NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

واقعية جارتي وام صاحبي الي مربياني ( المشاهدين 12)

سواق محظوظ

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
21 ديسمبر 2025
المشاركات
11
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
80
نقاط
250
ازيك مكنتش عاوز احكي القصة دي بس بما انا كدا كدا محدش يعرفني فعادي ودي كانت اول واحدة انام معاها ولحد الان وعارفة عني كل حاجة
وعيت عالدنيا وهيا قدامي كانت عالطول عندنا واحنا عندهم عادي جدا البيت في البيت لحد 2017 كان عندها ساعتها 36 سنة وانا كنت 17 سنة وبنتها كانت اكبر مني بسنة وابنها اصغر مني بسنة وكنا زي الاخوات كنت ببات عندهم عادي وسعات بنبات في بيتهم التاني لوحدنا و للعلم جووها بيسافر شغال برا مصر المهم كنت بهيج عليها اوي جسمها نار اوصفهالكوا قمحاوي بس فاتحة قالبة للبياض 177 سنتي تقريبا 90 كيلو عريضة بزازها قد حبة البرتقال الكبيرة عندها سوة دمار طيزها عريضة بس مش قوي وكبيرة وراكها ملفوفة شعرها كبير وحرير كانت في الصيف عالطول طول ما هيا في البيت قميص بيتي عالعري منظرها يهيج بس طبعا كنت بخاف ابنها وبنتها موجودين لحد ما بنتها اتخطبت جوزها نزل ممكن يقعد برا بالخمس سنين وعملو خطوبة وكان العريس جاهز اتفقوا علي ست اشهر مسفرش فيهم لحد مالفرح وخلص وبنتها اتجوزت فيوم لقيت صحبي بيقولي هسافر مع ابويا وخلصوا الورق ورحنا المطار ورجعنا لقتها بتعيط والدموع نازلة من عنيها صعبت عليا قوي ساعتها بست اديها وقلتلها بتعيطي ليه
البت اتجوزت والواد سافر مع ابوة قلتلها لسا عندك واحد تاني اهو وبضحك وخدت راسها علي كتفي وروحنا طلعتها البيت جيت انزل لقتها بتقولي اهو اول يوم انت كمان هتسيبني بست اديها تاني قلتلها مقدش اسيبك انتي الي مربياني برضوا وضحكت دخلنا دخلت اوضة صحبي الي كنت بنام فيها وهيا دخلت اوضتها نمت صحيت اشرب الطبخ جمب اوضتها لقيت الباب مفتوح اووف عالمنظر نايمة علي جمبها القميص مرفوع وراكها باينة وطرف طيزها اوووف جبت الفون براحة وخدتها صورة وانا عالباب ورحت عالحمام نزلت عليها ورحت سرير تاني لسا منظرها مهيجني اووفنزلت تاني في مناديل ونمت صحيت ملقتهاش شوية جت كانت في االبيت التاني البيت دا فيه حطة بيربوا فيها طيور والباقي يصلح للعيش فيها فيه كل حاجة كنا بنروح نبات فيه انا وصحبي ساعات جت وقلعت العباية وقعدت عادي بالقميص البيتي بس المرادي لوحدنا في لشقة منظر فلقة بزازها زبي وقف بس كنت لابس بوكسر كنت هتفضح ساعتها عدي الايامكنت ببات عندها يوم او يومين وبنتها بتيجي لجمعه وتمشي بالليل وعدي سنة تقريبا بقا علي سفر جوزها صيف 2018 جبت مكنه صيني جديدة كنت فرحان بيها قمت الصبح كنت بايت عندها لقتها بتلبس العباية وراحة البيت التاني قلتلها اصبري هوديكي بالمكنة وقمت خرجتها وركبت ورايا اول مرة كنت احس بجسمها لازقة فيا كل نقرة ولا مطب بحس بيها اكتر وصلنا دخلت المكنة المدخل لقيتها بتقولي اقفل لباب وراك لقتها بتقلع العباية بقولها احنا هنقعد هنا بضحك ولا اي قالتي لا بس لهدوم متدهولشي القميص دا كان لحد ركبتها منظرها هيا بتتحرك نار ولا تيحي تقف يخش بين طيزها زبي وقف حديدة خلصت وجت خارجة خدت بالها من زبي مكنش باين قوي عشان البوكسر عدي ورجعنا دخلت المكنة ودخلت بتنا لقتها بترن عليا تعالا افطر معايا رحت لقتها غير القميص لبسة واحد اقصر فوق الركبة قلتلها اي الحلاوة دي بتقولي اي هتعاكس ولا اي وبتضحك قلتها هو انا اطول قعدنا نفطر منظر فخادها هيجني اوي مكنتش بشوفها عالطول قمت زبي واقف بصة عليه برضوا نزلت ودخلت نمت في بيتنا بقا بعديها بيومين كنت بايت عندها قمت بالليل عشان اشوفها وهيا نايمة اول مجيت عند الاوضة اووووف لبسة قميص نوم اوف مرفوع علي بطنها وبكسها بيلمع ومبطرخ وطيت شميته كنت عاوز اطلع زبي وافشخها بس خفت مش عارف لحد مرحت الحمام نزلت ونمت بس كنت لابس شورت نمت بيه بس حسيت بحاجة بتحسي علي زبي فكرت بحلم لقتها بتصحيني صباح الخير هتيجي توديني البيت التاني قلتلها يعيوني تسلم عيونك وطت باست راسي بزها حك في كتفي اوووف زبي واقف خلقة قدامها بس عامل نفسي مش واخد بالي وهيا بتبص عليه نظرات سريعه رحنا دخلنا قفلت الباب وراياقلعت العباية زبي عامل