رجعت ليكم تاني زي ما انتم عرفين انا محمود و بقا سني ٢٣سنه و مرات عمي ايمان بقت عندها ٤١سنه و بطلة جديده ظهرت و البطلة الجديده دي هتكون جارتي الي ساكنه جنبنا ام سلمي ٣٩سنه ست قادره طويله و سمرا شويه و مش طخينه اوي و وشها نجس و بزازها متوسطه و وسطها مليان شويه و طيزها كبيره و مرفوعه و فخاد مليانه من الاخر شبه الفنانه زينه منصور بس علي نجاسه اكتر يلا ندخل في القصه علي طول
مرات عمي بعد ما اطلقت بعد سنتين اخيرا رجعت تاني و اول ما شفتها سلمنا علي بعض عادي استنيت تاني يوم بفارغ الصبر عشان اطلع ليها شقتها الصبح بدري وهيا قاعده لوحدها رنيت عليها بالتلفون و قولتلها افتحي فتحت واخدتني بالحضن و انا ضمتها عليا و قولتلها وحشتيني اوي و هيا قالتلي وانت كمان وحشتني رحت قولتلها موحشكيش ايام الشقاوه راحت ضحكه و قالتلي مش هينفع هجهز نفسي و الدنيا تهدي خلينا يوم تاني ورحنا حضنين بعض و نزلت
واستنيت يومين وجيه الوقت المناسب وطلعت لمرات عمي و فتحتلي لقيتها لابسه الروب و تحتيه الاندر و الستيانه اخدتها الاوضه ورحت مقلعها الروب و قلعتني التيشرت و البنطلون و فضلنا نحضن و نبوس بعض بشهوه و شراسه و نعض شفايف بعض و نلاعب لسنا ببعض ورحت مقلعها الاندر و الستيانه و رحت فاشخ رجليها علي اخرها ودخلت راس زبي ولسه هدخل نصه قالتلي احاااا لا براحه انا كسي ضاق بقاله سنتين متنكش قولتلها متهدي يمتناكه هوسعهولك ورحت حاشر نصه لقيتها صوتت قالتلي مش قولتلك براحه قولتلها هفشخك يشرموطه و رحت حاشره كله و بقيت ارزع في كسها بعنف و بسرعه قالتلي يلااهوي وحشتني عربجتك يواد قولتلها وانا وحشني كسك و فضلت انيك و ارزع و فضلت ازود لدرجه ان السرير بقا يخبط في الحيطه و يعمل صوت لقيتها بتترعش وجابتهم وانا رحت مطلع زبي الي مليان عسلها و حطيته في بوقها و فضلت تمصه لحد ما جبتهم في بوقها و وشها و دخلنا تحت الدش و استحمينا و نضفت زبي و لبست و نزلت وبعد فتره جتلنا جاره جديد سكنت في البيت الي جنبنا و ديه ام سلمي و بعد فتره مرات عمي ايمان اتصحبت علي ام سلمي (وطبعا الفتره دي كنا انا و مرات عمي شغالين نيك عادي) مهم في مره من المرات الي كنت بطلعها لمرلت عمي قعدنا شويه بعد النيك قالتلي اتصدق يواد ام سلمي الي جنبينا جوزها محبوس و واخد ٣سنين بسبب مراته الوسخه كانت بتطلب انه يجبلها كل فتره حاجات قسط ايشي تلاجه ايشي تكيف ايشي لبس قولتلها احا دي طلعت طماعه قالتلي اه و بعد فتره لقيتهم اخدوا علي بعض اوي بقت ام سلمي تيجي بيتنا عشان تطلع عن مرات عمي و كمان مرات عمي بتروحلها بيتها الي لازق جنبنا بي الظبط مهم مع الوقت بقيت احس ان بهيج علي ام سلمي فا طبعا رحت لمرات عمي قولتلها ان عايز ام سلمي وقولتلها خايف احاول