NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة الوظيفه الجديده ....(من اول نظره)

Black King

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
3 يناير 2023
المشاركات
387
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
1,841
الإقامة
القاهره
نقاط
9,797
من اول نظره


مساء الخير او صباح الخير حسب التوقيت اللي بتقرا فيه القصه ....هدخل في القصه علي طول لاني بصراحه لا اجيد المقدمات 😂😂 و اتمني تعبكم



اسمي باسم خريج كليه التجاره شعبه محاسبه عندي 21 سنه طولي 180 سم ووزني 85 كج جسمي رياضي الي حد ما شكلي مقبول جدا تقريبا وسيم 😂😂لسه متخرج من الجامعه من شهريين ...مليش تجارب عاطفيه قبل كده ولا حتي علاقات من اي نوع بالجنس الاخر ...حاولت كتير خصوصا في مرحله الجامعه لاكن للاسف فشلت خصوصا اني بطبعي مش شخص اجتماعي اوي .....انا مليش اخوات ووالدي ووالدتي توفو في حادثه وانا صغير وسايبنلي ورث محترم بصراحه فضلت اصرف منه لحد ما خلصت دراسه وفاض كمان جزء كبير حاطه في البنك بيجيبلي مبلغ محترم كل شهر بصرف منه انا وجدتي اللي ربتني من وانا صغير.....

بعد ما خلصت الجامعه بدأت اضور علي شغل خصوصا اني خدت اعفاء نهائي من الجيش لاني وحيد وطبعا قدمت في وظايف كتير من علي النت وفي بنوك كتيير وروحت مقابلات كتير لاكن مفيش نصيب.... لحد ما صحيت من النوم في يوم لقيت اكتر من مكالمه من رقم غريب فتحت التليفون لقيت رساله علي الواتساب من نفس الرقم بتقول ان في معاد انترفيو لوظيفه محاسب كنت مقدم عليها في شركه استثمار عقاري والمعاد كان تاني يوم..... عدي اليوم وانا بفكر ياترا هروح علي الفاضي زي كل مره ولا هتقبل المره دي ...

تاني يوم جهزت نفسي وروحت اللوكيشن اللي اتبعتلي علي الواتساب في معادي وكان مكتب في برج في حي راقي في القاهره دخلت وكان باين عليا التوتر وقابلت الاتش ار وقالتلي ان الشركه عندهم طالبه محاسب حديث التخرج فتره تدريب 3شهور وبعدها يقررو يكمل ولا لا

وافقت بدون تردد خصوصا ان المقابل المادي مش فارق معايا اوي اكتر ما فارق معايا اني اشغل نفسي باي حاجه واخد خبره في الشغل ...اتفقنا اني هبداء من تاني يوم علي طول ... روحت وانا مبسوط ان في اي حاجه هتكسر الملل والروتين اللي انا عايش فيه وجهزت نفسي ونمت بدري عشان اروح في معادي

وصحيت بدري لبست هدوم شيك جدا ورشيت برفان حلو ونزلت روحت المكتب استقبلتني الاتش ار وبداءت تعرفني علي الموظفين اللي في الشركه اللي كانو معدودين لاكن اللي لفت نظري منهم بنت اسمها جيهان بتشتغل في قسم الماركتينج وجايه قبلي ب شهر ....خلصنا تعارف وروحت علي مكتبي وبداءت اتعرف علي الشغل وحده وحده لحد ما عدي اليوم وروحت وفضلت قاعد في البيت كالعاده لاكن الجديد اني لقيت نفسي بفكر في جهان وطول الوقت صورتها في خيالي لحد ما نمت وصحيت تاني يوم روحت الشغل ودخلت علي مكتبي علي طول منغير ما اتكلم مع حد لحد وقت البريك خرجت اكلت ساندويتش ورجعت مكتبي علي طول منغير ما اختلط بحد طلبت قهوه بالتليفون من البوفيه بتاع الشركه وكملت شغل وبعد 10 دقايق الباب خبط

قولت للي علي الباب يدخل لفيت جيهان جايبالي القهوه وبتقولي انا لقيتك مش بتتكلم مع حد قولت اجي انا اجيبلك القهوه واشوف مالك

قولتلها ابدا انا بس عشان لسه جديد ف معرفش حد

قالتلي وهتعرف حد ازاي وانت مبتحتكش بينا ....وبعدين ما انا كمان لسه جديده مكملتش شهريين

فضلنا نتكلم شويه بتحاول تفكني وعرفت منها ان عندها 30 سنه وكانت عايشه بره مصر ولسه راجعه من سنه ومتجوزتش وعايشه مع اختها المتجوزه بعد ما ابوها اللي كانت عايشه معاه بره مات وفضلت قاعده معايا بقيت اليوم تقريبا ....روحت البيت وانا بسال نفسي كذا سوال...

هو انا فعلا حبيتها ؟

طيب وفرق السن بينا ؟

طيب هي جاتلي عشان لاحظت اني منطوي وبتحاول تفكني فعلا ؟

ولا ممكن تكون معجبه بيا هي كمان ؟

التفكير ارهقني لحد ما روحت في النوم وصحيت تاني يوم وانا مقرر احاول اقرب من زمايلي اكتر وبالتحديد جيهان ...وفعلا دخلت المكتب صبحت عليهم كلهم وفي وقت البريك فضلت معاهم طول الوقت واتعرفت علي اكتر من حد وسمعت جيهان وهي بتتكلم مع واحده من زمايلنا وبتقولها ان عيد ميلادها بكره

قولت لازم استغل الفرصه دي اني اقرب منها اكتر وقضيت اليوم وانا بفكر في هديه اجيبهالها

واستقريت اني اجيبلها علبه شوكلاته من نوع مستورد وغالي وانا مروح مع كارت كتبتلها عليه

"بتمنالك سنه جديده سعيده واتمني نكون فيها اقرب لبعض وتحققي كل اللي بتحلمي بيه .....باسم "

وتاني يوم وصلت بدري قبل كل الموظفين وسيبتلها الهديه علي مكتبها وروحت علي مكتبي وانا مستني رد فعلها وفي نفس الوقت خايف رد فعلها يحرجني ....عدي الوقت ببطء وهي مظهرتش حتي معرفش هي جت ولالا لحد معاد البريك اللي قررت مخرجش فيه من مكتبي واكتفي باني اطلب قهوتي من البوفيه وخلاص

وفعلا جت القهوه وقعدت اشربها مع سيجاره وانا باصص من الشباك وسرحان لحد ما فوقت علي ايد حد بتخبط علي كتفي وكانت جيهان

مالك سرحان في ايه

ابدا مفيش عندي صداع بس

سلامتك .....شكرا علي الهديه بس انت عرفت منين

رديت عليها وانا رايح اقعد علي المكتب ...سمعتك وانتي بتقولي امبارح في البريك

ياه طيب ما انت مركز معانا اهو اومال مبتتكلمش معانا ليه

يعني مفيش مواضيع بتلفت انتباهي

جت قعدت فوق المكتب قدامي وقالتلي طيب وايه المواضيع اللي بتلفت انتباهك

ضحكت ورديت عليها وانا كل تركيزي وعيني علي فخادها وطيزها الي متحدده في البنطلون الجينس الضيق اللي لابساه ....عيد ميلادك مثلا 😂😂

لاحظت اني ببص علي طيزها ف قامت وقفت قدامي وسندت علي المكتب بايديها وهي بتضحك وقالتلي

انا همشي عشان انا ملاحظه انك بتعاكسني 😂😂

خرجت وانا منظر طيزها وبزازها مفارقش خيالي طول اليوم لدرجه اني لما نمت حلمت اني بنيكها في نفس الوضع اللي كانت سانده بيه علي المكتب وصحيت وانا جايبهم علي نفسي في الحلم

قررت اني لازم اتجرأ معاها اكتر ..

