NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

فانتازيا وخيال بنت خالتي واحلي نيك في حياتي ( مشاهد 1)

EL3ANTEEL27

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
8 نوفمبر 2025
المشاركات
1
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
18
نقاط
45
في البداية خلوني اقولكم ان دي اول قصه ليا هنا ف اتمني رائيكم …

انا محمد 25 سنة عايش ف بيت عيلة مكون من ٣ ادوار في الدور الاول قاعد فيه خالتي سهيلة وبنتها منه والدور التاني قاعدين فيه انا وامي بس لان امي مطلقه من 6 سينين هي عندها 37 سنة بس الحقيقة هي شكلها صغيرة قووي كانها لسه مخلصه جامعة المهم انا ومنه بنت خالتي علاقتنا كانت زي اي حد وبنت خالته بس احنا اختلاف اننا متربيين مع بعض بس انا دايما في سنه خجل بيني وبينها ف يوم كنت راجع من برا وكنت طالع البيت لقيت الباب عند خالتي مفتوح ندهت علي خالتي عشان تقفله لكن هي رد عليا وقالتلي ادخل يووواد انت هتقفلي برا كدا دخلت سلمت عليها وسالت علي منه ك العادي يعني قالتلي ف اوضتها ادخل اندهلها عشان نتعشي وب المرا اقعد اتعشي معانا عملالك الملوخية الي بتحبها قولتلها خاضر ي خالتي وقربت من اوضه منه كان الباب مفتوح حته صغيرة وعيني جت جوا اوضتها لقيت منه واقفه قداًم المرايا بجسمها الملبن الي متقسم كل حاجة واخدة حقها جسمها متوسط بس جامد قووي وابيض قوووي زي اللبن كانت لابسة كاش مايوه قصير فوق الركبة وشفاف شويه مبين الي تحته هي اليوم دا مكانتش لابسه غير اندر ابيض ومكانتش لابسه برا دخلت الاوضه من غير م تحس كانت بتتكلم ف الفون وحطيت ايدي علي عينيها وبقولها انا ميين رجعت بجسمها عليا وفجاة زبي الي كان واقف زي الحديدة بقي بين فلقتين طيزها واستغربت انها متكلمتش ضحكت وقالت هو في غيرك ي غلس ممكن يعمل كدا قولتلها غلس طب مش هسيبك قعدت تتحرك يمين وشمال وصدرها يخبط ف ايدي وبتحرك طيزها علي بتاعي وانا مستمتع قوووي لحد م جه صوت خالتي من برا قالت يلاا ي واد انت وهي الاكل هيبرد عدلت هدومي علي قد م اقدر عشان بتاعي كان باين قووي ومنه خدت بالها قووي من منظرو بس انا قولتلا سلا نطلع عشان امك متفتكرش غلط طلعنا واكلنا