خيمة اصلا في البنطلون لان لابس شورت مش بوكسر كانت اول مرة تقولي تعالي شيلي الجركن اصل ضهري واجعني منظر حلماتها واقفة نار عرفت انها هايجة بقا شيلتو بقيت اخش معاها للطيور وزبي قدامي بقت تبص عليه القميص الي لابساة نص وراكها اول مرة تلبسو الي قبل كدا علي ركبتها لازم تقعد عشان وركها يبان لكن دا واقفة وراكها باينة المهم بتوطي تحط اكل وطت وهيا واقفة احااا طيزها بانت والاندر الاسمر علي لحمها اوووف بقلها اعمل معاكي حاجة وحكيت زبي عالانندر علي كسها خدت نفس انا حسيت بيه قالتلي لا خلاص خلصت رجعت سنة صغيرة رجعت سنة خبطت في زبي تاني سمعت احلي اه ووقفت وبصت علي علي زبي وشها احمر بقيت اتعمد اقف قدامها عشان تبص عليه براحتها وخلثنا روحنا طلعت معاها عالطول قالتالي هاخد دش ودخلت الحمام شوية لقتها بتنده معلش هات القميص والفوطة الي عالسرير دخلت جبتهم مفهمشي داخلي خالص خبطت عليها فتحت بس مش سنة صغير فتحت شفت جسمها كلو اووووف نرسومة بقلها معلشي ممكن اعاكس وانا بجيبها من فوق لتحت قامت ضاحكة وقفلت الباب خرجت وانا كنت قلعت وقعدت بالشورت والفانلة بس جت قعدت عالكرسي الي جمبي بتقولي معلشي تعبتك معايا النهاردة اصل ضهري واجعني قلتها مالوا قالتلي هتلاقي شوية رطوبة عادي قدبقولها طب متدهني مرهم قالتلي اما بنتها تيجي لجمعه بقا بقلها لسا هتقعدي يومين كدا كب هعمل اي يعني قالتها هدهنهولك انا ياستي اول ماقالتلي هتعرف تدهنوا حلو وبتبتسم فهمتها قلتلها عيب عليكي قالتلي طب تعالا دخلت الاوضة زبي وقف في الشورت دخلت نامت علي بطنها وجبت المرهم وشها نايحتي قاعد علي طرف السرير شدت القميص رفعتوا ساعدتها لحد رقبتها وزبي قدام عنيا واقف تحت الشورت وانا بدعم عمالة تفتح في رجليها اللبوة كل مدعك ضهرها تطلع منها اه لحد موصلت اول ضهرها من فوق بقلها اقلعي القميص عشان اجيب رقبتك رفعت نفسها من فوق شديته ونزلت تاني علي طرف طيزهاوهيا شبة متخدرة و كسها قدامي مسيل قمت قعدت في وسط رجليها ونزلت الشورت جيت ادخلو في كسها جت تقوم انت بتعمل اي قمت راقق من ضهرها منيمها تاني مدخلت زبي مرة واحدة طلعت منها اه رنت في لشقة حرام عليك انا زي امك وانا نازل رزع لحد طب براحة حرام عليك تعبتني ارتعشت مرتين قلبتها علي ضهرها ودخلت زبي في كسها وخدت شفايفها بوس لحد محيت انزل بقلهاهنزل لقتها لفت رجليها حولين وسطي واديها علي رقبتي هاتهم في كسي تعبان اوف هاتهم ريحوا حرام عليك نزلت في كسها اول مرة انزل كدا نمت جمبها زبي لسا واقف مسكت بزها بمص في الحلمة بتقولي بتعمل اي تاني خدت شفايفها بقت تنطلع لسانها في بقي نزلت عند كسها مفيش بقعه من لبني خرجت عطشانه بقالها سنة وي بقيت اشفط في كسها لحد مضمت رجليها علي راسي ونزلت قمت رافع رجليها ورازع زبي فيها اه نيكني افشخني تعبانة وكلامها كلو ابن متناكة تاني مرة دي قعدت ربع ساعة حرفيها بفشخ فيها لحد منمت علي ضهري وركبت فوقي منظرها بتتنطت فوقي جبت تاني مرة فيها نمنا جمب بعض لقتها بتقولي اوعا تعرف حد قولتها خلاص انا اهبل وضحكت قالتالي تسلملي ياحبيبي وطول ما احنا في الاوضة هنا او في لشقة لوحدنا اعمل الي انت عاوزة اعتبرني شرموتك مراتك مش مهم وبتضحك قالت الكلمة دي زبي بقا في السقف تاني عرفت انها بتحب الشتيمة من هنا لكن ردبرا او حد معانا مفيش اي حاجة طبيعي شافت زبي ضحكت بتقولي اي مبيتهدش جيت ابوسها قالتلي تعالي ناخد ندش الاول خدنا الدش كنت بقفش في كل حتة فيها وبوس ومنظر المية اصلا نازلة عليها دمار نزلت تمص زبي خدتها وخرحنا الاوضة تاني قالتلي غاوزك تفشخني دخلنا الاوضة نزلت علي كسها الحس واشفط فيه لحد ملقتها بتخبط باديها عند ظنبورها قعدت ادعك جامد بايدي اضرب اول ضربة زي لسوعة كدا كانت جامدة صرحت ووبص لقتها مغمضة عنيها وسطها وبيترفع قمت داعك قوي لسوعتها مرتين قامت منزلة قمت نايم فوقها ومدخل زبي خدي يا شرموطة قالتلي نيك شرموتك افشخها اضربها كان القلم ناززل علي وشها معلم حرفيا فضلت الوضع دا خمس دقايق ضرب وتقريس في حلمة بزها وخدتها وضع الحصان ودخلت زبي بنيك وقت شاددها من شعرها لرزع جامد ونازل ضرب علي طيزها قمت شاددهاخلتها علي ركبتها اكنها واقفة لحد محسيت هنزل قمت زاققها نامت علي بطنها وانا فوقها بقيت باقصي سرعتي لحد منزلت نمنا جمب بعض مصحتشي الا كنا بعد العصر قمت خدت دش ونزلت ورجعت بالليل نمنا في حضن بعض لحد دلوقتي بنام معاهم بالليل عادي لما جوزها صحبي ينزلو ولا اكني اي حاجة
 