معها قالتلي دي فرفوشه هيا تبان ست قادره بس فرفوشه قولتلها طيب انا عايزها قالتلي طيب قولي اعمل ايه قولتلها حاولي تفتحي معها حوار عن الجنس و السكس وكده قالتلي ماشي و بدأت مرات عمي تكلمها و تبعتلي الشات الي بينهم ولما كانت تيجي لمرات عمي بطلع اسمعهم من ورا الباب المهم قعدنا شويه علي الحال دا و في يوم حصلت المفجأه مرات عمي بعتتلي اسكرينات الشات و قالتلي قول رايك رحت قاري الشات
مرات عمي: بقولك متعرفيش مكان بيعمل ليزر لشعر الجسم
ام سلمي:لا يختي معرفش بس انتي شكلك بتهتمي بنفسك
مرات عمي: اه طبعا اهم حاجه الواحده تبقي نضيفه
ام سلمي: عندك حق انا من ساعت المحروق جوزي ما اتحبس و انا مبقتش اهتم خالص
مرات عمي:لا يحببتي لازمن تهتمي بنفسك حتي لنفسك مش شرط لحد
ام سلمي:طبعا جوزك بدلعيه و يدلعك بقا يبختك
مرات عمي: بلا وكسه دا لازمن ياخد حبايه و مش بيقعد غير عشر دقايق و يترمي جنبي زي العجل
ام سلمي: كل الرجاله كده حتي جوزي لما كان معايا بيبقي زي جوزك
مرات عمي:لا مش كلهم طبعا في رجاله بجد وزي الفل
ام سلمي: اهه لو الاقي راجل واحد بس من الرجاله دي
مرات عمي: دا انتي شكلك حالتك تعبانه علي الاخر ههههه
ام سلمي:اوي يا ايمان بلا واكسه علي الي اسمهم رجاله دول ههههه
مرات عمي:طيب ما جوجل مليان افلام اتفرجي فكي عن نفسك
ام سلمي:قالتلها ياا زهقت من الفرجه كل ليله بتفرج
مرات عمي: طيب يختي سلام عشان اعمل الطفح لجوزي هههههه
و من هنا عرفت ان ام سلمي هايجه و تعبانه و عايزه راجل نهايه الجزء الاول……….
بدايه الجزء الثاني
وهنا بدأ الشغل الي بجد
و في يوم قولت لمرات عمي انتي هتجبيها تقعد معاكي وانا هطلع بحجه ان بسأل علي عمي و هبقي لابس بنطلون خفيف من غير بوكسر و هبقي موقفه قالتلي ماشي مهم مرات عمي كلمت ام سلمي و قالتلها تعالي اقعدي معايا و فعلا راحت جايه مهم استنيت عشر دقايق و طعلت خبط و مرات عمي فتحت
مرات عمي: ازيك يا حماده تعال
انا: لا انا كنت بسال علي عمي لسه مجاش
مرات عمي: اه يحبيبي لسه خش سلم علي طنطك ام سلمي
رحت داخل و **** و انا و مرات عمي لاحظنا امم سلمي بصت علي زبي الواقف مهم قعدت و شربت الشاي و بدأنا نتكلم وانا عيني علي بزاز ام سلمي و فخدها مهم فضلنا نتكلم في اي حاجه و بدأنا نهزر وجيه اعلان في التلفزيون عن الضعف الجنسي للرجال فا مرات عمي قالتنا ينفع لجوزنا المواكيس راحت ام سلمي قالتلها اتلمي الواد قاعد
راحت مرات عمي قالتلها لا مهو عارف كل حاجه و كنت بشتكيله ان عمه مش بيعمل حاجه فا قالتلها بلا خيبه كل الرجاله كده روحت قولتلها لا طبعا في رجاله دكوره بجد راحت ضاحكه قالتلي يسلام ما ماانت هيجي يوم و هتبقي زيهم قولتلها لا طبعا انا راجل اوي و عملت نفسي زعلان
