يريح شويه طبعاً جدي والحريم فرحو با الي عملتو


وشرفتهم ومبسوطين ورفعت راسهم وكده وسبت

الحريم تغسل الموعين طلعت غيرت هدومي ولبست

شورت وسع شويه ولبس وسع عكس المره اللي فاتت

ونزلت عارف مارينا مش هتروح معايا الجم كلمت ريم

اخت حسام وقالت رايحه وقفت قدام الشارع بتعها

وركنت العربيه علي جنب ومستني ريم تنزل عشان تقريباً لم ماجتش في المعاد هيا فكرت اني مش جاي

عشان هيا بقيت تكلم خالتي مارينا بعد النيكه الي

حصلت في الجم وبقيو صحاب وحصل بينهم تقارب كبير وطبعا هيا عرفت ان في خطوبه

المهم فضلت فاتح التيك توك لمدّة نص ساعه كامله كانت الساعه جات 12:14 دقيقه بظبت وهيا كانت

جايه من الشارع بتضحك وبتبص عليا كانت لبسه منطلون اسود ديق شويه وتشيرت شتوي اسود كان

طقم حلوو وشكلها كيوت في الطقم بس مش عارف لي
يعني المره دي نزلت لبسه محترم شويه

جات نحايه العربيه فتحت الباب القدم وركبت جنبي وجات بستني في خدي وقالت

ريم مبتسمه : وحشتيني اوي يلا بينا اسفه علي التاخير بس مارينا خالتك قلتلي انك مش هتنزل النهارده عشان عندكم ضيوف مهمه

انا مبتسم : هو المفروض الوقت بقي متاخر علي الجم ومش هروح طبعاً دلوقتي عشان مش هنلحق نوصل ونغير هدومنا ونلعب النهارده الخميس الجم هيقفل الساعه 1:30 يعني تقريبا فاضل ساعه

ريم مستغربه : امال انت مكلمني ومنزلني لي مش فاهمه

انا بشغل العربيه ومبتسم : هنوصل الكافيه نقعد شويه مع بعض محتاج اتكلم معاكي شويه في موضوع مهم

ريم مبتسمه ومستغربه : اشطا يلا بينا

بصيت في عيونها وضحكت ومشيت علي كافية بعيد شويه عن المكان الي انا فيه عشان في ناس كتير فاتحه كافيهات تعرف حسام اخوها

المهم هيا فضلت ساكته طول الطريق لحد ما وصلت الكافيه بعيد شويه وفي تجمعات كتير شباب وبنات عشان ما حدش يبصلها غلط المهم خدته ونزلت وطلعت الدور التاني في مكان بعيد علي الناس وقعدنا

انا مبتسم : تشربي اي بقي لو ليكي في اي حاجه ممكن تتطلبي عادي وبضحك عشان شايف انه بتبص علي البنات الي بتشرب معسل

هيا بتضحك : لو ينفع معسل كيوي وقهوة علي الريحة

انا بضحك : عنيا يا عسل

ندهت علي حد بينزل طلبات اسمه محمد عرفني كنت باجي هنا كتير مع اصحابي

محمد : بيشو عاش مين شافك يا وحش الشاشه اي الدنيا الغيبه كانت طويله المره دي و بسم **** ماشاء **** الفرمه بقيت عال العال

انا بضحك وبسلم عليه : اخويا يعم انت عارف الظروف و المشور بس هتشوفني كتير هنا ما تقلقش

محمد بيضحك : مكانك يابوش تشربو اي بقي

انا مبتسم. : 2 قهوة وحده علي الريحة وحده ساده وحجر معسل كيوي

محمد بيبصلي عشان عارف اني مش بشرب اي دخان ولا بحب ريحته من زمان عشان بحب احافظ علي صحتي عشان الجم

محمد مبتسم : عنيا ليك ياصحابي لحظات

فعلاً محمد مشي وفضلت اارغي مع ريم علي المكان وتصميم الجميل لحد ما محمد وصل بي الحاجه ومشي

ريم مبتسمه : انا اسفه بس بشرب كل فين وفين

انا بضحك : المشكله مش في شرب ده شيء عادي المشكله انتي تعلمتي ده فين

ريم بحزن : جوزي **** يسامحه بقي كان بيشرب وعلمني مره في مره بقيت بشرب معها لحد ما طلقني

انا : بصي يا ريم انا عارف انك محتاجه راجل في حياتك دلوقتي عشان انتي محرومه وعندك شهوه عاليه اول مره اشوفك يحصل بينا علاقه كامله وكمان وصلت بيا ان خالتي الي من محارمي شاركت معايا في الموضوع وكمان عملت معها علاقه ده شيء مرفوض في المجتمعات بتعتنا و انتي عارفه كده

ريم مبتسمه وبتسحب نفس معسل : بص يا بيشو انا ما عملتش معاك علاقه من فراغ علي فكره انا عملت معاك علاقه عشان انا سمعت من اخويا حسام علي حجم قضيبك وكمان بتقعد وقت كبير عبال ما بتنزل

انا عارفه دلوقتي انت بتفكر ازي حسام يقول لي اخته كلام زي ده بس انا هفهمك يا بيشو عشان ترتاح وكل حاجه تبقي علي المكشوف انا وحسام بنعمل علاقه مش من بعد طلاقي لا من قبل الجواز بكتير وبعد طلاق ولسع قبل مجيلك كنت بعمل معها علاقه بس هو لحد دلوقتي ما يعرفش ان انا عملت معاك علاقه هو حس النهارده ان كسي بقي وسع شويه ومش حاسه بي بمتعه معها زي لاول قلتلو يمكن انت تعبان شويه و انا تعبانه وهو سدق كده وكمل معايا والموضوع انتهى عارفه ان ضميرك هيصحي عشان صحابك بس صحابك الي انت خايف عليه ده وبتعملو حساب هو السبب الرئيسي ان اخته تيجي ترمي نفسها عشان تتناك منك

قالت كده وهيا متعصبه وبتسحب المعسل بغل من الشيشه

انا بصيت في عيونها شوفت انه حزينه وعايزه تبكي فهمت ان هيا وقعت بسبب كلام اخوها عني انا كنت حكيت لي حسام عشان يسعدني يشوفلي دكتور كويس بس هو ما عملش اي حاجه وكمان طلع بينام مع اخته من قبل ما تتجوز ده علي كده مش انا بس الي بنام مع محارمي

كملت ريم لم لقيتني ساكت كلامها بس بتبصلي في عيوني
ريم : عارف كمان ان حسام مش بينام معايا انا بس لا وكمان اختي الكبيره الي متجوزه ومعها 3 ***** ومش بس كده وكمان امي الي كانت بتعمل دور الست العفيفه الشريفه قصادي كل مره تشوفني بكلم ولد ولا بكلم حد من صحابي الشباب قبل الجواز والكبيره والصدمة بقي يا بيشو ان ابويا عارف ان مراته بتنام مع ابنها علي سرير وحد كل يوم وهو يعني من وقت ما عمل حدّثه بي التكسي بتعها وبقي ما يعرفش يتكلم ولا يمشي بس بيسمع وبيشوف كل حاجه وبيعيط كل يوم قصاد عيني و امي و اخويا كل الي يهمها هو النيك والمتعه وبس


قالت كده وهيا دموعها بتنزل وبتبص النحايه التانيه بعيد عن عيون الناس وعن عيوني
فهمت ان البت دي ضحيه بسبب اهلها وفي حاجات

كتيره لسع عايزة تفضفض بيه بس محتاجه حنيه عشان تحكي وده الي انا هعملو وحسام طلع شيطان ماشي علي لارض و هو متقمص دور الطيب والملاك

انا مسكت ايد ريم وبقيت ابص في عيونها وهي بتبص عليا ودموعها بتنزل

ريم بتعيط : عارف كمان انا بخلف ايو بخلف انا اصلا كنت جايه اول يوم معاك عشان اتناك منك مش عشان الجم هو حسام قلك مش بخلف عشان خايف يقولك اني مسكته هو بينك جوزي وبينك اخويا الصغير وبيعملو اوسخ حاجه شوفتها في حياتي وعشان كده اطلقت من جوزي وكمان عشان ماليش حد غير اهلي فضلت شايفه اخويا الصغير بيتناك وبقي ديوث علي اخته وامه وساكت بسبب اخوها الكبير عشان يرضي شهوته وشهوت امه انا جيت عشان اتناك منك يا بيشو عشان عارفه انك مستحيل تكون زي حسام علي طول كل افعالك بتكون بطيبه قلب وحنيه كنت عامله حسابي وخده منع حمل عشان كنت عارفه مش هطلع من الجم غير و انا مرضيه ومتناكه ومفشوخها منك ايو كنت قاصده كده ومش هبطل اعمل كده معاك انا حبيتك بجد انا وثقت فيك لدرجه قلتلك كل اسراري فاهم علي لاقل يكون ليا جزء ولو 1 في الميه فيك هكون مرضيه

وبتمسك ايدي وبدوس عليها جامد وبتبصلي وبتعيط وانا كمان دموعي نزلت بصراحه قومت بوست رأسها ورجعت قعدت مكاني كان المكان بقي شبه فاضي بصيت في الساعه كانت 1:45 دقيقه الصبح

انا : انا مش قادر استوعب حسام حسام!!!!! ده بيبان ملاك طيب يعمل كده في اهله عشان خاطر اااي المتعه ويعمل راجل علي اهل بيته ويكسر اخوهااا!!! هو فاهم بيعمل اي!!!
علي عموم يا ريم انا كنت هبعد عنك عشان خاطر حسام بس وعد من حبيب وصديق و اخ لا خلي حسام اخوكي يندم علي كل حاجه بيعمله معاكي انتى و ابوكي و اخوكي سيبي الموضوع عليا ويا ستي ليكي كل اسبوع يوم لوحدك نتمتع ونتبسط بيه بس انا عايز منك طلب

ريم مبسوطه : انت تخد عيوني مش تطلب بس محتاج اي

انا بصيت في عيونها : محتاج اختك الكبيره تكون في حضني في اقرب وقت

ريم مستغربه : اختي الكبيره قصدك حنان دي متكبره اوووي وجريئه مستحيل توفق هي قاعده عندنا في البيت مقضيها هي و امي كل وحده بتنام ليله مع حسام

انا بفكر ادخل البيت عندهم ازي لحد ما جتني فكره نار🔥
انا : بصي ياريم بكره هجيلك مع حسام علي اساس هطمن علي عم مصطفي ابوكي عايزك بكره تلبسي قميص نوم ناررر وتطلعي قدامي بيه كانه عادي فاهمه وسيبي باقي الترتيبات عليا وعد منى لا خلي حسام يبوس رجلك

انا فعلا كنت مخنوق من حسام عشان بيعمل كده في ابوها و اخته ومخلي اخوها الصغير شاذ ومن غير شخصيه وده غلط وكده كده حاسس ان هجرب لحمه جديده

وفعلا ريم وفقت علي الموضوع وفهمت هتعمل اي وخلصت القعده وحسبت محمد علي المشريب وركبنا العربيه وصلت ريم المره دي لحد باب البيت
وخدت عربيتي وطلعت علي البيت و اول ما وصلت ركنت العربيه تحت البيت ودخلت البيت لقيت جدي صاحي وده شيء غريب الساعه 2:40 الصبح

انا مبتسم : اي يا جدي بتعمل اي لحد دلوقتي الوقت متاخر و انت تعبان لوحدك والدكتور قلك السهر وحش عشانك

جدي قاعد علي كرسي وبيبص عليا : بفكر يا ولدي ابوك راجع البلد بعد غياب فتره كبيره وناوي يستقر هنا

انا مستغرب : ده خبر يفرحك ويخليك مبسوط يا جدي ان جوز بنتك المغترب هيرجع وهيفضل وسط اهله وناسه

جدي بحزن : لم ابوك هينزل هتفهم كل حاجه ياولدي

وجدي بصلي بحزن وسابني ودخل وانا مش فاهم اي حاجه في اي حاجه وبقيت حاسس ان في موضوع كبير مستخبي وهيبان في وجود ابويا
المهم طنشت الموضوع دلوقتي وركبت علي السلم لحد ما وصلت شقتنا الدور الثالث وفتحت بالمفتاح وما لقتش امي في الرسبشن دخلت بصيت عليه في اوضته مالقتهاش استغربت شويه دخلت اوضتي لقيته نايمه اووووووف اووووووف بجد لبسه قميص نوووووم مووووت مرفوووع لحد كسها و لاندر الفتله باين وبزازهااا كلهااا بره القميص مش لبسهه بره
آه


اوووووف انا ولعت قلعت كل هدومي حته البوكسر و

دخلت الحمام خدت دوش ورشيت برفان حلوو وظبت

شعري وطلعت من الحمام من غير اي هدوم عريان

وزبي زي الحديد وقف علي اخرها بصيت لقيته بتلم الهدوم وجسمها كلو باين قصاد عيوني وانا بقيت مجنون قربت منها وهيا بتلم في هدومي الي في لارض السع قلعها قبل ما ادخل الحمام وحضنتها وبوست ضهرها هيا بصوت نعس

