احب اعرفكم بنفسي انا اسمي خالد حالياً عندي ٢٦ سنه وسيم وعيوني خضره وبشرتي قمحي وزني ٨٥ طولي ١٧٥سم وزبي ٢٠سنتي جسمي رياضي كنت بلعب حديد من وانا صغير بس بديتي مع الجنس بدأت من ٦ سنين
نخش في الموضوع قصتي
خلصت دبلوم تجاره وزي اي شاب بدور على شغل عشان اقدر اكون نفسي اشتغلت في مجال الدهانات (نقاش) قعت اتعلم واكسب خبرات في المجال ده ٣سنين لغاية ما وصل سني ٢٠
خبراتي في الجنس كانت محدوده من افلام الجنسيه
جتلي فرصة عمل في الخارج في دوله خليجيه
صاحب العمل اسمه محمود ٤٠ سنه متزوج من
امل ٣٥سنه كيرفي بشرتها بيضه بزازها اكبر من المتوسطه وكس وردي وطيز متوسطه من اللي قلبك يحبها
.... بدايت القصه
كنت شغال في يوم وجاني الحاج محمود
محمود :.... ينور عليك يا خالد من الواضح ان شغلك فوق المتاز
انا : تسلم يا حج كله من زوقك
قالي تعرف ترسم وتعمل خلفيات
قلتله ايو
قال اصل بيجيلي شغل خارج الشركه شغل أهالي لو كدا هوديك تعمل الشغل دا
ققلتله ماشي
قالي هوديك شقتي الاول تعملي فيها شوية حجات اختبرك فيهم
المهم جه يوم الخميس قبل ما اخلص شغلي قالي هجيلك بليل السكن هخدك ونروح الشقه
جالي وخدني معاه في السياره وطلعنا علي شقته في دبي في شارع اسمه الرقه معرف عن الشارع ده انه مليان بيوت دعاره
دخلنا الشقه وفتحتلنا مراته امل اللي وصفتها في اول القصه
امل: اهلا وسهلا اتفضل
كانت لبسه عبايه بيتي خليجي مبينه مفتنها تخلي الحجر ينطق
دخلت الشقه عباره ثلاث غرف وريسبشن وحمامين
عندهم ولد وبنت تؤم
اسمهم علي ونرمين عندهم ١٥ سنه بيدرسم في مدرسة خاصة هنا
المهم وراني المكان اللي هعمل فيه الخلفيات
المهم كتبتله الطلبات وقالي بكره تشتغل فيهم
قلتله بهزار انت اخترت اليوم اللي برتاح فيه يا حج
قالي متقلقش خلصهم ولو عجبوني وعجبو المدام هريحك وهيبقا ليك شغل خاص
قلتله ماشي يا حج
روحت السكن وقاعد اتخيل مراته واللي كانت لابساه قلت في نفسي لو جسمها كده وهي لبسه امال لو عريانه هتبقي عمله ازاي حنكش وقف علي التفكير دخلت الحمام ضربت عشره واخت دش ونمت وصحيت تاني يوم رحت علي شقت الحج محمود
كانت الساعه ٨ونص على ما وصلت كانت ٩
رنيت الجرس والي فتحتلي مراته
واففففف علي اللي كانت لبساه
كانت لبسه قميص نوم بيتي لازق على جسمها
هو طويل بس مجسم علي صدرها وطيزها شفتها كدا كنت عاوز اهجم عليها اغتصبها بس ماسك نفسي 😂
انا واقف ومتنح في جسمها
قلتي اهلا ازيك يا خالد اتفضل
رديت عليها يزيد فضلك
قالتلي اتفضل خش واقف برا ليه
قلتلها امال فين الحج
قالتلي راح يجب الحاجه اللي طلبتا منه
وانا الصراحه قلت مصلحه
قعت في الرسبشن وقلتلي فطرت ولا اجيبلك تفتر قلتلها لا شكرا انا فطرت
طيب هعملك عصير
قلتلها ماشي طبعا من حنكش كان واقف من منظرها وعامل خيمه وانا مكسوف ومدرايه بايدي
جابك العصير واخته منها ولحظت ان زبي واقف فا ابتسمت كدا وهيا بصه عليه
قلتلي خد رحتك اما اروح اصحي الاولاد قلتلها اتفضلي
كان الحج محمود جه واداني الحاجه قلي معليش اتاخرت عليك قلتله ولا يهمك
المهم فضيت مكان الحيطه اللي هشتغل فيها بدات بغرفة النوم الكبيره
وشويه والحج جاني قلي معليش يا خالد هفسح الأولاد ل يوم اجزتهم
قلتله مينفعش افضل لوحدي هنا
