NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة انا وابن عمي واخته والعبد ــ حتى الجزء الثالث ــ 30/10/25

الدكر الأسود

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
28 أكتوبر 2025
المشاركات
9
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
28
نقاط
115
‌انا احمد عمري 25 سنة القصة بدأت من واحنا
صغيرين كنا بنروح نلعب برة البيت في الجنينة بتاعتنا اللي وسط الغيطان العاب مرحلة الابتدائي مجرد استغماية وعسكر وحرامية ،ابن عمي حازم اللي اكبر مني بخمس سنين وصاحبته دينا كان بدأوا ياخدوا جنب ويتأخروا جوه الجنينة بس احنا مكانش في دماغنا اي حاجة ،في يوم جه حازم و دينا وقالولي احنا عايزنك تلعب معانا لعبة أحلي من كل الولاد فوافقت بس قالولي اوعي تقول لاي حد من العيال التانيين ولا الكبار واحنا هنلاعبك معانا وهنجبلك لعب وشيبسي وايسكريم ،ففرحت جدا وقالولي من بكرة هنبدأ ،رحت الصبح خرجت بدري قابلتني دينا وقالت ادخل الجنينة واقفل وراك ،رحت لقيت ابن عمي مستنيها واخته ناريمان معاه كمان ،عرفت بعدين ان بنت عمي دخلت عليهم وهما بيلعبوا عريس وعروسة وانها فضلت تعيط وحلفت تقول لاهلها بس اقنعوها وجابولها لعب واقنعوها تلعب معاهم ،وعشان يريحوا دماغهم منها قرروا يجبولها عريس الي هو انا ،طبعا انا مكنتش عارف حاجة بس لقيت حازم ودينا قالواهنعمل زي الافلام كل واحد هياخد عروسته ويبوسها و وروني كام فيلم كان فيهم مشاهد فرح وبوس ،حازم خد دينا وبدأ يحضنها ويبوسها وقالي شوف بنعمل ايه واعمل مع عروستك زينا ،فضلت ابوس زيهم شوية حازم قال كل عريس ياخد عروسته ويدخل اوضة ،قلتلهم هنعمل ايه بعد كدا قالوا كمل بوس ودردش معاها فضلت ابوس في ناريمان بنت عمي الي كانت من صغرها قمر بشعرها الطويل الناعم وعنيها الملونة وفضلنا نكرر دا كل شوية نتقابل ونلعب نفس اللعبة لحد ما شوية شوية بقيناش ندخل الاوض وبقينا نلعب قدام بعض ونبوس ونحضن وكنا بنقلد الحيوانات في وضع الدوجي بس بدون نيك ،مرت السنين وجات دينا في يوم قالت احنا كبرنا خلاص ولازم نبطل لعب ،انا كنت حبيت الوضع فرفضت لكن هما صمموا وانا كنت شاكك هيكملوا من ورانا ،ففضلت متابع الجنينة بس مكملوش بعد سنين كبرنا وبقي خروج البنات من البيت تحت قيود وصعب حتي مجرد الكلام مع بنت عمي كان صعب ،لكن في مرة حصل ان عمي راح مع بنته يعملوا حاجة في الجنينة وبعدين سابها ومشي وقالي ربع ساعة وراجع ،بنت عمي جات تتكلم معايا وقالت فاكر لما كنا بنلعب هنا زمان وفضلت تفكرني باللعب الجنسية وازاي كنا بنلعب والمواقف اللي حصلت فانا افتكرت ان هي نفسها دا يحصل فقلتلها ايه رايك نلعب شوية علي ما عمي يجي ،لكن هي فضلت تزعق وتشتم واحنا كنا صغيرين وقتها وانت افتكرت ايه ،فضلت ابص عليها وعلي صدرها اللي اتملا وبقي هيفرتك هدومها ،فقالت لو عايز تلعب تاتي كلم بابا ،فقلتها هشوف والدنيا ،واتا عارف انا ابويا وابوها رافضين اننا نتجوز اصلا ،جه في بالي حازم ودينا وفكرت هل ممكن لسه علاقتهم حلوة زي زمان لكن كان صعب اعرف ،بعد سنة من حواري مع بنت عمي ورفض ابوها جوازنا كنت في الجنينة سمعت صوت اهات وصراخ دخلت لقيت حازم راكب دينا وشغال رزع فيها فتحت الموبايل وصورتهم من غير ما يلاحظوا دخلت فجأة وصرخت فيهك بتعملوا ايه يا اوساخ حازم اتخض والبنت فضلت تعيط استر عليا وحازم حاول ياخد التلفون انا رفضت وقلتلهم لازم افضحكم واوديكم في داهية فضلوا يتحايلوا عليا وحازم يقلي انا بحبها وهخطبها ،وخلاها لبست ومشت وهي بتعيط ،حازم فضل يهدي فيا وشوف عايز اعمل ايه وانا اعمله ،وقالي انه الموضوع كان خلص من زمان وانهم رجعوا قريب وانه بينيكها من طيزها بس وانه فعلا ناوي يتجوزها ،فقلتله يعني ترضي حد ينيك اختك في طيزها ،قالي لو عارفك هتجوزها وماله ،قلتله ما انت عارف ابوك رافض قالي انا هعمل اللي عليا ،لقيت الجو فك قلت لحازم علي قصة مع اخته وازاي عرضت عليها تلعب وشتمتني ،توقعت ردة فعله هتكون عنيفة او هيشتم شوية واقله اومال ليه ترضاها علي بنات الناس ،لكن هو قالي ببساطة لو لعبت بس متفتحهاش عشان لو ابويا رفض نعرف نجوزها ،قلتله هي رفضت اصلا قال ممكن بس خايفة لو نفسك فيها هجبهالك ونلعب كلنا مع بعض بس بشرط تنيك خلفي لو هتنيك ،قلتله هموت عليها قالي خلاص سبلي الموضوع دا ،قلتله هتقلها ازاي قالي ملكش دعوة بس تمسح الفيديو قلتله اول ما تجبها هحذفه واخليك تتاكد وتفتش التلفون ،عدي فترة وابن عمي اختفي خالص من حياتي قلت اكيد كان كلام ساعة