NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة راحت تجيب تار أبوها رجعت حامل - حتي الجزء الثالث 12/1/2026 ( المشاهدين 17)

user505575

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
10 يناير 2026
المشاركات
9
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
47
نقاط
180
تمهيد:

احب أعرفكم بنفسي في البداية احمد ٣٢ سنة مهندس باور . مراتي دفعتي ومعرفة قديمة وهي واميCore القصة حرفيا
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الاول:

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
بداية اللي أنا فيه ده كله حصل بسبب مراتي اسمها فرح مهندسة ٣٠ سنة من الشرقية قصيرة شويةومدكوكة وزنها ٩٠ كيلو حرفيا ٣٠ كيلو منهم ف طيزها ودي اللي خلتني حرفيا كنت مكفي ع وشي وراها فالكلية . مش عايز اطول عليكم الحوار كله بدأ من عندا حمايا . استاذ محمد ٦١ سنة نائب مدير عام فيشركة مقاولات يدوبك مرتب الشركة علي قد مصاريف البيت واللي مخليهم عايشين ف الميغة ومشحاسيين بالدنيا وبشوات الأراضي بتاعتهم . بداية الأراضي دي بتاعتهم ومش بتاعتهم وده اللي أنااكتشفته بعد الجواز بمعني هو اه صاحب الأرض وكل حاجة بس هو بيروح يأجرها لفلاح والفلاح ده بيزرعمحصوله ويبيع ويديله كل سنة قيمة الايجار بتاعه وخلاص . المهم السنة اللي فاتت الفلاحين لموابعضيهم وشافوا ان قيمة الايجار عالية وقعدوا يتكلموا معاه يا استاذ محمد مش هينفع تعلي عليناالسعر وهو ماسك ان في تضخم واصل وفصل فمتفقوش معاه . فجه اتكلم معايا قالي أنا هسافر أناوحماتك وعايزين فرح معانا يبني لو عوزنا حاجة ولا بتاع تعمليهالنا فقولتله معنديش مشكلة يا عميوسافرت معاهم راحوا فعلا البيت وقعدت مراتي وحماتي وحمايا راح يشوف الفلاحين بس ميعرفش انكان معموله كمين وان الفلاحين خلاص بقوا شايفين ان الأرض ارضهم فعلا وان حمايا ملوش لزمةمعاهم وده مجرد واحد بياخد فلوس وخلاص مسكوه فشخوه شتايم وسب ولعن من ستات الفلاحيندول ولا راجل فيهم اتكلم .فوق ال ١٠ ستات مسكوه فشخوه حرفيا وعدموه العافية كلام كان معمولمسخرة القعدة . زي ما تقول مشيوا بمبدأ عايز تهزق راجل هاتله ست حماتي ومراتي طبعا أبوهم رجعبيغلي ومخنوق وحكالهم ع اللي حصل ف مراتي سخنت وان ازاي يحصل كده واحنا معاك وطالما ستاتب ستات يبقي نروح احنا ونرد عليهم ونشوف حقنا ف مراتي سخنت بزيادة وقالتلهم لا معلش ريحواإنتوا ولبست الجلابية وراحت الأرض وياريتها ما راحت دخلوا العفشة ف الأرض ودي بتبقي اوضة كدهفيها الحاجات المتكسرة و بواقي الروث بتاع الزرايب والعفانة كلها قعدوا الستات مع مراتي و ٢ شبابكده من ولاد الفلاحين هما امير و عزمي . امير وعزمي حرفيا درفتين باب في هئية بنادم عضلات و الوادطول بعرض لو مسك عشر نسوان بقوم بيهم يقلقهم مراتي دخلت قعدت مين فيكم اللي طولت لسانهاع ابويا وبترفع حاجب وتنزل حاجات ولسه بتتكلم لاقيت كف نازل ع وشها من سامية مرات الفلاح الليماجر الأرض وراحت بنتها مدياها بالرجل قلبوها من ع الكنبة ومسكوا مراتي خانقنها من زورها وراحت سامية وبنتها لفت ل عزمي وامير بتقولهم امسكوا بنت الكلب دي علموها الأدب جاية لحد عندنا عشانتغلط ف أبوكم وسابوا مراتي معاهم وطلعوا من العفشة العيال محستش بنفسها غير وهما مشلحينالجلاليب