قلي ما المدام معاك لو احتجت شي
قلتله لوحدنا ازاي
قالي انا واثق فيك انت محترم
المهم خرج هو والأولاد
وانا وامل مراته لوحدنا في الشقه وانا طاير من الفرحه
شويه ومراته جبتلي كوباية قهوه وكانت غيرت ولبست عبايه بيتي زي اللي كانت لبساها إمبارح بس مفتوحه من تحت مبينه نص رجليها
قالتلي... ينور كنت عملت نص الشغل
قلتلها لسه اما اخلص كمان هتبقى جميله
قعدت على كرسي بتاع التسريحه وبتفرج عليا وانا شغال
فا قعت اشرب القهوة وولعت سجاره
وبعد ما خلصت كملت شغلي ونديت عليها تشوفها انبهرت ب الخلفيه وقالتلي روعه
كانت الساعه جت وحده الظهر ولسه الحج والأولاد مجوش
جبلتي الغدا فا قلتلها بعد ازنك اغسل ايدي المهم دخلتني الحمام بتاع غرفة نمها المهم
دخلت ولقيت سبت عليه ملبسها الداخلية قهت اشمهم لغاية ما حنكش قام نادت عليا من بره قلتلي الاكل هيبرد وخرجت وزبي عامل خيمه
لاحظت ان زبي واقب بصت عليه وهي مبتسمه وبتعض شفايفا
المهم مشيا قدامي في الطرقه اللي بين الحمام و الغرفه عمله نفسها وقعت المهم رحت عليها سنتها لغاية السرير وبتقولي رجلي اتلوت فا انا محرج قلتلها فين قامت شورتلي عن كعب رجلها
قعت اعملها تدليك عند احته دي وهيه مغمض عيونها وبتقول اااه وترفع في العبايه وكل شويه تقولي وفوق كمان لغاية اما موصلت لنص فخذها
وهي مستمتعه ب التدليك انا تجرأت وطلعت على تحت كسها كانت للبسه اندر سبعه اول ما مسكت المنطقه دي طلعت منها ااه توقف اجدعها زبر
وقمت شايل الاندر علي جمب وقاعد اللعب في كسها اللي كان غرقان في عسلها وهي في قمت المتعة
فتحت عنيها وشدتني نحيتاها وخدتها في بوسه من شفيفا وانا وهي في قمت المتعه وانا ابوس وهي بتمص في لساني وقامت من تحتي وقلعة العبايه
وافففففففف علي منظر جسمها اللي وصفته في اول القصه بززها اكبر من المتوسط وعندها سوه تجنن وطيزها متوسطة
انا اول مره اشوف واحده ملط قدامي كدا وشدتني وقلعتني التشرت ونزلت تقلعني البنطلون والبوكسر وهي بتحسس علي عضلات بطني وظهر قدمها زبي اللي كان واقف زي سيخ الحديد ومسكته وهي بتقول دا اكبر من بتاع محمود مرتين
وزقتني علي السرير وقعدت تمص فيه بحترافيه عااليه فا شورتلها تيجي وضع 69 ولقيتها كسها نضيه مفهوش ولا شعره وشفرات كسها وردي
قعت الحسلها فيه زي اللي بشوفه في افلام السكس ودخل لساني فيه واوديها شمال ويمين وهي مستمتعه وبطلت مص وعدت على وشي لغاية اما جابت عسلها بكميه كبيره اتعدلت وقعدت تلحس عسلها من علي وشي ونامت على ظهرها ورفعت رجلها لفوق وقالتي دخل زبك فيا بقي ارويه
قلتلها ليه هو الحاج موش بيرويه ولا اي قالتي دا يدوبك بمصهوله يجبهم علي طول وينام المهم
رفعت رجلها على كتفي وبلعب بزبي علي شفرات كسها وهي في عالم تاني ودحلت راسه وهي تقول ااااااااااااه ومستمتعه اوي وتقولي نيكني دخل زبك للاخر وموتي نيك اااه اااه قمت مدخله مره وحده في كسها صرخت صرخه سمعت العماره كلها بس عشان هنا كل واحد في حاله ف محدش بيشتكي
فا عشان اول مره ليا قربت اجيب قلتلها هجيب قلتلي هتهم جوه اروي عطش كسي المهم زوت سرعتي وانا برزع جامد اوي فيها وهي مستمتعه ااااااااااااه هتهم جوه المهم جبتهم جواها وجيت اخرج زبي قفلت عليا برجلها وقلتي سيبه لما يطلع لوحده
