محمد 29 سنة عايش مع خالتي بسمه 45 سنة و مرات جدي فاطمة 58 سنة بالمانيا
جارتنا صحبت جدي مارتينا 61 سنة المانية عائشة مع بنتها ممرضة
صحبي حسن 27 سنة سوري مقيم هو و امه
سلاف 49سنة بألمانيا
الجزء الأول :
فى 2017 كنت وقتها 21 سنة
حصلت معايا حاجة غيرت كل تفكيري فالجنس
كنت ف بيت صحبي حسن مع صحبتي بنمارس جنس
عشان مامته كانت على اساس فالشغل و ترجع المساء
فكنت بطلب منه الشقة لما اكون عاوز انيك وحدة
المهم و انا بنيك صحبتي مامته سلاف رجعت البيت ودخلت علينا الاوضة فالوضع دا
أنا احرجت اوى و مكنتش عارف اعمل ايه او اودى وشي فين منها
بعد ما صرخت علينا و سب و كدا انتم عارفين بقى
البنت لبست هدومها و طلعت من البيت
اما أنا ف قالتلي استنى هنا ماتطلعش
حدخل اعمل شاور و اغير هدومى و اجيلك اوريك معناها ايه تجيب بنت بيتي و تنيكها على سريري
قعدت استنى طبعا شوية كدا
سلاف: محمد تعال الاوضة
أنا : حاضر يا طنط جاي
دخلت الاوضة لقيتها زي العروسة ،كانت لابسه قميص نوم اسود شاف قصير حياكل منها حتة
و متزوقة حاطة احمر شفاه جامد و بارفان حلو قوي
بقيت مصدوم من حلاوتها و جمال جسمها
سلاف: تعالى هنا انت متنح ليه
قريت منها
هى : عاوزاك تحطلى كريم على ظهرى و تعملى مساج
انا: حاظر يا طنط
بعملها مساج و زبري هايج اوى حينفجر
سلاف: انت شكلك مش اول مرة تعمل جنس
أنا : صحيح بس عرفتي ازاي
سلاف: أنا اكتر من مرة كنت بلاقي لبن على السرير بس كنت فاكره ان ابنى كان بيضرب عشرة فوق سريري
بس لما دخلت و لقيتك مع البنت فهمت
و كمان صراحة انا اتفرجت عليكم شوية قبل ما ادخل عليكم و شفتك بتمارس ازاي مع البنت باين عندك خبره
بعد كلاهما اتجرأت قلتلها طب رايك ايه عجبتك
ضحكت قالتلي انت فشخت البنت كنت خايفة تحصلها حاجة و كمان هي صغيرة و مش حمل الزبر الكبير دا
أنت لازمك ست كبيرة تكون عندها خبرة
أنا: طبعا فهمت قصدها بس عامل شكلي عبيط
طب وهي فين الست دى يا طنط و انا حعمل معاها الصح
سلاف: بعد ضحكة خبيثة طب أنا قدامك اهو وريني شطارتك
انا: عارف انك بتهزري
سلاف : طب لو أنا بكلم جد
حتعمل ايه
انا: بصراحة حفشخك و مش حبطل نيك فيكي
مستنى تفاعلكم و اعجابكم
و بأكدلكم ان الأجزاء الجايه حتكون ممتعة اوى
يلااااااا مستنى تفاعلكم يا نسوانجية
جارتنا صحبت جدي مارتينا 61 سنة المانية عائشة مع بنتها ممرضة
صحبي حسن 27 سنة سوري مقيم هو و امه
سلاف 49سنة بألمانيا
الجزء الأول :
فى 2017 كنت وقتها 21 سنة
حصلت معايا حاجة غيرت كل تفكيري فالجنس
كنت ف بيت صحبي حسن مع صحبتي بنمارس جنس
عشان مامته كانت على اساس فالشغل و ترجع المساء
فكنت بطلب منه الشقة لما اكون عاوز انيك وحدة
المهم و انا بنيك صحبتي مامته سلاف رجعت البيت ودخلت علينا الاوضة فالوضع دا
أنا احرجت اوى و مكنتش عارف اعمل ايه او اودى وشي فين منها
بعد ما صرخت علينا و سب و كدا انتم عارفين بقى
البنت لبست هدومها و طلعت من البيت
اما أنا ف قالتلي استنى هنا ماتطلعش
حدخل اعمل شاور و اغير هدومى و اجيلك اوريك معناها ايه تجيب بنت بيتي و تنيكها على سريري
قعدت استنى طبعا شوية كدا
سلاف: محمد تعال الاوضة
أنا : حاضر يا طنط جاي
دخلت الاوضة لقيتها زي العروسة ،كانت لابسه قميص نوم اسود شاف قصير حياكل منها حتة
و متزوقة حاطة احمر شفاه جامد و بارفان حلو قوي
بقيت مصدوم من حلاوتها و جمال جسمها
سلاف: تعالى هنا انت متنح ليه
قريت منها
هى : عاوزاك تحطلى كريم على ظهرى و تعملى مساج
انا: حاظر يا طنط
بعملها مساج و زبري هايج اوى حينفجر
سلاف: انت شكلك مش اول مرة تعمل جنس
أنا : صحيح بس عرفتي ازاي
سلاف: أنا اكتر من مرة كنت بلاقي لبن على السرير بس كنت فاكره ان ابنى كان بيضرب عشرة فوق سريري
بس لما دخلت و لقيتك مع البنت فهمت
و كمان صراحة انا اتفرجت عليكم شوية قبل ما ادخل عليكم و شفتك بتمارس ازاي مع البنت باين عندك خبره
بعد كلاهما اتجرأت قلتلها طب رايك ايه عجبتك
ضحكت قالتلي انت فشخت البنت كنت خايفة تحصلها حاجة و كمان هي صغيرة و مش حمل الزبر الكبير دا
أنت لازمك ست كبيرة تكون عندها خبرة
أنا: طبعا فهمت قصدها بس عامل شكلي عبيط
طب وهي فين الست دى يا طنط و انا حعمل معاها الصح
سلاف: بعد ضحكة خبيثة طب أنا قدامك اهو وريني شطارتك
انا: عارف انك بتهزري
سلاف : طب لو أنا بكلم جد
حتعمل ايه
انا: بصراحة حفشخك و مش حبطل نيك فيكي
مستنى تفاعلكم و اعجابكم
و بأكدلكم ان الأجزاء الجايه حتكون ممتعة اوى
يلااااااا مستنى تفاعلكم يا نسوانجية