NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة الشعور بالراحة ـ حتي الجزء التاسع 10/1/2026 ( المشاهدين 28)

YossefJ

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
17 نوفمبر 2025
المشاركات
31
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
62
نقاط
400
تبدا الحكايه بشب ابن حلال عندو 20 سنه م مصر القديمه : طبعا الاماكن والاسامي هتبقا فيك..

الجزء الأول:​


بدات بالشاب اسمو يوسف كان يوم جمعه شغال ف كافيه ابن ناس بزياده كل البيجيلو فرحانين مادين ومعنوين ف هو شب لذيذ ونزيه وحليوه ف نفسو يعني بدات الحوار لما فيه جيست اول يوم ليها تدخل الكافيه مع جوزها وهو اكيد يعني اول م دخلت نسي هو مين م فجرها يعني عرف الناس الشغالين معاه الطرابيزه دي تخص وكلهم فهمو وضحكو يعني شباب سوا ف جو مكدبش خبر ودخل ع طرابيزه ع طول وعينو مراحتش ف حتا غير عليها ولمح جوزها كدا بطرف عينو حاسو انو مبسوط ومروق ع حالو اول م دخل ع طرابيزه مسا الفل يفندم صباح الفل ياستاذه وبينكش فيهم نحب نشرب حاجه وهو عنيه متشلتش عنها اه ممكن مثلا ناخد عندكو حاجه ساقعه طب احب اعرضلك العندي اه ياريت بصي مبدئيا كدا حضرتك محتاجه واحد عصير فراوله زي حضرتك كدا وبدانا نضحك ف ببص لجوزها ونتا ياستاذ اي رايك لو جبتلك عصير مانجا هيلاقيه عليك خلاص خدنا الاوردر روحت عش اضرب الاوردر

الاسطف : يعم ولعانه كلو دورو جي
جو : ببوظ ابوكو دا المصلحه هطير يولاد الفقريه

خلاص الاوردر جهز وجو رايح يودي الاوردر لاحظ ان جوزها مش موجود ف انا ك يوسف استغليت الفرصه ايي يفرولتنا الاستاذ راح فين الحمام وهي بتضحك بقولها برضو يعني ينفع يسيب حد زيك كدا ويروح الحمام ردت وهي بتضحك يواد يبكاش متجيش معايا كدا عش لو جيت هتوه ونا ماليش اخر ... ايدا ايدا هنلعي ع بعض طب انا هقولك ع حاجه

الاستاذه : قول يبكاش
يوسف : هو نتي اسمك اي الاول بس عش ابقا عارف انا بكلم مين
الاستاذه : جيهان يوااد
يوسف : اوعا جوجو وبيضحك
جيهان : يخربيتك احنا لحقنا بعدين قول كنت عايز ايي
يوسف : هو نتي منين انا اول مرا اشوفك هنا حسك بجمالك بحلاوتك كدا م مدينه نصر ولا حاجه

جوجو : بتفهم يواد
امال اي الجابك هنا يجوجو بص يبني ولا صحيح مقولتليش اسمك اي معاكي يوسف الجو ماش يجو هحكيلك كنت جايه انا وجوزي كنا عند الدكتور وكنت مدايقه وقولتلو مش عايزه اروح نزلني ف اي حتا اغير جو اشم هوا مش طايقه نفسي ف اول م خلصت كلامي بصدفه لاقيت الكافيه بتاعك ودخلتو وكانت اول مرا بس شكلها كدا مش هتبقا اخر مرا يوااد يبكاش نتا

جو : كدا كدا مش هتبقا اخر مرا بس نتي عرفيني كنتي عند دكتور لي وجايه زعلانه
بص انا هحكيلك مع اني معرفكش بس انا زعلانه

جو : قولي يجوجو
جيهان : انا لسه متجوزه مبقاليش تلت شهور وطبعا انا ك اي متجوزه ليا مستحقاتي ونا جوزي طلع...

جوزها : اتاخرتي عليكي يحبيبتي
جوجو : لا يحبيبي
يوسف : لا اي بس انا فكرت جالك حاجه وكنت داخلك وبيضحك
جوزها : لا بس نتو عندكو حمام واحد بس وكنت مستني دوري
جو : اممم ماش وكنت شاكك فيه بس مش مترجم بايه
ماش ياستاذ اسيبكو انا تشربو مشروب ع رواقه وسيبتهم ومشيت روحت حكيت لزمايلي الحصل وبدات الحفله عليا بقا ووسط الضحك خلاص
لاقيت جوزها بينادي عليا بيقولي خلاص كدا المشاريب زي الفل وهاتلنا الشيك عش نتكل احنا
يوسف : مش لسه بدري ياستاذنا دنتا اول مرا تنورنا
جوزها : معلش المدام تعبت ولازم تروح
يوسف : لا الف سلامه ياستاذه
جيهان : **** يسلمك يجو
جو : اكيد هتنورينا تاني وهو بيبتسم
جيهان : يواااد
وبس وحاسبو ومشيو ...
ودا كدا كان اول بارت او اول جزء وهنزل الباقي قريب الباقي ددماااار

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء التاني:​


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

وقفنا لما حاسبو ومشيو عده ع حوار دا كام يوم و جيهان مفرقتش بالي لحد م جيه اليوم الغير المتوقع .
وجيهان جت بس المراضي جت لوحدها اول م شوفتها عملت نفسي عبيط وتقلان لحد م تنادي عليا وفعلا معداش خمس دقايق لاقيتها بتنده
جيهان : جو

جو : ايوا ياستاذه جيلك اهو

جيهان : عامل اي يوااد مش تيجي تسلم عليا

جو : معلش يخالتي مخدش بالي انك جيتي وبتضحك...عامله اي

جيهان : كويسه يواد نتا عامل

جو : امال فين الاستاذ

جيهان : مسافر اصل هو كدا بيسافر كتير وبينزل يقعد شهرين ويسافر تاني

جو : معقول واحد يسافر ويسيب القمر والحلاوه دي

جيهان : نتا لسه زي م نتا بكااش كدا

جو : مهو بصراحه مقدرش اشوف واحده زيك كدا ومهقش بصراحه

جيهان : طب اي مش هتشربني حاجه ومتقوليش فراوله زيك زي مرا الفاتت وبتضحك

جو : لا خلاص مش هقولك وشوفي حابه تشربي اي

جيهان : بص هاتي عصير موز بالبن وزود البن هاا

جو : م عيني بسكدا نتي تؤمري

خد الاوردر ورحت اضربو عاديي

صحابييي : اي يجووو هو كل مرا ولا ايي

جو : ياض عيب عليك نتا وهو احنا خبرات بقالنا 20 سنه هنهزر ولا اي ي

الاوردر خلص ورايح اسلمو ونزلت الاوردر

جو : الاوردر يوحش الكون

جيهان : ماش يوااد نزلو

نزلت الاوردر وروحت وقفت مع صحابي بغد شويه لاقيت جوجو بتنده

جوجو : جو بقولك

جو : ايوا يجوجو

جيهان : معلش كنت عايزاك تيجي توريني الحمام فين

جو : م عيني بسكدا

خدتها وروحنا الحمام بس كنت حاسسها مش طبيعيا فيه حاجه ف نص ..

لما وصلنا الحمام اهو يجوجو عايزه حاجه تاني

جيهان : اه معلش خليك موجود عش حاسه اني دايخه شويه

جو : لا سلمتك ادخلك اغسلك وشك طيب

جيهان : ماش لو مش هنتعبك

جو : لا يعم تعبك راحهه

مسكتها م ايديها واستعبط بصراحه وحطيت ايدي ع وسطها وملقتش منها اي رده فعل

سوقت فيها وباقيت بمسك فيها جامد وهي مش معايا ولا الهوا

جيت عش اغسلها وشها ونا بغسلها اتجرات شويه وبمد ايدي خبط بزازها م غير قصد

بس ملقتش رده فعل برضو بصراحه سوقت اكتر وباقيت لازق فيها وبتاعي ع اخرو وهي حاسه بيه ف طيزها

قومت مرا واحده بقفشلها بزازه ال انعم م حياتي

سمعت احلا اه ممكن تسمعها وهي بتقول

جيهان : اههههه مش قادره ييوسف براحه

يوسف : براحه ايي دنا لما صدقت مسكتهم مش هحلهم

جيهان : طب استنا لحد يدخل علينا كدا

يوسف : يبت عيب عليكي دنتي ف ارضي

وبدات اقلعها البلوزه ال لبساها وشوفت البرا لونه احمر وقلعتها

وبزازها باقيت قدامي مفكرتش نزلت مص ولحس وعض فيها

هيا تحت مني اههه اههه براحه مش قادره

يوسف : مش قادره اي احنا لسه عملنا حاجه

قومت قالع البنطلون بالبوكسر ..

