NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة انا و نورين

Memo JR

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
5 يونيو 2024
المشاركات
324
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
267
نقاط
0
هاى ، انا مروان - او خلينا نقول ميمو - ٢٣ سنة طولى ١٨٥ ، مش هقول بقا انى الجامد ال ٣٠ سنتى زى ما كله بيقول بس جسمى رياضى و متناسق
ندخل فى الموضوع ،،،
لظروف حصلت اضطريت انزل اشتغل فمحل فى مول فأحد المولات ١٠ ساعات مرمطة ب مرتب قليل اوى - المضطر يركب الصعب بقا -
ف بدأت شغل و حرفيا بليل كانت بتبقا ماسورة نسوان ضاربة و بالرغم انى مش صاحب المكان ( محل روايات ) الى انا فيه بس كله من اول يوم ( سواء الى شغالين فى المول او غيره بيفكروا انى صاحب المكان لانى لبسى دايما نضيف و كاريزما وانا واقف كدا على رأى واحدة ما 😂)
ف طبعا البنات بتحب الروايات دايما ف بتعامل مع الاندر ايدج منهم و الكبيرة و اهزر مع دى و افليرت بهزار و بعضهم اخدا رقمهم بحجة انى اشوفلهم كتاب هما عاوزينه 😂😂 و الدنيا اشطا و تعامل منتهى الاحترام بالرغم انى من ورا الترابيزة كان بيبقا رفاعى على اخره بس ببقا محترم نفسى
ففيوم كدا الصبح لقيت واحدة يجيلها تلاتين سنة او اكتر و بطل حرفيا من اول شعرها الكيرلى ( بعشق الكيرلى فشخ ) لصدرها الى الهدوم مبينة اد اى هما كبار ( بالرغم ان لبسها مش ضيق ) لوسطها الى خلينا نقول مش فرنساوى و مش مليان بس هى حاجة وسط كدا ( نوعى المفضل) لطيزها الى ملهاش مثيل حرفيا
ف اعرفكم عليها هى اسمها مدام نورين لسة مطلقة من قريب و كانت مشغولة فتخليص ورق لانها كانت رايحة تقعد فشقة تانية بما انها اتطلقت و عايشة لوحدها ( معهاش اولاد و مسالتش على الى حصل بالصبط ) ف جت اتعرفت عليا لانها اول مرة تشوفنى هنا
نورين :- مساء الخير
انا :- مساء النور ( يمزا فسرى طبعا ههه ) اقدر اساعد حضرتك بحاجة
نورين :- ما بلاش حضرتك دى انت هتكبرنى لى ، شكلك جديد هنا
انا :- فعلا انا جديد هنا
نورين :- انا مدام نورين ماسكة كام محل هنا فى المول منهم المحل دة بس اتنازلت عنه لظروف كدا ، وانت اسمك اى بقا
انا :- مروان ٢٣ سنة مخلص تجارة انجلش
نورين :- بتهزر ! انا فكرتك اكبر من كدا 😂 و لى مشتغلتش فمجالك
-بعد حوار كبير و هزار و ضحك وكدا علشان مضيعش وقت حضرتكم
نورين:- و نزلت شغل هنا على كام بقا
انا :- احم احم ٢.٥
نورين :- احووه بس !
انا :- ( استغربت من ردها انها خدت عليا اوى ) نعمل اى بقا ظروف ووكدا
نورين:- طب متقلقش يا ميمو هكلمهولك- صاحب المكان يعنى - على ان ٢.٥ دى قليلة + انا هزودلك من عندى
انا :- شكرا لحضرتك بي مش فاهم هتزوديلى اى من عندك ، مش معنى انى قولتلك ان ظروفى وحشة يعنى تشفقى عليا للدرجة
نورين:- يحمار انت فهمت اى 😂 ، انت باشمحاسب وانا الدنيا عندى ملغبطة اليومين دول لظروف طلاقى و كدا و احتمال احتاج منك مساعدة فحاجات كتير ف دى برا شغلك هنا
انا :- دة مين ابن الاعمى الى سابك دة !
نورين ( بضحكة وقعت قلبى ) :- ههه **** يسعدك ضحكتنى هو اعمى فعلا 😂 ، المهم هات رقمك
خدت رقمها و مشيت و هنا افتكرت مقولة " لا أرغب في رحيلك و لكن ما أجملك و أنت ترحلين " وانا بودع اجمل جسم شوفته فحياتى و مكنتش اعرف ان الظروف هتوصلنى ليه
**********************
الجزء التانى
فضلت حوالى اسبوعين و نص على اد انى واقف و مفيش بيع مجرد مزز بس بييجوا بتكلم معاهم و نورين كانت بتنزل تقعد معايا نرغى بالساعات و كان قدامنا كفاتريا كنت بعزمها ووتعزمنى على قهوة و نرغى و نضحك
ففيوم اربع كان اهلى مسافرين و انا فكست بحجة الشغل لانهم رايحين زيارة لفرح قرايب بضان و هيقعدوا اسبوع
قولت حلو من الشغل اسهر مع صحابى و ارجع انام و انزل للشغل و هعيش براحتى
بعدها وانا فى الشغل مع نورين
نورين :- هههههه هموت بجد انت مسخرة يا ميمو 😂
ميمو :- هو يعتبر موقف محرج ليا بس انا عارف انه هيضحكك 😂
بنت :- مساء الخير
انا :- مساء النور اتفضلى
و طلبت منى كتاب كدا و الكلام جاب بعضه و ببص على نورين فى نص الكلام لقيتها بتبصلها و متدايقة اوى ، فسرحت شوية
انا فدماغى :- هى شكلها متدايقة كدا لى ، معقولة تكون بتغير عليا ، بس لا ازاى مش للدرجة يعنى
المهم رجعتلها و عملت نفسها مفيش حاجة و ابتسمتلى و كملنا كلام و اتفقت معايا ان كمان يومين كدا المكتب هيكون جهز ( لانها كانت بتعمل مكتب فشقتها بحيث يبقا خاص بالشغل )
نورين :- ما تيجى معايا اوريهولك
انا :- تورينى اى
نورين :- ههه المكتب يا عم انت 😂
المهم طلعت معاها و كانت واخدة شقتين فى البرج قصاد بعض واحدة ليها و التانية فيها المكتب مع اوض تانية مقفولة
طبعا سبتها هى تطلع لان ladies first ، والمصحف انا كداب ، لا دة عشان اتفرج براحتى المهم وصلنا ف فتحتلى الشقة التانية و قالتلى استنا و دخلت شقتها
لقيت حرفيا اوضة واسعة و متكلفة (بالرغم مكنتش خلصت لشة ) و فيه شباك كدا بيطل على المول من تحت و على المكان بتاعى
فدخلت عليا بكوبايتين عصير و قعدنا نتكلم
فكان فيه كرتونة كدا فيها حاجات معرفش هى اى فقامت تجيبها ف قولتلها عنك ف بعدت خطوتين و بدات اشيلها بس كانت تقيلة فشخ ف جت نورين بضهرها من قدامى و رفعتها معايا
انا هنا حرفيا هى لازقة فيا حاسس بطيزها بتفاصيلها و سخونتها لدرجة انى قولت الحمد**** انى كنت لابس بنطلون جينز مش هيظهر فيه بتاعى زى لو لابس ملتون ولا حاجة. بس استجمعت قوتى وشيلته حطيته على الكتب وقعدت ارتاح
نورين بضحكة:- مكنتش اعرف انه ضخم اوى كدا
انا :- ايي
نورين :- البوكس يا ميمو
انا :- ولا انا كنت اعرف انها كبيرة
فبصتلى كدا قولتلخا الكرتونة يا نورين😂
و ضحكنا و شربنا و قالتلى تعالى اقعد عندى على ما اغير هدومى و ننزل سوا
انا :- احم طب ما افضل هنا وخلاص
نورين :- لا لا تعالى عاوزة افرجك على الشقة انت شوفت المكتب لسة الشقة
دخلت معاها و حرفيا كنت عمال اقول ما شاء **** من الجمال فرجتنى على كل حتى فيها لحد ما جيت لاوضة النوم ف فتحتها و دخلت وانا وقفت على الباب
نورين :- اى واقف لى
انا :- ( كنت سرحت ف البرا و الاندر الى على السرير ) لا عادى شوفتها من هنا وبغدين عشان اوضتك و فيه هدومك و كدا
نورين :- اااه سورى ( و هى بتحط الملاية على هدومها ) ف دخلت و بعدها وقفت ف وقفت و بصتلى فضلنا باصين لبعض ييجى دقيقتين كدا فصمت
انا :- ايييه
نورين بضحكة:- ايهههه
انا :- ايهههه
نورين :- عاوزة اغير هدومى يا ميمو 😂
انا :- اااه سورى و**** نسيت ثوانى و قومت طالع وقفلت الباب و مشيت للصالة بخطوات مسموعة و بعدين شيطانى قالى ارجع اتفرج من كالون الباب و اتسحبت لسة هوطى لقيت التلفون بيرن
انا :- مين ابن المتناكة الى بيتصل دة
روحت عند الشباك و رديت
غريب:- الووو ***** معايا ( اسم المحل )
انا :- ايوا انا معاك
غريب :- طب هتيجى امتا عاوز منك حاجات
انا :- ٥ دقايق كدا
غريب:- لا انجز انا مستعجل
انا :- استغربت من طريقته بس ما علينا انا عاوز فلوس
فقفلت و روحت لنورين خبطت ف فتحتلى
كانت لابسة روب اسمر كدا و قفلاة بأيديها بس كان فلقة بزازها باين جزء منها كدا
انا :- ( وانا ببلع ريقى ) ااااااااا تبتتت ( نسيت كنت عاوز اقول اى ) كنت سرحت فيها و ان حرفيا انا كنت مفكرها بيضا بس لما شوفتها الوقتى عرفت انها ابيض مما كنت اتخيل
نورين :- رستر طيب كدا و جمع الكلام 😂
انا :- اااه افتكرت ، فيه حد طلبنى هنزله
نورين :- اوكى وانا هأخد شاور و انزلك ، انت وراك حاجة بعد الشغل
انا :- لا
نورين :- اشطا ، ممكن لو كدا نبقا نخرج ولا حاجة
انا :- خلصاااااانة يا نونو 😂
و نزلت
الغريب و كان معاه ٣ :- انت على
انا :- لا على مين
واحد جمبه:- مش انت صاحب المخروبة دى
انا :- مخروبة !! ااه يعم انا الى هنا
الغريب:- يبقا انت على
و لقيت الى طلع من جيبا مطواه و الى طلع خشبة و عينك ما تشوف الا النور 😂
هما كانوا عيال ضعيفة عامة يعنى انا بمجرد ما شوفت كدا بخشبة تحت المكتب طلعتها و نزلت ضرب ف الى قدامى ( حتى اتقالى انى ضربت واحد من بتاع الامن بالغلط ) **** ستر كان المطوى وقعت بعيد و كانت بالخشب بس فامرها سهل
خدتلى خبطة على دماغى محستش غير ف الدنيا بتضلم فوشى و كمادات بتتحط على دماغى

**
الجزء التالت
هحكيلكم الى حصل طبعا بعد الخبطة على رأسى و وقعت ضربوا فيا و كان واحد من من الامن اصلا بيضرب معايا ف الباقيين جم وخدوا العيال دى على القسم و كانت نورين نزلت على الصوت ف خدونى فعربيتها للمستشفى
خدتلى ٥ غرز ف دماغى و كان فيه كدمة فجنبى كدا ناحية الحوض و ٣ غرز ف فخدتى كدا ( الجزء الى البوكسر بيكون مداريه )
تقولى ازاى حصلت دى انا بجد معرفش
المهم فوقت كانت ممرضة بتحط كمادات و نورين قاعدة بتعيط و فيه دكتورة كدا عرفت بعدها ان اسمها نور و هى صحبتها
انا :- ااااه انا فين
نورين قامت تتطمن عليا و حضنتنى خفيف كدا
حمدلله على سلامتك يا ميمو
عرفت الى حصل بعدها
وان **** سترها و عدت على خير و اقدر اروح بس محتاج اغير على الجرح بس و خلاص
و بالمناسبة المحل اتكسر و طلع دول كانوا عيال صيع عاوزين يضربوا ابنه ف جت فيا و صرفلى شهر زيادة على المرتب و خلاص كدا مبقاش فيه شغل
المهم فوقت و انا عامة مبحبش قعدة المستشفيات ف نورين قالت خلاص هوصلك
ف وصلتنى لتحت ف بدأت اطلع السلم و هى فعربيتها
نورين :- ما تتصل بحد فيهم ينزل يأخدك او استنا اطلع اسندك لو هما نايمين
انا :- محدس فوق اصلا
نورين :- احا امال اى الى خرجنا من المستشفى بقا انت عبيط يا ميمو
انا :- مبحبش قعدة المستشفيات
نورين :- انت غبى بجد
طب خلاص انا عندى حل
تعالى اقعد عندى
حتى انت محتاج تغيير علجرح و متابعة لو سخنت
انا :- لا طبعا مش هينفع انتى قاعدة.لوحدك الناس تقول اى
نورين :- كسم الناس المهم صحتك انت مشوفتش كنت سايح فدمك ازاى
انا :- كنت دوخت شوية ف نزلت سندتنى و ركبت معاها وطلعنا الحمد**** كان الاسانسير اتصلح
المهم كان فيه اوضتها جاهزة طبعا و اوضة تانية كدا فيها سرير تانى فقولتلها انا هقعد هنا قالتلى لا اوضتى احسن
قولتلها وانتى هتنامى فين
قالتلى الصالة او الاوضة دى ف رفضت و صممت لحد ما قالتلى براحتك انت غبى
مجرد ما قعدت على السرير محستش بنفسى
غير حسيت كمادات بتنزل على دماغى ( للمرا التانية )
انا :- ااااااه انا فين
نورين بصدمة :- احيه انت عندى يا ميمو
انا :- عندك ازاى حصل اى
نورين راحت كلمت نور قالتلها ف نور عرفتها ان طبيعى بسبب الخبطة و اسبوع و هبقا تمام
نورين بعد ما رجعت :- فهمتنى الى حصل و ان اهلك مسافرين و ابعتلهم واتس طمنهم و هتقعد معايا وانا هقعد فى الاوضة التانية لو فاكر يعنى انا عندى اوصتين
انا :- لسة فاكر دى اااه 😂
نورين :- منك *** خضتنى عليك هقوم اغير
ف راحت تغير و رجعت ب تيشريت نص كدا مبين طرف بزازها و بنطلون ليجن و قعدت معايا
انا ( وانا بحاول اقاوم انى ابص عليها) :- احكيلى بقا الى حصل
ف وهى بتحكيلى جيت اقوم ف الكدمة الى فجمبى و الغرز الى ففخدى وجعونى فشخ و طبعا انا كنت نسيتهم 😂
نورين :- مالك
انا بتوجع :- مش عارف وجع غبى
نورين :- استنى اى دة
كنت لابس بنطلون جينز كدا معرفش بتاع مين و لقيت ددمم ناحية بتاعى
انا بصدمة :- احو اى دة
نورين :- ااااه افتكرت ، انت اتعورت هنا
انا :- احا هنا فيييين ( و قلبى وقع فرجلى 😂)
نورين بضحكة:- يا عم فرجلك يا عم هنا هنا و حطت اديها جمب بتاعى كدا على فخدى اليمين ) و رد فعل تلقائى رجعت لورا
نورين بضحكة :- مالك اتخضيت لى يا عم و**** رجلك متقلقش
انا :- اصل فكرت ال..