الزنقة ومينفعش اهدد ابن عمي ودينا مهما كان بنت وجارتنا حذفت الفيديو يومين بالظبط لقيت ابن عمي بيتصل احمد فينك قلتله في البيت قالي طيب تعالي الجنينة البطل بتاعك مستنيك ،قلتله بطل مين قالي اختي وقفل ،رحت جري علي الجنينة لقيت بنت عمي زي القمر وحاطة مكياج كامل ودينا كمان ،خدت حازم علي جنب قلتله بالنسبة للفيديو انا حذفته ليكون اجبرتهم قالي لا مجبتلهاش سيرة الفيديو قلتها احمد هيموت عليك تعالي نلعب لحد ما نقنع بابا يجوزكم ،يالا قدامك اهي قطعها جريت علي بنت عمي اول حاجة مسكت صدرها بقلها صدرك كبر قوي يا ناريمان قالت عشان ارضع ولادك يا حبيبي ببص ورايا لقيت حازم نازل تقطيع في شفايف دينا ،قلتله حازم هو اخرنا بوس ولا ندوس قال انت حر في مراتك بس ابعد عن الكس كنت بقفش في صدر ناريمان وانا مبهور ومش مصدق وعمال امسك في دراعاتها وشعرها كان مش مصدق انها معايا حضنتها جامد ونزلت مص في شفايفها وخدودها والحس لسانها ،سالتها هنعمل ايه قالت انا مراتك وتحت امرك بس شوف اخويا اتفق معاك علي ايه ،قلتها وانا موافق قالت طيب يلا يا حبيبي اركبني واعمل فيا كل الي انت عايزه ،الكلمة دي هيجتني قمت ماسك القميص علي صدرها هقطعه فقالت لا لا هروح بأيه وخلعته هي مسكت السنتيان قطعته ورميته ونزلت مص في صدرها وحازم كان بيخلع دينا هدومها وصوت طرقعة ايديه علي طيزها مسمع في الاوضة كلها شاورت لناريمان تركع علي رجليها وهي كانت بالمناسبة مطيعة جدا جبت حبل ولفيته علي رقبتها وشاورتلها تبدأ تمص بدأت تمص وانا اضربها بالاقلام علي وشها وامسكها من شعرها وانيك في بقها جامد وهي بتبص في عنيا بعنيها الملونة و هي تشررق وانا بعاكسها واقلها القمر دا ايه دا انتي بقيتي لبوة وهي تقولي انا لبوتك وشرموطتك يا احمد قلتلها طلعي لسانك يا قحبة قالت حاضر يا فحلي وطلعت لسانها ضربتها علي وشها طلعي اكتر يا لبوة وافتحي بقك ،طلعت لسانها علي الاخر فضلت اضرب بظبري علي لسانها شوية وبعدين بدأت انيك في بقها اكتر دينا جنبنا كانت بتمص لحازم طلبت من ناريمان تمسك صدرها وتضمه علي بعضه دخلت ظبري بين بزازها وهي بدأت تدعك في ظبري ببزازها ،ابن عمي بص لدينا وقالها اعملي زي اختي دينا طلعت ظبره من بقها وبدأت تدعكه ببزازها،ناريمان فضلت تقلي أحمد نيكني يا أحمد اهتك عرضي قلتها فاكرة يا علقة لما قلتلك من سنة تعالي نلعب قلت عمري ما ادوس علي شرف ابويا ،ضحكت بكسوف وقالت اهتك عرض ابويا هو كمان. مسكت ناريمان من شعرها ونزلتها علي الارض دوجي وسحبتها من شعرها ورايا زي الفرسة جيت في حتة قدام ابن عمي وخلتها تنفس ونزلت طرقعة علي طيزها وابن عمي بيقلي بالراحة علي اختي يا احمد بالراحة علي البنت ناريمان ضحكت وقالتله ملكش دعوة انا مراته وهو حر مسكت الحبل الي في رقبتها بايد وشعرها بيد شعر ناريمان كان ناعم زي الحرير ومديها انوثة ونعومية ،ركبت عليها وشديتها من شعرها وهي في منتهي الخضوع ببص ورايا لقيت دينا بتمص لحازم بس هو مركز معانا اكتر بيبص علي اخته وعنيه هتطلع ،شدتها من شعرها اكتر والحبل بتاع رقبتها في ايدي وقلتلها جاهزة عشان انيكك قالت ايوه يا حبيبي جاهزالك عشان تعشرني وتحبلني وتملاني بلبنك قلتلها انت ايه قالت انا نتايتك ومراتك وخدامتك وايه كمان قالت ولبوتك وشرموطتك والقحبة اللي تحت رجلك ،بس دخله بقي شدت شعرها اكتر وتفيت علي خدها وقلتلها انا اللي احدد يا لبوة انت تتعشري وانت ساكتة قالت حاضر يا دكري قلتلها عايزه ولد ولا بنت قالت عايزه ولد شبه باباه بس اللي تشوفه ،دخلت راس ظبري في طيظها وبدات اضغط شوية وهي بتصرخ اه اه بالراحة يا حبيبي وبدأت احاول ادخل اكتر وهي بتصرخ وبتطلع لسانها وتوحوح واحنا سرحانين لقيت حازم ودينا سابوا بعض وبيتفرجوا علينا شاورت لناريمان توطي علي الارض اكتر وتحط راسها علي البلاط وحطيت رجلي علي وشها في وضع head stompوبدأت ارزع في طيزها وهي بتقولي نيكني عشرني حبلني عايزه ابنك جوه بطني شاورت لناريمان تبص لفوق وتفتح بقها فتفيت لها جواه وهي بلعت التفة ، فجأة لقيت شلال لبن ضرب من ظبري جوه طيز ناريمان ،دينا بقت بتبص علي لبني وهي سايل من خرم طيز ناريمان نظرات كلها شهوة وتبص علي حازم فحازم هز دماغه بمعني انه موافق فدينا جريت نزلت ورا ناريمان علي ايديها ورجليها وبقت تلحس لبني اللي بيسيل من خرم طيز ناريمان وناريمان بتحزق عشان اللبن يطلع دينا لفت وتفت اللبن جوه بق ناريمان وفضلوا يبدلوا اللبن في بقهم وبعدين ناريمان بلعته وجريت علي البوكسر بتاعي فضلت تلحس فيه وتقول ريحته كلها رجولة وفحولة بينما حازم كان بيضرب عشرة في بق دينا، اتفقنا نكرر الموضوع دا كل شوية ونتجمع كلنا