جيهان : ببصه كلها صدمه ايي كل دا يخربيتك.. نتا حسستني اني مش متجوزه

جو : متقعديش تتكلمي كتير عايز اغمض عيني افتحها القيه ف بوقك..

وفعلا لاقيتو بلعتو ف بوقها بس م كبرو مكنش عايز يدخل كلو يدوب الراس بس

جيهان : براحه هتخنق كبير عليا كفايا

ونا ولا هنا عمال احشرو اكتر وهي وشها اصفر حسيتها هتتخنق

جيهان : اهه خلاص مش قادره هموت وهي بتتخنق

جو : خلاص قومي

جيهان : قومت اهو

يوسف : روجت مقلعها البنطلون و كلوت كان فتله اول م شلتو لاقيت كس وردي منفوخ مشفتهوش ف حياتي ..
مستنش نزلت عليه لحس ومص ودعك

جيهان : اهه اههههه مش قادره براحهه اهههههههه ...

هجيبهم مش قادره اوعا هجيبهم اهههههه

جو : يخربيت امك كل دا عسل

جيهان : مستحملتش نتا طلعت فاجر اوي

جو : طب نتي جبتيهم انا لسه

جيهان : قامت نزله مص تاني وطولت شويه لحد م جيبتهم ف بوقها وشربتو كلو .. يخربيت عقلك هو طعمو حلو اوي كدا لي

جو : نتي لسه شوفتي حاجه انا معملتش حاجه دا كان تقفيش بس .. دا هيبقا ف ليله قاضيه

جيهان : م غير م تقول مستيناك .. تعال بس نطلع عش محدش يشك وهفهملك هناك اي دنيا

يوسف : ماش

روحت ع مكاني بعد م لبسنا تاني وهيا كان شكلها متبهدل بس محدش خد بالو

جيهان : يوسف تعال دقيقه

جيهان : ايي يمزتيي

جيهان : انا كدا شقه عندي بتبقا فاضيه ف كل الاوقات هات بس رقمك وهكلمك وارسيك ع كل حاجه


جو : ماش يابله واديتها الرقم

جيهان : حاسبني بقا عش الحق اظبط الدنيا

جو : فل الفل .. روحت جبت الشيك وحسبتها ومشيت واليوم عدهه

الجزء التاني خلص التالت هينزل بسرعههه
مستني رايكو يخواتي ...

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الثالت:​


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

بحوارت كدا .. هيبقا جمدان سكه ودوغريي

عدا يومين تلاته كدا ولاقيت رقم غريب رن عليا

جو : الوو ايوا مين

الرقم : اي مش فاكرني ولا اي يجوو دنا الحته الطريه

جو : انسا احا دنتا النص اليخص

جيهان : طب اي لسه ع كلامنا ولا جبت ورا

جو : اجيب ورا اي دنا مستني الطلعه عش نبقا سوا لوحدنا يجميل نتا

جوجو : ونا ع كلامي يجو وظبط الدنيا

يوسف : هو دا كلام اليفرح القلب.. اي دنياا

جيهان : طب بص يحبيب اختك

يوسف : اي يقلب اخوكي

جيهان : انا ظبط الدنيا كدا ع يوم التلات الجاي ال هو بعد بكرا

يوسف : اشمعنا التلات وميبقاش بكرا

جيهان : كدا عش قولت لمي تروح عند اختي تزورها وكدا عش يبقا الوقت لصالحنا

جو : جميله ودماغك متكلفه ونا موافق اجيلك ع ساعه كام كدا

جيهان تعال مثلا ع 3 العصر كدا اكون فوقت وخد دش ع ماتيجي

جو : زي الفل ع معادنا

خلاص المكالمه قفلت وروحت لواحد شغال معايا

جو : بقولك اي

باسم : قول يبن فقريه جي عايز اي

يوسف : انا عايز اخد اجازه يومين كدا اريح

باسم : طب متقول لمستر احمد وهو هيدهالك

يوسف : بقولك اي يمستر احمد كنت عايزك ف كلمتين كدا

مستر احمد : عايز ايي ياض يفقري

جو : كنت عايز يومين اجازه كدا لاخوك الصغير

احمد : عايزهم لي

يوسف : كنت عايز اظبط عندي الدنيا هجيب لبس واحلق واروق ع حالي عش عندي فرح

احمد : خلاص ماش بس هما يومين... يومين ودقيقه لو جيت متاخر هنيكك

يوسف : خلاص ماش وهو بيضحك

قومت مروح ونا مبسوط ودخلت عند الحلاق روقت ع حالي وجبتلي شويه حاجات ونا مروح لزوم قعده بكرا

جيه اليوم البعدو بحاول اسلي نفسي باي حاجه شويه ببجي شويه بيس شويه تيكتوك ..

كلمت واحد صحبي ..

يوسف : الو اي ياض يفيها عايز فيها تاني ونلعب متشين بلايستيشن كدا

عمار :احا اخد فيها تع دنتا هيطلع كسمك انهارده

يوسف : اجيب الواد حازم معانا ولا مني ليك

عمار : لا خلينا مني ليك ولا نتا مجلي

يوسف : اجلي احا دنا هنيكك انزل يلا

ونزلنا لعبنا حوالي ست متشه مخسرتش غير متش ومش هقلكو هو طالع وكان هيعيط ..

روحت ايدا ساعه 10 بليل اخش انام بقا عش اصحا للنيك والكيك

صحيت ع رن تلفون

يوسف : الوو

جيهان : لسه نايم ولا ايي

يوسف : بحلم بيكي يروح قلبي

جيهان : يواد بطل حتا ونتا نايم وبتضحك .. هتقوم امتا

يوسف : ايدا يست لسه ساعه 11 الضهر لسه بدري

جيهان : مش هتقوم تجهز ولا اي

يوسف : هقوم اجهزلك اقفلي بقا عش اطفح

جيهان :ماش هقفل وهي بتضحك

وقفلت وقومت صحيت غسلت وشي

امي : اي ياض صاحي بدري يوم اجازتك

يوسف : صاحي ناكل سوا

امي : طب خليك اخش احضر الفطار

يوسف : ماش بس ع سخان عش جعان

عملت الفطار وفطرنا وكانت ساعه 12 ونص .. دخلت لعبت جيم ببجي باقيت 1 دخلت لبست وسرحت والريحه وتسريحه والدنيا حلوه

يوسف : برنه تلفون ونقول الووو.. الوو اي يجميل جيلك ع سريع

جيهان : مستنياك هخش اخد دش عقبال م تيجي

يوسف : ماش يجميل جيلك ابعتلي الوكشين عش معرفش طريق

وبعتت الوكيشن ومشيت عليه والدنيا حلوه ..