عزمي راح مطلع من جيبه مطوه و حطها عند جمبها

مراتي :يالهوي ايه ده

عزمي :قالي بصي يا عسل من سكات كده تعالي نقعدو ورا انا و انتي بهدوء كده هتتسورجي هلم عليكيالسور كله و هتتناكي من الشارع كلو فامن سكات كده ترجعي ورا انا و انتي

مراتي خافت طبعا و سكتت

امير : متخفيش يلا بينا راحوا شادين مراتي من الطرحة كده و سحبوها من إيديها زي العيلة الصغيرة ووراح داخل بيها ورا و راح قافل المسوجر بتاع الباب و طفي نور العفشة

عزمي : اقلعي

مراتي: لا اقلع ايه

امير : بنقولك اقلعي يبقي تقلعي و راح ضارب مراتي بالقلم علي وشها

عزمي : خخخخخخ بقولك اقلعي يا بنت المتناكه مراتي طبعا سكتت راح مادد ايدو هيقطع العباية مراتي قالتله خلاص خلاص وبدات تفك العباية و طبعا لابسه تحتو برا اسود

عزمي : فكي لحد تحت يا كسمك

مراتي راحتبصتلو راح ضاربها قلم تاني جامد خلاها ترقع بالصوت

امير : أنا معنديش دماغ لدين ام مناهده اقلعي يا بت الاحبة انتي مراتي سكتت راح هو شادد العبايةلتحت قلعهالها خالص و راح فاتح رجليها وهي كانت لابسة فتله راح جاب الفتله علي جمب بحيس انكسها يبقي باين و عزمي راح حاطط صباعو حوالين كسها وشادد شخرة خخخخخ مانتي جايبه علينفسك اهو يابنت الكلب

امير قالو يبقي عايزه يزميلي قالو كسمها انا اللي عاوز انيك و راح منزل الشورت و طلع بتاعه كان طويلبس مش اوي و مش تخين خالص بس في شعر كتير و راح جايبها من شعرها و حاطط بقها علي بتاعو وقالها مصي يا بت و راح مدخل بتاعه كلو جوه بقها بتاعه كان طعمو و ريحتو عرق و خصوصا ان في شعربس بس فيه ريحه رجوله كده بدات تمص براحه و هو بقي يطلع و ينزل و يرجع يقعد تاني بعدين قلعهاالبرا و رماه علي الارض و تف ف صباعه و حطه حوالين كسها وقعد يدعك جامد راحت مراتي مصوتة وجايبة قالو فتحتها ياض قالو احا دي مبهوقه و شرقانه علي نفسها قالو احلي شغل هههههه و راح هومدخل صباعه جوه كسها و بقي ينكها جامد بعدين دخل صباعين لدرجه انها جابت تاني علي ايدو راحساحب ايدو و شدها من شعري و قالي الحسي يا كسمك لحست فعلا و كانت اول مره في حياتي تعمل كده تقريبا بعدين زقها تاني علي زوبرو رجعت تمص فيه راح ساحبها من شعرها و قالها البيض يا بيتالحسي فعلا مراتي لحست بيضانه كلها و هو الحركه دي ولعتو شخر تاني و اصلا الشعر كان بيطلع فيبقها من كتر ماهو كتير بعدين شدها و قالي نامي قالتله ازاي راح واكلها تاني بالقلم علي وشها وقالها زيما بتتناكي يا كسمك مراتي من الخوف نامت فعلا ع بطنها راح هو نايم عليها و راس زبو علي شفه كسها

وراح بأصص ل عزمي وقاله طلع تليفونك وصر و راح مطلع تليفونه و صور قالها قولي عاوزة أتنام منك يا امير

مراتي وهي بتعيط : عاوزه اتناك منك يا امير مراتي قالت كده و راح مدخل زبو مره واحده قعدت تقولاااااه

امير : دخل

مراتي وهي بتعيط : اه مش قادرة

راح عزمي مدخل التليفون في جيبو و نزل علي بزازها تفعيص بايدو و قعد يفرك فيها وامير نايم فوقها وعمال يرزع ف طيزها حرفيا وهي مش قادرة من كتر الوجع

امير راح نايم ع الأرض وقعد مراتي فوقيه وخلي عزمي رشقه ف طيزها وعملوا مراتي ساعتها ساندوتش حرفيا مراتي قعدت تقولهم محدش يجيب فيا قعدوا يضحكوا عليها جامد وهما بينيكوا محستش غير وهي عمالين يحضنوا فيها جامد ويفرموها بايديهم و فضل عزمي بتاع دقيقتين ينزل في لبن و ساب زبوجواها

