NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

واقعية انا وجارتي الكيرف ( المشاهدين 4)

النبع

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
21 ديسمبر 2025
المشاركات
30
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
42
نقاط
125
انا اول مره اكتب قصه ف شجعوني ولو غلط في حاجه ما تهاجمنيش القصه واقعيه ووحصلت معايا نبدا ...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انا اسمي عز عندي 26.حاليا وديما بحب الجنس
وليا تجارب وكده اسمها ريتان وعندها20.حاليا )نخش على القصه كان عندي 19.سنه كنت في الشارع عندنا لقيت ناس بيشترو البيت جبنا وتفرجو عليه ودنيا تمام وحصل اتفاق وخدو البيت اخر الشهر فصول البيت على طول لقيت عزال جي من الناس التانيه فا قلت أسعدهم علشان انا من صغري بحب اخدم الناس ومحبوب في منطقتي فا المهم رحت أسعدهم وطلعت العفش وتلاجه ودنيا تمام ونا قاعد على المسطبى لقيت حد بيديني كبايه عصير ببص كده للي بيدهاني لقيت قمر واقف قدامي وبيقولي افضل تعبناك معانا ونا قلت ولا تعب ولا حاجه انتو تقمرو بس لقتها شكرتني وقلتلي مش عارفه اقولك ايه كان سعتها عندها 17سنه مهتمتش ليها اوي هي شكلها معجبه بيا وعماله تبص عليا وغير كده مفيش حد غيري سعدهم من المنطقه غيري انا وأسواق وبوها
ونا بشرب من العصير كل شويا اشوفها بتبصلي جامد من تحت لتحت وتضحك كده عايزه تتعرف عليا بس علشان أهلها وعماله تقولي خد عصير تاني انتا تعبت بقولها لا تقولي علشان خاطري واخد منها تاني وهي بتتديني المراضي لقتها حركت أيدها على أيدي كده وبصتلي انا ضحكت على الي هي بتعملو قولت عيله بس العيله دي تحس انها سابقا سنها بكتيررررر اوي المهم ضحكت على عملتوا كده في سري أبوها ندا عليها ودخلت وقالت معلش بابا بيندا عليها اروح اشوفو ونا قلتلها اتفضلي فا ونا خلصت الكبايه رايح ادهلهم ودخلت الحوش انده لقيت حد كرباج بيطلعلي وطلعت اختها مليانه كده وجسمها بجووور فضلت متنح كده وببص عليها وخدت الكبايه ونا فضلت واقف ابص ل طزها كانت مرسومه بنت الايه انا واقف بصت وراها لقتني لسا واقف هي ابتسمت كده وعرفت انا فاضل واقف لي قالتلي خش تعالى اتفضل قولتلها شكرا انتو عايزين حاجه تاني فضلت تشكرني ونا وهي بنكلم اختها نزلت وحنا بنكلم
لفين ريتان بتبص اختها كده راحت اختها مشيت لقتها كده مقموصه قولت بقا امشي انا علشان كفايه عليا كده
ونا ماشي بتقولي خليك قولت في حاجه عيزني فيها قالت ايوه كلم ماما لقيت امها امها مش حلوه زي بناتهم
المهم امهم جتلي شكرتني ولقتها كده عايزه تتديني فلوس وبلعافيه هي حطتهم في جيبي بي العافيه ونا حلفت مش هاخد حاجه رحت خد الفلوس من جيبي وحطتهم في جيب ريتان ومسكت اديها كده وعيني في عينيها وقلت خليهم معاكي يعسل انتا يمسكر هي سمعت كده وعماله تمسك أيدي وكنها عايزه بوسه ورحت قولت انا ماشي عيزين حاجه رنو عليا وطبعا مدي رقمي لمها قالو الف شكر رحت بيتي خد دش وروقت على حالي ووبص في البلكونه لقيت ريتان بتنشر الغسيل ببص عليها كده ووبص على الغسيل اي هو في كلتات ولا لا