اخر اليوم ابن عمي جالي البيت وفضل يدردش معايا كان مهموم شوية بيقولي معرفش ليه استمعت اكتر وانا بشوفك بتنيك ناريمان اكتر من وانا بنيك دينا وفي الاخر جبتهم في بقها بسرعة مكانش ليا مزاج اكمل نيك ،فضلت اشرحله عن الميول الجنسية وانها عادي بتختلف وان هو بس ممكن يميل انه يبقي ديوث وانا مش غريب عنك وعن اختك فهو قالي انا مصدوم اني بقيت كدا قلتله لا مبقتش دي ميولك بس انت اكتشفتها في الايام الي بعدها لقيت حازم بيفضل اكتر يسيب دينا ويجبلي اخته انيكها قدامه الموضوع اتطور وبقي يجبها ويقلي اتفضل اختي عشرها وبقي يتفرج علينا ويطلب اوضاع معينة فيها أهانة وخضوع اكتر لاخته واني اشتم فيها قدامه واربطها من رقبتها واجرها زي الكلبة


الجزء التاني مع العبد:​



مع الأيام انا بدأت احس ان جوازي من ناريمان بعيد وهي كانت بتقول انها نفسها تجوز برة العيلة وانا كمان بدأت احاول ارتبط بس مش عشان هي سلمت نفسها ليا وكدا ،لا حسيت اني مش مرتاح لجو العيلة وحابب اغير و لحسن الحظ الموضوع بدأ من ناريمان نفسها قالت بصراحة انا عايزه اتجوز حد برة العيلة ويا ريت برة المحافظة فقلتها وانا كمان وفهمت حازم دا وقلتها هنكمل متعتنا لحد ما نرتبط ،في يوم بتكلم مع حازم وقلتله تقبل ناريمان تتناك من حد تاني قالي مش عارف بس بستمتع لما تناك من حد قدامي قلتله ايه رأيك تجرب زب أسود في طيز ناريمان قالي وهنجيب منين قلتله العبد ،العبد دا حد من عيلة عندنا جدهم كان عبد وعيلة ضعيفة ولحد الان متعودين يخدموا في الافراح والجنايز ورغم ان العبودية خلصت الا ان الناس بتعاملهم باحتقار وممنوع يتجوزوا بنات الا عبيد زيهم وبالذان بنات عيلتي اللي بتمنع بناتها يجوزا من عيلة تاني ،حازم قالي لا مش للدرجة دي قلتله بالعكس هتحس بمتعة اكتر ان اختك بتتهان وتذل من حد اقل منها لمجرد انه عنده زب وبيقهرها بفحولته حازم فضل متردد وانا ازن عليه في الاخر قال ناريمان مش هتوافق والولد هتجيبه ازاي قلتله ملكش دعوة انا هقنعها والولد عليا ،كلمت ناريمان قلتلها طالما غرضك المتعة ما تجربي ظبر اسمر قالت لا طبعغ ترضي العبد يركب سته قلتلها بالعكس هتحسي بمتعة اكبر ان حد.اقل منك يركبك لمجرد انه دكر وانت نتايه ، بس ممكن يفضحنا قلتلها ههدده ولو حتي اتكلم هنقول كداب وهيتقتل ،فضلت مترددة فترة وبعدين قلتلها نشوف دينا كمان دينا قالت لو وافق حازم انا هوافق بس بعد ناريمان فاتفقنا خدت العربية ورحت للعبد قلتله عايزك جه جري بيقلي امرني يا احمد بيه قلتله عندي شغلانة ومحتاجك ركب العربية اتصلت علي حازم ابن عمي قلتله حضر المكنة وفي الطريق سالت الولد انت حابب تنيك قال اه يا بيه مين ممكن يرفض قلتله طيب معايا مزة وعايزك تظبطها بس لو الكلام خرج برانا هيبقي فيه كلام تاني دخلنا الجنينة كانت ناريمان مفنسة وحازم ودينا قاعدين جنبها ،الواد اتصدم وقالي ايه دا يا بيه مينفعش كدا قلتله ليه انت مش راجل قالي ايوه بس دي مهما كان ستي قلتله فيه دكر يقلي لنتاية سته انت معندكش زب قال عندي يا بيه بس لمراتي وللعبيد اللي زي احنا ممنوع نتجوز منكم قلتله ومين جايب سيرة جواز ان هتركبها من ورا وتطلع من هنا تنسي انك شفتنا ،يلا اطلع عليها انت دلووقتي سيدها وهي لبوتك وجاريتك ،تردد شوية فشخطت فيه يالا ،خلع هدومه وانا وحازم ودينا عملنا حلقة حوالين ناريمان وهي مفنسة الولد خلع لباسه وطلع ظبره يطلع ٢١ سم وعريض دينا شافته وعنيها برقت الولد ركب علي طيز ناريمان وبدأ يدخله يدوب دخل راسه ناريمان بدأت تصرخ وتنهج شاورت لدينا تمصه عشان يتزحلق ،قلتله امسك شعرها وشده واخشن كدا واشتمها وخليك عنيف متخافش ،ناريمان قلتله ايوه دلوقتي انا نتايتك وخدامتك طالما ركبتني يبقي تذلني تحت ظبرك وتسيطر عليا الواد مسك شعرها وبدأ يرزع جامد وهي مطلعة لسانها وبتوحوح وتنهج وتقوله حبلني عشرني انت جوزي ودكري والفحل بتاعي ظبرك وصل لحد معدتي اخرقني اهتك شرفي وعرضي وشرف عيلتي وهو بيشتم فيها يا لبوة يا قحبة يا علقة خدي في طيزك وهي بتقله ارزع يا سيدي عشر مراتك ولبوتك انا نتايتك يا دكري ،دينا قالتها هتولدي ولد اسود زي دكرك ناريمان من وسط الام شعرها المشدود لفوق لدرجة دماغها قربت تلمس ضهرها ضحكت وقالت ايوه اسود زي باباه انت مش شايفه ظبره قرب يدخل علي معدتي انا عايزاه بس ياخد ظبر باباه وانا مامته مش عايزه ياخد بياضي حتي..

