الجزء الثانيمبدئيا القصة دي حصلت مع تغيير وتعديل بعض الأحداث
حبيت اشاركها وافضفض معاكم
انا اسمي مروان عندي 19سنة عايش مع بابا وماما واختي ملك
ابويا عنده اخت اللي هي عمتي اسمها عزيزة بنتها اسمها ياسمين وعندها 16سنة زي اختي ملك
عزيزة كان جوزها متوفي ومعندهاش غير ياسمين
عمتي عزيزة اتقدم ليها عريس وياسمين مردتش تروح تعيش معاها لما عرفت قالت ليها لو اتجوزتي مش هعيش مع راجل غريب
المهم بعد مشاكل وخناقات وعياط وشكاوى لبابا
بابا قرر ان ياسمين هتيجي تعيش وتتربي وسطنا
وعمتي تبقي تيجي تشوفها في أي وقت عادي
المهم ان شقتنا اوضتين وصالة اوضة لبابا وماما واوضة ***** فيها سريرين كنت بنام فيها انا واختي ولما ياسمين جات
قولت قولتلهم مش هينفع انام معاهم في الاوضة عشان ياخدوا راحتهم بس ياسمين قالت إنها هتزعل وأنها زي اختي ملك
وهي مش عايزة تيجي تغير الدنيا في البيت عايزة كل حاجه تفضل زي ما هي عشان متحسش أننا بنعاملها كغريبه
ف كنت بنام ع سرير وملك وياسمين ع سرير
الفترة دي ياسمين كانت مكتئبة وزعلانة بسبب مامتها
وأنها ازاي تتجوز ونسيبها
فكنت بحاول اخفف عليها وكنت بجيب علي طول
حاجات تسليها هي وملك (لب وشيبسي وشيكولاته)
وكنا بنلعب مع بعض لعبة اسمها sporcl party
المهم ياسمين ارتاحت ليا وبقينا نتكلم كتير مع بعض
ولما بتروح المدرسة هي وملك
كانت بردو بتكلمني شات المهم كنا بنتكلم طول اليوم
ياسمين اعترفت ليا بحبها وانا كمان قولتلها اني بحبها
واني نفسي نتجوز ونعيش مع بعض لوحدنا العمر كله
******خلي بالكم رتم الأحداث سريع عشان الملل***
فيه يوم عمتي جات وكالعادة ياسمين اتخانقت معاها
ودخلت الاوضة وفضلت تعيط
دخلت وراها عشان أهديها وإصالحها اترمت في حضني وانهارت من العياط ودي كانت أول مرة احس بحرارة جسم ياسمين أو بمعني اصح أهيج ع جسمها بالشكل ده
ياسمين كانت شبه البنت اللي في الصورة دي
بزازها زي التفاحة وجسمها منحوت ومظبوط
![]()
المهم اترمت في حضني وعيطت وانا حسيت بزازها علي صدري حسينا أن في حد جاي الاوضة فبعدت وانا قومت دخلت الحمام زوبري كان وقف زي الحديدة وفضلت اضرب عشرة من هيجاني
المهم بالليل بعتت ليا رسالة وهي ع السرير اللي جمبي كانت نايمة هي وملك
قالتلي انا اسفه اني حضنك محستش بنفسي
انا : عادي انتي عارفة اني بحبك ولازم اكون جنبك واهديكي
هي: انا بجد بحبك اوي اكتر من اي حد فحياتي
انا : وانا بموت فيكي يا روحي بس كان حضن جامد اوي 😂
هي : بس بقي انا مش عارفة انا عملت كده ازاي 😔
انا : عايز اقولك اني اول مرة احس الاحساس ده كان حلو اوي
هي : حلو اوي عشان حضن ولا عشان ايه
انا : عشان في حضنك يقلبي 🩵
خلص الكلام ع كده وكله نام الا انا فضلت مشغل سكس وانا باصص ع جسمها وبلعب في زوبري وخلاص بقي نفسي فيها اوي
الساعة ٢بالليل ياسمين قلقت وقامت تعمل حمام
لقيتني صاحي
هي :ايه اللي مصحيك
انا:بفكر فيكي
هي :ما انا جمبك 😂
انا : منا بفكر فيكي حتي وانتي جمبي 🙂↕️
هي :طب بتفكر في ايه
انا : تعالي نطلع الصالة عشان ملك متصحاش
طلعنا الصالة
هي : مش عايز تنام ليه عندك كلية الصبح
نسيت اقولكم اني في كلية صيدلة
انا :بفكر في حضنك واد ايه انا كنت مرتاح فيه
هي :وانا كمان كنت مرتاحة
انا : طب عايز حضن
هي : روح نام يالا
انا : مش هنام بجد غير لما احضنك
هي :اسكت يعم حد يشوفنا
انا : احا ده كله نايم
هي : يعني لو اخدت حضن هتروح تنام
انا : ايون
هي :غمضت عينها وقالت احضن بس بسرعة
انا حضنتها حضن جامد اوي
ومسكت شفايفها وبدأت امها
هي ابعد يعم انت بتعمل ايه
انا بدوق العسل
هي روح نام كفاية كده حد يصحي
انا : .....
لو عجبكم قولوا اكمل ليكم
باي
اخدت ياسمين في حضني وفضلت ابوس فيها لحد ما سابت نفسها ليا خالص بس مكانش ينفع اعمل اكتر من كده عشان لو حد صحي في أي وقت
المهم دخلت الأوضة عشان انام وياسمين دخلت الأوضة برضو عشان تنام
وعدي اليوم عادي
صحينا الصبح انا روحت الكلية وياسمين وملك راحوا المدرسة
جينا بالليل ياسمين بتكلمني شات
ياسمين: هستناك الساعة ٢بالليل في الصالة 😂
انا : عيوني بس عايزين حاجه جديدة بقي 😂
ياسمين : زي ايه مش فاهمة 🤔
انا : بالليل هفهمك 😉
جينا بالليل كله نام وياسمين صحيت ولقيتني صاحي ضحكت وطلعت ع الصالة
وانا طلعت وراها
ياسمين: ايه اللي مصحيك
انا : انتي
هي : انتي بتحبني اد ايه
انا : اد البحر وسمكاته
اخدتها في حضني وفضلنا نمص في شفايف بعض وكنت حاسس انها هايجه المرة دي عن كل مرة
فدخلت ايدي من تحت هدموها ع الكلوت وكنت اول مرة اعمل كده
هي : انت بتعمل ايه بلاش كده
انا : متقلقيش هريحك
هي : لا اخاف
انا : متخافيش انا عمري ما هأذيككي اكيد
هي : هتعمل ايه يعني هتدخل ايدك يعني
انا : طبعا لا هلعب من بره و صدقيني هترتاحي
هي : انا هسيبك لاني معتبرة انك جوزي
انا : طبعا يا روحي انتي كده كده مراتي
ودخلت ايدي وحسيت بسخونية كسها ومياه كأنها مياه سخان
والبت سابت نفسها ونامت ع ضهرها وانا نزلت البنطلون وشوفت منظر كسها المشعر شعر صغير
الهيجان جنني
نزلت مص فيه وادخل لساني بين الشفرات وامص الزنبور الصغير وهي كاتمة الاهات والأصوات وهتعيط من الشهوة
لحد ما جابت وجسمها اتنفض
قامت وفضلت في حضني
طلعت زبي وبدأت تمص واحدة واحدة وهي مبسوطة
ومستمتعة لحد ما جبت انا كمان
ودخلنا ننام
وتاني يوم ...........
انتظروا الجزء الثالث