وقالها يا بت انتي كسك عطشان لبن لازمن ارويه كده و اروقه … لو عجبتكم هنزل الجزء التاني
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الثاني:

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
عزمي بعد ما كب لبنه في مراتي راح قايم ومطلع زبره لسه مراتي هتتعدل

امير : قحا انتي بتعملي اي يابنت الكلب انتي وراح نايم فوق مراتي حرفيا مراتي استخبت بجسمها كله تحتيه مكنش باين منها غير دماغها بس اللي طالعه من تحت جسم امير . امير كان عنيف وطحش شوية عن عزمي راح شوية وقالب مراتي برجليها لورا وراحت مصوتة جامد لأنه كان هيقطم ضهرها فعلا .

امير : علي صوتك كمان يابنت الوسخة خلي الشارع كله يدخل ويعرف وتتفضحي

مراتي وهي بتعيط : اااااه اه اه مانا ضهري مش قادرررررة حاسب حاسب

عزمي واقف بيبص من الباب كده وبيضحك لف لاقي امير شايل مراتي من ع الأرض وواقف بيها وعمال يرزعلها علي الطياري كده سخن جامد راح رافع الجلابية تاني وراحوا زانقين مراتي ساندوتش تاني بس وهي متشاله العيال فضلوا يرزعوا فيها لحد ما شبه اغمي عليها وسطهم نزلوها علي الأرض وهي حرفيا اللبن بيخر من طيزها وكسها وحالتها حالة سابوها ربع ساعة كده وراحوا منادين علي سامية وبنتها

عزمي : بنت الكللابب دي اتعلمت الرباية بالكل وعرفت ان احنا مش فلاحين غلابة بتوع البندر هياكلونا علي قفانا ونسكت

امير : ولو فتحت خشمها عرفينا يا اما واحنا هنطلع ميتين أبوها

سامية : هههههههههههه كان عليكي اي من الأول يا لبوة عشان يبعتوكي ويحصل فيكي كده

مراتي قامت مش قادرة تقف حرفيا وخارجة من العفشة بتلم في نفسها ورايحة ع العربية وهي قاتلة نفسها من العياط ومش عارفة تعمل اي وتحكي لمين وتتصل بمين

ركبت العربية ونزلت ع محل هدوم اشترت عباية غير اللي اتقطعت وأندر وبرا وركبت العربية وهي مقتولة من العياط وعمالة تفكر اتصل ب امي اعرفها !؟ طب اكلم احمد جوزي !؟ طب الفيديو اللي صوروني فيه وانا بقوله نيكني يا عزمي . طب امي هتصدقني طب اعمل اي . طب أنا كده هبقي حامل . اعمل اي اعمل اي

في اللحظة دي لاقيت الموبايل بيرن

كنت بتصل عليها عشان اطمن عليها

أنا : اي يا حبيبتي عاملة اي

مراتي : أنا اه الحمد لله يا حبيبي كويسة

أنا : مالك كده في اي

مراتي : لا مفيش مرهقة شوية بس من المشوار هنا ومش قادرة اتكلم

أنا : طب ارتاحي شوية يا حبيبيي وهكلمك تاني أطمن عليكي

مراتي : ماشي يا حبيبي هنام شوية وهكلمك

أنا حسبت ان في حاجة سعتها بس مش عارف اكلم حماتي اقلقها ولا لا بس قولت اكلمها اشوف يمكن حد زعلها ولا حاجة

أنا : ازيك يا حماتي عاملة اي

حماتي : أنا تمام يبني انت اي اخبارك

أنا : كله فل . هي فرح مالها في اي

حماتي : مالها يبني ماهي كويسة هي نزلت بس تجيب حاجات للبيت هنا وجاية

أنا : طيب ابقي كلميها كده شوفيها مالها لأني حاسس انها معيطة

حماتي : حاضر يا احمد هكلمها وأطمنك متقلقش

أنا : تمام يا حماتي تسلمي سلام

حماتي اتصلت بمراتي وعرفت كل حاجة حرفيا ومبقتش علي بعضها ولا عارفة تعمل اي

لو قالت لحمايا ممكن يطب فيها يقع ده البت لسه مجبتش ٣ شهور جواز . ولو قالولي خافت من رد فعلي واني أطلق فرح والبيت يتخرب

