NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

تكمله قصه زوجتي وصديقي بالغربه ( المشاهدين 4)

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

عاشق زوجتي

نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
23 مارس 2025
المشاركات
72
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
876
نقاط
930
بعد ما ادم بيه صاحب الشركه صارحني باعجابه بزوجتي وانا قولتلوا انت دخلت البيت من بابه وهساعدك قام مشي وناهد مراتي خرجه من الغرفه وقالتلي الراجل مولع خالص قولتلها كسك هيطفيه قريب ضحكت ضحكت شراميط وقعدت جمبي قالتلي بصراحه لما انت قولتلي ان مايكل سافر قولت ندخل دكر بحياتي لانك نوتي وديوث بس تحب تضرب عشره وانا بتفرم تحت راجل تاني قولتلها انا عوزك تتمتعي ياناهد وبحبك اوى قالتلي اقعد قدامي نزلت قعدت قدمها على الارض وبصت بعيوني قالتلي يعني انا لو قولتلك مش هتناك من حد تاني مش هتزعل انا ساكت مبردش قالتلي بص بعيوني وكلمني قولتلها منتي محتاجه راجل يريحك قالتلي يعني انت مش راجل صح زعقت بوشي وقالتلي انت مجبتليش صحبك اكل لحمي ببيتك وعلى سريرك رد عليه قولتلها حصل لاني عوزك تتمتعي غمزتلي وقالتلي بصراحه محستش اني مره غير لما جربت غيرك ياديوثي قولتلها وادم بيه ابتسمت وقالتلي هلعبوا وهجننوا وفي الاخر هيكون على سريرك بينعش عرضك وشرفك فاهم قولتلها فاهم قالتلي شغلنا فلم بقي نتفرج عليه تاني يوم الصبح روحت الشغل ولقيت ادم بيه صاحب الشركه مرقيني وعاملي مكتب خيالي روحتلوا اشكره قالي فاتحت مدام ناهد ابتسمتلوا قولتلوا قلت لحضرتك اديني اسبوع ارتب الامور صح ياادم بيه قالي تعالي اقعد قالي من اللحظه دى تقولي ياادم بس احنا هنصير عيله واهل ابتسمتلوا قولتلوا عيب طبعا يابيه قالي مش عيب ولا حاجه افهم عليه انت راجل جدع وشهم ومرفضتش ليه الطلب حتى لو المدام موافقتش كفايه انك انت مرفضتش قولتلوا المدام انا حاسس انها معجبه بيك ياادم بيه قالي بجد قولتلوا ده احساس بس صدقني قريب هتكون بغرفه نومي ومعاك اغلي انسانه بحياتي ادم بيه طبطب على كتفي وقالي عارف انك قدها وبصراحه اشتهيت مرتك كتير ابتسمتلوا وقلتوا ده شرف ليه انك تشتهي حاجه ملكي انا وانا مش هعزها عليك قالي من اليوم انت اجازه متجيش الشركه غير انك تبشرني وراتبك ماشي اه صحيح كام مهر ناهد قولتلوا ده تقدر منك انت ليها شوف هي تستاهل ايه قالي تمام روح انت وروحت حكيت للمدام الي حصل وهي قالتلي ياحرام حالته صعبه اوى اوى للدرجه دى قالتلي بتروح بعد ثلاث ايام تقولوا ناهد خايفه ومتردده لان الي هيحصل ده عيب وحرام وخارج عن نطاق مجتمعنا وغمزتلي قولتلها حاضر بعد مرور الايام الثلاثه روحت الشركه ومديري خدني بالاحضان وانا عملت نف زعلان قالي ناهد رفضت حكتلوا الي حصل قعد وحط ايده على راسه زعلان فقولتلوا بس انا اقترحت عليها اقتراح قالي قول بسرعه مستني ايه قولتلوا انا قولتلها تقدرك خطيبها تخرجوا مع بعض وتتكلموا مع بعض وتقعدو مع بعض ولو هي استريحتلك تسلملك نفسها وكمان بموافقه جوزها