تاني يوم روحت الشغل وعديت اليوم طبيعي مكانش فيه اكتر من نظرات متبادله بينا وشويه نظرات مني لجسمها اللي حابب اوصفه ليكو في الطقم اللي كانت لابساه اليوم ده
هي طولها تقريبا170 ووزنها متوسط بشرتها بيضا
كانت لابسه بنطلون جيل اسود واسع مبين طيزها كبيره وعريضه اوي وعليه بادي ابيض استريتش بارز فيه بزازها متوسطه الحجم ومشدوده وحلماتها النافره وفوقيه سويتر كت اسود وطر** سودا

قبل معاد خروج الشركه ب 10دقايق خرجت وقفت قدام باب المكتب عشان انزل معاها في الاسانسير وهي نازله وفعلا ركبت انا وهي الاسانسير ولحسن حظي هي خرجت اول واحده ونزلنا لوحدنا وتعمدت اقف في الاسانسير وشي في وشها ولان الاسانسير ضيق نفسها السخن كان بيخبط في وشي وكنت حاسس ان نفسها ريحته حلوه وخلي زبي واقف علي الاخر سالتها انتي بتروحي ازاي قالتلي بركب المترو بس يوم الخميس المترو زحمه بطلب اوبر ...قولتلها ليه اوبر انا ممكن اوصلك لو تحبي

رفضت بس حسيت ان رفضها بسبب انها خايفه حد من الموظفين يشوفنا ولا حاجه ف قولتلها متخافيش انا راكن العربيه بعيد شويه ومحدش يعرف عربيتي هروح اجيبها واجيلك واركبي كاني اوبر ...وبعدين احنا زملا عادي

بعد الحاح وافقت وفعلا روحت جيبت العربيه وجيت ركبت معايا وكان الطريق زحمه فطلبت انها تشغل اغاني من تليفونها وافقت وسالتني لو عايز اسمع حاجه معينه قولتلها اي حاجه هاديه علي زوقك وشغلت اغنيه مشاعر لشيرين وبدأت تغني معاها وكان صوتها هادي اوي وجميل وبدأت تتمايل بجسمها مع الاغنيه وهي قاعده جمبي وانا مركز معاها لدرجه اني كنت هخبط مرتين وهي اكيد لاحظت بس الغريب انها زودتها اكتر

قررت احط ايدي علي ايديها اللي سانده بيها علي المسند اللي في النص عند الفتيس كأني مش واخد بالي وفعلا لمست ايدها وكانت ناعمه اوي.....قولتلها اسف مخدتش بالي قالتلي ولا يهمك وشالت ايديها قولتلها لا اسندي انا خلاص عرفت انك سانده ايدك انا كدا كدا سايق قالتلي خلاص لما تتعب حط ايدك جمبي المسند واسع ...استغليت الفرصه وحطيت ايدي جمبها وبدات بعد شويه احرك ضهر ايدي علي ايديها وانا باصص ناحيتها كأني ببص علي المرايه بطرف عيني وهي سرحانه وبتدندن مع الاغاني وفضلت اجرب كذا مره اشيل ايدي احطها علي الدركسيون وشويه واكرر نفس الحركه تاني معاها وهي مفيش رد فعل لحد ما بدات ادندن معاها انا كمان والعب بصوابعي علي ايديها ....بصتلي وضحكت وبدات هي كمان تحرك صوابعها معايا لحد ماشبكنا ايدينا في ايد بعض وبدات اخد ايديها وايدي اكتر وانزل علي فخادها من الجمب واحرك ايدي عليهم براحه وهي معملتش اي رد فعل خالص وده خلاني قلقان او مستغرب شويه ....ركنت وقولتلها انا هنزل اجيب سجاير عشان سجايري خلصت ونزلت دخلت علي الكشك جبت سجاير وجبتلها عصير وانا بجيب الحاجه قولت لنفسي هي ممكن تكون عايزاني اتجرأ اكتر من كده ؟

طيب لو رفضت ممكن تفضحني في الشغل ؟

قررت اني هكمل وكده كده انا مش فارق معايا الشغل دخلت صيدليه جمب الكشك جبت منها كريم مرطب ولفيته في الكيس بتاع الصيدليه ورجعت العربيه اديتها العصير سالتني روحت الصيدليه ليه قولتلها كنت بجيب علاج لجدتي بالمره

بصتلي وهي قالقانه وانا مش فاهم وركنت العصير في ايدها

ضحكت قولتلها هو انتي مفكره اني حطيتلك منوم في العصير 😂😂

خدت منها العصير فتحته وشربته ونزلت جبتلها واحد تاني

اتفضلي اهو من التلاجه عليكي لا روحت صيدليله ولا حاجه

قالتلي انا اسفه انا بس قلقت

قولتلها وانا بضحك متقلقيش انا عايزك صاحيه 😂😂😂😂

استغربت الكلمه بس معلقتش ....اتحركت وتعمدت ادخل في شوارع هاديه واللي ساعدني في ده انها ساكنه في منطقه هاديه جدا ومليانه شوارع فاضيه وضلمه

هديت السرعه علي الاخر وفضلت امشي في الشوارع دي لحد ما شربت العصير ورجعت حطت ايدها جمبي تاني بس المره دي ضهر ايدها لتحت ....تجاهلتها دقيقه عشان اشوف هتلفت انتباهي ولالا وفعلا خبطت بضوافر ايديها التانيه علي المسند خبطات خفيفه حطيت ايدي علي ايدها راحت مشبكه صوابعها في صوابعي ونامت علي كتفي وده خلا بزازها قربت من المسند فضلت احرك ايدي لحد ما عرفت المس بزازها بصباعي فضلت امشي صباعي عليه وهي تقريبا مكانتش حاسه لحد ما مره واحد قامت اتفزعت وشدت ايديها من ايدي

بصيت الناحيه التانيه وقولتلها انا اسف اوعدك مش هتتكرر تاني وبدات ازود في السرعه وشيلت ايدي من علي المسند وحطيتها علي رجلي