امي : استني يا حبيبي هدخل اخد دوش وهرجعلك عشان حاسه نفسي لسع نعسانه
وفعلا مرضتش اذودهم وسبته دخلت الحمام شويه وبعدين دخلت الحمام ورها وهيا تحت الدوش وقربت منها
وحضنتها من وره وهيا سابت كل جسمها عليا وبقيت تحسس علي شعري و انا ببوس في كتفها وزبي مدقور بين فلقات طيزها و انا بكل رومنسية بلحس لحم كتافها وبوس فيهم بحب ورمنسي وبعدين هيا لفت وشها ليا وبقيت تبوووس في شفيفي و انا سبت نفسي وبقيت ابوس في شفيفه والميه شغاله وهي بقيت تاكل شفيفي و بعد لحظه لقيت ايدها مسكت زبي وبتحلب فيه وانا مندمج معها في البوسه وهيا بتسرع في تدليك زبي ومن غير اي مقدمات رفعت. رجلها الفوق وشها في وشي وعيني في عيونه وهي مبتسمه ومسكت زبي بيدها ودخلت راس زبي علي اول كسها وبعدين برقت في السقف بتع الحمام وانا ماسك رجلها المرفوعه وهيا بدات تبوس فيا شفيفي وبقيت ااحرك زبي في كسها لحد ما دخل كله وهيا بتشهق

امي : اممممم زبك كبيرررر اوي يا عمررري مش حاااسه بنفسي كاني طايرررره حااااسه ان زبك في بطني كسييي بيوجعني يا حبيبي اوووف نيك امكك حبيبتك نيك ياعمري ااااااااااااااه ااااااااااااااه اوووف

انا بقيت بسرع في نيك : اااووووف جسمك دمااار يا ماما ااوووف كان نفسي في الحظه دي من زماااان يا ماما انا مبسوط اني بقيت الراجل بتعك الي بيكيفك بمزاجك

ماما بتتوجع برحه عشان محدش يسمع : ااه نيك يا قلب امك وحققلي حلمي وخليني اعيش شبابي وتبسط ودلع علي زبك ااااااااااااااه اوووف اررررزع اووووي يا قلب ماما زبك فشخني

انا بقيت باصص في عيونها وهيا بتغمض وتفتح في عيونها وبدخل زبي كله في كسهاا الي كان ضيق فشخ في لاول ودلوقتي بقي زي الفررررن نارررر ولسع برضو بيعصرررر زبي جووووه كاني لسع بنيك عروسه جديده بتتعود
علي الزب في كسهاااا و حاسس اني امي بقيت عايمه في المتعه
وانا رحت وقفت نيك وسحبت زبي من كسها ورفعتها علي ايدي وخدتها لحد سرير نومتها وهيا عريانه وفتحت رجلها وهيا بتبص في عيوني بشهووه وبتفتح رجلها اااوي وبدات امشي لساني علي كسهاااا وهيااا بتشهق اااااوي ورفعت راسهاا الفووووق ودخلت لساني جووووه كسها وبقيت لحس وفاتح كسها بيدي وبمشي لساني علي كسهاااا وهيااا بتوحوح من المتعه ونزلت علي وشي مش عارف لي مقرفتش من لبن امي وبلعت منه شويه كان طعمه لصق شويه وهيا بصت في عيوني وبتعض علي شفيفه وبقيت احط لساني لحس كل البن بتعها الي نزلتها وهيا بتدووووس علي راااااسي جاااامد




وهيا صوته بقي كله ااااه و اف ووووبدوس بكل قوتها علي راسي وبتتوجع جامد رفعت راسي بصيت عليها كانت سكرانه مسكت زبي الي ولع من شكلها علي سرير وكسم الجسم الدمار ده وبقيت اسحب جسمي الفوق لحد ما وصلت عند شفيفه وبقيت ابوس في شفيفه وهيااا بدات تفوق وتبوس جامد وانا ندمجت معها وبقيت اكل شفيفه اااكل وهياااا بقيت سكرررنه من المتعه بعدين بصيت في عيووونها بصهه متعه وحطيت زبي بين بزازززهااااا اوووف نارررررر وهيا مسكت بزاازها وبقيت تضمهم علي زبي اووووي وتبص في عيوني

وانا كل الي بعملووو بحرك وسطي بسرعه وهيا بدات تفتح بقه وزبي طالع من وسط بزازها بيدخل بوقه وبقيت بطيء وبسيبه تمص وهيا لسع ضامه بزازها علي زبي بعدين قعدتها علي لارض ورفعت وشها بوسته من شفيفها اووووي وحطيت صباعي في بقهاا تمصهاا وهيا باصه في عيوني بعدين مسكت زبي ومسكت شعرها وحشرررت زبي في بقهه بعنف وهيا بتطلع في روح عشان حسيت ان امي بتعشق رومنسية وللعنف وبقيت اسرررع في دخول زبي بقهااا لحد محسيتها بتروح مني وسبت زبي وهيا بدات تمسكهاا وتلحسس بهدوو وفضلت تلحس في زبي وعنيها في في عيني وبعدين وقفتها وخدت شفيفها في بووووسه جامد ومص جامد وايدي بتقفش في طيزهااا وهيا بتتوجع وبتطلع اااهات بتهيجني رميت نفسي علي سرير وووزبي وقف عممووود وهيا تقريبا فهمت وجات ركبت فوووق زبي حصان وهيا بتضحك ورفعت جسمها وبدات تحمل علي ايدها وتنزل بكسهااا علي زبي وحده وحده وهياا مبرقهه وعنيها بتغير الووون لحد ما كسهاابلع زبي كلوو وفضلت مبرقهه شويه وبعدين بدات ترفع نفسها وتنزل بكسهااا علي زبي وحده وحده وهياا بتصرررخ من وجع ومافيش غيرااهاتته ماليه لاواضه وبتتوجع جامد وبعد خمس دقايق بقيت تسرررع اوووووي وتطلع تنزل بشكل كبير وكسهااا بيكب مياااة علي بطني ووبتسرع وتتوجع وصوتهاا بقي عالي وبتنغج جامد وبزازها من سرعتها هتخلع من مكانها بتطلع وتنزل بشكل مش طبيعي دي امي الهاديه المحترمه عندها كبت جنسي فظيع وبعد نص ساعه حسيت ان هنزل وهيا بقيت عرقانه اوووي قلبتها علي بطنها ودخلت زبي بسرعه وبقيت اسرررع ااوووي وصوت لحمنا بيخبط في بعض مالي الاوضه لمد عشر دقايق كمان واول محسيت هنزل طلعت زبي وحيطتهاا في بقهه بسرعه وكتمت بقهاا وبقيت انزل كميه كبيره ااوي وهيا بتحول تبلعهم ومخنوقه من كميه لحد مخلصت وبلعتهم كلهم ونضفت زبي وترمت في حضني عريانه من غير كلام لمدّة ساعه هيا غايبه علي الوعي

امي بدات تفوق: يخرب عقلك انا فرحانه ومبسوطه اااوي عارف انا مستمتعه اووووي عارف هقولك سر انا حاسه اني لسع متجوزها وجع كسي دلوقتي محستش بيه في ليله دخلتي انت عملت فيا اي حولتني من ام ملتزمة ومحترمه مع ابنها لي ام هايجه وشرموطه مع ابنها بجد انا بحبكك اوي يا نور عيوني **** يخليك ليا وميحرمنيش منك يا سكر حياتي هروح اجهزلك تاكل مش هتتاخر

انا كنت بسمع كلامها وبضحك هيا مدتنيش فرصه اتكلم اصلا وشكلها وهيا بتقوم وماشيه فاتحها رجلها خلي زبي شد تاني شكلها كان مغررري اوووي هيا جسمهاا تحفه اوووي
طبعا قلت بلاش انيكها تانى عشان ما تتعودش علي النيك ونتفضح وكده كده هيا خلاص بقيت متاحه في اي وقت بعد ساعه تقريبا صحتني كانت لبسه حتته قميص تايجررر موووت كنت هنيكها تانى بس كتفيت بتقفيش ومص ولحس بس وبعدين اكلت ونمت صحيت الساعه 3:50 العصر بظبت فوقت دخلت خدت دوش بصيت علي امي كانت لسع نايمه جنبي عريانه فتكرت اني نكتها تاني قبل منام بس مكنتش تقريبا مركز من التعب وسرير غرقان ومتبهدل وهيا بدات تفوق و انا بلبس عشان مسافر الزمالك ومن هناك هروح الشيخ زايد عشان ارقب الموضوع وشوف ورق لارض وصل فين هيا فاقت وبدات تتكلم

امي مبسوطه : يخربيتك انا كنت همووت منك مبارح ياريتني محطيتلك المهيج محستش بنفسك فضلت ساعه ونص تنيك فيا وانا بعيط وبصرخ تحتك لحد ما انت نزلت وفقدت الوعي وانا محستش بنفسي غير دلوقتي بس فاكره كل حاجه حصلت وعارفه انك صحاي مش فاكر حاجه عشان شكلك كنت مطبق وتعبان ومع المجهود انت محستش بنفسك
ونمت علي طول

انا بزعل: مهيج يا ماما هيا وصلت معاكي لي كده انا لوحدي هايج مش محتاج زفت وبعدين مكنتش عايز انيكك تاني عشان ماتتعبيش انا بكره الطريقه دي وانا فقدت الوعي عشان شهوتي بقيت ذياده وطاقتي بقيت الضعف وكويس اني فقدت الوعي عشان لو كملت كنتي هتموتي تحتي ياريت ما تكررش تانى


امي بحزن: انا اسفه بمانه محستش بنفسي و انا بعمل كده عشان انا كنت محتاجه جنس وماسدقت قولت عشان تطول معرفش ان هيحصل كده مش هتكرر تانى انت الابس و رايح فين دلوقتي

انا برش برفان : انا ريح القاهره دلوقتي هبات هناك اسبوعين ولا حاجه هغير جو وكمان هخلص حوار لارض لزم اكون وقف فوق المهندس عشان ينجز الموضوع اسرع
امي: روح ياولد بطني **** يستر طريقك وينجحك ويحققلك كل احلامك
روحت بوسته من شفيفه وحضنتها وحسيت اني محتاج الحضن ده وبعدين مشيت نزلت قبلت جدي قاعد مع حد شكلو صعيدي وشخصيه مهمه

جدي اول ما شافني خارج ندها عليا وانا دخلت علي طول وقولتلها

انا بضحكه : امرني يا جدي محتاج حاجه

الشخص الي مع جدي : انت ببشوي ابن سامح

جدي بيرد: ايو يا حج احمد ده بيشوي ابن بنتي ابن سامح فوزي وده يابيشوي يا ابني الحج احمد صحابي من سوهاج وكمان هو من نفس المنطقه الي فيه اهل ابوك

انا ببص في عيون الحج احمد الي مش فاهم وجودها هنا لي: امرني يا حج احمد كنت طلبتني وجيتك لحد عندك لي تتعب نفسك وتيجي بنفسك لحد هنا

الحج احمد راجل كبير وباين عليه محترم ولي هيبه كده وراجل مهم عشان من اول ما وقفت قصاده هو وقف يتفحص جسمي كلها وبيبص عليا بنظرات ثقه وفخر

الحج احمد : حصل خير ياولدي هسيبك ساعه مع جدك وهرجع اخدك عشان هترجع معايا سوهاج عشان في موضوع مش هيخلص غير لم ترجع معايا هسيب جدك يفهمك كل حاجه وهرجع بعد شويه

جدي : لا ياحج احمد خليك انت عارف كل حاجه ولزم تقعد وتشرحلو معايا الموضوع

الحج احمد : تمام ياحج سمير اتكلم دلوقتي عشان الوقت

انا مش فاهم اي حاجه وقعدت قصادهم : في اي يا جدي في حاجه مخبيها عليا

جدي بحزن : بص يا ولدي انت ليك عائلة ابوك في سوهاج ولسع جدك فوزي ابو ابوك عايش وكمان ليك 2 عمام غير ابوك عمك شنودة ده اكبر من ابوك وعمك مجدي ده اصغر وحد وكمان ليك 3عمات عمتك صباح وعمتك حنان وعمتك سهام كلهم متجوزين ومعهم عيال وفيهم الي في سنك وفيهم الي اكبر منك كمان

انا مصدوم : يعني انا عندي عيله كبيره الدرجه دي و لحد دلوقتي ما عرفش عنهم حاجه ولي طيب هو في اي عايز افهم كل حاجه دلوقتي