ورضاه قالي برافوا عليك وهي ردها ايه قولتلوا وافقت انا عملت الي عليه الباقي عليك قالي استناني الليله هعدى اشرب قهوه معاكم قولتلوا تشرف طبعا قالي المدام مقاس ايدها قد ايه قولتلوا ليه قالي هجبلها خاتم ودبله بعتلوا صوره كف ايدها وسبتوا وروحت لزوجتي حببتي وحكتلها ضحكت وقالتلي ايوه كده لازم يحس اني شريفه هههههه يابوقرون انت واليوم عدى والليل دخل وادم بيه وصل عندنا الساعه 11 بالليل استقبلتوا انا وزوجتي الي كانت متزينه ومتبرفنه وعلى سنجه عشره قعدنا في ضوء خافت وموسيقي هاديه وكلوا في صمت قطعت الصمت ده وقولتلهم القرار دلوقتي بتاعكم ادم بيه بصلي وقالي انا جاي الليله اطلب ايد مدام ناهد مراتي ابتسمت وقالتلوا اذاي بقي وانا متجوزه طلع علبه الدهب وقال تقبلي البسك الدبله والخاتم دول كهديه مراتي بصت للدبله بتاعتي الي بصابعها مسكت ايدها قلعتها الدبله واديت ايدها لادم بيه مسكها لبسها الدبله والخاتم وباس ايدها وهي مبتسمه وقعدوا يتكلموا كتير ونزل من البيت الفجر وقبل ما ينزل قالها عزمك على العشاء بكره هي بصتلي قولتلها اخرجي معاه الراجل داخل البيت من بابه والقرار بايدك انتي ياناهد قالتلو اوكي مستنياك بكره وخرج ادم بيه ومراتي رقصت ببززها قدامي وقالتلي الراجل تعبان وانا موحوحه ياعرص حضنتها وقولتلي استمتعي ياروحي تاني يوم مراتي لبست واتمكيجت ولبست فستان مفتوح لحد فخدها وبحمالات اوف ولبست عبايه عليه وقالتلي لما اركب العربيه هقلع العبايه والطرحه ونزلت لصاحب الشركه وخدها بمكان راقي وقلعت العبايه وهو تنح قالتلوا مالك قالها هتجنن من جمالك ياناهد ابتسمت بدلال ونزلوا قعدوا على الطربيزه وطلبوا عشا وهو مش منزل عينه من عليها مسك ايدها وقلها بحبك وعوزك اوى قالتلوا اوى اوى يعني قالها مولع قالتلوا ياممحون خلاص موافقه ارتحت بقي قالها بجد ياحببتي ابتسمت وقالتلوا كلوا بثمنوا قالها يعني ايه قالتوا تقل جيبك على شان تنقل الدبله للايد التانيه قالها كام وانا هدفع حالا قالتلوا ياممحون انت انا مش عارفه جوزى واثقك فيك للدرجه دى اذاي يقدملك شرفوا وعرضوا لمجرد انك مشتهيني باين عليك غالي عندو باس ايد مراتي وقالها كلام حب قالتلوا ادم سبني الليله اظبط حالي اصلي عندى البريوت هتخلص الخميس قالها يعني هننقل الدبله الخميس قالتلوا تقل جيب وانقلها وانا هكون تحت امرك
 
تكمله قصه زوجتي وصديقي بالغربه
ادم بيه وصل ناهد البيت بعد السهره ومراتي حاكتلي كل حاجه قولتلها يعني هتكوني عروسه الخميس لادم قالتلي اه عندك مانع ياعرص انا ضحكت وحضنتها قولتلها بالهنا على قلبك تتمتعي وتتهني ياحببتي ادم بيه اتصل بيه وقالي اروح ليه الشركه لقيته متوتر جدا قولتلوا خير قالي عاوز انقل الدبله واخش عليها بس هي بتقلي تقل جيبك وانا مش عارف اديها فلوس او اعمل ايه انا بصتلوا وقولتوا فلوس ايه يابيه مراتي مش شرموطه روح جبلها سبيكه دهب وقدمهلها هديه قالي برافو عليك وبشكرك انك خلعت دبلتك من ايد مراتك على شان البسها دبلتي قولتلوا تتهنا بيها انت كنت صريح معايا علي شان كده