ازيك مكنتش عاوز احكي القصة دي بس بما انا كدا كدا محدش يعرفني فعادي ودي كانت اول واحدة انام معاها ولحد الان وعارفة عني كل حاجة
وعيت عالدنيا وهيا قدامي كانت عالطول عندنا واحنا عندهم عادي جدا البيت في البيت لحد 2017 كان عندها ساعتها 36 سنة وانا كنت 17 سنة وبنتها كانت اكبر مني بسنة وابنها اصغر مني بسنة وكنا زي الاخوات كنت ببات عندهم عادي وسعات بنبات في بيتهم التاني لوحدنا و للعلم جووها بيسافر شغال برا مصر المهم كنت بهيج عليها اوي جسمها نار اوصفهالكوا قمحاوي بس فاتحة قالبة للبياض 177 سنتي تقريبا 90 كيلو عريضة بزازها قد حبة البرتقال الكبيرة عندها سوة دمار طيزها عريضة بس مش قوي وكبيرة وراكها ملفوفة شعرها كبير وحرير كانت في الصيف عالطول طول ما هيا في البيت قميص بيتي عالعري منظرها يهيج بس طبعا كنت بخاف ابنها وبنتها موجودين لحد ما بنتها اتخطبت جوزها نزل ممكن يقعد برا بالخمس سنين وعملو خطوبة وكان العريس جاهز اتفقوا علي ست اشهر مسفرش فيهم لحد مالفرح وخلص وبنتها اتجوزت فيوم لقيت صحبي بيقولي هسافر مع ابويا وخلصوا الورق ورحنا المطار ورجعنا لقتها بتعيط والدموع نازلة من عنيها صعبت عليا قوي ساعتها بست اديها وقلتلها بتعيطي ليه
البت اتجوزت والواد سافر مع ابوة قلتلها لسا عندك واحد تاني اهو وبضحك وخدت راسها علي كتفي وروحنا طلعتها البيت جيت انزل لقتها بتقولي اهو اول يوم انت كمان هتسيبني بست اديها تاني قلتلها مقدش اسيبك انتي الي مربياني برضوا وضحكت دخلنا دخلت اوضة صحبي الي كنت بنام فيها وهيا دخلت اوضتها نمت صحيت اشرب الطبخ جمب اوضتها لقيت الباب مفتوح اووف عالمنظر نايمة علي جمبها القميص مرفوع وراكها باينة وطرف طيزها اوووف جبت الفون براحة وخدتها صورة وانا عالباب ورحت عالحمام نزلت عليها ورحت سرير تاني لسا منظرها مهيجني اووفنزلت تاني في مناديل ونمت صحيت ملقتهاش شوية جت كانت في االبيت التاني البيت دا فيه حطة بيربوا فيها طيور والباقي يصلح للعيش فيها فيه كل حاجة كنا بنروح نبات فيه انا وصحبي ساعات جت وقلعت العباية وقعدت عادي بالقميص البيتي بس المرادي لوحدنا في لشقة منظر فلقة بزازها زبي وقف بس كنت لابس بوكسر كنت هتفضح ساعتها عدي الايامكنت ببات عندها يوم او يومين وبنتها بتيجي لجمعه وتمشي بالليل وعدي سنة تقريبا بقا علي سفر جوزها صيف 2018 جبت مكنه صيني جديدة كنت فرحان بيها قمت الصبح كنت بايت عندها لقتها بتلبس العباية وراحة البيت التاني قلتلها اصبري هوديكي بالمكنة وقمت خرجتها وركبت ورايا اول مرة كنت احس بجسمها لازقة فيا كل نقرة ولا مطب بحس بيها اكتر وصلنا دخلت المكنة المدخل لقيتها بتقولي اقفل لباب وراك لقتها بتقلع العباية بقولها احنا هنقعد هنا بضحك ولا اي قالتي لا بس لهدوم متدهولشي القميص دا كان لحد ركبتها منظرها هيا بتتحرك نار ولا تيحي تقف يخش بين طيزها زبي وقف حديدة خلصت وجت خارجة خدت بالها من زبي مكنش باين قوي عشان البوكسر عدي ورجعنا دخلت المكنة ودخلت بتنا لقتها بترن عليا تعالا افطر معايا رحت لقتها غير القميص لبسة واحد اقصر فوق الركبة قلتلها اي الحلاوة دي بتقولي اي هتعاكس ولا اي وبتضحك قلتها هو انا اطول قعدنا نفطر منظر فخادها هيجني اوي مكنتش بشوفها عالطول قمت زبي واقف بصة عليه برضوا نزلت ودخلت نمت في بيتنا بقا بعديها بيومين كنت بايت عندها قمت بالليل عشان اشوفها وهيا نايمة اول مجيت عند الاوضة اووووف لبسة قميص نوم اوف مرفوع علي بطنها وبكسها بيلمع ومبطرخ وطيت شميته كنت عاوز اطلع زبي وافشخها بس خفت مش عارف لحد مرحت الحمام نزلت ونمت بس كنت لابس شورت نمت بيه بس حسيت بحاجة بتحسي علي زبي فكرت بحلم لقتها بتصحيني صباح الخير هتيجي توديني البيت التاني قلتلها يعيوني تسلم عيونك وطت باست راسي بزها حك في كتفي اوووف زبي واقف خلقة قدامها بس عامل نفسي مش واخد بالي وهيا بتبص عليه نظرات سريعه رحنا دخلنا قفلت الباب وراياقلعت العباية زبي عامل خيمة اصلا في البنطلون لان لابس شورت مش بوكسر كانت اول مرة تقولي تعالي شيلي الجركن اصل ضهري واجعني منظر