NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة حكايتي الجزء الثاني

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

عہآشہق ؤلهہآن

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
11 يونيو 2025
المشاركات
11
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
93
نقاط
65
الجزء الثاني _


وقفنا الجزء اللي فات لما دخلت الكشك ولقيت منظر يهيج قدامي في سرير وهيام مربوطة عليه ومش لابسة اي حاجة وانا اول ما شوفتها حمادة قام من نومه علطول 😂
والواد فوق منها وبيحاول يدخل زبه بس مش عارف 😂
روحت شاد الواد لقيته زي الريشه وقفته واديتلو كف مخبرين الواد محملش وداخ ووقع
بصيت حواليا لقيت فوطة كبيرة معلقة روحت مسكها ومغطي بيها هيام وابتديت افك الحبل اللي هيا مربوطة بيه وبعدين مسكت الملابس بتاعتها اللي كانت مرميه علي الارض بس كانت مقطعة بس البنطلون كان كويس بصيت علي الواد لقيته لابس تيشيرت روحت قالعه منه واديتلها البنطلون والتيشيرت وقولتلها...
انا: البسي وانا مستنيكي بره، وطلعت قبل لا ترد
بعد خمس دقايق طلعت وقالتلي...
هيام: شكرا علي اللي عملتو معايا جوه وانقاذك ليا
انا: يا ستي ماتشكرنيش اي حد مكاني كان عمل اللي انا عملتو
هيام: بس مش اي حد كان هيغطيني بالفوطة زي ما انت عملت انت كان عندك فرصة تعمل اللي انت عايزه بس انت معملتش حاجه
انا: في دي عندك حق انا معرفش ازاي مسكت نفسي قدامك كده 😂، اصل انتي عليكي... احم احم يلا بينا عشا...
هيام: كمل كنت هتقول ايه؟
اخوكم في اللحظة دي كان علي اخره روحت شيلتها وداخل بيها الكشك تاني ونزلتها علي السرير وروحت علي الواد وشيلتو طلعتو بره ودخلت وقفلت الباب وقولتلها..
انا: انتي موافقة ان احنا نعمل كده؟
هزت راسها بمعني انها موافقة
انا في ثانية كنت قالع كل هدومي ببص عليها لقيتها قلعت هيا كمان
وهنا عزيزي القارئ جيه وقت وصف جسم الوحش اللي قدامي ده
(ست عندها اقل من 40 سنه طولها 175 سم وزنها 85 ك
جسمها ابيض مليان شوية بس مش تخينة بزازها حجم كبير ومدلدلة لتحت حلماتها ورديه كسها وردي وشفراته مش تخينه قوي وطيزها كبيرة وبارزة لورا وشها ملامحه مفيهوش اي تجاعيد)
ودي صورة تشبهها

