NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة الصراع للنجاح

YoussefAhmed

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
29 أغسطس 2024
المشاركات
8
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
32
نقاط
10
الجزء رقم (1)
  1. ‌اسم القصه: الصراع للنجاح

  2. ‌نوع القصه:اثاره وتشويق وسكس

  3. مؤلف القصه: اكرم ياسين

  4. سيناريو وحوار: نادر ياسر


المقدمه

تدور احداث الحكايه عن رجل في سن 30 عندما كان يتذكر ماضي القديم السئ الذي عاشه فيه يتذكره وهو حزين و مكتئب ولاكن حقق كل احلامه و الذي ضحي بالكثير من اشياء ثمينه لاجل هذا النجاح ومر علي مصاعب لا يتحملها انسان و هذا الشخص هو البطل (حازم صلاح الديب).
‌ومع بداية يوم جديد والشمس سطعه بيصحي البطل حازم علي صوت جميل وهو صوت العصافير في الصباح
‌بيصحي وهو كله نشاط و حيويه وسعيد جدا بيخش ياخد دش علي السريع ويطلع يشرب القهوة ويحضر الفطار
‌ويقف يتأمل في المنظر الطبيعي الخلاب ويفتكر ايام زمان وهنا نبدا القصه Flash Back........................
  • ‌الشخصيات الاساسيه
‌1. الاب: صلاح الديب 45 سنه
‌2. الام: شمس الخياط 45 سنه
‌3. الاخت: ندي الديب 19 سنه
‌4. الاخ: محمد الديب 18 سنه
‌5. البطل/(انا): حازم صلاح الديب 23 سنه

