NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة علاج زتونه يوسف ابن خالي

Mikawy

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
2 سبتمبر 2024
المشاركات
1
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
9
نقاط
0
انا مكاوي ودي اول قصه ليا اتمني تعجبكم انا هخليها معتمده علي الساديه اكتر من السكس
انا عمر تانيه ثانوي وعندي خالي اسمه سعد عنده تلت ولاد الاول اسمه حازم وده ملوش دور في القصه والتاني اسمه يوسف ودا بطل قصتنا طوله 150 سنتي ابيضاني طيزه كبيره زبه 10 سنتي عنده 16 سنه وأخته التوئام ريتال ودي هوصفها لما يجي دورها فيوم كنت عند جدي كنت قاعد بتفرج عتلفزيون الساعه 8 وجدي وستي نايمين فلقيت يوسف داخل فجئه ووشه احمر وجري علي الحمام وسمعت صوت عياطه فرحت مخبط عليه
انا:في حاجه يا يوسف
يوسف:اي لا لا مفيش حاجه
انا:مترد يله فيه ايه هو انا هتحايل عليك كتير
يوسف:مقلت مفيش حاجه هو انت عايز يبقي فيه حاجه وخلاص
انا:هتقول فيه ايه ولي انادي ابوك يعرف بطريقته
يوسف: خلاص هقول ثانيه وخارج
انا: ماشي مستنيك بره
ورحت خارج شويه ولقيته خرج غاسل وشه مكان الدموع ولقيته بيقولي
يوسف: هقولك حاجه بس متقولش لحد
انا:عيب عليك سرك في بير قول
يوسف:انا كنت بلعب مع العيال كورة من اسبوع وخبطط في زاتونتي وانهارده الص...
انا:استني استني ايه زاتونتك دي
يوسف🙁لقيت وشه احمر) وقالي خلاص هو موضوع تافه اصلن متشغلش بالك
انا:متنجز يله بميتين امك هو انا هاتحايل عليك كتير
يوسف:طب خلاص هبصتهاك انا ماما قالتلي ان الزتونه عند كل واحد فينا
انا:يعني اروح اسئل امك يعني ولي ايه
يوسف:لا انت فهمتني غلط ثانيه هبسطهالك بنعمل حمام منها
انا:طيزك
يوسف: ايه طيزك دي شكلك معرفتهاش هوضحلك اكتر
مش البني ادم بيعمل من الزتونه ميه صفره كدا ومن اللمونه بيبي
انا:اه عرفت انت قصدك علي ايه كمل بقا القصه الي كنت بتحكيها
يوسف: اخيرا فهمت اكملك بقا انا كنت بلعب كوره مع صحابي من اسبوع وكنت واقف جون والكوره جت في زاتونتي وصحيت انهارده الصبح ودخلت اعمل حمام لقيت الكرورتين الي تحت منفوخين جامد وزاتونتي ناشفه ومتصلبه وعامله زي السهم(دي مظاهر البلوغ بس هو ميعرفش) فخفت حد يشوفني فوق فنزلت ومكنتش اعرف انك هنا انهارده
انا🙁عامل نفسي مخضوض)وريني بسرعه
يوسف:هي خطر
انا:انجز دي مصيبه انجز عشان متحتاجش تعمل عمليه انا هحاول احلهالك
يوسف: ماشي ماشي وراح قالع البنطلون والبوكسر
فجئه شفت اجمل طيز بيضه بس مش محلوقه وزوبر صغير اوي ومنتصب عامل زي مسمار الصلب الصغير ومليان شعر
يوسف:ها في حاجه متخضينيش
انا: انت اخر مره حلقتهم امتي
يوسف:ضحك وقالي انت عيبط هروح لحلاق واقوله احلقلي الزتونه ولي اللمونه عيب
انا:اه صح (واعدت احسس علي طيزه)
يوسف:انت بتعمل ايه انا بابا قالي محدش يلمسك من هنا
انا:دا لزمه عشان اعلجك (وانا قاعد بضربو علي طيزه)استحمل
يوسف:شكرا يسطا انت جدع
انا:دنتا اخويا يله بس بقولك ايه موضوع علاجك هيطول انا هروح الدرس وهخلص علي 2 وانت تقول لي امك انك عندك درس وتيجيلي البيت
يوسف:ماشي بس ارجوك متقولش لحد ماشي(ووشه احمر)
انا:انت مكسوف😂 عمومن عيب عليك (واحنا بنكلم كان زبره نام)
انا: بس الي انا كنت بعمله لغي الاثار الجانبيه ازاي
يوسف:يعني خلاص كده
انا:خلاص ايه بقولك اثار جانبيه يعني المرض لسه موجود وخلي بالك لو ملحقتكش هتعمل حمام ددمم من الزتونه وممكن تموت

