اعرفكم علي انا اسمي معاد وعمري 23 حاليا وعموما اول قصه لي حقيقية صارت من وقت قريب خلينا نبدا
انا اسمي معاد وقت القصه صارت كان عمري 17 ومن عيلة متوسطه الدخل اب كبير بالسن والام كذالك عندي 4 اخوان و اختان المهم اختي الكبيره 29 سنه اختي الثانية 25 سنه طبعا كانت تمر السنين كأي *** عادي مايهمني الجنس والاثاره حتى وصلت سن 16 بدات اشوف فيديوات ومقاطع وصراحه الميول ماكان واضح اي شي اتفرج عليه اضرب عشره واقفل الى ان بدات اشوف مقاطع دياثه بدات احس انه هدا ميولي ولكن في داخلي شي يقول لا انت فحل انت غيور المهم بدات اركز في البيت على اجسام اخواتي اختي الكبيره كان جسم مثاااااالي لابعد الحدود كل شي متوسط على خصر صغير وصدرها المشدود وطيزها المشدوده بدات اركز عليها واختي الثانية كانت طيزها اكبر وصدرها اكبر بعد اعتقد وارثه من امي وبادت اضرب عشرات عليهم واتخيل اني بنيك فيهم الى يوم صار فيه شي مستحيل اني كنت افكر فيه يصير طبعا هدا بعد سنه اختي تزوجت ومر كم شهر ورحت لبيتها عشان اعطيها غدا او شي كدا المهم رحت بدون اتصل طرقت الباب وتجي تقول مين اقولها انا وتجي تفتح لي وشفت الجنه انا كان لابسه مايوه مبين كل حته فجسمها بس تحته الاندر والبرا وكنت بطلع قالت لي اقعد معاي زوجي برا البيت ورح يرجع متاخر نضيع وقت المهم قعدت معها وهي راحت لبست فوقها كدا زي المعطف واصل لحد الركبه المهم انا هجت وزبي انتصب وبحاول اداريه ركزت فعيونها لقيتها بتشوفو بعيونها وتروح تناظر جيهة تانية وحسيت انها سخنت وراح الوقت شغلنا التلفاز عشان نلتهي وراح علي حتى اجا اليل واجا زوجها قال لا تروح خليك اليوم وبكرا يجي الصبح روح عشان المسافه بعيده وافقت ورحت نمت بغرفه جانبية ماجاني نوم الا وانا افكر فالموقف الي صار المهم رحت الحمام اخر اليل وسعت صوت جاي من غرفه اختي عشان غرفتها جنب الحمام والباب موارب وبدات اشوف الاقي اختي تتناك ملط وذي اول مره اشوف جسم اختي وهنا انا اتكهربت سويت صوت بالغلط ورحت جري للحمام عشان م ينتبهون لقيت اندر لونه ابيض شميته ومتت من الهيجان اول مره يصيرلي كذا ضربت عليه عشره ودخلت نمت تاني يوم الصباح اجت اختي تقومني وكانت لابسه فستان صيفي كدا فوق الركبه بشوي وفيه ازرار من فوق المهم قمت غسلت وجهي وتروشت طلعت رحت المطبخ الاقي اختي بتطبخ وانا اشوف جسمها من ورا الفستان مكان شبه شفاف الاندر باين لونه الابيض وانا هجت رحت حضنتها من ورا وانا بحسس على بزازها وزبي لازق بطيزها وهي بتحاول تفك وتقول لي بتعمل ايي ي معاد انت اخوي الصغير انا ويعني اي اخوك الصغير اولى بيك اوانا بحبك وكنت ناوي اعملك معاك كدا من زمان بس مافيش فرصه غير الان ومسكتها من بزازها جامد وطلعت اممممهههه بتاعت الهيجان قالت لي براحه ي معاد تعال ندخل الداخل ونتفاهم قلتلها تمام ودخلنا جت عيني فعينها وعينها وكانها حسره قلتلها متتحسريش على اي حاجه انا بعرف اعمل اي وشفتك امس وانت وجوزك قالت انت شفته وهو مش قادر يمتعني ؟؟؟ عشان كذا .