نورين قاطعتنى:- لا ال.... سليم 😂
انا :- طب كويس محلتناش غيره دة
نورين بخبطة على كتفى :- اتلم يا وسخ 😂
المهم احنا محتاجين نشوف الغرز لانها غالبا فتحت
انا :- احنا مين
نورين : انا يعنى
انا :- لا مينفعش ما تشوفى ممرضة ولا حاجة
نورين :- الساعة ٢ بليل و اصلا المفروص انك روحت بيتك محدس يعرف حاجة ، انا يعنى مش حابة احط ايدى فدم بس دة الحل الوحيد
انا :- صح ، بس ...
نورين :- مفيس بس ، مكسوف منى ولا اى 😂
انا :- مكسوف اااه و يعنى هتبقا اول مرة حد يقرب من حتة زى دى و بنت كمان ووحلوة ف ...
نورين بضحكة مع رفع حاجبها :- ف ايهه 😂 ، اااه فهمت
انت مفكش حيل اصلا يحصله حاجة ، و يا عم لو حصل حاجة انا مسامحة هعمل نفسى مش واخدة بالى انجز بقا بدل ما دمك كله هيتصفى
ف نمت على ضهرى و فكيت زراير البنطلون و نورين قاعدة قدامى و الفكرة لوحدها وقفت بتاعى شوية صغيرين كدا
نورين مسكت البنطلون و بدأت ترجعه لورا لحد ما نزل لعند ركبتى كدا بغدين وقفت و قلعتهولى
طبعا انا كنت فمنتهى الكسوف و الهيجان فنفس الوقت بس من الارهاق و الدم الى نزفته بتاعى واقف بس نص نص
( هتفضحنى يبن المرا ) انا فسرى
نورين :- احيه شايف الدم
طب اى
انا :- ايه
نورين:- اييه انت هنعمل اى ف االبوكسر و ف دة و بتشاور عليه لانه كان واقف شوية
انا ( بحسس على مكان الجرح لقيته حرفيا جمب بضانى بشوية صغيرين) :- احا ابن الوسخة كان هيضيعلى مستقبلى ، طب بصى يا نورين اخرجى و انا هقلعه و ادارى عليه و اندهلك تيجى
نورين :- مممم ماشى
و خرجت
انا جيت اقلعه ف نسيت انى نايم و جاى اقعد ف وجع جمبى شد لدرجة صوتت منه
فنورين دخلت من صوتى مخضوضة
انا :- نسيت وجع جمبى
نورين :- انت معتوه طب نام نام
و لسة مكملتش الكلمة لقيتها مسكت البوكسر و نزلته لحد ركبتى كدا
انا من صدمتى حاطط ايدى جمبى و واقف ببصلها ( و فمستوى نظرى بتاعى واقف و هى وراه)
نورين :- هتفضل تتفرج عليا
ما تشوف صحبك دى
انا :- احيييه سورى و مسكته كدا بأيدى ناحية الشمال و داريته بحاجة جمبى طلعت كان تيشيرت بتاع نورين تقرييا
نورين :- افتح رجلك بقا
انا (احاا افتح رجلى اىى 😂 ) المهم فتحت رجلى و بتاعى ببشد اكتر و مش قادر و واجعنى وانا مميله للجمب كدا
نورين :- ممم الحرج فتح شوية فعلا و جابت ملقاط شالت الشاش وبشاش عليه بيتادين بدأت تدهن
و بعدها متحاجة بأيديها تحط و كدا ف بضانى قريبة اوى من الجرح
ف قالتلى انا مش شايفة كويس
ف انا حاولت اميل بتاعى اكتر بس مش واخد بالى ان المشكلة فبضانى
نورين ( مسكت بضانى ببتاعى كدا و ميلتهم براحة ) .. بس ثبته على كدا بقا
انا:- ااه ماشى حاضر
و كنت جايب اخرى و حاسس انه بينزل لبن
نورين كانت خلاص بتلزق الحرج ف بتاعى كان شد خالص مش قادر اميله
نورين :- يا عم بقا مس قولتلك امسكه
و مسكته جت تميله لقيته صعب ف رفعته لبطنى فوق كدا
انا هنا كنت جبت اخرى
ف من مسكتها اتنفضت و نطرت كمية لبن فظيعة
على ما لحقت امسك التيشيرت إغطى بيه بتاعى
كنت نطرت على شعر نورين و رقبتها كدا و على التيشيرت و فيه نطرة جت على صدرى😂
نورين :- ايييه دة ، ياتور انت مش عارف تمسك نفسك خالص كدا و ضحكت ضحكة خفيفة
احووو هو دة التيشيرت بتاعى الى حاطه على زبك
( نورين كانت اول مرة تقول زبك و قالتلها بالغلط )
انا :- احا هو بتاعك انا اسف و**** بس الى لقيته قدامى بدا ما ابهدل الدنيا
نورين ( وهى بتمسح ب وايبس شعرها و رقبتها ) :- احا وانت لسة هتبدل دى كانت فكرة منيلة😂
استنى انت بهدلت نفسك انت كمان و مسحت الى جه عليا بالوايبس
انا :- انا اسف ينورين و**** على الى حصل دة بس انتى فاهمة يعنى انا راجل و...
نورين قاطعتنى :- فاهمة من غير ما تقول و****
انت عشان ميمو بس انا قبلت انى اعمل كدا
بي اعمل حسابك مش كل مرة هتجيبهم عليا كدا انا بردو مطلقة والشيطان شاطر😂😂
انا :- هههه هحاول حاضر
نورين :- اببقا بقا قبلها اعمل العادة او اى حاجة كدا تنيمه
انا :- انا اسف يعنى بس هينام ازاى و مزة زيك قدامه
نورين بحسرة:- ههههه ، مهو كان بينام وانا جمبه يا حسرة😂
انا :- هو بقا دة طلقك. ، يبقا مستبعدش انه يبقا مبيعرفش كمان 😂
نورين بضحكة:- لا هو كان بيعرف بامانة بس على قده
هروح اغير و اخد شاور و اجهز الاكل و اجيلك
غابت نورين و دخلت و هى لابسة كروب توب و استرتش ضيق عليها و جت بالاكل و سندتنى قعدنا نأكل فى الصالة و بنتفرج
و بعدها نمنا كل واحد فأوضته
صحيت الصبح تانى يوم قرفان من ريحة البيتادين وكدا فقومت استحمى كانت نورين صحيت خبطت عليا
نورين:- انت كويس؟
انا :- اااه
نورين :- هسيبلك على الباب هدوم البسها
انا :- مسم يسلام عليكى😂♥️
حسيت انى بدأت ادوخ شوية ف لقيت باشكير كدا لبسته و كنت هقع ف الحمام ف هى حست ندهت عليا مرة و ٢ ف فتحت دخلت
انا :- انا كويس بس دايخ بس شوية
نورين :- مكنس لازم تستحمى تعالى تعالى
وصلتنى للاوضة
طبعا هى كانت لسة صاحية كانت لابسة قميص نوم ف هى جت بسرعة ( مكنس لحقت تلبس ) ف حرفيا هدومها خفيفة و بخبط فجمبى بصدرها و هى مسكانى من وسطى
انا :- انا اتبضنت انا هفضل كدا كتير
نورين :- هكلمك الدكتورة
و سكتت كدا شوية
وبعدين ما انت لازم صغطك يوطى انت بتفكر فأى الوقتى انت تعبااان
لقيتها بتشاور على بتاعى
انا :- يبن المرا ، و**** معملت ولا فكرت فحاجة اصلا 😂
نورين :- هو علطول كدا يعنى ولا اى 😂
انا :- اوقاات ااه
نورين بضحكة:- ماشى يعم الجامد يبختها الى هتتجوزك
انا :- 😂😂😂😂 مش لما الاقيها
المهم انا هغير على جرحى النهاردة
نورين :- مش هتعرف خالص
و فعلا كانت طلعت من الاوضة حاولت و معرفتس لانى مش شايف
نورين :- قولتلك بس حاول شوف حل بقا فى بتاعك دة
انا :- هو فيه حل
نورين ببتبصلى كدا :- ايههه
انا :- هريحه، سبينى شوية لحد ما اخلص
نورين 😕 : طيب. استنى
جابتلى مناديل و جيل كدا و فازلين
امسك دول و اياك حاجة تيجى على السرير او الارض و طلعت
انا :- احاااااا انا ازاى وصلت معاها لكدا وانت يبن المرا فاضحنى لى دة انت مكنتش كدا
و حطيت من الجيل دة و فضلت اضرب ييجى عشر دقايق كدا و لسة
نورين بتخبط:- انت كويس يبنى ولا اغمى علك
انا :- كويش كويس
نورين :- كل دة !! انا هدخل
انا :- استنى ، داريت بتاعى و قولتلها تدخل
نورين بضحكة:- عرقان كدا لى 😂😂
قولتلها مش عارف الدنيا مش ماشية خالص
نورين بضحكة:- عطلان يعنى
انا :- لا مش عطلان بس مش عارف ااا.... مش عارف
نورين:- مش عارف تجيبهم
انا :- ااه
نورين :- بص ، انت عارف انا بعزك اد اى ، و عسان كدا هساعدك بس اوعا حد يعرف
انا فصمت ( و من جوايا ببتسم)
جت نورين قدامى قعدت و صمت كدا. و هى بتبصلى بعدين مدت اديها فتحت البشكير و سكتت كدا و هى باصة عليه ( كنت انا مسحته من الجيل بمنديل و فيه بواقى مناديل عليه)
حطت جيل على اديها و حطت اديها عليه
لمستها باهرة، لمستها فظيعة ، لمستها ولعتنى ، لمستها خلتنى كانى خلاص هجيبهم لدرجة هى مكملتش دقيقة
فى الاول طلعت و نزلت براحة شوية و بعدين سرعت فجأه لحد ما كنت خلاص بتنفض تحتها و جبتهم غرقوها ووجه منها على شفايفها
لحظة صمت كدا پأخد نفسى و هى ماسكاه لسة و بعدين سابته و نزل بدا يهدى وانا بيصلها و هى بتبصلى كدا بعدين قطعت الصمت
انا :- نورين انا ... انا اسف
نورين بصمت كدا و عنيها بتدمع شوية سابتنى و طلعت جرى
انا اتدايقت من نفسى لدرجة قومت جهزت حاجاتى عشان امشى خلاص بيتى
وانا طالع رايح باب الشقة لقيتها بتقولى
نورين :-مروان انت ؤايح فين
انا :- انا اسف بس انتى مش مجبرة تستحملينى ولا تعملى ليا كدا
نورين :- بس انا عملت كدا عشان... عشااان .... عشان بحبك
انا فصمت:- ايهه
نورين:- منكرش انى فى الاول كنت شيفاك مجرد واحد عادى بس حسيتك بغدها جدع و طيب ، و لما كنت بطلب منك حاجات كنت بتعملهالى من غير ما تستنا مقابل على عكس كتير كانوا بيعملوا عشان يقربوا منى عشان لوحدى و متطلقة
كنت بقول ميمو دة اخويا
و لحد لما قبل ما تتعور كنت شايفة كدا انك اخويا
بس من امبارح و النهاردة حسيت انك مش اخويا بس
حسيت ان فيه حاجات فحياتى انا معشتهاش
انا :- نورين انا اسف انى فتحت عليكى كل دة انا مكنتش اقصد بجد ، بس انتى اتطلقتى لى ؟
نورين :- اتطلقت عشان اتغصبت على جوازة من واحد كبير فى السن ، كل همه بس يدخله و يطلعه دقيقة و ينام و يسيبنى جمبه مولعة ، من شخص كان لما مثلا حد يعاكسنى كان بيبقا مبسوط ، من شخص فمرة عشان يخلص صفقة جاب الشخص دة و سلمنى ليه علشان صفقته تتم
انت مش متخيل بقا انك تبقا بنت و تتسلم لواحد بردو انيل من جوزك لمجرد انه خلاص شافك و عاوز ياكل لحمك ، حتى لعب من برا و حركه على جسمى بس و جابهم على وشى. و اجبرنى ابلعهم و الخول جوزى واقف
بل زاد الطين بلة ان جوزى كان بيقرف يقربلى من بعدها و ان الشخص دة اعتمد يعمل كدا و يكسر عينه
استنيت فيوم كان راجع سكران فيه
و طبعا لما بيبقا سكران بيبقا كل همه نفسه و بس
لو جابهم بسرعة ف انا السبب يفضل يضرب فيا و يتعامل بسادية معايا لو طول شوية على ما يجيبهم ينام و يشيبنى مولعة
لحد ما سمعته فى التلفون كان فيه صفقة تانية و كانت مغ ٣
عرفت انه ناوى يسلمنى ليهم
انا شريفة مدخلش فيا غير بتاع جوزى ، يمكن ااه ك تحرس و كدا اتلمست باكتر من واحد و كان بيبقا غصب
قبل ما يعمل كدا بليلة كان سكران وكنت مجهزة عقود بيع لشخص اتفقت معاه و انه هيتنازلى عن شركات عنده
ووجوزى سكران و داخل عليا عملت تمثيلية ان بتوع الصفقة عملوا مفاجاه و جم خلصوا معليا و الورق جاهز على امضته
مضى من غير ما يبص حتى
تانى يوم سافرت على الراجل دة خلصنا حسابتاتنا و صفيت حساباتى و اختفيت من بلدى و ملك ( اسمى القديم ) ماتت و طلعت بأسم نورين
تخيل اضطر اعمل كل دة وانا فسنك كدا
طبعا هنا مفهماهم غلط انت الوحيد الى عارف الحقيقة كلها الوقتى
لحد ما لقيتك فسنى و بتسعى على اكل عيشك قولت هساعدك
و لما حصل كل دة قولت لا اعتبره اخ يبقا سند ليا
بس بعد الى وصلناله و اتعمقنا للنقطة دى
لما فعز ما الدنيا سهله و اى راجل هيقول يلا انام معاها انت كنت بتحاول تهرب من دة لدرجة شككتنى انك مش راجل وانك منهم
بي لقيتك فعلا كنت بتمسك نفسك عنى بمزاجك بالرغم من انى بشوفك بتبص عليا و كدا
حسيت انك شخص كويس
انا :- ....