يتبع الجزء الثالث:​


العبد كان بيضرب بكف ايده الضخم علي طيز ناريمان المربربة الكبيرة ورغم ان طيظهاعريضة وكبيرة الا ان ايد العبد السودا العملاقة كانت بتغطيها كلها ،خلاص العبد وناريمان بقوا في دنيا تانية ومش حاسين بينا ومنظر طيزه السودا راكبه وبتطلع وتنزل فوق طيزها الابيض من اللبن وهو بيرزع فيها وصوت اللحم بيخبط في بعض وطرقعة ايده علي طيزها واهاتها مالين الدنيا كلها وناريمان بتقله عشرني يا سيدي املا بطني بلبنك وهو بيمد ايده يقفش في حلمات صدرها الابيض ،دينا بقت تقول بقي معقول الدكتورة ناريمان الهانم ست البنات يركبها عبد اسود وتقوله يا سيدي دا مين كان يصدق دا اللي اعيان البلد والمهندسين كانوا يتمنوا منها نظرة بس وكله بيقلها يا هانم ،ناريمان قالتلها ظبر فحلي يخلي اي بنت تبقي خدامة تحت رجله ،ابن عمي كان قاعد بس حسيته مضايق شوية قلتله بقلك ايه فك كدا احنا جايين ننبسط ونفك عن نفسنا وكدا كدا هو بينيك في طيزها يعني شرفها محفوظوبرة الاوضة دي محدش يعرف حاجة فكها كدا وعيش ،الحياة بتتعاش مرة واحدة ،سمع كلامي وهدي وبدأ يفك سوسته البنطلون وطلع بتاعه وفضل يدعك فيه وهو بيتفرج علي العبد بيقطع في لحم اخته ،دينا قربت منه وحاولت تبلع ظبره في بقها بس هو بعدها وقلها هتفرج وبعدين انيكك ،فكرت اخد دينا انيكها بس قلت خلي دا بعدين لما ابن عمي يبتدي يفك ،قلت لابن عمي يقعد علي الكنبة وقلت للعبد يمسك ناريمان من شعرها وياخدها علي الكنبة وخلاها تفنس علي الكنبة وتحط راسها علي رجل اخوها ويركبها ويدوس برجله علي وشها ،العبد شد ناريمان من شعرها وعمل زي ما قلتله ابن عمي كان مذهول واخته مفنسه وراسها علي رجله والعبد ركب طيزها ورجله علي راسها ونزل فيها رزع وكان المنظر قمة الاثارة لدرجة دينا بدات تلعب في كسها العبد بدأ يزوم وبعدين جاب لبنه كله جوه طيز ناريمان ونزل جابها من شعرها علي الارض خلاها تركع قدامه وتنضف ظبره بلسانها وبعدين طرطر علي شعرها ووشها وهي مسكت ايده فضلت تبوس فيها ،ابن عمي قام جاب لبنه في بق دينا وانا جبتهم في بق ناريمان وبعدين البنات حضنوا بعض وفضلوا يبوسوا بعض ويبدلوا اللبن من بقهم..

KPQEVvS.md.jpg

الجزء الرابع​

بعد ما العبد مشي ووصلته لحد بيته وقلتله اوعي حد يعرف انك جيت اصلا قالي لساني يتقطع يا بيه ادته فلوس وسالته محتاج حاجة ومشيت ،رحت البيت دخلت التلاجة اجيب عشا ورجعت لقيت تلات رنات علي التلفون من ابن عمي ،كلمته قالي اختي جالها عريس وابويا وافق !!قلتله بسرعة كدا !!قالي هو كان قال لابويا من فترة وابويا سأل عنه ولما هي عرفت انه عايش برة وافقت علي طول ،وللأسف مش هتعرف تيجي تاني قلتله مفيش مشكلة سلم عليها وباركلها وانا هاجي واباركلكم ،بعد يومين اتجمعنا انا وحازم ودينا وكنت مخنوق دينا بتقلي احمد انت كنت بتحب ناريمان قلتها انتو الاتنين صحابي وهي بنت عمي وكان في الاول نفسي نتجوز بس محصلش نصيب فزعلان طبعا انها هتسبنا وزعلان كمان ان مش هلاقي بنت انيكها ،قالت طيب ما تجوز قلتلها انت عارفه بابا رافض نهائي قبل الجامعة ،حاولت اشوف حازم علي دينا فرميت كلمة بقلها بس لو حازم يسمحلي شوية المفروض دلوقتي تبقي بالنص بينا ،حازم رفض وقالي لا طبعا قلتله يعني اختك عادي ودينا لأ قااي اختي تخص راجل تاني لكن دينا هتبقي مراتي وخلاص بعد فرح اختي هنتجوز ،دينا فكرت شوية وقالت ايه رأيك هجبلك بنوتة صاحبتي تعوضك عن ناريمان قلتلها مين دي من البلد ،قالت لا بنت زميلتي في طب وزي القمر ،قلتها بس مشوار بعيد هتقنع اهلها ازاي ،قالت هي مقيمة في الجامعة وتروح كل اسبوع فسهل تقنع اهلها انها في الجامعة ونبقي نجبلها المحاضرات لان هي دحيحة شوية ،قلتلها بس ان كنت حابب جو اننا مع بعض وبنتفرج دي هتقلك لازم لوحدنا وفي العربية قالت لا احنا البنات بنتكلم مع بعض زيكم وانا حكتلها حاجات بس من غير اسماء فهجبها وهي بتحب الزب الاسمر فهتحبك فاكر زمان كنا نتنمر علي لونك دلوقتي بقيت مرغوب ،قالتها ماشي حاولي ولو عجبتني وعد هتجوزها بعد الجامعة ،فقالت وانا عارفاك راجل وكلمتك سيف ،استني بس الدراسة تبدأ علشان لو وافقت تيجي اعرف اجبها وانا هبتدي اتكلم معاها من دلوقتي ،بعد الدراسة بدأت باسبوع اتصلت دينا وقالت أحمد البنت هتيجي معايا جهز المكان بس هي هتيجي كام مرة زيارة عادية لحد ما تاخد علي الجو اسبوع كدا ولا حاجة ،رحت خدت ابن عمي ورحنا الجنينة الباب خبط ابن عمي فتح ودخلت دينا ومعاها بنت زي القمر بيضة وشعرها مايل للاصفر وعنيها ملونة وعليها طيز اوووووف وصدر باين رغم لبسها الواسع والاجمل انها خجولة وكيوت ودا بيدي للبنت انوثة اكتر ,وطولهت حلو ومناسب بتاعي وقف جوه البنطلون وكنت هايج علي الاخر دينا سلمت علي حازم الاول وقالت للبنت دا حازم خطيبي وجات عليا أحمد دي دكتورة مريم صاحبتي ،مريم دا أحمد