قالتلي متزعلش كده انت سيد الرجاله و طبعا زبي واقف حجر علي جسمها و بعدهها دخلت الحمام و انا قايم بان اكتر راحت مرات عمي قالت لام سلمي الواد حاسه ان بتاعه واقف ام سلمي قالتلها تصدقي انا لاحظت برضوا
وانا سامع دا و علي اخري مهم خلصت و طلعت وبعد كده ام سلمي سمعت حد بينادي عليها راحت قامت وهيا بتمشي طيزها جننتني كانت الجلابيه لازقه في طيزها مبينه الفلقه و طيزها بتميل يمين و شمال مره واحده رحت رايح وراها و هيا راجعه بضهرها بعد ما شافت مين راحت خبطت بطيزها في زبي لقيته حجر وبصت قالتلي اي يواد ده يخربيتك رحت زانقها في الحيطه و قولتلها انا علي اخري ما يلا راحت مرات عمي جايه و قالتلها جربي الواد دا هو الي مريحني و مخليني احس ان ست بجد راحت ضاحكه قالت مش هينفع هنا تعالوا عندي في يوم كده كده هودي البت الحضانه و نبقي براحتنا نهايه الجزء الثاني…….
بدايه الجزء الثالث
اتفقنا اننا هنتجمع في شقه ام سلمي يوم الخميس مهم جيه يوم الخميس و دخلت البيت الاول بتاع ام سلمي وبعديها مرات عمي وطلعنا اخر دور عشان نكون براحتنا و اتجمعنا احنا التلاته و مرات عمي قالتلنا يلا بينا وراحت مرات عمي قالعه و فضلت بالاندر و الستيان و راحت تقلع ام سلمي و اول ما قلعتها الجلابيه و الستيانه شفنا احلي جسم جسم اسمر مشدود بزاز عريانه حلوه اوي حلمات سوده و انا سخنت و رحت قالع كله واول ما ام سلمي شافت زبي اتصدمت لقت عضلات بطن و زب عريض واقف حجر و محلوق هاجت قولتلهم يلا يا شراميط تعالوا مصوه نزله علي ركبتهم و ام سلمي راحت حطها في بوقها و مرات عمي بتمص بضاني احا منظر ابن وسخه لما تروض ستات في سن ال٤٠ وانت لسه في العشرين و تخليهم كلاب تحت رجلك خاضعين فضلوا يمصه و يلعبه لحد ما جبتهم علي وشهم و شعرهم رحت واخد ام سلمي و نيمتها علي ضهرها و مقلعها الاندر و شوفت قدامي كس اسمر منفوخ شفرات كس سوده شعر خفيف و لحم الفخاد الاسمر الي يجنن رحت قولت لمرات عمي اقلعي الاندر و الستيانه و اقعدي بكسك علي وش ام سلمي و فعلا قعدت بكسها و انا فتحت رجل ام سلمي سبعه للاخر بليت زبي و دخلته فكس ام سلمي احاااا علي الاحساس كسها دافي و مظفلط و ضيق و بدأت ام سلمي تنزل بالاهات و مرات عمي بدأت تنزل بالاهات من لحس كسها ورحت ماسك فخاد ام سلمي جامد و مره و احده رحت رزعه لاخره لقيت ام سلمي صوتت و مرات عمي قالتلها مبروك يا شرموطه الواد فتح و وسع كسك تاني و هنا بدأت الدنيا تسخن فضلت ادخل و اطلع وشغال نيك في كس و فخاد ام سلمي و مرات عمي كسها بتلحسه ام سلمي و الاتنين شغلين اهات مرات عمي اااةة اححههحح اححح الحسي يمتناكه و ام سلمي اااااه ااااااه ااااحهحححح كمل نيك نيك متوقفش مرات عمي جابت و ام سلمي ارتعشت تحت زبي و جابت و انا طلعت