جدي بحزن: زمان من 21 سنه كنت انت لسع ولد 4سنين و عمك الكبير كان بيحب ابوك الي هو عمك شنودة وكان بيحبو بعض بس مرت عمك شنودة ماكنتش تحب امك نهائي ياولدي و عشان امك كانت بتحب الكل وبتخدم اهله ابوك كلهم كانت مكروها من مرت عمك شنودة وفي الوقت ده مرت عمك شنودة كانت حامل في *** تانى عمك شنودة كان معها *** في سنك وابوك كان فرحان ان في مولود جديد دخل البيت وامك كانت مبسوطه وكل حاجه كانت تمام بس كل حاجه تغيرت لم مرت عمك سقطت نفسها وقعت من علي السلم عشان ابوك كان نزل من الدار وهيا عملت كده علشان ابوك يلبس التهمه وفعلا ياولدي وقعت وسقطت وابوك جري ورها وخدها علي مستشفي ولاهل كلهم تلمو هناك ابوك حكي كل حاجه شافها ياولدي وكان سادق بس مرت عمك غيرت كلامها وقالت ان ابوك هو الي رمها وزقها من علي السلم طبعاً الموضوع كبر وعمك كان هيقتل ابوك وقتها لوله الحج احمد ما دخل وهرب ابوك وامك وانت معهم وجابكم هنا عندي المنيا و ابوك قعد هنا 4 سنين وخاف عليك وسافر ولحد دلوقتي خايف ينزل وعمك يعرف وهيجي يقتلك انت عمك عايز يقتلك عشان يحرق قلب ابوك عليك هو مفكر لحد دلوقتي ان ابوك كان بيغير منه وعشان كده قتل ابن اخوها

الحج احمد : ابوك بري ياولدي وطيب وكان بيحب اخوتها كلهم ولي للاسف اهل ابوك كلهم سدقو الحربايه مرت عمك عشان هيا بت عم ابوك يعني مش هتكدب بس الي الناس ما تعرفوش ياولدي ان مرت عمك كانت بتحب ابوك و ابوك رفضها عشان كان بيحب امك في الكليه عشان كده ياولدي هيا قتلت ضناها عشان ابوك يموت بس ياولدي كل حاجه دلوقتي وقفه عليك

انا بفكرة احااا اي كسم حورات دي وانا مالي بكسم الحورات دي بس برضو باين ان مرت عمي دي البووووه كبيره ولزم الشرموطه دي تيجي تحت زبي مش هحل كسمهاااا وهفضحها بت الشرموطه علي الي عملته مع امي و ابوي الصبر حلو

انا بفكر: طيب اي المطلوب مني يا جدي

الحج احمد : دلوقتي عمك عرف مكانك وهيجي ويقتلك انا عرفت ده من الدار عندهم وعشان كده جيت وعرفت جدعنتك ورجولتك وجيتلك عشان عارف انك راجل وهتحل المشاكل دي كلها و انا بعمل كل ده عشان جدك فوزي طيب وجدك سمير صحابي و اخويا وصعبان عليا حرمها توقع الراجله بين بعضها مش من لاصول ياولدي

انا بفكر : تمام ياحج احمد اديني عشر دقايق هعمل تليفون وهرجعلك

انا طبعا مش خايف عشان عارف نفسي كفيل بي اي حاجه لوحدي بس لزم الغي الموعيد بتعتي في القاهرة كلمت الباشا مهندس ماجد ولغيت كل حاجه وبعدين رجعت قعدت معهم

انا بثقه: يلا بينا يا حج احمد العربيه بتعتي جاهزة للسفر
الحج احمد قام سلم علي جدي وحضنو بعض وصه عليا وانا بوست راس جدي سمير وطمنته وطلعت انا والحج احمد وركبت العربيه وتحركت علي البنزينه عبيت التنك ومشيت علي طريق الصحراوي

لحد ما وصلت سوهاج ودخلت علي طريق سوهاج الرئيسي وكان الجوو حلو وهادي وفعلا بعد 3 ساعات من المنياة السوهاج سواقه كنت وصلت علي وصف الحج احمد قصاد بيت كبير تقريبا 8 دورار طبعاً كلو رخام وشكلها حلووو وفي باب حديد كبيررر الحج احمد خبط علي باب فتحت وحده ملكه جمال حرفينا اول ماشوفتها برقت من جمالها وحلاوتها ورحب بالحج احمد وهو كمان ودخل الحج احمد وانا دخلت ورها دخلنا المنضرا كانت كبيره اوى وسعها ومكان هادي وجميل وكلها رخام وشكلها تحفه و**** كان قاعد في المنضرا 4 رجاله وحد كبير وتقريب ده جدي فوزي و
اتنين كمان شكلهم هيبه وقاعدين الغضب مالي وشهم واخرررر شخص كنت اتوقع انه قريبي او من عيلتي وتصدمت وهو تصدم حرفيناااا اول ماااشفني انا ماتوقعتش انه قريبي مستحيل؛!!!!!
ابانوب صحابي طلع ابن عمي اخو يوستينا
ابانوب شفني دخل جه عليا حضني
ابانوب بفرح : اي الزيارة الجميله دي يا خويا وحشني ياجدع ماقولتليش لي انك جاي

الحج احمد مستغرب : انتو تعرفو بعض

انا مبتسم: ده صحابي و اخويا من ايام الكليه كان عندي في القاهرة من يومين بس مكنتش اعرف ان اعز صحابي هيطلع ابن عمي فاجاة الكل تنح وبص البعض و ابانوب دماغه بتودي وتجيب مش فاهم حاجه
ولقيت الكل وقف
وبصص عليا
الحج احمد : بصو بقي انا هنا جيلكم و انا معايا ابن اخوكم سامح وهو جاي عشان يصفي الي بينكم وجاي بنفسه وكمان هو جاي مداد ايدها الخير

ولسع الحج احمد مخلصش كلام لقيت عمي شنودة وعمي مجدي طلعو سلاح وهيرفعوها عليا راح ابانوب وقف قصادهم وقال

ابانوب بصدمة : اهدي يا ابوي اهدي ياعمي ده مش شخص عادي ده ما بيهمووش حد بيشوي طيب وجدع بلاش الي بتعملوها ده هو جاي لحد بيتنا فين لاصول الي علمتهالي يابوي انت وعمي اي يا جدي ما تقول حاجه
لقيتهم لسع رافعين السلاح زقيت ابانوب علي جنب ومشيت في وشهم لحد مابقيت وقف قصادهم بظبت والسلاح مرفوع في وشي

انا بثقه: لو دمك هيبرد ياعمي لم تقتلني انا اهو قصادك اعمل الي انت عايزه فيا وعد انا مش هعمل اي حاجه بس قبل ما تفكر هقولك علي كام حاجه ليك انت وجدي وعمي التاني الي رافع سلاح في وشي برضو طيب انت ياعم شنودة وليك عذرك بس انت يا عم مجدي ده لاستقبال بتاعك
عموم انا شايفك يا جدي من اول ما دخلت و انت عينك ما نزلتش من عليا بتفحصني حته حته بس انا متاكد ان قلبك نضيف لسع ولا اي
عمي شنودة بيزعق : انت ليك عيني تيجي هنا يا جبان فين ابوك الجبان مجااش معاك لي ولا هيكمل هروب وخوف طول حياته
لسع هتكلم لقيت قلم نزل علي عمي شنودة من جدي وقعها هو السلاح في لارض روحت قومتها من لارض وزقني بس انا متحركتش من مكاني برضو كملت وقفتها وبصيت في عيوني جد كانت بتطلع شرار

جدي بمحبة: اقعد ياولدي اتفضل قول انت جاي لي وكلهم قعدو حته ابانوب صحابي راح وقف جنب ابوها الي بيطلع شرار من عيونها

انا: قبل اي حاجه ممكن اقعد مع مرت عمي شنودة ربع ساعه لوحدنا بس بعد ازنكم

الكل بيبص لي بعضو جدي اتكلم

جدي فوزي: يا ابانوب ياولدي خد ابن عمك طلعو يقعد مع امك شويه وسيبهم وتعال وخلي يوستينا تنزل

وفعلا ابانوب خدني وطلعنا اول دور وفتح الباب ودخل وانا وقف بره بعدين ندها عليا دخلت يوستينا شفتني

يوستينا مصدومه : بيشوي عامل ايه جيت امتي ما قولتليش جاي لي
ابانوب : بعدين هنقعد مع بيشوي ونتكلم انزلي دلوقتي

من غير ولا كلمة يوستينا نزلت وابانوب ندها امه اول ماطلعت اااووووف اوووف لبسهه حتته عبايه حمررره مووووت مجسمها عليه وملامح وشها بيضه وصدرهااا باررررز لووووف طيزهاااا كبيره امووت في كده ست بلدي بمعني كلمة زبييي وقف تعظيم سلام الجسم ده اسمها مرفت طويله وجسمهاا فوق الوصف 43 سنه بس حتتهه قشطهه


ابانوب: بصي يا ست الكل ده بيشوي ابن عمي سامح ياريت تقعدي تتكلمي معها شويه من غير دوشه عشان الدنيا متكركبه تحت وسبني ونزل وقفل الباب وهيا ولا كلمة بتفحص جسمي وقفها انا قعد علي ركنيه وزبي وقف وضح اااوي وهيا بتبص عليه ومبرقه

انا : تعالي يامرت عم عايزك خمس دقايق بس

مرفت: انت جاي لي وعايز اي عايز تموت

انا بضحك : اقعدي بس

فعلاً هيا جريئه جدا قعدت قصادي وحطت راجل علي رجل اووووف بيااض اي عايز اقوووم افشخها

انا بصيت في عيونها : انا عارف انك مظلومة وعارف في حاجه ابويا عملها معاكي غير حوار الطفل وعارف ان حوار الطفل ده عملتيه عشان تداري حاجه اكبر سدقيني انا هطلع جدع معاكي لحد لاخر قوليلي الصراحه

مرت عمي بصت في لارض : بص هحكيلك عشان انا تعبت ومش لاقيه جد يفهم مشاعري في نفس اليوم الي رميت في نفسي علي السلم ابوك شافني بخون عمك شنودة مع عيل 18 سنه في زريبه وشفني وانا راكبه فوقه وتعصب مش عشان خايف علي اخوها لا عشان ابوك كمان كان بينام معايا وقتها زعل وهددني يفضحني وقتها انا كنت مش عارفه اعمل ايه انا وفقت ابوك ينام معايا عشان عمك سريع القذف اخرو خمس دقايق لو كملهم و فكرت ابوك هيعوضني ابوك طلع زيه وكنت قرفانه كان مابعملش حاجه اصلا الود الي كان معايا كان ابن خدم عندنا وكنت بنيكه في طيزها وكسرها عينو عشان كده كنت بصفيه كان بيقضي الغرد وهو لحد دلوقتي معاي وبيهددني بفديوهات مصورها معايا وانا مش عارفه اعمل ايه

وبدات تعيط انا قومت قعدت جنبها وخدته في حضني
ولحمي لمس لحمها وهيا بدات تسخن وانا كمان بصيت في عيونها وقلتلها

انا : ماتخفيش كل حاجه هتخلص وهعوضك عن كل حاجه حته الجنس هعوضك عليه ومحدش هيلمسك غيري وعد هشبعك جنس

هيا بتبص في عيوني : حساك زي عمك و ابوك كلام وبس بو فعلاً عايزني اطلع ابوك بري
لقيته وقفت وقلعت كل هدومهااا اووووف بيااض وجسم مفهوش غلطه
وقالت نيكني دلوقتي وبعدين نتفهم وفعلا رمت جسمي لي ورا وفتحت المنطلون طلعت زبي شافتهه شهقتت اوووي وبرقت
مرفت مرت عمي : كل ده زب يخربيتك وقامت قعدت علي حجري وبدت تدخل زبي في كسها وانا قاعد خايف حد يجي وهيااا بتنزل علي زبي لحد مابقي نصووو في كسها وهياات هتمووووت وتصرخ وفضلت تطلع وتنزل وكسهااا قابض علي زبي ديق اوووووي وفضلت تطلع وتنزل بكسهااا علي زبي ومدخلتش اكتر من نصهه وهيا بتموووت حرفينا هموووت وونيكها بعنف بس خايف وسبتها دلوقتي تعمل الي عايزهاا وفضلت تنيك نفسها بنص زبي لمدّة ربع ساعه وبعدين نزلت في كسها غرقت كسها محستش بنفسي وجات جنبي ودني وهيا علي زبي

مرفت : كسم زبك شقني نصين واديك نزلت فيا لو انا حملت يبقي عوضت الطفل الي مات وعمك هينسي كل حاجه ماتقلقش هخليه ينكني معني شبعت بس عشان ينزل فيا بس زبكك ممتتع مش هسيبك وسدقني هخليك تنيك اي وحده زبك يشاور عليه الحريم كلهم تحت ايدي هنا وعارفه ومتاكده ان امك اكيد بتتناك من الزب ده صح ولا

انا بضحك : يخربيتك زبي وقف في كسكك تاني طبعاً امي بتتناك من الزب ده بس لسع دخلتها كانت مبارح

مرفت بتضحك: كنت وثقه لو ماعملتش كده تبقي غلطانه وبعدين انا مش هديه فرصه انا هصفيك

وبتحركك يطزهاا علي زبي بت الجزمة وقامت نزلت من غير ولا كلمة ودخلت تلبس وانا قمت مسحت كل

حاجه في هدومي هيا كانت حاطه فوطهه تحتها مافيش حاجه جات علي هدومي وبعدين قمت غسلت وشي وفتحت الباب ونزلت قلتلها هستناكي تحت وفعلا نزلت دخلت المنضرا والكل بيبصلي وانا متوتر وخايف فشخ لايكون حد سمعني وفاجاة الكل بقي بيتكلم مع بعض وبيبصووو عليااا!!!!