وبعد دقيقتين لقيت ايدها ماسكه ايدي وبتقولي خلاص محصلش حاجه انا مسمحات ابتسمت ورجعت نامت تاني علي كتفي بس حسيتها بتحرك ايدها من تحت ايدي علي رجليا ..سبتها براحتها خالص وشيلت ايدي من ايدها وحطيتها علي كتفها وقولتها معلش ايدي نملت بس لو مضايقاكي اشيلها قالتلي خد راحتك وبدات تطلع لفوق اكتر بايدها ناحيه زبي الي بدأ يقف في البنطلون وانا بدات احسس علي كتفها والمس جمب بزازها براحه فجأه حسيت نفسها علي بصيت عليها لاقيتها مغمضه.... روحات علي ايدها بايدي مسكتها

وشيلتها حطيتها علي زبي حسيتها اتصدمت لمده ثواني بس انا فضلت مكمل في تحريك ايديها علي زبي وفكيت زرار البنطلون وطلعت زبي وحطيت ايدها علي وهي بتترعش ومبتعملش اي رد فعل وفجأه مسكت فرده بزها اليمين بايدي وبدأت ادعك فيها وافرك الحلمه من فوق البدي بدأت تطلع اه خفيفه وتدوس بايدها علي زبي براحه ....في اللحظه دي ركنت العربيه في حته ضلمه ومتداريه بين الشجر وذي ما قولتلكو ان المنطقه اصلا هاديه وبيحصل فيها كده كتير

بدأت ارفع راسها بايدي ونزلت علي شفايفها ابوس فيها برومانسيه وامصهم والحس لسانها ونزلت علي وقبتها ابوسها والحسها وانا ماسك صدرها بايدي الاتنين بدعكه لحد ما نفسها علي اوي ...رفعت هدومها وقلعتها البرا ونزلت اكل في بزازها وعض في حلماتها لحد ما اهاتها عليت حطيت ايدي علي كسها من فوق البطلون لقيته غرقان ضغطت علي كسها جامد طلعت اه عاليه فضلت ادعك فيه وانا ببدل بين بزازها وبين شفايفها لحد ما نزلت علي ايدي ...قعد مكاني وشديتها من راسها حطيت شفايفها علي زبي وهي مقاومتش بس مكانتش بتعرف تمص وواضح انها اول مره بس حاولت فضلت تمص وتلحس في زبي لحد ما بقي علي اخره رفعت راسها وقولتلها ترجع علي الكنبه اللي ورا وطلعت الكريم من تابلوه العربيه وهي اول ما شافته ابتسمت ورجعت ورا وانا نزلت فتحت الباب اللي ورا وعدلتها علي الكنبه ونزلتلها البنطلون والكلوت ودعكت كسها من ورا شويه وبدأت احط من الكريم علي ايدي ادعك خرم طيزها بصباعي وانا بفرش كسها بزبيوبدأت اضغط علي خرمها واحاول ادخل صباعي جوه وهي بتصوت وجسمها بيتنفض لحد ما دخلت صباعي كله وبدات احركه براحه لحد ما اتعودت وبدات ادخل صباع كمان وهي بتصوت اكتر لحد ما صوتها بدأ يروح واتعودت مسكت زبي ودعكته بالكريم وحطيت راسه علي خرمها وبدات ازقها لحد ما الراس دخلت كلها وبدأت الاه بتاعتها تعلا واول ما دخل كله مسكت كسها بدأت ادعكه لحد ما اترعشت جامد ونزلت شلال عسل من كسها ...بدأت ازود في الرتم وانيكها اجمد وهي بتقول ااااه طيزي مش قادره هموت براحهه زبي هيعورني في طيزي ...وانا بزود اكتر وبمسك بزازها بلعب فيهم وانا برزع في طيزها لحد ماحسيت بعد 10دقايق اني هجيب بدات ادعك في كسها عشان اخليها تجيب معايا واول ما بدأت تعلي في الاهات وتقولي نكني جامد وافشخ طيزي ريح كسي ...سرعت اكتر وانا بدعك كسها بايد وبضربها علي طيزها بايدي التانيه لحد ما بدأت تجيب في اللحظه دي سيبت نفسي انا كمات وجبت لبني في طيزها ونزلت نمت عليها وبعد دقيقتين قومت ورفعتلها الكلوت والبنطون عشان اخلي لبني في طيزها اطول وقت ورجعتركبت مكاني ولعت سيجاره وسيبتها تعدل هدومها وجت قعدت جمبي تاني

اتحركت واحنا ساكتيين لحد ما وصلتها عند البيت ووقفت وانا ساكت ...قربت مني وباستني بوسه سريعه علي شفايفي وهمست في ودني وقالتلي انا اتبسط اووي ونزلت وانا كمان روحت وانا مبسوط ....


وفضلنا نعمل كده تقريبا كل يوم خميس لحد ما اتجوزت وسابت الشغل
 
من اول نظره


مساء الخير او صباح الخير حسب التوقيت اللي بتقرا فيه القصه ....هدخل في القصه علي طول لاني بصراحه لا اجيد المقدمات 😂😂 و اتمني تعبكم



اسمي باسم خريج كليه التجاره شعبه محاسبه عندي 21 سنه طولي 180 سم ووزني 85 كج جسمي رياضي الي حد ما شكلي مقبول جدا تقريبا وسيم 😂😂لسه متخرج من الجامعه من شهريين ...مليش تجارب عاطفيه قبل كده ولا حتي علاقات من اي نوع بالجنس الاخر ...حاولت كتير خصوصا في مرحله الجامعه لاكن للاسف فشلت خصوصا اني بطبعي مش شخص اجتماعي اوي .....انا مليش اخوات ووالدي ووالدتي توفو في حادثه وانا صغير وسايبنلي ورث محترم بصراحه فضلت اصرف منه لحد ما خلصت دراسه وفاض كمان جزء كبير حاطه في البنك بيجيبلي مبلغ محترم كل شهر بصرف منه انا وجدتي اللي ربتني من وانا صغير.....

بعد ما خلصت الجامعه بدأت اضور علي شغل خصوصا اني خدت اعفاء نهائي من الجيش لاني وحيد وطبعا قدمت في وظايف كتير من علي النت وفي بنوك كتيير وروحت مقابلات كتير لاكن مفيش نصيب.... لحد ما صحيت من النوم في يوم لقيت اكتر من مكالمه من رقم غريب فتحت التليفون لقيت رساله علي الواتساب من نفس الرقم بتقول ان في معاد انترفيو لوظيفه محاسب كنت مقدم عليها في شركه استثمار عقاري والمعاد كان تاني يوم..... عدي اليوم وانا بفكر ياترا هروح علي الفاضي زي كل مره ولا هتقبل المره دي ...

