NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

واقعية ام صاحبي الخول ( مشاهد 1)

  • بادئ الموضوع بادئ الموضوع Lazar
  • تاريخ البدء تاريخ البدء

Lazar

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
6 يناير 2025
المشاركات
1
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
59
نقاط
20
بدايه انا اول مره اكتب ع الموقع انا اسمي لازار ٣٠ سنه والبطله اسمها نونو ٤٥ سنه بس ملفايه طيز كبيره وبزاز كبيره . القصه حصل السنه الي فاتت
ام صاحبي اطلقت من جوزها وبقت عايشه ف بيت لوحدها ورثها من ابوها ومحدش قاعد معاها وابنها ( صاحبي ) اتجوز وقعد ف بلد تانيه مع مراته وهيا فضلت قاعده لوحدها وانا كنت بزورها ع طول وكانت بتاخد راحتها معايا ف الكلام وف لبسها وكانت بتلبس عبايات بيتي محزقه عليها جداا ومبينه تفاصيل جسمها وكنت ديما باشتيها لما اروحلها اقعد معاها وكانت بتقلي افضل تعالالي معدش ليا حد غيرك وانا كنت برزحلها ع طول وف مره كنت عندها وبتوريني حاجه ع تليفونها وسابته معايا وقامت تعمل حاجه اشربها وبعدين دخلت الحمام ف قلبت فيه لقيت وفتحت الصور لقيت صور ليها بقميص النوم كانت فاجره اوووي وصور وهيا لابسه برا وكلوت بس وانا بقلب ف الصور لقيت حد بعتلها ع الماسنجر فتحت الشات لقيت بيكلمو بعض وبينكو بعض ف الشات ولقيتها بعتاله صورها الي شفتها وانا زبي وقف اووي وقلت يعني حرام ليا حلو للغريب قلت لازم اخد اسكرينات من الشات كله ونقلت صورها ع موبيلي وخلصت وسبت الموبيل بتاعها وهيا خرجت من الحمام وصبت الشاي وجو قعدنا سوا وافضل اغازل فيها وكانت لابسه عبايه مجسمه واقولها اي القمر دا والعود دا ولا بنت العشرينات فضلت تضحك وتقول يواد بطل معاكستك دي وفضلنا نتكلم وشربت الشاي وقمت مشيت وسلمت عليها ومشيت روحت البيت وفضل اقلب ف الصور بتاعتها واقىا الشات ولقيتها حيحانه اوووي ومولعه وبعدين قررت ان انا انيكها وعملت خطه ل كدا روحت مكلمها تاني يوم وقلتلها عاوز اقابلك ضروري ف حاجه منتشره بين الشباب وحد بعتهالي ولازم احيلك قالت ف اي قلتلها انا جايلك روحتلها البيت وقالت ف اي وشها مصفر وخايفه وقعدنا وروحت مطلع موبيلي وقلتلها الصور والشات دا حد بعتهولي وقالي مش دي ام صاحبك وانا دمي فاار وزعقتله قلتله دي صور متفركه ومش هيا وامسح الصور ومتخليش حد يشوفها بص انا متاكد ان دي انتي ودا كلامك وهيا شافت الصور والشات وحطت ايديها ع وشها وعيطت وقالت يالهوي اتفضحت اتفضحت وعيطت جاامد روحت واخدها ف حضني وطبطبت عليها وقلتلها خلاص مغيش حاجه متخافيش انا كلمت صاحبي وقلتله لا مش هيا وامسح كل حاجه وهنحا ل نجيب الراجل دا وانتي تبطلي تكلميه وهيا عماله تعيك جاامد وانا احضنها واطبطب عليها وشيلتها ودخلنا الاوضه وقالت متسبنيش انا اتفضحت واتعريت وانا بحاول اهديها واخدها ف حضني وابوسها ف خدودها وراسها علشان تهدي وقلتلها متخافيش انا جنبك ومش هسيبك ومش هاخلي حد يشوف الصور ولا الشات ونامت معيضه وانا قلتلها هنام جنبك ومش هاروح طلعو موبيلي واتصلت ع امي وقلتلها انا هابيت عند صاحبي انهارده علشان نروح الشغل بكرا سوا ونسافر قالتلي ماشي وقفلت المكالمه ورجعت