اللقاء في الجزء التامن

الجزء الثامن

بجد شكرا لكل شخص بيقدر تعبي علي القصة

وبيشجعني اكمل و انا اسف من كل قلبي
علشان مش بعرف ارد علي تعليقاتكم بس بشوفها كلها وببقي مبسوط بكل كلمة وحشه او حلوة كافيه التقدير شكرا من كل قلبي ❤




دي صور مرت عمي شنودة البووووة تخيل دي علي زبك اااااوووووف

1000238858





دي ام حسام البووووة

1000238857

دي اخت حسام البطل جيجي بس مكنه بت البووووة اووووف



1000238853

دي مرت عمي نورهان مع عمي مجدي جسم يودي في داهيه
1000238851
دي بقي ملكة قلبي يوستينا البت جميله بشكل وكسم ده جسم اوووف



1000238852



























الجزء الثامن

حقيقه الوضع المظلم وكشف الحقيقية

بعد ما وصلت سوهاج و اهل ابويا كانو عايزين يقتلوني

وصلت ان عمامي يرفعوو عليا السلاح و ابن عمي الي هوو صحاب عمري بيدفع عني بعد ما طلبت منهم فرصه

اقعد مع مرت عمي الي هيا سبب كل المشاكل دي و
بعد ما طلعت قعدت معها طبعاً وشوفت في عنيها شهوة كبيره وفهمت من نظرة عنيها انه شهونيه اوي

وفعلا ماكدبتش خبر وكانت بتستدرجني عشان تتناك مني وتشوف هل انا زي ابويا وعمي عندي عجز جنسي
وتشوف هتستغل ده لصلحها وفعلا انا عملت عبيط

وخليتها تنفز الي في دمغها وسبتها تنيك نفسها علي زبي وعرفت ان يعني اي نيك علي زبي وكانت طايره وكمان مدخلتش زبي كلها في كسها يدوب نصه وكانت مستكفيه

وكشفتلي حقيقه ان في حد هيا بتنام معها من 21 سنة ومصورها وبيهددها عشان تنام معها فهمت برضو ان هيا شرموووطه كبيره وعمي مسحور بجمالها

لان هيا علي الوقع و الحقيقه ملكة جمال جسم متقسم صح طيزها كبيره وراميه ورا جسمها تخليك تجيبهم بمجرد انك تتخيل انه علي زبك

ولا بزازها كباررر اوي ومنسقين جداً وملامح وشهاا حلوووة اااوي وشفيفها تجنن ست عايزها السرير والنيك طول الوقت

عشان كده عمي مش شايف اي حاجه غير يسمع كلامها وينفذا وبس وو وصلت بيه ان عايز يقتل اخوها و ابن

اخوها عشان خاطرها بس مش عشان خاطر خسر *** لسع مجاش علي الدنيا تاثيرها عليه خلت قلبه كلها

كرها من نحايه اخوها وانا فهمت كل ده مجرد ما دخلت للبيت ودخلت علي طول علي الراس المدبرة او الحيه الي هيا مرت عمي شنودة

الشخصيات الي هتدخل معانا القصه عشان متهوش مني

فوزي جدي الكبير ابو ابويا 82 سنه شكلها هيبه وكبير ومن اول ما دخلت وهوه بيبص عليا من فوق التحت كده كانه بيفحصني لاول ويشووف اخري اي بس من نظرتي لي جدي حسيت في وراه بلاوي سودة

عمي شنودة وده اكبر من ابويا 52 سنه شخصيه نرجسيه ماشي وراه مرته طويل وجسمه حلو بس

خروف مرته عشان هيا ساحرة بحلاوتها وعندها حق بصراحه
ومرته الفورتيكه مرفت الصاروخ بمعني الكلمة 43 سنه

هيا عمود البيت او بمعني هيا العقل المدبر الكل مصيبة بتحصل في البيت ده

معها بنت ولد انتو عارفينهم طبعاً يوستينا وابانوب ودول عارفين وصفهم الي متابع القصة

عمي مجدي وده اصغر من ابويا 38 سنه طويل وعلي طول مكشر وما بيضحكش متجوز من

نورهان ودي حتته قشطه صدر مظبوط بمسطرة وطيزها مدورها وحلوه اوي وبتحب تلبس عبيات

وبتطلع فيهم ملكة جمال وعيونها خضرا حاجه اجنبي كده علي ارضي مصريه

معهم بنتين مريم 15 سنه وميره 10سنين

وفي لسع شخصيات هتتوصف اول ما تظهر

طبعاً اول ما خلصت مع الشرموطه مرت عمي مرفت
نزلت القعدة الي تحت والكل مستني بيشوي هيعمل اي في القعدة الي هتحصل بينه وبين مرت عمه الشرموطه

اول ما دخلت بصيت علي الكل مستني بيبصوو عليا في الي بيبص عليا بحب وفرحة زي يوستينا و ابانوب وجدي فوزي والحج احمد

وفي الي بيبص عليا بقرف وكرها وغضب وعنيهم بتطلع شرار وعايزين يقتلوني الي هم عمي شنودة وعمي مجدي

نزلت دخلت قعدت جنبي جدي فوزي علي طول

جدي فوزي : اي ياولدي عملت اي فهمني

انا مبتسم : بص يا جدي مرت عمي جايه وراي وهتفهمك كل حاجه

علشان كل الي حصل في الماضي سوا تفاهم بس هيا ما كنتش فاهمه ياجدي وبعدين يا جدي انا ليا عندكم

عتاب يعني *** مجاش علي الدنيا يا جدي يعمي قلوبكم وتفكيركم يوصلكم انكم تقتلو ابنكم من لحمكم

ودمكم وكمان وصلت بيكم انكم تقتلو ابنه عشان اي ده كلو عشان سوا تفاهم وغلطه حصلت زمان من 21 سنه

وحرمتو ابنكم من العيشة وسطكم وسط اهله وخلتوها يتزل لي اهل مرته ويعيش غريب وسطيهم وانا يا جدي

طلعت مش لاقي اهل ابويا السند وسندي في الدنيا طلعت بدور عليكم مش لاقي حد جنبي ولا عم ولا جد

ولا ابن عم كل ده عشان ساعه شيطان سيطرت عليكم كل ده بجد انا قاعد مش مستوعب الي انتو بتعملوها

ده الغريب احن منكم عليا انا كنت متوقع اول ما هتشفوني هتخدوني بي الحضن وسلامات مش ترفعو في

وشي السلاح والغضب والكره كان نفسي بجد اشوف الحنان والحب في عيونكم مش الكره و الغضب علي حاجات اقل شيء يقال عليها انه تافهة

جدي بيبص علي عمامي الي عيونهم في لارض ومش قادرين يرفعوها في وشي بعد كلامي ده ودخلت مرت عمي مرفت وقفت قصاد جدي وقالت

مرفت وهيا راسه في لارض: يمكن كلام الدنيا كلها دلوقتي مش هيكفي ان اصلح غلطه حصلت من سنين بس انا في وقتها مكنتش في وعي وكنت دايخه وقعت

علي السلم محستش غير ابن عمي سامح بيجري عليا بس بعدها عيني قفلت ولم صحيت علي موت ابني محستش بقول اي ومافمهتش وقتها الي حصل بس لم

بيشوي قعد معايا وفهمني ان انا سبب دمار البيت ورجعت بالزمن لقيت ان كلامها صح وانا اهو قدامكم اعملو فيا الي انتو عايزينو

ببص لقيت عمي شنودة متعصب ولسع هيرفع ايده يضرب مرته كنت انا وقف قصاده وبمسك ايديه

انا مبتسم : عيب يا عمي دي مرتك و ام عيالك والعيال وقفين وفي ناس غريبه قاعده في شقه تلمكم مع بعض
وقتها مافيش حد في الدنيا كلها هيمنعك تعمل معها

حاجه بس برضو زي ما انا عزرتها انت كمان حط ليه الف عزر دي ام وخسرت ابنه قبل ما تشوفه انت كمان غلطان غلط اكبر من غلطها هيا ست وضعيفه انت راجل

المفروض عارف تربيتك وتربيت اخوك وعارف اخوك كويس يعني المفروض كنت وقتها تفهم ان اخوك مستحيل يعمل اي حاجه تضرك انت و اهلك بيتك

اخوك ده بقالو 17 سنه مغترب ابنه مش عارف يشوفه ولا عارف يقعد معها كل ده و ابويا خايف عليكم وخايف يواجه بس انا جيت عشان اوجه وشووف اي

الي قافل عيونكم علي الحقيقه و الوقع وانا جيت وصلحت كل ده وسدقني مش زعلان ولا في قلبي اي

كره كافيه اني هرجع انا واهلي نعيش وسطكم و ابويا يرجع لي حضن ابوها و اخوتها ولا انت مش عايزنا يا عمي

لقيت عمي نزل ايدي ونزل دمعه علي ايدي وخدني في حضنه وطبطب علي دهري وقال

عمي شنودة : بص ياولدي لو قعدت عمري كلو اقولك
انااسف وحقكك عليا مش هوفي حقك انت و ابوك عليا

بس دلوقتي اقدر اقول ان فعلاً الي خلف ما ممتش راجل من ضهر راجل وكمان بسم **** ماشاء **** جدعنه ورجوله سامح عرف يطلع راجل

عمي مجدي جه حضني وخبط علي ضهري جامد كده الي هو هيشوف هيهزني ولا وتقريبا هو ايده الي وجعته 😂

عمي مجدي مبتسم: بسم **** ماشاء **** جسم وعضلات اي يعم هو ابوك كان دخل حرب ههههه حقك عليا ياولدي انا مشيت ورا اخويا الكبير غصب عني بس انا وثق انك راجل وهتفهم ده كلوو

ببص لقيت ابانوب حط ايدها علي كتفي وحضني وضربني ابن الوسخه تحت الحزام علي غفله

ابانوب بيضحك وبيعدلني اقف علي رجلي : دي بقي يا ابن عمي عشان تعرف انك ابن عمي وما يهونش عليك

ترفع سامعه تليفون وترن عليا بس حسابك بعدين بس اهم حاجه فرحتني انك ابن عمي و اخويا كمان ومن

دلوقتي مش هنفارق بعض ومستعد اموت عشانك يا ابن عمي وكتفي في كتفك من دلوقتي


لسع هتكلم لقيت جدي بيعدلني ويخدني في حضنه ويطبطب عليا وشوفته بيمسح دموعها

جدي : انا عارف اني قصرت في حقك انت و ابوك بس انا ليا قعده معاك وهفهمك كل حاجه بس الصبر نفرح بعودتك انت و ابوك وكل حاجه هتبقي تمام ياولدي انا فرحان اوي مفرحتش من زمان ياولدي كلم ابوك يجي

انا مبتسم : سدقوني فرحتي من فرحتكم ومبسوط اني عيلتي رجعتلي وكل حاجه رجعت زي ما كان نفسي

انا وجاي وطبعا الفضل كله الحج احمد الراجل السكرة الطيب ده الي طول الطريق بيفهمني وبيشجعني ويفهمني وجدي سمير ابو امي الراجل لاصيل الي

بيوصلكم سلامه وكان يتمني يجي بس هو تعبان والدكتور مانع عنه السفر ودلوقتي انا هقولكم علي حاجه يمكن مش في وقتها بس لزم الكل يعرف

وببص نحايه يوستينا ورحت جبتها من ايدها وهيا بتطلع قلوب من عيونها

انا : انا اعرف يوستينا من فتره ومكنتش اعرف انه اخت ابانوب صحاب عمري بس لم عرفت عملتها مفاجأة وقبلت ابانوب وانا في نيتي ان هشغلها في

مشروعي بس الحقيقه انا كدبت علي ابانوب انا بحب يوستينا من اول ما شوفتها وعايز اتجوزها اول ماقبله هتكون مع اهلي هنطلب ايديه منكم وياريت محدش يردلي طلبي

الكل مبسوط وبيبصو لبعض وفرحانين مافيش حد فيهم حزين

جدي بفرح : اي رايك يا يوستينا يا بنتي في كلام ابن عمك
يوستينا بكسوف وشه احمر : الي تشوفه انت و ابويا ياجدي انا تحت امركم

وقالت كده وطلعت تجري الفوق وهيا مكسوفه وبتضحك
مرفت مبتسمه : انا ليا الشرف ان بنتي تكون مرتك وثقة مليون في الميه انه هتكون اسعد انسانه في الدنيا كلها

