NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

خالتي و المصيف: من الجزء ١ إلى ٤ ( المشاهدين 6)

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

MYSEXYDICK4U

كيم الفجر
نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
21 نوفمبر 2024
المشاركات
70
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
116
نقاط
695
الجزء الاول
انا اسمى محمود عندى 23 سنه حصلت معايا القصه دى الصيف الى فات
مش هقول جسمى رياضى والكلام دا لا جسمى عادى جدا لون بشرتى قمحى
زبى 18 سم عريض وتخين .. خالتى (س) 48 سنه مطلقه وعايشه معانا وتحديدا فى اوضتى
اوصفلكم خالتى ***** وطولها تقريبا 160 سم جسمها مربرب بزاز مدوره من النوع البلدى
حلماتها بنى طيازها مليانه عريضه ومقعوره لبرا وتفضل تتهز طول ماهى ماشيه
تقريبا من كتر قعدتنا مع بعض كتير وبننام فى اوضه وحده مبقناش نتكسف فى من بعض
الصيف دخل والجو بقى نااار خالتى اقترحت نسافر نقدى كام يوم فى اسكندريه
منفعش عشان ابويا كان ورا شغل كتير ومش هينفع يسيبو فاامى اقترحت اسافر انا وخالتى وبناتها
وفقنا وحضرنا الشنط وخالتى اتصلت بعيالها يقولو لابوهم ويحضرو الشنط بتاعتهم
بالمناسبه بنات خالتى سنهم 18 سنه و 15 سنه
ركبنا العربيه بليل تقريبا كانت الساعه 1 بليل واتحركنا على منطقه فى اسكندريه
وصلنا هناك تقريبا قرب الفجر سألنا على سمسار جبلنا شقه عالبحر حلوه بس صغيره
اوضتين وصاله اوضه فيها سريرين ودى سبناها للبنات واوضه كبيره فيها سرير واحد بس كبير
ودى اتفقنا انا وخالتى هنخدها رتبنا هدومنا وظبطنا الدنيا وكلنا وكل دا لسه منمناش
الساعه بقت 10 اصبح نزلنا البحر ورجعنا عالساعه 4 تقريبا رجعنا ميتين مالتعب
طبعا عشان منمناش من قبلها بيوم المهم دخلنا ننام كل واحد دخل مكانو
دخلت انا وخالتى اوضتنا قلعت ال**** وكانت لبسه جلبيه بيتى تحتيه قالتلى هخش الحمام
على متغير هدومك انا قلعت وقولت انام خفيف بالبوكسر والفانله
خالتى رجعت كنت انا فارد جسمى عالسرير قالتلى انت هتنام كده قولتلها اه الجو حر
قالتلى طب انا هقفل الباب عشان محدش من البنات يخش وانت نايم كده قولتلها ماشى
قفلت علينا الباب وطلعت جمبى عالسرير اول محطينا دمغنا مع الهدوء الى فى الشقه كلو ناام
انا اتقلقت اخش الحمام قومت وانا مش مجمع خالص وكلو نايم مش حاسس بحاجه من التعب
دخلت الحمام ورجعت قفلت الباب ورايا وطالع مكانى عالسرير وعينى وقعت على خالتى وهى نايمه
والجلبيه الى هي لبساها مرفوعه لحد بطنها ومش لابسه اى حاجه تحتيها ولا كلوت ولا سنتيان
من الخضه النوم طار من عينى وفى ثوانى زبرى بقى حديد وخرج من البوكسر
نيمه على وشها ورجلها اليمين مرفوعه عند صدرها ورجلها الشمال مفروده عادى بس مفتوحه
طلعت ورا طيازها شوفت كسها مربرب ومنفوخ وفيه شعر خفيف