تاني يوم جهزت نفسي وروحت اللوكيشن اللي اتبعتلي علي الواتساب في معادي وكان مكتب في برج في حي راقي في القاهره دخلت وكان باين عليا التوتر وقابلت الاتش ار وقالتلي ان الشركه عندهم طالبه محاسب حديث التخرج فتره تدريب 3شهور وبعدها يقررو يكمل ولا لا

وافقت بدون تردد خصوصا ان المقابل المادي مش فارق معايا اوي اكتر ما فارق معايا اني اشغل نفسي باي حاجه واخد خبره في الشغل ...اتفقنا اني هبداء من تاني يوم علي طول ... روحت وانا مبسوط ان في اي حاجه هتكسر الملل والروتين اللي انا عايش فيه وجهزت نفسي ونمت بدري عشان اروح في معادي

وصحيت بدري لبست هدوم شيك جدا ورشيت برفان حلو ونزلت روحت المكتب استقبلتني الاتش ار وبداءت تعرفني علي الموظفين اللي في الشركه اللي كانو معدودين لاكن اللي لفت نظري منهم بنت اسمها جيهان بتشتغل في قسم الماركتينج وجايه قبلي ب شهر ....خلصنا تعارف وروحت علي مكتبي وبداءت اتعرف علي الشغل وحده وحده لحد ما عدي اليوم وروحت وفضلت قاعد في البيت كالعاده لاكن الجديد اني لقيت نفسي بفكر في جهان وطول الوقت صورتها في خيالي لحد ما نمت وصحيت تاني يوم روحت الشغل ودخلت علي مكتبي علي طول منغير ما اتكلم مع حد لحد وقت البريك خرجت اكلت ساندويتش ورجعت مكتبي علي طول منغير ما اختلط بحد طلبت قهوه بالتليفون من البوفيه بتاع الشركه وكملت شغل وبعد 10 دقايق الباب خبط

قولت للي علي الباب يدخل لفيت جيهان جايبالي القهوه وبتقولي انا لقيتك مش بتتكلم مع حد قولت اجي انا اجيبلك القهوه واشوف مالك

قولتلها ابدا انا بس عشان لسه جديد ف معرفش حد

قالتلي وهتعرف حد ازاي وانت مبتحتكش بينا ....وبعدين ما انا كمان لسه جديده مكملتش شهريين

فضلنا نتكلم شويه بتحاول تفكني وعرفت منها ان عندها 30 سنه وكانت عايشه بره مصر ولسه راجعه من سنه ومتجوزتش وعايشه مع اختها المتجوزه بعد ما ابوها اللي كانت عايشه معاه بره مات وفضلت قاعده معايا بقيت اليوم تقريبا ....روحت البيت وانا بسال نفسي كذا سوال...


هو انا فعلا حبيتها ؟

طيب وفرق السن بينا ؟

طيب هي جاتلي عشان لاحظت اني منطوي وبتحاول تفكني فعلا ؟

ولا ممكن تكون معجبه بيا هي كمان ؟

التفكير ارهقني لحد ما روحت في النوم وصحيت تاني يوم وانا مقرر احاول اقرب من زمايلي اكتر وبالتحديد جيهان ...وفعلا دخلت المكتب صبحت عليهم كلهم وفي وقت البريك فضلت معاهم طول الوقت واتعرفت علي اكتر من حد وسمعت جيهان وهي بتتكلم مع واحده من زمايلنا وبتقولها ان عيد ميلادها بكره

قولت لازم استغل الفرصه دي اني اقرب منها اكتر وقضيت اليوم وانا بفكر في هديه اجيبهالها

واستقريت اني اجيبلها علبه شوكلاته من نوع مستورد وغالي وانا مروح مع كارت كتبتلها عليه

"بتمنالك سنه جديده سعيده واتمني نكون فيها اقرب لبعض وتحققي كل اللي بتحلمي بيه .....باسم "

وتاني يوم وصلت بدري قبل كل الموظفين وسيبتلها الهديه علي مكتبها وروحت علي مكتبي وانا مستني رد فعلها وفي نفس الوقت خايف رد فعلها يحرجني ....عدي الوقت ببطء وهي مظهرتش حتي معرفش هي جت ولالا لحد معاد البريك اللي قررت مخرجش فيه من مكتبي واكتفي باني اطلب قهوتي من البوفيه وخلاص

وفعلا جت القهوه وقعدت اشربها مع سيجاره وانا باصص من الشباك وسرحان لحد ما فوقت علي ايد حد بتخبط علي كتفي وكانت جيهان

مالك سرحان في ايه

ابدا مفيش عندي صداع بس

سلامتك .....شكرا علي الهديه بس انت عرفت منين

رديت عليها وانا رايح اقعد علي المكتب ...سمعتك وانتي بتقولي امبارح في البريك

ياه طيب ما انت مركز معانا اهو اومال مبتتكلمش معانا ليه

يعني مفيش مواضيع بتلفت انتباهي

جت قعدت فوق المكتب قدامي وقالتلي طيب وايه المواضيع اللي بتلفت انتباهك

ضحكت ورديت عليها وانا كل تركيزي وعيني علي فخادها وطيزها الي متحدده في البنطلون الجينس الضيق اللي لابساه ....عيد ميلادك مثلا 😂😂

لاحظت اني ببص علي طيزها ف قامت وقفت قدامي وسندت علي المكتب بايديها وهي بتضحك وقالتلي

انا همشي عشان انا ملاحظه انك بتعاكسني 😂😂

خرجت وانا منظر طيزها وبزازها مفارقش خيالي طول اليوم لدرجه اني لما نمت حلمت اني بنيكها في نفس الوضع اللي كانت سانده بيه علي المكتب وصحيت وانا جايبهم علي نفسي في الحلم

قررت اني لازم اتجرأ معاها اكتر ..

تاني يوم روحت الشغل وعديت اليوم طبيعي مكانش فيه اكتر من نظرات متبادله بينا وشويه نظرات مني لجسمها اللي حابب اوصفه ليكو في الطقم اللي كانت لابساه اليوم ده
هي طولها تقريبا170 ووزنها متوسط بشرتها بيضا
كانت لابسه بنطلون جيل اسود واسع مبين طيزها كبيره وعريضه اوي وعليه بادي ابيض استريتش بارز فيه بزازها متوسطه الحجم ومشدوده وحلماتها النافره وفوقيه سويتر كت اسود وطر** سودا

قبل معاد خروج الشركه ب 10دقايق خرجت وقفت قدام باب المكتب عشان انزل معاها في الاسانسير وهي نازله وفعلا ركبت انا وهي الاسانسير ولحسن حظي هي خرجت اول واحده ونزلنا لوحدنا وتعمدت اقف في الاسانسير وشي في وشها ولان الاسانسير ضيق نفسها السخن كان بيخبط في وشي وكنت حاسس ان نفسها ريحته حلوه وخلي زبي واقف علي الاخر سالتها انتي بتروحي ازاي قالتلي بركب المترو بس يوم الخميس المترو زحمه بطلب اوبر ...قولتلها ليه اوبر انا ممكن اوصلك لو تحبي

رفضت بس حسيت ان رفضها بسبب انها خايفه حد من الموظفين يشوفنا ولا حاجه ف قولتلها متخافيش انا راكن العربيه بعيد شويه ومحدش يعرف عربيتي هروح اجيبها واجيلك واركبي كاني اوبر ...وبعدين احنا زملا عادي