زبي جبتهم علي بطن ام سلمي و ضهر و طيز مرات عمي مهم خرجته و قولتلهم كل لبوه فيكم تفنس و تنام علي بطنها و تديني طيزها مهم عمله كده و بدأت بي ام سلمي فتحت طيزها لقيتها سمرا و خرمها ناطر لبره و ضيق رحت مدخل صوباعي قالتلي يلااهوي احااا انا مش قادره ردت عليها مرات عمي قالتلها متخفيش يختي هيوسعلك طيزك و رحت حاشر صوبعي كله في طيزها صوتت قولتلها خلاص يكسمك طيزك وسعت و رحت بالل و مدخل زبي الحجر الي علي اخره و فضلت ارزع في طيزها و اضرب فخدها و احفر في خرم طيزها احااا منظر فاجر و باليد التانيه ببعبص طيز مرات عمي و الاتنين شغالين اهااات و صويت
وانا برزع و ببعبص رحت جايبهم في طيز ام سلمي و رحت نايم علي ضهري و قولت لام سلمي تقعد علي زبي و مرات عمي قعدت علي وشي بكسها احاا متعه فشخ ام سلمي شغاله اهاات و تنزل و تطلع علي زبي و شغالع ااههه احححح احهحححح اااه و مرات عمي بلحس كسها و هيا فوقي و بقفش في فخدها الملبن جامد و تقفيش في بزازها و شغاله اهاات اههه احههه ااححح و فرك علي وشي لحد ما جبتهم و انا جبتهم علي كس ام سلمي من بره مرات عمي ايمان تعبت وقعدت فاتحه رجليها و ام سلمي حطت وشها في كس مرات عمي و بدا تلحسلها و تبعبص كسها و ام سلمي مدياني طيزها رحت دافن وشي في طيزها لدرجه مقدرش اتنفس وقعدت اشم و هز الفلقتين و بعدين قمت و رحت مدخل زبي في طيز ام سلمي و فضلت ارزع من ورا و ام سلمي تلحس كس مرات عمي وهيا قاعده كميه اهات و صويت كانت في الشقه انا تقريبا حسين ان الناس سمعت مهم جبنا المره الاخيره و استحمينا وكل حد فينا ضرب طيز التاني ضربه خفيفه و خلص اليوم ……….
مرات عمي بعد ما اطلقت بعد سنتين اخيرا رجعت تاني و اول ما شفتها سلمنا علي بعض عادي استنيت تاني يوم بفارغ الصبر عشان اطلع ليها شقتها الصبح بدري وهيا قاعده لوحدها رنيت عليها بالتلفون و قولتلها افتحي فتحت واخدتني بالحضن و انا ضمتها عليا و قولتلها وحشتيني اوي و هيا قالتلي وانت كمان وحشتني رحت قولتلها موحشكيش ايام الشقاوه راحت ضحكه و قالتلي مش هينفع هجهز نفسي و الدنيا تهدي خلينا يوم تاني ورحنا حضنين بعض و نزلت
واستنيت يومين وجيه الوقت المناسب وطلعت لمرات عمي و فتحتلي لقيتها لابسه الروب و تحتيه الاندر و الستيانه اخدتها الاوضه ورحت مقلعها الروب و قلعتني التيشرت و البنطلون و فضلنا نحضن و نبوس بعض بشهوه و شراسه و نعض شفايف بعض و نلاعب لسنا ببعض ورحت مقلعها الاندر و الستيانه و رحت فاشخ رجليها علي اخرها ودخلت راس زبي ولسه هدخل نصه قالتلي احاااا لا براحه انا كسي ضاق بقاله سنتين متنكش قولتلها متهدي يمتناكه هوسعهولك ورحت حاشر نصه لقيتها صوتت قالتلي مش قولتلك براحه قولتلها هفشخك يشرموطه و رحت حاشره كله و بقيت