وزبرى واقف على اخرو وخارج من البوكسر ومش عارف اصحيها تعدل هدومها
ولا اتفرج واملى عينى منها ولا ادخل زبرى فى كسها والى يحصل يحصل
فضلت افكر لثوانى وانا بلعب فى زبرى ولقيت نفسى بقلع البوكسر لوحدى
رميت البوكسر عالارض وخت وضعيه الركوب ورا طيزها الملبن وفضلت احك زبرى فى كسها
براحه عشان اشوف هتحس ولا رايحه فالنوم وفعلا محستش بحاجه فضلت العب كده براحه
وادخل راس زبرى فى كسها بهدوء فضلت كده شويه لحد ملقيت زبرى بيتزحلق وبيدخل اكتر
لحد مدخلت نصه جوا كسها وهى لسه نيمه مش حسه بحاجه او عمله نفسها نيمه
مش عارف بقى بس خلاص الهيجان اتملك منى وفضل ازوق زوبرى جواها اكتر لحد مدخل كلو
وفضلت اتحرك ادخل واخرج براحه عشان متقلقش لحد مخلاص بقيت على اخرى وقربت انزل
لبنى روحت مخرجو بسرعه من كسها وشلال لبن ضرب على طيزها وعلى كسها و زبرى بينقط اخر نقط
لبن فيه على فخدها ولقتها بتتحرك وصحيت على زبرى وهو بينقط على فخدها الشمال
الجزء الثاني
كنا وقفنا فى الجزء الاول انى سحبت زبرى بسرعه من كس خالتى ونطرت على كسها وطيزها
وصحيت وزبرى بينقط على فخدها الشمال قامت اتنفضت وعينها منزلتش من على زبرى
وهو وقف بينقط لبن عالسرير وانا واقف على ركبى ثابت من الصدمه ورده فعلها
زبرى بطل ينقط وابتدا ينام راحت بصالى ورزعتنى بالقلم وقالتلى نام اتخمد وهى رجعت
نامت مكانها تانى ولبنى مغرق جسمها ومعدلتش جلبيتها وانا لبست البوكسر ونمت
من التعب وقله النوم والنيك قلقت تانى يوم عليها وهى ماسكه زبرى بتدخلو جوا البوكسر
عشان كان خارج برا فضلت مراقبها منغير متعرف انى صاحى عدلت هدومها وقامت خدت
طقم من الدولاب وخرجت وانا قومت لبست الشورت وخرجت لقيت البنات بيتفرجو على التلفزيون
وهى بتاخد دش قولتلهم يلا حضرو نفسكو عشان ننزل على طول منتاخرش وقامو يحضرو نفسهم
للنزول وخالتى خرجت كلمتى عادى كأن محصلش حاجه قولتلها يلا عشان ننزل قالتلى هلبس ال****
دخلت الاوضه وانا دخلت وراها قولتلها تاخدلى طقم معاها عشان اما انزل البحر اغير لما اطلع من الميا
وكلو جهز نفسو نزلنا الشاطئ فى وش البيت يدوبك بنعدى الطريق بس قعدنا والبنات نزلو البحر وانا وخالتى
قعدنا نهزر وهى بتعاملنى عادى كأن محصلش حاجه وغيرت الشورت وانا قاعد عالتربيزه عشان انزل البحر
وقمت نزلت للبنات لقتهم متعرفين على اتنين من سنهم وعرفونى عليهم وقعدنا نهزر كلنا فى البحر
الناس بدات تمشى الشاطئ فضى خرجت لقيت الساعه دخله على 6 خرجت البنات وقولت لخالتى
تعالى معايا الحمام اغير البنات قعدو وروحنا انا وخالتى الحمام لقيتو فاضى خالص وحمامات منغير
باب عملين ستاير خفيفه كده ومقطعه دخلت قلعت وشغلت الدش وخالتى وقفالى على باب الحمام
الى انا فيه وعمله نفسها مش بصالى بس عينها عليا زبرى وقف لقيتها بتقولى انجز عشان البنات