بداية القصه

بتبدأ القصه بعد وفاة ابويا بأسبوع لما لما قررت اعمل المستحيل علشان يبقي معايا فلوس وابقي غني لا مش غني بس ابقي ثري ثراء فاحش علشان احنا اسره فقيره جدا ولا معانا شقه ولا معانا فلوس ف بنك ولا ابويا كان حلته حاجه يورثهلنا مكنش حيلتنا غير معاش ابويا وكان في ناس قريبا بتساعدنا و بتدينا فلوس كل شهر بس انا مكنتش راضي بالوضع ده نزلت اشتغل ف شركه تبع مقاول علشان الشهاده اللي معايا متاكلنيش عيش هو اه انا معايا بكالوريوس حاسبات ومعلومات بس انا طبعا ف البطيخ وكنت بعدي كده علي **** حكايتي يعني المهم واخويا نزل يشتغل هو كمان وكنا بنحاول نقضي نفسنا بس برضو العيشه صعبه مش عارفين نتعايش كده و طبعا امي كل شهر تنزل تقبض المعاش و ناس قرايبنا من بعيد يتصلو بيها تيجي تاخد فلوس الشهر و احنا نجيب قبضنا انا واخويا محمد وكل الفلوس علي بعضها مش مكمله 10 الف جنيه بنطلع منهم اجار الشقه اللي 1500 جنيه وميه وكهرباء وغاز ب 1500 او ساعات اكتر غير الاكل والجمعيات البسيطه اللي امي دخلاها واهي ماشيه بس انا مسكتش قررت اشغل دماغي واجيب فلوس من الهوي بدات ادور علي اي شغل يجبلي فلوس وابقي ثري ف اسرع وقت وجاتلي فكرة الاستيراد والتصدير وكنت اعرف واحد قربنا اسمو احمد محمد ده كان ثري زمان وشغال في المينا وكان شغال في الاستيراد و التصدير بس اتجوز واحده مغربيه وبيقولو انها عملاله سحر وجيبالو الفقر اول ما جت باسبوع بس اتقفش كان بيهرب شغل من المينا ودخل السجن كام شهر وطلع وحياتو ادمرت ساعتها وبدل ما كان بيصرف في اليوم 30 الف او 40 الف بقي يصرف في الشهر 2000 او 3000 ف حياتو باظت المهم انا قررت اننا نعمل شغل الاستيراد والتصدير ده بس هنبقي زي سماسره يعني نجيب زبون عايز يستورد حاجه معينه من مصر وبسعر معين و احنا نجيب مصدر بيصدر نفس الحاجه وبنفس السعر ونوصلهم ببعض وناخد عموله المهم طبعا هو كان موافق بس الموضوع صعب وكذا عميل يجي يبقي عايز يستورد حاجه معينه بس مش بنعرف نجيب مصدر ف فضلنا نحاول سنه ونص لحد ما فقدنا الامل ف قولنا نشوف حاجه تانيه وفكرنا كتير جدا لحد ما وقع قدامنا واحد عنده بيت في اثار بس مش عارف يطلعه ف احنا بدانا ندور علي خبير الاثار اللي معاه خرايط الاثار علشان يعرف اذا كان في ولا لا ولو في هيطلعوها ويدونا 35٪. وطبعا احنا 15٪. وصاحب الحاجه 20٪. بس برضو دورنا كتير ولقينا نصابين بالعبيط و ف الاخر ملقناش حاجه والحياة بدات تسود ف وشي بس قولت لا هحاول تاني ورجعت لموضوع الاستيراد و التصدير واتعرفنا علي واحد مليونير وحولنا نشتغل معاه بس برضو كل المحاولات بتتنتهي بالفشل لحد ما في مره حصل وعملنا شغل الاستيراد والتصدير وكنا بنصدر حاجه اسمها (كلنكر اسمنت) وفعلا لقينا مصدر بعد شهور بحث وصلت لمصدر ووصلتو للمستوريد وتمت الصفقه واخدة اول 300الف جنيه ودي كانت اول صفقه واللي بعديها اتفتحتلي طاقة القدر بس مصرفتش مليم من الفلوس دي وبدات اوصل كذا شخص لبعض وتتم صفقات كتير مره 500الف مره 350 الف مره 730 الف لحد ما جمعت 2 مليون جنيه وعملت مشروع صغير كده علشان الشغل اللي كنت بعمله ده مش قانوني لاني معيش ورق رسمي اشتغل بيه وكنت شغال من تحت التربيزه المهم عملت كافيه كبير مش كبير اوي بس حلو يعني و حطيت فيه بلايستيشن و المشروع ده كنت مشارك في صاحبي الوفي اعز اصدقائي هو (سيد) و هو كان داخل بخبرتو ف مجال الكافيهات وكده لان ابوه كان فاتح قهوة ف هو فاهم كل حاجه ف الشغل يعني انا كنت دافع تكاليف الكافيه كله وهو مش دافع جنيه بس ده صاحبي وانا واثق في وف أمنتو المهم هو بقي المشروع شبه بتاعه هو اللي بيقف في وعارف كل حاجه داخله وخارجه وكده وطبعا المكسب بالنص وده كان اول مشروع اعمله لما كسبت منو شويه فلوس حلوين عملت تصاريح و الورق اللي هفتح بيه مكتب استيراد و تصدير ف المينا وفعلا فتحته وبدات اشتغل و قريبي اللي هو (احمد محمد) اشتغل معايا وبدات اتعرف علي كبار البلد وبدات اروح انا وعيلتي حفلات تبعهم علشان اتقرب منهم اكتر ويبقي ليا ضهر ف كان في لواء كنت عايز اتعرف عليه علشان كان في مشروع عايز اعمله مش دلوقتي كمان كام سنه كده بس كنت بجهزلو من دلوقتي علشان يبقي ليا ضهر ولما اجي اعمل المشروع يبقي ده شريكي او حد تابعه ف دورة وراه شويه وعرفت انو بتاع نسوان وعينه زيغه ف قررت العبلو واخشلو من الحته ده و اليوم عدي تاني يوم صحيت علي رنة موبايلي وكانت اختي ندي.
انا: الو ايه مصحياني عل...........
ندي بعياط وزعيق: الحقني يا حازم محمد وماما عمله حادثه بالعربيه وهما دلوقتي ف العنايه المركزه
انا: لبست بسرعه ونزلت اخدت عربيتي وحريت علي العنايه المركزه اول ما وصلت
ندي: بتعيط وبتجري ف حضني من غير كلام
انا: اهدي ياحبيبتي هما كويسين؟؟..