واستاذنت خلتي اني هطلع بس الليله دي مقدرتش انام مم كتر لتفكير ف الي حصل انا هيجت جامد قوووي وزبي كان مولع حرفيا قعدت افكر لحد م نيمت وصحيت كنت قاعد ف الصاله ب البوكسر بس ك عادتي واليوم دا خالتي وامي راحو يشترو حاجات من بلد جمبنا اتفاجئت ب منه بتخبط ودخلت قعدت معايا قالتلي انها كانت في كورس ومش معاها المفتاح ف هتستني امها عندي انا وقته الشيطان كان بيلعب ف دماغي هي مشتغربتش ليه اني قاعد ب البوكسر ومافيش اي اعتراض ولا اي كلمة المهم وكنا قاعدين جمب بعض ع الركنة بنتفرج علي فيلم رومانسي وجت لقطة فيها بوس والبطل كان بيقفش ف صدر البطله جامد وانا تخيلتها هي وزبي وقف وكان باين قووووي ف البوكسر لمحتها بطرف عيني ايدها بدات تحطها علي كسها واحده واحده وبتبص علي بتاعي بطرف عينها حسيت انها خايفه تتكلم ف بدات انا قربت منها وحطيت ايدي علي رجلها وقولتلها تعالي نتسلي شويه بدل الملل دا قولتلها احكيلي عملتي اي ف الكورس قالتلي مش قادره من الصداع بتاع الدكتور وجسمي واجعني كانك ضاربني ب شاكوش قولتلها انا لسه واخد كورس تدليك اون لاين انما اي يابت. يامنه هظبطتلك جسمك حته حته قلتلي اتلم لا طبعا قولتلها متحكميش قبل م تجربي سكتت شويه وقالتلي ماشي نجرب قولتلها اقعد واديني ضهرك وانا هريحً رقبتك الاول ادتني ضهرها وانا قعدت وراها ركبتي كانت لازقه ف ضهرها حرفيا ومن اول م حطيت ايدي علي رقبتها وهي ضاعت مني كنت بدلك رقبتها وشوية ونزلت علي ضهرها وبعد كدا بدات الف ايدي وادعك فوق صدرها لقيتها مستجيبة روحت حطيت ايدي ف صدرها من جوا وبدات ادعك الحلمات وهي تطلع في اهات مكتومة وتقولي جسمي فك خالص المساج دا حلو قووي فضلت انزل ب ايدي لحد م وصلت لكسها الي اول م لمستها طلعت احلي اه سمعتها ف حياتي لفيتها عليا وقلعتها كل هدومها بسرعه وهي مستجيبه معايا وعينيها قالبه نزلت ب وشي بين رجلها وقعدت الحس ف كسها وهي تحت مش ف الدنيا اصلا كل الي عملته حطت ايدها علي دماغي وفضلت تزق ف وشي علي كسها اليكان ابيض زي العسل بعد كدا لقيتها قامت مسكت بتاعي وقعدت تمص فيه وتقولي دانا بحلم ب الزب دا بقالي كتير احنا الاتنين كنا ف حالة متعه لحد م الباب خبط … يتبع
 