بعد م وصلت ع لوكيشن بس لاقتني واقف قدام فيلا .. رنيت عليها

يوسف : الوو بقولك اي يجميل انا شكلي توهت

جيهان : توهت لي نتا فين

يوسف : وصلت عند الوكيشن ولاقيت فيلا ف حسيت اني توهت

جيهان : بتتكلم وهي بتضحك خش يعبيط دي فيلتي

يوسف : فيلتك احا دا شكلها ليله باينه م اولها

ودخلت ونا بقول يفتاح يعليم يرزاق يكريم .. لاقيت صوت بيضحك وبيقولي تعال

يوسف : اخش برجلي اليمين

جيهان : خش باي حاجه يخربيت عقلك

دخلت ونا بقولها اي جمال دا يخربيتك

جيهان : اي رايك عجبتك

يوسف : دنتي تعجبي بلد بس اي ليلتنا شكلها مش هتعدي بسهوله

جيهان : اهدي يواد جي سخن كدا لي

يوسف : مهو انا ماش بمقوله ( خش بضمير هتلاقي تقدير )

جيهان : بتتكلم وهي بتضحك ماش يضمير جاهز ولا نطفح الاول

يوسف : هي دي فيها كلام .. نطفح الاول طبعا

جيهان : ماش تعال انا عامله بط وفراخ وكوارع

يوسف : لا نتي فاهمه غلط دي هتبقا لليله نيك مش ليله تحرير سينا

جيهان : وهي بتضحك يلا ناكل بدل م يبرد

وبدنا ناكل عادي بس كل م ابص عليها الاقيها بصالي كتير

يوسف : بتبصيلي لي معجبه بيا

جيهان : بقول ازاي واحد بجمالك بحلاوتك كدا مش بيحب ولا خاطب حتا

يوسف : احب اي هيا فيه واحده هتبصلي بخلقه امي دي

جيهان : يواد بطل منتا زي الفل اهو واي واحده تتمناك

يوسف : نفسي اشوف اي واحده بتتمناني دي نتي لو عندك واحده هاتيها

جيهان : لي عايز واحده ونا موجوده

يوسف : بس نتي متجوزه احب فيكي منين

جيهان : عادي كدا كدا متجوزه مش متجوزه جوزي مبيبقاش موجود منتا بتشوف اهو

يوسف : صدقي عندك حق ابقا افكر ف موضوع دا بعدين

خلصنا اكل ..

يوسف : خلصتي ولا ايي

جيهان : بترد ب اههه بصوت عالي

يوسف : اههه اييي يصاويي مش كدا

جيهان : وهي بتضحك خليك اخش اشيل الاكل وهوريك مفاجاه

يوسف : ايواا كدا دلعنيي مفاجات هتديني ايفون ولا الفين جنيه

جيهان : ازاي الايفون جمب الفين جنيه

يوسف : عادي بقا اليجي منك احسن منك

جيهان : طب خليك عندك هدخل واخرج

جيهان دخلت وخرجت لاقيت نفسي مبرأ تلقائي

يوسف : اي المفاجاه المتجيش ف بالك دي

جيهان : متجيش ف بالي ازاي يخربيتك ونا العملاها

انا لاقيت واحده دخلت م الاوضه وخرجت ولا كانها باربي فرع مصر ..

خرجت وهي لابسه قميص نوم بنفسجي مخبي يدول الحلمه وجي لحد تحت كسها عند فخادها كدا .. والريحه مقولكش يعزيزي المشاهد اي حد معدي م شارع يشمها


جيهان : عجبتك

يوسف : اههه انا تعبان لوحدي يخربيتك

جيهان : طب هتفضل ساكت

هيا ملحقتش تخلص الكلمه ولاقيت ناطت عليها وواخدها ف حضني وماسك بكل عشم ف بززاها

جيهان : اههههه يواد براحه

روحت مقلعها القميص ومسكت حلمتها ببزاها الوردي دي عمال امسك فيها واعصر

يوسف : كسم جمدانك يبت وسخه

جيهان : اهه عض جامد افعص فيها مش قادره خليك متشلش بوقكك

ونا ماسك بزها اليمين بايدي وبزها الشمال ف بوقي وعمال اعض واقفش .. لاقيتها بترفعني ف بوقها وخدنا بعض ف بوسه اطول م سور الصين العظيم

وريحه بوقها حلوه قومت نزل لحد كسها كان غرقان نزلت لحس ف كسها والعب فيها وهي تحت مني ... اههههه براحه مش قادره لسانك بيقطعني

ارحمنيييي اهههه مش قادره .. ونا بدات ادخل صباع واحد جوه حسيت بسخونه ولا كان دخلت ايدي ف فرن

جيهان : اههه ييوسف براحه كفايااا اههه مش قادرهههه

شيلت صباعي وقومي دخلت اتنين مرا واحده لاقيتها بتصوتت وبتقولللل اهههه كسيييي مش قادره اههه

يوسف : انزل مصي زبي يلبوه

جيهان نزلت م غير تفكير عش تمص وهي بتقول هو كبير كدا ازاي

يوسف : مصي يوسخه وهقولك بعدين

وفعلا بدات تلحسو ويدوب بدخل راسو لجوه بالعافيه ونا مرا واحده قومت مدخلو كلو ..

تحت مني وشها اصفر وحسيتها بتتخنق قومت مطلعو وهيي بتكح يخربيتك هتموتني

يوسف : اعدلي نفسك بقا يكسمك عش ادخلو

جيهان : حاضر

ونزلت عملت وضع الدوجي ونا يدوب بلمسو ف كسها ومش عايز ادخلو

جيهان : دخلو بقا ابوس ايدك مش قادره كسي بياكلني

يوسف : مش هدخلو يوسخه غير لما تقولي انا رجلك ونتي شرموطتي

جيهان : نتا رجلي ونا شرموطتك ومتناكتك ولبوتك دخلو بقاا مش قادره هعيطط

روحت مدخلو كلو مرا واحده لاقيت بتدي صويته تحس انها سمعت الواقف ع اول الشارع

جيهان : اههه بدخلو مرا واحده كسي بيتقطع ييوسف اهههه براحه عليا انا مش قدك

ونا مكمل فيها رزع وارزع وارزع بكل قوتي

وهي اههه اههههه افشخني قطعني اعمل فيا ال نتا عايزو بس متخرجهوش

ونا عمال اني كفيها لحد م جابت عسلها قالتلي تعال نغير الوضعيه

قولتلها انا هنام ونتي تنزلي تنططي ع زبي

ونمت وهي نزلت وبتنطط وهي طالعه نازه طالعه نازله وبتصوتتت اهههه مش قادره زبك كبير اوي بيموتني وبيفشخني

يوسف : دا لسه دا احنا ف بديات دنتي باقيتي بتاعتي خلاص

جيهان : اهههه اناااا بتعتتك وبتاعتت زبككك وبسسس اههههه مش قادره كسييي بيتهرييي

كمان كمان اجمد اههههه افشخخخ افشخنييي كسيييي اهههههه

فضلنا ع وضعيه يجي 8 دقايق لحد م جابت تانييي

يوسف : يلا نغير الوضعيه

غيرنا وباقيت انا النايم عليها وبدات ادخلو فيها واحده واحده وهي بتوحوح تحت مني

وهي بتاخد نفسها بالعافيه انهارده احلي ايام حياتيي انا تحت منك مش عايزاك تطلعو مني ابدا

يوسف : اكتمي ونتي شيفاني سيبتك وجريت

هيا بتصووووت اههههه ييوسف اههههه كسييييي براحهههه براحههه .. زبكك كبيررر

يوسف : ونتي كسك يسيع ست ازبار مرا واحده

كسكييي هيبقا ملككك نتا لوحدك حتا جوزي الخول مش هخليه يلمسنيي

انا م انهارده مراتتك بتاعتككك لوحددك اههه ... ونا لرزع فيها لمده عشر دقايق لحد م حسيت اني هجيب

يوسف : هجيب يبت اجيبهم فيننن

جيهان : اهههه هاتهم ف كسي هاتهم كلهم ف كسي عيزاهممم جوااا

نزلت البن كلو ف كسها

جيهان : لبننن سخن اويي

يوسف : طب قومي تعالي نضفي زبي

جيهان مسكت زبي وعماله تلحس فيه شفطت البن الباقي ف بوقها

جيهان : اممم طعمو حلو اوييي

يوسف : اهه احلا نيكه دي ولا ايي

جيهان : انا تم فشخي انهارده .. نتا ازاي كدا

يوسف : عيب عليكي يبت دنا اقوم ببلدك لوحدي

جيهان : بعد ال انا شوفتو دا صادق م غير متحلف

يوسف : يلا نقوم ناخد شاور سوا

جيهان : يخربيتك نتا لسه متعبتش

يوسف : هتخشي تشوفي جوا تعبت ولا

دخلنا خدنا دش سوا اقعد اقفش والحس وانيك قعدنا حوالي ساعه تاني .. خلصنا الواحد تاني واتشطفنا ولبسنا وخرجنا

يوسف : كدا خلاص خلصت انهارده

جيهان : هي خلصت انهارد بس .. بس مخلصتش الحكايا

يوسف : ومش هتخلص ... استاذن انا بقا عش الوقت اتاخر

جيهان : ماش هتوحشني

يوسف : سلام يجميل

وخد بعضي وخرجت ونا ف طريق عمال افكر ف الحصل ونا مبسوط وصلت البيت قعد شويه ولاقيت فوني بيرن

يوسف : الووو

جيهان : وصلت يحبيبي

يوسف : يدوب لسه داخل مبقاليش ساعه ونص

جيهان : وهي بتضحك انبسط انهارده

يوسف : انبسط ! انا حسيت اني ف دريم بارك

جيهان : وهي دريم بارك اقصي طموحك

يوسف : ايواا مروحتهاش ولا مرا ف حياتي

جيهان : كدا فيه مفاجاه تانيه

يوسف : هو دا الكلام

جيهان : خلاص اقفل نتا ونام وهكلمك بعدين

يوسف : ماش يجميل

وقفلنا اقعد احلم بالحصل ومبسوطط واليوم خلص والجزء خلص ..