نورين :- مروان انا بحبك و عاوزة افضل معاك
انا سبت الشنطة و رايح اواسيها عشان عياطها حضنتها وحضنتنى و ضمتها جامد لحد ما رفعت رأسها امسح دموعها و بشيل شعرها من على عنيها و دخلنا فبوسة طويلة مسكتنى من رقبتى و مسكتها من وسطها و طيزها
( ياااه الطيز الى كنت بحلم بيها وصلتها و كمان هى الى عاوزة )
فضلنا نتحرك لحد لما وصلت لاوضتها و قعدنا على السرير
قالتلى :- انا معرفش انت او اهلك هتقبلوا انك تتجوز واحدة مطلقة ولا لا بس انا كل همى تبقا معايا دايما
انا قطعت كلامها ببوسة و بتاعى شد بغباء مسكته و مديت ابدى على بزازها
بزاز ملبن طرية و فنفس الوقت شادة و شامخة القوام حاجة كدا ميكس فظيع
لحد ما مسكت ايدى و قربت من ودانى قالتلى بحبك
قولتلها الليلة دخلتك
ضحكت و دخلت الحمام تستحمى وانا دخلت اخد شاور كدا لحد ما بفتح الرف لقيت فياجرا كانت انتاج ٢٠٢٤ و هى مطلقة من زمان
و متاخد منها حبايتين
فضلت مصدوم ياما نورين او ملك ايا كانت بتكدب عليا ياما هى كانت بتختبرنى
بردو انا مش الجامد اوى انى افضل ١٠ دقايق بلعب فبتاعى و مجبش
رجعته مكانه و استحميت و طلعت قالتلى
نورين :- تشرب او تاكل حاجة انا جعانة
انا :- انا عن نفسى هشرب واكل من صدرك
نورين بضحكة:- هههه هموت 😂
كلمت مطعم كدا طلبت سى فود و رجعت فضلنا فحضن بعض على السرير
نيمتها و فضلت ابوس و الحس فبقها و رقبتها و وطيت على صدرها قلعتها القميص و مسكت بزها بعضعض فحلماتها و هى بتتاوه اوى و بتقولى بحبك كمل متوقفش و بتحضن فيا اوى
نزلت كان فيه اندر على وسطها فضلت اشمشم فيه من برا
ريحة كسها روعة ريحى تولع
ياااه اخير وصلتلك
بوسته من برا الاندر غرقاان
قلعتهولها براحة كدا وانا بتفرج على اجمل كس
و هى من كسوفها سوية قفلت رجلها و هى بتبصلى و مبسوطة
فتحت رجلها براحة و نزلت اشم فيه روعة
مجرد نفسى و هو بيقرب ليها كانت بتتهز من جواها و بينقط
حسيت انها معاشتش حياتها الجنسية خالص ، قولت لازم ابسطها
طلعت لسانى ، متشوق انى ادوس الكس دة لقيتها بتبصلى كدا و بتقولى
نورين :- اااه انت بتعمل اى
انا :- بلعب بالية ، هكون بعمل اى يعنى بدوق القمر دة
نورين :- انا عمر ما طليقى عمل معايا كدا ولا حتى الخول التانى
انا وقفت لحس و بيصلها:- بصى قولنا هننسا بقا جوز الخولات دول
نورين قعدت قدامى :- هنسا كسمهم انا الوقتى معايا ميمو قلبى بس ارتاح شوية عشان جروحك حبسطك انا الاول
نيمتنى على ضهرى و قلعت البنطلون الى كنت لابسة و البوكسر
ف عملت زى اول مرة و داريت على بتاعى
نورين بضحكة:- لا المرا دى هعالج جرج زبك
و نامت على بطنها بقا قدام وشها بدأت تلعب فيه براحة و بعدين حطته فبقها
اووووووف مكنتش متخيل ابدا ان البلوجوب يبقا جامد اوى كدا
لعابها بيسيل على زبى و بقها سخن و بتمص فيه بروعة
طبعا اوقات كانت بسنانها بتعضعض بس طبيعى عشان مجربتش شكلها قبل كدا
لحد ما خلاص قربت اجيبهم ف قولتلها لقيتها قامت مسكاه و موجهاه على وشها و صدرها لحد ما اتغرقوا لبن وقالتلى بحب لبنك و هو على وشى و صدرى هدوقه بعد الاكل
جت تقوم قومت زاققها على السرير على بطنها و فتحت رجليها و نزلت لحس بكسها بغياء
نورين :- اه اااه الهةاححححح متوقفش يحبيبى ايييي هموووت اااه ارحمنى يميمو ااح ااحح اااه اههه اااه بحبك كمل مش قادرة
اااح هجيبهم اااه اااه
قومت قالبها على ضهرها و حطيت بقى عليه لحد ما نطر على بقى كمية غبية ف رجعت لورا قام مغرق جسمى و بتاعى
نورين بتنهج :- اااح ااااه انا مش قادرة دة انا مكنتش عايشة كسم كدا اوووف و بتاخد نفسها زمان الدليفرى جاى
انا بالغريزة الذكورية راجل زبه واقف و قدامه بطل نايمة على ضهرها و فاتحة رجلها و كنت لسة بلحس كسها و غرقان
قولت اضرب على الحديد و هو سخن و اروق عليها
مسكته بتاعى قربته من كسها و هى مغمضة عنيها و فتحت كسها كدا بأيدى ف فتحت عنيها و بصتلى كنت دخلت رأسه
نورين بصويييت سمع البرج كله :- اييييييييي بيوجع يميمو
نيمت عليها و بتاعى راسه فكسها و قربت من ودنها وقولتلها امال لما يدخل كله هتعملى اى
و بدأت بوسطى ادخل اكتر و هى حضنتنى بايديها و بقها جمب ودنى بتتأوه و نفسها مولعنى لحد ما دخل نصه كدا
نورين :- ابوس ايدك انا مش متعودة عليه طلعه
انا بديلها ايدى :- اتفضلى
نورين بدون تفكير:- مواه مواه
انا بطلعه براحة كدا لحد الرأس لسة جوا و هى بدات تاخدةنفسها و ترتاح
حسيت انى او عملت كدا هبقا خول بصراحة معاها قومت قايل كسمها فطيزها و رازعه كله و بدأت انيك فكسها بعنف
نورين فتحت بقها كدا فصمت و بتبصلى من الوجع مش قادرة تنطق
نورين :- اااه اااه ميم..
مكملتش الكلمة كنت حاطط بقها فبقى و عمال ازرع و صوت طرقعة فخادها مخلينى برزع اكتر و بدأت توحوح و تصوت و بقها فبقى قمة المتعة قومت نازل بققى على صدرها بعضعض و بلحس فيه و بقفس فيه و هى مغمضة عنيها و بتقولو
نورين بتدمع :- اايييي بحبك يا ميمو ، نيكنى كمان يقلبى ، افشخ كسى ااااه
مترحمنيش يميمو كمل يحبيبى
اااه ايييي اححح اححح اوووف هموووت ارحمنى بقا و هاتهم اااه
احححححح بحبك بحبك بحبك احححح
ايي هجيبهم هجيبهم هجيبهم
بعد ربع ساعة من الرزع وكنت خلاص قربت اجيبهم لقيتها بتقولى كدا جيت أطلعه علشان اجيبهم على صدرها ولا حاجة لقيتها قفلت عليا برجلها و ضمتنى ليها و حضنتنى جامد كأنها مسكت حرامى و مكلبشة فيه وانا اجيب و هى تجيب ووسط وحوحتها و انا بنهج من التعب لحد لما هديت بس صدرها طالع نازل من النفس وانا نايم عليها
لما بدأ ينام قومت مطلعه و اترميت جمبها نمت و انا و هى روحنا فى النوم ...
نكمل الجزء الى جاى
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هاى ، انا مروان - او خلينا نقول ميمو - ٢٣ سنة طولى ١٨٥ ، مش هقول بقا انى الجامد ال ٣٠ سنتى زى ما كله بيقول بس جسمى رياضى و متناسق
ندخل فى الموضوع ،،،
لظروف حصلت اضطريت انزل اشتغل فمحل فى مول فأحد المولات ١٠ ساعات مرمطة ب مرتب قليل اوى - المضطر يركب الصعب بقا -
ف بدأت شغل و حرفيا بليل كانت بتبقا ماسورة نسوان ضاربة و بالرغم انى مش صاحب المكان ( محل روايات ) الى انا فيه بس كله من اول يوم ( سواء الى شغالين فى المول او غيره بيفكروا انى صاحب المكان لانى لبسى دايما نضيف و كاريزما وانا واقف كدا على رأى واحدة ما 😂)
ف طبعا البنات بتحب الروايات دايما ف بتعامل مع الاندر ايدج منهم و الكبيرة و اهزر مع دى و افليرت بهزار و بعضهم اخدا رقمهم بحجة انى اشوفلهم كتاب هما عاوزينه 😂😂 و الدنيا اشطا و تعامل منتهى الاحترام بالرغم انى من ورا الترابيزة كان بيبقا رفاعى على اخره بس ببقا محترم نفسى
ففيوم كدا الصبح لقيت واحدة يجيلها تلاتين سنة او اكتر و بطل حرفيا من اول شعرها الكيرلى ( بعشق الكيرلى فشخ ) لصدرها الى الهدوم مبينة اد اى هما كبار ( بالرغم ان لبسها مش ضيق ) لوسطها الى خلينا نقول مش فرنساوى و مش مليان بس هى حاجة وسط كدا ( نوعى المفضل) لطيزها الى ملهاش مثيل حرفيا
ف اعرفكم عليها هى اسمها مدام نورين لسة مطلقة من قريب و كانت مشغولة فتخليص ورق لانها كانت رايحة تقعد فشقة تانية بما انها اتطلقت و عايشة لوحدها ( معهاش اولاد و مسالتش على الى حصل بالصبط ) ف جت اتعرفت عليا لانها اول مرة تشوفنى هنا
نورين :- مساء الخير
انا :- مساء النور ( يمزا فسرى طبعا ههه ) اقدر اساعد حضرتك بحاجة
نورين :- ما بلاش حضرتك دى انت هتكبرنى لى ، شكلك جديد هنا
انا :- فعلا انا جديد هنا
نورين :- انا مدام نورين ماسكة كام محل هنا فى المول منهم المحل دة بس اتنازلت عنه لظروف كدا ، وانت اسمك اى بقا
انا :- مروان ٢٣ سنة مخلص تجارة انجلش
نورين :- بتهزر ! انا فكرتك اكبر من كدا 😂 و لى مشتغلتش فمجالك
-بعد حوار كبير و هزار و ضحك وكدا علشان مضيعش وقت حضرتكم
نورين:- و نزلت شغل هنا على كام بقا
انا :- احم احم ٢.٥
نورين :- احووه بس !
انا :- ( استغربت من ردها انها خدت عليا اوى ) نعمل اى بقا ظروف ووكدا
نورين:- طب متقلقش يا ميمو هكلمهولك- صاحب المكان يعنى - على ان ٢.٥ دى قليلة + انا هزودلك من عندى
انا :- شكرا لحضرتك بي مش فاهم هتزوديلى اى من عندك ، مش معنى انى قولتلك ان ظروفى وحشة يعنى تشفقى عليا للدرجة
نورين:- يحمار انت فهمت اى 😂 ، انت باشمحاسب وانا الدنيا عندى ملغبطة اليومين دول لظروف طلاقى و كدا و احتمال احتاج منك مساعدة فحاجات كتير ف دى برا شغلك هنا
انا :- دة مين ابن الاعمى الى سابك دة !