فا المهم هي عماله تبص وتبتسم في وشي ومبسوطه اني شورتلها وكده هي خلصت وفضلت واقفه وحطه اديها على خدها وبصه ليا وبتبتسم كده امها ندهت عليها وراحت كده اديتني لاف كده لي اديها على الهوه وقالت باي ونا ابتسمت ونا واقف لقيت اختها لبسه وخارجه رحت ببص عليها وقلت لازم اشقطها البت مكنه كان عندها 20. ونا عايز اكلمها وكده في يوم ونا ماشي وراها بعيد عن المنطقة لقتها بتكلم واحد بس واحد معرفه وكده قلت يخساره رجعت كان بليل ونا راجع ريتان كانت قعده على المسطبى وعماله تبصلي وتبتسم رحت ابتسمت لها هي فرحت ونا معدي من قدمها قالت ورحمت *****وبركاته ونا ضحكت كده مهي عيزاني اكلمها بي اي طريقه رحت عكسها قولت غريبه القمر مش فوق وبيرد عليا السلام ضحكت كده ونا قولت هجيلك يقمر.وتعدي الايام لقتني حاجه بتشدني ليها وساعات ببقا مبسوط ونا بكلمها كده سعات قولت لنفسي اي يعز دي بت 17 احا في أي يبني وقولت مخرجش خالص ولا
وحاول مشفهاش وفعلا يومين كنت بستخبه 😂 علشان
مشفهاش وتنساني فا المهم صحيت الصبح ودا مش عوادي رحت شربت مايه وببص من البلكونه كده لقتها واقفه واول ملمحتني كده فرحت اوي وعملتلي قلب بي اديها وشفتها كانت بطعيط بس مبسوطه لما شفتني ونا ابتسمت لها ورحت بستها بي ايدي كده قولت روحي نامي قالت لا انا قعده وطبعا بنشاور بي ادينا علشان الجيران المهم اتحيلت عليها علشان تخس وفعلا سمعت كلامي بس قالت لازم اشوفك النهرضه قولت اانش****
وبعد كده رحت على السرير عمال افكر في أي ملها البت دي يعز وتفكير يودي ويجيب في حاجه قلتلي طب متربيها وحاجه تاني قالت بلاش احسن المهم رحت قبلتها زي هي عايزه في الحوش عندها رحت قلتلها اي الي مخليكي صاحيه الصبح بدري كده قلتلي كنت عيزاك انا منمتش اصلا وكنت عماله ابص عليك ونتا وكنتش موجود وقتلها حقق عليا مكنتش في البيت كنت عند صحابي وبايت هناك المهم قلتلي انتا مرطبت قلتلها لا مفيش حد حبني يستاهل اديلو قلبي لقتها كده ابتسمت وهي حطه أيدها كده وره ضهرها ونا اطول منها وهي عماله تبصلي ونا ابص في عنها وهي عماله تتحرك كده بجسمها وعماله تبص رحت قربت منها اكتر قلتلي ممكن بوسه رحت ببسها من خدها هي راحت بستني من شفيفي وعملت نفسها مكسوفه ونا حبيت دا اوي ونا من تجاربي عرفت انها حبتني وعرفت عايزه اي رحت كده ببسها ورحت حضنها وهي مسكتني وحضتني جامد اوي
وهي عماله تبوس فيا ومبسوطه لقيت حد بينده عليها راحت سبتني بسرعه قالت بابا رحت سيبها وقالت امسح بقك بسرعه رحت مسحت ومشيت جري على البيت وطبعا البوم الي بعدو كان عندي في الحوش وجبتلي هديه معها وبسط بيها اوي الموضوع تطور بقا بقت ونا بحضنها زبي يقف وتمسكو وتقول واقف اوي ونا امسك صدرها, صدرها دا جامد وكبير كده ونا شغال فوق وتحت وصورنا بعضينا وحنا بنبوس بعض ودنيا تمام الموضوع تطور قوي بنا وفي يوم رنت عليا قلتلي تعلى البيت عندي ونا من لهفتي ظبط نفسي ورحت امنت على المكان وحد قاطع عليا ولا لا رحت دخلت جوه طلعت الشقه معاها وختها في حضني وبوس ودعك وتمسك بتاعي قلتلي اقلع اعايزه اشوفو قلت اصبري لما نخس على السرير خدني جوه وهي من هيجنها رحت اترمت على السرير رحت عليها ووبوس فيها قلعتها ملط بوبوس بززها كان جمال اوي ورحت الحس كسها ومص في وهي ماسكه راسي وتشد على كسها جامد جابت على وشي رحت مطلع بتاعي وقلعت خالص راحت مسكت بتاعي بص ولحس ونا ايدي على كسها بلعب في اكتر من عشر دقايق بتمص ونا قولت كفايه عايز ادخلوا بقا قالت يلا انتا هيجتني وسخنه اوي يلا رحت قلتلها هاتي كريم قالت لي قولتها علشان انتي بنت ونا مش عايز فتحك قالت يلا مليش دعوه افتحني ببص على الكوميدينو لقيت كريم مرطب قولت نامي على وشك وهي نفزت دا ونا بصباعي بحط على خرم طزها وبتاعي رحت بصباعي كده هي مش مستحمله حطيت صباعين وفضلت شويا لحد هسيت الوجع رحت حاطط بتاعي مستحملتش الرأس ونا ايدي بتلعب في