حلماتها واقفة نار عرفت انها هايجة بقا شيلتو بقيت اخش معاها للطيور وزبي قدامي بقت تبص عليه القميص الي لابساة نص وراكها اول مرة تلبسو الي قبل كدا علي ركبتها لازم تقعد عشان وركها يبان لكن دا واقفة وراكها باينة المهم بتوطي تحط اكل وطت وهيا واقفة احااا طيزها بانت والاندر الاسمر علي لحمها اوووف بقلها اعمل معاكي حاجة وحكيت زبي عالانندر علي كسها خدت نفس انا حسيت بيه قالتلي لا خلاص خلصت رجعت سنة صغيرة رجعت سنة خبطت في زبي تاني سمعت احلي اه ووقفت وبصت علي علي زبي وشها احمر بقيت اتعمد اقف قدامها عشان تبص عليه براحتها وخلثنا روحنا طلعت معاها عالطول قالتالي هاخد دش ودخلت الحمام شوية لقتها بتنده معلش هات القميص والفوطة الي عالسرير دخلت جبتهم مفهمشي داخلي خالص خبطت عليها فتحت بس مش سنة صغير فتحت شفت جسمها كلو اووووف نرسومة بقلها معلشي ممكن اعاكس وانا بجيبها من فوق لتحت قامت ضاحكة وقفلت الباب خرجت وانا كنت قلعت وقعدت بالشورت والفانلة بس جت قعدت عالكرسي الي جمبي بتقولي معلشي تعبتك معايا النهاردة اصل ضهري واجعني قلتها مالوا قالتلي هتلاقي شوية رطوبة عادي قدبقولها طب متدهني مرهم قالتلي اما بنتها تيجي لجمعه بقا بقلها لسا هتقعدي يومين كدا كب هعمل اي يعني قالتها هدهنهولك انا ياستي اول ماقالتلي هتعرف تدهنوا حلو وبتبتسم فهمتها قلتلها عيب عليكي قالتلي طب تعالا دخلت الاوضة زبي وقف في الشورت دخلت نامت علي بطنها وجبت المرهم وشها نايحتي قاعد علي طرف السرير شدت القميص رفعتوا ساعدتها لحد رقبتها وزبي قدام عنيا واقف تحت الشورت وانا بدعم عمالة تفتح في رجليها اللبوة كل مدعك ضهرها تطلع منها اه لحد موصلت اول ضهرها من فوق بقلها اقلعي القميص عشان اجيب رقبتك رفعت نفسها من فوق شديته ونزلت تاني علي طرف طيزهاوهيا شبة متخدرة و كسها قدامي مسيل قمت قعدت في وسط رجليها ونزلت الشورت جيت ادخلو في كسها جت تقوم انت بتعمل اي قمت راقق من ضهرها منيمها تاني مدخلت زبي مرة واحدة طلعت منها اه رنت في لشقة حرام عليك انا زي امك وانا نازل رزع لحد طب براحة حرام عليك تعبتني ارتعشت مرتين قلبتها علي ضهرها ودخلت زبي في كسها وخدت شفايفها بوس لحد محيت انزل بقلهاهنزل لقتها لفت رجليها حولين وسطي واديها علي رقبتي هاتهم في كسي تعبان اوف هاتهم ريحوا حرام عليك نزلت في كسها اول مرة انزل كدا نمت جمبها زبي لسا واقف مسكت بزها بمص في الحلمة بتقولي بتعمل اي تاني خدت شفايفها بقت تنطلع لسانها في بقي نزلت عند كسها مفيش بقعه من لبني خرجت عطشانه بقالها سنة وي بقيت اشفط في كسها لحد مضمت رجليها علي راسي ونزلت قمت رافع رجليها ورازع زبي فيها اه نيكني افشخني تعبانة وكلامها كلو ابن متناكة تاني مرة دي قعدت ربع ساعة حرفيها بفشخ فيها لحد منمت علي ضهري وركبت فوقي منظرها بتتنطت فوقي جبت تاني مرة فيها نمنا جمب بعض لقتها بتقولي اوعا تعرف حد قولتها خلاص انا اهبل وضحكت قالتالي تسلملي ياحبيبي وطول ما احنا في الاوضة هنا او في لشقة لوحدنا اعمل الي انت عاوزة اعتبرني شرموتك مراتك مش مهم وبتضحك قالت الكلمة دي زبي بقا في السقف تاني عرفت انها بتحب الشتيمة من هنا لكن ردبرا او حد معانا مفيش اي حاجة طبيعي شافت زبي ضحكت بتقولي اي مبيتهدش جيت ابوسها قالتلي تعالي ناخد ندش الاول خدنا الدش كنت بقفش في كل حتة فيها وبوس ومنظر المية اصلا نازلة عليها دمار نزلت تمص زبي خدتها وخرحنا الاوضة تاني قالتلي غاوزك تفشخني دخلنا الاوضة نزلت علي كسها الحس واشفط فيه لحد ملقتها بتخبط باديها عند ظنبورها قعدت ادعك جامد بايدي اضرب اول ضربة زي لسوعة كدا كانت جامدة صرحت ووبص لقتها مغمضة عنيها وسطها وبيترفع قمت داعك قوي لسوعتها مرتين قامت منزلة قمت نايم فوقها ومدخل زبي خدي يا شرموطة قالتلي نيك شرموتك افشخها اضربها كان القلم ناززل علي وشها معلم حرفيا فضلت الوضع دا خمس دقايق ضرب وتقريس في حلمة بزها وخدتها وضع الحصان ودخلت زبي بنيك وقت شاددها من شعرها لرزع جامد ونازل ضرب علي طيزها قمت شاددهاخلتها علي ركبتها اكنها واقفة لحد محسيت هنزل قمت زاققها نامت علي بطنها وانا فوقها بقيت باقصي سرعتي لحد منزلت نمنا جمب بعض مصحتشي الا كنا بعد العصر قمت خدت دش ونزلت ورجعت بالليل نمنا في حضن بعض لحد دلوقتي بنام معاهم بالليل عادي لما جوزها صحبي ينزلو ولا اكني اي حاجة