نورين ( بضحكة وقعت قلبى ) :- ههه **** يسعدك ضحكتنى هو اعمى فعلا 😂 ، المهم هات رقمك
خدت رقمها و مشيت و هنا افتكرت مقولة " لا أرغب في رحيلك و لكن ما أجملك و أنت ترحلين " وانا بودع اجمل جسم شوفته فحياتى و مكنتش اعرف ان الظروف هتوصلنى ليه
**********************
الجزء التانى
فضلت حوالى اسبوعين و نص على اد انى واقف و مفيش بيع مجرد مزز بس بييجوا بتكلم معاهم و نورين كانت بتنزل تقعد معايا نرغى بالساعات و كان قدامنا كفاتريا كنت بعزمها ووتعزمنى على قهوة و نرغى و نضحك
ففيوم اربع كان اهلى مسافرين و انا فكست بحجة الشغل لانهم رايحين زيارة لفرح قرايب بضان و هيقعدوا اسبوع
قولت حلو من الشغل اسهر مع صحابى و ارجع انام و انزل للشغل و هعيش براحتى
بعدها وانا فى الشغل مع نورين
نورين :- هههههه هموت بجد انت مسخرة يا ميمو 😂
ميمو :- هو يعتبر موقف محرج ليا بس انا عارف انه هيضحكك 😂
بنت :- مساء الخير
انا :- مساء النور اتفضلى
و طلبت منى كتاب كدا و الكلام جاب بعضه و ببص على نورين فى نص الكلام لقيتها بتبصلها و متدايقة اوى ، فسرحت شوية
انا فدماغى :- هى شكلها متدايقة كدا لى ، معقولة تكون بتغير عليا ، بس لا ازاى مش للدرجة يعنى
المهم رجعتلها و عملت نفسها مفيش حاجة و ابتسمتلى و كملنا كلام و اتفقت معايا ان كمان يومين كدا المكتب هيكون جهز ( لانها كانت بتعمل مكتب فشقتها بحيث يبقا خاص بالشغل )
نورين :- ما تيجى معايا اوريهولك
انا :- تورينى اى
نورين :- ههه المكتب يا عم انت 😂
المهم طلعت معاها و كانت واخدة شقتين فى البرج قصاد بعض واحدة ليها و التانية فيها المكتب مع اوض تانية مقفولة
طبعا سبتها هى تطلع لان ladies first ، والمصحف انا كداب ، لا دة عشان اتفرج براحتى المهم وصلنا ف فتحتلى الشقة التانية و قالتلى استنا و دخلت شقتها
لقيت حرفيا اوضة واسعة و متكلفة (بالرغم مكنتش خلصت لشة ) و فيه شباك كدا بيطل على المول من تحت و على المكان بتاعى
فدخلت عليا بكوبايتين عصير و قعدنا نتكلم
فكان فيه كرتونة كدا فيها حاجات معرفش هى اى فقامت تجيبها ف قولتلها عنك ف بعدت خطوتين و بدات اشيلها بس كانت تقيلة فشخ ف جت نورين بضهرها من قدامى و رفعتها معايا
انا هنا حرفيا هى لازقة فيا حاسس بطيزها بتفاصيلها و سخونتها لدرجة انى قولت الحمد**** انى كنت لابس بنطلون جينز مش هيظهر فيه بتاعى زى لو لابس ملتون ولا حاجة. بس استجمعت قوتى وشيلته حطيته على الكتب وقعدت ارتاح
نورين بضحكة:- مكنتش اعرف انه ضخم اوى كدا
انا :- ايي
نورين :- البوكس يا ميمو
انا :- ولا انا كنت اعرف انها كبيرة
فبصتلى كدا قولتلخا الكرتونة يا نورين😂
و ضحكنا و شربنا و قالتلى تعالى اقعد عندى على ما اغير هدومى و ننزل سوا
انا :- احم طب ما افضل هنا وخلاص
نورين :- لا لا تعالى عاوزة افرجك على الشقة انت شوفت المكتب لسة الشقة
دخلت معاها و حرفيا كنت عمال اقول ما شاء **** من الجمال فرجتنى على كل حتى فيها لحد ما جيت لاوضة النوم ف فتحتها و دخلت وانا وقفت على الباب
نورين :- اى واقف لى
انا :- ( كنت سرحت ف البرا و الاندر الى على السرير ) لا عادى شوفتها من هنا وبغدين عشان اوضتك و فيه هدومك و كدا
نورين :- اااه سورى ( و هى بتحط الملاية على هدومها ) ف دخلت و بعدها وقفت ف وقفت و بصتلى فضلنا باصين لبعض ييجى دقيقتين كدا فصمت
انا :- ايييه
نورين بضحكة:- ايهههه
انا :- ايهههه
نورين :- عاوزة اغير هدومى يا ميمو 😂
انا :- اااه سورى و**** نسيت ثوانى و قومت طالع وقفلت الباب و مشيت للصالة بخطوات مسموعة و بعدين شيطانى قالى ارجع اتفرج من كالون الباب و اتسحبت لسة هوطى لقيت التلفون بيرن
انا :- مين ابن المتناكة الى بيتصل دة
روحت عند الشباك و رديت
غريب:- الووو ***** معايا ( اسم المحل )
انا :- ايوا انا معاك
غريب :- طب هتيجى امتا عاوز منك حاجات
انا :- ٥ دقايق كدا
غريب:- لا انجز انا مستعجل
انا :- استغربت من طريقته بس ما علينا انا عاوز فلوس
فقفلت و روحت لنورين خبطت ف فتحتلى
كانت لابسة روب اسمر كدا و قفلاة بأيديها بس كان فلقة بزازها باين جزء منها كدا
انا :- ( وانا ببلع ريقى ) ااااااااا تبتتت ( نسيت كنت عاوز اقول اى ) كنت سرحت فيها و ان حرفيا انا كنت مفكرها بيضا بس لما شوفتها الوقتى عرفت انها ابيض مما كنت اتخيل
نورين :- رستر طيب كدا و جمع الكلام 😂
انا :- اااه افتكرت ، فيه حد طلبنى هنزله
نورين :- اوكى وانا هأخد شاور و انزلك ، انت وراك حاجة بعد الشغل
انا :- لا
نورين :- اشطا ، ممكن لو كدا نبقا نخرج ولا حاجة
انا :- خلصاااااانة يا نونو 😂
و نزلت
الغريب و كان معاه ٣ :- انت على
انا :- لا على مين
واحد جمبه:- مش انت صاحب المخروبة دى
انا :- مخروبة !! ااه يعم انا الى هنا
الغريب:- يبقا انت على
و لقيت الى طلع من جيبا مطواه و الى طلع خشبة و عينك ما تشوف الا النور 😂
هما كانوا عيال ضعيفة عامة يعنى انا بمجرد ما شوفت كدا بخشبة تحت المكتب طلعتها و نزلت ضرب ف الى قدامى ( حتى اتقالى انى ضربت واحد من بتاع الامن بالغلط ) **** ستر كان المطوى وقعت بعيد و كانت بالخشب بس فامرها سهل
خدتلى خبطة على دماغى محستش غير ف الدنيا بتضلم فوشى و كمادات بتتحط على دماغى

**
الجزء التالت
هحكيلكم الى حصل طبعا بعد الخبطة على رأسى و وقعت ضربوا فيا و كان واحد من من الامن اصلا بيضرب معايا ف الباقيين جم وخدوا العيال دى على القسم و كانت نورين نزلت على الصوت ف خدونى فعربيتها للمستشفى
خدتلى ٥ غرز ف دماغى و كان فيه كدمة فجنبى كدا ناحية الحوض و ٣ غرز ف فخدتى كدا ( الجزء الى البوكسر بيكون مداريه )
تقولى ازاى حصلت دى انا بجد معرفش
المهم فوقت كانت ممرضة بتحط كمادات و نورين قاعدة بتعيط و فيه دكتورة كدا عرفت بعدها ان اسمها نور و هى صحبتها
انا :- ااااه انا فين
نورين قامت تتطمن عليا و حضنتنى خفيف كدا
حمدلله على سلامتك يا ميمو
عرفت الى حصل بعدها
وان **** سترها و عدت على خير و اقدر اروح بس محتاج اغير على الجرح بس و خلاص
و بالمناسبة المحل اتكسر و طلع دول كانوا عيال صيع عاوزين يضربوا ابنه ف جت فيا و صرفلى شهر زيادة على المرتب و خلاص كدا مبقاش فيه شغل
المهم فوقت و انا عامة مبحبش قعدة المستشفيات ف نورين قالت خلاص هوصلك
ف وصلتنى لتحت ف بدأت اطلع السلم و هى فعربيتها
نورين :- ما تتصل بحد فيهم ينزل يأخدك او استنا اطلع اسندك لو هما نايمين
انا :- محدس فوق اصلا
نورين :- احا امال اى الى خرجنا من المستشفى بقا انت عبيط يا ميمو
انا :- مبحبش قعدة المستشفيات
نورين :- انت غبى بجد
طب خلاص انا عندى حل
تعالى اقعد عندى
حتى انت محتاج تغيير علجرح و متابعة لو سخنت
انا :- لا طبعا مش هينفع انتى قاعدة.لوحدك الناس تقول اى
نورين :- كسم الناس المهم صحتك انت مشوفتش كنت سايح فدمك ازاى
انا :- كنت دوخت شوية ف نزلت سندتنى و ركبت معاها وطلعنا الحمد**** كان الاسانسير اتصلح
المهم كان فيه اوضتها جاهزة طبعا و اوضة تانية كدا فيها سرير تانى فقولتلها انا هقعد هنا قالتلى لا اوضتى احسن
قولتلها وانتى هتنامى فين
قالتلى الصالة او الاوضة دى ف رفضت و صممت لحد ما قالتلى براحتك انت غبى
مجرد ما قعدت على السرير محستش بنفسى
غير حسيت كمادات بتنزل على دماغى ( للمرا التانية )
انا :- ااااااه انا فين
نورين بصدمة :- احيه انت عندى يا ميمو
انا :- عندك ازاى حصل اى
نورين راحت كلمت نور قالتلها ف نور عرفتها ان طبيعى بسبب الخبطة و اسبوع و هبقا تمام
نورين بعد ما رجعت :- فهمتنى الى حصل و ان اهلك مسافرين و ابعتلهم واتس طمنهم و هتقعد معايا وانا هقعد فى الاوضة التانية لو فاكر يعنى انا عندى اوصتين
انا :- لسة فاكر دى اااه 😂
نورين :- منك *** خضتنى عليك هقوم اغير
ف راحت تغير و رجعت ب تيشريت نص كدا مبين طرف بزازها و بنطلون ليجن و قعدت معايا
انا ( وانا بحاول اقاوم انى ابص عليها) :- احكيلى بقا الى حصل
ف وهى بتحكيلى جيت اقوم ف الكدمة الى فجمبى و الغرز الى ففخدى وجعونى فشخ و طبعا انا كنت نسيتهم 😂
نورين :- مالك
انا بتوجع :- مش عارف وجع غبى
نورين :- استنى اى دة
كنت لابس بنطلون جينز كدا معرفش بتاع مين و لقيت ددمم ناحية بتاعى
انا بصدمة :- احو اى دة
نورين :- ااااه افتكرت ، انت اتعورت هنا
انا :- احا هنا فيييين ( و قلبى وقع فرجلى 😂)
نورين بضحكة:- يا عم فرجلك يا عم هنا هنا و حطت اديها جمب بتاعى كدا على فخدى اليمين ) و رد فعل تلقائى رجعت لورا
نورين بضحكة :- مالك اتخضيت لى يا عم و**** رجلك متقلقش
انا :- اصل فكرت ال..
نورين قاطعتنى:- لا ال.... سليم 😂
انا :- طب كويس محلتناش غيره دة
نورين بخبطة على كتفى :- اتلم يا وسخ 😂
المهم احنا محتاجين نشوف الغرز لانها غالبا فتحت
انا :- احنا مين
نورين : انا يعنى
انا :- لا مينفعش ما تشوفى ممرضة ولا حاجة
نورين :- الساعة ٢ بليل و اصلا المفروص انك روحت بيتك محدس يعرف حاجة ، انا يعنى مش حابة احط ايدى فدم بس دة الحل الوحيد
انا :- صح ، بس ...
نورين :- مفيس بس ، مكسوف منى ولا اى 😂
انا :- مكسوف اااه و يعنى هتبقا اول مرة حد يقرب من حتة زى دى و بنت كمان ووحلوة ف ...
نورين بضحكة مع رفع حاجبها :- ف ايهه 😂 ، اااه فهمت
انت مفكش حيل اصلا يحصله حاجة ، و يا عم لو حصل حاجة انا مسامحة هعمل نفسى مش واخدة بالى انجز بقا بدل ما دمك كله هيتصفى
ف نمت على ضهرى و فكيت زراير البنطلون و نورين قاعدة قدامى و الفكرة لوحدها وقفت بتاعى شوية صغيرين كدا
نورين مسكت البنطلون و بدأت ترجعه لورا لحد ما نزل لعند ركبتى كدا بغدين وقفت و قلعتهولى
طبعا انا كنت فمنتهى الكسوف و الهيجان فنفس الوقت بس من الارهاق و الدم الى نزفته بتاعى واقف بس نص نص
( هتفضحنى يبن المرا ) انا فسرى
نورين :- احيه شايف الدم
طب اى
انا :- ايه
نورين:- اييه انت هنعمل اى ف االبوكسر و ف دة و بتشاور عليه لانه كان واقف شوية
انا ( بحسس على مكان الجرح لقيته حرفيا جمب بضانى بشوية صغيرين) :- احا ابن الوسخة كان هيضيعلى مستقبلى ، طب بصى يا نورين اخرجى و انا هقلعه و ادارى عليه و اندهلك تيجى
نورين :- مممم ماشى
و خرجت
انا جيت اقلعه ف نسيت انى نايم و جاى اقعد ف وجع جمبى شد لدرجة صوتت منه
فنورين دخلت من صوتى مخضوضة
انا :- نسيت وجع جمبى
نورين :- انت معتوه طب نام نام
و لسة مكملتش الكلمة لقيتها مسكت البوكسر و نزلته لحد ركبتى كدا
انا من صدمتى حاطط ايدى جمبى و واقف ببصلها ( و فمستوى نظرى بتاعى واقف و هى وراه)
نورين :- هتفضل تتفرج عليا
ما تشوف صحبك دى
انا :- احيييه سورى و مسكته كدا بأيدى ناحية الشمال و داريته بحاجة جمبى طلعت كان تيشيرت بتاع نورين تقرييا
نورين :- افتح رجلك بقا
انا (احاا افتح رجلى اىى 😂 ) المهم فتحت رجلى و بتاعى ببشد اكتر و مش قادر و واجعنى وانا مميله للجمب كدا
نورين :- ممم الحرج فتح شوية فعلا و جابت ملقاط شالت الشاش وبشاش عليه بيتادين بدأت تدهن
و بعدها متحاجة بأيديها تحط و كدا ف بضانى قريبة اوى من الجرح
ف قالتلى انا مش شايفة كويس
ف انا حاولت اميل بتاعى اكتر بس مش واخد بالى ان المشكلة فبضانى
نورين ( مسكت بضانى ببتاعى كدا و ميلتهم براحة ) .. بس ثبته على كدا بقا
انا:- ااه ماشى حاضر
و كنت جايب اخرى و حاسس انه بينزل لبن
نورين كانت خلاص بتلزق الحرج ف بتاعى كان شد خالص مش قادر اميله
نورين :- يا عم بقا مس قولتلك امسكه
و مسكته جت تميله لقيته صعب ف رفعته لبطنى فوق كدا
انا هنا كنت جبت اخرى
ف من مسكتها اتنفضت و نطرت كمية لبن فظيعة
على ما لحقت امسك التيشيرت إغطى بيه بتاعى
كنت نطرت على شعر نورين و رقبتها كدا و على التيشيرت و فيه نطرة جت على صدرى😂
نورين :- ايييه دة ، ياتور انت مش عارف تمسك نفسك خالص كدا و ضحكت ضحكة خفيفة
احووو هو دة التيشيرت بتاعى الى حاطه على زبك
( نورين كانت اول مرة تقول زبك و قالتلها بالغلط )
انا :- احا هو بتاعك انا اسف و**** بس الى لقيته قدامى بدا ما ابهدل الدنيا
نورين ( وهى بتمسح ب وايبس شعرها و رقبتها ) :- احا وانت لسة هتبدل دى كانت فكرة منيلة😂
استنى انت بهدلت نفسك انت كمان و مسحت الى جه عليا بالوايبس
انا :- انا اسف ينورين و**** على الى حصل دة بس انتى فاهمة يعنى انا راجل و...