كسها علشان يخش في طزها كويس ونا بدخل هي عماله تتوجع لحد مشفت طزها بتتشق قدامي ونزل نقطه ددمم كده بسيطه رحت مدخل النص وسبتو شويا وعمال ادعك في كسها وقلها بحبك بموت فيكي وهي تقول انا بعشقك انتا جوزي وحبيبي ونا مش هحب حد غيرك انتا عشقي ونا هجت كده رحت مدخلو كلو هي عماله تتوجع مع الوقت الدخول والخروج محستش وجع بقا حسه بي لزه ونا بنيك فيها وعملنا كذه وضع اكتر من تلت ساعه بنيك في خرم طزها وهي جابت 3مرات رحت مش قادر بقا قولت هجبهم هجبهم يلبوتي يقلبي قتلي هتهم في أي حته قولت اجبهم على صدرك الجااامد دا قالت ماشي هي اتعدلت رحت جيبهم على صدرها بعد مخلصنا لقيت نفسي عوقت عندها اوي اكتر من 3سعات عندها بوس واحضان ونكتها وعملنا مع بعض فديوهات ونا بنكها وفيديوهات رومنسيه كده وحب ونا مشيت ودنيا تمام وهي بتكلمني قلتلي مدخلتش زبك في كسي لي قولتلها علشان بنت قلتلي انا بحبك وعيزاك المره الجايه تدخلوا قولت هبقا اشوف الحوار دا ونا عمال افكر هيبقا في مشكله يعز بلاش ونا قلت الي يحصل يحصل بقا تاني يوم رنت عليا الساعه 6الصبح وهي اكيد لوحدها علشان بابا وماما راحو الشغل واختها راحت المدرسه انا بقا دخلت اول مدخلت لقيت لبس لبسها يلهوي قميص نوم قصير قوي مبين بززها وحملتها ختها في حضني ورحت شيلها وببوس في شفيفها ونا طالع الشقه رمتها على السرير قلعتني التشرت ولبنطلون بلبكسر راحت مسكت بتاعي مص ولهفه كده وحشني اوي ونا قلبت على ضهري كده عملنا وضع69 وهي عماله تمص في زبي ونا عمال الحس في كسها ..كسها منضفها جامد جابت مرتين على وشي قالت كفايه كده مش قادره يلا دخلو ونا بفكر ادخلوا ولا لا
وهي بتقول يلا متخفش ونا مش عارف هي زي الفرسه قدامي على السرير ووشها وشكلها مهيجني ونا خلاص قررت اني ادخلو ونا علشان ادخلوا سمعنا صوت حد بيفتح الباب.......
هشوف التفاعل اي ولو عجبتكو هنزل اجزاء تانيه . تعليقاتكم الجميله دي اول مره ليا وشكرا
 
انا اول مره اكتب قصه ف شجعوني ولو غلط في حاجه ما تهاجمنيش القصه واقعيه ووحصلت معايا نبدا ...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انا اسمي عز عندي 26.حاليا وديما بحب الجنس
وليا تجارب وكده اسمها ريتان وعندها20.حاليا )نخش على القصه كان عندي 19.سنه كنت في الشارع عندنا لقيت ناس بيشترو البيت جبنا وتفرجو عليه ودنيا تمام وحصل اتفاق وخدو البيت اخر الشهر فصول البيت على طول لقيت عزال جي من الناس التانيه فا قلت أسعدهم علشان انا من صغري بحب اخدم الناس ومحبوب في منطقتي فا المهم رحت أسعدهم وطلعت العفش وتلاجه ودنيا تمام ونا قاعد على المسطبى لقيت حد بيديني كبايه عصير ببص كده للي بيدهاني لقيت قمر واقف قدامي وبيقولي افضل تعبناك معانا ونا قلت ولا تعب ولا حاجه انتو تقمرو بس لقتها شكرتني وقلتلي مش عارفه اقولك ايه كان سعتها عندها 17سنه مهتمتش ليها اوي هي شكلها معجبه بيا وعماله تبص عليا وغير كده مفيش حد غيري سعدهم من المنطقه غيري انا وأسواق وبوها
ونا بشرب من العصير كل شويا اشوفها بتبصلي جامد من تحت لتحت وتضحك كده عايزه تتعرف عليا بس علشان أهلها وعماله تقولي خد عصير تاني انتا تعبت بقولها لا تقولي علشان خاطري واخد منها تاني وهي بتتديني المراضي لقتها حركت أيدها على أيدي كده وبصتلي انا ضحكت على الي هي بتعملو قولت عيله بس العيله دي تحس انها سابقا سنها بكتيررررر اوي المهم ضحكت على عملتوا كده في سري أبوها ندا عليها ودخلت وقالت معلش بابا بيندا عليها اروح اشوفو ونا قلتلها اتفضلي فا ونا خلصت الكبايه رايح ادهلهم ودخلت الحوش انده لقيت حد كرباج بيطلعلي وطلعت اختها مليانه كده وجسمها بجووور فضلت متنح كده وببص عليها وخدت الكبايه ونا فضلت واقف ابص ل طزها كانت مرسومه بنت الايه انا واقف بصت وراها لقتني لسا واقف هي ابتسمت كده وعرفت انا فاضل واقف لي قالتلي خش تعالى اتفضل قولتلها شكرا انتو عايزين حاجه تاني فضلت تشكرني ونا وهي بنكلم اختها نزلت وحنا بنكلم
