الجزء الاول
بداية القصه من ٧ سنين
اسمي عادل شكلي عادي جسمي عادي زبي متوسط
شاب دخل ثانويه مشتركه كنت اعرف شويه عن الجنس اهلي ملهمش دور ف القصه ولما دخلت المدرسه حياتي اتبدلت تماما ابطال القصه هنعرفهم ف الاحداث
القصه حصلت ف الزقازيق
اول يوم ليا ف المدرسه شايف بنات كتير اجسام حلوه كله لابس چيب ديقه وقمصان مبينه ملامح صدرهم وفي مش لابس برا والحلمه باينه وكله يوم هيجان بنات بتجري وتلعب عشان تبين جسمهم اكتر واكتر كل واحد دخل فصله وعرف مكانه كان معايا حوالي عشرين ٣٠ بنت كلهم عادييين في منهم ال خمسه ال كانو جامدين حرفيا اجسام فتاكه اربزهم
سهام وشاديه اصحاب بس جامدين (سهام بيضه رفيعه عندها صدر جبار اد حبايه الشهد الصغيره وطيزها باينه ف الچيبه والفلقه واحده لما بتمشي كل حاجه فيها بتتهز)
(شهد دي بقا حاجه جامده اوي قمحاويه قصيره سنه بزازها اكبر من سهام والقميص بيبقا مفشوخ من بكرهم وطيزها كبيره برضو وكانت اجمد واحده ف الفصل ) عملو اختبار الامين والامين ال مساعد طلعط سهام الامين وانا المساعد بدايه تعرفي ع سهام كانت من هنا ونروح للمدير عسان طبعا كلام ال بيتقال ونحافظ ع الفصل وكنا كتير وهيا كانت قاعده جمبي وهيا ناحية المدير وانا عسان ابص ع المدير لاز ابص ع بزازها ال كانت مرفوعه وحلمتها واقفه ومكنتش لابسه برا فلنه بس وبتاعي وقف ونسيت ان كنا قاعدين وفضلت باصص ع بزازها لحد اما هيا لاحظت وابتسمت وبصت ع بتاع المنفوخ ف البنطلون وقمنا مشينا وهيا قدامي فضلت تهز ف طيزها ونا مولع وماشي وراها وطالع ع السلالم مش بنتكلم لحد اما وصلنا الفصل ودخلت دخلت وراها مندفع والمدرس كان موقفها بيسالها كنتي فين وانا مندفع لزقت ببتاعي دخل جوه طيزهااا خخخخ لابسه اندر ولا برااا بعدت ف ثانيه وهيا مخدتش ردت فعل ودخلنا الفصل وهيا مش مدياني اهتمام لما بتبص بتبص بتكشيره لحد اما خلصنا ونزلنا فسحه وزحمة الكانتين وكلها بنات وشويه صبيان ف الجمب ولحد اما شفت سهام داخله ع الكنتين دخلت وقفت وراها بس في مسافه صيغره بينها لحد اما هيا رجعت لورا شويه من الزحمه وفي عيال جت ورايا اتزنقت فيها وزبي وقف في طيزها تاااني لحددد
نكمل الجزء الجاي
بداية القصه من ٧ سنين
اسمي عادل شكلي عادي جسمي عادي زبي متوسط
شاب دخل ثانويه مشتركه كنت اعرف شويه عن الجنس اهلي ملهمش دور ف القصه ولما دخلت المدرسه حياتي اتبدلت تماما ابطال القصه هنعرفهم ف الاحداث
القصه حصلت ف الزقازيق
اول يوم ليا ف المدرسه شايف بنات كتير اجسام حلوه كله لابس چيب ديقه وقمصان مبينه ملامح صدرهم وفي مش لابس برا والحلمه باينه وكله يوم هيجان بنات بتجري وتلعب عشان تبين جسمهم اكتر واكتر كل واحد دخل فصله وعرف مكانه كان معايا حوالي عشرين ٣٠ بنت كلهم عادييين في منهم ال خمسه ال كانو جامدين حرفيا اجسام فتاكه اربزهم
سهام وشاديه اصحاب بس جامدين (سهام بيضه رفيعه عندها صدر جبار اد حبايه الشهد الصغيره وطيزها باينه ف الچيبه والفلقه واحده لما بتمشي كل حاجه فيها بتتهز)
(شهد دي بقا حاجه جامده اوي قمحاويه قصيره سنه بزازها اكبر من سهام والقميص بيبقا مفشوخ من بكرهم وطيزها كبيره برضو وكانت اجمد واحده ف الفصل ) عملو اختبار الامين والامين ال مساعد طلعط سهام الامين وانا المساعد بدايه تعرفي ع سهام كانت من هنا ونروح للمدير عسان طبعا كلام ال بيتقال ونحافظ ع الفصل وكنا كتير وهيا كانت قاعده جمبي وهيا ناحية المدير وانا عسان ابص ع المدير لاز ابص ع بزازها ال كانت مرفوعه وحلمتها واقفه ومكنتش لابسه برا فلنه بس وبتاعي وقف ونسيت ان كنا قاعدين وفضلت باصص ع بزازها لحد اما هيا لاحظت وابتسمت وبصت ع بتاع المنفوخ ف البنطلون وقمنا مشينا وهيا قدامي فضلت تهز ف طيزها ونا مولع وماشي وراها وطالع ع السلالم مش بنتكلم لحد اما وصلنا الفصل ودخلت دخلت وراها مندفع والمدرس كان موقفها بيسالها كنتي فين وانا مندفع لزقت ببتاعي دخل جوه طيزهااا خخخخ لابسه اندر ولا برااا بعدت ف ثانيه وهيا مخدتش ردت فعل ودخلنا الفصل وهيا مش مدياني اهتمام لما بتبص بتبص بتكشيره لحد اما خلصنا ونزلنا فسحه وزحمة الكانتين وكلها بنات وشويه صبيان ف الجمب ولحد اما شفت سهام داخله ع الكنتين دخلت وقفت وراها بس في مسافه صيغره بينها لحد اما هيا رجعت لورا شويه من الزحمه وفي عيال جت ورايا اتزنقت فيها وزبي وقف في طيزها تاااني لحددد
نكمل الجزء الجاي