عمي شنودة مبتسم : لو عليا فا انا مبسوط وفرحان ان في حته مني هتروح لي ابن اخويا ومن غير تفكير انا موفق

جدي : طبعاً ياولدي انت ابن الغالي ولو مكنتش انت طلبت انا كنت هطلب منك تعمل كده يوستينا بت بخيته ويبختك بيها وهيا يبختها بيك وربنا يفرحكم ويسعدكم يا حابيبي

اانا فرحان بفرحتهم : دلوقتي بعد ما كل حاجه رجعت لي طبيعتها انا بجد مش هوصف فرحتي بيكم وكمان انا هحكي لي ابويا كل حاجه وفي اقرب فرصه هينزل وهجيبه وهجي عليكم علي طول

جدي : يلا يا يامرفت شوفي نورهان فين وروحي جهزي وليمه لي ابن الغالي

الحج احمد : يارب يذيد افرحكم ياولادي ومبسوط بالخطوة دي يلا انا هستذان

اانا قطعت جدي : عيب عليك ياحج احمد دانت في بيت الكرام لو رجلك خطت بره البيت من غير ما نتغداه سوا ويبقي عيش وملح لا خد بعضي وهمشي

الحج احمد : يلا همو شويه طيب انا جعان من المشور كان طويل

والكل فضل يضحك والبيت قلب بهجه وضحك وفرح وكل وحد بيحكي مع حد وانا قاعد مع الحج احمد جدي بنرغي في الشغل والمشريع


في بيت جدي ابو امي
امي كانت بتبكي وجنبه حريم خوالي بيسكتوها

امي بتعيط : هيقتلو الود هيقتلوووه وديت ابن بنتك ليهم يا ابوي لي عملت كده لي توديه الموت بنفسك لي مش هسامحك طول عمري

جدي بيزعق : مخلاص يابت الكللابب قولتلك بيشوي راجل وقد اي مسؤولية انا عارف انا بعمل انا مش بعت

شخص وحد ليهم انا بعت جيش بيشوي لوحدو كفيل بي 100راجل ده ابني الي مخلفتووش وتهمدي وغوري

اطلعي فوق يلا وكفايه لت النسوان الفاضي ده همي غوري الفوق

وفعلا مرت خالي عماد خدت امي وطلعتها فوق وطلعت معها الشقة

مرت خالي اميره : بيشوي عاقل و فاهم بيعمل اي يا حبيبتي بلاش خوف علي فاضي

امي بخوف : خايفه عليه يقتل حد يروح في داهيه ابني متهور مش هيستحمل حد يجيب سيرتي انا و ابوها انتي اكتر وحده عارفه الي حصل

اميره بتضحك : ماتعرفيش ابنك سدقيني هيحل كل حاجه وهتقولي اميره قالت ده عاقل وفاهم بما فيه

الكافيه بس قوليلي صح وشك نور كده وبقيتي كانك عروسه جديده اي الي حصل اها اي

امي مكسوفه : بس يازفته هحكيلك عشان انتي بير اسراري كلها و اقرب ليا من اخوتي كلهم و انتي صحبت عمري وعايزه رايك

مرت خالي اميره : احكي يا صحبت عمري حصل حاجه

امي مكسوفه : لا بس حصل
((((~~~~)) حكتلها كل حاجه حصلت بيني وبينه و انها تناكت مني

امي بزعل : دي كل حاجه حصلت من وقتها انا ادمنت بيشوي وعايش معايا كانه زوجي مش هكدب لو قولتلك

اني مبسوطه اوووي وحاسه اني لسع عروسه جديده ومش عارفه انا كده غلط ولا صح مش حاسه بحاجه غير الحب شهوتي كانت اقوي مني

اميره بتضحك : يخربيتك بيشوي مالقتيش حد يركبك ويطفي نار كسك غير ابنك يخربيتك
بس عارفه كده احسن من الغريب وسدقيني هو غلط

بس كده هو شال هم كبير من علي قلبك هو علي الاقل هيحافظ عليكي وعلي مشاعرك

وكمان هقولك علي حاجه هو بيعمل كده مع الزفته بنتي مريم وشوفتهم فكرته فتحه طلع الخول بينيكه في

طيزها البت طيزها بقيت نفق مسدقتش غير لم شوفت خرم البت يدخل كفي ايدي الود مفتري مش عارفه انتي بتستحملي زبه في كسك ازي

امي بتضحك : يخربيتك ويخربيت لسانك ما بتك شرموطه شوفتهم كذا مره مع بعض والود زبه كبير

مش عارفه بتك الشرموطه استحملت زبه ازي انا لحد مبارح يدوب قدر يدخل زبه كله في كسي و اسكتي عملت مصيبه

اميره بتضحك : خلي بالك الشرموطه الي بتتكلمي عليه امها قدامك
مصيبت اي يخربيتك انتي لحقتي

امي: مبارح هو نكني يجي ساعه انا مشبعتش انتي عارفه محرومه بقي حطيتلو برشام يذود الشهوه

وعينك ما تشوف الي نور نزل فحت في كسي يجي ساعه ونص كل لاوضاع الي تتخيليه عملها معاي

محستش بكسي كاني نفق بقي و انا ببكي وبصرخ وهو عمال يحفر ساعه ونص متواصله لحد مغمي عليه لانه

هو شهوته عاليه اصلا مستحملش جسمه السخونه وغمي عليه وصحي مش فاكر اي حاجه لو قولتلك هو نكني لمدّة سنه مش حتاج زب في كسي هتقولي كدابه

اميره مصدومه : يخربيتك الود كان ممكن يقتلك من غير مايحس بلاش الكلام ده تاني

امي : لا مستحيل لي مجنونه

مرفت بتوتر : هو انتي عارفه بيشوي لي علاقات مع مين غيرك انتي ومريم هنا في البيت

امي بتضحك : عارفه كل حاجه العقربه مرت اخويا
نريمان هو حكيلي كل حاجه فضلت تلف عليه لحد

ماوصلت ليه وهو نكها لحد مهري كسها عشان عرف ان ليه علاقات بره وده خلاها يقرب منها وينيكها وكمان

هقولك علي الكبيره خالته مارينا فتحها من طيزها ويا عيني من وقتها مش قادره تقعد وخايفه مني عشان انا اديته برهم تدهن وقعدت معها وقلتلها ان ابن اختها

احسن من الغريب وهيا فرحت اني وفقت بيشوي ينيكها في طيزها لحد متجوز وكمان يا اميره اناعارفه انك عايزه بيشوي يطفي نار كسك وينيكك وده شيء

اناموفقه عليه بيشوي كفيل بينا عشان التعب الي عندها وانا مدم هو مبسوط انا مبسوطه وهو اولي

بلحم حريم بيته ولو عايزها هساعدك لحد ما تركبي علي زبه بيشوي مابيخبيش عليا حاجه

اميره مكسوفه : ابن الوسخه ده بس عايزة الصراحه من كلامك انتي ونريمان ومريم علي زبه انا وبسمعك

دلوقتي تقريبا نزلت مرتين و**** اعلم ونفسي اوي في زبه عشان اخوكي جاب اخره معايا وانا مش قادره

امي بتضحك : اول ما هيرجع هبعتو ليكي يكون العيال في مدرسهم علي اساس الكهربا بايظه وهو جاي

يصلحها و انتي دورك بقي في دلع النسون وقميص نوم عريان كده وهو هيفضل ينيك في كسك الصبح بس سدي

اميره مكسوفه : ياريت بجد نريمان ولعتني و انتي كملتي عليا

امي بحزن : بس يخلص موضوع البلد ويرجع اطمن عليه وكل حاجه سهله

اميره بتوتر : هو لم جوزك هيرجع هتتناكي من بيشوي برضو

امي مبتسمه : طبعاً بصي كسي دلوقتي بقي نفق يعني زب جوزي ولا حاجه يعني مافيش حل غير زب بيشوي

اميره بتضحك : شرموووطه طيب مش خايفه علي صحته يعني ينيك كل النسوان الي هتصفيه دي

امي بتضحك : انا روحت الدكتورة وقلتلي بيشوي لو فضل ينيك لحد ما يموت مستحيل ياثر علي صحته هو

عندو مرض مزمن يعني شهوته ضعف شهوة لانسان الطبيعي يجي عشرين مره وعشان كده زبه كبير

ووممكن من كتر النيك زبه يكبر عشان كده انه بينيك ده شيء بيساعده يبقي طبيعي وبي المره مش

هنتفضح بره هنتناك ونتكيف وده يعتبر علاج لي بيشوي فهمتي

مرت خالي اميره : يروحي يابني لزم اخدك بين رجليا عشان ترتاح يحبيبي مايهونش عليا ياعمري

امي بتضحك جامد : ياشرموطه مايهنش عليكي ولا كسك الي عايز يتشق نصين ده

وفضلوو يضحكو مع بعض

نرجع عندي والكل بيضحك وبيهزو انا بوجه الكلام المرت عمي لسع جايه من جوه وقفه علي باب روحت وقفت جنبها وبصوت عادي

انا : امال فين مرت عمي مجدي ماشوفتهاش
مرت عمي شنودة مرفت : جوه في المبطخ بتجهز لاكل

انا سبتهم ومشيت مكان مابتشور مرت عمي مرفت دخلت المطبخ ببص لقيت وحده فارده شعرهاا وطويله ووو اففف لبسه عبايه ضيقه مووت وطيزها بارررزه

اووووووي ومديني ضهرها وزبي وقف علي شكل طيزها وهي بتغسل صحون قربت عليه وحده وحده وحضنتها من ورا وغميت عيونه وزبي تقريبا هيخرم

البنطلون والعبايه وهيدخل كسهاا وهيا تخضت وبقيت ترجع بطيزها علي زبي وعماله تقول مين لحد ما لقيت زبي هيفرتق البنطلون هيا لفت قلتلي انت بيشوي

قولتلها ايو راحت حضنتني وزبي رشق في كسهااا اففف ريحته كانت تجنن وشكلها قمرررر اوييي بزازها مظبوطين زي الرمله وهيا بعد مافقت من الحضن بصت

علي زبي ولفت نحايه حوض مكسوفه ورجعت تانى طيزها علي زبي ورحت لفيته وبوست رأسها وقولتلها اول مره نتقابل وطلعتي ملكه جمال بجد عمي محظوظ

نورهان بكسوف : بس يا بكاش بس اي الفرامة دي والوسامه دي يخربيتك عيل قمر وبتلعب في خدودي ووزبي مدقورر في كسهااا

انا : ياستي ما اهو انتي ملكه جمال اانا اتكلمت وبعدين ياستي هنبقي صحاب مش مجرد مرت عمي يعني

نورهان : اشطا يا ابو الصحاب اخير هعرف يبقي ليا صحاب ولد وحلو كمان

وفعلا هيا قريبه مني في سن هيا 32سنه وحلوه ورحها حلووه اوووي وباين انه طيبه حبيت روحها وجسمها الكريفي بصراحه حسدت عمي عليها وسبته بعد شويه

هزار ودخلت مرت عمي مرفت وقفت هيا علي حوض روحت برضو حشرت زبي في طيزها علي اساس بهزر وكده وفي ودنه بقرب منه بهمس

انا: هموووت وحط زبي في الطيز دي
مررفت بهمس ونورهان مش سامعه : وعد هخليك تنيك الطيز الي يشاور عليه زبك بس الصبر حلو

انا بهمس : ودي دنيتها اي زيك ولا عشان هموت عليه
مرفت بهمس : دي بقي لا مستحيل نورهان صعبه ومحترمه بس انت جرب لوجبتها علي زبك يبقي انت
محظوظ اااوي ياعمري

انا بهمس : سيبك منه دلوقتي انا هايج اوي دلوقتي عايز انيك

مرفت بهمس : اعمل اي دلوقتي مقدرش اغيب عنهم اطلع الحبيبه القلب يمكن تقدر تفتح طيزها ولا حاجه عيش حياتك

انا بهمس : دي بتك يا مصيبه بتقولي روح نيكها

مرفت بهمس : مش رايح تجوزها بروح امك روح فك نفسك لو عرفت اطلع هطلعلك وهسوح يوستينا

ده كلو وانا داقر زبي في طيزها وهيا بترجع ونورهان وقفه بتقطع طمطم ده كلو مكملش دقيقه وسبتهم وانا طلع ضربت نورهان علي طيزها ضحكت وبصت في

عيوني وما تكلمتش
وضحكتلها وغمزت بعيني كاهزار ومشيت طلعت فوق

لي يوستينا انا هايج اوووي وفعلا اول ماطلعت وخبطت علي الباب وهيا عرفتني فتحت علي طول وشدتني لي جوه وقالت بعصبيه

يوستينا بعصبيه : انت اهبل ياض انت عبيط صح ما قولتليش الكلام ده لي قبل ما تحرجني قصادهم ما

كنت قدمك في المنيا ليا شهرين وعماله ابصلك وضحكلك وعنيا بتطلع قلوب وبرضو انت البعيد غبي

اووي تطلع ابن عمي في حوار درامي حسيت اني عايشه في مسلسل هندي انا مصدومه لحد دلوقتي بجد اي يبني الهدوء والراحه النفسيه الي انت فيه دي

انا قعد بسمعها وبضحك وقعدت علي الركنيه من كتر الضحك وهيا ضحكت وربعت ايديها علي وسطها وضحكت ولفت النحايه التانيه

انا بضحك : اهدي يا مجنونه بس بمانه حسيت ان انا في مسلسل درامي يعني انا كنت جاي وعارف اني ممكن

اتقتل انا لو كنت اعرف ان ابانوب ابن عمي كنت كلمته في الطريق ورتبت معها الموضوع قبل ما اوصل بس

الحمد**** كل حاجه جات بسرعه و امك طلعت فاهمه وعيه وسعدتني نحل المشكله دي بكام كلمة بس يعني الموضوع تافه يا يويو

يوستينا مبسوطه : بمانه اكتر حاجه بسطتني ان كل حاجه خلصت و عمي هيرجع يعيش وسطينا تاني وكمان بصراحه مبسوطه اوي انك ابن عمي عشان طول عمري كنت اتمني يكون ليا صحاب يخاف عليا ويحبني ويكون سندي بس انا اتفاجأت بصراحه انك طلبت ايدي و انك بتحبني زي ما.....