انا مش فاهم حاجه بس قلتها بالزبط انا اولى بيك يفاجره وقمت عليها فتحت الزرار الاول للقميص وبدات بوس في رقبتها وكتفها خليت علامات مستحيل تتشال حتى بعد شهر وقامت ماسكه وجهي وواخداني ف بوسه فبقي مص ولحس اطول بوسه في حياتي واحلى بوسه وبدات اكمل انزع الازرار الين طلعت الصدر الشمال ونزلت مص شربت اثنين لتر حليب صافي وبدات افعص الحلمه اليمين والحس اليسار والعكس الين هاجت اختي وبقت مش موجوده وتقولي نكني يافحلي نيك اختك الشرموطه وانا مكنتش بهيج من الكلام ده وهي فهمت الموضوع وبقت تقولي بمعرص نيك اختك تاج راسك يالديوث وانا بعد سمعت الكلام دا من اختي زبي صار حديده ودخلته مرا وحده بفمها وبقت تلحس مثل الكلب العطشان وانا نزلت لحس كسها بوضعية 69 بعد م انتهينا باللحس اتقولي يلا ياديوث نيك اختك فكسها نيك شرفك وعرضك يلا وانا هجت خالص وبدات ادخل زبي فكسها وكان ناار وعلى طول صرت ادخل واطلع بسرعه وهي تتأه شهوة وشرمطه بصوت عالي الى اقولها بجيبهم وقالتلي طلعه جبهم على رجلي وفعلت الي قالتلي مع اني مشعارف ليه بعدها قالتلي الحس لبنك وانا مش فاهم ليه بس لحست رجلها من الالف للياء ومن هنا اثبت خضوعي لاختي ملكتي وعمتي
.
.
هذا الجزء الاول ممكن اكمل الباقي من مخيلتني اذا اعجبتكم
انا اسمي معاد وقت القصه صارت كان عمري 17 ومن عيلة متوسطه الدخل اب كبير بالسن والام كذالك عندي 4 اخوان و اختان المهم اختي الكبيره 29 سنه اختي الثانية 25 سنه طبعا كانت تمر السنين كأي *** عادي مايهمني الجنس والاثاره حتى وصلت سن 16 بدات اشوف فيديوات ومقاطع وصراحه الميول ماكان واضح اي شي اتفرج عليه اضرب عشره واقفل الى ان بدات اشوف مقاطع دياثه بدات احس انه هدا ميولي ولكن في داخلي شي يقول لا انت فحل انت غيور المهم بدات اركز في البيت على اجسام اخواتي اختي الكبيره كان جسم مثاااااالي لابعد الحدود كل شي متوسط على خصر صغير وصدرها المشدود وطيزها المشدوده بدات اركز عليها واختي الثانية كانت طيزها اكبر وصدرها اكبر بعد اعتقد وارثه من امي وبادت اضرب عشرات عليهم واتخيل اني بنيك فيهم الى يوم صار فيه شي مستحيل اني كنت افكر فيه يصير طبعا هدا بعد سنه اختي تزوجت ومر كم شهر ورحت لبيتها عشان اعطيها غدا او شي كدا المهم رحت بدون اتصل طرقت الباب وتجي تقول مين اقولها انا وتجي تفتح لي وشفت الجنه انا كان لابسه مايوه مبين كل حته فجسمها بس تحته الاندر والبرا وكنت بطلع قالت لي اقعد معاي زوجي برا البيت ورح يرجع متاخر نضيع وقت المهم قعدت معها وهي راحت لبست فوقها كدا زي المعطف واصل لحد الركبه المهم انا هجت وزبي انتصب وبحاول اداريه ركزت فعيونها لقيتها بتشوفو بعيونها وتروح تناظر جيهة تانية وحسيت انها سخنت وراح الوقت