خلصت درسي ونا مروح حودت جبت مكنه حلاقه وعلبه حلاوه وروحت البيت لقيت يوسف مستنيني ادام البيت
انا:ايه يا جو واحشني
يوسف: وانت كمان بس ايه الشنطه الي في ايدك دي
انا: هتعرف دلوقتي(ودخلنا الببت)
انا:الحمام في اخر الطورقه علي شمالك استحمه وانا جايلك
يوسف:استحمي ليه
انا:متنجز يابن المتناكه (ورحت مبعبصه)
يوسف:حاضر حاضر
وراح داخل الحمام ورحت انا داخل المطبخ عملت اتنين منجا ودوبت حبتين فيجرا فيهم وخرجت لقيتو خلص شاور وقاعد غلي الانتريه
انا:انته قاعد كده ليه
يوسف:مالها قعدتي
انا: انته قاعد بهدومك ليه اوم اقلع ويله علحمام عشان اعلجك
يوسف: حاضر حاضر
ورحنا داخلين علحمام وراح قالع رحت جبت مكنه الحلاقه والحلاوه
انا: تحب تستعمل اني
يوسف:ايه دول اصلن
انا:دا(مكنه الحلاقه) الي بيحلق ابوك بيه زبره ودا (الحلاوه)الي بتحلق بيه امك كسها تحلق باني
يوسف:خلينا فلحلاوه بس هو يعني ايه كس
انا:هقولك بعدين
ورحت حايب اللزقه وغرقتها حلاوه ورحت حاططها علي زبه ورحت شادد جامد
يوسف:اه اه اي دا دي بتوجع اوي
انا:ايه يعرص متنشف
يوسف:بقولك ايه انا خلاص مش عاوز اتعالج
انا: مش عاوز ايه دنتا متناكتي انهارده
يوسف: اصدك ايه هتعمل فيا ايه
انا:زي ما ابوك عمل في امك هنيكك
ورحت رازعه بضهر ايدي علي وشه
يوسف: طب براحه طيب
اعدت الطش فيه واضربه علي طيزه وادوس علي بضانه بشبشبي
انا: ايه رايك دلوقتي لو اكلمت تاني ولي سمعتلك صوت مش هخلي فيه حته سليمه وكل الي اقولك عليه تقول حاضر ها تقول ايه
‏يوسف:😓😖حاضر
‏ورحت مكمله حلاقه وكل اما اشيل الزقه من علي جسمه يكتم صويطه ويعيط
‏لغايه مخلصتله حلاقه
‏انا: استحمي ولما تخلص ناديني عشان اجي اعاينك واتئكد انك نضفت
‏يوسف: مش محتاجك انا بعرف استحمي
‏رحت قارصه في بضانه وقلتله انا مش قولتلك اي حاجه تقول حاضر (ورحت زاقه وقع فبنيو ورحت خارج)
‏جهزت شويه افلام سكس سادي وجهزت الكميرا فوق الشوفونيره بحيث انها تجيب الاوضه كلها وقعدت شويه ولقيته بيناديني
‏يوسف:انا خلصت البس ولي
‏انا:لا انا جايلك (وفتحت الباب عليه ورحت تاحيه البانيو وقلتله )انا:شطورة يا يويو وجبت شطافه كانت بتاعت قاعده اديمه عندي ووصلتها بلحوض
انا : ‏تعالي يخول ورحت حاططها فطيزه
يوسف:اهههه انت بتعمل معايا كده ليه هو انا ازيتك
وانا سكات وحاطط الشطافه فطيزو لحد ما المايه الي داخله بقت زي الميه الي خارجه
انا:كده انت نضفت تعاله بقا ورحت مقعده علي الارض وطلعت زوبري
انا:مص زبر سيدك يا خول
يوسف🙁وهوه باصصلي مش فاهم ومصدوم من شكل زوبري العشرين سانتي 😮)حاضر
انا:طب مطليه (ورحت حاشر زوبري فبقوه)
ممنش عارف يمص وكانت سنانه بتبجي علي زوبي رحت لطشه قلم
انا:يبن المتناكه متظبط ومتعضش
لقيته بداء يعيط رحت مخرج زوبري ولبست وهرجت انا:تعلالي الاوضه فثانيه تكون هناك والي هعقبك
ورحت داخل الطبخ جبت العصير وحطيطه فلاوضه ورحت المخزن جبت كرباك ومرهم ليونك وطوق كلب وسلسله وصاعق كهربا ومشابك وحطيطهم في الدولاب وناديته
انا: انت فين يا ابن اللبوة انا هستناك كتير
لقيته داخل عليا بعد اما لبس هدومه وغسل وشه
انا:انت ايه الي لبسك هو انا قلتلك البس اقلع بسرعه

دا كان الجزء الاول هنزل الجزء التاني قريب انشاء **** اتمني منكم تتفاعلو ولو حد عنده اضافه ياريت يقول
وكان معكم مكاوي سلام
 
تم تعديل الفئة العمرية ينشر الجزء التالي قي تعليق هنا وتبلغنا للدمج
 
عنده 16 سنه وبيقول الزتونه واللمونه ومش فاهم اى حاجه فى اى حاجه؟؟!!! ده لو مولود فى كهف تحت المحيط كان حايعرف كل حاجه.. ايه الهبل ده
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عنده 16 سنه وبيقول الزتونه واللمونه ومش فاهم اى حاجه فى اى حاجه؟؟!!! ده لو مولود فى كهف تحت المحيط كان حايعرف كل حاجه.. ايه الهبل ده
عندك حق نفس تفكيري
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%