في البداية خلوني اقولكم ان دي اول قصه ليا هنا ف اتمني رائيكم …

انا محمد 25 سنة عايش ف بيت عيلة مكون من ٣ ادوار في الدور الاول قاعد فيه خالتي سهيلة وبنتها منه والدور التاني قاعدين فيه انا وامي بس لان امي مطلقه من 6 سينين هي عندها 37 سنة بس الحقيقة هي شكلها صغيرة قووي كانها لسه مخلصه جامعة المهم انا ومنه بنت خالتي علاقتنا كانت زي اي حد وبنت خالته بس احنا اختلاف اننا متربيين مع بعض بس انا دايما في سنه خجل بيني وبينها ف يوم كنت راجع من برا وكنت طالع البيت لقيت الباب عند خالتي مفتوح ندهت علي خالتي عشان تقفله لكن هي رد عليا وقالتلي ادخل يووواد انت هتقفلي برا كدا دخلت سلمت عليها وسالت علي منه ك العادي يعني قالتلي ف اوضتها ادخل اندهلها عشان نتعشي وب المرا اقعد اتعشي معانا عملالك الملوخية الي بتحبها قولتلها خاضر ي خالتي وقربت من اوضه منه كان الباب مفتوح حته صغيرة وعيني جت جوا اوضتها لقيت منه واقفه قداًم المرايا بجسمها الملبن الي متقسم كل حاجة واخدة حقها جسمها متوسط بس جامد قووي وابيض قوووي زي اللبن كانت لابسة كاش مايوه قصير فوق الركبة وشفاف شويه مبين الي تحته هي اليوم دا مكانتش لابسه غير اندر ابيض ومكانتش لابسه برا دخلت الاوضه من غير م تحس كانت بتتكلم ف الفون وحطيت ايدي علي عينيها وبقولها انا ميين رجعت بجسمها عليا وفجاة زبي الي كان واقف زي الحديدة بقي بين فلقتين طيزها واستغربت انها متكلمتش ضحكت وقالت هو في غيرك ي غلس ممكن يعمل كدا قولتلها غلس طب مش هسيبك قعدت تتحرك يمين وشمال وصدرها يخبط ف ايدي وبتحرك طيزها علي بتاعي وانا مستمتع قوووي لحد م جه صوت خالتي من برا قالت يلاا ي واد انت وهي الاكل هيبرد عدلت هدومي علي قد م اقدر عشان بتاعي كان باين قووي ومنه خدت بالها قووي من منظرو بس انا قولتلا سلا نطلع عشان امك متفتكرش غلط طلعنا واكلنا واستاذنت خلتي اني هطلع بس الليله دي مقدرتش انام مم كتر لتفكير ف الي حصل انا هيجت جامد قوووي وزبي كان مولع حرفيا قعدت افكر لحد م نيمت وصحيت كنت قاعد ف الصاله ب البوكسر بس ك عادتي واليوم دا خالتي وامي راحو يشترو حاجات من بلد جمبنا اتفاجئت ب منه بتخبط ودخلت قعدت معايا قالتلي انها كانت في كورس ومش معاها المفتاح ف هتستني امها عندي انا وقته الشيطان كان بيلعب ف دماغي هي مشتغربتش ليه اني قاعد ب البوكسر ومافيش اي اعتراض ولا اي كلمة المهم وكنا قاعدين جمب بعض ع الركنة بنتفرج علي فيلم رومانسي وجت لقطة فيها بوس والبطل كان بيقفش ف صدر البطله جامد وانا تخيلتها هي وزبي وقف وكان باين قووووي ف البوكسر لمحتها بطرف عيني ايدها بدات تحطها علي كسها واحده واحده وبتبص علي بتاعي بطرف عينها حسيت انها خايفه تتكلم ف بدات انا قربت منها وحطيت ايدي علي رجلها وقولتلها تعالي نتسلي شويه بدل الملل دا قولتلها احكيلي عملتي اي ف الكورس قالتلي مش قادره من الصداع بتاع الدكتور وجسمي واجعني كانك ضاربني ب شاكوش قولتلها انا لسه واخد كورس تدليك اون لاين انما اي يابت. يامنه هظبطتلك جسمك حته حته قلتلي اتلم لا طبعا قولتلها متحكميش قبل م تجربي سكتت شويه وقالتلي ماشي نجرب قولتلها اقعد واديني ضهرك وانا هريحً رقبتك الاول ادتني ضهرها وانا قعدت وراها ركبتي كانت لازقه ف ضهرها حرفيا ومن اول م حطيت ايدي علي رقبتها وهي ضاعت مني كنت بدلك رقبتها وشوية ونزلت علي ضهرها وبعد كدا بدات الف ايدي وادعك فوق صدرها لقيتها مستجيبة روحت حطيت ايدي ف صدرها من جوا وبدات ادعك الحلمات وهي تطلع في اهات مكتومة وتقولي جسمي فك خالص المساج دا حلو قووي فضلت انزل ب ايدي لحد م وصلت لكسها الي اول م لمستها طلعت احلي اه سمعتها ف حياتي لفيتها عليا وقلعتها كل هدومها بسرعه وهي مستجيبه معايا وعينيها قالبه نزلت ب وشي بين رجلها وقعدت الحس ف كسها وهي تحت مش ف الدنيا اصلا كل الي عملته حطت ايدها علي دماغي وفضلت تزق ف وشي علي كسها اليكان ابيض زي العسل بعد كدا لقيتها قامت مسكت بتاعي وقعدت تمص فيه وتقولي دانا بحلم ب الزب دا بقالي كتير احنا الاتنين كنا ف حالة متعه لحد م الباب خبط … يتبع
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر بالجزء الجديد
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر بالجزء الجديد
كمل
في البداية خلوني اقولكم ان دي اول قصه ليا هنا ف اتمني رائيكم …