نورين قاطعتنى :- فاهمة من غير ما تقول و****
انت عشان ميمو بس انا قبلت انى اعمل كدا
بي اعمل حسابك مش كل مرة هتجيبهم عليا كدا انا بردو مطلقة والشيطان شاطر😂😂
انا :- هههه هحاول حاضر
نورين :- اببقا بقا قبلها اعمل العادة او اى حاجة كدا تنيمه
انا :- انا اسف يعنى بس هينام ازاى و مزة زيك قدامه
نورين بحسرة:- ههههه ، مهو كان بينام وانا جمبه يا حسرة😂
انا :- هو بقا دة طلقك. ، يبقا مستبعدش انه يبقا مبيعرفش كمان 😂
نورين بضحكة:- لا هو كان بيعرف بامانة بس على قده
هروح اغير و اخد شاور و اجهز الاكل و اجيلك
غابت نورين و دخلت و هى لابسة كروب توب و استرتش ضيق عليها و جت بالاكل و سندتنى قعدنا نأكل فى الصالة و بنتفرج
و بعدها نمنا كل واحد فأوضته
صحيت الصبح تانى يوم قرفان من ريحة البيتادين وكدا فقومت استحمى كانت نورين صحيت خبطت عليا
نورين:- انت كويس؟
انا :- اااه
نورين :- هسيبلك على الباب هدوم البسها
انا :- مسم يسلام عليكى😂♥️
حسيت انى بدأت ادوخ شوية ف لقيت باشكير كدا لبسته و كنت هقع ف الحمام ف هى حست ندهت عليا مرة و ٢ ف فتحت دخلت
انا :- انا كويس بس دايخ بس شوية
نورين :- مكنس لازم تستحمى تعالى تعالى
وصلتنى للاوضة
طبعا هى كانت لسة صاحية كانت لابسة قميص نوم ف هى جت بسرعة ( مكنس لحقت تلبس ) ف حرفيا هدومها خفيفة و بخبط فجمبى بصدرها و هى مسكانى من وسطى
انا :- انا اتبضنت انا هفضل كدا كتير
نورين :- هكلمك الدكتورة
و سكتت كدا شوية
وبعدين ما انت لازم صغطك يوطى انت بتفكر فأى الوقتى انت تعبااان
لقيتها بتشاور على بتاعى
انا :- يبن المرا ، و**** معملت ولا فكرت فحاجة اصلا 😂
نورين :- هو علطول كدا يعنى ولا اى 😂
انا :- اوقاات ااه
نورين بضحكة:- ماشى يعم الجامد يبختها الى هتتجوزك
انا :- 😂😂😂😂 مش لما الاقيها
المهم انا هغير على جرحى النهاردة
نورين :- مش هتعرف خالص
و فعلا كانت طلعت من الاوضة حاولت و معرفتس لانى مش شايف
نورين :- قولتلك بس حاول شوف حل بقا فى بتاعك دة
انا :- هو فيه حل
نورين ببتبصلى كدا :- ايههه
انا :- هريحه، سبينى شوية لحد ما اخلص
نورين 😕 : طيب. استنى
جابتلى مناديل و جيل كدا و فازلين
امسك دول و اياك حاجة تيجى على السرير او الارض و طلعت
انا :- احاااااا انا ازاى وصلت معاها لكدا وانت يبن المرا فاضحنى لى دة انت مكنتش كدا
و حطيت من الجيل دة و فضلت اضرب ييجى عشر دقايق كدا و لسة
نورين بتخبط:- انت كويس يبنى ولا اغمى علك
انا :- كويش كويس
نورين :- كل دة !! انا هدخل
انا :- استنى ، داريت بتاعى و قولتلها تدخل
نورين بضحكة:- عرقان كدا لى 😂😂
قولتلها مش عارف الدنيا مش ماشية خالص
نورين بضحكة:- عطلان يعنى
انا :- لا مش عطلان بس مش عارف ااا.... مش عارف
نورين:- مش عارف تجيبهم
انا :- ااه
نورين :- بص ، انت عارف انا بعزك اد اى ، و عسان كدا هساعدك بس اوعا حد يعرف
انا فصمت ( و من جوايا ببتسم)
جت نورين قدامى قعدت و صمت كدا. و هى بتبصلى بعدين مدت اديها فتحت البشكير و سكتت كدا و هى باصة عليه ( كنت انا مسحته من الجيل بمنديل و فيه بواقى مناديل عليه)
حطت جيل على اديها و حطت اديها عليه
لمستها باهرة، لمستها فظيعة ، لمستها ولعتنى ، لمستها خلتنى كانى خلاص هجيبهم لدرجة هى مكملتش دقيقة
فى الاول طلعت و نزلت براحة شوية و بعدين سرعت فجأه لحد ما كنت خلاص بتنفض تحتها و جبتهم غرقوها ووجه منها على شفايفها
لحظة صمت كدا پأخد نفسى و هى ماسكاه لسة و بعدين سابته و نزل بدا يهدى وانا بيصلها و هى بتبصلى كدا بعدين قطعت الصمت
انا :- نورين انا ... انا اسف
نورين بصمت كدا و عنيها بتدمع شوية سابتنى و طلعت جرى
انا اتدايقت من نفسى لدرجة قومت جهزت حاجاتى عشان امشى خلاص بيتى
وانا طالع رايح باب الشقة لقيتها بتقولى
نورين :-مروان انت ؤايح فين
انا :- انا اسف بس انتى مش مجبرة تستحملينى ولا تعملى ليا كدا
نورين :- بس انا عملت كدا عشان... عشااان .... عشان بحبك
انا فصمت:- ايهه
نورين:- منكرش انى فى الاول كنت شيفاك مجرد واحد عادى بس حسيتك بغدها جدع و طيب ، و لما كنت بطلب منك حاجات كنت بتعملهالى من غير ما تستنا مقابل على عكس كتير كانوا بيعملوا عشان يقربوا منى عشان لوحدى و متطلقة
كنت بقول ميمو دة اخويا
و لحد لما قبل ما تتعور كنت شايفة كدا انك اخويا
بس من امبارح و النهاردة حسيت انك مش اخويا بس
حسيت ان فيه حاجات فحياتى انا معشتهاش
انا :- نورين انا اسف انى فتحت عليكى كل دة انا مكنتش اقصد بجد ، بس انتى اتطلقتى لى ؟
نورين :- اتطلقت عشان اتغصبت على جوازة من واحد كبير فى السن ، كل همه بس يدخله و يطلعه دقيقة و ينام و يسيبنى جمبه مولعة ، من شخص كان لما مثلا حد يعاكسنى كان بيبقا مبسوط ، من شخص فمرة عشان يخلص صفقة جاب الشخص دة و سلمنى ليه علشان صفقته تتم
انت مش متخيل بقا انك تبقا بنت و تتسلم لواحد بردو انيل من جوزك لمجرد انه خلاص شافك و عاوز ياكل لحمك ، حتى لعب من برا و حركه على جسمى بس و جابهم على وشى. و اجبرنى ابلعهم و الخول جوزى واقف
بل زاد الطين بلة ان جوزى كان بيقرف يقربلى من بعدها و ان الشخص دة اعتمد يعمل كدا و يكسر عينه
استنيت فيوم كان راجع سكران فيه
و طبعا لما بيبقا سكران بيبقا كل همه نفسه و بس
لو جابهم بسرعة ف انا السبب يفضل يضرب فيا و يتعامل بسادية معايا لو طول شوية على ما يجيبهم ينام و يشيبنى مولعة
لحد ما سمعته فى التلفون كان فيه صفقة تانية و كانت مغ ٣
عرفت انه ناوى يسلمنى ليهم
انا شريفة مدخلش فيا غير بتاع جوزى ، يمكن ااه ك تحرس و كدا اتلمست باكتر من واحد و كان بيبقا غصب
قبل ما يعمل كدا بليلة كان سكران وكنت مجهزة عقود بيع لشخص اتفقت معاه و انه هيتنازلى عن شركات عنده
ووجوزى سكران و داخل عليا عملت تمثيلية ان بتوع الصفقة عملوا مفاجاه و جم خلصوا معليا و الورق جاهز على امضته
مضى من غير ما يبص حتى
تانى يوم سافرت على الراجل دة خلصنا حسابتاتنا و صفيت حساباتى و اختفيت من بلدى و ملك ( اسمى القديم ) ماتت و طلعت بأسم نورين
تخيل اضطر اعمل كل دة وانا فسنك كدا
طبعا هنا مفهماهم غلط انت الوحيد الى عارف الحقيقة كلها الوقتى
لحد ما لقيتك فسنى و بتسعى على اكل عيشك قولت هساعدك
و لما حصل كل دة قولت لا اعتبره اخ يبقا سند ليا
بس بعد الى وصلناله و اتعمقنا للنقطة دى
لما فعز ما الدنيا سهله و اى راجل هيقول يلا انام معاها انت كنت بتحاول تهرب من دة لدرجة شككتنى انك مش راجل وانك منهم
بي لقيتك فعلا كنت بتمسك نفسك عنى بمزاجك بالرغم من انى بشوفك بتبص عليا و كدا
حسيت انك شخص كويس
انا :- ....