بعد الحاح وافقت وفعلا روحت جيبت العربيه وجيت ركبت معايا وكان الطريق زحمه فطلبت انها تشغل اغاني من تليفونها وافقت وسالتني لو عايز اسمع حاجه معينه قولتلها اي حاجه هاديه علي زوقك وشغلت اغنيه مشاعر لشيرين وبدأت تغني معاها وكان صوتها هادي اوي وجميل وبدأت تتمايل بجسمها مع الاغنيه وهي قاعده جمبي وانا مركز معاها لدرجه اني كنت هخبط مرتين وهي اكيد لاحظت بس الغريب انها زودتها اكتر

قررت احط ايدي علي ايديها اللي سانده بيها علي المسند اللي في النص عند الفتيس كأني مش واخد بالي وفعلا لمست ايدها وكانت ناعمه اوي.....قولتلها اسف مخدتش بالي قالتلي ولا يهمك وشالت ايديها قولتلها لا اسندي انا خلاص عرفت انك سانده ايدك انا كدا كدا سايق قالتلي خلاص لما تتعب حط ايدك جمبي المسند واسع ...استغليت الفرصه وحطيت ايدي جمبها وبدات بعد شويه احرك ضهر ايدي علي ايديها وانا باصص ناحيتها كأني ببص علي المرايه بطرف عيني وهي سرحانه وبتدندن مع الاغاني وفضلت اجرب كذا مره اشيل ايدي احطها علي الدركسيون وشويه واكرر نفس الحركه تاني معاها وهي مفيش رد فعل لحد ما بدات ادندن معاها انا كمان والعب بصوابعي علي ايديها ....بصتلي وضحكت وبدات هي كمان تحرك صوابعها معايا لحد ماشبكنا ايدينا في ايد بعض وبدات اخد ايديها وايدي اكتر وانزل علي فخادها من الجمب واحرك ايدي عليهم براحه وهي معملتش اي رد فعل خالص وده خلاني قلقان او مستغرب شويه ....ركنت وقولتلها انا هنزل اجيب سجاير عشان سجايري خلصت ونزلت دخلت علي الكشك جبت سجاير وجبتلها عصير وانا بجيب الحاجه قولت لنفسي هي ممكن تكون عايزاني اتجرأ اكتر من كده ؟

طيب لو رفضت ممكن تفضحني في الشغل ؟

قررت اني هكمل وكده كده انا مش فارق معايا الشغل دخلت صيدليه جمب الكشك جبت منها كريم مرطب ولفيته في الكيس بتاع الصيدليه ورجعت العربيه اديتها العصير سالتني روحت الصيدليه ليه قولتلها كنت بجيب علاج لجدتي بالمره

بصتلي وهي قالقانه وانا مش فاهم وركنت العصير في ايدها

ضحكت قولتلها هو انتي مفكره اني حطيتلك منوم في العصير 😂😂

خدت منها العصير فتحته وشربته ونزلت جبتلها واحد تاني

اتفضلي اهو من التلاجه عليكي لا روحت صيدليله ولا حاجه

قالتلي انا اسفه انا بس قلقت

قولتلها وانا بضحك متقلقيش انا عايزك صاحيه 😂😂😂😂

استغربت الكلمه بس معلقتش ....اتحركت وتعمدت ادخل في شوارع هاديه واللي ساعدني في ده انها ساكنه في منطقه هاديه جدا ومليانه شوارع فاضيه وضلمه

هديت السرعه علي الاخر وفضلت امشي في الشوارع دي لحد ما شربت العصير ورجعت حطت ايدها جمبي تاني بس المره دي ضهر ايدها لتحت ....تجاهلتها دقيقه عشان اشوف هتلفت انتباهي ولالا وفعلا خبطت بضوافر ايديها التانيه علي المسند خبطات خفيفه حطيت ايدي علي ايدها راحت مشبكه صوابعها في صوابعي ونامت علي كتفي وده خلا بزازها قربت من المسند فضلت احرك ايدي لحد ما عرفت المس بزازها بصباعي فضلت امشي صباعي عليه وهي تقريبا مكانتش حاسه لحد ما مره واحد قامت اتفزعت وشدت ايديها من ايدي

بصيت الناحيه التانيه وقولتلها انا اسف اوعدك مش هتتكرر تاني وبدات ازود في السرعه وشيلت ايدي من علي المسند وحطيتها علي رجلي

وبعد دقيقتين لقيت ايدها ماسكه ايدي وبتقولي خلاص محصلش حاجه انا مسمحات ابتسمت ورجعت نامت تاني علي كتفي بس حسيتها بتحرك ايدها من تحت ايدي علي رجليا ..سبتها براحتها خالص وشيلت ايدي من ايدها وحطيتها علي كتفها وقولتها معلش ايدي نملت بس لو مضايقاكي اشيلها قالتلي خد راحتك وبدات تطلع لفوق اكتر بايدها ناحيه زبي الي بدأ يقف في البنطلون وانا بدات احسس علي كتفها والمس جمب بزازها براحه فجأه حسيت نفسها علي بصيت عليها لاقيتها مغمضه.... روحات علي ايدها بايدي مسكتها

وشيلتها حطيتها علي زبي حسيتها اتصدمت لمده ثواني بس انا فضلت مكمل في تحريك ايديها علي زبي وفكيت زرار البنطلون وطلعت زبي وحطيت ايدها علي وهي بتترعش ومبتعملش اي رد فعل وفجأه مسكت فرده بزها اليمين بايدي وبدأت ادعك فيها وافرك الحلمه من فوق البدي بدأت تطلع اه خفيفه وتدوس بايدها علي زبي براحه ....في اللحظه دي ركنت العربيه في حته ضلمه ومتداريه بين الشجر وذي ما قولتلكو ان المنطقه اصلا هاديه وبيحصل فيها كده كتير