انا محمد 25 سنة عايش ف بيت عيلة مكون من ٣ ادوار في الدور الاول قاعد فيه خالتي سهيلة وبنتها منه والدور التاني قاعدين فيه انا وامي بس لان امي مطلقه من 6 سينين هي عندها 37 سنة بس الحقيقة هي شكلها صغيرة قووي كانها لسه مخلصه جامعة المهم انا ومنه بنت خالتي علاقتنا كانت زي اي حد وبنت خالته بس احنا اختلاف اننا متربيين مع بعض بس انا دايما في سنه خجل بيني وبينها ف يوم كنت راجع من برا وكنت طالع البيت لقيت الباب عند خالتي مفتوح ندهت علي خالتي عشان تقفله لكن هي رد عليا وقالتلي ادخل يووواد انت هتقفلي برا كدا دخلت سلمت عليها وسالت علي منه ك العادي يعني قالتلي ف اوضتها ادخل اندهلها عشان نتعشي وب المرا اقعد اتعشي معانا عملالك الملوخية الي بتحبها قولتلها خاضر ي خالتي وقربت من اوضه منه كان الباب مفتوح حته صغيرة وعيني جت جوا اوضتها لقيت منه واقفه قداًم المرايا بجسمها الملبن الي متقسم كل حاجة واخدة حقها جسمها متوسط بس جامد قووي وابيض قوووي زي اللبن كانت لابسة كاش مايوه قصير فوق الركبة وشفاف شويه مبين الي تحته هي اليوم دا مكانتش لابسه غير اندر ابيض ومكانتش لابسه برا دخلت الاوضه من غير م تحس كانت بتتكلم ف الفون وحطيت ايدي علي عينيها وبقولها انا ميين رجعت بجسمها عليا وفجاة زبي الي كان واقف زي الحديدة بقي بين فلقتين طيزها واستغربت انها متكلمتش ضحكت وقالت هو في غيرك ي غلس ممكن يعمل كدا قولتلها غلس طب مش هسيبك قعدت تتحرك يمين وشمال وصدرها يخبط ف ايدي وبتحرك طيزها علي بتاعي وانا مستمتع قوووي لحد م جه صوت خالتي من برا قالت يلاا ي واد انت وهي الاكل هيبرد عدلت هدومي علي قد م اقدر عشان بتاعي كان باين قووي ومنه خدت بالها قووي من منظرو بس انا قولتلا سلا نطلع عشان امك متفتكرش غلط طلعنا واكلنا واستاذنت خلتي اني هطلع بس الليله دي مقدرتش انام مم كتر لتفكير ف الي حصل انا هيجت جامد قوووي وزبي كان مولع حرفيا قعدت افكر لحد م نيمت وصحيت كنت قاعد ف الصاله ب البوكسر بس ك عادتي واليوم دا خالتي وامي راحو يشترو حاجات من بلد جمبنا اتفاجئت ب منه بتخبط ودخلت قعدت معايا قالتلي انها كانت في كورس ومش معاها المفتاح ف هتستني امها عندي انا وقته الشيطان كان بيلعب ف دماغي هي مشتغربتش ليه اني قاعد ب البوكسر ومافيش اي اعتراض ولا اي كلمة المهم وكنا قاعدين جمب بعض ع الركنة بنتفرج علي فيلم رومانسي وجت لقطة فيها بوس والبطل كان بيقفش ف صدر البطله جامد وانا تخيلتها هي وزبي وقف وكان باين قووووي ف البوكسر لمحتها بطرف عيني ايدها بدات تحطها علي كسها واحده واحده وبتبص علي بتاعي بطرف عينها حسيت انها خايفه تتكلم ف بدات انا قربت منها وحطيت ايدي علي رجلها وقولتلها تعالي نتسلي شويه بدل الملل دا قولتلها احكيلي عملتي اي ف الكورس قالتلي مش قادره من الصداع بتاع الدكتور وجسمي واجعني كانك ضاربني ب شاكوش قولتلها انا لسه واخد كورس تدليك اون لاين انما اي يابت. يامنه هظبطتلك جسمك حته حته قلتلي اتلم لا طبعا قولتلها متحكميش قبل م تجربي سكتت شويه وقالتلي ماشي نجرب قولتلها اقعد واديني ضهرك وانا هريحً رقبتك الاول ادتني ضهرها وانا قعدت وراها ركبتي كانت لازقه ف ضهرها حرفيا ومن اول م حطيت ايدي علي رقبتها وهي ضاعت مني كنت بدلك رقبتها وشوية ونزلت علي ضهرها وبعد كدا بدات الف ايدي وادعك فوق صدرها لقيتها مستجيبة روحت حطيت ايدي ف صدرها من جوا وبدات ادعك الحلمات وهي تطلع في اهات مكتومة وتقولي جسمي فك خالص المساج دا حلو قووي فضلت انزل ب ايدي لحد م وصلت لكسها الي اول م لمستها طلعت احلي اه سمعتها ف حياتي لفيتها عليا وقلعتها كل هدومها بسرعه وهي مستجيبه معايا وعينيها قالبه نزلت ب وشي بين رجلها وقعدت الحس ف كسها وهي تحت مش ف الدنيا اصلا كل الي عملته حطت ايدها علي دماغي وفضلت تزق ف وشي علي كسها اليكان ابيض زي العسل بعد كدا لقيتها قامت مسكت بتاعي وقعدت تمص فيه وتقولي دانا بحلم ب الزب دا بقالي كتير احنا الاتنين كنا ف حالة متعه لحد م الباب خبط … يتبع
كمل يازعيم
 