فقالت لمراتي تكتم علي الموضوع ومتفتحش بقها مع حد لحد ما تجيلي

بس اللي مكنش حد عامل حسابه عليه ان عزمي وامير الموضوع عندهم موقفش علي مراتي العيال كانت مغلولة من حمايا وحماتي بطريقة مش طبيعية لأنهم كانوا عاملين مشاكل معاهم من زمان . حمايا كان رفع قضية عليهم زمان لأنهم كانوا بياخروا الايجار وخلصت بصلح في المحكمة وكانت قصة العيال كانوا شايفين صيد ووقع تحت أيديهم وأنهم لو دقوا علي مراتي تاني هيبقي كسبوا الأرض للابد بالفيديو اللي معاهم واللي هيعملوا

امير : أظن كده ياخويا هما ميتجراوش ينزلوا الأرض تاني

عزمي : ده واقف ان البت تقول علي اللي حصل فيها وإنها اتصورت ولا لا

امير : قحا هي ممكن متتكلمش

عزمي : يا امير بنات البندر دول محدش يعرفلهم حاجة بس عامة هي لو اتكلمت ونزلوا تاني احنا معانا اللي يسكتهم بقية العمر

امير : الأرض بقت بتاعتنا خلاص

عزمي : الأرض بقت بتاعتنا خلاص . تصدق عندك حق بس عشان نقدر نقول الجملة دي واحنا مطمئنين احنا محتاجين نجيب فرح وامها مش فرح بس

امير : البت وامها صعب يا اخويا

عزمي : سبني أتصرف وشوف انا هعمل اي واتفرج علي اخوك

امير : مش عايزين مشاكل ياخويا احنا خدنا حقنا وزيادة

عزمي : خدنا حقنا اه وزيادة دي لا وحتي حقنا ممكن يبقي فيه كلام يا امير اسمع مني سبني أتصرف واقولك .

عزمي اتصل علي أمه وخذ منها رقم حماتي

عزمي : ازيك يا مدام سامية

حماتي : ايوة مين معايا

عزمي : أنا عزمي ابن محروس بتاع الأرض

حماتي: ايوة اؤمر عايز اي

عزمي : كنت عايزك في كلمتين انتي وفرح سوا وياريت الحاج ميعرفوش عشان ميحصلش مشاكل

حماتي سعتها اتلجلجت ومكنتش عارفة ترد تقول اي

حماتي : عايز اي يبني

عزمي : مانا قولتلك عايزك انتي والست فرح نتكلم معاكم شوية ونخلص الموضووع

حماتي كانت عارفة سعتها ان في كمين معمول بس مش عارفة تعمل اي ولا تتصرف ازاي

حماتي : اصلك بتقول يبني ميحصلش مشاكل هو ينفع اللي انتو عملتوه مع الحاج ده

عزمي : الحاج . لا هو اسألي بنتك هي عملت اي معانا و احنا عملنا اي

سعتها حماتي اتاكدت ان هما عايزين يفضحوهم ومعندهمش اي مشكلة يتغاشموا عليهم ويخلوهم فضيحة البلد كلها

حماتي : بص يا عزمي أنا لما فرح ترجع هقعد معاها واشوف يوم واخلع من عمك واجي يبني نقعد ونحل كل المشاكل دي ويا دار ما دخلك شر احنا أهل مع بعض

عزمي : وهو كذلك في انتظارك يا حاجة

…. استنوا الجزء الثالث
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الثالث:

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
عايز بس الأول أوصف حماتي في بداية الجزء ٥٩ سنة مليانة بغباء ١٢٥ كيلو حرفيا فردة الطيز بتاعتها بمقام طياز نسوان تانية فخادها مليانة ومحملة بغباء عشان تتشال عايزة تلت رجالة قصاد بعض عشان يرفعوها حماتي دي بقا مرة مينفعش يتقال عليها الا بقرة عشر، جسم بقري ابن متناكة طيازها متعديش من الباب من عرضها اصلا وبزازها من سنها ومن كتر ما اتهرت رضاعة دلدلت لحد كرشها