صاحبي وابن عم حازم وبلهجة خبيثة كدا قالتها وهيبقي دكرك لو وافقتي ،مريم سلمت عليا واوو ايدها طرية وناعمة اوي وقالت بصوت واطي وكسوف "علي راسي" ،عنيا مش عايزه تنزل من عليها ومش عايز اسيب ايدها دينا ضربتني في صدري وسحبت مريم من ايدها وقالت هدي نفسك استني البنت تاخد واجبها الاول انا داخلة اعملها قهوة علي السريع اتفضلي يا مريومة وانت يا حازم خلي بالك من التور الهايج دا ،دينا دخلت بسرعة عملت القهوة ورجعت مريم طول الوقت لحد ما دينا جات متكلمتش وكانت باصة في الارض ومكسوفة دينا قعدت جنبها وبتقلي ما تكلم يا ابني الدكتورة ،قلتها ازيك يا لبوة ،دينا شهقت وضربت علي صدرها وقالت أحمممممد قلتلها فيه ايه قالت عيب كدا مالك مش كدا ،ببص علي مريم لقيت وشها احمر ومكسوفة بس مش باين عليها الزعل بالعكس مبسوطة ومبتسمة ،دينا قالت مش قلنا قعدة تعارف لحد ما تاخدوا علي بعض يمكن هي مش موافقة يمكن ما بتحبش الشتيمة زي ناريمان ،قلتلها خلاص معلش ديناقالتلها معلش يا مريم هو كدا دايما هايج ،قلتها حد يشوف البنوتة القمر دي وميهجش مريم وشها احمر خالص وبقت باصة في الارض ومش عارفه تتكلم ،دينا قالتها بصي من الاول الواد دا عامل زي التور الهايج وعنيف جدا وجسمه زي ما انت شايفه اد ضرفة الباب ففكري براحتك لانك قد العصفورة وممكن يفرتكك ،مريم سكتت ومتكلمتش وانا كنت ببص عليها وهايج جدا دينا فضلت تتدردش معاها في امور الدراسة وجوزاها بحازم وانها هتفرجها الجنينة والبلد لقيت مريم كل شوية تبص عليا من غير ما حد يلاحظ وتبتسم بخجل وترجع تبص في الارض تعمدت اخلي ظبري يبان في البنطلون ولاحظت بصاتها المدارية ليه تغيب وتخطف بصة ،فجأة دينا قطعت كلامها وقالتها بصوت بقلك ايه يا مريم لو مرتاحة لاحمد بلاش نستني وننطه عليك دلوقتي ،مريم اتكسفت وحطت ايدها علي بقها بكسوف دينا قالتلها براحتك قولي اه او لا،اتا كنت في قمة الهياج وانا بشوف دينا بتتفاوض معاها علي اني اركبها ولا لأ ،مريم همست بصوتها اللي كله أنوثة وهدوء موافقة انا وقفت وبقيت زي المجنون دينا زعقت فيا قالت خليك مكانك ،مريم قبل ما تتسرعي الواد دا عنيف زي ما قلتلك وحجمه كبير عليكي ،مريم بكسوف قالت هسد متقلقيش هتعامل ،دينا قالت خلاص يا عم اتفضل ،قبل ما تكمل كنت نطيت بكل هياج الدينا بقيت فوق مريم لدرجة دينا جريت ووقفت جنب حازم وانا نازل تقطيع في شفايف مريم وخدودها وصدرها عايز اقطع هدومها مفيش وقت نقلع بقها حلو اوي وصغنن بس انا هايج وعايز انيك لدرجة بدأ جسمي يعمل حركات النيك وهي لسه مخلعتش وانا بارك عليها زي الاسد فوق فريسته قطعت التيشرت علي صدرها وبدأت اعض في حلماتها وارضع فيهم وهي نايمة بجنبهغ مش عارفه تنام كويس تحتي من هياجي عليها وانا بنهج من الشهوة وعايز ادخله فيها باي شكل ،دينا رجعت وهي حازم وفضلت تقلي بالراحة يا ابتي بالراحة شيل يا حازم التور دا استني يا ابني نقلها هدومها وشدت التيشرت من عليها وفضلت تقولي قوم شوية نخلعها بس انا كنت هايج وبعض في حلمات مريم وامص في شفايفها زي المجنون،دينا شدت مريم من وسطها من تحتي ويدوب نزلت الجيبة سنة لتحت وشوية شدتها تاني نزلت السلب ببص علي طيز مريييم اووف عايز الحسها وابوسها واعضها بس مفيش وقت دخلت بتاعي فيها وعدلتها في وضع الدوجي وبدأت احشر راسه ومريم تصوت دينا ضحكت وحركت شفايفها هو دا اللي هتسدي دا لسه مدخلش راسه وجريت دخلت جوه جابت زيت وفضلت فضي علي بتاعي وانا بحاول ادخله زي المجنون مريم اه اووف بيوجع بيوجع دينا بتقلها انت لسه شفتي حاجة ما قلتلك شدت بتاعي من فتحة طيز مريم اللي كان دخلت راسه وتفت جواها وحطت زيت وحطت بتاعي تاني وقالت حاول تدخله دي اول مرة وجات قدان مسكت شعر دينا فكته وادتهوني في ايدي شدته عليا وبدأت ادخل بتاعي ومريم بتصرخ اه بيوجع بيوجع مش قادرة دينا قالتها معلس بس اول مرة قالتها اول مرة ايه انت جايبالي حمار يركبني دا زبه قد رجلي ،دخلته للاخر فجأة وقررت اسيبه شوية مريم صرخت اه اه اووف طيزي اتشرخت اه بقلك يا دينا مش درسنا المستقيم 12 سم دا بتاعه 22 سم دا دخل في الامعاء الغليظة دينا ضحكت وقالتها حتي وانت بتنتاكي بتذاكري ،شدت شعر مريم وقلتلها جاهزة يا لبوة دينا ضحكت وقالت دكتورة لبوة سمحت نزلت رزع في طيز وهي بتصرخ اح اووف اح بيوجع بيوجع وانا شغال رزع مش راحمها ودينا بتمسح عرقها وتلعب في بزازها وانا برزع ومريم بتصرخ وانا بزوم فوقها من الهياج زي الاسد وهي تقلي عشرني يا فحلي اركبني وانا بقلها خدي يا كلبة يا رخيصة ودينا تقلي بضحك يبني دي دكتورة ودحيحة الدفعة قلتلها بس تحت دكرها لبوة وشرموطة ومتناكة وشديت مريم من شعرها ولا عندك اعتراض يا لبوة قالت لا يا سيدي تحت رجلك انا خدامة زبك ارزع فيا ارزع عايزه احمل منك حازم كان واقف يتفرج حازم قررت ان هجبها بدأت ارزع في دينا اسرع وهي