وسكتت هنا وضحكت وتكسفت

انا برخم : كملي الجمله وخلي عند امك المكنة ددمم

يويو بتضحك : بتاعكس ابن يا الملبن بقولك اي احترم نفسك

انا بضحك : امي ملبن بصراحه احلي من امك هتشوفيه هتحبيه وهيا هتحبك عشان انتي سكر اصلا تتعشقي كده

يويو مكسوفه : **** يخليه ليك يارب انت هترجع المنيا النهارده ولا هتبات

انا بفكر : مش عارف لسع يا يويو بس هشوف جدي و ابوكي لو طلبو مني هبات النهارده وهكلم اهلي اطمنهم

وبكره الصبح همشي بدري بس هرجع تانى قريب انا واهلي انشاء **** عشان الحوار ده يتقفل نهائي والمشاكل دي تخلص عشان عايز افوق لنفسي

يويو بكسوف : **** يسهله يا حبيبي وكل حاجه هتتحل ماتقلقش ومتنساش انا من النهارده كتفي في كتفك وهخطي معاك خطوة بخطوة

انا مبتسم وببص في عيونها البت دي طيبه غير امها ومستحيل اعمل معها حاجه وحشه نهائي عشان شوفت في عيونه الطفولة وحسيت اني مبسوط اوي وانا قاعد معها ومرتاح

انا مبتسم بحب : **** يخليكي ليا وميحرمنيش منك يا نور عيوني من نهارده اي حاجه هتحتاجيه انا موجود وموضوع السكن ده يتلغي هتيجي تعيشي مع خالتي مارينا في شقته فوق في البيت عندنا انتي خلاص دلوقتي بقيتي املاك خاصه فاهمه

يويو مبسوطه : خلاصة يا ابو الصحاب بس شوف بابا وجدو لاول

انا مبتسم وبصص في عيونها : انتي جميله اوي يا يويو عشان كده انا عشقتك بحبك اوووي

يويو مكسوفه : خف برود يابارد اي ده

انا بضحك علي كسوفها : طب بس يخربيتك شكلك يجنن يلا انا هنزل يارحي لو محتاجه حاجه ابعتيه علي الوتس

يويو : اشطا ياحبيبي روح انت اقعد معهم وانا هغير هدومي وهنزل

انا سبته وبعتلها بوسه في الهواء ومشيت حته من حبي فيه مركزتش هيا لبسه اي غير انا ونازل كانت لبسه حتته بجامة دايقه اوووي عليه ولبسه طرطور شكلها

كيوووت اوي وعسل اوووي
وسبتها ونزلت تحت دخلت المنضرا لقيت الكل موجود

ورحت قعدت جنب جدي وعمي شنودة بينهم في النص كده ولقيت ابن الوسخه ابانوب بيرخم بكلام بهزار

ابانوب بيضحك : يعني ياض ياخول مافيش رجاله في البيت تسذان منها قبل ما تطلع تقعد مع البت لوحدك ولا انت عايز تسفرد بيها ولا اي

انا بضرب علي لارض وعايز اقوم انيكه : يبني تهمد شويه وبعدين انت هتعمل راجل عليا ولا اي انا كنت بشيل عنك العيال الي كنت بتركبك في الكليه وبضحك

ولقيت قفااا مخبرين علي قفااي من جدي وقفاا زيو من عمي شنودة لي ابانوب
والكل بيضحك علينا

جدي بيضحك : خلي في احترم شويه ليا يا ولاد الكلب

عمي شنودة بيضحك علي شكلنا : عشان تتعلموو تحترمو الكبير يا ولاد الكلب

انا بضحك : طيب خلي بالك عشان انت بتتهزق ياعمي

والكل كان بيضحك وضربني علي قفاااي

وبعد يجي ساعه لا اكل كان جهز وكانت وليمة حرفينا والخير كتيرر ولاكل كان يجنن بصراحه وعدي الوقت

والحج احمد مشي وكان قاعد عمي شنودة وعمي مجدي وجدي فوزي ومرت عمي شنودة مرفت ومرت
عمي مجدي نورهان و ابانوب ويوستينا وبيتكلمو معايا كل وحد بيسال سؤال غير التاني وانا بجواب

جدي : انت بتلعب رياضه من امتي يا ولدي

انا مبتسم : من و انا 13 سنه ياجدي و انا بلعب جم ورياضه ومهتم بجسمي عشان ده شغلي وحلمي

جدي مبتسم : عاش ياولدي بسم **** مش**** الفورمة حلوة وشكلك حلو ياولدي **** يخليك لي ابوك ويحرصك

عمي بفخر : ياولدي انت اصيل و تربيت كويس وكمان شكل امك تعبت معك

انا مبتسم : امي دي كتر خيرها و**** عملت كل حاجه عشان تشوفني اسد في مكاني ومحدش يهزني وجدي
سمير **** يديه الصحه كان اول وحد بيشجعني ويدوس عليا علشان يطلع راجل ذي ما انت شايف

جدي مبتسم : راجل ولد راجل ياولدي

انا مبتسم : تسلم ياجدي انا عايز اخد رايكم في حاجه يا جدي انت وعمي شنودة

جدي : قول علي طول ياولدي

انا مبتسم : يوستينا يا جدي عايز اخليه بدل ما تروح السكن لوحدها تيجى تقعد في بيت العيلة مع خالتي
مارينا في شقته وتبقي تروح وتيجي الكليه مع مريم بنت خالي وكمان تبقي تحت عيني

جدي بيبص لي عم شنودة الي وفق : تمام ياولدي مافيش مشكله دي بيتها برضو و انتو اهلها

انا ببص لي يوستينا وهيا. مبسوطه: كده تمام ياستي مافيش اي مشاكل الجد وبابا وفقو مبسوطه

لقيته هزت راسها وهيا مبسوطه وسكت وبصيت علي مرت عمي نورهان بتبص عليا وعيونها بتطلع قلوب
شكلها عسل اوي ضحكتها حلوه حاسس ان هيبقي في حاجه حلوه بيني وبينه

انا مبتسم : ياجدي انا هستذان منك همشي علشان اهلي قلقانين عليا هطمنهم وهحكيلهم اللي حصل وهرجع بعد يومين اقعد معاك شويه انا وجدي سمير
وهخد يوستينا وهرجع المنيا عشان الكليه و ابويا في اقرب فرصه هينزل وهجيبه وهجيلك هو وامي في اقرب فرصه

جدي وفق بعد اقناع ساعه وبعدين سلمت عليهم كلهم وصلوني لحد العربيه وركبت العربية وتحركت علي المنيا علي طول


في بيت اسلام صحابي هعرفكم لابطال هناك
انتو عارفين اسلام بتع الكافيه و اخته ريم عارفين وصفهم

تيجي عند الملبن امه اسمها صفاء حته بلدي كده جسم تخين شويه مربربة حاجه بلدي تكيفك بمزج عنده 50 سنه طويلهه بصراحه جسم يوديي في داهيه

اخت حسام الكبيره جيجي 34 سنه حتته بلدي مليف طيزها كبيره مش اوي وبزازها مشدودين زي الرمل حتتهه مكنه بصراحه تكيف زبك

ونيجي اخوها الصغير محمد 16سنه تخين ومربرب وحسام بينيكه مخليه خول عشان يعرف ينيك امه و اخوتها البنات

و ابوهم عم حسن 65سنه راجل عمل حادثه وقعد علي كرسي متحرك بيسمع بس مابيتكملش ولا بيقوم


اسلام بعصبيه : بقولك يا شرموطه انتي بيشوي عمل معاكي حاجه يبت

ريم بعصبيه وبتبكي : عمل ونكني وفشخني ومتعني بزبه الكبير عارف لي عشان انت مش راجل يا حسام

حسام بيضربها وبيشدها من شعرها: مين الي مش راجل يابت الراجل الخول راحه تشرمطي بره هو انا مكفيكي يا لبوة

ريم بتبكي : انت كده مفكر نفسك راجل الي بتعملو فيا وفي اختك و امك و اخوك الي خليتو خول وبقي زيه زي الست ولا شخصيه ولا رجوله ولا ابوك ابووك الي انت بتنيك مرته قصاد عينه وبتنيك اخواتك قصاد عينه وبتشوف دموعها بتتزل وبتقصد تخلي امك تتناك قصاد ابوك ده كلو ومش عيزني اتناك من بره انت مالكش دعوه بي فاهم ولا لو قربت مني هروح هبلغ عنك انك بتغتصبني و انت عارف في فديوهات كتيره معايا تلبسك اعدااام فاهم ولا نزل ايدك

وفعلا حسام خاف من جراتها وبد يتراجع لوراه وهو مكسور مش قادر علي اخته الي بتهدده وقعد علي كرسي ومتوتر وخايف اخته توديه في داهيه وده كلو و امه و اخته الكبيره قاعدين خايفين ومرعوبين

ريم وهيا بتكمل كلام : ومن نهارده محدش يدخل في حياتي و اضتي الي جوه محدش يدخلها وهجيب بيشوي في اي وقت ينيكني محدش يدخل ولا يقلها كلمة كده ولا كده علشان لو حصل انا هبيع نفسي وهبيعكم معايا وكل الفديوهات مع بيشوي عشان لو فكرتو تعملو حاجه معايا بيشوي هيوديكم في داهيه وسبتهم ودخلت اوضتها

وفعلا مبارح انا وقعد لقيت 35 فديو و 320صوره علي الوتس مبعتوين من ريم اخت حسام وفيه حسام بينيكها عنف وبيضربه وفيهم فديوهات بينيك امه قصاد ابوها و ابوها بيعيط و امه الوسخه بتشتم فيه الفديوهات دي لو طلعت النيابه العامة حسام و اخوتها هيروح في داهيه خدت الفديوهات والصور علي فلاش خاصه ومسحت الشات بيني وبين ريم عشان محدش يمسك فوني ويشوف الفديوهات نرجع عند حسام


امه صفاء بتبكي : هو ده بيشوي صحابك هو ده سندك هو ده الي خليت اختك تنزل معها عشان تتمرن يخربيتك هنتفضح المجنونه دي هتفضحناا روحنا في داهيه روحنا في داهيه

جيجي بعصبيه : هات بيشوي هنا وهخلي ينيكني وانا هخليه خاتم في صباعي وهكسرلك عينو

حسام بيبص لي جيجي: بيشوي ده ينيكك انتي و امك وريم وانا واخوكي ويفشخنا نيك طول اليل وهو بسنبالو هيكون لسع بيسخن

كلهم سمعو كده وتصدمو وبيبصو علي حسام

حسام بيكمل : بيشوي حاله خاصه لاعب كاملة اجسام وبيلعب جم من زمان وغير كل ده ذكي جداً ومش سهل
وغير كل ده بيشوي عندو مرض مزمن يعني الشهوة عندو ضعف شهوة لانسان الطبيعي يجي عشرين مره وغير زبه الي يعدي 25سم غير خبرته في النيك انا لو علي ريم مش خايف منها وكل الي بتقولو تحت الجزمة انا خايف من بيشوي عشان ريم عمرها ماوقفت ضدي ولم حبت تقف ضدي امنت نفسها عشان تكسرني ومقدرش اعمل معها حاجه فهمتو لي انا متكتف وساكت وكسرت عيني قصاد بيشوي ومش عارف اي الي هيحصل بيشوي لو دخل البيت ده مش هسيب
وحده فيكم غير لم يفشخها بذات انتي يا ماما
صفاء وانتي يا جيجي عشان الي الي بنعملو في اخوكي وابوكي الموضوع معقد مش عارف اعمل اي دماغي هتطير مني