لفين ريتان بتبص اختها كده راحت اختها مشيت لقتها كده مقموصه قولت بقا امشي انا علشان كفايه عليا كده
ونا ماشي بتقولي خليك قولت في حاجه عيزني فيها قالت ايوه كلم ماما لقيت امها امها مش حلوه زي بناتهم
المهم امهم جتلي شكرتني ولقتها كده عايزه تتديني فلوس وبلعافيه هي حطتهم في جيبي بي العافيه ونا حلفت مش هاخد حاجه رحت خد الفلوس من جيبي وحطتهم في جيب ريتان ومسكت اديها كده وعيني في عينيها وقلت خليهم معاكي يعسل انتا يمسكر هي سمعت كده وعماله تمسك أيدي وكنها عايزه بوسه ورحت قولت انا ماشي عيزين حاجه رنو عليا وطبعا مدي رقمي لمها قالو الف شكر رحت بيتي خد دش وروقت على حالي ووبص في البلكونه لقيت ريتان بتنشر الغسيل ببص عليها كده ووبص على الغسيل اي هو في كلتات ولا لا
فا المهم هي عماله تبص وتبتسم في وشي ومبسوطه اني شورتلها وكده هي خلصت وفضلت واقفه وحطه اديها على خدها وبصه ليا وبتبتسم كده امها ندهت عليها وراحت كده اديتني لاف كده لي اديها على الهوه وقالت باي ونا ابتسمت ونا واقف لقيت اختها لبسه وخارجه رحت ببص عليها وقلت لازم اشقطها البت مكنه كان عندها 20. ونا عايز اكلمها وكده في يوم ونا ماشي وراها بعيد عن المنطقة لقتها بتكلم واحد بس واحد معرفه وكده قلت يخساره رجعت كان بليل ونا راجع ريتان كانت قعده على المسطبى وعماله تبصلي وتبتسم رحت ابتسمت لها هي فرحت ونا معدي من قدمها قالت ورحمت *****وبركاته ونا ضحكت كده مهي عيزاني اكلمها بي اي طريقه رحت عكسها قولت غريبه القمر مش فوق وبيرد عليا السلام ضحكت كده ونا قولت هجيلك يقمر.وتعدي الايام لقتني حاجه بتشدني ليها وساعات ببقا مبسوط ونا بكلمها كده سعات قولت لنفسي اي يعز دي بت 17 احا في أي يبني وقولت مخرجش خالص ولا
وحاول مشفهاش وفعلا يومين كنت بستخبه 😂 علشان
مشفهاش وتنساني فا المهم صحيت الصبح ودا مش عوادي رحت شربت مايه وببص من البلكونه كده لقتها واقفه واول ملمحتني كده فرحت اوي وعملتلي قلب بي اديها وشفتها كانت بطعيط بس مبسوطه لما شفتني ونا ابتسمت لها ورحت بستها بي ايدي كده قولت روحي نامي قالت لا انا قعده وطبعا بنشاور بي ادينا علشان الجيران المهم اتحيلت عليها علشان تخس وفعلا سمعت كلامي بس قالت لازم اشوفك النهرضه قولت اانش****
وبعد كده رحت على السرير عمال افكر في أي ملها البت دي يعز وتفكير يودي ويجيب في حاجه قلتلي طب متربيها وحاجه تاني قالت بلاش احسن المهم رحت قبلتها زي هي عايزه في الحوش عندها رحت قلتلها اي الي مخليكي صاحيه الصبح بدري كده قلتلي كنت عيزاك انا منمتش اصلا وكنت عماله ابص عليك ونتا وكنتش موجود وقتلها حقق عليا مكنتش في البيت كنت عند صحابي وبايت هناك المهم قلتلي انتا مرطبت قلتلها لا مفيش حد حبني يستاهل اديلو قلبي لقتها كده ابتسمت وهي حطه أيدها كده وره ضهرها ونا اطول منها وهي عماله تبصلي ونا ابص في عنها وهي عماله تتحرك كده بجسمها وعماله تبص رحت قربت منها اكتر قلتلي ممكن بوسه رحت ببسها من خدها هي راحت بستني من شفيفي وعملت نفسها مكسوفه ونا حبيت دا اوي ونا من تجاربي عرفت انها حبتني وعرفت عايزه اي رحت كده ببسها ورحت حضنها وهي مسكتني وحضتني جامد اوي