استنو الجزء الجاي عش هيبقا افجر م دا ..... س س سلام

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الرابع:​


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

يخواتيي متاخرتش عليكو

اخر مرا وقفنا لما جيهان قالتلي ف مفاجاه تانيه

اليوم البعدو صحيت ع مكالمه فون ..

يوسف : الووو اييي

حازم : فينك يعم

يوسف : موجود يحبيب اخوك

حازم : عاش م شافك يعني مبتسالش ياض يمتناك

يوسف : يسطا الدنيا تلاهي منتا عارف بعدين نتا اي دنيا

حازم : طب ايي مش هننزل نلعبو شويه ولا ايي ولا مجلي

يوسف : اجلي احا نتا فين وهنروح فين

حازم : انا ف بيت وهنروح اكس اوه نلبعو متشين سوا كدا

يوسف : خلصانه نازلك اهو يحبيب اخوك

بصيت ف ساعه كانت ساعه 11 قومت اتشطفت وغيرت... صباح الورد ع ست الكل

امي : عايز اي ياض هات م اخر

يوسف : متقومي تحضريلي لقمه كدا عش واقع

امي : عندك جبنه وعيش و بطاطس سخن وكل

قومت سخنتلي لقمه ولسه هاكل .. لاقيت تلفوني بيرن

يوسف : ايي يبني نتا فين

حازم : نتا فين انا تحت فتحت جهاز

يوسف : خلاص ونا كمان داخل عليك اهو

قفلت مكالمه وبدات اكل .. خلصت كلت ودخلت اتشطف خلصت ونزلت لاقيت حازم بيرن عليا

حازم : ينعل ابو شكلك

يوسف : يبني انا برا ودخلك اهو

وصلت دخلت بلايستيشن

يوسف : اي يفيهاا عاملل اي جاهز للتقطيع

حازم : كل دا يبو نيكه دنا هنيكك

يوسف : هاها تنيكني انا طب يلا نشوف

ولعبنا بتاع ساعه ونص مخسرتش ولا متش .. قايمين نحاسب

حازم : اي مفيش حاجه طالعه منك

يوسف : معلش مبكسبش وبدفع

حازم دفع وخلاص ماشيين وسلمنا ع بعض ومشينا .. ونا مروح لاقيت الحته التانيه بترن

يوسف : الوو يحته

جيهان : اي يحتاا عامل ايي

يوسف : فل الفل ونتي

جيهان : كويسه اي دنيا معاك فاض انهارده ولا ايي

يوسف : هفضيلك يجميل ف ايي

جيهان : مفيش لاقيت نفسي زهقانه قولت اعملك مفاجاه

يوسف : اموت ف المفاجات اي هياا

جيهان : مش كان نفسك تروح دريم بارك

يوسف : ايواا يست نفسي

جيهان : خلاص ونا كمان نفسي اتناك

يوسف : ايوا فين علاقه دريم بارك ونتي بتتناكي

جيهان : لا منا هخليك تنكني هناك

يوسف : خخخ دا ازاي

جيهان : اهدي بس هفهمك

يوسف : فهميني يحلوه

جيهان : بص انا مش اول مرا اروح هناك ف انا عارفه هناك مكان كدا حلو زي الكهف محدش بيدخلو

يوسف : ايوا بس افردي حد دخل اي الدنيا

جيهان : متقلقش انا مامنه الدنيا

يوسف : لما نشوف .. هنروح امتا ولا ايي دنيا

جيهان : بص دلوقتي ساعه 1 هخليك تتحرك ع 5 عش لما نروح تبقا الدنيا ليلت

يوسف : فلل بس انا معرفش الطريق

جيهان : خليك مكانك ونا هاجيلك بعربيتي

يوسف : اوعاا ماش مستني

طبعا مقلكوش سعادتي كانت اد ايي فكره اني اروح دريم بارك حلمي وان انيك تاني ف دا شعور تاني

طبعا كان فيه حماس ونفس الوقت فيه ملل لان ساعه كانت 1 .. ف قولت اخش العيب كام جيم ببجي لعبت لحد م ساعه باقيت 3

روحت فاتح الكمبيوتر دخلت لعبت كروس فاير شويه لحد مس اعه جت 4 قفلت الكمبيوتر ...

قولت اخش اظبط حالي دخلت خد دش ولبست وسرحت ع حبه الريحه الدنيا باقيت زي الفل لاقيتها 45 الا رب ...

خد التلفون رنيت عليها الفون بيرن

جيهان : الووو

يوسف : اي يحتا فينك

جيهان : نتا جهزت ولا لسهه

يوسف : جاهز ومستني الرزق

جيهان : خلاص انا داخله عليك اهو

يوسف : فلل يحلوه

وقفلت يدوب فتحت التيكتوك قلبت كام فيد لاقيتها بترن ....

يوسف : الو اييي يموزه وصلتي

جيهان : اهه انزل بس انا واقفه ع اول الشارع عش محدش يشوفك

يوسف : ماش ياستاذه نزلك اهو

ونزلت ولمحت عربيه ع اول الشارع حتا رانج روفر سودا فخامه الفخامه .. روحت للعربيه ونا مبسوط بالعربيه بصراحه شيك وكدا

اول م وصلت فتحت وركبت وشوفت واحده جميله بجد كان شكلها عسل

جيهان : ازيك يجوو

يوسف : ايي يبت جمال والحلاوه ديي

جيهان : ايي عجبتك

يوسف : عارفه اقولك ع حاجه

جيهان : قول

يوسف : انا اول مرا اشوفك بطريقه تانيه

جيهان : ازايي يعني وضح فسر

يوسف : يعني ع طول كنت بشوفك اتنين صحاب عاديي ... انما دلوقت شايف اننا عدينا المرحله ديي

جيهان : ايوا يعم هو دا الكلام اليبس ةنتا عش بسطني انا كمان همتعك انهارده

يوسف : هتعمليي ايي يعني

جيهان : هتشوف بنفسك سبلي نفسك بس وملكش دعوه

يوسف : ماش اما نشوف

مشيت حبه بالعربيه ودخلنا مكان هادي لاقيت نفسي لا اراديا ايدي راحت لبززاها

لاقيت بتقوله حتت اههه مسمعتهاش ف حياتي

جيهان : نتا هيجان م دلوقتي

يوسف : مش عارف بشوفك بروح ف حتا تانيه ... وقفي ع جنب

طبعا انا استغليت انها اصلا عمله متفيم بالون الاسود ...توضيح ( تفيم يعني الواقف برا هيشوف الزجاج لونو اسود )

وهي وقفت بالعربيه ع جنب وروحت مقرب منها وقربت م بوقها ... ونا شامم نفسها السخن روحت واخدها بوسه لاقيتها ساحت مني خالص

جيهان : امممم

فضلت ابوس فيها حوالي عشر دقايق ونا عمال ابوس فيها نزلت ايدي ع بزها شمال لاقيت حلماتها وعمال اقفش فيها ..