أحداث سريعه تسلم ايدك مستن الجديد
 
ازيك مكنتش عاوز احكي القصة دي بس بما انا كدا كدا محدش يعرفني فعادي ودي كانت اول واحدة انام معاها ولحد الان وعارفة عني كل حاجة
وعيت عالدنيا وهيا قدامي كانت عالطول عندنا واحنا عندهم عادي جدا البيت في البيت لحد 2017 كان عندها ساعتها 36 سنة وانا كنت 17 سنة وبنتها كانت اكبر مني بسنة وابنها اصغر مني بسنة وكنا زي الاخوات كنت ببات عندهم عادي وسعات بنبات في بيتهم التاني لوحدنا و للعلم جووها بيسافر شغال برا مصر المهم كنت بهيج عليها اوي جسمها نار اوصفهالكوا قمحاوي بس فاتحة قالبة للبياض 177 سنتي تقريبا 90 كيلو عريضة بزازها قد حبة البرتقال الكبيرة عندها سوة دمار طيزها عريضة بس مش قوي وكبيرة وراكها ملفوفة شعرها كبير وحرير كانت في الصيف عالطول طول ما هيا في البيت قميص بيتي عالعري منظرها يهيج بس طبعا كنت بخاف ابنها وبنتها موجودين لحد ما بنتها اتخطبت جوزها نزل ممكن يقعد برا بالخمس سنين وعملو خطوبة وكان العريس جاهز اتفقوا علي ست اشهر مسفرش فيهم لحد مالفرح وخلص وبنتها اتجوزت فيوم لقيت صحبي بيقولي هسافر مع ابويا وخلصوا الورق ورحنا المطار ورجعنا لقتها بتعيط والدموع نازلة من عنيها صعبت عليا قوي ساعتها بست اديها وقلتلها بتعيطي ليه
البت اتجوزت والواد سافر مع ابوة قلتلها لسا عندك واحد تاني اهو وبضحك وخدت راسها علي كتفي وروحنا طلعتها البيت جيت انزل لقتها بتقولي اهو اول يوم انت كمان هتسيبني بست اديها تاني قلتلها مقدش اسيبك انتي الي مربياني برضوا وضحكت دخلنا دخلت اوضة صحبي الي كنت بنام فيها وهيا دخلت اوضتها نمت صحيت اشرب الطبخ جمب اوضتها لقيت الباب مفتوح اووف عالمنظر نايمة علي جمبها القميص مرفوع وراكها باينة وطرف طيزها اوووف جبت الفون براحة وخدتها صورة وانا عالباب ورحت عالحمام نزلت عليها ورحت سرير تاني لسا منظرها مهيجني اووفنزلت تاني في مناديل ونمت صحيت ملقتهاش شوية جت كانت في االبيت التاني البيت دا فيه حطة بيربوا فيها طيور والباقي يصلح للعيش فيها فيه كل حاجة كنا بنروح نبات فيه انا وصحبي ساعات جت وقلعت العباية وقعدت عادي بالقميص البيتي بس المرادي لوحدنا في لشقة منظر فلقة بزازها زبي وقف بس كنت لابس بوكسر كنت هتفضح ساعتها عدي الايامكنت ببات عندها يوم او يومين وبنتها بتيجي لجمعه وتمشي بالليل وعدي سنة تقريبا بقا علي سفر جوزها صيف 2018 جبت مكنه صيني جديدة كنت فرحان بيها قمت الصبح كنت بايت عندها لقتها بتلبس العباية وراحة البيت التاني قلتلها اصبري هوديكي بالمكنة وقمت خرجتها وركبت ورايا اول مرة كنت احس بجسمها لازقة فيا كل نقرة ولا مطب بحس بيها اكتر وصلنا دخلت المكنة المدخل لقيتها بتقولي اقفل لباب وراك لقتها بتقلع العباية بقولها احنا هنقعد هنا بضحك ولا اي قالتي لا بس لهدوم متدهولشي القميص دا كان لحد ركبتها منظرها هيا بتتحرك نار ولا تيحي تقف يخش بين طيزها زبي وقف حديدة خلصت وجت خارجة خدت بالها من زبي مكنش باين قوي عشان البوكسر عدي ورجعنا دخلت المكنة ودخلت بتنا لقتها بترن عليا تعالا افطر معايا رحت لقتها غير القميص لبسة واحد اقصر فوق الركبة قلتلها اي الحلاوة دي بتقولي اي هتعاكس ولا اي وبتضحك قلتها هو انا اطول قعدنا نفطر منظر فخادها هيجني اوي مكنتش بشوفها عالطول قمت زبي واقف بصة عليه برضوا نزلت ودخلت نمت في بيتنا بقا بعديها بيومين كنت بايت عندها قمت بالليل عشان اشوفها وهيا نايمة اول مجيت عند الاوضة اووووف لبسة قميص نوم اوف مرفوع علي بطنها وبكسها بيلمع ومبطرخ وطيت شميته كنت عاوز اطلع زبي وافشخها بس خفت مش عارف لحد مرحت الحمام نزلت ونمت بس كنت لابس شورت نمت بيه بس حسيت بحاجة بتحسي علي زبي فكرت بحلم لقتها بتصحيني صباح الخير هتيجي توديني البيت التاني قلتلها يعيوني تسلم عيونك وطت باست راسي بزها حك في كتفي اوووف زبي واقف خلقة قدامها بس عامل نفسي مش واخد بالي وهيا بتبص عليه نظرات سريعه رحنا دخلنا قفلت الباب وراياقلعت العباية زبي عامل خيمة اصلا في البنطلون لان لابس شورت مش بوكسر كانت اول مرة تقولي تعالي شيلي الجركن اصل ضهري واجعني منظر حلماتها واقفة نار عرفت انها هايجة بقا شيلتو بقيت اخش معاها للطيور