Fqzd8CB.md.jpg

علطول هجمت عليها قطعت شفايفها من البوس وهيا دابت في ايدي روحت منيمها علي السرير ونزلت علي بزازها ارضع في حلماتها الورديه وبعدين نزلت علي كسها واول ما لساني لمس كسها طلعت منها اااااااااه وانفجر شلال عسل كسها وغرق وشي
ببص عليها لقيتها بتنهج جامد وبتقولي انت عملت فيا ايه انا محسيتش الاحساس ده من سنين قولتلها انتي لسه شوفتي حاجه ونزلت علي كسها الحس تاني وهيا بتتأوه
هيام: اااااااااه كفايه مش قادره اااااااااه دخلو ابوس ايدك دخلوو اااااه مش قادرة كفايه اااااااااه دخلو دخلو ااااااااااه
ونزلت تاني مره وغرقتني تاني
هيام: هيا وبتنهج، كفايه دخلو مش قادره..
انا: ادخل ايه؟
هيام: دخل بتاعك ده هنا وبتشاور علي كسها
انا ماسك زبي وبفرش بيه كسها، ميلت عليها وخدت شفايفها في بوسة مش طويلة وقولتها..
انا: اسمو ايه وادخلو فين
هيام: يووووه لازم يعني اقولك دخل زبك في كس....
وقبل ما تكمل انا كنت دخلت زبي مرة وحده في كسها وهيا شهقت كإن روحها هتطلع واستنيت دقيقه علي ما تتعود علي زبي لان طوله 20 سم وتخين وبعدين ابتديت اتحرك براحه وهيا بدات تتأوه
هيام: ااااه طلعو طلعو مش قادره اااااااااه كفايه مش قادره اااااااااه
انا: هوا دخول الحمام زي خروجه؟
هيام: بدأت تندمج معايا، اااااااااه اكتر اااااااااه كنت فين من زمان بقالي كتير محسيتش الاحساس ده اااااااااه هجيب اااااااااه ونزلت تالت مرة
انا: دا انتي محرومه بقي، طب تعالي...
عدلتها وضع الدوجي ستايل ودخلت زبي براحه المرة دي وابتديت انيكها براحه شويه وبعدين بدات اسرع وبعد نص ساعه نيك جابت فيهم اربع مرات تاني حسيت نفسي هجيب
انا: عايزاهم فين؟
هيام: اااااااااه اااااااااه برااا اااااااااه برااااا... اااااااااااااااااه
نزلت تاني بعدين طلعت زبي ونزلت كميه لبن كتير علي طيزها وبعدين نمت جنبها وقالتلي...
هيام: انا ما حسيتش الاحساس ده قبل كده انا مش هسيبك من هنا ورايح انت اللي هتمتعني
انا: وانا في الخدمه ما هو انا مش هسيب فرسة زيك بسهولة كده
هيام: بس مقولتليش انت شكلك صغير بس باين عليك خبرة اتعلمت كل ده فين؟ واوعي تقولي من الافلام..
انا: لا افلام ايه انا اتعلمت من القصص اللي بقراءها
هيام: قصص؟ قصص ايه دي اللي تعلم الواحد الحجات دي..
انا: في موقع علي النت اسمو منتديات نسوانجي اتعلمت من عليه كل حاجه..( كل الشكر والتقدير للمنتدي 🌹😘)
قمت بعديها نضفت نفسي ولبست هدومي وبطلع تليفوني لقيت الساعة 6 المغرب
انا: قومي بسرعه قومي يلا مفيش وقت
هيام: سيبني شويه ارتاح انت مخليتش فيا حيل تاني اقوم
انا يا وليه قومي بنتك مستنيانا بقالها اكتر من ساعة..
هيام: قامت مفزوعة، ايه بتقول ايه.. في خلال دقيقة لقيتها نضفت نفسها ولبست هدومها
هيام: يلا بينا عشان منتأخرش اكتر من كده
انا بضحك: بس ما كنتش اعرف ان بنتك بتخوف كده
وطلعنا بره مسكت الواد اللي كان جوه فتشتو ملقيتش معاه حاجة سيبتو وروحت للتاني لقيت معاه محفظة فيها كارت فيزا بنك وبطاقته و 24 الف جنيه خدت المحفظه باللي فيها وقولتلها يلا وطلعنا علي اول الشارع
انا: بنتك قالتلي انها هتستناني في كافيه هنا بس انا لسه اول يوم ليا هنا ومعرفش حاجه
هيام: اهو الكافيه قدامك انت عميت ولا ايه 😂
انا: شكلي كده 😂 يلا بينا
دخلنا الكافيه وشوفناها ورحنا عليها قعدت علي الطرابيزة اللي هيا قاعدة عليها.. نسيت اوصفهالكم
( بشره بيضاء جسم لا هوا تخين ولا هوا رفيع 160 سم 60 ك عندها 18 سنه بزازها طيزها نفس مواصفات امها بس علي اصغر شوية )
ودي صورة تشبهها