وهي تحت منيي اههه اممم اهههه حلووو ... افعص كمان خدهم ف بوقك

ونا نزلت ببوقي لحس م بوقها لحد بزتها وهي ديبانه مني وخدت حلمتها ف بوقي

يوسف : اممم حلمتك طعمها حلوه

جيهان : يخربيتك هايجتني اويي نتا ازاي كدا امممم كمان اهههه

ونا عمال امص حلمتها نزلت ايدي لحد كس عمال افركو يمين وشمال ولاقيت كسها كلو غرقان بعسلها

يوسف : لحقتي تجبيهم

جيهان : مش قادره امسك نفسي نتا هيجتني جامد

شلت ايدي م ع كسها وخلعت البلوزه الكانت لبساها ولاقيت برا سودا خلعتها هيا كمان ..

ونزلت ع بنطلونها خلعتو وكانت لابسه كلوت فتله ابن حرام مخبي يدوب زنبورها وخرم طيزها قومت خلعو هو كمان

باقيت قدامي ملط كامل تكامل ... خلتها تنزل تلقعني البنطلون قلعتو بالبوكسر وشافت زبي قدمها شهقت شهقه ...

يدوب اول م شافتو حدتو كلو ف بوقها

جيهان : اكغغغ اههههه امممم طعمو حلو

ونا يعزيزي المشاهد مشوفتش نفسي م المتعه غير ونا دخلتو كلو ف بوقها وهي

جيهان : اغغغغغ بتخنق شيلو مش قادره

شيلتو وهي يدوب بتاخد نفسها بالعافيه .. خدها ونيمتها ع كنبه الورا ودخلت وراها ونزلتها ع كسها لحس وادخل لساني جوا واعض زنبورها

جيهان : امممم اهههههه مش قادرهه اههههه كسي بيتقطع كماننن اممممم

فضلت الحس ف كسها حوالي تمن عشر دقايق كدا لاقيتها بتقول

جيهان : يلا بقا دخلو بقا دخلو ونبي مش قادره

يوسف : مش هدخلو غير لما تقولي مين رجلك ونتي اي يوسخه

جيهان : نتا رجلي وفحلي وانا ملكك وشرموطتك ولبوتك وكل حاجه بس ونبي دخلو هعيط

يوسف : خلاص ماش هدخلو يلبوه

روحت مدخلو مرا واحده لاقيتها صوتت وسمعت الشارع كلو ولولا احنا ف شارع فاضي كان زمانا اتفضحنا

لاقيت نفسي برزع ف كسها بكل قوتي وهي بتموت تحت مني مبقتش قادره

جيهان : اممم حلو اممم اههه كمان امممممم

يوسف : تخيلي يلبوه جوزك يبقا قدامنا ويشوفك ونا بنيكك شعورك يبقا عامل ازاي

ونا اول م قولت كدا حسيتها قلبت 125 درجه ... باقيت هيجانه جامد اويي وتطلع وتنزل بكسها عليا بسرعه

يوسف : هجيبهم يمرات الخول اجيبهم فين يوسخه

جيهان : هاتهم جوا عايزاهم جوايا ... لما سمعتني بشتم جوزها لاقيتها جابت معايا تاني

يوسف : جبتهم فيكي يلبوه كسم جمدان كسك الفاجر دا

جيهان : لبنك سخن اوويي وكتير ملي كسيي العطشان ... كسم جمدانك كسم زبرك

يوسف : قومي يلا انزلي نضفي زيك ويلا نلبس عش نكمل مشي

فعلا نزلت فضلت تمص زبري لحد م نضفت زبري كلو بقا بيلمع وقومنا لبسنا ورجعنا مكانا

يوسف : بس مقولتليش يبت البوه

جيهان : اي يحب

يوسف : هيجتي كدا لي لما جبت سيره جوزك

جيهان : بص هقولك بس بلاش تجيب سيره لحد

يوسف : قولي متقلقيش كدا كدا محدش يعرف اني بكلمك اصلا

جيهان : انا اصلا ف اول جوازي ليه حسيت انو خول ...

يوسف : خول ازاي مش فاهم

جيهان : بص اول م اتجوزتو وبدنا نعمل علاقه ف الاول اتفاجن ان زبو صغير ومكنش بيقف كتير بالعافيه يعني ...

بعد محاولات لاقيت نفسي حطيت صباعي ف طيزو لاقيت فجاه زبو وقف زي الحديده .. مردتش اعرفو

بس لما باقينا بنعمل علاقه باقيت كل شويه احط صباعي ف طيزو عش يقف وقررت اعرفو انو بتاعو مبيقفش غير لما احطو ف طيزو

قالي انا مش عارف ايي زيي زيك بس مع الوقت اكتشفت حاجه

يوسف : اي هيا بقا

جيهان : لاقيت ان خرم طيزو واسع وباقيت بستغل الفرصه ومثلا واحنا ف وسط العلاقه اكون شايله خياره تحت المخده

ولما الاقيه تعب اطلع الخياره م تحت المخده والمشكله انو مكنش بيسالني بجيبها لي .. و اول م طلعتها حسيتو فرحان

وباقيت بقا بحط الخياره ف طيزو والاقي زبي اتفجر مرا واحده وبقا واقف زي حديد عز

وباقيت كل م نعمل علاقه ادخل الخياره ف طيزو وبقا فرحان لحد م سافر تاني بقا باقيت افكر اخليه خول رسمي ازاي

يوسف : خلاص نخليه خول رسمي

جيهان : دا ازاي دا

يوسف : طب هو هينزل م سفر امتا

جيهان : هو كدا كدا كان هينزل كمان يومين عش هيجي يشوف شاليه بتاعنا ف ساحل يصلح فيه شويه حاجات

يوسف : خلاص حلو دا انا عندي فكره

جيهان : اي هيا لا هقولك ف وقتها

جيهان : ماش انا كمان عارفه وواثقه انو مش هيبقا عندو رده فعل

يوسف : خلاص اتفقنا ...

اخيرا وصلنا ... انزلي يلا عش نقطه التذاكر

روحت قطعت تذكارتين الاتنين ب 400

يوسف : ف سري يبت المرا دفعت 400 جنيه عش العب

دخلنا دريم بارك وعايز اقلكو انا كنت فرحان اد اي

وصلنا لاقيتها بتشورلي ع لعبه اسمها ( القطر الموت )

دي عباره ع قطر ماش ف هوا حرفيا

يوسف : تعال نقعد ورا خالص عش نبقا براحتنا

دخلنا قعدنا ورا ولعبه بدات تتحرك وكنا عايش ف 30دقايق حاله رعب

خلصنا وكنا ميتين بطننا باظنت منها بس انا لسه مزهقتش

يوسف : بقولك اي يجوجو

جوجو : قول عايز اي

يوسف : شايفه الضوء الجاي م بعيد دا ... دا مش بريق امل دا خازوق بلمبه

ولازم ندخل نجربو .. ونا هنا كان قصدي بيت الرعب

جيهان : لا يعم بخاف

يوسف : احا بتخافي ونا معاكي عيب وربنا

جيهان : اما نشوف يحالتها

دخلنا بيت الرعب وكان احسن حاجه كنا راكبين ف عربيه لوحدنا ومحدش معايا استغليت الفرصه تاني

اول م لعبه بدات نزلت ايدي جوا العربيه ودخلت ع كسها فضلت ادعك فيه يمين وشمال

جيهان : اممممم نتا مبتتعبش يخربيتك

يوسف : مقدرش اتعب ونا شايف الجسم دا كلو قدامي

جيهان : طب مش هنا عش محدش يشوفنا

يوسف : خلاص نخلص العبه ونطلع ع مكان ال قولتي عليه دا

جيهان : فلل يجو

واحنا مكملين ال انا عارفو ف بيت الرعب اني احط ايدي ع قفايه عش كل شويه بتاخد قفه م حيث لا تدري