ندي بعياط شديد وانهيار: ماتو يا حازم ماتو
انا بصدمه: يعني ايييه اييه اللي انتي بتقوليه ده يعني ايييييييه لا اكيد في حاجه غلط.... هما فين انطقي هما فيييين؟؟..
ندي بعياط: في الاوضه دي وشورتلي
انا: طلعت جريت علي الأوضه شفتهم متغطين بملايه دخلت لقتهم غرقنين ف دمهم ومنظرهم صعب وجسمهم متكسر............. جه ظابط يحقق مع ندي ويعرف ايه اللي حصل لتكون بفعل فاعل او حاجه بس هيا قالت انها حادثه عاديه وحكتلو اللي حصل وبعد يوم طويل خلصنا إجراءات الدفنه ودفنتهم ورجعنا عملنا عزا وبعد تالت ايام العزا البيت بقي فاضي مفيش غير اختي ندي بقيت اخاف عليها جدا وقعدتها من التعليم وهيا كانت بتدرس ف كلية تجارة وكانت اخر سنه ليها خلصت وقعدة ف البيت وانا رجعت شغلي و لحياتي مره تانيه وسالت ندي الحادثه حصلت ازاي وقلتلي ان محمد اخويا كان سايق بس بسرعه وامي جمبه وان ندي كانت مستنياهم تحت بيت صحبتها ف كان في عربيه تانيه قدمهم ف محمد اتوتر والعربيه فقدت توازونها واتقلبت بس
‌بعد مرور شهر من الحادثه
ندي: حازم حااازم انت يابني اصحي بقي يا حااااازم
انا: ايه في ايه يابت انتي في حد يصحي حد كده
ندي: ما انت اللي بارد ومش عايز تصحي
انا: ينعل ابو شكلك ما تحترمي نفسك يابت انا اخوكي الكبير
ندي: اسفه يا اخويا يا كبير انجز بقي الفطار جاهز
انا: خلاص روحي انتي وانا قايم اخش الحمام واجي افطر معاكي
ندي: ماشي
انا قمت اخدت هدوم ودخلت استحميت وطلعت اكلت مع ندي ونزلت شغلي روحت المكتب دخلت لقيت السكرتيره بتاعتي ف المكتب (السكرتيره نهي)
نهي: صباح الخير
انا: صباح الفل والياسمين ايه القمر بتعمل ايه هنا
نهي: لا ابدا كنت بس مستنياك علشان اشوفك تشرب ايه
انا: هشرب ايه يعني عصير الليمون بالنعناع بتاعي
(نهي من اكبر الشراميط اللي عرفتها بس مش كتير بيحصل بينا علاقه جنسيه يعني مواصفات نهي سنه 25 طولها حوالي 166 سم شقره وعنيها سماوي مدي علي الازرق جسمها متناسق بزاز متوسطه طيزه كبيره بالنسبه لطولها )...... نكمل....................
نهي قامت وكانت لابسه جيبه تحت كسها بشبر ونص تقريبا ولابسه تيشيرت مرفوع مبين بطنها وده لبس نهي عمتا وهيا حاليا مطلقه ما علينا بدات شغل وكان يوم صعب جدا لان كان اخر يوم ف الشهر وكان في حسابات. كتير برجعها وورق بخلصو وكنت وتعبت جدا وطلبت من نهي تستني معايا لحد ما الكل مشي من الشركه وندهت علي نهي وكان الليل ليل خلاص ودخلنا أوضة المكتب وصبينا كاسين خمرا ووقضينا ليله حمره اول ما دخلنا قلعنا وبقينا ملط خالص ونزلت فيها بوس وقطعت شفايفها بوس وروحت نازل علي بزازها البيضه وحلماتها الوردي فضلت اعضعض فيهم واشد فيهم وافعص فيهم لحد ما نهي سخنت وانا هجت جامد ونزلت علي كسها لحس وعضعضه ف زنبورها وفضلت ابعبص فيها العبلها ف كسها لحد ما جابت مرتين روحت مطلع زبي اللي طوله طبيعي جدا 18 سم وعريض شويه فضلت تمص في بتاع نص ساعه روحت مطلع زبي من بوقها وروحت لفتها ورميتها علي السرير ورحت راشق زبي ف كسها للاخر وفضلت ارزع فيها جامد وهيا طيزها احمرت من الرزع فيها والضرب فيها وبعد ساعه وربع حسيت نفسي هجيب روحت مطلعو ودخلتو ف خرم طيزها
نهي: عمله تصوت وتزعق وعماله تقولي حرام عليك ارحمني وتعبانه خلاص مش قادره اههه ياكسي مش قادره اههههههه اييييي كسم زبك يارب ما يقف تاني اهههههعههه
انا: بس ياشرموطه يا قحبه هيا اول مره تتناكي يا مره يا منيوكه ينعل كسم طيزك علي كسك الاتنين افجر من بعض كسمك يالبوه استحملي شويه وانا مدخل مصورة مجاري ف خرم طيزك وفضلت ارزع في خرم طيزها لحد ما جبتهم في طزها
نهي: نامت ومش قادره تقوم وعماله تقولي منك * فشخت كسي وطيزي بقي طريق عام ** يخربيت ام زبك
انا: مردتش عليها ودخلت استحميت ولبست ومشيت وهيا لسه علي السرير مش قادره تتحرك ف روحت دخلت البيت لقيت اختي ندي نايمه دخلت ابص عليها واوووووف علي اللي شوفتو ندي نايمه ببجامه ضيقه نييييك وكنت اول مره اركز مع ملامح جسمها وهجت عليها جامد وعلشان انا كنت لسه خارج من معركة نيك مع فرسه فرنساوي ف مكنتش قادر اضرب عشره ولا فيا لبن ينزل اصلا ودخلت نمت علي طول بس المره دي نمت بشورت ومن غير تيشيرت وكنت قاصد علشان كنت بسمع ف القصص السكس ان حد بينام بالبوكسر او شورت علشان امه او اخته تهيج علي زبو الكبير ف قولت يمكن يحصل علشان انا هجت جامد وكان نفسي اجرب جسم ندي اختي ف نمت كده.............. انتظرو الاجزاء التانيه واحب اعرف رأيكو ف الجزء الاول ولو في اي اغطاء انا مش واخد بالي منها ياريت تنصحوني واتمني القصه تنال اعجابكم انا عارف ان القصه صغيره و مفهاش سكس كتير بس متخفوش الاجزاء اللي جايه متقلقوش في سكس كتير هتبقي القصه 75٪. سكس والسلام عليكم ورحمة **** وبركاته
 