Fqxbjx1.jpg

انا: زي ما وعدتك امك وراكي ومش ناقص منها شعرايه واحده
قامت حضنت امها وشغل المحن ده انتو عارفين 😂
بعدين قعدو وشاورت للويتر..
انا: ها هتشربو ايه؟
هيام: انا عصير فراولة 🍓
منه: وانا كمان
انا: تمام اتنين عصير فراولة وقهوة سادة
الويتر: تمام، تؤمر بحاجة تاني؟
انا: اه شوية ميه لاحسن هموت من العطش
الويتر: تمام، ومشي
هيام: ها مقولتليش اتعرفتو علي بعض ازاي
انا: هوا احنا لحقنا دا انا لقيتها داخله عليا بتقولي الحق امي.😅
منه: انا اسفه مكنتش اقصد انا بس كنت خايفه علي ماما اصلها نزلت ونسيت تليفونها ولما نزلت وراها وشوفتهم بيعاكسوها معرفتش اعمل ايه.. وابتدت تعيط
انا: خلاص ما تعيطيش حصل خير المهم هيا بخير دلوقتي
وبعدين قدنا نهزر وخدت ارقامهم واحنا بنتكلم تليفوني رن
انا: ايوة يعم محمود.... اي بتقول ايه.... طب انتو فين..... طيب انا جايلك مسافة السكة.. وقفلت معاه
انا: لازم امشي ابويا تعب ونقلوه المستشفى
هيام: طب استني نيجي معاك
انا: لا خليكم انتو انا هبقي اطمنكم
وطلعت حاسبت ووقفت تاكسي وقولتلو علي المستشفى ونزلني قدامها وطلعت..
انا: في ايه يعم محمود ايه اللي حصل؟
محمود: مفيش يبني كنا بنتعشي وفجأه بقي يكح جامد وجيبتو المستشفى هنا واهو مستني الدكتور يطلع من جوه
وهوا بيتكلم الدكتور طلع..
انا: خير يا دكتور؟
الدكتور: خير ان ******* شوية تعب بسيط بسبب السن هوا بس محتاج تجيبلو العلاج ده وهيبقي كويس
عم محمود خد الروشيتة وراح يجيب العلاج
انا: ممكن ادخل اشوفه؟
الدكتور: انا اديتلو حقنه مهدئ دلوقتي هيفوق بعد ساعه كده وتقدرو تاخده وتمشو
انا: شكرا يا دكتور
وبعد ساعة ابويا فاق واطمنا عليه وقولتلهم ربع ساعة وجاي مش هتأخر وطلعت بره طلعت تليفوني وبتصل
انا: الوو ازيك يا صاحبي عامل ايه..
صاحبي: صاحبك؟ يبقي مصلحة ومصلحة فيها فلوس كتير
انا بضحك: حبيبي يا ماندو يعجبني انك بتفهمها وهيا طايره المهم
ماندو: ايوة خش في المهم علطول
انا: معايا فيزا بنك*** فيها مليون ونص عايزك تحولهم علي الفيزا بتاعتك
ماندو: سهلة وبسيطة.. بس انت من امتي بتشتغل في السرقة؟ 😂
انا: خليك ارغي لحد ما توقف الفيزا ونطلع بلوشي
ماندو: لا يعم وعلي ايه ابعت الصور بسرعة..
( للعلم انا وماندو اصدقاء طفولة وهوا كان بياخد كورسات هاك من وهوا صغير لحد ما بقي محترف ومفيش حاجة بتصعب عليه )
بعتلو صورة للفيزا وبعد خمس دقايق رن عليا
انا: ها طمني؟
ماندو: عيب عليك تمت المهمة بنجاح
انا: كده الحساب كام؟
ماندو: 10 مليون ونص بس انا مش عارف امتي هتخلينا نودع حياة الفقر دي
انا: اهدي علي رزقك انهارده عم محمود ظبطلي الدنيا هنا ومن بكرة هنزل الكليه هنا كام يوم كده وهبعتلك عشان تاجي هنا الكليه اللي هنا
ماندو: مستنيك اوعي تنساني
انا: مقدرش ي صاحبي يلا سلام دلوقتي
قفلت معاه وطلعت فوق اشوف ابويا وعم محمود وهنا كانت الصدمة.....
دخلت لقيت اتنين ستات
محمود: تعال يا محمد سلم علي زوجة ابوك المستقبليه
انا: هوا يوم اسود من اوله
(ايوة صح زي ما انتو توقعتو هيا نفسها الست اللي انا نكتها هيا وبنتها هيبقو فردين من العيلة)
هيام بتبتسم: ازيك يا محمد
انا: طب استأذن انا
علي ( ابويا ): رايح فين مش تسلم عليهم الاول
انا: بعدين بعدين
علي: ماله ده
محمود: مش عارف
منه راحت تتكلم هيام قرصتها خليتها تسكت
هيام: سيبه تلاقيه لسه مش متقبل الفكرة، انا هطلع اشوفو وافهمه
طلعت لقتني قاعد في الاستراحة
هيام: شوفت الصدف بتجمعنا تاني ازاي
انا: انسي اي حاجة حصلت بينا تمام ابويا لو عرف ممكن يروح فيها
هيام: انسي اي مش انت وعدتني انك مش هتسيبني
انا: دا كان قبل ما اعرف انك هتبقي مراته انا مش عايز اخسره بسبب حاجه زي كده وياريت محدش يعرف باللي حصل بينا


... ايه اللي حصل بينكم؟

يتبع...

الجزء ده برضو قصير شوية بس اوعدكم الاجزاء اللي جايه كلها هتبقي طويلة
انجوووي....
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%