ونا قاعد بفكر خد قفه ابن حرام .. ببص عليها لاقيته ميته م ضحك

ونا ببص عليها لاقيتها خدت هي كمان قفه ابن حرام ... مبقتش قادر امسك نفسي

جيهان : كدا واحده بواحده وهي بتضحك

يوسف : مش قادر كسم الضحك هموتت

باقينا بقا طول العبه عمالين نضرب ونضحك .. لحد م العبه خلصت

جيهان : نكمل لعبه تاني ولا ندخل نعملو واحد

يوسف : نتي رايك ايي

جيهان : تعال ندخل لعبه تاني عش ننبسط بالمرا

يوسف : اتفق معاكي

مشينا شويه فجاه

جيهان : بتخاف ولا اي دنيتك

يوسف : اما اخاف احا دنا اموت نفسي بنفسي .. جايه معاكي باي

جيهان : شايف العبه الهناك ديي

انا ببص قولت ف سري يديين اميي موتنا

جيهان : عارف اسمها ايي العبه دي

جو : مش لازم انا اصلا تعبان خلقه

جيهان : دي يخويا لعبه التورنيدو اصعب لعبه هناك

يوسف : باين م غيري م تقولي

توضيح لعبه التورنيدو دي عباره ع اي بقا ( هي حاجه عباره ع ارتفاع مثلا خمس ادوار ولا حاجه وطالع منها حبال حديد كدا واحنا بنقعد ف حبال دي وبتلف بينا )

احنا طالعنا ببص ع ناس النازله متهيالي نصهم كانو مغمين عليها

(انا بس عايز افهمكو العبه دي صعبه اد اي)

دخلنا ونا متهيالي كنت هعملها ع نفسي وببص عليها وهي ولا هنا

يوسف : ايي يبت البرود

جيهان : خايف ولا اي يجوو وبتضحك

يوسف : لا انا مش خايف انا مرعوب

وبدا المكنتش عايز يبدا العبه بدات هو كل اتنين راكبين عربيه برضو

والعبه بدات تلف لسرعه رهيبه ونا سامع صوت العيال يمامااااا نزلونيييي يماماااااا والعيال بتصوت وتعيط ونا بضحك وبعيط

لاقيت نفسي بقوللل يالهويييي ونزلونييييي وخلاص بموت بقا

قعدنا حوالي عشر دقايق ربع ساعه كدا

ونزلنا اول م لمست الارض لاقيت نفسي ولا كاني شارب جوان بيور

بتمطوح يمين وشمال فوق وتحت ومدروغ

جيهان : اي يجو يعالمي وفطسانه م ضحك

يوسف : نتي خليتي فيها جو باخد نفسي بالعافيه

هو نتي يبت خارقه للطبيعه مفيش اي رده فعل منك

جيهان : لا انا متعوده عش باجي هنا كتير

يوسف : عش كدا يبت الفقريه

.........

يوسف : بقولك ايي

جيهان : خيرررر عايز ايي

يوسف : متيجي نطفح ناكل لقمه عش الصحه متروحش

جيهان : ايوا انا جعانه برضو

بصدفه واحنا ماشين لاقينا عربيه بتبيع سندوتشات سجق وكبده وكدا

يوسف : متيجي ناكل كبده ولا اي رايك

جيهان : ماش انا معاك ف اي حاجه

يوسف : تاكلي اي ف سجق وكبده

جيهان : هات اي حاجه هات 2 كبدا 1 سجه مثلا

يوسف : ماش يحلوه

روحت ف سكه عمال احسب الاكل كدا 6كبده ع 5 سجق

( محدش يستغرب انا بحب الاكل )

وصلت عند البياع

يوسف : بقولك ايي يخاال

البياع : قولي يبويا اجبلك اي

يوسف : بص هاتي 6 كبده ع 5 سجه

البياع : ماش يحبيب اخوك

الراجل خلص ولفهوملي

يوسف : حسابك كام كدا يبويا

البياع : 100 جنيه يبن عمي

روحت محسبو وحسبتها لاقيت الرغيف ب 20 جنيه ولاد الحراميه

جيهان : ايي جبت الحاجه

يوسف : اهه يختي اطفحي ونتي ساكته

ببقولك تحبي تشربي حاجه مع الاكل

جيهان : اهه ياريت

يوسف : تحبي تشربي ايي

جيهان : مش عارفه ممكن تجبلي ريدبول

يوسف : ف سري ريد بول اي يبت مرا انا مش بتاع كلام دا ... ماش يعسل

روحت جبت ريد بول ع ماريندا برتقال الحساب كان 150

روحنا كلنا روقنا ع حالنا

يوسف : ايي بقا مش هتبسطيني

جيهان : متقلقش يحتا هروق عليك تعال ورايا

يوسف : وراك يجميل

فضلنا ندخل يمين ف شمال ف يمين ف شمال لحد بت الجاحده دخلتنا مكان فاض بجد جوا كهف

جيهان : اي رايك بقاا يجوو

يوسف : مش بقولك دماغك متكلفه

جيهان : طب اي موحشتكش

يوسف : وحشتني ... دنا قربت انساكيي

لاقيت نفسي بجري ونطيت نطه اعلي م كرستيانو

دخلت ع بوقها بووس واعض ف شفايفها

جيهان :: امواااه امممم اموووااااه اممممممم

نزلت ع رقبتها بوس وهي ضعفت مني مكنتش قادره تشيل نفسها

ونا عمال ابوس ف رقبتها ايدي راحت ع بزتها الشمال لاقيت الحلمه واقفه كالعاده

هي تحت مني امممم اههههه امممممم كمان كمان امممم

نزلت ع بزازها ببوقي بعض ف حلمتها وافعص فيها وايدي التانيه ع فرده بزها اليمين

هي دايبه منيي وبيطلع منها اهههه توقف زب الراجل الميت

روحت خدها وقعدتها ع زي حجر كبير كدا ... نزلت قعد ع ركبي وقلعتها بنطلون والكلوت الفتله الكل م اشوفو اهيج

يوسف : يبت هو انا كل م اقلعك البنطلون الاقيكي جيباهم

جيهان : مبقدرش امسك نفسي لما بتلمسني بدوخني بشطارتك

يوسف : اعجبك يحلوه

جيهان : نتا تعجب اجدعها حرمه

نزلت بقا لحس ف كسها الكان غرقان عسل ولحست بعسلها كان طعمو تحفه

باقيت بالحس واخد حبه عسل واطلع ع بوقها اودوقو وهي خلاص بتموت

جيهان : يلا دخلووووو بقاااا

يوسف : مش هدخلو غير لما تقوليي ايييي

جيهان : نتاا دكريي وفحليييي وزبرككك دكريي انا وجوزي الخول ... ونا شرموطتك ومتناكتك ولبوتك دخلو بقااا

يوسف : اههه يمتناكه لما بتجيبي سيره جوزك بتعفرت مش عارف ف ايي ماليي

جيهان : امممممم اهههه متقلقش يحبيبي هخليك تنكني قدام الخول

يوسف : اهههه خدي يبت البوه ف كسك .. يتريت يجيهان يبقا قدامي كدا

هفضل ارزع فيكي بكل قوتي زي دلوقتي خدي ف كسك يبت الشرموطه

جيهان : اهههههه براحه كسييييي واجعني مكنتش اعرف انك بتهيج لما بجيب سيره الخولللل كداا

يوسف : مش لوحدي الهايج منتي بتسمعي سيرتو مني بتجبيهم بسرعهههه

جيهان : اممم اههههه يبقا لازم نخليه معرص عش نهيج بكل قوتنا انا ونتا يدكريييي

يوسف : خدي ف كسك اهو خديي جامد يمتناكه يبت الشراميط

جيهان : اهههههههه كسييييي بيتقطه برتحه انا مش حملك ونتا هايج زي الطور كسييي ييوسف حرام عليييك بيتقطعععع اهههههه

يوسف : ايييي رايك يخول يعرص ونا بفشخ شرف مراتككك قدامككك خدييي يبت وسخه

جيهان : شيايفففف يخولللل امممممممم اههههههه الرجاله البتنيييك صححح كماننننن كماننن دخلو اكتر يدكريييي اهههههههههه

يوسف : اهههه خدييييي يبتتت خدييي كسك جامد اوييييييي

جيهان : براحههههههه اههههههههه كسيييييي مش قادره هجيب اهههههه

يوسف : استني خلينا نجيب سوا عش نلحق نمشييي

جيهان : خلاصصصص مش قادرهههه بجيبهممممم اهههههههههه كسييييي

يوسف : ونا كمان بجيبهم اههههههه خدييي لبنييي كلو ف كسك يبت الشرموطهههه

جيهان : اهههههههه اممممم اهههههههههه بحب البن بتاعك سخن وبيملي كسييييي العطشانننننن اههههه

يوسف : قومي يبت البوه البسي الكلوت ع لبنيييي امشيي بلبنيييي فكسييييك

جيهان جريتتتت لبست الكلوت والبن بقا يلزق ف الحم

يوسف : انزل يمرات العرص نضفييي زب سيدك نتي وجوزك

جيهان : حاضر يسيدييي ... اغغغغ طعمو حلوو اويي لبنكك سخن ودافيي

خلاص خلصنا ونضفت البن بتاعيي ولبسنا ومشينا م مكان

يوسف : يلا بقا نروح عش انا تعبان

جيهان : اتفق معااك

وخرجنا وروحنا ركبنا العربيه ووصلتني الكريمه لحد تحت البيت

واستنيت شويه لحد م وصلت ورنيت عليها

جيهان : الوو ياحلا يوسف ف دنيا

يوسف : اي يحبب وصلتي بسلامه

جيهان : اه يحبيبيي وصلت

يوسف : طب ايي مش عايزه تعرفي اي الخطه

جيهان : اهه ياريت تقولي عش نفسي اتناك قدام الخول جوزييي

يوسف : بص يستت ولاقيت الخط قطعع

قولت لنفسي حلو اخش انام انا بقا عش تعبان

.........