ميجوش وانت كده قولتلها ماشى قفلت الدوش وخت الفوطه نشفت وادتلها الهدوم المبلوله
لقتها بتقولى احيه انا نسيت اجبلك بوكسر قولتلها احا الشورت خفيف مبين كل حاجه
قالتلى الدنيا ليل محدش هياخد بالو وبعدين احنا مش هنمشى كتير دا البيت اهو قولتلها
ماشى لبست الشورت قولتلها يلا قالتلى لا دارى دا (وبتشاور على زبرى ) لحسن باين كلو
قولتلها طب يلا خرجنا والبنات دخلو غيرو وجم والساعه عدت 7 وخرجنا من الشاطئ
البنات عاوزين ينزلو السوق يتمشو وانا قعدت اقولهم لا عشان مش هعرف امشى معاهم كده
خالتلى قالتلى يلا الدنيا ليل محدش هيبص عليك يعنى وانت ابقى داريه وانت ماشى
وافقت ودخلنا السوق والدنيا تمام واتمشينا كتير وكلنا ايس كريم وواقفين يتفرجو على محل
اكسسوار وخالتى قدامى بتتفرج والغويشه وقعت منها وهوب راحت موطيه وانا ورها
زبرى كله دخل ببن طيازها وقف فى ثوانى خدت بلها لقتها بتقولى دارى نفسك
قولتلها من السبب راحت ضحكه وقالتلى مش انت دكر سمعت الكلمه وزبرى
شد وبيقولى لو راجل نيمنى قولتلها طيب يلا كفايه الوقت اتأخر خدنا بعضينا ومشنا
رايحين عالبيت وزبرى مش راضى ينام وانا مداريه بالعافيه طلعنا البيت

الجزء الثالث
كنا وقفنا الجزء الى فات اننا كنا فى السوق والدنيا زحمه فشخ وكلو بيحك فى بعضو
وخالتى وقع من ايدها غويشه وطت بتجبها وانا وراها زبرى كلو دخل بين فلقات طيازها
زبى وقف وقالتلى دارى نفسك خلصنا وطلعنا البيت..
دخلنا الشقه وزبرى واقف جوا الشورت على اخرو وانا موقفو لفوق عشان مكنتش لابس بوكسر
دخلنا الشقه لاحظت ان بنت خالتى الكبيره وخده بلها من زبرى وهو واقف لقتها بتقولى
هو انت عاوز تخش الحمام قولتلها لا خشى انتى برفع عينى عليها لقتها مركزه مع زبرى قولت احا
سبتها ودخلت الاوضه لبست بوكسر تحت الشورت وخرجت الصاله كانت خالتى قعده مستنيه البنات
فى الحمام بيخدو دش لقتها بتضحك بشرمطه وبتقولى منغير البوكسر كان احلا قولتلها اهاا دنتى
قصده تمشينى فى الشارع كده ضحكت وقالتلى تقريبا حاجه زى كده وهى بتضحك روحت ضاحك
وقولتلها ماشى متبقيش تزعلى بقى ضحكت وكنا بنهزر والبنات خرجو مالحمام ودخلو ينامو وخالتى
قامت تاخد دش وانا قاعد مستنيها تخلص عشان اخش انا كمان عشان مختش راحتى فى حمام الشاطئ
خرجت مسكه الغسيل وراحت تنشر وانا دخلت خت دش خرجت لقتها فرده جسمها عالسرير ولبسه جلبيه فسكوز
تشبه لقميص النوم قفلت باب الاوضه ورايا وروحت قالع الشورت والفانله لقتها بتقولى هو انت كل يوم بتقلع حاجه
ضحكت قولتلها ماهو مافضلش حاجه غير البوكسر اقلعو لو مديقك ضحكت وقالت لا عشان اللوز ماتخدش برد
اتقلبت وادتنى ضهرها والجلبيه مرفوعه لفوق روكبها كده بشويه فخادها كلها باينه قولت جوا نفسى احا