ارزع في كسها بعنف و بسرعه قالتلي يلااهوي وحشتني عربجتك يواد قولتلها وانا وحشني كسك و فضلت انيك و ارزع و فضلت ازود لدرجه ان السرير بقا يخبط في الحيطه و يعمل صوت لقيتها بتترعش وجابتهم وانا رحت مطلع زبي الي مليان عسلها و حطيته في بوقها و فضلت تمصه لحد ما جبتهم في بوقها و وشها و دخلنا تحت الدش و استحمينا و نضفت زبي و لبست و نزلت وبعد فتره جتلنا جاره جديد سكنت في البيت الي جنبنا و ديه ام سلمي و بعد فتره مرات عمي ايمان اتصحبت علي ام سلمي (وطبعا الفتره دي كنا انا و مرات عمي شغالين نيك عادي) مهم في مره من المرات الي كنت بطلعها لمرلت عمي قعدنا شويه بعد النيك قالتلي اتصدق يواد ام سلمي الي جنبينا جوزها محبوس و واخد ٣سنين بسبب مراته الوسخه كانت بتطلب انه يجبلها كل فتره حاجات قسط ايشي تلاجه ايشي تكيف ايشي لبس قولتلها احا دي طلعت طماعه قالتلي اه و بعد فتره لقيتهم اخدوا علي بعض اوي بقت ام سلمي تيجي بيتنا عشان تطلع عن مرات عمي و كمان مرات عمي بتروحلها بيتها الي لازق جنبنا بي الظبط مهم مع الوقت بقيت احس ان بهيج علي ام سلمي فا طبعا رحت لمرات عمي قولتلها ان عايز ام سلمي وقولتلها خايف احاول معها قالتلي دي فرفوشه هيا تبان ست قادره بس فرفوشه قولتلها طيب انا عايزها قالتلي طيب قولي اعمل ايه قولتلها حاولي تفتحي معها حوار عن الجنس و السكس وكده قالتلي ماشي و بدأت مرات عمي تكلمها و تبعتلي الشات الي بينهم ولما كانت تيجي لمرات عمي بطلع اسمعهم من ورا الباب المهم قعدنا شويه علي الحال دا و في يوم حصلت المفجأه مرات عمي بعتتلي اسكرينات الشات و قالتلي قول رايك رحت قاري الشات
مرات عمي: بقولك متعرفيش مكان بيعمل ليزر لشعر الجسم
ام سلمي:لا يختي معرفش بس انتي شكلك بتهتمي بنفسك
مرات عمي: اه طبعا اهم حاجه الواحده تبقي نضيفه
ام سلمي: عندك حق انا من ساعت المحروق جوزي ما اتحبس و انا مبقتش اهتم خالص
مرات عمي:لا يحببتي لازمن تهتمي بنفسك حتي لنفسك مش شرط لحد
ام سلمي:طبعا جوزك بدلعيه و يدلعك بقا يبختك
مرات عمي: بلا وكسه دا لازمن ياخد حبايه و مش بيقعد غير عشر دقايق و يترمي جنبي زي العجل
ام سلمي: كل الرجاله كده حتي جوزي لما كان معايا بيبقي زي جوزك
مرات عمي:لا مش كلهم طبعا في رجاله بجد وزي الفل
ام سلمي: اهه لو الاقي راجل واحد بس من الرجاله دي
مرات عمي: دا انتي شكلك حالتك تعبانه علي الاخر ههههه
ام سلمي:اوي يا ايمان بلا واكسه علي الي اسمهم رجاله دول ههههه
مرات عمي:طيب ما جوجل مليان افلام اتفرجي فكي عن نفسك
ام سلمي:قالتلها ياا زهقت من الفرجه كل ليله بتفرج
مرات عمي: طيب يختي سلام عشان اعمل الطفح لجوزي هههههه
و من هنا عرفت ان ام سلمي هايجه و تعبانه و عايزه راجل نهايه الجزء الاول……….