بدأت ارفع راسها بايدي ونزلت علي شفايفها ابوس فيها برومانسيه وامصهم والحس لسانها ونزلت علي وقبتها ابوسها والحسها وانا ماسك صدرها بايدي الاتنين بدعكه لحد ما نفسها علي اوي ...رفعت هدومها وقلعتها البرا ونزلت اكل في بزازها وعض في حلماتها لحد ما اهاتها عليت حطيت ايدي علي كسها من فوق البطلون لقيته غرقان ضغطت علي كسها جامد طلعت اه عاليه فضلت ادعك فيه وانا ببدل بين بزازها وبين شفايفها لحد ما نزلت علي ايدي ...قعد مكاني وشديتها من راسها حطيت شفايفها علي زبي وهي مقاومتش بس مكانتش بتعرف تمص وواضح انها اول مره بس حاولت فضلت تمص وتلحس في زبي لحد ما بقي علي اخره رفعت راسها وقولتلها ترجع علي الكنبه اللي ورا وطلعت الكريم من تابلوه العربيه وهي اول ما شافته ابتسمت ورجعت ورا وانا نزلت فتحت الباب اللي ورا وعدلتها علي الكنبه ونزلتلها البنطلون والكلوت ودعكت كسها من ورا شويه وبدأت احط من الكريم علي ايدي ادعك خرم طيزها بصباعي وانا بفرش كسها بزبيوبدأت اضغط علي خرمها واحاول ادخل صباعي جوه وهي بتصوت وجسمها بيتنفض لحد ما دخلت صباعي كله وبدات احركه براحه لحد ما اتعودت وبدات ادخل صباع كمان وهي بتصوت اكتر لحد ما صوتها بدأ يروح واتعودت مسكت زبي ودعكته بالكريم وحطيت راسه علي خرمها وبدات ازقها لحد ما الراس دخلت كلها وبدأت الاه بتاعتها تعلا واول ما دخل كله مسكت كسها بدأت ادعكه لحد ما اترعشت جامد ونزلت شلال عسل من كسها ...بدأت ازود في الرتم وانيكها اجمد وهي بتقول ااااه طيزي مش قادره هموت براحهه زبي هيعورني في طيزي ...وانا بزود اكتر وبمسك بزازها بلعب فيهم وانا برزع في طيزها لحد ماحسيت بعد 10دقايق اني هجيب بدات ادعك في كسها عشان اخليها تجيب معايا واول ما بدأت تعلي في الاهات وتقولي نكني جامد وافشخ طيزي ريح كسي ...سرعت اكتر وانا بدعك كسها بايد وبضربها علي طيزها بايدي التانيه لحد ما بدأت تجيب في اللحظه دي سيبت نفسي انا كمات وجبت لبني في طيزها ونزلت نمت عليها وبعد دقيقتين قومت ورفعتلها الكلوت والبنطون عشان اخلي لبني في طيزها اطول وقت ورجعتركبت مكاني ولعت سيجاره وسيبتها تعدل هدومها وجت قعدت جمبي تاني

اتحركت واحنا ساكتيين لحد ما وصلتها عند البيت ووقفت وانا ساكت ...قربت مني وباستني بوسه سريعه علي شفايفي وهمست في ودني وقالتلي انا اتبسط اووي ونزلت وانا كمان روحت وانا مبسوط ....


وفضلنا نعمل كده تقريبا كل يوم خميس لحد ما اتجوزت وسابت الشغل
كمل وما تتاخر بالجزء الجديد
 
روعاتك كمل يا بطل
 
من اول نظره


مساء الخير او صباح الخير حسب التوقيت اللي بتقرا فيه القصه ....هدخل في القصه علي طول لاني بصراحه لا اجيد المقدمات 😂😂 و اتمني تعبكم



اسمي باسم خريج كليه التجاره شعبه محاسبه عندي 21 سنه طولي 180 سم ووزني 85 كج جسمي رياضي الي حد ما شكلي مقبول جدا تقريبا وسيم 😂😂لسه متخرج من الجامعه من شهريين ...مليش تجارب عاطفيه قبل كده ولا حتي علاقات من اي نوع بالجنس الاخر ...حاولت كتير خصوصا في مرحله الجامعه لاكن للاسف فشلت خصوصا اني بطبعي مش شخص اجتماعي اوي .....انا مليش اخوات ووالدي ووالدتي توفو في حادثه وانا صغير وسايبنلي ورث محترم بصراحه فضلت اصرف منه لحد ما خلصت دراسه وفاض كمان جزء كبير حاطه في البنك بيجيبلي مبلغ محترم كل شهر بصرف منه انا وجدتي اللي ربتني من وانا صغير.....

بعد ما خلصت الجامعه بدأت اضور علي شغل خصوصا اني خدت اعفاء نهائي من الجيش لاني وحيد وطبعا قدمت في وظايف كتير من علي النت وفي بنوك كتيير وروحت مقابلات كتير لاكن مفيش نصيب.... لحد ما صحيت من النوم في يوم لقيت اكتر من مكالمه من رقم غريب فتحت التليفون لقيت رساله علي الواتساب من نفس الرقم بتقول ان في معاد انترفيو لوظيفه محاسب كنت مقدم عليها في شركه استثمار عقاري والمعاد كان تاني يوم..... عدي اليوم وانا بفكر ياترا هروح علي الفاضي زي كل مره ولا هتقبل المره دي ...

تاني يوم جهزت نفسي وروحت اللوكيشن اللي اتبعتلي علي الواتساب في معادي وكان مكتب في برج في حي راقي في القاهره دخلت وكان باين عليا التوتر وقابلت الاتش ار وقالتلي ان الشركه عندهم طالبه محاسب حديث التخرج فتره تدريب 3شهور وبعدها يقررو يكمل ولا لا

وافقت بدون تردد خصوصا ان المقابل المادي مش فارق معايا اوي اكتر ما فارق معايا اني اشغل نفسي باي حاجه واخد خبره في الشغل ...اتفقنا اني هبداء من تاني يوم علي طول ... روحت وانا مبسوط ان في اي حاجه هتكسر الملل والروتين اللي انا عايش فيه وجهزت نفسي ونمت بدري عشان اروح في معادي

وصحيت بدري لبست هدوم شيك جدا ورشيت برفان حلو ونزلت روحت المكتب استقبلتني الاتش ار وبداءت تعرفني علي الموظفين اللي في الشركه اللي كانو معدودين لاكن اللي لفت نظري منهم بنت اسمها جيهان بتشتغل في قسم الماركتينج وجايه قبلي ب شهر ....خلصنا تعارف وروحت علي مكتبي وبداءت اتعرف علي الشغل وحده وحده لحد ما عدي اليوم وروحت وفضلت قاعد في البيت كالعاده لاكن الجديد اني لقيت نفسي بفكر في جهان وطول الوقت صورتها في خيالي لحد ما نمت وصحيت تاني يوم روحت الشغل ودخلت علي مكتبي علي طول منغير ما اتكلم مع حد لحد وقت البريك خرجت اكلت ساندويتش ورجعت مكتبي علي طول منغير ما اختلط بحد طلبت قهوه بالتليفون من البوفيه بتاع الشركه وكملت شغل وبعد 10 دقايق الباب خبط

قولت للي علي الباب يدخل لفيت جيهان جايبالي القهوه وبتقولي انا لقيتك مش بتتكلم مع حد قولت اجي انا اجيبلك القهوه واشوف مالك

قولتلها ابدا انا بس عشان لسه جديد ف معرفش حد

قالتلي وهتعرف حد ازاي وانت مبتحتكش بينا ....وبعدين ما انا كمان لسه جديده مكملتش شهريين

فضلنا نتكلم شويه بتحاول تفكني وعرفت منها ان عندها 30 سنه وكانت عايشه بره مصر ولسه راجعه من سنه ومتجوزتش وعايشه مع اختها المتجوزه بعد ما ابوها اللي كانت عايشه معاه بره مات وفضلت قاعده معايا بقيت اليوم تقريبا ....روحت البيت وانا بسال نفسي كذا سوال...


