الجزء الثاني :
بعد ما خلصت وداد مساج لجسمي
أنا : متشكر اوي يا دودو طب ايه رايك أنا كمان اعملك مساج لكتفك و ظهرك عشان تفكي
وداد: لا بلاش المرة دي خليها مرة تانية, متيجي نروح الصالون نتفرج على فيلم سوا
أنا مصمم بقى على المساج: لا يا دودو انت كمان تعبتي اوي النهاردة ولازمك مساج عشان تفكي
دودو: خلاص اوك يلا اعملى مساج خلى نشوف اخرتها معاك الليلة
أنا: ههههه أكيد اخرتها كل خير ، بس مينفعش يا دودو اعمل مساج و انت بالجلابية لو تقلعيها احسن
دودو: مينفعش لو قلعتهاحفضل ملط ميصحش
أنا: طب أنا حخرج من الاوضة اقلعي براحتك
و نامي على السرير غطى جسمك من تحت سيبي ظهرك بس مكشوف
دودو: اوك شوية كدا و ندهت عليا ، خلاص تعال ادخل
دخلت بقى لقيتها مغطية طيزها بس وكل حاجة مكشوفة
رحت أنا قالع الشورت و طلعت وراها ملط و حطيت كريم على ظهرها و ابتديت اعمل مساج
و زبرى كان فوق طيزها و عارف انها حاسه بيه
و طول ما أنا بعمل مساج و بحرك زبري على طيزها
حاسس بتاوهاتها
كملت ظهرها
أنا : دودو لو تحبي حكمل امسج رجليكي و فخادك
دودو طبعا سايحة فعالم تاني : أيوه يا حبيب طنط كمل
ر حت منزل ايدي على فخادها و بعمل مساج
بعدها حطيت ايدي من تحت المنشفة و بمسج فخاذها و عملت نفسي غطلت و حطيت ايدي على كسها من ورا لقيت كسها نزل عسل
دودو : انت بتعمل ايه يخرب بيتك
انا: اسف يا دودو مش قاصد
دودو راحت قايمة ولما دورت وشها لقت زبري هايج اوى
قالت ايه دا المرة دى انت هجت عليا ماتقوليش أى حكاية تانية
أنا خلاص مش قادر استحمل بقى و عارف انها عاوزانى انيكها
أيوه هجت عليكي و نفسي فيكى
دودو: بستعبط طبعا انت بتقول ايه أكيد انت اتجننت او شارب حاجة
رحت من غير مقدمات شاددها من شعرها و حاطط زبري فبقها بالعفية
قلتلها خلاص كدا انت عجبك زبري و عاوزانى و أنا كمان هايج عليكي خلصت كل الحوارات طب مصي و ارضعي و انت ساكته
دودو خلاص هاجت اوي و بقت بتمص جامد بطريقة رهيبه
و قالت حتعمل كل حاجة بس لو مكيفتنيش حقطعك
أنا : طب يلا حطى كسك على بقى عاوز الحسه
و عملنا و ضع 69
أنا بلحس الكس وهي بترضع الزبر
شوية كدا قالتلي مش قادرة عاوزه زبرك جوا كسي افشخنى حرام عليك مش قادرة أنا على اخرى
أنا : طب اهو قدامك متركبيه و اتنططى يا لبؤة
دودو : أيوه حاظر و راحت قاعدة عليه مرة وحدة
صرخت صريخ قلت خلاص الجيران سمعونا
كانت بتنطط بكل قوتها و تتاوه و تصرخ
و أنا يضرب طيزها .........
يتبع
بعد ما خلصت وداد مساج لجسمي
أنا : متشكر اوي يا دودو طب ايه رايك أنا كمان اعملك مساج لكتفك و ظهرك عشان تفكي
وداد: لا بلاش المرة دي خليها مرة تانية, متيجي نروح الصالون نتفرج على فيلم سوا
أنا مصمم بقى على المساج: لا يا دودو انت كمان تعبتي اوي النهاردة ولازمك مساج عشان تفكي
دودو: خلاص اوك يلا اعملى مساج خلى نشوف اخرتها معاك الليلة
أنا: ههههه أكيد اخرتها كل خير ، بس مينفعش يا دودو اعمل مساج و انت بالجلابية لو تقلعيها احسن
دودو: مينفعش لو قلعتهاحفضل ملط ميصحش
أنا: طب أنا حخرج من الاوضة اقلعي براحتك
و نامي على السرير غطى جسمك من تحت سيبي ظهرك بس مكشوف
دودو: اوك شوية كدا و ندهت عليا ، خلاص تعال ادخل
دخلت بقى لقيتها مغطية طيزها بس وكل حاجة مكشوفة
رحت أنا قالع الشورت و طلعت وراها ملط و حطيت كريم على ظهرها و ابتديت اعمل مساج
و زبرى كان فوق طيزها و عارف انها حاسه بيه
و طول ما أنا بعمل مساج و بحرك زبري على طيزها
حاسس بتاوهاتها
كملت ظهرها
أنا : دودو لو تحبي حكمل امسج رجليكي و فخادك
دودو طبعا سايحة فعالم تاني : أيوه يا حبيب طنط كمل
ر حت منزل ايدي على فخادها و بعمل مساج
بعدها حطيت ايدي من تحت المنشفة و بمسج فخاذها و عملت نفسي غطلت و حطيت ايدي على كسها من ورا لقيت كسها نزل عسل
دودو : انت بتعمل ايه يخرب بيتك
انا: اسف يا دودو مش قاصد
دودو راحت قايمة ولما دورت وشها لقت زبري هايج اوى
قالت ايه دا المرة دى انت هجت عليا ماتقوليش أى حكاية تانية
أنا خلاص مش قادر استحمل بقى و عارف انها عاوزانى انيكها
أيوه هجت عليكي و نفسي فيكى
دودو: بستعبط طبعا انت بتقول ايه أكيد انت اتجننت او شارب حاجة
رحت من غير مقدمات شاددها من شعرها و حاطط زبري فبقها بالعفية
قلتلها خلاص كدا انت عجبك زبري و عاوزانى و أنا كمان هايج عليكي خلصت كل الحوارات طب مصي و ارضعي و انت ساكته
دودو خلاص هاجت اوي و بقت بتمص جامد بطريقة رهيبه
و قالت حتعمل كل حاجة بس لو مكيفتنيش حقطعك
أنا : طب يلا حطى كسك على بقى عاوز الحسه
و عملنا و ضع 69
أنا بلحس الكس وهي بترضع الزبر
شوية كدا قالتلي مش قادرة عاوزه زبرك جوا كسي افشخنى حرام عليك مش قادرة أنا على اخرى
أنا : طب اهو قدامك متركبيه و اتنططى يا لبؤة
دودو : أيوه حاظر و راحت قاعدة عليه مرة وحدة
صرخت صريخ قلت خلاص الجيران سمعونا
كانت بتنطط بكل قوتها و تتاوه و تصرخ
و أنا يضرب طيزها .........
يتبع