A
Anonymous (17ae)
ضيف
الجزء الثاني
خلصت لبس الكوتش وخرجت من الاوضه
لقيت مراته خارجه من اوضتهم وبتبصلي بقرف
وبعدين قالت لاخويا مش هتاكلوا قبل ما تنزلوا
اخويا بعصبيه:- لا مش هناكل، يبقي ناكل فالمدرسه
وبعدين بصلي وقالي يلا بينا
انا بهدوء:-يلا
اخويا خرج
وانا قربت من الباب وروحت باصه عليها بقرف عشان اغيظها
وحسيت ان دمها اتحرق
وعشان احرق دمها اكتر رزعت الباب ورايا جامد
مشيت انا واخويا،، واحنا فالطريق بقوله يبقي اتعامل معاها بهداوه شويه
هو:- هداوه ايه دي انا زهقت منها ومن العيشه معاها
انا:- معلش من حقها برده تخاف عليك وعلي فلوسك دي مراتك برده
هو:- تخاف علي فلوسي منك انتي من اختي اللي عرفتها واتربيت معاها قبل ما هي تتوجد اصلا
انا:- طيب اهدأ خلاص
هو:- يلا هنركب الاتوبيس اللي جاي ده
انا:- ايه ده، ده زحمه جدا، نستني اللي بعده ارحم
هو:- كل اللي جاي زحمه كده،، يلا اركبي
ركبنا وكان زحمه موت فاضطرينا نقف في وسط الاتوبيس وكان اخويا بيحامي فيا عشان محدش يحتك بيا لحد ما ضبطنا وقفتنا وبعدين الاتوبيس اتحرك
انا:- ده زحمه اوي، ايه القرف ده
اخويا:- كده مش زحمه الزحمه اللي بجد واحنا راجعين
انا:- اكتر من كده كمان
هو:- ده كده الاتوبيس فاضي
انا:-عشان كده بيحصل سرقات كتير فالاتوبيس
هو:- ده سرقات وتحرشات وبلاوي سوده
انا:- طيب ما نركب حاجه غيره
هو:- مفيش غير ده للاسف
فضلنا راكبين اكتر من نصف ساعه وكل محطه بيقف فيها العدد بيزيد جدا وكان الجو حار جدا وحسيت اني بنصهر من الحر
واخير وصلنا
بمجرد ما نزلنا حسيت اني اخدت افراج
ولقيت هدومي كلها بقيت غرقانه عرق
انا:- ايه ده هو كل يوم هعيش فالقرف ده
هو:- مره الصبح ومره اخر النهار،، هي دي مصر
انا:- بجد صعب اوي،، وليه مفيش ميكروباصات
هو:- فيه بس بضعف السعر وقليل جدا
انا:- بس اكيد ارحم من الاتوبيس
هو:- مش ارحم وله حاجه
وصلنا المدرسه وكنت خايفه جدا
بس اخويا طمني وقالي متخافيش هكون معاك لحظه بلحظه
دخلنا اتعرفنا عالمدير والمدرسين وكانوا لطاف جدا معايا
وبعدين المدير اتفق معايا عالحصص اللي هشتغلها وقالي هتشتغلي حصه واحده بس انهارده عشان اول يوم ليك
بعد ما اتفقنا اخويا قالي انه عنده حصه دلوقتي وخيرني باني اجي معاه وله استناه هنا، فاختارت اني ادخل معاه الحصه
دخلنا الفصل ولقيت اخويا بيطلب مني اقعد فالديسك مع الطلبه واقيم شرحه
وبالفعل قعدت فالديسك واخويا بدأ يشرح
ولاول مره احس ان اخويا بسيط كده وشرحه كان مبسط وممتاز
بعد ما خلص الحصه سالني عن رايي في شرحه
انا:- ايه الجمال ده
هو:- بطلي مجامله وقولي الحقيقه
انا:- مش بجاملك بجد شرحك ممتاز
هو:- شكرا، وعلي فكره شرحك انتي كمان هيكون احسن من شرحي
انا:- متفكرنيش كل ما بفتكر بقلق
هو:- اطمني خالص واسترخي اوي وهتلاقي الموضوع عدا بسهوله
انا:- باقي اقل من نصف ساعه وحصتي تبدء متسيبنيش انا خايفه
هو:- متخافيش مش هسيبك
جه معاد حصتي ودخلنا انا وهو الفصل
وهو قالي اتعاملي بثقه ومتخافيش من حاجه
وقالي انه هيرجع مع التلامذه ورا فالديسك ويتابع شرحي
كنت مرتبكه جدا، لكن بمجرد ما بدات شرح لقيت الارتباك اختفي ولقيت نفسي واثقه من نفسي
فرحت جدا وبصيت علي اخويا لقيته
قاعد فالديسك اللي ورا ومركز اوي مع وسطي وانا بتحرك
بمجرد ما حس اني ببصله بص في عنيا وابتسم
فقولتله انت ياللي قاعد في اخر دسك ورا
هو:- انا يا ميس؟؟!