امه بتطلطم : يالهوي يالهوي العمل اي دلوقتي شوف حل ما تقعدش متكتف كده

حسام بيزعق : اهدي خليني اشوف حل اهدددي انا متوتر لوحدي

وتعصب حسام وسبهم بيبكو ويطلموو ونزل الكافيه بتعه

نرجع عندي انا

الي نص ساعه وهكون في المنيا وانا سايق ومشغل اغاني سمعت صوت مسج علي فون بفتح الفون لقيت رساله ريكورد ربع ساعه من ريم فتحت الريكورد وبسمع لقيته مسجله كل حاجه حصلت بينه وبين حسام وسمعت صوت حسام والزعيق وفهمت هيا عايز توصلي اي وفتحت الحرد طلعت االفلاش ونقلت عليه الريكورد ومسحتو من عندي برضو ورجعت اسمع اغاني وبفكر لحد ما قربت اوصل جات فكره في دماغي اني عدي علي حسام وهشوف ودت فعله اي لم يشوفني
وصلت عند حسام الكافيه بعد نص ساعه وكنت تعبان بصراحه منمتش اليوم كله ودلوقتي الساعه 2:25 بليل
نزلت اول ما نزلت وقعدت بره وسندت النضارة علي طربيزه وجه حسام وقف فوق راسي وانا عامل نفسي تعبان

انا : الحقني يا حسام وحد قهوة سادة ب**** عليك عشان جاي من سوهاج تعبان ومنمتش من مبارح

حسام بغيظ : لحظه وحده وهتكون عندك احلي قهوة ومشي حسام ورجع بعد خمس دقايق بالقهوة

حسام بتوتر : القهوه يا بوش وفي اي ياعم مالك حساك شايل هم الدنيا فوق راسك

انا بخبث : هبقي افوق بس وهحكيلك كل حاجه انت مالك متوتر كده في اي

حسام بيبصلي من فوق لي تحت : بيشو انت صحاب عمري و اخويا وعشرة عمري بس البيوت اسرار ياصحابي و انت مش فاهم حاجه سيبني هفهمك كل حاجه قبل ما تخد اي فكرة عني

انا باصص في عيونه بحدة وبشرب القهوة : ياريت يا حسام تفهمني عشان سدقني لو الي شوفته صح وسمعته صح هتبقي اخر كوباية قهوة هشربه معاك في حياتي وبعد مهطلع من هنا ولا اعرفك ولا تعرفني

حسام بيبصلي بحزن : بص يسطا هحكيلك كل حاجه بس بلاش تقطعني

انا بحزم : تمام يلا هسمعك

السرد علي لسان حسام:

بص يسطا انا كنت شب وطيب وبحب درستي كل كلام ده كان علي ايدك كنت بروح معاك الكليه الكلام ده حصل من 4 سنين اختي الكبيره جيجي كانت علي علاقه بوحد غير جوزها و بصدفه كانت عندي وبلعب في تليفونها انت عارف اني ليا في الهكر وكده انا كنت شاكك فيه علشان طول اليل كنت بسمعها بتتكلم في فون وبسمع حاجات وسخه قولت ده جوزها بس الفار لعب في عبي وعملت نسخه من فونها وحولتها لاب توب وفتحت لاب بليل في اوضتي طبعاً الي شوفته صدمني لقيته بتكلم شب اقل مني يعني تقريبا 18 سنه وقتها وبيتقبلو وبينيكها كمان وقع وعرفت كمان انه عمل حفله عليها هو وصحابو انا تجننت وقمت روحت اوضته الوقت كانت لبسه قميص نوم مووت روحت دخلت قفلت الباب وخدته من شعرها وهيا بعد معرفت اني عرفت قلتلي هفهمك اهدي وفعلا قعدت مديق ومتعصب وهيا بتحكيلي

جيجي بتبكي : مش زي ما انت فاهم ياحسام افهمني لاول انا مش كده وده لي انت شايفه اخو جوزي وجوزي عارف وكمان بيجيب اصحابه وبيعملو عليا حفلات عشان جوز اختك ديوث يا حسام ومش بيعرف ينيك وهو الي وصلني لي كده ومكنتش عارفه اعمل اي ست وليا شهوة وشهوتي كبيره ومش بستحمل لقيت متعتي بطريقه دي وجوزي عارف ومبسوط قولت خلاص مقدميش حل غير كده دي كل الحكاية ولو فاكر اني انا كده شرموطه وبكسر عينك روح شوف امك الي من وقت ما ابوك عمل الحادثه بتطلع تتناك من شباب في سنك بفلوس وتيجي

انا سمعت الكلام ده نزل عليا زي الصعقه كده وبصيت علي جيجي كانت بتبكي وحاطه ايدها علي وشها روحت قربت منه وخدته في حضني ومع تحسيس هيا بستني في شفيفي و انا فكرت لحظه وتجوبت معها وصلت اني اليوم ده نكتها يجي 5 مرت صفتني وعدتني هتبعد علي كل الكلام ده لو انا فضلت معها وبنيكها و انا وعدته اني هكمل معها و تاني يوم دخلت لي امي لم كل اخوتي نزلو يشترو طلبات العيد و ابويا قاعد بيبكي وهيا بتكلم حد في تليفون انا تعصبت وكسرت عضمها وقلتلها اي عشان ابويا خلص ومش قادر هتفضحيني يا شرموطه انا هطفيلك نار كسك مش ده الي محتاجه وفعلا نكت امي يجي تلات مرت وده كلو و ابويا سامع كل حاجه وشايف ودموعها بتنزل و انا فضلت افتري علي امي لحد كسرت عضمها وبعدين منعتها تنزل نهائي وفضلت كل يوم نيك فيه هيا و اختي الكبيره جيجي وبعد فتره هم بعدو علي الطريق الوسخ الي كانو مشين في ومع الوقت اختي ريم شفتني قبل جوز و انا بنيك اختي جيجي وهددتني هتقول لي امي لو ماعملتش معها زي جيجي وهيا متعرفش اني بنيك امي وفعلا نكتها في طيزها وفتحتها وجوزتها لوحد خول انا بنيكه وقولت هخليه تطلق وده حصل هيا اكتشفت ده وطلقت منه و اخويا كسرت عينه عشان امي من صغرو بتنيكه في طيزو وعايزه يطلع خول انا عرفت بصدفه وفي عيال كانت بتنيكه وهو في مدرسه و انا بنيكه كل فتره عشان يبطل وفعلا بيخد علاج وبد يخف وحده وحده عشان يبقي كويس وراجل وما يبقاش خول زي ما امي بتعمل و ابويا انا بنيك امي قصاد عينه عشان امي شرموطه وهددتني اني لو معملتش كده هتجيب ناس تنيكه في البيت وانا دمي فار ومن وقتها بنيكها هيا و اختي جيجي وريم ودي كل القصه بتعتي يابيشو ولم عرفت ان ريم ليه علاقه معاك انا زعلت اوي وخدت علي خاطري منك انا كل حاجه بعملها غصب عني سدقني البنات دي لو سبتهم من غير نيك هتطلع تفضحني وتتناك بره وانا يصحابي ولا ديوث ولا خول انا بحافظ علي سمعتي وسمعت ابويا الي طول عمرها دهب وهتفضل دهب ولسع من يومين جوز اختي جيجي ببهددني لا مرته ترجع لا يفضحها بفديوهات ومش عارف اتصرف ازي وبما اني بحيكلك يبقي تساعدني نشوف حل


نرجع عندي الي كنت بسمع وزعلان علي حسام صحابي وفهمت انه عمل كده عشان يحافظ عليا سمعت ابوها وخايف ان اهلو يتفضحو وكمان انا نكت اخته وهو شايل مني مش عارف اي الحظ الزفت ده

انا مديق : بص يا صحابي الي انت عملته ده الصح ولو مكنتش عملت كده كنت هتندم

وتاني حاجه ياصحابي لو علي الي حصل بيني وبين اختك هيا مره وحده في الجم وكانت غصب عني انت عارف اني بهيج بسرعه ومش بستحمل

وكمان انت السبب عشان بتحكيلها عني وعن زبي هيا هاجت وقالت لزم اجرب وانا ياصحابي حقك عليا ومش هتكرر تاني بس يا صحاب عمري اختك اختي و امك امي وسمعت ابوك تهمني زي ما هيا بتهمك ومتزعلش مني امك عايزه تتربي يا صحاب لو انت معرفتش تعمل كده انا هعمل كده وحوار جوز اختك اعتبرو خلصان يصحابي

حسام بضعف : امي شخصيته قويه يا بيشوي وبتحب تكسر ابويا عشان ابويا كان بيضربها علي طول بس لم كبرت فهمت ان ابويا معها حق وكان بيحافظ علي بيته

انا : ابوك كان فاهم يا حبيب اخوك ان امك لو تسابت هتضيع سمعته وهو كان بيحافظ عليكم وعلي شرفكم ومش عايز يطلقها عشان اخوتك البنات ابوك كان راجل وسدقني كمية الحب الي انا بحبها ليك ولي ابوك هتطلع بكمية غضب وشر علي امك وسدقني هعمل كل وسخه ممكن تتعمل وعد هخليه تتغير 180 درجة لو علي اخوتك مش هلمسهم بس امك دي لزم تتعامل باوسخ معامله لو انت قلبك طيب وخايف تكسرها فا انا قلبي حجري و هخليه زي الخدمة تحت رجل ابوك الراجل لاصيل الطيب وكمان هوديه الدكتور وعشره لحد م يخف ومصريفه كلها عليا بكره هعدي عليك هخددك وهنروح عندك البيت هتعرفني علي امك و اختك جيجي و هسلم علي ابوك وهخدو ونروح الدكتور ولو محتاج يسافر القاهرة هخدو وهنسافر فاهم

حسام بضعف : بس يا بيشوي

انا بنظرة حادة : بلا بس بلا زفت ولا كلمة تانى الي عندي قولته و اخوك كمان يتعالج فاهم وهنعمل كل حاجه بالاتفاق

حسام بيبصلي بحزن : عارف يصحابي انت بتحب ابويا وبتحبني قوي وعشان انت اكتر من اخ انا هسيبك تعمل الي انت عايزه عشان انا ثقتي فيك كبيره

انا بطبط علي دهر حسام : وعد يصحابي كل حاجه هتبقي كويسه مشكلتك بقيت مشكلتي بس بلاش تنيك اخوتك بعافيه الي عايزه فيهم برضها ماشي الي مش عايزه برحتها و امك سيبه بلاش تنام معها سيبه تسخن انا عايزها تولع عشان وقت الحساب اعرف اصفي معها الحساب كويس

حسام بصلي وسكت وانا قعدت معها شويه وخدت بعضي ومشيت علي البيت وصلت البيت لقيت جدي وخالي عماد رجع من الشغل وقاعدين مستنيني في المنضرا كانت الساعه 4:25 دقيقه الصبح
اول مادخلت جدي قام حضني وطبطب علي ضهري

جدي سمير : سبع يا ولدي سبع عملت الي مقدرش حد غيرك يعملو

انا بضحك : عيب عليك يا جدي ابن بتك وحش كاسررر والموضوع تافه جداً ياجدي وبصرحه كلكم بتافورو بذيادة

خالي بيضحك : اطلع بس لي امك هتموت عليك وتلاقيه ما نمتش من الخوف والقلق انا طمنتها زي ما قولت وهيا قالت هتطلع تريح

انا: انا تعبان وفصلت هسدق مهطلع انام بكره وراي حاجات كتيره

جدي : اطلع وبكره لم تنزل نتكلم انشاء **** روح ياولدي

وفعلا سبتهم وطلعت شقتنا كانت الساعه 5 الصبح
وفتحت الباب ودخلت ويا دين ابوياااااا علي الي لقيتتتههه امي لبسهه حتت قميص نوووووم موووووف اوووووف انا وقفت متنح فيها وهيااا وقفه تتميص عليا وعماله نفسه زعلان انا زبي قام لوحده ورحت عليها