بتصرخ اوي وانا ارزع وادق في طيزها قلتلها عايزاهم فين يا علقة قالت مكان ما انت بتنيك ضربتها علي طيزها ونزلت كمية لبن جواها منزلتهاش في حياتي ،دينا بدأت تفتح طيزها وتقول ايه دا كله ايه دا يا ابني غرقت البنوتة مش كنت تقول نحط مشمع علي الكنبة مريم كانت بتنهج ولسه هتقعد علي الكنبة شاورتلها تركع علي الارض وتنضف ظبري وبدات اخط صباعي في خرم طيزها واطلع اللين بتاعي واحطه في بقها وهي تحط صباعها كمان وتطلعه باللبن وتمصه ،قلتلها معلش يا مريم كنت هايج ونكت علي طول لا بوستك ولا خليتك تمصي ولا رضعت بس المرة الجاية هنيكك نيكة حلوة قالت هو فيه احلي من كدا قلتلها معلش ينفع اطرطر عليكي قالت بدون تردد فيه دوش قلتلها اه قالت تمام هتحميني بعدها دينا بتقلي بستاذن ليه يعني قلتلها انا خدتها علي الحامي لسه معرفش طبعها والحاجة دي بالذات لازم اخد رايها مريم قالت موافقة طالما هتحميني يا دكري ،يا ريت تجوزني وتعيشني طول الوقت خدامة لظبرك وباسته وفضلت تضرب بيه علي خدها ولسانها طرطرت عليها وعلي لسانها وشعرها وصدرها وغرقتها وسحبتها من شعرها علي الحمام حميتها وفي الاخر شكرتتي وشكرت مريم ووعدت تيجي كل فرصة
 
‌انا احمد عمري 25 سنة القصة بدأت من واحنا
صغيرين كنا بنروح نلعب برة البيت في الجنينة بتاعتنا اللي وسط الغيطان العاب مرحلة الابتدائي مجرد استغماية وعسكر وحرامية ،ابن عمي حازم اللي اكبر مني بخمس سنين وصاحبته دينا كان بدأوا ياخدوا جنب ويتأخروا جوه الجنينة بس احنا مكانش في دماغنا اي حاجة ،في يوم جه حازم و دينا وقالولي احنا عايزنك تلعب معانا لعبة أحلي من كل الولاد فوافقت بس قالولي اوعي تقول لاي حد من العيال التانيين ولا الكبار واحنا هنلاعبك معانا وهنجبلك لعب وشيبسي وايسكريم ،ففرحت جدا وقالولي من بكرة هنبدأ ،رحت الصبح خرجت بدري قابلتني دينا وقالت ادخل الجنينة واقفل وراك ،رحت لقيت ابن عمي مستنيها واخته ناريمان معاه كمان ،عرفت بعدين ان بنت عمي دخلت عليهم وهما بيلعبوا عريس وعروسة وانها فضلت تعيط وحلفت تقول لاهلها بس اقنعوها وجابولها لعب واقنعوها تلعب معاهم ،وعشان يريحوا دماغهم منها قرروا يجبولها عريس الي هو انا ،طبعا انا مكنتش عارف حاجة بس لقيت حازم ودينا قالواهنعمل زي الافلام كل واحد هياخد عروسته ويبوسها و وروني كام فيلم كان فيهم مشاهد فرح وبوس ،حازم خد دينا وبدأ يحضنها ويبوسها وقالي شوف بنعمل ايه واعمل مع عروستك زينا ،فضلت ابوس زيهم شوية حازم قال كل عريس ياخد عروسته ويدخل اوضة ،قلتلهم هنعمل ايه بعد كدا قالوا كمل بوس ودردش معاها فضلت ابوس في ناريمان بنت عمي الي كانت من صغرها قمر بشعرها الطويل الناعم وعنيها الملونة وفضلنا نكرر دا كل شوية نتقابل ونلعب نفس اللعبة لحد ما شوية شوية بقيناش ندخل الاوض وبقينا نلعب قدام بعض ونبوس ونحضن وكنا بنقلد الحيوانات في وضع الدوجي بس بدون نيك ،مرت السنين وجات دينا في يوم قالت احنا كبرنا خلاص ولازم نبطل لعب ،انا كنت حبيت الوضع فرفضت لكن هما صمموا وانا كنت شاكك هيكملوا من ورانا ،ففضلت متابع الجنينة بس مكملوش بعد سنين كبرنا وبقي خروج البنات من البيت تحت قيود وصعب حتي مجرد الكلام مع بنت عمي كان صعب ،لكن في مرة حصل ان عمي راح مع بنته يعملوا حاجة في الجنينة وبعدين سابها ومشي وقالي ربع ساعة وراجع ،بنت عمي جات تتكلم معايا وقالت فاكر لما كنا بنلعب هنا زمان وفضلت تفكرني باللعب الجنسية وازاي كنا بنلعب والمواقف اللي حصلت فانا افتكرت ان هي نفسها دا يحصل فقلتلها ايه رايك نلعب شوية علي ما عمي يجي ،لكن هي فضلت تزعق وتشتم واحنا كنا صغيرين وقتها وانت افتكرت ايه ،فضلت ابص عليها وعلي صدرها اللي اتملا وبقي هيفرتك هدومها ،فقالت لو عايز تلعب تاتي كلم بابا ،فقلتها هشوف والدنيا ،واتا عارف انا ابويا وابوها رافضين اننا نتجوز اصلا ،جه في بالي حازم ودينا وفكرت هل ممكن لسه علاقتهم حلوة زي زمان لكن كان صعب اعرف ،بعد سنة من حواري مع بنت عمي ورفض ابوها جوازنا كنت في الجنينة سمعت صوت اهات وصراخ دخلت لقيت حازم راكب دينا وشغال رزع فيها فتحت الموبايل وصورتهم من غير ما يلاحظوا دخلت فجأة وصرخت فيهك بتعملوا ايه يا اوساخ حازم اتخض والبنت فضلت تعيط استر عليا وحازم حاول ياخد التلفون انا رفضت وقلتلهم لازم افضحكم واوديكم في داهية فضلوا يتحايلوا عليا وحازم يقلي انا بحبها وهخطبها ،وخلاها لبست ومشت وهي بتعيط ،حازم فضل يهدي فيا وشوف عايز اعمل ايه وانا اعمله ،وقالي انه الموضوع كان خلص من زمان وانهم رجعوا قريب وانه بينيكها من طيزها بس وانه فعلا ناوي يتجوزها ،فقلتله يعني ترضي حد ينيك اختك في طيزها ،قالي لو عارفك هتجوزها وماله ،قلتله ما انت عارف ابوك رافض قالي انا هعمل اللي عليا ،لقيت الجو فك قلت لحازم علي قصة مع اخته وازاي عرضت عليها تلعب وشتمتني ،توقعت ردة فعله