انا:- ايوه انت،، ركز معابا ومتسرحش
طبعا الطلبه عمالين يضحكوا وانبسطوا من الموقف واني بتعامل مع المستر بتاعهم علي اساس انه واحد منهم
كملت شرح، ومن وقت للتاني كنت ببصله واكتشف انه مركز اوي مع تفاصيل جسمي وانا بتحرك يمين وشمال،، وهو اخد باله اني عرفت هو بيبص ع ايه
انا:- انت يا اللي قاعد سرحان هناك ركز معايا
هو ضحك وقالي سوري يا ميس
والعيال طبعا مش مبطلين ضحك
كملت شرح ولقيته برده مركز في تفاصيل جسمي برده
انا:- انت يا حيوان ياللي ورا
هو:- ايوه يا ميس
انا :- كنت بشرح بقول ايه
هو:- مش عارف يا ميس
انا:- طب اتفضل اخرج بره الفصل ومش عاوزه اشوفك تحضرلي حصه بعد كده
هو:-سوري يا ميس مش هعملها تاني
انا:- مفيش سوري يلا اطلع بره، واستناني عند اوضه المدير
كل ده والعيال بيضحكوا اني بعامله كانوا واحد منهم
هو:-سماح المره دي
انا'-قولت بره
هو اخد بعضه وخرج والعيال مش عاوزين يبطلوا ضحك
انا:-وبعدين،، كفايه ضحك بقا يلا نكمل الحصه
بعد ما الحصه خلصت
خرجت من الفصل لقيته واقف قدام اوضه المدير فالشمس
انا وانا بضحك:- انت واقف كده ليه
هو :- انتي طلبتي مني اقف استناك هنا
انا:- بس انا كنت بهزر عشان اضحك العيال اوعي تكون زعلت
هو:- لا مزعلتش وله حاجه
انا:- طب ليه معذب نفسك فالشمس كنت ادخل اقعد جوه
هو:- انتي كنتي بتعاقبيني عشان كده مكانش ينفع استهون بعقابك ليا
انا:- هههههههههه يابن انا كنت بهزر معاك
هو:- بس انا مكنتش بهزر
اول ما قالي كده بصيت في عيونه حسيت انه فعلا مش بيهزر وانه وقف فالشمس فعلا عشان ينفذ عقابي ليه، وقتها افتكرت تصرفاته بتاعه الصبح بتاعه الكوتش بتاعي،، وبدا الشك اللي عندي بالنسبه لميوله الغريبه يتحول ليقين
حاولت اغير الموضوع
فقولتله :- ايه رايك في شرحي
هو:- كان فوق الممتاز
انا:- هههههههه انت بتتريق عليا،، انت اصلا مكنتش مركز معايا عشان تعرف ان كنت بشرح كويس وله لا
هو:- لا علي فكره كنت مركز معاك جدا،،تحبي اقولك باماره ايه
انا:- ايه
قالي باماره ان شرحك افضل مليون مره من شرح مراتي
اول ما قالي كده حسيت باحراج كبير ووشي قلب الوان وسيبته ومشيت ومعرفتش ارد عليه اقوله ايه
هو:- رايحه فين؟؟
انا:- الحمام وراجعه
دخلت الحمام وقفلت ع نفسي
ولقيت نفسي حاسه احساس غريب جدا
كنت حاسه اني مبسوطه انه شايفني مثيره وحلوه،،معقول للدرجه دي انا حلوه في عينه
ده مش بس شايفني حلوه،، ده شايفني احلي من مراته
عجبتني اوي فكرت اني اجمل من مراته،، حسيت اني باخد حقي منها من غير ما اتعب في حاجه خالص
بس برده ملكتش نفسي حاسه باي مشاعر مثيره ناحيه اخويا
حسيت اني هديت شويه وقررت اني اخرج واتعامل معاه عادي كأن مفيش حاجه حصلت
وبالفعل خرجت ولقيته واقف مستنيني بره
اول ما وصلت عنده
قالي:- انا اسف
انا:- ع ايه
هو:- ع كل حاجه،، مكانش قصدي ادايقك و**** واللي بيحصل مني ده غصب عني
بصيتله وقولتله انا اختك ومينفعش اللي بيحصل ده يحصل بنا
لقيت زميله لينا دخلت علينا ووقفت معانا
فبصينا انا وهو في عيون بعض وسكتنا
الزميله:- ها ايه الاخبار عملتي ايه