وزبي قدامي بقت تبص عليه القميص الي لابساة نص وراكها اول مرة تلبسو الي قبل كدا علي ركبتها لازم تقعد عشان وركها يبان لكن دا واقفة وراكها باينة المهم بتوطي تحط اكل وطت وهيا واقفة احااا طيزها بانت والاندر الاسمر علي لحمها اوووف بقلها اعمل معاكي حاجة وحكيت زبي عالانندر علي كسها خدت نفس انا حسيت بيه قالتلي لا خلاص خلصت رجعت سنة صغيرة رجعت سنة خبطت في زبي تاني سمعت احلي اه ووقفت وبصت علي علي زبي وشها احمر بقيت اتعمد اقف قدامها عشان تبص عليه براحتها وخلثنا روحنا طلعت معاها عالطول قالتالي هاخد دش ودخلت الحمام شوية لقتها بتنده معلش هات القميص والفوطة الي عالسرير دخلت جبتهم مفهمشي داخلي خالص خبطت عليها فتحت بس مش سنة صغير فتحت شفت جسمها كلو اووووف نرسومة بقلها معلشي ممكن اعاكس وانا بجيبها من فوق لتحت قامت ضاحكة وقفلت الباب خرجت وانا كنت قلعت وقعدت بالشورت والفانلة بس جت قعدت عالكرسي الي جمبي بتقولي معلشي تعبتك معايا النهاردة اصل ضهري واجعني قلتها مالوا قالتلي هتلاقي شوية رطوبة عادي قدبقولها طب متدهني مرهم قالتلي اما بنتها تيجي لجمعه بقا بقلها لسا هتقعدي يومين كدا كب هعمل اي يعني قالتها هدهنهولك انا ياستي اول ماقالتلي هتعرف تدهنوا حلو وبتبتسم فهمتها قلتلها عيب عليكي قالتلي طب تعالا دخلت الاوضة زبي وقف في الشورت دخلت نامت علي بطنها وجبت المرهم وشها نايحتي قاعد علي طرف السرير شدت القميص رفعتوا ساعدتها لحد رقبتها وزبي قدام عنيا واقف تحت الشورت وانا بدعم عمالة تفتح في رجليها اللبوة كل مدعك ضهرها تطلع منها اه لحد موصلت اول ضهرها من فوق بقلها اقلعي القميص عشان اجيب رقبتك رفعت نفسها من فوق شديته ونزلت تاني علي طرف طيزهاوهيا شبة متخدرة و كسها قدامي مسيل قمت قعدت في وسط رجليها ونزلت الشورت جيت ادخلو في كسها جت تقوم انت بتعمل اي قمت راقق من ضهرها منيمها تاني مدخلت زبي مرة واحدة طلعت منها اه رنت في لشقة حرام عليك انا زي امك وانا نازل رزع لحد طب براحة حرام عليك تعبتني ارتعشت مرتين قلبتها علي ضهرها ودخلت زبي في كسها وخدت شفايفها بوس لحد محيت انزل بقلهاهنزل لقتها لفت رجليها حولين وسطي واديها علي رقبتي هاتهم في كسي تعبان اوف هاتهم ريحوا حرام عليك نزلت في كسها اول مرة انزل كدا نمت جمبها زبي لسا واقف مسكت بزها بمص في الحلمة بتقولي بتعمل اي تاني خدت شفايفها بقت تنطلع لسانها في بقي نزلت عند كسها مفيش بقعه من لبني خرجت عطشانه بقالها سنة وي بقيت اشفط في كسها لحد مضمت رجليها علي راسي ونزلت قمت رافع رجليها ورازع زبي فيها اه نيكني افشخني تعبانة وكلامها كلو ابن متناكة تاني مرة دي قعدت ربع ساعة حرفيها بفشخ فيها لحد منمت علي ضهري وركبت فوقي منظرها بتتنطت فوقي جبت تاني مرة فيها نمنا جمب بعض لقتها بتقولي اوعا تعرف حد قولتها خلاص انا اهبل وضحكت قالتالي تسلملي ياحبيبي وطول ما احنا في الاوضة هنا او في لشقة لوحدنا اعمل الي انت عاوزة اعتبرني شرموتك مراتك مش مهم وبتضحك قالت الكلمة دي زبي بقا في السقف تاني عرفت انها بتحب الشتيمة من هنا لكن ردبرا او حد معانا مفيش اي حاجة طبيعي شافت زبي ضحكت بتقولي اي مبيتهدش جيت ابوسها قالتلي تعالي ناخد ندش الاول خدنا الدش كنت بقفش في كل حتة فيها وبوس ومنظر المية اصلا نازلة عليها دمار نزلت تمص زبي خدتها وخرحنا الاوضة تاني قالتلي غاوزك تفشخني دخلنا الاوضة نزلت علي كسها الحس واشفط فيه لحد ملقتها بتخبط باديها عند ظنبورها قعدت ادعك جامد بايدي اضرب اول ضربة زي لسوعة كدا كانت جامدة صرحت ووبص لقتها مغمضة عنيها وسطها وبيترفع قمت داعك قوي لسوعتها مرتين قامت منزلة قمت نايم فوقها ومدخل زبي خدي يا شرموطة قالتلي نيك شرموتك افشخها اضربها كان القلم ناززل علي وشها معلم حرفيا فضلت الوضع دا خمس دقايق ضرب وتقريس في حلمة بزها وخدتها وضع الحصان ودخلت زبي بنيك وقت شاددها من شعرها لرزع جامد ونازل ضرب علي طيزها قمت شاددهاخلتها علي ركبتها اكنها واقفة لحد محسيت هنزل قمت زاققها نامت علي بطنها وانا فوقها بقيت باقصي سرعتي لحد منزلت نمنا جمب بعض مصحتشي الا كنا بعد العصر قمت خدت دش ونزلت ورجعت بالليل نمنا في حضن بعض لحد دلوقتي بنام معاهم بالليل عادي لما جوزها صحبي ينزلو ولا اكني اي حاجة