هتكون عنيفة او هيشتم شوية واقله اومال ليه ترضاها علي بنات الناس ،لكن هو قالي ببساطة لو لعبت بس متفتحهاش عشان لو ابويا رفض نعرف نجوزها ،قلتله هي رفضت اصلا قال ممكن بس خايفة لو نفسك فيها هجبهالك ونلعب كلنا مع بعض بس بشرط تنيك خلفي لو هتنيك ،قلتله هموت عليها قالي خلاص سبلي الموضوع دا ،قلتله هتقلها ازاي قالي ملكش دعوة بس تمسح الفيديو قلتله اول ما تجبها هحذفه واخليك تتاكد وتفتش التلفون ،عدي فترة وابن عمي اختفي خالص من حياتي قلت اكيد كان كلام ساعة الزنقة ومينفعش اهدد ابن عمي ودينا مهما كان بنت وجارتنا حذفت الفيديو يومين بالظبط لقيت ابن عمي بيتصل احمد فينك قلتله في البيت قالي طيب تعالي الجنينة البطل بتاعك مستنيك ،قلتله بطل مين قالي اختي وقفل ،رحت جري علي الجنينة لقيت بنت عمي زي القمر وحاطة مكياج كامل ودينا كمان ،خدت حازم علي جنب قلتله بالنسبة للفيديو انا حذفته ليكون اجبرتهم قالي لا مجبتلهاش سيرة الفيديو قلتها احمد هيموت عليك تعالي نلعب لحد ما نقنع بابا يجوزكم ،يالا قدامك اهي قطعها جريت علي بنت عمي اول حاجة مسكت صدرها بقلها صدرك كبر قوي يا ناريمان قالت عشان ارضع ولادك يا حبيبي ببص ورايا لقيت حازم نازل تقطيع في شفايف دينا ،قلتله حازم هو اخرنا بوس ولا ندوس قال انت حر في مراتك بس ابعد عن الكس كنت بقفش في صدر ناريمان وانا مبهور ومش مصدق وعمال امسك في دراعاتها وشعرها كان مش مصدق انها معايا حضنتها جامد ونزلت مص في شفايفها وخدودها والحس لسانها ،سالتها هنعمل ايه قالت انا مراتك وتحت امرك بس شوف اخويا اتفق معاك علي ايه ،قلتها وانا موافق قالت طيب يلا يا حبيبي اركبني واعمل فيا كل الي انت عايزه ،الكلمة دي هيجتني قمت ماسك القميص علي صدرها هقطعه فقالت لا لا هروح بأيه وخلعته هي مسكت السنتيان قطعته ورميته ونزلت مص في صدرها وحازم كان بيخلع دينا هدومها وصوت طرقعة ايديه علي طيزها مسمع في الاوضة كلها شاورت لناريمان تركع علي رجليها وهي كانت بالمناسبة مطيعة جدا جبت حبل ولفيته علي رقبتها وشاورتلها تبدأ تمص بدأت تمص وانا اضربها بالاقلام علي وشها وامسكها من شعرها وانيك في بقها جامد وهي بتبص في عنيا بعنيها الملونة و هي تشررق وانا بعاكسها واقلها القمر دا ايه دا انتي بقيتي لبوة وهي تقولي انا لبوتك وشرموطتك يا احمد قلتلها طلعي لسانك يا قحبة قالت حاضر يا فحلي وطلعت لسانها ضربتها علي وشها طلعي اكتر يا لبوة وافتحي بقك ،طلعت لسانها علي الاخر فضلت اضرب بظبري علي لسانها شوية وبعدين بدأت انيك في بقها اكتر دينا جنبنا كانت بتمص لحازم طلبت من ناريمان تمسك صدرها وتضمه علي بعضه دخلت ظبري بين بزازها وهي بدأت تدعك في ظبري ببزازها ،ابن عمي بص لدينا وقالها اعملي زي اختي دينا طلعت ظبره من بقها وبدأت تدعكه ببزازها،ناريمان فضلت تقلي أحمد نيكني يا أحمد اهتك عرضي قلتها فاكرة يا علقة لما قلتلك من سنة تعالي نلعب قلت عمري ما ادوس علي شرف ابويا ،ضحكت بكسوف وقالت اهتك عرض ابويا هو كمان. مسكت ناريمان من شعرها ونزلتها علي الارض دوجي وسحبتها من شعرها ورايا زي الفرسة جيت في حتة قدام ابن عمي وخلتها تنفس ونزلت طرقعة علي طيزها وابن عمي بيقلي بالراحة علي اختي يا احمد بالراحة علي البنت ناريمان ضحكت وقالتله ملكش دعوة انا مراته وهو حر مسكت الحبل الي في رقبتها بايد وشعرها بيد شعر ناريمان كان ناعم زي الحرير ومديها انوثة ونعومية ،ركبت عليها وشديتها من شعرها وهي في منتهي الخضوع ببص ورايا لقيت دينا بتمص لحازم بس هو مركز معانا اكتر بيبص علي اخته وعنيه هتطلع ،شدتها من شعرها اكتر والحبل بتاع رقبتها في ايدي وقلتلها جاهزة عشان انيكك قالت ايوه يا حبيبي جاهزالك عشان تعشرني وتحبلني وتملاني بلبنك قلتلها انت ايه قالت انا نتايتك ومراتك وخدامتك وايه كمان قالت ولبوتك وشرموطتك والقحبة اللي تحت رجلك ،بس دخله بقي شدت شعرها اكتر وتفيت علي خدها وقلتلها انا اللي احدد يا لبوة انت تتعشري وانت ساكتة قالت حاضر يا دكري قلتلها عايزه ولد ولا بنت قالت عايزه ولد شبه باباه بس اللي تشوفه ،دخلت راس ظبري في طيظها وبدات اضغط شوية وهي بتصرخ اه اه بالراحة يا حبيبي وبدأت احاول ادخل اكتر وهي بتصرخ وبتطلع لسانها وتوحوح واحنا سرحانين لقيت حازم ودينا سابوا بعض وبيتفرجوا علينا شاورت لناريمان توطي علي الارض اكتر وتحط راسها علي البلاط وحطيت رجلي علي وشها في وضع head stompوبدأت ارزع في طيزها وهي بتقولي نيكني عشرني حبلني عايزه ابنك جوه بطني شاورت لناريمان تبص لفوق وتفتح بقها فتفيت لها جواه وهي بلعت التفة ، فجأة لقيت شلال لبن ضرب من ظبري جوه طيز ناريمان ،دينا بقت بتبص علي لبني وهي سايل من خرم طيز ناريمان نظرات كلها شهوة وتبص علي حازم فحازم هز دماغه بمعني انه موافق فدينا جريت نزلت ورا ناريمان علي ايديها ورجليها وبقت تلحس لبني اللي بيسيل من خرم طيز ناريمان وناريمان بتحزق عشان اللبن يطلع دينا لفت وتفت اللبن جوه بق ناريمان وفضلوا يبدلوا اللبن في بقهم وبعدين ناريمان بلعته وجريت علي البوكسر بتاعي فضلت تلحس فيه وتقول ريحته كلها رجولة وفحولة بينما حازم كان بيضرب عشرة في بق دينا، اتفقنا نكرر الموضوع دا كل شوية ونتجمع كلنا