هو انا فعلا حبيتها ؟

طيب وفرق السن بينا ؟

طيب هي جاتلي عشان لاحظت اني منطوي وبتحاول تفكني فعلا ؟

ولا ممكن تكون معجبه بيا هي كمان ؟

التفكير ارهقني لحد ما روحت في النوم وصحيت تاني يوم وانا مقرر احاول اقرب من زمايلي اكتر وبالتحديد جيهان ...وفعلا دخلت المكتب صبحت عليهم كلهم وفي وقت البريك فضلت معاهم طول الوقت واتعرفت علي اكتر من حد وسمعت جيهان وهي بتتكلم مع واحده من زمايلنا وبتقولها ان عيد ميلادها بكره

قولت لازم استغل الفرصه دي اني اقرب منها اكتر وقضيت اليوم وانا بفكر في هديه اجيبهالها

واستقريت اني اجيبلها علبه شوكلاته من نوع مستورد وغالي وانا مروح مع كارت كتبتلها عليه

"بتمنالك سنه جديده سعيده واتمني نكون فيها اقرب لبعض وتحققي كل اللي بتحلمي بيه .....باسم "

وتاني يوم وصلت بدري قبل كل الموظفين وسيبتلها الهديه علي مكتبها وروحت علي مكتبي وانا مستني رد فعلها وفي نفس الوقت خايف رد فعلها يحرجني ....عدي الوقت ببطء وهي مظهرتش حتي معرفش هي جت ولالا لحد معاد البريك اللي قررت مخرجش فيه من مكتبي واكتفي باني اطلب قهوتي من البوفيه وخلاص

وفعلا جت القهوه وقعدت اشربها مع سيجاره وانا باصص من الشباك وسرحان لحد ما فوقت علي ايد حد بتخبط علي كتفي وكانت جيهان

مالك سرحان في ايه

ابدا مفيش عندي صداع بس

سلامتك .....شكرا علي الهديه بس انت عرفت منين

رديت عليها وانا رايح اقعد علي المكتب ...سمعتك وانتي بتقولي امبارح في البريك

ياه طيب ما انت مركز معانا اهو اومال مبتتكلمش معانا ليه

يعني مفيش مواضيع بتلفت انتباهي

جت قعدت فوق المكتب قدامي وقالتلي طيب وايه المواضيع اللي بتلفت انتباهك

ضحكت ورديت عليها وانا كل تركيزي وعيني علي فخادها وطيزها الي متحدده في البنطلون الجينس الضيق اللي لابساه ....عيد ميلادك مثلا 😂😂

لاحظت اني ببص علي طيزها ف قامت وقفت قدامي وسندت علي المكتب بايديها وهي بتضحك وقالتلي

انا همشي عشان انا ملاحظه انك بتعاكسني 😂😂

خرجت وانا منظر طيزها وبزازها مفارقش خيالي طول اليوم لدرجه اني لما نمت حلمت اني بنيكها في نفس الوضع اللي كانت سانده بيه علي المكتب وصحيت وانا جايبهم علي نفسي في الحلم

قررت اني لازم اتجرأ معاها اكتر ..

تاني يوم روحت الشغل وعديت اليوم طبيعي مكانش فيه اكتر من نظرات متبادله بينا وشويه نظرات مني لجسمها اللي حابب اوصفه ليكو في الطقم اللي كانت لابساه اليوم ده
هي طولها تقريبا170 ووزنها متوسط بشرتها بيضا
كانت لابسه بنطلون جيل اسود واسع مبين طيزها كبيره وعريضه اوي وعليه بادي ابيض استريتش بارز فيه بزازها متوسطه الحجم ومشدوده وحلماتها النافره وفوقيه سويتر كت اسود وطر** سودا

قبل معاد خروج الشركه ب 10دقايق خرجت وقفت قدام باب المكتب عشان انزل معاها في الاسانسير وهي نازله وفعلا ركبت انا وهي الاسانسير ولحسن حظي هي خرجت اول واحده ونزلنا لوحدنا وتعمدت اقف في الاسانسير وشي في وشها ولان الاسانسير ضيق نفسها السخن كان بيخبط في وشي وكنت حاسس ان نفسها ريحته حلوه وخلي زبي واقف علي الاخر سالتها انتي بتروحي ازاي قالتلي بركب المترو بس يوم الخميس المترو زحمه بطلب اوبر ...قولتلها ليه اوبر انا ممكن اوصلك لو تحبي

رفضت بس حسيت ان رفضها بسبب انها خايفه حد من الموظفين يشوفنا ولا حاجه ف قولتلها متخافيش انا راكن العربيه بعيد شويه ومحدش يعرف عربيتي هروح اجيبها واجيلك واركبي كاني اوبر ...وبعدين احنا زملا عادي

بعد الحاح وافقت وفعلا روحت جيبت العربيه وجيت ركبت معايا وكان الطريق زحمه فطلبت انها تشغل اغاني من تليفونها وافقت وسالتني لو عايز اسمع حاجه معينه قولتلها اي حاجه هاديه علي زوقك وشغلت اغنيه مشاعر لشيرين وبدأت تغني معاها وكان صوتها هادي اوي وجميل وبدأت تتمايل بجسمها مع الاغنيه وهي قاعده جمبي وانا مركز معاها لدرجه اني كنت هخبط مرتين وهي اكيد لاحظت بس الغريب انها زودتها اكتر

قررت احط ايدي علي ايديها اللي سانده بيها علي المسند اللي في النص عند الفتيس كأني مش واخد بالي وفعلا لمست ايدها وكانت ناعمه اوي.....قولتلها اسف مخدتش بالي قالتلي ولا يهمك وشالت ايديها قولتلها لا اسندي انا خلاص عرفت انك سانده ايدك انا كدا كدا سايق قالتلي خلاص لما تتعب حط ايدك جمبي المسند واسع ...استغليت الفرصه وحطيت ايدي جمبها وبدات بعد شويه احرك ضهر ايدي علي ايديها وانا باصص ناحيتها كأني ببص علي المرايه بطرف عيني وهي سرحانه وبتدندن مع الاغاني وفضلت اجرب كذا مره اشيل ايدي احطها علي الدركسيون وشويه واكرر نفس الحركه تاني معاها وهي مفيش رد فعل لحد ما بدات ادندن معاها انا كمان والعب بصوابعي علي ايديها ....بصتلي وضحكت وبدات هي كمان تحرك صوابعها معايا لحد ماشبكنا ايدينا في ايد بعض وبدات اخد ايديها وايدي اكتر وانزل علي فخادها من الجمب واحرك ايدي عليهم براحه وهي معملتش اي رد فعل خالص وده خلاني قلقان او مستغرب شويه ....ركنت وقولتلها انا هنزل اجيب سجاير عشان سجايري خلصت ونزلت دخلت علي الكشك جبت سجاير وجبتلها عصير وانا بجيب الحاجه قولت لنفسي هي ممكن تكون عايزاني اتجرأ اكتر من كده ؟