تسلم ايدك مستن الجديد
 
ازيك مكنتش عاوز احكي القصة دي بس بما انا كدا كدا محدش يعرفني فعادي ودي كانت اول واحدة انام معاها ولحد الان وعارفة عني كل حاجة
وعيت عالدنيا وهيا قدامي كانت عالطول عندنا واحنا عندهم عادي جدا البيت في البيت لحد 2017 كان عندها ساعتها 36 سنة وانا كنت 17 سنة وبنتها كانت اكبر مني بسنة وابنها اصغر مني بسنة وكنا زي الاخوات كنت ببات عندهم عادي وسعات بنبات في بيتهم التاني لوحدنا و للعلم جووها بيسافر شغال برا مصر المهم كنت بهيج عليها اوي جسمها نار اوصفهالكوا قمحاوي بس فاتحة قالبة للبياض 177 سنتي تقريبا 90 كيلو عريضة بزازها قد حبة البرتقال الكبيرة عندها سوة دمار طيزها عريضة بس مش قوي وكبيرة وراكها ملفوفة شعرها كبير وحرير كانت في الصيف عالطول طول ما هيا في البيت قميص بيتي عالعري منظرها يهيج بس طبعا كنت بخاف ابنها وبنتها موجودين لحد ما بنتها اتخطبت جوزها نزل ممكن يقعد برا بالخمس سنين وعملو خطوبة وكان العريس جاهز اتفقوا علي ست اشهر مسفرش فيهم لحد مالفرح وخلص وبنتها اتجوزت فيوم لقيت صحبي بيقولي هسافر مع ابويا وخلصوا الورق ورحنا المطار ورجعنا لقتها بتعيط والدموع نازلة من عنيها صعبت عليا قوي ساعتها بست اديها وقلتلها بتعيطي ليه
البت اتجوزت والواد سافر مع ابوة قلتلها لسا عندك واحد تاني اهو وبضحك وخدت راسها علي كتفي وروحنا طلعتها البيت جيت انزل لقتها بتقولي اهو اول يوم انت كمان هتسيبني بست اديها تاني قلتلها مقدش اسيبك انتي الي مربياني برضوا وضحكت دخلنا دخلت اوضة صحبي الي كنت بنام فيها وهيا دخلت اوضتها نمت صحيت اشرب الطبخ جمب اوضتها لقيت الباب مفتوح اووف عالمنظر نايمة علي جمبها القميص مرفوع وراكها باينة وطرف طيزها اوووف جبت الفون براحة وخدتها صورة وانا عالباب ورحت عالحمام نزلت عليها ورحت سرير تاني لسا منظرها مهيجني اووفنزلت تاني في مناديل ونمت صحيت ملقتهاش شوية جت كانت في االبيت التاني البيت دا فيه حطة بيربوا فيها طيور والباقي يصلح للعيش فيها فيه كل حاجة كنا بنروح نبات فيه انا وصحبي ساعات جت وقلعت العباية وقعدت عادي بالقميص البيتي بس المرادي لوحدنا في لشقة منظر فلقة بزازها زبي وقف بس كنت لابس بوكسر كنت هتفضح ساعتها عدي الايامكنت ببات عندها يوم او يومين وبنتها بتيجي لجمعه وتمشي بالليل وعدي سنة تقريبا بقا علي سفر جوزها صيف 2018 جبت مكنه صيني جديدة كنت فرحان بيها قمت الصبح كنت بايت عندها لقتها بتلبس العباية وراحة البيت التاني قلتلها اصبري هوديكي بالمكنة وقمت خرجتها وركبت ورايا اول مرة كنت احس بجسمها لازقة فيا كل نقرة ولا مطب بحس بيها اكتر وصلنا دخلت المكنة المدخل لقيتها بتقولي اقفل لباب وراك لقتها بتقلع العباية بقولها احنا هنقعد هنا بضحك ولا اي قالتي لا بس لهدوم متدهولشي القميص دا كان لحد ركبتها منظرها هيا بتتحرك نار ولا تيحي تقف يخش بين طيزها زبي وقف حديدة خلصت وجت خارجة خدت بالها من زبي مكنش باين قوي عشان البوكسر عدي ورجعنا دخلت المكنة ودخلت بتنا لقتها بترن عليا تعالا افطر معايا رحت لقتها غير القميص لبسة واحد اقصر فوق الركبة قلتلها اي الحلاوة دي بتقولي اي هتعاكس ولا اي وبتضحك قلتها هو انا اطول قعدنا نفطر منظر فخادها هيجني اوي مكنتش بشوفها عالطول قمت زبي واقف بصة عليه برضوا نزلت ودخلت نمت في بيتنا بقا بعديها بيومين كنت بايت عندها قمت بالليل عشان اشوفها وهيا نايمة اول مجيت عند الاوضة اووووف لبسة قميص نوم اوف مرفوع علي بطنها وبكسها بيلمع ومبطرخ وطيت شميته كنت عاوز اطلع زبي وافشخها بس خفت مش عارف لحد مرحت الحمام نزلت ونمت بس كنت لابس شورت نمت بيه بس حسيت بحاجة بتحسي علي زبي فكرت بحلم لقتها بتصحيني صباح الخير هتيجي توديني البيت التاني قلتلها يعيوني تسلم عيونك وطت باست راسي بزها حك في كتفي اوووف زبي واقف خلقة قدامها بس عامل نفسي مش واخد بالي وهيا بتبص عليه نظرات سريعه رحنا دخلنا قفلت الباب وراياقلعت العباية زبي عامل خيمة اصلا في البنطلون لان لابس شورت مش بوكسر كانت اول مرة تقولي تعالي شيلي الجركن اصل ضهري واجعني منظر حلماتها واقفة نار عرفت انها هايجة بقا شيلتو بقيت اخش معاها للطيور وزبي قدامي بقت تبص عليه القميص الي لابساة نص وراكها اول مرة تلبسو الي قبل كدا علي