احترمت حضرتك وقدمتهالك على طبق من فضه بصلي وقالي طيب ليه طلب اخير قولتلوا اتفضل قالي عاوز اخش على ناهد بفلتي قولتلوا ادم بيه انا اوصلهالك بايدى لحد عندك بس منتعداش الاصول حضرتك تاخد شرفها وعرضها اول مره ببيت جوزها وعلى سريره وبعد كده انتو حرين اتفق انت وهي على المكان الي تتقبلوا فيه قالي اسف عدتني دى قولتوا انا هكون موجود بالانتريه لحد ما تخلصوا وتستمتعوا وتتهنوا يابيه قالي طيب تمام انا نازل احلق واجهز حالي قولتلوا بالسلامة وطبعا مراتي بردو بتجهز حالها بالليل قاعد انا وناهد مستنين عريس الخميس يحضر حضر صاحب الشركه وسلم عليه وعلي المدام وباس ايدها وهي حضنتوا وقعدنا وطلع سبيكه دهب وقدمهلها هي ابتسمتلوا وخدتها منوا ومسكت ايده وقامت وبصتلي وقالتلي بعد اذنك هندخل نريح جوه شويه وضحكت وانا قاعد مبسوط انها هتتناك دلوقتي لانها كانت محتاجه فعلا تتناك بعد مرور ساعه ادم بيه خرج ليه وشكرني جدا وسالني على الحمام وديتوا لحد الباب مسك ايدى وقالي جميلك مش هنساه مراتك من اجمل البنات الي نمت معاهم ومختلفه بكل حاجه جميله وبيضه وشقيه وشهوانيه وعندها احساس كبير قولتلوا تتهنا ودخلت لناهد قولتلها ايه الاخبار قالتلي الراجل مش باين عليه سن مرمطني وفشخني فشخ اوف منو قولتلها استمتعتي قالتلي طبعا وغمزتلي انا سبتها وخرجت مكاني بالانتريه وادم جه قعد معايا والمدام دخلت تاخد شاور وادم بيه قالي انا كده عملت بالاصول خدت شرفها ببيتك وعلي سريرك هاخد ناهد تبات معايه بالفلا والصبح تعالي افطر معانا قولتلوا تتهنا ياعريس
 
بعد ما ادم بيه صاحب الشركه صارحني باعجابه بزوجتي وانا قولتلوا انت دخلت البيت من بابه وهساعدك قام مشي وناهد مراتي خرجه من الغرفه وقالتلي الراجل مولع خالص قولتلها كسك هيطفيه قريب ضحكت ضحكت شراميط وقعدت جمبي قالتلي بصراحه لما انت قولتلي ان مايكل سافر قولت ندخل دكر بحياتي لانك نوتي وديوث بس تحب تضرب عشره وانا بتفرم تحت راجل تاني قولتلها انا عوزك تتمتعي ياناهد وبحبك اوى قالتلي اقعد قدامي نزلت قعدت قدمها على الارض وبصت بعيوني قالتلي يعني انا لو قولتلك مش هتناك من حد تاني مش هتزعل انا ساكت مبردش قالتلي بص بعيوني وكلمني قولتلها منتي محتاجه راجل يريحك قالتلي يعني انت مش راجل صح زعقت بوشي وقالتلي انت مجبتليش صحبك اكل لحمي ببيتك وعلى سريرك رد عليه قولتلها حصل لاني عوزك تتمتعي غمزتلي وقالتلي بصراحه محستش اني مره غير لما جربت غيرك ياديوثي قولتلها وادم بيه ابتسمت وقالتلي هلعبوا وهجننوا وفي الاخر هيكون على سريرك بينعش عرضك وشرفك فاهم قولتلها فاهم قالتلي شغلنا فلم بقي نتفرج عليه تاني يوم الصبح روحت الشغل ولقيت ادم بيه صاحب الشركه مرقيني وعاملي مكتب خيالي روحتلوا اشكره قالي فاتحت مدام ناهد ابتسمتلوا قولتلوا قلت لحضرتك اديني اسبوع ارتب الامور صح ياادم بيه قالي تعالي اقعد قالي من اللحظه دى تقولي ياادم بس احنا هنصير عيله واهل ابتسمتلوا قولتلوا عيب طبعا يابيه قالي مش عيب ولا حاجه افهم عليه انت راجل جدع وشهم ومرفضتش ليه