بدايه الجزء الثاني
وهنا بدأ الشغل الي بجد
و في يوم قولت لمرات عمي انتي هتجبيها تقعد معاكي وانا هطلع بحجه ان بسأل علي عمي و هبقي لابس بنطلون خفيف من غير بوكسر و هبقي موقفه قالتلي ماشي مهم مرات عمي كلمت ام سلمي و قالتلها تعالي اقعدي معايا و فعلا راحت جايه مهم استنيت عشر دقايق و طعلت خبط و مرات عمي فتحت
مرات عمي: ازيك يا حماده تعال
انا: لا انا كنت بسال علي عمي لسه مجاش
مرات عمي: اه يحبيبي لسه خش سلم علي طنطك ام سلمي
رحت داخل و **** و انا و مرات عمي لاحظنا امم سلمي بصت علي زبي الواقف مهم قعدت و شربت الشاي و بدأنا نتكلم وانا عيني علي بزاز ام سلمي و فخدها مهم فضلنا نتكلم في اي حاجه و بدأنا نهزر وجيه اعلان في التلفزيون عن الضعف الجنسي للرجال فا مرات عمي قالتنا ينفع لجوزنا المواكيس راحت ام سلمي قالتلها اتلمي الواد قاعد
راحت مرات عمي قالتلها لا مهو عارف كل حاجه و كنت بشتكيله ان عمه مش بيعمل حاجه فا قالتلها بلا خيبه كل الرجاله كده روحت قولتلها لا طبعا في رجاله دكوره بجد راحت ضاحكه قالتلي يسلام ما ماانت هيجي يوم و هتبقي زيهم قولتلها لا طبعا انا راجل اوي و عملت نفسي زعلان
قالتلي متزعلش كده انت سيد الرجاله و طبعا زبي واقف حجر علي جسمها و بعدهها دخلت الحمام و انا قايم بان اكتر راحت مرات عمي قالت لام سلمي الواد حاسه ان بتاعه واقف ام سلمي قالتلها تصدقي انا لاحظت برضوا
وانا سامع دا و علي اخري مهم خلصت و طلعت وبعد كده ام سلمي سمعت حد بينادي عليها راحت قامت وهيا بتمشي طيزها جننتني كانت الجلابيه لازقه في طيزها مبينه الفلقه و طيزها بتميل يمين و شمال مره واحده رحت رايح وراها و هيا راجعه بضهرها بعد ما شافت مين راحت خبطت بطيزها في زبي لقيته حجر وبصت قالتلي اي يواد ده يخربيتك رحت زانقها في الحيطه و قولتلها انا علي اخري ما يلا راحت مرات عمي جايه و قالتلها جربي الواد دا هو الي مريحني و مخليني احس ان ست بجد راحت ضاحكه قالت مش هينفع هنا تعالوا عندي في يوم كده كده هودي البت الحضانه و نبقي براحتنا نهايه الجزء الثاني…….