انا:- الحمد لله كنت مرتبكه بس الحمد لله
الزميله:- طب يلا بينا تعالي نروح اوضه المدرسات
بصيت لاخويا وبعدين سيبته ومشيت معاها
بعد حوالي ساعه رن عليا وقالي يلا عشان نروح
انا استاذنت منهم وروحت ماشيه
اتقابلنا عند مكتب المدير
وقالي يلا نمضي انصراف ونمشي
وبالفعل مضينا انصراف وخرجنا
واحنا ماشيين مع بعض كان الصمت مسيطر علينا
وهو كان واضح عليه انه محرج مني جدا، وحسيته حاسس بالذنب من اللي حصل بنا
وصلنا للمكان اللي فيه الاتوبيس
فقولتله:- انا مش عاوزه اركب البتاع ده تاني
هو:- هو اسهل واسرع مواصله هنا
انا:- بس زحمه جدا
هو:- يلا بس وسيبيها لله
الاتوبيس وصل
وكان واضح عليه انه زحمه اكتر من زحمه الصبح
وبالفعل ركبنا بالعافيه
وفضلنا نغامر انا وهو لحد ما وصلنا لنصف الاتوبيس
وبدأ الاتوبيس يتحرك فمعرفناش نتحرك خطوه زياده من الزحمه
وقفنا قصاد بعض وحسيت اننا مش متماسكين وحسيت اني هتشقلب ومش متوازنه
هو:- امسكي فالحديده اللي فالسقف
وفعلا لقيت فيه حديده فوق مني فمسكت فيها
وهو كان قصادي ومكانش فيه حاجه يمسك فيها
فبدأ يتحكم في توازنه من غير ما يمسك في حاجه
كان الجو زحمه جدا وحر جدا جدا
وكانت المسافه بيني وبينه مش اكتر من 10سم
انا:- الدنيا صعبه اوي ايه الحر ده، مش قادره استحمل
هو:- معلش استحملي هانت ونوصل
انا:- هانت ايه بس ده مش اقل من ساعه لحد ما نوصل
هو:- مش هنكمل حاجه
انا:- انا بسيح وجسمي كله بقا عرق
هو:- هههههههه يلا عشان تخسي شويه
انا:- مش عاوزه اخس انا
هو مش قادر يمسك نفسه من الضحك وقالي لقمت العيش مش ساهله
لسه مكملش كلامه
والسواق ضغط عالفرامل مره واحده فكل الناس ضمت علي بعضها
بس انا كنت متوازنه عشان ماسكه فالحديده
لكن اخويا اختل توازنه واترمي بجسمه كله عليا ووشه ادفن بشكل كامل في ابطي اللي كان مرفوع
فقولتله :- ايه رايك في شرحي
هو:- كان فوق الممتاز
انا:- هههههههه انت بتتريق عليا،، انت اصلا مكنتش مركز معايا عشان تعرف ان كنت بشرح كويس وله لا
هو:- لا علي فكره كنت مركز معاك جدا،،تحبي اقولك باماره ايه
انا:- ايه
قالي باماره ان شرحك افضل مليون مره من شرح مراتي
اول ما قالي كده حسيت باحراج كبير ووشي قلب الوان وسيبته ومشيت ومعرفتش ارد عليه اقوله ايه
هو:- رايحه فين؟؟
انا:- الحمام وراجعه
دخلت الحمام وقفلت ع نفسي
ولقيت نفسي حاسه احساس غريب جدا
كنت حاسه اني مبسوطه انه شايفني مثيره وحلوه،،معقول للدرجه دي انا حلوه في عينه
ده مش بس شايفني حلوه،، ده شايفني احلي من مراته
عجبتني اوي فكرت اني اجمل من مراته،، حسيت اني باخد حقي منها من غير ما اتعب في حاجه خالص
بس برده ملكتش نفسي حاسه باي مشاعر مثيره ناحيه اخويا
حسيت اني هديت شويه وقررت اني اخرج واتعامل معاه عادي كأن مفيش حاجه حصلت
وبالفعل خرجت ولقيته واقف مستنيني بره
اول ما وصلت عنده
قالي:- انا اسف
انا:- ع ايه
هو:- ع كل حاجه،، مكانش قصدي ادايقك و**** واللي بيحصل مني ده غصب عني
بصيتله وقولتله انا اختك ومينفعش اللي بيحصل ده يحصل بنا
لقيت زميله لينا دخلت علينا ووقفت معانا
فبصينا انا وهو في عيون بعض وسكتنا