الطلب حتى لو المدام موافقتش كفايه انك انت مرفضتش قولتلوا المدام انا حاسس انها معجبه بيك ياادم بيه قالي بجد قولتلوا ده احساس بس صدقني قريب هتكون بغرفه نومي ومعاك اغلي انسانه بحياتي ادم بيه طبطب على كتفي وقالي عارف انك قدها وبصراحه اشتهيت مرتك كتير ابتسمتلوا وقلتوا ده شرف ليه انك تشتهي حاجه ملكي انا وانا مش هعزها عليك قالي من اليوم انت اجازه متجيش الشركه غير انك تبشرني وراتبك ماشي اه صحيح كام مهر ناهد قولتلوا ده تقدر منك انت ليها شوف هي تستاهل ايه قالي تمام روح انت وروحت حكيت للمدام الي حصل وهي قالتلي ياحرام حالته صعبه اوى اوى للدرجه دى قالتلي بتروح بعد ثلاث ايام تقولوا ناهد خايفه ومتردده لان الي هيحصل ده عيب وحرام وخارج عن نطاق مجتمعنا وغمزتلي قولتلها حاضر بعد مرور الايام الثلاثه روحت الشركه ومديري خدني بالاحضان وانا عملت نف زعلان قالي ناهد رفضت حكتلوا الي حصل قعد وحط ايده على راسه زعلان فقولتلوا بس انا اقترحت عليها اقتراح قالي قول بسرعه مستني ايه قولتلوا انا قولتلها تقدرك خطيبها تخرجوا مع بعض وتتكلموا مع بعض وتقعدو مع بعض ولو هي استريحتلك تسلملك نفسها وكمان بموافقه جوزها ورضاه قالي برافوا عليك وهي ردها ايه قولتلوا وافقت انا عملت الي عليه الباقي عليك قالي استناني الليله هعدى اشرب قهوه معاكم قولتلوا تشرف طبعا قالي المدام مقاس ايدها قد ايه قولتلوا ليه قالي هجبلها خاتم ودبله بعتلوا صوره كف ايدها وسبتوا وروحت لزوجتي حببتي وحكتلها ضحكت وقالتلي ايوه كده لازم يحس اني شريفه هههههه يابوقرون انت واليوم عدى والليل دخل وادم بيه وصل عندنا الساعه 11 بالليل استقبلتوا انا وزوجتي الي كانت متزينه ومتبرفنه وعلى سنجه عشره قعدنا في ضوء خافت وموسيقي هاديه وكلوا في صمت قطعت الصمت ده وقولتلهم القرار دلوقتي بتاعكم ادم بيه بصلي وقالي انا جاي الليله اطلب ايد مدام ناهد مراتي ابتسمت وقالتلوا اذاي بقي وانا متجوزه طلع علبه الدهب وقال تقبلي البسك الدبله والخاتم دول كهديه مراتي بصت للدبله بتاعتي الي بصابعها مسكت ايدها قلعتها الدبله واديت ايدها لادم بيه مسكها لبسها الدبله والخاتم وباس ايدها وهي مبتسمه وقعدوا يتكلموا كتير ونزل من البيت الفجر وقبل ما ينزل قالها عزمك على العشاء بكره هي بصتلي قولتلها اخرجي معاه الراجل داخل البيت من بابه والقرار بايدك انتي ياناهد قالتلو اوكي مستنياك بكره وخرج ادم بيه ومراتي رقصت ببززها قدامي وقالتلي الراجل تعبان وانا موحوحه ياعرص حضنتها وقولتلي استمتعي ياروحي تاني يوم مراتي لبست واتمكيجت ولبست فستان مفتوح لحد فخدها وبحمالات اوف ولبست عبايه عليه وقالتلي لما اركب العربيه هقلع العبايه والطرحه ونزلت لصاحب الشركه وخدها بمكان راقي وقلعت العبايه وهو تنح قالتلوا مالك قالها هتجنن من جمالك ياناهد ابتسمت بدلال ونزلوا قعدوا على الطربيزه وطلبوا عشا وهو مش منزل عينه من عليها مسك ايدها وقلها بحبك وعوزك اوى قالتلوا اوى اوى يعني قالها مولع قالتلوا ياممحون خلاص موافقه ارتحت بقي قالها بجد ياحببتي ابتسمت