دى مش لبسه حاجه من تحت زى امبارح كده هنيكها والى يحصل يحصل بس اما تنعس وتنام واصلا نومها تقيل
فوقت من تفكيرى عليها وهى بتقولى انت سهران قولتلها مش عارف مش جايلى نوم ادينى بلعب ف الموبيل لحد
مايجيلى نوم قالتلى ماشى انا هنام قولتلها ماشى قالتلى ولم نفسك عشان عيب ها قولتلها حاضر
قولت فى نفسى الم نفسى دنا هسلخلك كسك انهارده فضلت العب فى الموبيل شويه قيمه ربع ساعه او اكتر
بصيت عليها لقتها رايحه فى سابع نومه نزلت ورا طيازها فضلت ارفع الجلبيه براحه لحد مرفعتها لحد بطنها
وزى ماتوقعت مش لابسه حاجه زبرى هيخرم البوكسر روحت قالعو بقيت ملط فضلت اتفرج على جسمها
حته حته طيازها المربربه الى مصدرهالى ومن النحيه التانيه كسها المنفوخ ابو شعر خفيف وسوتها الملبن
وبزازها الكبار الى نايمين جمبها خلاص جبت اخرى بليت زبرى ومديت ايدى براحه رفعت فرده من طيازها
عشان اعرف ادخل زبرى وقربت براحه ويدوبك دخلت الراس وبزوق زبرى لجوا شويه لقتها قامت اتنفضت
وايدها مسكه زبرى خرجتو برا كسها وهى بتدوس عليه جامد كنت حاسس انو هيتكسر فى ايدها
اتريها كانت صاحيه وعملالى كمين كانت متعصبه وقعده تشتم فيا وعماله تضرب فيا بالاقلام على صدرى
وانا قاعد عالسرير قدمها ملط وزبرى واقف ومش عارف ارد عليها سايبها تعمل الى هى عوزا
هديت شويه قعدت اقولها حقك عليا متزعليش و**** غصب عنى وهى نازله شتيمه فيه بس هديت شويه
لقيت نظرتها على زبرى وهو واقف روحت بايسها من خدها وانا قاعد جمها وقعدت اقولها خلاص بقى متزعليش
وحقك عليا قومت ابوس دمغها وهى قعده عمله نفسها زعلانه وبوست دمغها وانا واقف عالسرير وهى بتلف وشها
ليا وانا واقف قدمها زبرى خبط فى خدها وشافيفها راحت ضحكت ومسكتو بغل وقعدت تقولى اتلم بقى ولم دا
هو كل الى حصل دا ولسه واقف منمش ليه اصلا كنت بتوجع منها وهى مسكه زبرى وبتدوس عليه جامد
روحت رامى نفسى عليها وانا بضحك وختها فى حضنى وقعدنا نضحك احنا الاتنين قولتلها دا تعبنى اوى
قالتلى منا واخده بالى بس بجد بقى انا خالتك ماينفعش تعمل معايا كده دخلتلها بقى من باب انى مش مصاحب
بنات وكده ومش بريح نفسى وبتاع الفجر اذن واحنا قعدين عالسرير انا ملط وزبرى واقف نص وقفه
وهى زى ماهى الجلبيه مرفوعه ودخله تحت بزازها ومدلدلين شكلهم يهيج وحلمتها واقفه قالتلى يلا اتخمد انت ودا
وهى بتشاور على زبرى قولتلها حاضر نامت وراحت مديانى ضهرها وانا نمت على ضهرى وزبرى واقف نص وقفه ومايل
عالجنب الشمال عده اقل من عشر دقايق لقتها بتبص علي زبرى ورجعت مكانها قالتلى هو لسه منمش ضحكت وقولتلها لسه
قالتلى طب متنمش كده عشان متتعبش قولتلها عادى بقى قالتلى مش عادى كده تتعب لو نمت وانت كده قوم خش الحمام
قولتلها لا شويه كده لو منمتش قالتلى طب انجز نفسك وانت نايم كده راحت فتحت رجلها شويه ظهر كسها بخرم طيزها