نورين :- مروان انا بحبك و عاوزة افضل معاك
انا سبت الشنطة و رايح اواسيها عشان عياطها حضنتها وحضنتنى و ضمتها جامد لحد ما رفعت رأسها امسح دموعها و بشيل شعرها من على عنيها و دخلنا فبوسة طويلة مسكتنى من رقبتى و مسكتها من وسطها و طيزها
( ياااه الطيز الى كنت بحلم بيها وصلتها و كمان هى الى عاوزة )
فضلنا نتحرك لحد لما وصلت لاوضتها و قعدنا على السرير
قالتلى :- انا معرفش انت او اهلك هتقبلوا انك تتجوز واحدة مطلقة ولا لا بس انا كل همى تبقا معايا دايما
انا قطعت كلامها ببوسة و بتاعى شد بغباء مسكته و مديت ابدى على بزازها
بزاز ملبن طرية و فنفس الوقت شادة و شامخة القوام حاجة كدا ميكس فظيع
لحد ما مسكت ايدى و قربت من ودانى قالتلى بحبك
قولتلها الليلة دخلتك
ضحكت و دخلت الحمام تستحمى وانا دخلت اخد شاور كدا لحد ما بفتح الرف لقيت فياجرا كانت انتاج ٢٠٢٤ و هى مطلقة من زمان
و متاخد منها حبايتين
فضلت مصدوم ياما نورين او ملك ايا كانت بتكدب عليا ياما هى كانت بتختبرنى
بردو انا مش الجامد اوى انى افضل ١٠ دقايق بلعب فبتاعى و مجبش
رجعته مكانه و استحميت و طلعت قالتلى
نورين :- تشرب او تاكل حاجة انا جعانة
انا :- انا عن نفسى هشرب واكل من صدرك
نورين بضحكة:- هههه هموت 😂
كلمت مطعم كدا طلبت سى فود و رجعت فضلنا فحضن بعض على السرير
نيمتها و فضلت ابوس و الحس فبقها و رقبتها و وطيت على صدرها قلعتها القميص و مسكت بزها بعضعض فحلماتها و هى بتتاوه اوى و بتقولى بحبك كمل متوقفش و بتحضن فيا اوى
نزلت كان فيه اندر على وسطها فضلت اشمشم فيه من برا
ريحة كسها روعة ريحى تولع
ياااه اخير وصلتلك
بوسته من برا الاندر غرقاان
قلعتهولها براحة كدا وانا بتفرج على اجمل كس
و هى من كسوفها سوية قفلت رجلها و هى بتبصلى و مبسوطة
فتحت رجلها براحة و نزلت اشم فيه روعة
مجرد نفسى و هو بيقرب ليها كانت بتتهز من جواها و بينقط
حسيت انها معاشتش حياتها الجنسية خالص ، قولت لازم ابسطها
طلعت لسانى ، متشوق انى ادوس الكس دة لقيتها بتبصلى كدا و بتقولى
نورين :- اااه انت بتعمل اى
انا :- بلعب بالية ، هكون بعمل اى يعنى بدوق القمر دة
نورين :- انا عمر ما طليقى عمل معايا كدا ولا حتى الخول التانى
انا وقفت لحس و بيصلها:- بصى قولنا هننسا بقا جوز الخولات دول
نورين قعدت قدامى :- هنسا كسمهم انا الوقتى معايا ميمو قلبى بس ارتاح شوية عشان جروحك حبسطك انا الاول
نيمتنى على ضهرى و قلعت البنطلون الى كنت لابسة و البوكسر
ف عملت زى اول مرة و داريت على بتاعى
نورين بضحكة:- لا المرا دى هعالج جرج زبك
و نامت على بطنها بقا قدام وشها بدأت تلعب فيه براحة و بعدين حطته فبقها
اووووووف مكنتش متخيل ابدا ان البلوجوب يبقا جامد اوى كدا
لعابها بيسيل على زبى و بقها سخن و بتمص فيه بروعة
طبعا اوقات كانت بسنانها بتعضعض بس طبيعى عشان مجربتش شكلها قبل كدا
لحد ما خلاص قربت اجيبهم ف قولتلها لقيتها قامت مسكاه و موجهاه على وشها و صدرها لحد ما اتغرقوا لبن وقالتلى بحب لبنك و هو على وشى و صدرى هدوقه بعد الاكل
جت تقوم قومت زاققها على السرير على بطنها و فتحت رجليها و نزلت لحس بكسها بغياء
نورين :- اه اااه الهةاححححح متوقفش يحبيبى ايييي هموووت اااه ارحمنى يميمو ااح ااحح اااه اههه اااه بحبك كمل مش قادرة
اااح هجيبهم اااه اااه
قومت قالبها على ضهرها و حطيت بقى عليه لحد ما نطر على بقى كمية غبية ف رجعت لورا قام مغرق جسمى و بتاعى
نورين بتنهج :- اااح ااااه انا مش قادرة دة انا مكنتش عايشة كسم كدا اوووف و بتاخد نفسها زمان الدليفرى جاى
انا بالغريزة الذكورية راجل زبه واقف و قدامه بطل نايمة على ضهرها و فاتحة رجلها و كنت لسة بلحس كسها و غرقان
قولت اضرب على الحديد و هو سخن و اروق عليها
مسكته بتاعى قربته من كسها و هى مغمضة عنيها و فتحت كسها كدا بأيدى ف فتحت عنيها و بصتلى كنت دخلت رأسه
نورين بصويييت سمع البرج كله :- اييييييييي بيوجع يميمو
نيمت عليها و بتاعى راسه فكسها و قربت من ودنها وقولتلها امال لما يدخل كله هتعملى اى
و بدأت بوسطى ادخل اكتر و هى حضنتنى بايديها و بقها جمب ودنى بتتأوه و نفسها مولعنى لحد ما دخل نصه كدا
نورين :- ابوس ايدك انا مش متعودة عليه طلعه
انا بديلها ايدى :- اتفضلى
نورين بدون تفكير:- مواه مواه
انا بطلعه براحة كدا لحد الرأس لسة جوا و هى بدات تاخدةنفسها و ترتاح
حسيت انى او عملت كدا هبقا خول بصراحة معاها قومت قايل كسمها فطيزها و رازعه كله و بدأت انيك فكسها بعنف
نورين فتحت بقها كدا فصمت و بتبصلى من الوجع مش قادرة تنطق
نورين :- اااه اااه ميم..
مكملتش الكلمة كنت حاطط بقها فبقى و عمال ازرع و صوت طرقعة فخادها مخلينى برزع اكتر و بدأت توحوح و تصوت و بقها فبقى قمة المتعة قومت نازل بققى على صدرها بعضعض و بلحس فيه و بقفس فيه و هى مغمضة عنيها و بتقولو
نورين بتدمع :- اايييي بحبك يا ميمو ، نيكنى كمان يقلبى ، افشخ كسى ااااه
مترحمنيش يميمو كمل يحبيبى
اااه ايييي اححح اححح اوووف هموووت ارحمنى بقا و هاتهم اااه
احححححح بحبك بحبك بحبك احححح
ايي هجيبهم هجيبهم هجيبهم
بعد ربع ساعة من الرزع وكنت خلاص قربت اجيبهم لقيتها بتقولى كدا جيت أطلعه علشان اجيبهم على صدرها ولا حاجة لقيتها قفلت عليا برجلها و ضمتنى ليها و حضنتنى جامد كأنها مسكت حرامى و مكلبشة فيه وانا اجيب و هى تجيب ووسط وحوحتها و انا بنهج من التعب لحد لما هديت بس صدرها طالع نازل من النفس وانا نايم عليها
لما بدأ ينام قومت مطلعه و اترميت جمبها نمت و انا و هى روحنا فى النوم ...
نكمل الجزء الى جاى
كمل يا برنس وما تتاخر
 
هاى ، انا مروان - او خلينا نقول ميمو - ٢٣ سنة طولى ١٨٥ ، مش هقول بقا انى الجامد ال ٣٠ سنتى زى ما كله بيقول بس جسمى رياضى و متناسق
ندخل فى الموضوع ،،،
لظروف حصلت اضطريت انزل اشتغل فمحل فى مول فأحد المولات ١٠ ساعات مرمطة ب مرتب قليل اوى - المضطر يركب الصعب بقا -
ف بدأت شغل و حرفيا بليل كانت بتبقا ماسورة نسوان ضاربة و بالرغم انى مش صاحب المكان ( محل روايات ) الى انا فيه بس كله من اول يوم ( سواء الى شغالين فى المول او غيره بيفكروا انى صاحب المكان لانى لبسى دايما نضيف و كاريزما وانا واقف كدا على رأى واحدة ما 😂)
ف طبعا البنات بتحب الروايات دايما ف بتعامل مع الاندر ايدج منهم و الكبيرة و اهزر مع دى و افليرت بهزار و بعضهم اخدا رقمهم بحجة انى اشوفلهم كتاب هما عاوزينه 😂😂 و الدنيا اشطا و تعامل منتهى الاحترام بالرغم انى من ورا الترابيزة كان بيبقا رفاعى على اخره بس ببقا محترم نفسى
ففيوم كدا الصبح لقيت واحدة يجيلها تلاتين سنة او اكتر و بطل حرفيا من اول شعرها الكيرلى ( بعشق الكيرلى فشخ ) لصدرها الى الهدوم مبينة اد اى هما كبار ( بالرغم ان لبسها مش ضيق ) لوسطها الى خلينا نقول مش فرنساوى و مش مليان بس هى حاجة وسط كدا ( نوعى المفضل) لطيزها الى ملهاش مثيل حرفيا
ف اعرفكم عليها هى اسمها مدام نورين لسة مطلقة من قريب و كانت مشغولة فتخليص ورق لانها كانت رايحة تقعد فشقة تانية بما انها اتطلقت و عايشة لوحدها ( معهاش اولاد و مسالتش على الى حصل بالصبط ) ف جت اتعرفت عليا لانها اول مرة تشوفنى هنا
نورين :- مساء الخير
انا :- مساء النور ( يمزا فسرى طبعا ههه ) اقدر اساعد حضرتك بحاجة
نورين :- ما بلاش حضرتك دى انت هتكبرنى لى ، شكلك جديد هنا
انا :- فعلا انا جديد هنا
نورين :- انا مدام نورين ماسكة كام محل هنا فى المول منهم المحل دة بس اتنازلت عنه لظروف كدا ، وانت اسمك اى بقا
انا :- مروان ٢٣ سنة مخلص تجارة انجلش
نورين :- بتهزر ! انا فكرتك اكبر من كدا 😂 و لى مشتغلتش فمجالك
-بعد حوار كبير و هزار و ضحك وكدا علشان مضيعش وقت حضرتكم
نورين:- و نزلت شغل هنا على كام بقا
انا :- احم احم ٢.٥
نورين :- احووه بس !
انا :- ( استغربت من ردها انها خدت عليا اوى ) نعمل اى بقا ظروف ووكدا
نورين:- طب متقلقش يا ميمو هكلمهولك- صاحب المكان يعنى - على ان ٢.٥ دى قليلة + انا هزودلك من عندى
انا :- شكرا لحضرتك بي مش فاهم هتزوديلى اى من عندك ، مش معنى انى قولتلك ان ظروفى وحشة يعنى تشفقى عليا للدرجة
نورين:- يحمار انت فهمت اى 😂 ، انت باشمحاسب وانا الدنيا عندى ملغبطة اليومين دول لظروف طلاقى و كدا و احتمال احتاج منك مساعدة فحاجات كتير ف دى برا شغلك هنا
انا :- دة مين ابن الاعمى الى سابك دة !
نورين ( بضحكة وقعت قلبى ) :- ههه **** يسعدك ضحكتنى هو اعمى فعلا 😂 ، المهم هات رقمك
خدت رقمها و مشيت و هنا افتكرت مقولة " لا أرغب في رحيلك و لكن ما أجملك و أنت ترحلين " وانا بودع اجمل جسم شوفته فحياتى و مكنتش اعرف ان الظروف هتوصلنى ليه
**********************
الجزء التانى
فضلت حوالى اسبوعين و نص على اد انى واقف و مفيش بيع مجرد مزز بس بييجوا بتكلم معاهم و نورين كانت بتنزل تقعد معايا نرغى بالساعات و كان قدامنا كفاتريا كنت بعزمها ووتعزمنى على قهوة و نرغى و نضحك
ففيوم اربع كان اهلى مسافرين و انا فكست بحجة الشغل لانهم رايحين زيارة لفرح قرايب بضان و هيقعدوا اسبوع
قولت حلو من الشغل اسهر مع صحابى و ارجع انام و انزل للشغل و هعيش براحتى
بعدها وانا فى الشغل مع نورين
نورين :- هههههه هموت بجد انت مسخرة يا ميمو 😂
ميمو :- هو يعتبر موقف محرج ليا بس انا عارف انه هيضحكك 😂
بنت :- مساء الخير
انا :- مساء النور اتفضلى
و طلبت منى كتاب كدا و الكلام جاب بعضه و ببص على نورين فى نص الكلام لقيتها بتبصلها و متدايقة اوى ، فسرحت شوية
انا فدماغى :- هى شكلها متدايقة كدا لى ، معقولة تكون بتغير عليا ، بس لا ازاى مش للدرجة يعنى
المهم رجعتلها و عملت نفسها مفيش حاجة و ابتسمتلى و كملنا كلام و اتفقت معايا ان كمان يومين كدا المكتب هيكون جهز ( لانها كانت بتعمل مكتب فشقتها بحيث يبقا خاص بالشغل )
نورين :- ما تيجى معايا اوريهولك
انا :- تورينى اى
نورين :- ههه المكتب يا عم انت 😂
المهم طلعت معاها و كانت واخدة شقتين فى البرج قصاد بعض واحدة ليها و التانية فيها المكتب مع اوض تانية مقفولة
طبعا سبتها هى تطلع لان ladies first ، والمصحف انا كداب ، لا دة عشان اتفرج براحتى المهم وصلنا ف فتحتلى الشقة التانية و قالتلى استنا و دخلت شقتها