عزمي : احنا لازم يا امير نكلم ناس صحابنا يبقوا معانا

امير : مين يعني وليه الشوشرة ياخويا والموضوع يوسع مننا

عزمي : يا غشيم افهم ده احنا هنيكهم وسط الناس ولا حد هيسمع كمان ويحفلوا عليهم معانا

امير : كيف دي

عزمي : بكرة فرح ابن عمك مجدي والدار هتبقي زحمة موت ومحدش عارف هيبقي مين تبع مين

امير : اه حصل ده طوب الأرض هيبقي هنا

عزمي : الواد بتاع الدي جي تديله ٢٠٠ جنية ميبطلش أغاني ورقص

امير : حصل وبيحصل بس فهمني هتعمل اي

عزمي : بكرة هفاجئك

امير : حبيبي

عزمي بيتصل علي ٤ من صحابه وبيقولهم ان معاه جوز نسوان بكرة هيركبهم بس عايزين عنف وعفيجة لأنهم بيرسموا الدور وكده وبيتفق معاهم .

حماتي قاعدة ف بيتهم مش ع بعضها حرفيا ومش عارفة تعمل اي ومراتي دخلت خدت شاور وطلعت وهي حرفيا بتمشي بالعافية وقعدوا يتكلموا مع حمايا انه يكبر دماغه من الفلاحين شوية وبلاش مشاكل وكده عشان يهدوا الدنيا طبعا وفعلا حمايا كان بدأ يقتنع ان هو مش هينوبه غير انه يلبس ف مشاكل وخلاص ومش هياخد لا حق ولا باطل معاهم

شوية وعزمي اتصل ع حماتي وعزمها ع الفرح بتاع مجدي وأنه هيستناها بكرة ف الدوار بتاع مجدي وحماتي قلتله حاضر يبني وفعلا تاني يوم راحت هي ومراتي.

مراتي قررت انها تنزل الأول عشان تشوف الدنيا ولو في حاجة يبقي امها تتصرف وتروح تقول أبوها ويجي واللي يحصل يحصل بس ع مين عزمي كان مرتب صح ومتكتك للموضوع كله

اول ما مراتي دخلت البيت لقيت واحد ضخم و حرفيا وش وطالعله عضلات قالها معلش حضرتك الحريم بتدخل من هنا وشاورلها على ضهر البيت مراتي لسه بتلف لقيت حد كتم بفها وواحد تانى شالها وجريوا بيها وهي متعرفش رايحين فين و مش عارفه تصوت عشان بقها مكتوم وبتحاول تقاوم ومش قادره بعد دقيقه لقيتهم شالوا ايدهم من على عينها وبقها ولقيتهم ماسكين سكاكين وقالولها لو نطقتى هنقتلك ومش هيبنلك صاحب

مراتي : حرام عليك وا انا ست متجوزه وامي معايا ولو اتأخرت عليها هتيجى تدور عليا وهتتمسكوا

ضحكوا كلهم بصوت عالى وكانوا 6 وطلعوا موبايل مراتي وقالولها اطلبى امك وقولى ليها تيجى البيت الدنيا تمام ولو قلتى كلمه زياده هنقتلك

بقية القصة علي لسان مراتي ****



قام اتنين فيهم فضلوا معايا وواحد قال للباقى استنوها ورا باب المخزن عشان نمسكها





جريوا استخبوا وسمعت ماما وهى بتنده عليا لأن المكان كان ضلمه وكانوا كاتمين صوتي قوي ومش قادره اصوت. شويه وسمعتهم داخلين بيها شايلينها زى ما جابونى وبتصوت وكاتمين بوقها

اول ما شافتنى حضنتنى وقالتلى انتى كويسه ولا اذوكى عيطت وقلت لها كويسه

قامت امي قالت ليهم خدوا كل حاجتنا وسيبونا الفلوس والموبيلات

ضحكوا وقالوا بس احنا عايزين نحط عليكم ونمسح بيكم الدوار وضحكوا بصوت عالى

امي : اعملوا اللى انتوا عايزينوا فيا بس سيبوا بنتي متلمسوهاش حرام عليكوا كفاية اللي عملتوه فيها

بصوا لبعض وقالوا : ماشى بس تعملى اللى هنقوله

قالت : موافقه

قعدت اعيط واقول لها ازاى ياماما دول مجرمين. عيطت وقالتلى احسن مايأذوكى يابنتى ونخلص من المشكله دى