وهي عماله تبوس فيا ومبسوطه لقيت حد بينده عليها راحت سبتني بسرعه قالت بابا رحت سيبها وقالت امسح بقك بسرعه رحت مسحت ومشيت جري على البيت وطبعا البوم الي بعدو كان عندي في الحوش وجبتلي هديه معها وبسط بيها اوي الموضوع تطور بقا بقت ونا بحضنها زبي يقف وتمسكو وتقول واقف اوي ونا امسك صدرها, صدرها دا جامد وكبير كده ونا شغال فوق وتحت وصورنا بعضينا وحنا بنبوس بعض ودنيا تمام الموضوع تطور قوي بنا وفي يوم رنت عليا قلتلي تعلى البيت عندي ونا من لهفتي ظبط نفسي ورحت امنت على المكان وحد قاطع عليا ولا لا رحت دخلت جوه طلعت الشقه معاها وختها في حضني وبوس ودعك وتمسك بتاعي قلتلي اقلع اعايزه اشوفو قلت اصبري لما نخس على السرير خدني جوه وهي من هيجنها رحت اترمت على السرير رحت عليها ووبوس فيها قلعتها ملط بوبوس بززها كان جمال اوي ورحت الحس كسها ومص في وهي ماسكه راسي وتشد على كسها جامد جابت على وشي رحت مطلع بتاعي وقلعت خالص راحت مسكت بتاعي بص ولحس ونا ايدي على كسها بلعب في اكتر من عشر دقايق بتمص ونا قولت كفايه عايز ادخلوا بقا قالت يلا انتا هيجتني وسخنه اوي يلا رحت قلتلها هاتي كريم قالت لي قولتها علشان انتي بنت ونا مش عايز فتحك قالت يلا مليش دعوه افتحني ببص على الكوميدينو لقيت كريم مرطب قولت نامي على وشك وهي نفزت دا ونا بصباعي بحط على خرم طزها وبتاعي رحت بصباعي كده هي مش مستحمله حطيت صباعين وفضلت شويا لحد هسيت الوجع رحت حاطط بتاعي مستحملتش الرأس ونا ايدي بتلعب في كسها علشان يخش في طزها كويس ونا بدخل هي عماله تتوجع لحد مشفت طزها بتتشق قدامي ونزل نقطه ددمم كده بسيطه رحت مدخل النص وسبتو شويا وعمال ادعك في كسها وقلها بحبك بموت فيكي وهي تقول انا بعشقك انتا جوزي وحبيبي ونا مش هحب حد غيرك انتا عشقي ونا هجت كده رحت مدخلو كلو هي عماله تتوجع مع الوقت الدخول والخروج محستش وجع بقا حسه بي لزه ونا بنيك فيها وعملنا كذه وضع اكتر من تلت ساعه بنيك في خرم طزها وهي جابت 3مرات رحت مش قادر بقا قولت هجبهم هجبهم يلبوتي يقلبي قتلي هتهم في أي حته قولت اجبهم على صدرك الجااامد دا قالت ماشي هي اتعدلت رحت جيبهم على صدرها بعد مخلصنا لقيت نفسي عوقت عندها اوي اكتر من 3سعات عندها بوس واحضان ونكتها وعملنا مع بعض فديوهات ونا بنكها وفيديوهات رومنسيه كده وحب ونا مشيت ودنيا تمام وهي بتكلمني قلتلي مدخلتش زبك في كسي لي قولتلها علشان بنت قلتلي انا بحبك وعيزاك المره الجايه تدخلوا قولت هبقا اشوف الحوار دا ونا عمال افكر هيبقا في مشكله يعز بلاش ونا قلت الي يحصل يحصل بقا تاني يوم رنت عليا الساعه 6الصبح وهي اكيد لوحدها علشان بابا وماما راحو الشغل واختها راحت المدرسه انا بقا دخلت اول مدخلت لقيت لبس لبسها يلهوي قميص نوم قصير قوي مبين بززها وحملتها ختها في حضني ورحت شيلها وببوس في شفيفها ونا طالع الشقه رمتها على السرير قلعتني التشرت ولبنطلون بلبكسر راحت مسكت بتاعي مص ولهفه كده وحشني اوي ونا قلبت على ضهري كده عملنا وضع69 وهي عماله تمص في زبي ونا عمال الحس في كسها ..كسها منضفها جامد جابت مرتين على وشي قالت كفايه كده مش قادره يلا دخلو ونا بفكر ادخلوا ولا لا
وهي بتقول يلا متخفش ونا مش عارف هي زي الفرسه قدامي على السرير ووشها وشكلها مهيجني ونا خلاص قررت اني ادخلو ونا علشان ادخلوا سمعنا صوت حد بيفتح الباب.......