لقيت حرفيا اوضة واسعة و متكلفة (بالرغم مكنتش خلصت لشة ) و فيه شباك كدا بيطل على المول من تحت و على المكان بتاعى
فدخلت عليا بكوبايتين عصير و قعدنا نتكلم
فكان فيه كرتونة كدا فيها حاجات معرفش هى اى فقامت تجيبها ف قولتلها عنك ف بعدت خطوتين و بدات اشيلها بس كانت تقيلة فشخ ف جت نورين بضهرها من قدامى و رفعتها معايا
انا هنا حرفيا هى لازقة فيا حاسس بطيزها بتفاصيلها و سخونتها لدرجة انى قولت الحمد**** انى كنت لابس بنطلون جينز مش هيظهر فيه بتاعى زى لو لابس ملتون ولا حاجة. بس استجمعت قوتى وشيلته حطيته على الكتب وقعدت ارتاح
نورين بضحكة:- مكنتش اعرف انه ضخم اوى كدا
انا :- ايي
نورين :- البوكس يا ميمو
انا :- ولا انا كنت اعرف انها كبيرة
فبصتلى كدا قولتلخا الكرتونة يا نورين😂
و ضحكنا و شربنا و قالتلى تعالى اقعد عندى على ما اغير هدومى و ننزل سوا
انا :- احم طب ما افضل هنا وخلاص
نورين :- لا لا تعالى عاوزة افرجك على الشقة انت شوفت المكتب لسة الشقة
دخلت معاها و حرفيا كنت عمال اقول ما شاء **** من الجمال فرجتنى على كل حتى فيها لحد ما جيت لاوضة النوم ف فتحتها و دخلت وانا وقفت على الباب
نورين :- اى واقف لى
انا :- ( كنت سرحت ف البرا و الاندر الى على السرير ) لا عادى شوفتها من هنا وبغدين عشان اوضتك و فيه هدومك و كدا
نورين :- اااه سورى ( و هى بتحط الملاية على هدومها ) ف دخلت و بعدها وقفت ف وقفت و بصتلى فضلنا باصين لبعض ييجى دقيقتين كدا فصمت
انا :- ايييه
نورين بضحكة:- ايهههه
انا :- ايهههه
نورين :- عاوزة اغير هدومى يا ميمو 😂
انا :- اااه سورى و**** نسيت ثوانى و قومت طالع وقفلت الباب و مشيت للصالة بخطوات مسموعة و بعدين شيطانى قالى ارجع اتفرج من كالون الباب و اتسحبت لسة هوطى لقيت التلفون بيرن
انا :- مين ابن المتناكة الى بيتصل دة
روحت عند الشباك و رديت
غريب:- الووو ***** معايا ( اسم المحل )
انا :- ايوا انا معاك
غريب :- طب هتيجى امتا عاوز منك حاجات
انا :- ٥ دقايق كدا
غريب:- لا انجز انا مستعجل
انا :- استغربت من طريقته بس ما علينا انا عاوز فلوس
فقفلت و روحت لنورين خبطت ف فتحتلى
كانت لابسة روب اسمر كدا و قفلاة بأيديها بس كان فلقة بزازها باين جزء منها كدا
انا :- ( وانا ببلع ريقى ) ااااااااا تبتتت ( نسيت كنت عاوز اقول اى ) كنت سرحت فيها و ان حرفيا انا كنت مفكرها بيضا بس لما شوفتها الوقتى عرفت انها ابيض مما كنت اتخيل
نورين :- رستر طيب كدا و جمع الكلام 😂
انا :- اااه افتكرت ، فيه حد طلبنى هنزله
نورين :- اوكى وانا هأخد شاور و انزلك ، انت وراك حاجة بعد الشغل
انا :- لا
نورين :- اشطا ، ممكن لو كدا نبقا نخرج ولا حاجة
انا :- خلصاااااانة يا نونو 😂
و نزلت
الغريب و كان معاه ٣ :- انت على
انا :- لا على مين
واحد جمبه:- مش انت صاحب المخروبة دى
انا :- مخروبة !! ااه يعم انا الى هنا
الغريب:- يبقا انت على
و لقيت الى طلع من جيبا مطواه و الى طلع خشبة و عينك ما تشوف الا النور 😂
هما كانوا عيال ضعيفة عامة يعنى انا بمجرد ما شوفت كدا بخشبة تحت المكتب طلعتها و نزلت ضرب ف الى قدامى ( حتى اتقالى انى ضربت واحد من بتاع الامن بالغلط ) **** ستر كان المطوى وقعت بعيد و كانت بالخشب بس فامرها سهل
خدتلى خبطة على دماغى محستش غير ف الدنيا بتضلم فوشى و كمادات بتتحط على دماغى

**
الجزء التالت
هحكيلكم الى حصل طبعا بعد الخبطة على رأسى و وقعت ضربوا فيا و كان واحد من من الامن اصلا بيضرب معايا ف الباقيين جم وخدوا العيال دى على القسم و كانت نورين نزلت على الصوت ف خدونى فعربيتها للمستشفى
خدتلى ٥ غرز ف دماغى و كان فيه كدمة فجنبى كدا ناحية الحوض و ٣ غرز ف فخدتى كدا ( الجزء الى البوكسر بيكون مداريه )
تقولى ازاى حصلت دى انا بجد معرفش
المهم فوقت كانت ممرضة بتحط كمادات و نورين قاعدة بتعيط و فيه دكتورة كدا عرفت بعدها ان اسمها نور و هى صحبتها
انا :- ااااه انا فين
نورين قامت تتطمن عليا و حضنتنى خفيف كدا
حمدلله على سلامتك يا ميمو
عرفت الى حصل بعدها
وان **** سترها و عدت على خير و اقدر اروح بس محتاج اغير على الجرح بس و خلاص
و بالمناسبة المحل اتكسر و طلع دول كانوا عيال صيع عاوزين يضربوا ابنه ف جت فيا و صرفلى شهر زيادة على المرتب و خلاص كدا مبقاش فيه شغل
المهم فوقت و انا عامة مبحبش قعدة المستشفيات ف نورين قالت خلاص هوصلك
ف وصلتنى لتحت ف بدأت اطلع السلم و هى فعربيتها
نورين :- ما تتصل بحد فيهم ينزل يأخدك او استنا اطلع اسندك لو هما نايمين
انا :- محدس فوق اصلا
نورين :- احا امال اى الى خرجنا من المستشفى بقا انت عبيط يا ميمو
انا :- مبحبش قعدة المستشفيات
نورين :- انت غبى بجد
طب خلاص انا عندى حل
تعالى اقعد عندى
حتى انت محتاج تغيير علجرح و متابعة لو سخنت
انا :- لا طبعا مش هينفع انتى قاعدة.لوحدك الناس تقول اى
نورين :- كسم الناس المهم صحتك انت مشوفتش كنت سايح فدمك ازاى
انا :- كنت دوخت شوية ف نزلت سندتنى و ركبت معاها وطلعنا الحمد**** كان الاسانسير اتصلح
المهم كان فيه اوضتها جاهزة طبعا و اوضة تانية كدا فيها سرير تانى فقولتلها انا هقعد هنا قالتلى لا اوضتى احسن
قولتلها وانتى هتنامى فين
قالتلى الصالة او الاوضة دى ف رفضت و صممت لحد ما قالتلى براحتك انت غبى
مجرد ما قعدت على السرير محستش بنفسى
غير حسيت كمادات بتنزل على دماغى ( للمرا التانية )
انا :- ااااااه انا فين
نورين بصدمة :- احيه انت عندى يا ميمو
انا :- عندك ازاى حصل اى
نورين راحت كلمت نور قالتلها ف نور عرفتها ان طبيعى بسبب الخبطة و اسبوع و هبقا تمام
نورين بعد ما رجعت :- فهمتنى الى حصل و ان اهلك مسافرين و ابعتلهم واتس طمنهم و هتقعد معايا وانا هقعد فى الاوضة التانية لو فاكر يعنى انا عندى اوصتين
انا :- لسة فاكر دى اااه 😂
نورين :- منك *** خضتنى عليك هقوم اغير
ف راحت تغير و رجعت ب تيشريت نص كدا مبين طرف بزازها و بنطلون ليجن و قعدت معايا
انا ( وانا بحاول اقاوم انى ابص عليها) :- احكيلى بقا الى حصل
ف وهى بتحكيلى جيت اقوم ف الكدمة الى فجمبى و الغرز الى ففخدى وجعونى فشخ و طبعا انا كنت نسيتهم 😂
نورين :- مالك
انا بتوجع :- مش عارف وجع غبى
نورين :- استنى اى دة
كنت لابس بنطلون جينز كدا معرفش بتاع مين و لقيت ددمم ناحية بتاعى
انا بصدمة :- احو اى دة
نورين :- ااااه افتكرت ، انت اتعورت هنا
انا :- احا هنا فيييين ( و قلبى وقع فرجلى 😂)
نورين بضحكة:- يا عم فرجلك يا عم هنا هنا و حطت اديها جمب بتاعى كدا على فخدى اليمين ) و رد فعل تلقائى رجعت لورا
نورين بضحكة :- مالك اتخضيت لى يا عم و**** رجلك متقلقش
انا :- اصل فكرت ال..
نورين قاطعتنى:- لا ال.... سليم 😂
انا :- طب كويس محلتناش غيره دة
نورين بخبطة على كتفى :- اتلم يا وسخ 😂
المهم احنا محتاجين نشوف الغرز لانها غالبا فتحت
انا :- احنا مين
نورين : انا يعنى
انا :- لا مينفعش ما تشوفى ممرضة ولا حاجة
نورين :- الساعة ٢ بليل و اصلا المفروص انك روحت بيتك محدس يعرف حاجة ، انا يعنى مش حابة احط ايدى فدم بس دة الحل الوحيد
انا :- صح ، بس ...
نورين :- مفيس بس ، مكسوف منى ولا اى 😂
انا :- مكسوف اااه و يعنى هتبقا اول مرة حد يقرب من حتة زى دى و بنت كمان ووحلوة ف ...
نورين بضحكة مع رفع حاجبها :- ف ايهه 😂 ، اااه فهمت
انت مفكش حيل اصلا يحصله حاجة ، و يا عم لو حصل حاجة انا مسامحة هعمل نفسى مش واخدة بالى انجز بقا بدل ما دمك كله هيتصفى
ف نمت على ضهرى و فكيت زراير البنطلون و نورين قاعدة قدامى و الفكرة لوحدها وقفت بتاعى شوية صغيرين كدا
نورين مسكت البنطلون و بدأت ترجعه لورا لحد ما نزل لعند ركبتى كدا بغدين وقفت و قلعتهولى
طبعا انا كنت فمنتهى الكسوف و الهيجان فنفس الوقت بس من الارهاق و الدم الى نزفته بتاعى واقف بس نص نص
( هتفضحنى يبن المرا ) انا فسرى
نورين :- احيه شايف الدم
طب اى
انا :- ايه
نورين:- اييه انت هنعمل اى ف االبوكسر و ف دة و بتشاور عليه لانه كان واقف شوية
انا ( بحسس على مكان الجرح لقيته حرفيا جمب بضانى بشوية صغيرين) :- احا ابن الوسخة كان هيضيعلى مستقبلى ، طب بصى يا نورين اخرجى و انا هقلعه و ادارى عليه و اندهلك تيجى
نورين :- مممم ماشى
و خرجت
انا جيت اقلعه ف نسيت انى نايم و جاى اقعد ف وجع جمبى شد لدرجة صوتت منه
فنورين دخلت من صوتى مخضوضة
انا :- نسيت وجع جمبى
نورين :- انت معتوه طب نام نام
و لسة مكملتش الكلمة لقيتها مسكت البوكسر و نزلته لحد ركبتى كدا
انا من صدمتى حاطط ايدى جمبى و واقف ببصلها ( و فمستوى نظرى بتاعى واقف و هى وراه)
نورين :- هتفضل تتفرج عليا
ما تشوف صحبك دى
انا :- احيييه سورى و مسكته كدا بأيدى ناحية الشمال و داريته بحاجة جمبى طلعت كان تيشيرت بتاع نورين تقرييا
نورين :- افتح رجلك بقا
انا (احاا افتح رجلى اىى 😂 ) المهم فتحت رجلى و بتاعى ببشد اكتر و مش قادر و واجعنى وانا مميله للجمب كدا
نورين :- ممم الحرج فتح شوية فعلا و جابت ملقاط شالت الشاش وبشاش عليه بيتادين بدأت تدهن
و بعدها متحاجة بأيديها تحط و كدا ف بضانى قريبة اوى من الجرح
ف قالتلى انا مش شايفة كويس
ف انا حاولت اميل بتاعى اكتر بس مش واخد بالى ان المشكلة فبضانى
نورين ( مسكت بضانى ببتاعى كدا و ميلتهم براحة ) .. بس ثبته على كدا بقا
انا:- ااه ماشى حاضر
و كنت جايب اخرى و حاسس انه بينزل لبن
نورين كانت خلاص بتلزق الحرج ف بتاعى كان شد خالص مش قادر اميله
نورين :- يا عم بقا مس قولتلك امسكه
و مسكته جت تميله لقيته صعب ف رفعته لبطنى فوق كدا
انا هنا كنت جبت اخرى
ف من مسكتها اتنفضت و نطرت كمية لبن فظيعة
على ما لحقت امسك التيشيرت إغطى بيه بتاعى
كنت نطرت على شعر نورين و رقبتها كدا و على التيشيرت و فيه نطرة جت على صدرى😂
نورين :- ايييه دة ، ياتور انت مش عارف تمسك نفسك خالص كدا و ضحكت ضحكة خفيفة
احووو هو دة التيشيرت بتاعى الى حاطه على زبك
( نورين كانت اول مرة تقول زبك و قالتلها بالغلط )
انا :- احا هو بتاعك انا اسف و**** بس الى لقيته قدامى بدا ما ابهدل الدنيا
نورين ( وهى بتمسح ب وايبس شعرها و رقبتها ) :- احا وانت لسة هتبدل دى كانت فكرة منيلة😂
استنى انت بهدلت نفسك انت كمان و مسحت الى جه عليا بالوايبس
انا :- انا اسف ينورين و**** على الى حصل دة بس انتى فاهمة يعنى انا راجل و...