تنشر الأجزاء في تعليق جديد هنا وتبلغنا للدمج
 
الجزء رقم (1)
  1. ‌اسم القصه: الصراع للنجاح

  2. ‌نوع القصه:اثاره وتشويق وسكس

  3. مؤلف القصه: اكرم ياسين

  4. سيناريو وحوار: نادر ياسر


المقدمه

تدور احداث الحكايه عن رجل في سن 30 عندما كان يتذكر ماضي القديم السئ الذي عاشه فيه يتذكره وهو حزين و مكتئب ولاكن حقق كل احلامه و الذي ضحي بالكثير من اشياء ثمينه لاجل هذا النجاح ومر علي مصاعب لا يتحملها انسان و هذا الشخص هو البطل (حازم صلاح الديب).
‌ومع بداية يوم جديد والشمس سطعه بيصحي البطل حازم علي صوت جميل وهو صوت العصافير في الصباح
‌بيصحي وهو كله نشاط و حيويه وسعيد جدا بيخش ياخد دش علي السريع ويطلع يشرب القهوة ويحضر الفطار
‌ويقف يتأمل في المنظر الطبيعي الخلاب ويفتكر ايام زمان وهنا نبدا القصه Flash Back........................
  • ‌الشخصيات الاساسيه
‌1. الاب: صلاح الديب 45 سنه
‌2. الام: شمس الخياط 45 سنه
‌3. الاخت: ندي الديب 19 سنه
‌4. الاخ: محمد الديب 18 سنه
‌5. البطل/(انا): حازم صلاح الديب 23 سنه