في البداية خلوني اقولكم ان دي اول قصه ليا هنا ف اتمني رائيكم …

انا محمد 25 سنة عايش ف بيت عيلة مكون من ٣ ادوار في الدور الاول قاعد فيه خالتي سهيلة وبنتها منه والدور التاني قاعدين فيه انا وامي بس لان امي مطلقه من 6 سينين هي عندها 37 سنة بس الحقيقة هي شكلها صغيرة قووي كانها لسه مخلصه جامعة المهم انا ومنه بنت خالتي علاقتنا كانت زي اي حد وبنت خالته بس احنا اختلاف اننا متربيين مع بعض بس انا دايما في سنه خجل بيني وبينها ف يوم كنت راجع من برا وكنت طالع البيت لقيت الباب عند خالتي مفتوح ندهت علي خالتي عشان تقفله لكن هي رد عليا وقالتلي ادخل يووواد انت هتقفلي برا كدا دخلت سلمت عليها وسالت علي منه ك العادي يعني قالتلي ف اوضتها ادخل اندهلها عشان نتعشي وب المرا اقعد اتعشي معانا عملالك الملوخية الي بتحبها قولتلها خاضر ي خالتي وقربت من اوضه منه كان الباب مفتوح حته صغيرة وعيني جت جوا اوضتها لقيت منه واقفه قداًم المرايا بجسمها الملبن الي متقسم كل حاجة واخدة حقها جسمها متوسط بس جامد قووي وابيض قوووي زي اللبن كانت لابسة كاش مايوه قصير فوق الركبة وشفاف شويه مبين الي تحته هي اليوم دا مكانتش لابسه غير اندر ابيض ومكانتش لابسه برا دخلت الاوضه من غير م تحس كانت بتتكلم ف الفون وحطيت ايدي علي عينيها وبقولها انا ميين رجعت بجسمها عليا وفجاة زبي الي كان واقف زي الحديدة بقي بين فلقتين طيزها واستغربت انها متكلمتش ضحكت وقالت هو في غيرك ي غلس ممكن يعمل كدا قولتلها غلس طب مش هسيبك قعدت تتحرك يمين وشمال وصدرها يخبط ف ايدي وبتحرك طيزها علي بتاعي وانا مستمتع قوووي لحد م جه صوت خالتي من برا قالت يلاا ي واد انت وهي الاكل هيبرد عدلت هدومي علي قد م اقدر عشان بتاعي كان باين قووي ومنه خدت بالها قووي من منظرو بس انا قولتلا سلا نطلع عشان امك متفتكرش غلط طلعنا واكلنا واستاذنت خلتي اني هطلع بس الليله دي مقدرتش انام مم كتر لتفكير ف الي حصل انا هيجت جامد قوووي وزبي كان مولع حرفيا قعدت افكر لحد م نيمت وصحيت كنت قاعد ف الصاله ب البوكسر بس ك عادتي واليوم دا خالتي وامي راحو يشترو حاجات من بلد جمبنا اتفاجئت ب منه بتخبط ودخلت قعدت معايا قالتلي انها كانت في كورس ومش معاها المفتاح ف هتستني امها عندي انا وقته الشيطان كان بيلعب ف دماغي هي مشتغربتش ليه اني قاعد ب البوكسر ومافيش اي اعتراض ولا اي كلمة المهم وكنا قاعدين جمب بعض ع الركنة بنتفرج علي فيلم رومانسي وجت لقطة فيها بوس والبطل كان بيقفش ف صدر البطله جامد وانا تخيلتها هي وزبي وقف وكان باين قووووي ف البوكسر لمحتها بطرف عيني ايدها بدات تحطها علي كسها واحده واحده وبتبص علي بتاعي بطرف عينها حسيت انها خايفه تتكلم ف بدات انا قربت منها وحطيت ايدي علي رجلها وقولتلها تعالي نتسلي شويه بدل الملل دا قولتلها احكيلي عملتي اي ف الكورس قالتلي مش قادره من الصداع بتاع الدكتور وجسمي واجعني كانك ضاربني ب شاكوش قولتلها انا لسه واخد كورس تدليك اون لاين انما اي يابت. يامنه هظبطتلك جسمك حته حته قلتلي اتلم لا طبعا قولتلها متحكميش قبل م تجربي سكتت شويه وقالتلي ماشي نجرب قولتلها اقعد واديني ضهرك وانا هريحً رقبتك الاول ادتني ضهرها وانا قعدت وراها ركبتي كانت لازقه ف ضهرها حرفيا ومن اول م حطيت ايدي علي رقبتها وهي ضاعت مني كنت بدلك رقبتها وشوية ونزلت علي ضهرها وبعد كدا بدات الف ايدي وادعك فوق صدرها لقيتها مستجيبة روحت حطيت ايدي ف صدرها من جوا وبدات ادعك الحلمات وهي تطلع في اهات مكتومة وتقولي جسمي فك خالص المساج دا حلو قووي فضلت انزل ب ايدي لحد م وصلت لكسها الي اول م لمستها طلعت احلي اه سمعتها ف حياتي لفيتها عليا وقلعتها كل هدومها بسرعه وهي مستجيبه معايا وعينيها قالبه نزلت ب وشي بين رجلها وقعدت الحس ف كسها وهي تحت مش ف الدنيا اصلا كل الي عملته حطت ايدها علي دماغي وفضلت تزق ف وشي علي كسها اليكان ابيض زي العسل بعد كدا لقيتها قامت مسكت بتاعي وقعدت تمص فيه وتقولي دانا بحلم ب الزب دا بقالي كتير احنا الاتنين كنا ف حالة متعه لحد م الباب خبط … يتبع
مشوقه كمل
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%