ركبتها لازم تقعد عشان وركها يبان لكن دا واقفة وراكها باينة المهم بتوطي تحط اكل وطت وهيا واقفة احااا طيزها بانت والاندر الاسمر علي لحمها اوووف بقلها اعمل معاكي حاجة وحكيت زبي عالانندر علي كسها خدت نفس انا حسيت بيه قالتلي لا خلاص خلصت رجعت سنة صغيرة رجعت سنة خبطت في زبي تاني سمعت احلي اه ووقفت وبصت علي علي زبي وشها احمر بقيت اتعمد اقف قدامها عشان تبص عليه براحتها وخلثنا روحنا طلعت معاها عالطول قالتالي هاخد دش ودخلت الحمام شوية لقتها بتنده معلش هات القميص والفوطة الي عالسرير دخلت جبتهم مفهمشي داخلي خالص خبطت عليها فتحت بس مش سنة صغير فتحت شفت جسمها كلو اووووف نرسومة بقلها معلشي ممكن اعاكس وانا بجيبها من فوق لتحت قامت ضاحكة وقفلت الباب خرجت وانا كنت قلعت وقعدت بالشورت والفانلة بس جت قعدت عالكرسي الي جمبي بتقولي معلشي تعبتك معايا النهاردة اصل ضهري واجعني قلتها مالوا قالتلي هتلاقي شوية رطوبة عادي قدبقولها طب متدهني مرهم قالتلي اما بنتها تيجي لجمعه بقا بقلها لسا هتقعدي يومين كدا كب هعمل اي يعني قالتها هدهنهولك انا ياستي اول ماقالتلي هتعرف تدهنوا حلو وبتبتسم فهمتها قلتلها عيب عليكي قالتلي طب تعالا دخلت الاوضة زبي وقف في الشورت دخلت نامت علي بطنها وجبت المرهم وشها نايحتي قاعد علي طرف السرير شدت القميص رفعتوا ساعدتها لحد رقبتها وزبي قدام عنيا واقف تحت الشورت وانا بدعم عمالة تفتح في رجليها اللبوة كل مدعك ضهرها تطلع منها اه لحد موصلت اول ضهرها من فوق بقلها اقلعي القميص عشان اجيب رقبتك رفعت نفسها من فوق شديته ونزلت تاني علي طرف طيزهاوهيا شبة متخدرة و كسها قدامي مسيل قمت قعدت في وسط رجليها ونزلت الشورت جيت ادخلو في كسها جت تقوم انت بتعمل اي قمت راقق من ضهرها منيمها تاني مدخلت زبي مرة واحدة طلعت منها اه رنت في لشقة حرام عليك انا زي امك وانا نازل رزع لحد طب براحة حرام عليك تعبتني ارتعشت مرتين قلبتها علي ضهرها ودخلت زبي في كسها وخدت شفايفها بوس لحد محيت انزل بقلهاهنزل لقتها لفت رجليها حولين وسطي واديها علي رقبتي هاتهم في كسي تعبان اوف هاتهم ريحوا حرام عليك نزلت في كسها اول مرة انزل كدا نمت جمبها زبي لسا واقف مسكت بزها بمص في الحلمة بتقولي بتعمل اي تاني خدت شفايفها بقت تنطلع لسانها في بقي نزلت عند كسها مفيش بقعه من لبني خرجت عطشانه بقالها سنة وي بقيت اشفط في كسها لحد مضمت رجليها علي راسي ونزلت قمت رافع رجليها ورازع زبي فيها اه نيكني افشخني تعبانة وكلامها كلو ابن متناكة تاني مرة دي قعدت ربع ساعة حرفيها بفشخ فيها لحد منمت علي ضهري وركبت فوقي منظرها بتتنطت فوقي جبت تاني مرة فيها نمنا جمب بعض لقتها بتقولي اوعا تعرف حد قولتها خلاص انا اهبل وضحكت قالتالي تسلملي ياحبيبي وطول ما احنا في الاوضة هنا او في لشقة لوحدنا اعمل الي انت عاوزة اعتبرني شرموتك مراتك مش مهم وبتضحك قالت الكلمة دي زبي بقا في السقف تاني عرفت انها بتحب الشتيمة من هنا لكن ردبرا او حد معانا مفيش اي حاجة طبيعي شافت زبي ضحكت بتقولي اي مبيتهدش جيت ابوسها قالتلي تعالي ناخد ندش الاول خدنا الدش كنت بقفش في كل حتة فيها وبوس ومنظر المية اصلا نازلة عليها دمار نزلت تمص زبي خدتها وخرحنا الاوضة تاني قالتلي غاوزك تفشخني دخلنا الاوضة نزلت علي كسها الحس واشفط فيه لحد ملقتها بتخبط باديها عند ظنبورها قعدت ادعك جامد بايدي اضرب اول ضربة زي لسوعة كدا كانت جامدة صرحت ووبص لقتها مغمضة عنيها وسطها وبيترفع قمت داعك قوي لسوعتها مرتين قامت منزلة قمت نايم فوقها ومدخل زبي خدي يا شرموطة قالتلي نيك شرموتك افشخها اضربها كان القلم ناززل علي وشها معلم حرفيا فضلت الوضع دا خمس دقايق ضرب وتقريس في حلمة بزها وخدتها وضع الحصان ودخلت زبي بنيك وقت شاددها من شعرها لرزع جامد ونازل ضرب علي طيزها قمت شاددهاخلتها علي ركبتها اكنها واقفة لحد محسيت هنزل قمت زاققها نامت علي بطنها وانا فوقها بقيت باقصي سرعتي لحد منزلت نمنا جمب بعض مصحتشي الا كنا بعد العصر قمت خدت دش ونزلت ورجعت بالليل نمنا في حضن بعض لحد دلوقتي بنام معاهم بالليل عادي لما جوزها صحبي ينزلو ولا اكني اي حاجة
رووووووعة استمر في انتظار الجديد
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%