بداية القصه

بتبدأ القصه بعد وفاة ابويا بأسبوع لما لما قررت اعمل المستحيل علشان يبقي معايا فلوس وابقي غني لا مش غني بس ابقي ثري ثراء فاحش علشان احنا اسره فقيره جدا ولا معانا شقه ولا معانا فلوس ف بنك ولا ابويا كان حلته حاجه يورثهلنا مكنش حيلتنا غير معاش ابويا وكان في ناس قريبا بتساعدنا و بتدينا فلوس كل شهر بس انا مكنتش راضي بالوضع ده نزلت اشتغل ف شركه تبع مقاول علشان الشهاده اللي معايا متاكلنيش عيش هو اه انا معايا بكالوريوس حاسبات ومعلومات بس انا طبعا ف البطيخ وكنت بعدي كده علي **** حكايتي يعني المهم واخويا نزل يشتغل هو كمان وكنا بنحاول نقضي نفسنا بس برضو العيشه صعبه مش عارفين نتعايش كده و طبعا امي كل شهر تنزل تقبض المعاش و ناس قرايبنا من بعيد يتصلو بيها تيجي تاخد فلوس الشهر و احنا نجيب قبضنا انا واخويا محمد وكل الفلوس علي بعضها مش مكمله 10 الف جنيه بنطلع منهم اجار الشقه اللي 1500 جنيه وميه وكهرباء وغاز ب 1500 او ساعات اكتر غير الاكل والجمعيات البسيطه اللي امي دخلاها واهي ماشيه بس انا مسكتش قررت اشغل دماغي واجيب فلوس من الهوي بدات ادور علي اي شغل يجبلي فلوس وابقي ثري ف اسرع وقت وجاتلي فكرة الاستيراد والتصدير وكنت اعرف واحد قربنا اسمو احمد محمد ده كان ثري زمان وشغال في المينا وكان شغال في الاستيراد و التصدير بس اتجوز واحده مغربيه وبيقولو انها عملاله سحر وجيبالو الفقر اول ما جت باسبوع بس اتقفش كان بيهرب شغل من المينا ودخل السجن كام شهر وطلع وحياتو ادمرت ساعتها وبدل ما كان بيصرف في اليوم 30 الف او 40 الف بقي يصرف في الشهر 2000 او 3000 ف حياتو باظت المهم انا قررت اننا نعمل شغل الاستيراد والتصدير ده بس هنبقي زي سماسره يعني نجيب زبون عايز يستورد حاجه معينه من مصر وبسعر معين و احنا نجيب مصدر بيصدر نفس الحاجه وبنفس السعر ونوصلهم ببعض وناخد عموله المهم طبعا هو كان موافق بس الموضوع صعب وكذا عميل يجي يبقي عايز يستورد حاجه معينه بس مش بنعرف نجيب مصدر ف فضلنا نحاول سنه ونص لحد ما فقدنا الامل ف قولنا نشوف حاجه تانيه وفكرنا كتير جدا لحد ما وقع قدامنا واحد عنده بيت في اثار بس مش عارف يطلعه ف احنا بدانا ندور علي خبير الاثار اللي معاه خرايط الاثار علشان يعرف اذا كان في ولا لا ولو في هيطلعوها ويدونا 35٪. وطبعا احنا 15٪. وصاحب الحاجه 20٪. بس برضو دورنا كتير ولقينا نصابين بالعبيط و ف الاخر ملقناش حاجه والحياة بدات تسود ف وشي بس قولت لا هحاول تاني ورجعت لموضوع الاستيراد و التصدير واتعرفنا علي واحد مليونير وحولنا نشتغل معاه بس برضو كل المحاولات بتتنتهي بالفشل لحد ما في مره حصل وعملنا شغل الاستيراد والتصدير وكنا بنصدر حاجه اسمها (كلنكر اسمنت) وفعلا لقينا مصدر بعد شهور بحث وصلت لمصدر ووصلتو للمستوريد وتمت الصفقه واخدة اول 300الف جنيه ودي كانت اول صفقه واللي بعديها اتفتحتلي طاقة القدر بس مصرفتش مليم من الفلوس دي وبدات اوصل كذا شخص لبعض وتتم صفقات كتير مره 500الف مره 350 الف مره 730 الف لحد ما جمعت 2 مليون جنيه وعملت مشروع صغير كده علشان الشغل اللي كنت بعمله ده مش قانوني لاني معيش ورق رسمي اشتغل بيه وكنت شغال من تحت