لقيتهم وقفوا جنب بعض واتنين جم شدوا ماما وقلعوها العبايه وال**** وواحد قطع كلوتها ومدد على الارض وقعد فوقها وقام حاشر زبه الكبيير فى كسها واتنين وقفوا قصادها تمص ازبارهم

ومع صرخات ماما و سرعتهم فى النيك واحد قام مطلع زبه وجاى يدخله فى طيزها قالت له لا مينفعش قالها اسكتى يالبوه وقام بكل قوه حشر زبه فى طيزها وهى من الحشره صوتت بصوت جاب اخر المكان ,بس ولا حد سامعنا بسبب دوشة الفرح

لقيتهم مسكوا ماما بعدها ونيموها على الارض ونازلين لعب فى صدرها ويضربوا ازبارهم فى وشها ويحشروا ازبارهم واحد ورا التانى فى بقها ويشتموها مصى يابنت الوسخه ياشرموطه كسم لحمك وجسمك ده انتى لو ام حد فينا كنا نيكناكى كل يوم

وشالوها اتنين من على الارض وخدوها وزنقوها على الحيطه ونازلين ضرب على طيزها بايديهم لحد ما احمرت

وحماتى اللي عليها عمالة تصرخ حرام عليكوا كفايه واهات ومش قادره وكل لما تتكلم يهيجوا اكتر وينيكوا فيها

بعد شويه اتجمعوا حواليها وخلوها تمص ازبارهم كلهم وجابوا لبنهم على وشها وبزازها وكل حتة ف جسمها ورا وقدام وفوق وتحت



فضلوا ساعه ونص تقريبا عمالين ينيكوا فى ماما من كسها وطيزها وبوقها ويشتموها يالبوه ياشرموطه وفضلوا يبدلوا عليها هما السته وجابوا لبنهم جوه كسها وطيزها وغرقوا وشها

بعد ما خلصوا ماما اغمى عليها من كتر النيك فيها قلت بيني وبين نفسي خلاص اخيرا هنخلص ونمشى

لقيتهم كتفوا ماما وهى مغمى عليها وجم عليا

مش محتاجه اوصف ليكوا اللى حصل من ست رجاله فى واحده زيى. كتفونى وقلعونى هدومى وعبايتى وقطعوا هدومى الداخليه وفضلوا ينيكوا فيا من ورا وقدام وضرب على طيزى ودعك فى بزازى لحد ما اتهريت منهم

بعد ساعه ماما فاقت ولقتهم راكبين فوقى وانا بصوت حاولت تلحقنى وهى متكتفه راح اتنين منهم مسكوها وضربوها وعدموها العافية وجابوها ناحيتى وقعدونا قصاد بعض عشان نبوس ونحضن ونبعبص بعض ونحسس على بعض ونمص حلمات واكساس بعض وندعك ف بعض وهما بينيكوا فينا لحد ما بزازنا وطيازنا احمرت من كتر النيك

بعد النياكه فضلوا يشربوا سجاير وبعدين واحد فيهم حط السكينه على رقبة ماما وبصلها قالى هناخد بنتك مشوار ربعاية ونرجع واللى هتتكلم هنقتل التانيه

قال لى البسى العبايه ع اللحم بس

قلت له عايز منى ايه

قالى هندخل الفرح ونرجع وخادنى وخلاني وسط الرجاله وبرقص معاه كانى مراته وكل الرجاله فضلت تبعبص فيا ف كسي وطيزي وتقفشلى ف بزازي وجسمي كله وسط هيصة الفرح

بعديها خدني تاني ودخل بيا المخزن اللي وا

لقيتهم لسه بينيكو في ماما بس المره دى حسيت انها متجاوبة ومبسوطة مش زي ما سبتها وخدونى كملوا نياكه فيا معاها

اغمى علينا من كتر اللى حصل صحينا لقينا نفسنا ع العشا والمكان فاضى وهدومنا جنبنا ولبن الرجالة الستة ناشف على كل حتة ف جسمنا العريان الحافي من شعرنا لحد صوابع رجلينا انا وهي وعزمي وامير قاعدين قدامنا بيشربوا سجاير وعمالين يضحكوا علينا لبسنا هدومنا اللى متقتعطش بس كنا من غير هدوم داخليه وطلعنا بره على طريق وركبنا العربية لحد البيت وانا وهي مكناش شايفين قدامنا حرفيا .

استنوا الجزء الرابع
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%