وقالتلوا كلوا بثمنوا قالها يعني ايه قالتوا تقل جيبك على شان تنقل الدبله للايد التانيه قالها كام وانا هدفع حالا قالتلوا ياممحون انت انا مش عارفه جوزى واثقك فيك للدرجه دى اذاي يقدملك شرفوا وعرضوا لمجرد انك مشتهيني باين عليك غالي عندو باس ايد مراتي وقالها كلام حب قالتلوا ادم سبني الليله اظبط حالي اصلي عندى البريوت هتخلص الخميس قالها يعني هننقل الدبله الخميس قالتلوا تقل جيب وانقلها وانا هكون تحت امرك
استمر
فى انتظار جديدك الأروع والمميز
 
تكمله قصه زوجتي وصديقي بالغربه
ادم بيه وصل ناهد البيت بعد السهره ومراتي حاكتلي كل حاجه قولتلها يعني هتكوني عروسه الخميس لادم قالتلي اه عندك مانع ياعرص انا ضحكت وحضنتها قولتلها بالهنا على قلبك تتمتعي وتتهني ياحببتي ادم بيه اتصل بيه وقالي اروح ليه الشركه لقيته متوتر جدا قولتلوا خير قالي عاوز انقل الدبله واخش عليها بس هي بتقلي تقل جيبك وانا مش عارف اديها فلوس او اعمل ايه انا بصتلوا وقولتوا فلوس ايه يابيه مراتي مش شرموطه روح جبلها سبيكه دهب وقدمهلها هديه قالي برافو عليك وبشكرك انك خلعت دبلتك من ايد مراتك على شان البسها دبلتي قولتلوا تتهنا بيها انت كنت صريح معايا علي شان كده احترمت حضرتك وقدمتهالك على طبق من فضه بصلي وقالي طيب ليه طلب اخير قولتلوا اتفضل قالي عاوز اخش على ناهد بفلتي قولتلوا ادم بيه انا اوصلهالك بايدى لحد عندك بس منتعداش الاصول حضرتك تاخد شرفها وعرضها اول مره ببيت جوزها وعلى سريره وبعد كده انتو حرين اتفق انت وهي على المكان الي تتقبلوا فيه قالي اسف عدتني دى قولتوا انا هكون موجود بالانتريه لحد ما تخلصوا وتستمتعوا وتتهنوا يابيه قالي طيب تمام انا نازل احلق واجهز حالي قولتلوا بالسلامة وطبعا مراتي بردو بتجهز حالها بالليل قاعد انا وناهد مستنين عريس الخميس يحضر حضر صاحب الشركه وسلم عليه وعلي المدام وباس ايدها وهي حضنتوا وقعدنا وطلع سبيكه دهب وقدمهلها هي ابتسمتلوا وخدتها منوا ومسكت ايده وقامت وبصتلي وقالتلي بعد اذنك هندخل نريح جوه شويه وضحكت وانا قاعد مبسوط انها هتتناك دلوقتي لانها كانت محتاجه فعلا تتناك بعد مرور ساعه ادم بيه خرج ليه وشكرني جدا وسالني على الحمام وديتوا لحد الباب مسك ايدى وقالي جميلك مش هنساه مراتك من اجمل البنات الي نمت معاهم ومختلفه بكل حاجه جميله وبيضه وشقيه وشهوانيه وعندها احساس كبير قولتلوا تتهنا ودخلت لناهد قولتلها ايه الاخبار قالتلي الراجل مش باين عليه سن مرمطني وفشخني فشخ اوف منو قولتلها استمتعتي قالتلي طبعا وغمزتلي انا سبتها وخرجت مكاني بالانتريه وادم جه قعد معايا والمدام دخلت تاخد شاور وادم بيه قالي انا كده عملت بالاصول خدت شرفها ببيتك وعلي سريرك هاخد ناهد تبات معايه بالفلا والصبح تعالي افطر معانا قولتلوا تتهنا ياعريس
استمر
 
زوج سبور عقبال زوجي
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم إغلاق الموضوع و نقله إلي المحذوفات
بسبب المحتوي مخالف او غير كامل
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%