التربيزه المهم عملت كافيه كبير مش كبير اوي بس حلو يعني و حطيت فيه بلايستيشن و المشروع ده كنت مشارك في صاحبي الوفي اعز اصدقائي هو (سيد) و هو كان داخل بخبرتو ف مجال الكافيهات وكده لان ابوه كان فاتح قهوة ف هو فاهم كل حاجه ف الشغل يعني انا كنت دافع تكاليف الكافيه كله وهو مش دافع جنيه بس ده صاحبي وانا واثق في وف أمنتو المهم هو بقي المشروع شبه بتاعه هو اللي بيقف في وعارف كل حاجه داخله وخارجه وكده وطبعا المكسب بالنص وده كان اول مشروع اعمله لما كسبت منو شويه فلوس حلوين عملت تصاريح و الورق اللي هفتح بيه مكتب استيراد و تصدير ف المينا وفعلا فتحته وبدات اشتغل و قريبي اللي هو (احمد محمد) اشتغل معايا وبدات اتعرف علي كبار البلد وبدات اروح انا وعيلتي حفلات تبعهم علشان اتقرب منهم اكتر ويبقي ليا ضهر ف كان في لواء كنت عايز اتعرف عليه علشان كان في مشروع عايز اعمله مش دلوقتي كمان كام سنه كده بس كنت بجهزلو من دلوقتي علشان يبقي ليا ضهر ولما اجي اعمل المشروع يبقي ده شريكي او حد تابعه ف دورة وراه شويه وعرفت انو بتاع نسوان وعينه زيغه ف قررت العبلو واخشلو من الحته ده و اليوم عدي تاني يوم صحيت علي رنة موبايلي وكانت اختي ندي.
انا: الو ايه مصحياني عل...........
ندي بعياط وزعيق: الحقني يا حازم محمد وماما عمله حادثه بالعربيه وهما دلوقتي ف العنايه المركزه
انا: لبست بسرعه ونزلت اخدت عربيتي وحريت علي العنايه المركزه اول ما وصلت
ندي: بتعيط وبتجري ف حضني من غير كلام
انا: اهدي ياحبيبتي هما كويسين؟؟..
ندي بعياط شديد وانهيار: ماتو يا حازم ماتو
انا بصدمه: يعني ايييه اييه اللي انتي بتقوليه ده يعني ايييييييه لا اكيد في حاجه غلط.... هما فين انطقي هما فيييين؟؟..
ندي بعياط: في الاوضه دي وشورتلي
انا: طلعت جريت علي الأوضه شفتهم متغطين بملايه دخلت لقتهم غرقنين ف دمهم ومنظرهم صعب وجسمهم متكسر............. جه ظابط يحقق مع ندي ويعرف ايه اللي حصل لتكون بفعل فاعل او حاجه بس هيا قالت انها حادثه عاديه وحكتلو اللي حصل وبعد يوم طويل خلصنا إجراءات الدفنه ودفنتهم ورجعنا عملنا عزا وبعد تالت ايام العزا البيت بقي فاضي مفيش غير اختي ندي بقيت اخاف عليها جدا وقعدتها من التعليم وهيا كانت بتدرس ف كلية تجارة وكانت اخر سنه ليها خلصت وقعدة ف البيت وانا رجعت شغلي و لحياتي مره تانيه وسالت ندي الحادثه حصلت ازاي وقلتلي ان محمد اخويا كان سايق بس بسرعه وامي جمبه وان ندي كانت مستنياهم تحت بيت صحبتها ف كان في عربيه تانيه قدمهم ف محمد اتوتر والعربيه فقدت توازونها واتقلبت بس
‌بعد مرور شهر من الحادثه
ندي: حازم حااازم انت يابني اصحي بقي يا حااااازم
انا: ايه في ايه يابت انتي في حد يصحي حد كده
ندي: ما انت اللي بارد ومش عايز تصحي
انا: ينعل ابو شكلك ما تحترمي نفسك يابت انا اخوكي الكبير
ندي: اسفه يا اخويا يا كبير انجز بقي الفطار جاهز
انا: خلاص روحي انتي وانا قايم اخش الحمام واجي افطر معاكي
ندي: ماشي
انا قمت اخدت هدوم ودخلت استحميت وطلعت اكلت مع ندي ونزلت شغلي روحت المكتب دخلت لقيت السكرتيره بتاعتي ف المكتب (السكرتيره نهي)
نهي: صباح الخير
انا: صباح الفل والياسمين ايه القمر بتعمل ايه هنا