اخر اليوم ابن عمي جالي البيت وفضل يدردش معايا كان مهموم شوية بيقولي معرفش ليه استمعت اكتر وانا بشوفك بتنيك ناريمان اكتر من وانا بنيك دينا وفي الاخر جبتهم في بقها بسرعة مكانش ليا مزاج اكمل نيك ،فضلت اشرحله عن الميول الجنسية وانها عادي بتختلف وان هو بس ممكن يميل انه يبقي ديوث وانا مش غريب عنك وعن اختك فهو قالي انا مصدوم اني بقيت كدا قلتله لا مبقتش دي ميولك بس انت اكتشفتها في الايام الي بعدها لقيت حازم بيفضل اكتر يسيب دينا ويجبلي اخته انيكها قدامه الموضوع اتطور وبقي يجبها ويقلي اتفضل اختي عشرها وبقي يتفرج علينا ويطلب اوضاع معينة فيها أهانة وخضوع اكتر لاخته واني اشتم فيها قدامه واربطها من رقبتها واجرها زي الكلبة


الجزء التاني مع العبد


مع الأيام انا بدأت احس ان جوازي من ناريمان بعيد وهي كانت بتقول انها نفسها تجوز برة العيلة وانا كمان بدأت احاول ارتبط بس مش عشان هي سلمت نفسها ليا وكدا ،لا حسيت اني مش مرتاح لجو العيلة وحابب اغير و لحسن الحظ الموضوع بدأ من ناريمان نفسها قالت بصراحة انا عايزه اتجوز حد برة العيلة ويا ريت برة المحافظة فقلتها وانا كمان وفهمت حازم دا وقلتها هنكمل متعتنا لحد ما نرتبط ،في يوم بتكلم مع حازم وقلتله تقبل ناريمان تتناك من حد تاني قالي مش عارف بس بستمتع لما تناك من حد قدامي قلتله ايه رأيك تجرب زب أسود في طيز ناريمان قالي وهنجيب منين قلتله العبد ،العبد دا حد من عيلة عندنا جدهم كان عبد وعيلة ضعيفة ولحد الان متعودين يخدموا في الافراح والجنايز ورغم ان العبودية خلصت الا ان الناس بتعاملهم باحتقار وممنوع يتجوزوا بنات الا عبيد زيهم وبالذان بنات عيلتي اللي بتمنع بناتها يجوزا من عيلة تاني ،حازم قالي لا مش للدرجة دي قلتله بالعكس هتحس بمتعة اكتر ان اختك بتتهان وتذل من حد اقل منها لمجرد انه عنده زب وبيقهرها بفحولته حازم فضل متردد وانا ازن عليه في الاخر قال ناريمان مش هتوافق والولد هتجيبه ازاي قلتله ملكش دعوة انا هقنعها والولد عليا ،كلمت ناريمان قلتلها طالما غرضك المتعة ما تجربي ظبر اسمر قالت لا طبعغ ترضي العبد يركب سته قلتلها بالعكس هتحسي بمتعة اكبر ان حد.اقل منك يركبك لمجرد انه دكر وانت نتايه ، بس ممكن يفضحنا قلتلها ههدده ولو حتي اتكلم هنقول كداب وهيتقتل ،فضلت مترددة فترة وبعدين قلتلها نشوف دينا كمان دينا قالت لو وافق حازم انا هوافق بس بعد ناريمان فاتفقنا خدت العربية ورحت للعبد قلتله عايزك جه جري بيقلي امرني يا احمد بيه قلتله عندي شغلانة ومحتاجك ركب العربية اتصلت علي حازم ابن عمي قلتله حضر المكنة وفي الطريق سالت الولد انت حابب تنيك قال اه يا بيه مين ممكن يرفض قلتله طيب معايا مزة وعايزك تظبطها بس لو الكلام خرج برانا هيبقي فيه كلام تاني دخلنا الجنينة كانت ناريمان مفنسة وحازم ودينا قاعدين جنبها ،الواد اتصدم وقالي ايه دا يا بيه مينفعش كدا قلتله ليه انت مش راجل قالي ايوه بس دي مهما كان ستي قلتله فيه دكر يقلي لنتاية سته انت معندكش زب قال عندي يا بيه بس لمراتي وللعبيد اللي زي احنا ممنوع نتجوز منكم قلتله ومين جايب سيرة جواز ان هتركبها من ورا وتطلع من هنا تنسي انك شفتنا ،يلا اطلع عليها انت دلووقتي سيدها وهي لبوتك وجاريتك ،تردد شوية فشخطت فيه يالا ،خلع هدومه وانا وحازم ودينا عملنا حلقة حوالين ناريمان وهي مفنسة الولد خلع لباسه وطلع ظبره يطلع ٢١ سم وعريض دينا شافته وعنيها برقت الولد ركب علي طيز ناريمان وبدأ يدخله يدوب دخل راسه ناريمان بدأت تصرخ وتنهج شاورت لدينا تمصه عشان يتزحلق ،قلتله امسك شعرها وشده واخشن كدا واشتمها وخليك عنيف متخافش ،ناريمان قلتله ايوه دلوقتي انا نتايتك وخدامتك طالما ركبتني يبقي تذلني تحت ظبرك وتسيطر عليا الواد مسك شعرها وبدأ يرزع جامد وهي مطلعة لسانها وبتوحوح وتنهج وتقوله حبلني عشرني انت جوزي ودكري والفحل بتاعي ظبرك وصل لحد معدتي اخرقني اهتك شرفي وعرضي وشرف عيلتي وهو بيشتم فيها يا لبوة يا قحبة يا علقة خدي في طيزك وهي بتقله ارزع يا سيدي عشر مراتك ولبوتك انا نتايتك يا دكري ،دينا قالتها هتولدي ولد اسود زي دكرك ناريمان من وسط الام شعرها المشدود لفوق لدرجة دماغها قربت تلمس ضهرها ضحكت وقالت ايوه اسود زي باباه انت مش شايفه ظبره قرب يدخل علي معدتي انا عايزاه بس ياخد ظبر باباه وانا مامته مش عايزه ياخد بياضي حتي
بداية موفقة يا صديقى مع إنتظار الجزء الثالث .
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%