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بدايه انا اول مره اكتب ع الموقع انا اسمي لازار ٣٠ سنه والبطله اسمها نونو ٤٥ سنه بس ملفايه طيز كبيره وبزاز كبيره . القصه حصل السنه الي فاتت
ام صاحبي اطلقت من جوزها وبقت عايشه ف بيت لوحدها ورثها من ابوها ومحدش قاعد معاها وابنها ( صاحبي ) اتجوز وقعد ف بلد تانيه مع مراته وهيا فضلت قاعده لوحدها وانا كنت بزورها ع طول وكانت بتاخد راحتها معايا ف الكلام وف لبسها وكانت بتلبس عبايات بيتي محزقه عليها جداا ومبينه تفاصيل جسمها وكنت ديما باشتيها لما اروحلها اقعد معاها وكانت بتقلي افضل تعالالي معدش ليا حد غيرك وانا كنت برزحلها ع طول وف مره كنت عندها وبتوريني حاجه ع تليفونها وسابته معايا وقامت تعمل حاجه اشربها وبعدين دخلت الحمام ف قلبت فيه لقيت وفتحت الصور لقيت صور ليها بقميص النوم كانت فاجره اوووي وصور وهيا لابسه برا وكلوت بس وانا بقلب ف الصور لقيت حد بعتلها ع الماسنجر فتحت الشات لقيت بيكلمو بعض وبينكو بعض ف الشات ولقيتها بعتاله صورها الي شفتها وانا زبي وقف اووي وقلت يعني حرام ليا حلو للغريب قلت لازم اخد اسكرينات من الشات كله ونقلت صورها ع موبيلي وخلصت وسبت الموبيل بتاعها وهيا خرجت من الحمام وصبت الشاي وجو قعدنا سوا وافضل اغازل فيها وكانت لابسه عبايه مجسمه واقولها اي القمر دا والعود دا ولا بنت العشرينات فضلت تضحك وتقول يواد بطل معاكستك دي وفضلنا نتكلم وشربت الشاي وقمت مشيت وسلمت عليها ومشيت روحت البيت وفضل اقلب ف الصور بتاعتها واقىا الشات ولقيتها حيحانه اوووي ومولعه وبعدين قررت ان انا انيكها وعملت خطه ل كدا روحت مكلمها تاني يوم وقلتلها عاوز اقابلك ضروري ف حاجه منتشره بين الشباب وحد بعتهالي ولازم احيلك قالت ف اي قلتلها انا جايلك روحتلها البيت وقالت ف اي وشها مصفر وخايفه وقعدنا وروحت مطلع موبيلي وقلتلها الصور والشات دا حد بعتهولي وقالي مش دي ام صاحبك وانا دمي فاار وزعقتله قلتله دي صور متفركه ومش هيا وامسح الصور ومتخليش حد يشوفها بص انا متاكد ان دي انتي ودا كلامك وهيا شافت الصور والشات وحطت ايديها ع وشها وعيطت وقالت يالهوي اتفضحت اتفضحت وعيطت جاامد روحت واخدها ف حضني وطبطبت عليها وقلتلها خلاص مغيش حاجه متخافيش انا كلمت صاحبي وقلتله لا مش هيا وامسح كل حاجه وهنحا ل نجيب الراجل دا وانتي تبطلي تكلميه وهيا عماله تعيك جاامد وانا احضنها واطبطب عليها وشيلتها ودخلنا الاوضه وقالت متسبنيش انا اتفضحت واتعريت وانا بحاول اهديها واخدها ف حضني وابوسها ف خدودها وراسها علشان تهدي وقلتلها متخافيش انا جنبك ومش هسيبك ومش هاخلي حد يشوف الصور ولا الشات ونامت معيضه وانا قلتلها هنام جنبك ومش هاروح طلعو موبيلي واتصلت ع امي وقلتلها انا هابيت عند صاحبي انهارده علشان نروح الشغل بكرا سوا ونسافر قالتلي ماشي وقفلت المكالمه ورجعت
كمل وما تتاخر بالجزء الجديد
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%