وينتهي الجزء الأول اتمنى يكون عجبكم
استنوني في الجزء الثاني
نخش في الموضوع قصتي
خلصت دبلوم تجاره وزي اي شاب بدور على شغل عشان اقدر اكون نفسي اشتغلت في مجال الدهانات (نقاش) قعت اتعلم واكسب خبرات في المجال ده ٣سنين لغاية ما وصل سني ٢٠
خبراتي في الجنس كانت محدوده من افلام الجنسيه
جتلي فرصة عمل في الخارج في دوله خليجيه
صاحب العمل اسمه محمود ٤٠ سنه متزوج من
امل ٣٥سنه كيرفي بشرتها بيضه بزازها اكبر من المتوسطه وكس وردي وطيز متوسطه من اللي قلبك يحبها
.... بدايت القصه
كنت شغال في يوم وجاني الحاج محمود
محمود :.... ينور عليك يا خالد من الواضح ان شغلك فوق المتاز
انا : تسلم يا حج كله من زوقك
قالي تعرف ترسم وتعمل خلفيات
قلتله ايو
قال اصل بيجيلي شغل خارج الشركه شغل أهالي لو كدا هوديك تعمل الشغل دا
ققلتله ماشي
قالي هوديك شقتي الاول تعملي فيها شوية حجات اختبرك فيهم
المهم جه يوم الخميس قبل ما اخلص شغلي قالي هجيلك بليل السكن هخدك ونروح الشقه
جالي وخدني معاه في السياره وطلعنا علي شقته في دبي في شارع اسمه الرقه معرف عن الشارع ده انه مليان بيوت دعاره
دخلنا الشقه وفتحتلنا مراته امل اللي وصفتها في اول القصه
امل: اهلا وسهلا اتفضل
كانت لبسه عبايه بيتي خليجي مبينه مفتنها تخلي الحجر ينطق
دخلت الشقه عباره ثلاث غرف وريسبشن وحمامين
عندهم ولد وبنت تؤم
اسمهم علي ونرمين عندهم ١٥ سنه بيدرسم في مدرسة خاصة هنا
المهم وراني المكان اللي هعمل فيه الخلفيات
المهم كتبتله الطلبات وقالي بكره تشتغل فيهم
قلتله بهزار انت اخترت اليوم اللي برتاح فيه يا حج
قالي متقلقش خلصهم ولو عجبوني وعجبو المدام هريحك وهيبقا ليك شغل خاص
قلتله ماشي يا حج
روحت السكن وقاعد اتخيل مراته واللي كانت لابساه قلت في نفسي لو جسمها كده وهي لبسه امال لو عريانه هتبقي عمله ازاي حنكش وقف علي التفكير دخلت الحمام ضربت عشره واخت دش ونمت وصحيت تاني يوم رحت علي شقت الحج محمود
كانت الساعه ٨ونص على ما وصلت كانت ٩
رنيت الجرس والي فتحتلي مراته
واففففف علي اللي كانت لبساه
كانت لبسه قميص نوم بيتي لازق على جسمها
هو طويل بس مجسم علي صدرها وطيزها شفتها كدا كنت عاوز اهجم عليها اغتصبها بس ماسك نفسي 😂
انا واقف ومتنح في جسمها
قلتي اهلا ازيك يا خالد اتفضل
رديت عليها يزيد فضلك
قالتلي اتفضل خش واقف برا ليه
قلتلها امال فين الحج
قالتلي راح يجب الحاجه اللي طلبتا منه
وانا الصراحه قلت مصلحه
قعت في الرسبشن وقلتلي فطرت ولا اجيبلك تفتر قلتلها لا شكرا انا فطرت
طيب هعملك عصير
قلتلها ماشي طبعا من حنكش كان واقف من منظرها وعامل خيمه وانا مكسوف ومدرايه بايدي
جابك العصير واخته منها ولحظت ان زبي واقف فا ابتسمت كدا وهيا بصه عليه
قلتلي خد رحتك اما اروح اصحي الاولاد قلتلها اتفضلي
كان الحج محمود جه واداني الحاجه قلي معليش اتاخرت عليك قلتله ولا يهمك
المهم فضيت مكان الحيطه اللي هشتغل فيها بدات بغرفة النوم الكبيره
وشويه والحج جاني قلي معليش يا خالد هفسح الأولاد ل يوم اجزتهم
قلتله مينفعش افضل لوحدي هنا
قلي ما المدام معاك لو احتجت شي
قلتله لوحدنا ازاي
قالي انا واثق فيك انت محترم