بدايه الجزء الثالث
اتفقنا اننا هنتجمع في شقه ام سلمي يوم الخميس مهم جيه يوم الخميس و دخلت البيت الاول بتاع ام سلمي وبعديها مرات عمي وطلعنا اخر دور عشان نكون براحتنا و اتجمعنا احنا التلاته و مرات عمي قالتلنا يلا بينا وراحت مرات عمي قالعه و فضلت بالاندر و الستيان و راحت تقلع ام سلمي و اول ما قلعتها الجلابيه و الستيانه شفنا احلي جسم جسم اسمر مشدود بزاز عريانه حلوه اوي حلمات سوده و انا سخنت و رحت قالع كله واول ما ام سلمي شافت زبي اتصدمت لقت عضلات بطن و زب عريض واقف حجر و محلوق هاجت قولتلهم يلا يا شراميط تعالوا مصوه نزله علي ركبتهم و ام سلمي راحت حطها في بوقها و مرات عمي بتمص بضاني احا منظر ابن وسخه لما تروض ستات في سن ال٤٠ وانت لسه في العشرين و تخليهم كلاب تحت رجلك خاضعين فضلوا يمصه و يلعبه لحد ما جبتهم علي وشهم و شعرهم رحت واخد ام سلمي و نيمتها علي ضهرها و مقلعها الاندر و شوفت قدامي كس اسمر منفوخ شفرات كس سوده شعر خفيف و لحم الفخاد الاسمر الي يجنن رحت قولت لمرات عمي اقلعي الاندر و الستيانه و اقعدي بكسك علي وش ام سلمي و فعلا قعدت بكسها و انا فتحت رجل ام سلمي سبعه للاخر بليت زبي و دخلته فكس ام سلمي احاااا علي الاحساس كسها دافي و مظفلط و ضيق و بدأت ام سلمي تنزل بالاهات و مرات عمي بدأت تنزل بالاهات من لحس كسها ورحت ماسك فخاد ام سلمي جامد و مره و احده رحت رزعه لاخره لقيت ام سلمي صوتت و مرات عمي قالتلها مبروك يا شرموطه الواد فتح و وسع كسك تاني و هنا بدأت الدنيا تسخن فضلت ادخل و اطلع وشغال نيك في كس و فخاد ام سلمي و مرات عمي كسها بتلحسه ام سلمي و الاتنين شغلين اهات مرات عمي اااةة اححههحح اححح الحسي يمتناكه و ام سلمي اااااه ااااااه ااااحهحححح كمل نيك نيك متوقفش مرات عمي جابت و ام سلمي ارتعشت تحت زبي و جابت و انا طلعت زبي جبتهم علي بطن ام سلمي و ضهر و طيز مرات عمي مهم خرجته و قولتلهم كل لبوه فيكم تفنس و تنام علي بطنها و تديني طيزها مهم عمله كده و بدأت بي ام سلمي فتحت طيزها لقيتها سمرا و خرمها ناطر لبره و ضيق رحت مدخل صوباعي قالتلي يلااهوي احااا انا مش قادره ردت عليها مرات عمي قالتلها متخفيش يختي هيوسعلك طيزك و رحت حاشر صوبعي كله في طيزها صوتت قولتلها خلاص يكسمك طيزك وسعت و رحت بالل و مدخل زبي الحجر الي علي اخره و فضلت ارزع في طيزها و اضرب فخدها و احفر في خرم طيزها احااا منظر فاجر و باليد التانيه ببعبص طيز مرات عمي و الاتنين شغالين اهااات و صويت
وانا برزع و ببعبص رحت جايبهم في طيز ام سلمي و رحت نايم علي ضهري و قولت لام سلمي تقعد علي زبي و مرات عمي قعدت علي وشي بكسها احاا متعه فشخ ام سلمي شغاله اهاات و تنزل و تطلع علي زبي و شغالع ااههه احححح احهحححح اااه و مرات عمي بلحس كسها و هيا فوقي و بقفش في فخدها الملبن جامد و تقفيش في بزازها و شغاله اهاات اههه احههه ااححح و فرك علي وشي لحد ما جبتهم و انا جبتهم علي كس ام سلمي من بره مرات عمي ايمان تعبت وقعدت فاتحه رجليها و ام سلمي حطت وشها في كس مرات عمي و بدا تلحسلها و تبعبص كسها و ام سلمي مدياني طيزها رحت دافن وشي في طيزها لدرجه مقدرش اتنفس وقعدت اشم و هز الفلقتين و بعدين قمت و رحت مدخل زبي في طيز ام سلمي و فضلت ارزع من ورا و ام سلمي تلحس كس مرات عمي وهيا قاعده كميه اهات و صويت كانت في الشقه انا تقريبا حسين ان الناس سمعت مهم جبنا المره الاخيره و استحمينا وكل حد فينا ضرب طيز التاني ضربه خفيفه و خلص اليوم ……….