الزميله:- ها ايه الاخبار عملتي ايه
انا:- الحمد لله كنت مرتبكه بس الحمد لله
الزميله:- طب يلا بينا تعالي نروح اوضه المدرسات
بصيت لاخويا وبعدين سيبته ومشيت معاها
بعد حوالي ساعه رن عليا وقالي يلا عشان نروح
انا استاذنت منهم وروحت ماشيه
اتقابلنا عند مكتب المدير
وقالي يلا نمضي انصراف ونمشي
وبالفعل مضينا انصراف وخرجنا
واحنا ماشيين مع بعض كان الصمت مسيطر علينا
وهو كان واضح عليه انه محرج مني جدا، وحسيته حاسس بالذنب من اللي حصل بنا
وصلنا للمكان اللي فيه الاتوبيس
فقولتله:- انا مش عاوزه اركب البتاع ده تاني
هو:- هو اسهل واسرع مواصله هنا
انا:- بس زحمه جدا
هو:- يلا بس وسيبيها لله
الاتوبيس وصل
وكان واضح عليه انه زحمه اكتر من زحمه الصبح
وبالفعل ركبنا بالعافيه
وفضلنا نغامر انا وهو لحد ما وصلنا لنصف الاتوبيس
وبدأ الاتوبيس يتحرك فمعرفناش نتحرك خطوه زياده من الزحمه
وقفنا قصاد بعض وحسيت اننا مش متماسكين وحسيت اني هتشقلب ومش متوازنه
هو:- امسكي فالحديده اللي فالسقف
وفعلا لقيت فيه حديده فوق مني فمسكت فيها
وهو كان قصادي ومكانش فيه حاجه يمسك فيها
فبدأ يتحكم في توازنه من غير ما يمسك في حاجه
كان الجو زحمه جدا وحر جدا جدا
وكانت المسافه بيني وبينه مش اكتر من 10سم
انا:- الدنيا صعبه اوي ايه الحر ده، مش قادره استحمل
هو:- معلش استحملي هانت ونوصل
انا:- هانت ايه بس ده مش اقل من ساعه لحد ما نوصل
هو:- مش هنكمل حاجه
انا:- انا بسيح وجسمي كله بقا عرق
هو:- هههههههه يلا عشان تخسي شويه
انا:- مش عاوزه اخس انا
هو مش قادر يمسك نفسه من الضحك وقالي لقمت العيش مش ساهله
لسه مكملش كلامه
والسواق ضغط عالفرامل مره واحده فكل الناس ضمت علي بعضها
بس انا كنت متوازنه عشان ماسكه فالحديده
لكن اخويا اختل توازنه واترمي بجسمه كله عليا ووشه ادفن بشكل كامل في ابطي اللي كان مرفوع
وكان العرق عندي شديد جدا لدرجه انه كان مبقع البلوزه اللي كنت لبساها
بمجرد ما السواق ضبطت نفسه وشال رجله من عالفرامل والناس رجعت لمكانها
بدات الناس تشتم فالسواق وتهينه
اما انا كنت محروجه جدا من نفسي ومن الموقف اللي حصل
واعتذرت لاخويا وقولتله سوري عاللي حصل ووعدته اني هجيب مزيل عرق،
هو كان محرج برده ووشه كان محمر من الاحراج وقالي انتي مش ذنبك حاجه
انا:- الجو حر جدا وانا فعلا بعرق بسرعه، فسامحني انا اسفه
هو بص علي ابطي المبقع بالعرق وقالي حصل خير
بدأت الصمت يسيطر علينا
وبدأت احس فيه انه بيحاول يقرب وشه ببطء ناحيه ابطي من غير ما احس
فبعدت نفسي شويه عنه
وبمجرد ما عملت كده بصينا لبعض وحسيت من عيونه انه بيعاتبني اني بعدت ذراعي عنه
عرفت من نظراته انه تقريبا كان مستمتع بريحه عرقي
كنت مستغربه جدا،، معقول في حد كده فالدنيا
فضل الصمت مسيطر علينا وانا كل تفكيري فاللي اخويا حاسس بيه ناحيتي
معقوله انا مثيره اوي كده في نظره، معقوله وصل بيه الحال انه بيهيج من ريحه عرقي
معقول في حد بيحب حد للدرجه دي
فضل الصمت مسيطر علينا ومن وقت للتاني ببصله القيه بيبص في الارض وحسيته حاسس بندم من اللي حصل بيني وبينه