نهي: لا ابدا كنت بس مستنياك علشان اشوفك تشرب ايه
انا: هشرب ايه يعني عصير الليمون بالنعناع بتاعي
(نهي من اكبر الشراميط اللي عرفتها بس مش كتير بيحصل بينا علاقه جنسيه يعني مواصفات نهي سنه 25 طولها حوالي 166 سم شقره وعنيها سماوي مدي علي الازرق جسمها متناسق بزاز متوسطه طيزه كبيره بالنسبه لطولها )...... نكمل....................
نهي قامت وكانت لابسه جيبه تحت كسها بشبر ونص تقريبا ولابسه تيشيرت مرفوع مبين بطنها وده لبس نهي عمتا وهيا حاليا مطلقه ما علينا بدات شغل وكان يوم صعب جدا لان كان اخر يوم ف الشهر وكان في حسابات. كتير برجعها وورق بخلصو وكنت وتعبت جدا وطلبت من نهي تستني معايا لحد ما الكل مشي من الشركه وندهت علي نهي وكان الليل ليل خلاص ودخلنا أوضة المكتب وصبينا كاسين خمرا ووقضينا ليله حمره اول ما دخلنا قلعنا وبقينا ملط خالص ونزلت فيها بوس وقطعت شفايفها بوس وروحت نازل علي بزازها البيضه وحلماتها الوردي فضلت اعضعض فيهم واشد فيهم وافعص فيهم لحد ما نهي سخنت وانا هجت جامد ونزلت علي كسها لحس وعضعضه ف زنبورها وفضلت ابعبص فيها العبلها ف كسها لحد ما جابت مرتين روحت مطلع زبي اللي طوله طبيعي جدا 18 سم وعريض شويه فضلت تمص في بتاع نص ساعه روحت مطلع زبي من بوقها وروحت لفتها ورميتها علي السرير ورحت راشق زبي ف كسها للاخر وفضلت ارزع فيها جامد وهيا طيزها احمرت من الرزع فيها والضرب فيها وبعد ساعه وربع حسيت نفسي هجيب روحت مطلعو ودخلتو ف خرم طيزها
نهي: عمله تصوت وتزعق وعماله تقولي حرام عليك ارحمني وتعبانه خلاص مش قادره اههه ياكسي مش قادره اههههههه اييييي كسم زبك يارب ما يقف تاني اهههههعههه
انا: بس ياشرموطه يا قحبه هيا اول مره تتناكي يا مره يا منيوكه ينعل كسم طيزك علي كسك الاتنين افجر من بعض كسمك يالبوه استحملي شويه وانا مدخل مصورة مجاري ف خرم طيزك وفضلت ارزع في خرم طيزها لحد ما جبتهم في طزها
نهي: نامت ومش قادره تقوم وعماله تقولي منك * فشخت كسي وطيزي بقي طريق عام ** يخربيت ام زبك
انا: مردتش عليها ودخلت استحميت ولبست ومشيت وهيا لسه علي السرير مش قادره تتحرك ف روحت دخلت البيت لقيت اختي ندي نايمه دخلت ابص عليها واوووووف علي اللي شوفتو ندي نايمه ببجامه ضيقه نييييك وكنت اول مره اركز مع ملامح جسمها وهجت عليها جامد وعلشان انا كنت لسه خارج من معركة نيك مع فرسه فرنساوي ف مكنتش قادر اضرب عشره ولا فيا لبن ينزل اصلا ودخلت نمت علي طول بس المره دي نمت بشورت ومن غير تيشيرت وكنت قاصد علشان كنت بسمع ف القصص السكس ان حد بينام بالبوكسر او شورت علشان امه او اخته تهيج علي زبو الكبير ف قولت يمكن يحصل علشان انا هجت جامد وكان نفسي اجرب جسم ندي اختي ف نمت كده.............. انتظرو الاجزاء التانيه واحب اعرف رأيكو ف الجزء الاول ولو في اي اغطاء انا مش واخد بالي منها ياريت تنصحوني واتمني القصه تنال اعجابكم انا عارف ان القصه صغيره و مفهاش سكس كتير بس متخفوش الاجزاء اللي جايه متقلقوش في سكس كتير هتبقي القصه 75٪. سكس والسلام عليكم ورحمة **** وبركاته
كمل يا برنس وحط الجزء الثاني بتعليق واطلب الدمج
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%