هشوف التفاعل اي ولو عجبتكو هنزل اجزاء تانيه . تعليقاتكم الجميله دي اول مره ليا وشكرا
جميله ي صديقي ف انتظار الجديد
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا اول مره اكتب قصه ف شجعوني ولو غلط في حاجه ما تهاجمنيش القصه واقعيه ووحصلت معايا نبدا ...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انا اسمي عز عندي 26.حاليا وديما بحب الجنس
وليا تجارب وكده اسمها ريتان وعندها20.حاليا )نخش على القصه كان عندي 19.سنه كنت في الشارع عندنا لقيت ناس بيشترو البيت جبنا وتفرجو عليه ودنيا تمام وحصل اتفاق وخدو البيت اخر الشهر فصول البيت على طول لقيت عزال جي من الناس التانيه فا قلت أسعدهم علشان انا من صغري بحب اخدم الناس ومحبوب في منطقتي فا المهم رحت أسعدهم وطلعت العفش وتلاجه ودنيا تمام ونا قاعد على المسطبى لقيت حد بيديني كبايه عصير ببص كده للي بيدهاني لقيت قمر واقف قدامي وبيقولي افضل تعبناك معانا ونا قلت ولا تعب ولا حاجه انتو تقمرو بس لقتها شكرتني وقلتلي مش عارفه اقولك ايه كان سعتها عندها 17سنه مهتمتش ليها اوي هي شكلها معجبه بيا وعماله تبص عليا وغير كده مفيش حد غيري سعدهم من المنطقه غيري انا وأسواق وبوها
ونا بشرب من العصير كل شويا اشوفها بتبصلي جامد من تحت لتحت وتضحك كده عايزه تتعرف عليا بس علشان أهلها وعماله تقولي خد عصير تاني انتا تعبت بقولها لا تقولي علشان خاطري واخد منها تاني وهي بتتديني المراضي لقتها حركت أيدها على أيدي كده وبصتلي انا ضحكت على الي هي بتعملو قولت عيله بس العيله دي تحس انها سابقا سنها بكتيررررر اوي المهم ضحكت على عملتوا كده في سري أبوها ندا عليها ودخلت وقالت معلش بابا بيندا عليها اروح اشوفو ونا قلتلها اتفضلي فا ونا خلصت الكبايه رايح ادهلهم ودخلت الحوش انده لقيت حد كرباج بيطلعلي وطلعت اختها مليانه كده وجسمها بجووور فضلت متنح كده وببص عليها وخدت الكبايه ونا فضلت واقف ابص ل طزها كانت مرسومه بنت الايه انا واقف بصت وراها لقتني لسا واقف هي ابتسمت كده وعرفت انا فاضل واقف لي قالتلي خش تعالى اتفضل قولتلها شكرا انتو عايزين حاجه تاني فضلت تشكرني ونا وهي بنكلم اختها نزلت وحنا بنكلم
لفين ريتان بتبص اختها كده راحت اختها مشيت لقتها كده مقموصه قولت بقا امشي انا علشان كفايه عليا كده
ونا ماشي بتقولي خليك قولت في حاجه عيزني فيها قالت ايوه كلم ماما لقيت امها امها مش حلوه زي بناتهم
المهم امهم جتلي شكرتني ولقتها كده عايزه تتديني فلوس وبلعافيه هي حطتهم في جيبي بي العافيه ونا حلفت مش هاخد حاجه رحت خد الفلوس من جيبي وحطتهم في جيب ريتان ومسكت اديها كده وعيني في عينيها وقلت خليهم معاكي يعسل انتا يمسكر هي سمعت كده وعماله تمسك أيدي وكنها عايزه بوسه ورحت قولت انا ماشي عيزين حاجه رنو عليا وطبعا مدي رقمي لمها قالو الف شكر رحت بيتي خد دش وروقت على حالي ووبص في البلكونه لقيت ريتان بتنشر الغسيل ببص عليها كده ووبص على الغسيل اي هو في كلتات ولا لا