وكدا خلصنا الجزء الرابع

ف حاجه عايز اوضحها الناس البتقولي طول ف جزء وبتاع انا بحاول انزل كل يوم جزؤء

عش متزهقوش مني بس لو عايزني انزل جزء طويل عرفوني كدا هنزل كل يومين جزء

برضو مش هنسا شكرا ع دعم الحلو دا هو المخليني اكمل اكيد مبسوط عش دي ( اول قصه ليا ف منتدي )

يلا استنونيي ف الجزء الجايييي

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الخامس:​


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

يخواتي يكباار

هنخش ف الاحداث ع طول ...


احنا اخر مرا وقفنا لما كانت جيهان بتكلمني ف تلفون والمكالمه فصلت

ويبدا يومنا الجديد عادي

امي : اصحا يزفت كل دا نوم الساعه 12 الضهر

يوسف : يامااا كل دا نوم اي دي الساعه 11 ونص كمان مبتشوفيش

امي : انا مبشوفش يبن الكلب قووم يزفت بدل م ازعلك

يوسف : تزعليني لا و ع ايي انا قايم اهو

صحيت غسلت وشي وفوقت ولسه همسك التلفون اشوف اي الدنياا

امي : هو انا مصحياك عش تقعد ع تلفون

يوسف : امال عايزه منيي ايي

امي : خد يلا بطاقه التموين عش تنزل تجبلنا عيش م فرنه

يوسف : هيا كدا يعنيي

امي : قولي بس لو مدايق اندهلك ع ابوك

يوسف : ايدا نتي صدقتي يوهه عليكي دنا بهزر

امي : ايوا يلا زي الشاطر وعقبال م تيجي اكون حضرت الفطار

يوسف : ماش يماا نازل

طبعا نزلت ونا قرفان بس كان غصب يعني ..

عمتا قعد بتاع نص ساعه مستني دوري وطلعت بعد طلوع الروح

امي : كل دا يمنيلل

يوسف : انا مش فاهم يماا كل الناس باقيت عايزه تجيب عيش ف الوقت داا

امي : طب خلاص متقعدش تبرطم كتير ويلا عش نفطر

فطرنا وكلنا وكل حاجه زي الفل ... قولت اعمل اي حجاه تقتل الملل دا ف مسكت التلفون فتحتلي كام جيم ببجي كدا ولاقيت الفون بيرن

جيهان : اييي يحتا عامل ايي

يوسف : فلل الفل يروحقلبي نتي اي دنياا

جيهان : كويسه ... عملالك مفاجاه

يوسف : هو كل يوم مفاجات ولا ايي

جيهان : لا المرادي مفاجاه مختلفه

يوسف : طب رسيني ايي المفاجاه

جيهان : جوزي جيه م السفر انهارده عش يشوف الشاليه ف ساحل

يوسف : طب حلو دا هنعرف نتعامل احنا معاه

جيهان : احنا اصلا سافرنا انا وهو الساحل عش نشوف اي الاتظبط ف الشقه

يوسف : كدا يخاينه م غير م تعرفيني

جيهان : معلشش يجوو جت مفاجاه

يوسف : ماش يست ولا يهمك .... وهو جوزك فين دلوقتي

جيهان : مخمود جمبيي

يوسف : هاهاها مخمود المليجي لمؤخذه

جيهان : ايي ياض السعل دا كلوو



يوسف : عجبتك

جيهان : لا خالص

يوسف : طب ايي موحشتكيش

جيهان : لا طبعا وحشتني

يوسف : طب متيجي نعملو واحد ع سريع

جيهان : سكس فون يعنيي

يوسف : ايواا كلك مفهوميه

جيهان : طب افرض الخول صحي

يوسف : طب ميصحي هو هيبقا حابب الموضوع اصلا

جيهان : ماش يلا بيناااا

يوسف : مستعجله لي يكلبه دنا هدوس ع كرامتك

جيهان : دوس دوس ع وشي يدكريي

يوسف : طب انزلي يوسخه ع ركبك

جيهان : حاضر

يوسف : قلعني بنطلون يبت الوسخه

جيهان : حاضر

يوسف : عايز اخمض القيه ف بوق كسمك

جيهان : حاضر اهووو اغغغغغغغغ اممممم

يوسف : مصي كويس يلبوه

جيهان : بمصو اهو حاضر هيخنقني

يوسف : مطلعهوش غير لما اقولك

جيهان : حاضر حاضر يدكري اممم

فضلنا كدا حوال 5 دقايق

يوسف : قومي يوسخه يمرات العرص

جيهان : قومت يفحلي

قومت واخدها ف بوسه طويله امممم اموواههه

يوسف : يلا عش اجيبهم فيكي قبل م خول جوزك يصحاا

جيهان : يلا بسرعه عش كسي بياكلني

يوسف : انزلي زي الكلبه وضع دوجي

جيهان : اهووو يلا دخلوو بقااا اههههه

يوسف : خدي ف كسك اهو يبت البوه اممممم

جيهان : اههههههههههه هاتتت هاتتت اكتر افشخني موتني تحت منك اهههه كسييي

يوسف : اههه كسك منفوخ اويي يبنت وسخه كسم جمدانووو

جيهان : اهههههه هاتوووو هاتووو ف كسييي العطشان امليه بلبنك اههه

يوسف : شايف يخول وهي مراتك بتتنااااك منيي قدام عينك يعرص

جيهان : شايف يعرص الرجاله البجد وهو عمال يرزع ف كسيييي

يوسف : العب ف بتاعك العب ونتا شايفني فاشح عرض مراتك يبن الخول يعرصص

جيهان : يوسف هجيييييب مش قادره كسييي بيموت اهههههه

يوسف : هاتي وهجيب عش الخول ميصحاش

جيهان : حاضر حاضر اهوووو اههههه كسييييي

يوسف : خدي لبنييي ف كسكك اهوو يبت شرموطهه

جيهان : اهههه لبنك سخنننن اوييي طعاله يخول الحس لبنه م كسيييي

يوسف : متقلقيش هجيبو وهخليه يلحسو بجد

جيهان : ياريت ييوسف بس بسرعهه

يوسف : متقلقيش هعرفك كل حاجه بكرا صبح

جيهان : ماش يحبيبي هستناك عش نفسيي فيكك اويي

يوسف : مخلاص يوسخه لسه مشبعتيش

جيهان : هو حد يقدر يشبع م زبرك

يوسف : خلاص يشبشب هتتعودي عليه قدام جوزك

يوسف : اقفلي دلوقتي عش جوزك ميشكش وهكلمك بكرا

جيهان : حاضر يحبيبي

وقفلنا وباقيت طول الوقت قاعد عمال افكر اعمل مع الخول دا ايي

دماغي مقفوله مش لاقيه حل بس انا عارف افك ع نفسي ازاي وارج اشغل دماغي

( هو جمين ببجي بيراجع الذاكره م اول الجديد )

خلصت الجمين ورجعت افكر ولاقيت حل بجد اي هوو بقاا

( ان هي لما ترجع تعرفني اقولها الخطه كالاتي ... نتي هتقوليلو تعال نخرج ف كافيه الل انا شغال فيه وتاخديه وتمشي ....