طيب لو رفضت ممكن تفضحني في الشغل ؟

قررت اني هكمل وكده كده انا مش فارق معايا الشغل دخلت صيدليه جمب الكشك جبت منها كريم مرطب ولفيته في الكيس بتاع الصيدليه ورجعت العربيه اديتها العصير سالتني روحت الصيدليه ليه قولتلها كنت بجيب علاج لجدتي بالمره

بصتلي وهي قالقانه وانا مش فاهم وركنت العصير في ايدها

ضحكت قولتلها هو انتي مفكره اني حطيتلك منوم في العصير 😂😂

خدت منها العصير فتحته وشربته ونزلت جبتلها واحد تاني

اتفضلي اهو من التلاجه عليكي لا روحت صيدليله ولا حاجه

قالتلي انا اسفه انا بس قلقت

قولتلها وانا بضحك متقلقيش انا عايزك صاحيه 😂😂😂😂

استغربت الكلمه بس معلقتش ....اتحركت وتعمدت ادخل في شوارع هاديه واللي ساعدني في ده انها ساكنه في منطقه هاديه جدا ومليانه شوارع فاضيه وضلمه

هديت السرعه علي الاخر وفضلت امشي في الشوارع دي لحد ما شربت العصير ورجعت حطت ايدها جمبي تاني بس المره دي ضهر ايدها لتحت ....تجاهلتها دقيقه عشان اشوف هتلفت انتباهي ولالا وفعلا خبطت بضوافر ايديها التانيه علي المسند خبطات خفيفه حطيت ايدي علي ايدها راحت مشبكه صوابعها في صوابعي ونامت علي كتفي وده خلا بزازها قربت من المسند فضلت احرك ايدي لحد ما عرفت المس بزازها بصباعي فضلت امشي صباعي عليه وهي تقريبا مكانتش حاسه لحد ما مره واحد قامت اتفزعت وشدت ايديها من ايدي

بصيت الناحيه التانيه وقولتلها انا اسف اوعدك مش هتتكرر تاني وبدات ازود في السرعه وشيلت ايدي من علي المسند وحطيتها علي رجلي

وبعد دقيقتين لقيت ايدها ماسكه ايدي وبتقولي خلاص محصلش حاجه انا مسمحات ابتسمت ورجعت نامت تاني علي كتفي بس حسيتها بتحرك ايدها من تحت ايدي علي رجليا ..سبتها براحتها خالص وشيلت ايدي من ايدها وحطيتها علي كتفها وقولتها معلش ايدي نملت بس لو مضايقاكي اشيلها قالتلي خد راحتك وبدات تطلع لفوق اكتر بايدها ناحيه زبي الي بدأ يقف في البنطلون وانا بدات احسس علي كتفها والمس جمب بزازها براحه فجأه حسيت نفسها علي بصيت عليها لاقيتها مغمضه.... روحات علي ايدها بايدي مسكتها

وشيلتها حطيتها علي زبي حسيتها اتصدمت لمده ثواني بس انا فضلت مكمل في تحريك ايديها علي زبي وفكيت زرار البنطلون وطلعت زبي وحطيت ايدها علي وهي بتترعش ومبتعملش اي رد فعل وفجأه مسكت فرده بزها اليمين بايدي وبدأت ادعك فيها وافرك الحلمه من فوق البدي بدأت تطلع اه خفيفه وتدوس بايدها علي زبي براحه ....في اللحظه دي ركنت العربيه في حته ضلمه ومتداريه بين الشجر وذي ما قولتلكو ان المنطقه اصلا هاديه وبيحصل فيها كده كتير

بدأت ارفع راسها بايدي ونزلت علي شفايفها ابوس فيها برومانسيه وامصهم والحس لسانها ونزلت علي وقبتها ابوسها والحسها وانا ماسك صدرها بايدي الاتنين بدعكه لحد ما نفسها علي اوي ...رفعت هدومها وقلعتها البرا ونزلت اكل في بزازها وعض في حلماتها لحد ما اهاتها عليت حطيت ايدي علي كسها من فوق البطلون لقيته غرقان ضغطت علي كسها جامد طلعت اه عاليه فضلت ادعك فيه وانا ببدل بين بزازها وبين شفايفها لحد ما نزلت علي ايدي ...قعد مكاني وشديتها من راسها حطيت شفايفها علي زبي وهي مقاومتش بس مكانتش بتعرف تمص وواضح انها اول مره بس حاولت فضلت تمص وتلحس في زبي لحد ما بقي علي اخره رفعت راسها وقولتلها ترجع علي الكنبه اللي ورا وطلعت الكريم من تابلوه العربيه وهي اول ما شافته ابتسمت ورجعت ورا وانا نزلت فتحت الباب اللي ورا وعدلتها علي الكنبه ونزلتلها البنطلون والكلوت ودعكت كسها من ورا شويه وبدأت احط من الكريم علي ايدي ادعك خرم طيزها بصباعي وانا بفرش كسها بزبيوبدأت اضغط علي خرمها واحاول ادخل صباعي جوه وهي بتصوت وجسمها بيتنفض لحد ما دخلت صباعي كله وبدات احركه براحه لحد ما اتعودت وبدات ادخل صباع كمان وهي بتصوت اكتر لحد ما صوتها بدأ يروح واتعودت مسكت زبي ودعكته بالكريم وحطيت راسه علي خرمها وبدات ازقها لحد ما الراس دخلت كلها وبدأت الاه بتاعتها تعلا واول ما دخل كله مسكت كسها بدأت ادعكه لحد ما اترعشت جامد ونزلت شلال عسل من كسها ...بدأت ازود في الرتم وانيكها اجمد وهي بتقول ااااه طيزي مش قادره هموت براحهه زبي هيعورني في طيزي ...وانا بزود اكتر وبمسك بزازها بلعب فيهم وانا برزع في طيزها لحد ماحسيت بعد 10دقايق اني هجيب بدات ادعك في كسها عشان اخليها تجيب معايا واول ما بدأت تعلي في الاهات وتقولي نكني جامد وافشخ طيزي ريح كسي ...سرعت اكتر وانا بدعك كسها بايد وبضربها علي طيزها بايدي التانيه لحد ما بدأت تجيب في اللحظه دي سيبت نفسي انا كمات وجبت لبني في طيزها ونزلت نمت عليها وبعد دقيقتين قومت ورفعتلها الكلوت والبنطون عشان اخلي لبني في طيزها اطول وقت ورجعتركبت مكاني ولعت سيجاره وسيبتها تعدل هدومها وجت قعدت جمبي تاني

اتحركت واحنا ساكتيين لحد ما وصلتها عند البيت ووقفت وانا ساكت ...قربت مني وباستني بوسه سريعه علي شفايفي وهمست في ودني وقالتلي انا اتبسط اووي ونزلت وانا كمان روحت وانا مبسوط ....


وفضلنا نعمل كده تقريبا كل يوم خميس لحد ما اتجوزت وسابت الشغل
روعه جدا جدا
تسلم ايدك على المجهود الرائع
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%