فا المهم هي عماله تبص وتبتسم في وشي ومبسوطه اني شورتلها وكده هي خلصت وفضلت واقفه وحطه اديها على خدها وبصه ليا وبتبتسم كده امها ندهت عليها وراحت كده اديتني لاف كده لي اديها على الهوه وقالت باي ونا ابتسمت ونا واقف لقيت اختها لبسه وخارجه رحت ببص عليها وقلت لازم اشقطها البت مكنه كان عندها 20. ونا عايز اكلمها وكده في يوم ونا ماشي وراها بعيد عن المنطقة لقتها بتكلم واحد بس واحد معرفه وكده قلت يخساره رجعت كان بليل ونا راجع ريتان كانت قعده على المسطبى وعماله تبصلي وتبتسم رحت ابتسمت لها هي فرحت ونا معدي من قدمها قالت ورحمت *****وبركاته ونا ضحكت كده مهي عيزاني اكلمها بي اي طريقه رحت عكسها قولت غريبه القمر مش فوق وبيرد عليا السلام ضحكت كده ونا قولت هجيلك يقمر.وتعدي الايام لقتني حاجه بتشدني ليها وساعات ببقا مبسوط ونا بكلمها كده سعات قولت لنفسي اي يعز دي بت 17 احا في أي يبني وقولت مخرجش خالص ولا
وحاول مشفهاش وفعلا يومين كنت بستخبه 😂 علشان
مشفهاش وتنساني فا المهم صحيت الصبح ودا مش عوادي رحت شربت مايه وببص من البلكونه كده لقتها واقفه واول ملمحتني كده فرحت اوي وعملتلي قلب بي اديها وشفتها كانت بطعيط بس مبسوطه لما شفتني ونا ابتسمت لها ورحت بستها بي ايدي كده قولت روحي نامي قالت لا انا قعده وطبعا بنشاور بي ادينا علشان الجيران المهم اتحيلت عليها علشان تخس وفعلا سمعت كلامي بس قالت لازم اشوفك النهرضه قولت اانش****
وبعد كده رحت على السرير عمال افكر في أي ملها البت دي يعز وتفكير يودي ويجيب في حاجه قلتلي طب متربيها وحاجه تاني قالت بلاش احسن المهم رحت قبلتها زي هي عايزه في الحوش عندها رحت قلتلها اي الي مخليكي صاحيه الصبح بدري كده قلتلي كنت عيزاك انا منمتش اصلا وكنت عماله ابص عليك ونتا وكنتش موجود وقتلها حقق عليا مكنتش في البيت كنت عند صحابي وبايت هناك المهم قلتلي انتا مرطبت قلتلها لا مفيش حد حبني يستاهل اديلو قلبي لقتها كده ابتسمت وهي حطه أيدها كده وره ضهرها ونا اطول منها وهي عماله تبصلي ونا ابص في عنها وهي عماله تتحرك كده بجسمها وعماله تبص رحت قربت منها اكتر قلتلي ممكن بوسه رحت ببسها من خدها هي راحت بستني من شفيفي وعملت نفسها مكسوفه ونا حبيت دا اوي ونا من تجاربي عرفت انها حبتني وعرفت عايزه اي رحت كده ببسها ورحت حضنها وهي مسكتني وحضتني جامد اوي
وهي عماله تبوس فيا ومبسوطه لقيت حد بينده عليها راحت سبتني بسرعه قالت بابا رحت سيبها وقالت امسح بقك بسرعه رحت مسحت ومشيت جري على البيت وطبعا البوم الي بعدو كان عندي في الحوش وجبتلي هديه معها وبسط بيها اوي الموضوع تطور بقا بقت ونا بحضنها زبي يقف وتمسكو وتقول واقف اوي ونا امسك صدرها, صدرها دا جامد وكبير كده ونا شغال فوق وتحت وصورنا بعضينا وحنا بنبوس بعض ودنيا تمام الموضوع تطور قوي بنا وفي يوم رنت عليا قلتلي تعلى البيت عندي ونا من لهفتي ظبط نفسي ورحت امنت على المكان وحد قاطع عليا ولا لا رحت دخلت جوه طلعت الشقه