قولت يبقى بتدينى اشاره لفتلها نفسى وقربت زبرى من كسها يدوبك لسه هدخلو لقيتها بتمسكو قالتلى لا احنا قولنا لا
ريح نفسك بأيدك انا فتحتلك زاويه تشوف منها بس عشان تخلص بسرعه قعدت اهزر واحاول معاها رافضه تماما
هيجانى وزبى خلونى اوافق اضرب عشره عليها وهى كده فضلت العب ف زبى وهى ساكته مش بتتكلم وانا خلاص
قربت اجبهم قولتلها انا هجيب قالتلى طيب يلا روحت ناطرهم على خرم طيزها وكسها راحت شتمانى قالتى
يعنى ملقتش حته تنزل فيها غير هنا وقعدنا نضحك وقالتلى خلاص ارتحت انت والزفت بتاعك دا اتخمدو بقى
انتو الاتنين قولتلها هتنامى كده قالتلى ملكش فيه اتخمد انت روحت راجع تانى على ضهرى وهى نامت زى ماهى
ولبنى مغرقها

الجزء الرابع
نمت انا وخالتى بعد مانزلت عشرتى على طيزها وكسها انا نمت ملط وهى نامت ولبنى مغرقها
صحيت اصبح لقيت خالتى فى حضنى وزبرى واقف وداخل مابين طيازها استحليت الوضع
فضلت احك زبرى لحد ملقيتها بتقلق وصحيت قالتلى هو واقف ليه عالصبح وايه الى دخلو
هنا انت عملت ايه قولتلها قولتلها ولا عملت حاجه انا ليه صاحى حالا زيك لقيت نفسينا كده
قالتلى طب يلا اتعدل عشان عاوزه اقوم مديت ايدى رفعت فرده من طيزها عشان اعرف اخرج زبرى
سحبت نفسى على ورا بقيت نايم على ضهرى وزبرى واقف خالتى قامت قعدت عالسرير بتلم شعرها
وهى بصه على زبرى قالتلى يلا قوم هتنزل كده ولا هتعمل ايه قولتلها اه يلا قمت عشان البس وهى
خدت هدوم وقالتلى هاخد دش وفتحت الباب وخرجت وانا خرجت وراها قعدت مع البنات
قولتلهم بقواكو ايه احنا هنمشى انهارده طلعو طقم لماما منغير متعرف عشان تنزل معانا البحر
انهارده فرحو وقامو جريو يحضرو هدوم ليهم ولخالتى وهى خرجت قولتلها يلا نفطر عالبحر
قالتلى طيب هخش اطلعلك غيار قولتلها ماشى خلصنا ونزلنا عالشاطئ البنات كالعاده كل
يوم يتصحبو على بنتين شكل من سنهم ويقضو اليوم السوا وانا كنت مقضيها هزار
انا وخالتى عالشاطئ وكنت بحاول اقنعها تنزل البحر فضلت وراها لحد مااقنعتها كان الشاطئ
بدء يخف من الناس كانت الساعه داخله على 4 قمنا نزلنا الميه انا وخالتى مع البنات ونهزر سوا
الساعه عدت 6 خالتى قالتلى يلا نروح نغير احنا على مالبنات يطلعو من البحر عشان نلحق نحضر
الشنط ونرجع بليل قولتلها يلا قمنا وفى طريقنا للحمام وخالتى مسبقانى بخطوه والعبايه لازقه على
جسمها بسبب البلل ومجسمه جسمها بزازها وطيازها عماله تترقص زبرى وقف والشورت لازق عليا بردو
لقتها خدت بلها منو عشان كان باين اوى الصراحه قالتلى ودا وقت يقف فيه قولتلها الشاطئ فاضى مفهوش
غيرنا وصلنا الحمامات دخلنا لقناها زى الزفت والميه قطعه فى كل الحنفيات مافيش غير اخر حمام من جوا
هو الى فيه مايه ضعيفه جدا دخلنا وهى حته قماش مقطعه عملنها ستاره وهى اصلا مش مكمله ربع متر