المهم خرج هو والأولاد
وانا وامل مراته لوحدنا في الشقه وانا طاير من الفرحه
شويه ومراته جبتلي كوباية قهوه وكانت غيرت ولبست عبايه بيتي زي اللي كانت لبساها إمبارح بس مفتوحه من تحت مبينه نص رجليها
قالتلي... ينور كنت عملت نص الشغل
قلتلها لسه اما اخلص كمان هتبقى جميله
قعدت على كرسي بتاع التسريحه وبتفرج عليا وانا شغال
فا قعت اشرب القهوة وولعت سجاره
وبعد ما خلصت كملت شغلي ونديت عليها تشوفها انبهرت ب الخلفيه وقالتلي روعه
كانت الساعه جت وحده الظهر ولسه الحج والأولاد مجوش
جبلتي الغدا فا قلتلها بعد ازنك اغسل ايدي المهم دخلتني الحمام بتاع غرفة نمها المهم
دخلت ولقيت سبت عليه ملبسها الداخلية قهت اشمهم لغاية ما حنكش قام نادت عليا من بره قلتلي الاكل هيبرد وخرجت وزبي عامل خيمه
لاحظت ان زبي واقب بصت عليه وهي مبتسمه وبتعض شفايفا
المهم مشيا قدامي في الطرقه اللي بين الحمام و الغرفه عمله نفسها وقعت المهم رحت عليها سنتها لغاية السرير وبتقولي رجلي اتلوت فا انا محرج قلتلها فين قامت شورتلي عن كعب رجلها
قعت اعملها تدليك عند احته دي وهيه مغمض عيونها وبتقول اااه وترفع في العبايه وكل شويه تقولي وفوق كمان لغاية اما موصلت لنص فخذها
وهي مستمتعه ب التدليك انا تجرأت وطلعت على تحت كسها كانت للبسه اندر سبعه اول ما مسكت المنطقه دي طلعت منها ااه توقف اجدعها زبر
وقمت شايل الاندر علي جمب وقاعد اللعب في كسها اللي كان غرقان في عسلها وهي في قمت المتعة
فتحت عنيها وشدتني نحيتاها وخدتها في بوسه من شفيفا وانا وهي في قمت المتعه وانا ابوس وهي بتمص في لساني وقامت من تحتي وقلعة العبايه
وافففففففف علي منظر جسمها اللي وصفته في اول القصه بززها اكبر من المتوسط وعندها سوه تجنن وطيزها متوسطة
انا اول مره اشوف واحده ملط قدامي كدا وشدتني وقلعتني التشرت ونزلت تقلعني البنطلون والبوكسر وهي بتحسس علي عضلات بطني وظهر قدمها زبي اللي كان واقف زي سيخ الحديد ومسكته وهي بتقول دا اكبر من بتاع محمود مرتين
وزقتني علي السرير وقعدت تمص فيه بحترافيه عااليه فا شورتلها تيجي وضع 69 ولقيتها كسها نضيه مفهوش ولا شعره وشفرات كسها وردي
قعت الحسلها فيه زي اللي بشوفه في افلام السكس ودخل لساني فيه واوديها شمال ويمين وهي مستمتعه وبطلت مص وعدت على وشي لغاية اما جابت عسلها بكميه كبيره اتعدلت وقعدت تلحس عسلها من علي وشي ونامت على ظهرها ورفعت رجلها لفوق وقالتي دخل زبك فيا بقي ارويه
قلتلها ليه هو الحاج موش بيرويه ولا اي قالتي دا يدوبك بمصهوله يجبهم علي طول وينام المهم
رفعت رجلها على كتفي وبلعب بزبي علي شفرات كسها وهي في عالم تاني ودحلت راسه وهي تقول ااااااااااااه ومستمتعه اوي وتقولي نيكني دخل زبك للاخر وموتي نيك اااه اااه قمت مدخله مره وحده في كسها صرخت صرخه سمعت العماره كلها بس عشان هنا كل واحد في حاله ف محدش بيشتكي
فا عشان اول مره ليا قربت اجيب قلتلها هجيب قلتلي هتهم جوه اروي عطش كسي المهم زوت سرعتي وانا برزع جامد اوي فيها وهي مستمتعه ااااااااااااه هتهم جوه المهم جبتهم جواها وجيت اخرج زبي قفلت عليا برجلها وقلتي سيبه لما يطلع لوحده
وينتهي الجزء الأول اتمنى يكون عجبكم
استنوني في الجزء الثاني