معاها وختها في حضني وبوس ودعك وتمسك بتاعي قلتلي اقلع اعايزه اشوفو قلت اصبري لما نخس على السرير خدني جوه وهي من هيجنها رحت اترمت على السرير رحت عليها ووبوس فيها قلعتها ملط بوبوس بززها كان جمال اوي ورحت الحس كسها ومص في وهي ماسكه راسي وتشد على كسها جامد جابت على وشي رحت مطلع بتاعي وقلعت خالص راحت مسكت بتاعي بص ولحس ونا ايدي على كسها بلعب في اكتر من عشر دقايق بتمص ونا قولت كفايه عايز ادخلوا بقا قالت يلا انتا هيجتني وسخنه اوي يلا رحت قلتلها هاتي كريم قالت لي قولتها علشان انتي بنت ونا مش عايز فتحك قالت يلا مليش دعوه افتحني ببص على الكوميدينو لقيت كريم مرطب قولت نامي على وشك وهي نفزت دا ونا بصباعي بحط على خرم طزها وبتاعي رحت بصباعي كده هي مش مستحمله حطيت صباعين وفضلت شويا لحد هسيت الوجع رحت حاطط بتاعي مستحملتش الرأس ونا ايدي بتلعب في كسها علشان يخش في طزها كويس ونا بدخل هي عماله تتوجع لحد مشفت طزها بتتشق قدامي ونزل نقطه ددمم كده بسيطه رحت مدخل النص وسبتو شويا وعمال ادعك في كسها وقلها بحبك بموت فيكي وهي تقول انا بعشقك انتا جوزي وحبيبي ونا مش هحب حد غيرك انتا عشقي ونا هجت كده رحت مدخلو كلو هي عماله تتوجع مع الوقت الدخول والخروج محستش وجع بقا حسه بي لزه ونا بنيك فيها وعملنا كذه وضع اكتر من تلت ساعه بنيك في خرم طزها وهي جابت 3مرات رحت مش قادر بقا قولت هجبهم هجبهم يلبوتي يقلبي قتلي هتهم في أي حته قولت اجبهم على صدرك الجااامد دا قالت ماشي هي اتعدلت رحت جيبهم على صدرها بعد مخلصنا لقيت نفسي عوقت عندها اوي اكتر من 3سعات عندها بوس واحضان ونكتها وعملنا مع بعض فديوهات ونا بنكها وفيديوهات رومنسيه كده وحب ونا مشيت ودنيا تمام وهي بتكلمني قلتلي مدخلتش زبك في كسي لي قولتلها علشان بنت قلتلي انا بحبك وعيزاك المره الجايه تدخلوا قولت هبقا اشوف الحوار دا ونا عمال افكر هيبقا في مشكله يعز بلاش ونا قلت الي يحصل يحصل بقا تاني يوم رنت عليا الساعه 6الصبح وهي اكيد لوحدها علشان بابا وماما راحو الشغل واختها راحت المدرسه انا بقا دخلت اول مدخلت لقيت لبس لبسها يلهوي قميص نوم قصير قوي مبين بززها وحملتها ختها في حضني ورحت شيلها وببوس في شفيفها ونا طالع الشقه رمتها على السرير قلعتني التشرت ولبنطلون بلبكسر راحت مسكت بتاعي مص ولهفه كده وحشني اوي ونا قلبت على ضهري كده عملنا وضع69 وهي عماله تمص في زبي ونا عمال الحس في كسها ..كسها منضفها جامد جابت مرتين على وشي قالت كفايه كده مش قادره يلا دخلو ونا بفكر ادخلوا ولا لا
وهي بتقول يلا متخفش ونا مش عارف هي زي الفرسه قدامي على السرير ووشها وشكلها مهيجني ونا خلاص قررت اني ادخلو ونا علشان ادخلوا سمعنا صوت حد بيفتح الباب.......
هشوف التفاعل اي ولو عجبتكو هنزل اجزاء تانيه . تعليقاتكم الجميله دي اول مره ليا وشكرا
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر بالجزء الجديد
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%