شغلنا التلفاز عشان نلتهي وراح علي حتى اجا اليل واجا زوجها قال لا تروح خليك اليوم وبكرا يجي الصبح روح عشان المسافه بعيده وافقت ورحت نمت بغرفه جانبية ماجاني نوم الا وانا افكر فالموقف الي صار المهم رحت الحمام اخر اليل وسعت صوت جاي من غرفه اختي عشان غرفتها جنب الحمام والباب موارب وبدات اشوف الاقي اختي تتناك ملط وذي اول مره اشوف جسم اختي وهنا انا اتكهربت سويت صوت بالغلط ورحت جري للحمام عشان م ينتبهون لقيت اندر لونه ابيض شميته ومتت من الهيجان اول مره يصيرلي كذا ضربت عليه عشره ودخلت نمت تاني يوم الصباح اجت اختي تقومني وكانت لابسه فستان صيفي كدا فوق الركبه بشوي وفيه ازرار من فوق المهم قمت غسلت وجهي وتروشت طلعت رحت المطبخ الاقي اختي بتطبخ وانا اشوف جسمها من ورا الفستان مكان شبه شفاف الاندر باين لونه الابيض وانا هجت رحت حضنتها من ورا وانا بحسس على بزازها وزبي لازق بطيزها وهي بتحاول تفك وتقول لي بتعمل ايي ي معاد انت اخوي الصغير انا ويعني اي اخوك الصغير اولى بيك اوانا بحبك وكنت ناوي اعملك معاك كدا من زمان بس مافيش فرصه غير الان ومسكتها من بزازها جامد وطلعت اممممهههه بتاعت الهيجان قالت لي براحه ي معاد تعال ندخل الداخل ونتفاهم قلتلها تمام ودخلنا جت عيني فعينها وعينها وكانها حسره قلتلها متتحسريش على اي حاجه انا بعرف اعمل اي وشفتك امس وانت وجوزك قالت انت شفته وهو مش قادر يمتعني ؟؟؟ عشان كذا .
انا مش فاهم حاجه بس قلتها بالزبط انا اولى بيك يفاجره وقمت عليها فتحت الزرار الاول للقميص وبدات بوس في رقبتها وكتفها خليت علامات مستحيل تتشال حتى بعد شهر وقامت ماسكه وجهي وواخداني ف بوسه فبقي مص ولحس اطول بوسه في حياتي واحلى بوسه وبدات اكمل انزع الازرار الين طلعت الصدر الشمال ونزلت مص شربت اثنين لتر حليب صافي وبدات افعص الحلمه اليمين والحس اليسار والعكس الين هاجت اختي وبقت مش موجوده وتقولي نكني يافحلي نيك اختك الشرموطه وانا مكنتش بهيج من الكلام ده وهي فهمت الموضوع وبقت تقولي بمعرص نيك اختك تاج راسك يالديوث وانا بعد سمعت الكلام دا من اختي زبي صار حديده ودخلته مرا وحده بفمها وبقت تلحس مثل الكلب العطشان وانا نزلت لحس كسها بوضعية 69 بعد م انتهينا باللحس اتقولي يلا ياديوث نيك اختك فكسها نيك شرفك وعرضك يلا وانا هجت خالص وبدات ادخل زبي فكسها وكان ناار وعلى طول صرت ادخل واطلع بسرعه وهي تتأه شهوة وشرمطه بصوت عالي الى اقولها بجيبهم وقالتلي طلعه جبهم على رجلي وفعلت الي قالتلي مع اني مشعارف ليه بعدها قالتلي الحس لبنك وانا مش فاهم ليه بس لحست رجلها من الالف للياء ومن هنا اثبت خضوعي لاختي ملكتي وعمتي
.
.
هذا الجزء الاول ممكن اكمل الباقي من مخيلتني اذا اعجبتكم