نورين قاطعتنى :- فاهمة من غير ما تقول و****
انت عشان ميمو بس انا قبلت انى اعمل كدا
بي اعمل حسابك مش كل مرة هتجيبهم عليا كدا انا بردو مطلقة والشيطان شاطر😂😂
انا :- هههه هحاول حاضر
نورين :- اببقا بقا قبلها اعمل العادة او اى حاجة كدا تنيمه
انا :- انا اسف يعنى بس هينام ازاى و مزة زيك قدامه
نورين بحسرة:- ههههه ، مهو كان بينام وانا جمبه يا حسرة😂
انا :- هو بقا دة طلقك. ، يبقا مستبعدش انه يبقا مبيعرفش كمان 😂
نورين بضحكة:- لا هو كان بيعرف بامانة بس على قده
هروح اغير و اخد شاور و اجهز الاكل و اجيلك
غابت نورين و دخلت و هى لابسة كروب توب و استرتش ضيق عليها و جت بالاكل و سندتنى قعدنا نأكل فى الصالة و بنتفرج
و بعدها نمنا كل واحد فأوضته
صحيت الصبح تانى يوم قرفان من ريحة البيتادين وكدا فقومت استحمى كانت نورين صحيت خبطت عليا
نورين:- انت كويس؟
انا :- اااه
نورين :- هسيبلك على الباب هدوم البسها
انا :- مسم يسلام عليكى😂♥️
حسيت انى بدأت ادوخ شوية ف لقيت باشكير كدا لبسته و كنت هقع ف الحمام ف هى حست ندهت عليا مرة و ٢ ف فتحت دخلت
انا :- انا كويس بس دايخ بس شوية
نورين :- مكنس لازم تستحمى تعالى تعالى
وصلتنى للاوضة
طبعا هى كانت لسة صاحية كانت لابسة قميص نوم ف هى جت بسرعة ( مكنس لحقت تلبس ) ف حرفيا هدومها خفيفة و بخبط فجمبى بصدرها و هى مسكانى من وسطى
انا :- انا اتبضنت انا هفضل كدا كتير
نورين :- هكلمك الدكتورة
و سكتت كدا شوية
وبعدين ما انت لازم صغطك يوطى انت بتفكر فأى الوقتى انت تعبااان
لقيتها بتشاور على بتاعى
انا :- يبن المرا ، و**** معملت ولا فكرت فحاجة اصلا 😂
نورين :- هو علطول كدا يعنى ولا اى 😂
انا :- اوقاات ااه
نورين بضحكة:- ماشى يعم الجامد يبختها الى هتتجوزك
انا :- 😂😂😂😂 مش لما الاقيها
المهم انا هغير على جرحى النهاردة
نورين :- مش هتعرف خالص
و فعلا كانت طلعت من الاوضة حاولت و معرفتس لانى مش شايف
نورين :- قولتلك بس حاول شوف حل بقا فى بتاعك دة
انا :- هو فيه حل
نورين ببتبصلى كدا :- ايههه
انا :- هريحه، سبينى شوية لحد ما اخلص
نورين 😕 : طيب. استنى
جابتلى مناديل و جيل كدا و فازلين
امسك دول و اياك حاجة تيجى على السرير او الارض و طلعت
انا :- احاااااا انا ازاى وصلت معاها لكدا وانت يبن المرا فاضحنى لى دة انت مكنتش كدا
و حطيت من الجيل دة و فضلت اضرب ييجى عشر دقايق كدا و لسة
نورين بتخبط:- انت كويس يبنى ولا اغمى علك
انا :- كويش كويس
نورين :- كل دة !! انا هدخل
انا :- استنى ، داريت بتاعى و قولتلها تدخل
نورين بضحكة:- عرقان كدا لى 😂😂
قولتلها مش عارف الدنيا مش ماشية خالص
نورين بضحكة:- عطلان يعنى
انا :- لا مش عطلان بس مش عارف ااا.... مش عارف
نورين:- مش عارف تجيبهم
انا :- ااه
نورين :- بص ، انت عارف انا بعزك اد اى ، و عسان كدا هساعدك بس اوعا حد يعرف
انا فصمت ( و من جوايا ببتسم)
جت نورين قدامى قعدت و صمت كدا. و هى بتبصلى بعدين مدت اديها فتحت البشكير و سكتت كدا و هى باصة عليه ( كنت انا مسحته من الجيل بمنديل و فيه بواقى مناديل عليه)
حطت جيل على اديها و حطت اديها عليه
لمستها باهرة، لمستها فظيعة ، لمستها ولعتنى ، لمستها خلتنى كانى خلاص هجيبهم لدرجة هى مكملتش دقيقة
فى الاول طلعت و نزلت براحة شوية و بعدين سرعت فجأه لحد ما كنت خلاص بتنفض تحتها و جبتهم غرقوها ووجه منها على شفايفها
لحظة صمت كدا پأخد نفسى و هى ماسكاه لسة و بعدين سابته و نزل بدا يهدى وانا بيصلها و هى بتبصلى كدا بعدين قطعت الصمت
انا :- نورين انا ... انا اسف
نورين بصمت كدا و عنيها بتدمع شوية سابتنى و طلعت جرى
انا اتدايقت من نفسى لدرجة قومت جهزت حاجاتى عشان امشى خلاص بيتى
وانا طالع رايح باب الشقة لقيتها بتقولى
نورين :-مروان انت ؤايح فين
انا :- انا اسف بس انتى مش مجبرة تستحملينى ولا تعملى ليا كدا
نورين :- بس انا عملت كدا عشان... عشااان .... عشان بحبك
انا فصمت:- ايهه
نورين:- منكرش انى فى الاول كنت شيفاك مجرد واحد عادى بس حسيتك بغدها جدع و طيب ، و لما كنت بطلب منك حاجات كنت بتعملهالى من غير ما تستنا مقابل على عكس كتير كانوا بيعملوا عشان يقربوا منى عشان لوحدى و متطلقة
كنت بقول ميمو دة اخويا
و لحد لما قبل ما تتعور كنت شايفة كدا انك اخويا
بس من امبارح و النهاردة حسيت انك مش اخويا بس
حسيت ان فيه حاجات فحياتى انا معشتهاش
انا :- نورين انا اسف انى فتحت عليكى كل دة انا مكنتش اقصد بجد ، بس انتى اتطلقتى لى ؟
نورين :- اتطلقت عشان اتغصبت على جوازة من واحد كبير فى السن ، كل همه بس يدخله و يطلعه دقيقة و ينام و يسيبنى جمبه مولعة ، من شخص كان لما مثلا حد يعاكسنى كان بيبقا مبسوط ، من شخص فمرة عشان يخلص صفقة جاب الشخص دة و سلمنى ليه علشان صفقته تتم
انت مش متخيل بقا انك تبقا بنت و تتسلم لواحد بردو انيل من جوزك لمجرد انه خلاص شافك و عاوز ياكل لحمك ، حتى لعب من برا و حركه على جسمى بس و جابهم على وشى. و اجبرنى ابلعهم و الخول جوزى واقف
بل زاد الطين بلة ان جوزى كان بيقرف يقربلى من بعدها و ان الشخص دة اعتمد يعمل كدا و يكسر عينه
استنيت فيوم كان راجع سكران فيه
و طبعا لما بيبقا سكران بيبقا كل همه نفسه و بس
لو جابهم بسرعة ف انا السبب يفضل يضرب فيا و يتعامل بسادية معايا لو طول شوية على ما يجيبهم ينام و يشيبنى مولعة
لحد ما سمعته فى التلفون كان فيه صفقة تانية و كانت مغ ٣
عرفت انه ناوى يسلمنى ليهم
انا شريفة مدخلش فيا غير بتاع جوزى ، يمكن ااه ك تحرس و كدا اتلمست باكتر من واحد و كان بيبقا غصب
قبل ما يعمل كدا بليلة كان سكران وكنت مجهزة عقود بيع لشخص اتفقت معاه و انه هيتنازلى عن شركات عنده
ووجوزى سكران و داخل عليا عملت تمثيلية ان بتوع الصفقة عملوا مفاجاه و جم خلصوا معليا و الورق جاهز على امضته
مضى من غير ما يبص حتى
تانى يوم سافرت على الراجل دة خلصنا حسابتاتنا و صفيت حساباتى و اختفيت من بلدى و ملك ( اسمى القديم ) ماتت و طلعت بأسم نورين
تخيل اضطر اعمل كل دة وانا فسنك كدا
طبعا هنا مفهماهم غلط انت الوحيد الى عارف الحقيقة كلها الوقتى
لحد ما لقيتك فسنى و بتسعى على اكل عيشك قولت هساعدك
و لما حصل كل دة قولت لا اعتبره اخ يبقا سند ليا
بس بعد الى وصلناله و اتعمقنا للنقطة دى
لما فعز ما الدنيا سهله و اى راجل هيقول يلا انام معاها انت كنت بتحاول تهرب من دة لدرجة شككتنى انك مش راجل وانك منهم
بي لقيتك فعلا كنت بتمسك نفسك عنى بمزاجك بالرغم من انى بشوفك بتبص عليا و كدا
حسيت انك شخص كويس
انا :- ....
نورين :- مروان انا بحبك و عاوزة افضل معاك
انا سبت الشنطة و رايح اواسيها عشان عياطها حضنتها وحضنتنى و ضمتها جامد لحد ما رفعت رأسها امسح دموعها و بشيل شعرها من على عنيها و دخلنا فبوسة طويلة مسكتنى من رقبتى و مسكتها من وسطها و طيزها
( ياااه الطيز الى كنت بحلم بيها وصلتها و كمان هى الى عاوزة )
فضلنا نتحرك لحد لما وصلت لاوضتها و قعدنا على السرير
قالتلى :- انا معرفش انت او اهلك هتقبلوا انك تتجوز واحدة مطلقة ولا لا بس انا كل همى تبقا معايا دايما
انا قطعت كلامها ببوسة و بتاعى شد بغباء مسكته و مديت ابدى على بزازها
بزاز ملبن طرية و فنفس الوقت شادة و شامخة القوام حاجة كدا ميكس فظيع
لحد ما مسكت ايدى و قربت من ودانى قالتلى بحبك
قولتلها الليلة دخلتك
ضحكت و دخلت الحمام تستحمى وانا دخلت اخد شاور كدا لحد ما بفتح الرف لقيت فياجرا كانت انتاج ٢٠٢٤ و هى مطلقة من زمان
و متاخد منها حبايتين
فضلت مصدوم ياما نورين او ملك ايا كانت بتكدب عليا ياما هى كانت بتختبرنى
بردو انا مش الجامد اوى انى افضل ١٠ دقايق بلعب فبتاعى و مجبش
رجعته مكانه و استحميت و طلعت قالتلى
نورين :- تشرب او تاكل حاجة انا جعانة
انا :- انا عن نفسى هشرب واكل من صدرك
نورين بضحكة:- هههه هموت 😂
كلمت مطعم كدا طلبت سى فود و رجعت فضلنا فحضن بعض على السرير
نيمتها و فضلت ابوس و الحس فبقها و رقبتها و وطيت على صدرها قلعتها القميص و مسكت بزها بعضعض فحلماتها و هى بتتاوه اوى و بتقولى بحبك كمل متوقفش و بتحضن فيا اوى
نزلت كان فيه اندر على وسطها فضلت اشمشم فيه من برا
ريحة كسها روعة ريحى تولع
ياااه اخير وصلتلك
بوسته من برا الاندر غرقاان
قلعتهولها براحة كدا وانا بتفرج على اجمل كس
و هى من كسوفها سوية قفلت رجلها و هى بتبصلى و مبسوطة
فتحت رجلها براحة و نزلت اشم فيه روعة
مجرد نفسى و هو بيقرب ليها كانت بتتهز من جواها و بينقط
حسيت انها معاشتش حياتها الجنسية خالص ، قولت لازم ابسطها
طلعت لسانى ، متشوق انى ادوس الكس دة لقيتها بتبصلى كدا و بتقولى
نورين :- اااه انت بتعمل اى
انا :- بلعب بالية ، هكون بعمل اى يعنى بدوق القمر دة
نورين :- انا عمر ما طليقى عمل معايا كدا ولا حتى الخول التانى
انا وقفت لحس و بيصلها:- بصى قولنا هننسا بقا جوز الخولات دول
نورين قعدت قدامى :- هنسا كسمهم انا الوقتى معايا ميمو قلبى بس ارتاح شوية عشان جروحك حبسطك انا الاول
نيمتنى على ضهرى و قلعت البنطلون الى كنت لابسة و البوكسر
ف عملت زى اول مرة و داريت على بتاعى
نورين بضحكة:- لا المرا دى هعالج جرج زبك
و نامت على بطنها بقا قدام وشها بدأت تلعب فيه براحة و بعدين حطته فبقها
اووووووف مكنتش متخيل ابدا ان البلوجوب يبقا جامد اوى كدا
لعابها بيسيل على زبى و بقها سخن و بتمص فيه بروعة
طبعا اوقات كانت بسنانها بتعضعض بس طبيعى عشان مجربتش شكلها قبل كدا
لحد ما خلاص قربت اجيبهم ف قولتلها لقيتها قامت مسكاه و موجهاه على وشها و صدرها لحد ما اتغرقوا لبن وقالتلى بحب لبنك و هو على وشى و صدرى هدوقه بعد الاكل
جت تقوم قومت زاققها على السرير على بطنها و فتحت رجليها و نزلت لحس بكسها بغياء
نورين :- اه اااه الهةاححححح متوقفش يحبيبى ايييي هموووت اااه ارحمنى يميمو ااح ااحح اااه اههه اااه بحبك كمل مش قادرة
اااح هجيبهم اااه اااه
قومت قالبها على ضهرها و حطيت بقى عليه لحد ما نطر على بقى كمية غبية ف رجعت لورا قام مغرق جسمى و بتاعى
نورين بتنهج :- اااح ااااه انا مش قادرة دة انا مكنتش عايشة كسم كدا اوووف و بتاخد نفسها زمان الدليفرى جاى
انا بالغريزة الذكورية راجل زبه واقف و قدامه بطل نايمة على ضهرها و فاتحة رجلها و كنت لسة بلحس كسها و غرقان
قولت اضرب على الحديد و هو سخن و اروق عليها
مسكته بتاعى قربته من كسها و هى مغمضة عنيها و فتحت كسها كدا بأيدى ف فتحت عنيها و بصتلى كنت دخلت رأسه
نورين بصويييت سمع البرج كله :- اييييييييي بيوجع يميمو
نيمت عليها و بتاعى راسه فكسها و قربت من ودنها وقولتلها امال لما يدخل كله هتعملى اى
و بدأت بوسطى ادخل اكتر و هى حضنتنى بايديها و بقها جمب ودنى بتتأوه و نفسها مولعنى لحد ما دخل نصه كدا
نورين :- ابوس ايدك انا مش متعودة عليه طلعه
انا بديلها ايدى :- اتفضلى
نورين بدون تفكير:- مواه مواه
انا بطلعه براحة كدا لحد الرأس لسة جوا و هى بدات تاخدةنفسها و ترتاح
حسيت انى او عملت كدا هبقا خول بصراحة معاها قومت قايل كسمها فطيزها و رازعه كله و بدأت انيك فكسها بعنف
نورين فتحت بقها كدا فصمت و بتبصلى من الوجع مش قادرة تنطق
نورين :- اااه اااه ميم..
مكملتش الكلمة كنت حاطط بقها فبقى و عمال ازرع و صوت طرقعة فخادها مخلينى برزع اكتر و بدأت توحوح و تصوت و بقها فبقى قمة المتعة قومت نازل بققى على صدرها بعضعض و بلحس فيه و بقفس فيه و هى مغمضة عنيها و بتقولو
نورين بتدمع :- اايييي بحبك يا ميمو ، نيكنى كمان يقلبى ، افشخ كسى ااااه
مترحمنيش يميمو كمل يحبيبى
اااه ايييي اححح اححح اوووف هموووت ارحمنى بقا و هاتهم اااه
احححححح بحبك بحبك بحبك احححح
ايي هجيبهم هجيبهم هجيبهم
بعد ربع ساعة من الرزع وكنت خلاص قربت اجيبهم لقيتها بتقولى كدا جيت أطلعه علشان اجيبهم على صدرها ولا حاجة لقيتها قفلت عليا برجلها و ضمتنى ليها و حضنتنى جامد كأنها مسكت حرامى و مكلبشة فيه وانا اجيب و هى تجيب ووسط وحوحتها و انا بنهج من التعب لحد لما هديت بس صدرها طالع نازل من النفس وانا نايم عليها
لما بدأ ينام قومت مطلعه و اترميت جمبها نمت و انا و هى روحنا فى النوم ...
نكمل الجزء الى جاى
حلوة كمل
 
حلوة كمل
ينهار ازرق ندوشة ذات نفسها عندى فى القصة
منورة القصة يا قمر الأجزاء الباقية نزلت بس مستنية الموافقة للنشر
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%