قولت لخالتى خشى قالتلى لا خش انت الاول قولتلها لا انتى خشى خلصى بسرعه وانا هميك الهدوم وهدخل
بعديكى قالتلى طب ودى وشك الناحيه التانيه عشان اقلع قولتلها ياستى يلا انجزى هو انا يعنى اول مره اشوفك
ضحكت وقالتلى منتا وسخ وبدأت تقلع العبايه كان فيه تحتها قميص خفيف قلعتو وبعت وقفه بالكلوت والسنتيان
قالتلى كفايه كده وادتنى ضهرها ودخلت تحت الدش روحت مديت ايدى فكيت مشبك السنتيان وضحكت
راحت شتمانى وقلعتو حدفتنى بيه وانا واقف زبرى هيطرقع خلصت وقلعت الكلت وقالتلى هات الفوطه انشف
ادتلها الفوطه نشفت وقالتلى هات الكلت والسنتيان قولتلها الهدوم مفهاش سنتيان العيال ولاد الهبله نسيو يجبولك
سنتيان ادتلها القميص قولتلها خدى البسى بقى على طول متقفلناش ملط كده لبست القميص قالتلى الكلت فين
قولتلهت وقع من ايدى واتبل وروحت ضاحك قالتلى بتردهالى قولتلها الصراحه اه وانا عمال اضحك قالتلى ماشى
انا هوريك لبست العبايه وال**** منغير كلت وسنتيان وانا قلعت ودخلت وهى وقفالى على الباب ومسكه الفوطه والهدوم
بتعتى الميه ضعيفه يدوب نزلت شويه ميه حلوه بس على جسمى ولفيتلها خت منها الفوطه وزبرى واقف نشفت
وقالتلى ارميلك بوكسرك فى الميه واخليك تمشى كده قولتلها لا انا حبيبك قربت منها براحه ونتشت من ايدها البوكسر
قبل ماترميه فى الميه لبست وخلصت وخارجين من الحمام وقبلنا البنات فى وشنا كانو دخلين سبناهم دخلو وقلنا هنقف
نستناهم يخرجو ونمشى على طول وقفنا نهزر انا وخالتى قولتلها هروحك منغير لباس ولا سنتيان وبضحك راحت ضحكت
وقالتلى عادى محدش هياخد باله الدنيا ليل ومعنديش حاجات بتقف زى الى عندك وتخلى منظرى وحش وضحكنا والبنات
خرجو واتجهنا للبيت وكل واحد دخل خد دش برحتو و حضرنا الشنط
ونزلنا اتمشينا شويه وكل حته زحمه اعمل نفسى بعدى خالتى واحك زبرى فيها لقيتها
وخده بلها وبتقولى اهدا بلاش عبط احنا فى الشارع سيبو نايم لحد ماننزل بلدنا خلصنا الساعه بقت 12 قولتلهم يلا بينا
نعتمد روحنا البيت خدنا الشنط وسلمنا الشقه ورحنا الموقف ركبنا عربيه خدنا كنبه لوحدن اوانا قاعد لازق فى خالتى
وكل شويه اخبط فى بزازها وصلنا وودينا البنات لابوهم وطلبنا اوبر انا وخالتى ووصلنا بيتنا امى استقبلتنا
ودخلنا الاوضه نرتاح من السفر وننام غيرنا الهدوم خالتى قلعت العبايه وال**** وكانت لابسه السنتيان فوق القميص
قلعتو وراحت قلعه الكلوت وانا قفلت الباب وقلعت بقيت بالبوكسر خالتى قالتلى انت هتعمل ايه احنا لسه راجعين
من السفر تعبانين وهناك محدش فيه حيل يعمل حاجه قولتلها منا هنام كده قالتلى ماشى يلا ننام لحسن انا تعبانه
اوى وعاوزه انام
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من قصص التراث
تغلق وتنقل سلة مهملات القصص
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%