بعد اقل من 5 دقايق
الاتوبيس وقف في محطه والزحمه زادت اكتر وهو اضطر غصب عنه يقرب مني بنفس المسافه اللي انا بعدتها عنه
بصيتله لقيته محرج يبصلي وحسيته مطفي جدا من الموقف وحاسس بالذنب
وقتها حسيت انه صعبان عليا اوي
وحسيت اني السبب في انه منطفي وزعلان اوي كده
ولقيت نفسي بفكر اني ابسطه واسيبه يشم ابطي طالما هو ده اللي هيخليه مش زعلان بالشكل ده
بصيت حوليا واتاكدت كويس ان محدش مركز معانا
وبعدين بدأت احرك نفسي تجاه
وبدأت اوجه ابطي ببطء ناحيه وشه
هو اول ما حس باني بقرب منه بصلي
فبصينا لبعض وهو ابتسم ابتسامه الفرح
فابتسمتله،
فأخد الجراءاه وبدأ يحرك راسه في اتجاه ابطي وهو مثبت عينه في عيني
وبمجرد ما مناخيره لمست ابطي بدات ياخد شهيق ويشم ريحه ابطي
وبمجرد ما اول دفعه من ريحه ابطي وصله رئته غمض عينه من المتعه وحسيت ان جسمه ساب خالص وكان هيقع من طوله
قلقت عليه وبعدت نفسي عنه
هو اتصدم من اني سحبت نفسي وفتح عبنه وبصلي بغضب عالي
وبمجرد ما فاق من الغيبوبه اللي كان فيها اتحرج وضعف وبص فالارض من الخجل والخوف مني ومن رد فعلي
بمجرد ما شوفت منه الغضب من حرماني ليه وفجاه الضعف والخجل لما حس انه غلط
حسيت انه مازوجي بدرجه عاليه وحسيت انه ضعيف وذليل وعنده استعداد يعمل اي حاجه بس يوصل للنوع ده من المتعه
وبعدين بدأت احرك نفسي تجاه
وبدأت اوجه ابطي ببطء ناحيه وشه
هو اول ما حس باني بقرب منه بصلي
فبصينا لبعض وهو ابتسم ابتسامه الفرح
فابتسمتله،
فأخد الجراءاه وبدأ يحرك راسه في اتجاه ابطي وهو مثبت عينه في عيني
وبمجرد ما مناخيره لمست ابطي بدات ياخد شهيق ويشم ريحه ابطي
وبمجرد ما اول دفعه من ريحه ابطي وصله رئته غمض عينه من المتعه وحسيت ان جسمه ساب خالص وكان هيقع من طوله
قلقت عليه وبعدت نفسي عنه
هو اتصدم من اني سحبت نفسي وفتح عبنه وبصلي بغضب عالي
وبمجرد ما فاق من الغيبوبه اللي كان فيها اتحرج وضعف وبص فالارض من الخجل والخوف مني ومن رد فعلي
بمجرد ما شوفت منه الغضب من حرماني ليه وفجاه الضعف والخجل لما حس انه غلط
حسيت انه مازوجي بدرجه عاليه وحسيت انه ضعيف وذليل وعنده استعداد يعمل اي حاجه بس يوصل للنوع ده من المتعه
logo png website
ضحكت مع نفسي وبدأت اقرب ابطي من وشه مره تانيه
هو حس فبدأ يبصلي بخجل ويقرب مناخريه باتجاه ابطي مره تانيه
بس المره دي دفن مناخيره بشكل كامل في ابطي وبدأ يشم ويتنفس ريحه عرقي اللي كانت غزيره جدا
وفجاه حسيته بدأ يفتح فمه ويمص البلوزه من تحت ابطي عشان عساره العرق تنزل في فمه
وقتها انا بعت عنه تاني
وبصينا لبعض
وهزيت راسي بالرفض
فهو بصلي بخجل وبص فالارض
وقتها انا ضحكت وروحت مقربه منه تاني
فبدأ يشم ويتنفس من تاني وكل ما احس انه هيلحس البلوزه ابعد عنه
وارجع اقرب منه من تاني
فضلنا عالحال ده لمده ربع ساعه
لقينا الزحمه بدأت تخف والعدد بدا يقل ومكانش ينفع نستمر عالحال ده ولازم نبعد عن بعض
وبالفعل بعدنا عن بعض
وبدأنا نبص لبعض في صمت كامل
لحد ما في كرسي فضي
فسيبته وروحت قعدت عالكرسي
انتظروا الجزء الثالث