اللقاء في الجزء التاسع بحبكم ♥🫶
 
شاب عنده قدرة خاصه وعايم في بحر المتعة

شاب عايش في احضان متعة المحارم♥🥵🥵✌

انا اسمي بيشوي عايش في صعيد مصر في المنيا عروس الصعيد عمري 24 سنه شكلي طويل 185
جسمي عريض شويه عشان كنت بلعب كارتيه وبروح الجم دايما مستحيل يعدي يومي من غير ما انزل التدريب دي بنتظام عايش وسط اهلي في بيت جدي ابو امي عشان ابويا في مشاكل بينه وبين عمامي
وعايش في بيت جدي مع
جدي سمير 80 سنه وجدتي سميره 75 سنه في الدور لارضي البيت مكون من 5 ادور غير الدور لارضي الدور لارضي فيه 3اوض كبار ومنداره كبيره جداً بتكون مفتوحه في المناسبات ولاحزان لي اي حد محتاجها مش بس اهلي وجيران ودي عشان جدي محبوب اوي
امي معها 4 اخوت 2 رجاله و3 ستات بي امي طبعاً
خالي عماد الكبير عايش في الدور الثاني 50 سنه طويل مش عريض بيشتغل في التجاره فاتح مصنع ملابس متجوز من الصروخ الي مافيش زب شافها وما وقفش ضرب تعظيم سلام الجسم الفاجر اسمها اميرة وهيا اميرة مستحيل تقول دي عندها 45 سنه نهائي طويله وجسمه عريض شويه بزاز اووووف وطيز بارزه مدوره يابااااياا فظيعه تخلي زبك ينزلهم انت وقف بتتفرج عليها بس مبالك لو نمت بين بزازهاا يابوياااا ماتتوصفش معهم 3 ولد وحيد و2بنات
نوره 15سنه يسي 18 مريم 20 ودي الحته بتعتي هنعرف بعدين ازي
خالي التاني امجد عايش في الدور الثالث 42 سنه طويل وعريض شغال في العاصمة مع شركة مقولات كبيره وبيخد شغل من شركات كبيره وعلي طول مسافر لظروف شغله
مرته نريمان 32 سنه صاااااااروخ ضرب جووو اررررررض اوووووف بزاززز ايييي طيز اااووووف ملفوفه لفه جاتوووه عريضه وجسم مظبوط علي مسطرررره مش بيخلفو وبيجرو علي دكاتره
بعد كده امي عايشين في الدورالرابع 38سنه الجامده الجسم الفيررررربرررروو مااااكس حاجه كده شبه جورجينا اااااااوف
مش معهم غيري انا ابويا مالوش دور في قصه مسافر امريكا بينزل كل 4 سنين وده مسبب مشاكل كتيره بينه وبين امي هنعرفها مع لاحداث الجايه
خالتي الرابعه خالتي كاترين عايشه في الدور الخامس لوحدها30 سنه بس تشوفها تقول 20 من حلاوتها وجمالها في شبه بينه وبين غاده عبد الرازق حاجه خيااااال ااااوووف مش متجوزه لحد دلوقتي عشان شغاله في مستشفى دكتوره عيون شاطره جداً في شغلها
خالتي مارينا عايشه في اخر دور السادس كل وحد فيهم وخد دور من جدي وخالتي مارينا اخر العنقود المتالقه في الجمال وطويله ولايقه بدنيه بتحب التدريب جداً وبتلعب رياضه علي طول وبتروح معايا الجم بس مش كل يوم وبتلعب كورة سله في نادي ودي دجله النساء ومتميزه وجميله جداً جسمها فاااايرر جداً 23سنه
كده خلصت وصف ابطال القصه وفي ابطال هتدخل تاني وسط القصه مع لاحداث الجايه
نبدا سرد احدثنا الممتعه
امي دخله عليا تصحيني في اوضتي

امي بتلم في المفرش من فوق جسمي وبتقول اصحي يازفت وفاجاة وبصت علي جسمي وقفت مصدومة وسكتت لحظات وانا كنت بفتح عيني وبقوم علي حيلي ببص علي امي لقيته مصدومه وقالت

امي بتوتر: يلا يا بيشو الفطار جاهز بره

انا بنعس ومستغرب: حاضر جاي اهو لسع بقوم ببص علي نفسي لقيت زبي قايم في بوكسر مرسوم اوي وانا مخدتش بالي اصلا انه شالت المفرش وفتكرت صدمتها وبقيت قاعد متوتر انا زبي اصلا كبير 25سم وروحت كشفت كتير عشان اعرف سبب النمو السريع الي عندي وما وصلتش النتيجه اوخر دكتور لسع نتيجه التحليل هتطلع بعد اسبوعين عشان نتاكد انه طبيعي مش مرض زي ما سمعت من كذا دكتور وبقيت قلقان ان امي خدت باله من الموضوع ده مكنتش عايز حد يعرف علي طول بلبس مناطيل وسعه والكل مفكر انه ده ستايلي بس محدش فاهم انا بلبس كده لي ومش برضي اروح مع صحابي اي سفريه فيه بحر ولو حصل ورحت مستحيل انزل عشان كده بيقولو عليا غلبان وطيب وبخاف مايعروفش ان عندي قدرت خاصه وخايف حد يكتشف كده هيقولو عليا حاجات كتيره وتنمر وانا مش حابب كده المهم قمت بصيت شويه في المرايه بعدين دخلت الحمام في اوضتي خدت دوش بارد وانا متعود استحمي مياه بارده صيف وشتي عشان كده بيقولو عليا بارد 😂 خدت الدوش طلعت لبست القميص ومنطلوني الواسع المتميز عشان انزل اروح الكافيه واهرب من نظرات امي دلوقتي لبست وخرجت من اوضتي
امي: اي لبس ورايح فين مش هتفطر معايا
انا متعود افطر معها علي طول: لا طبعا يا ست الكل هفطر معكي وهخلص وهنزل علي طول عشان مينا صحابي تحت مستني علي كافيه
امي مبتسمه: ماشي ياعمري مش هتتاخر يلا الفطار جاهز تعالي

امي مشيت قدامي عشان تدخل اوضه السفره اااوبا مخدتش بالي لبسه عبايه بيضه طويله ومجسمها علي جسمهااااا اااوبا زبي وقف تعظيم سلام الجسم الجباره ده طيازها بتطلع وتنزل اااااوف اول مره اركز مع امي في الجنس كده شكلي تجننت اااوووف لزم اهدي كده هتحصل مصيبه بدات اهدي شويه
انا مبتسم: بس اي ياصروخ الحلاوة الجامدان علي صبح كده
امي بتضحك: طول عمرك بكاش ياقلبي المهم سيبك من كلامك الي عسل علي طول ومدح فيا ده مش ناوي بقي بنت خالك كبرت وامها كلمتني كذا مره في الموضوع وكلنا عارفين انك بتحبها وهيا بتحبك وشقتك جاهزه في الزمالك اي بقي الي مخليك مكبر دماغك من الموضوع
انا بعمل نفسي مش فاهم بس انا فاهم: قصدك علي مين يا ست الكل وضحي كلامك

امي بخبث: مريم ياعنيا مريم في حد في حياتك غير مريم بتحبك بتموت فيك كلنا عارفين بلاش شغل لاستعباط علي امك علي صبح بدل ما قوم اديلك شبشبين
انا بضحك: يا ست الحبايب يا حبيبه انا مريم مش ذوقي احنا متفقين وصحاب وكل حاجه وقريبين جداً من بعض واسرارنا كلها مع بعض وبنخرج ونطلع مع بعض وكل وحاجه بس الموضوع ده مش في دماغي ولو بحبها بحبها عشان هيا زي اختي تربيت معها علي اساس اختي مش هشوفها نهائي مرتي ولا ام لي عيالي
امي بعصبيه: مالها مريم ياروح امك ادب واخلاق ومتربيه احسن تربيه وجمال وبسم ** مش** جسم وحلاوه وشكل البت تحفه فنيه
انا: ياستي و**** عارف وكلامك فوق راسي سيبي الموضوع ده دلوقتي نشوف الدنيا هتروح بينا علي فين بلاش نستعجل
امي بحزن: يا حبيبي انا قاعده وحدي علي طول نفسي حد يقعد معيا ونفسي ابني الوحيد يتجوز و افرح بيك انا نفسي اشوف عيالك علي ايدي نفسي قبل ما موت اشم ريحه احفادي بين ايدي انت ابن الوحيد والحمد**** فلوس ابوك هتعيشك ملك انت وعيال عيالك في مستقبل مش محتاج حاجه تاني
انا ماسك ايدها ببوسه: **** يخليكي ليا وميحرمنيش منك يا نور عيني انا هنا جنبك هوعدك هفكر في الموضوع عشان خاطرك انتي بس وهرد عليكي سبيني علي لاقل السنه دي اعيش حياتي وهشوف مشروعي وحلمي انتي عارفه نفسي افتح جم واعمل كذا فرع ونجح وعد هفكر وهحول اغير راي بس بلاش اشوف الجمال ده كله زعلان
امي: حضنتني حضن حنين اوي: ** ينجحك واشوفك احسن وحد في الدنيا روح ياولد بطني يكرمك من ااوسع ابوابه انشاء **
انا: بوست راسه وسبتها ونزلت علي كافيه اول ما وصلت الكافيه

حسام شغال في الكافيه: بوشااا باشا منور الدنيا صباحك عسل ورد يا عم الناس
انا بضحك: دخلتك دي ياض وراها حوار او مصلحه منا عارفك كلب مصالح هات قهوة سادة
حسام بيضحك: بحبك وانت فهمني لحظات هتكون عندك القهوه السادة وهتكلم معاك

غاب خمس دقايق وانا بلعب متش كورة في فيفا علي فون

حسام: احلي وحد قهوة البووشاا باشا عم الناس

انا بضحك: اترزع ياض خف هجص عايز اي

حسام: بص انا مش هلف وهدور انا عندي اختي 26 سنه متجوزها بس مطلقه عشان مش بتخلف وانا عارف انك بتروح جم ومش بتفوت يوم و اختي بتحب الرياضة وعايزها تنزل جم عشان نفسيتها صفر ومافيش حد انا اثق فيه علي اختي معها غيرك ياخويا شوف انت اي دنيتك لو تمام هديك رقمها انت اظبت معها الموعيد بتعتكم وانا وثق فيك ثقة عميا وعارف انك هتحافظ عليها
انا بفكر: تمام يا حسام عشان خاطر عيونك وكلام الحلو ده رقمي 011 ياريت تكلمني بعد يومين عشان هتبقي مع خالتي بتلعب 4 ايام في لاسبوع وانا بنفسي هشرف عليهم وهخلي خالتي انشاء **** تطلعه من الوحدها الي هيا فيه دي متنساش برضو اختك ريم زي اختي و اكتر يا حسام

حسام بفرح: عشمت فيك وكنت وثق مش هترفض **** يكتر من امثلك القهوة دي عندي وبلاش عشان خاطري تكسفني
انا بضحك: لو اعرف كده كنت طلبت عصير مناجاة طيب
حسام بيضحك: مش الدرجه دي هههههههه بس اي
حاجه تحت رجلك يابوش
مشي حسام وانا فضلت العب لمدة ساعه وخدت عربيتي نسيت اقولكم اني معايا عربيه فراري حاجه فخمه كده موديل السنه المهم ركبت العربيه وطلعت علي الجامعه في المحافظه اجيب مريم بنت خالي زي كل يوم اول ما وصلت قصاد للبوابه بتعت الجامعه لمحت مريم وقفه معه 4 بنات اي جمدين مووووت تقريباً صحابها شفتني سلمت عليهم وجات عليا بتضحك وبتنطط ضحكته عسل اووووي وتحسه طفله
جات ركبت جنبي وبستني في خدي
مريم مبسوطه: وحشتني يا بشبوش ياعسل انت اي ياض القمر ده وحشتني اوي علي فكره ياوطي

انا بضحك: اي محن وجنان ده المهم هنروح فين دلوقتي
مريم بمحن وتعض علي شفيفها: شقة للزمالك يانور عيني بستني قريب شفيفي ده كلو قصاد الكليه وفي ناس مركزه معانا
ضحكت وفهمت دماغها: مابتشبعش انت ياوحش يخريت صدر امك الي عايز يتاكل ده
مريم بتحط ايدها علي زبي: سيبك من صدر امي ويلا عشان تاكل صدر بنتها وبتبص عليا بصه كلها محن

فعلاً تحركت علي شقة الزمالك
وطول الطريق ايدي علي فخادها الجامده وهيا بتحرك صوابع اديه علي زبي الي وقف نص متر في منطلون ههههه هيا طبعاً عارفه مشكلتي وحكيلكم بعدين ازي وصلنا الموضوع وتطور ده بينا
المهم وصلنا شقة الزمالك دخلت سلمت علي عم علي البوواب لفيت 500جنيه وحطيتهم في ايدها انا ودخل
عم علي مبتسم: خيرك سابق يا باشا
انا مبتسم: هات جاجه حلوه العيال ياعم علي
عم علي مبتسم: الف شكرا ياباشا **** يذيدك
انا بعمل ده كلو عشان امي ماتعرفش اني باجي هنا وتعمل مصيبه معايا المهم ركبنا الاسانسير الدور 9 طبعاً اول مدخلت لاسانسير خدت شفيفه في بوسه طويله وايدي علي طيزها بتفعص فيه جامد وهيا حاطه ايدها علي زبي وبتلعب في من فوق هدوم اول ما دخلنا شقة لسع هحضنها قلتلي هش لحظة هدخل اغير هدومي خليك هنا لحد مطلع طبعاً في قمصان نوم كتير مخصوص عشانها هيا والسهرت الحلو مع بعض
دخلت جوه اوضه النوم غابت نص ساعه بس اول ما طلعت خطفت عقلي اااوبا ااااوف اي ده



هنا خلص الجزء لاول عارف مافيش جنس بس ده بدايه القصه وتعريف البطل ولابطال والمتعه هتبدا من الجزء الثاني ياريت رايكم في كمونت عشان اتشجع واكمل
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر بالجزء الجديد
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%