وتيجي وهناك بقا نفضل نهزر سوا لحد م اخد ع جوزك وهو ياخد عليا لحد م تيجي تمشو تقنعيه انك تعزميني عندكو ع عشا وكدا ...

ونا هرفض ف الاول عش ميلحظش ونتا مع اصرار ومحاوله معايا ف اخر هقتنع وهناك بقا هيبقا الجد ... و اول م نوصل هعرفك اي الجديد )

بس فكرت ف موضوع هي مكنتش احسن حاجه عش دماغي مكنتش ف صحتها

يوسف : الووو يحتهه

جيهان : اييي يحتااا ... لاقيت حل

يوسف : اهه يموزهه

جيهان : اي هوو

يوسف : هو ان لما ترجع تعرفيني ( وحكتلها كل القصه تعبانه دي )

جيهان : يعني نتا شايف انو ممكن يوافق اني اعزمك

يوسف : منتي هتقنعيه وتقوليلي م ساعات منتا سافرت انا باقيت باجي هنا كل يوم وبكلم مع الشب الذيذ دا ...

وكان نفسي اعرفك عليه ف انا مش شايفه احسن فرصه اني اعزمو عندنا ف مرا ونتا موجود

جيهان : تصدق فكره حلوه ومعقوله

يوسف : عيب عليكي يبت دنا خبره عشين سنه

جيهان : اما نشوف يخبره

فضلت قاعد مبعملش اي حاجه مستني يوم يعدي عش اروح الشغل بكرا ودنيا تمشي تمام ....

وسليت نفسي بايي حاجه لحد م اليوم عدي ودخلت نمت ونا دماغي هتموت م تفكير

امي : اصحاا يزفت الساعه 11

يوسف : هو نتي عندك منبه ف دماغك كل مرا تصحيني 11

امي : معترض ولا حاجه عايز ابوك وحشك

يوسف : لا يست وع اي انا فوقت اهووو

يوسف : حضريلي افطر بقا عش الحق اروح الشغل

امي : جاهز يخويا روح اطفح

يوسف : هو ايي المعامله ديي هو نتو لاقيني

امي : لو كنا لاقيناك كنا طلعنا بيك بفايده

يوسف : ولا يهمك يماا مش زعلان

وكلت ونزلت وبرضو دماغي سايحه ف تفكير لحد م وصلت الشغل

مستر احمد : حمد**** ع سلامه يجوو

يوسف : **** يسلمك يمستر

طلعت تلفوني وبرن ع جيهان

يوسف : الووو يمز

جيهان : وصلت الشغل ولا ايي

يوسف : اهه وصلت نتي قدامك اد ايي

جيهان : هلبس ع طول اهو وجايه

يوسف : متتاخريش عليا يحبيبتي

جيهان : حاضر يقلبي

قفلت و اشتغلت عدي جيست اول وتاني وتالت لحد م عدا حوالي ساعه ونص

لحد م عيني م جت ع عربيه انا عارفه كويس ايوا هيي داخله عليا هي والخول

اول م دخلت خد نفسي وروحتلها

يوسف : ازايك يمدام جيهان

جيهان : ازيكك يجوو دا جوزي مش فاكره

يوسف : لا طبعا فاكره ازيك ياستاذ

جوزها : ازيك يحبيبي

يوسف : تصدق معرفش اسمك اي

جوزها : اسمي زياد يجوو

يوسف : اتشرفنا يعمنا تشربو حاجه ولا شويه كدا

زياد : لا شويه كدا يجو

يوسف : فلل خدو راحتكو

( وسبتهم ومشيت ونا باصص ع جيهان )

جيهان : بقولك اي يا اياد

زياد : قولي يحبيبتي

جيهان : كنت عايزه اقولك حاجه بس مكسوفه

زياد : قولي يمااما م امتا ونتي بتتكسفي مني

جيهان : بص بقا نتا م ساعه م مسافرت انا كنت ببقا زهقانه ف كنت باجي هنا كل شويه

زياد : كملي يحبيبتي

جيهان : ف اتعرفت ع يوسف وهو شب لذيذ ومحترم وكنت عايزه اعرفك عليه

زياد : هو شب جميل وبيكافح وعاجبني

جيهان : ف بصراحه ناويت اعمل غدا حلو كدا ونتعرف عليه اي رايك

زياد : نتي عايزه تتعرفي عليه زياده ع الزوم كدا لي

جيهان : عش لما بتمشي ببقا قاعده زهقانه ومفيش حد بكلم معاه

زياد : خلاص يحبيبتي اعملي الغدا بكرا ونا هعزمو عش تبقي مبسوطه

جيهان : خلاص واحنا ماشيين خد رقمو وكلمو وعارفه

زياد : ماش يحبيبتي

جيهان : بقولك اي ييوسف

يوسف : ايوا ياستاذه

جيهان : مش هتشربنا حاجه

يوسف : تحبو تشربو ايي

زياد : اديني انا قهوه مانو

جيهان : ايس كارميل ميكاتو

يوسف : حاجه تانيه ياستاذ

زياد : شكرا يحبيبي

يوسف : بقولك اي يمصطي

مصطفي : قول يجوو

يوسف : معاك 1 قهوه مانو و ايس كارميل ميكاتو بس بضمير عش يخصو

مصطفي : نتا تومر يخويا

يوسف : حبب يمصطفا

وقفت مسكت الفون شويه لحد م الاوردر لحد م سمعت صوت

مصطفي : ولا ييوسف

يوسف : ايي يمصطفي

مصطفي : اوردرك جاهز

يوسف : هاتو كدا

وخد الاوردر ووصلت

يوسف : الاوردر يجيهان

جيهان : ماش يجو نزلوو

( سبت الاورد ومشيت لحد م يخلصو ... كل دا معرفش هي قالتلو ولا لا )

قعد مسكت فوني شويه لحد متهيالي عده نص ساعه كدا لحد م لاقيت صون بينادي

جيهان : بقولك يجووو

يوسف : ايوااا جيييي .... ايي يهانم

جيهان : حسبنا كدا عش نمشي

يوسف : م لسه بدري ياستاذه

جيهان : مرا جايه نطول بقا

يوسف : ماش هستناكي

يوسف : كدا حسابيك 200 ج

زياد : ماش يجو خد دول 200 و 50 دي ليك

يوسف : شكرا ياستاذ

روحت وديت الشيك ونا فقد الامل بصراحه لحد م لاقيت جيهان بتنادي

جيهان : يوووسف

يوسف : ايواااا

جيهان : خد عيزاكك

يوسف : ايوا في اييي

زياد : بص يجوو

يوسف : ايوااا

زياد : المدام كانت عماله تشكر فيك م ساعه مجينا

يوسف : **** يخليكي ياستاذه

زياده : ف هيا كانت عايزه تعزمك ع غدا اي رايك

يوسف : مش عارف بصراحه حاسس اني ابقا تقيل وكدا ف بلاش

جيهان : ولا تقيل ولا حاجه دا اول طلب هترفضلي اول طلب

يوسف : لا طبعا ياستاذه مقدرش

زياد : خلاص اتفقنا كدا بكرا ع 5 تبقا عندنا

يوسف : خلاص مفيش مشاكل

زياد : خلاص متجيب رقمك عش اعرفك العنوان

( انا ف سري دنا حفظو )

يوسف : ماش اكتب 011......13

زياد : خلاص يجو بكرا كدا هديك رنه

خلاص مشيو ونا خلصت شيفت ومشيت ولما روحت لاقيت جيهان بترن عليا

جيهان : ايي يموزيي

يوسف : اي يحتااا

جيهان : مش عايز تعرف انا اقنعتو ازاي

يوسف : منا القايلك تقوليلو ايي

جيهان : كان ف شويه زيادات بس عادي بقا

يوسف : طب بكرا بقا هنلبسو لقب الخولنه بجد

جيهان : هو كدا كدا لبسو

يوسف : ازايي يعنيي

جيهان : هو انا مقولتلكشش ؟

يوسف : لا قولتي ايي

جيهان : شوفت امبارح الصبح لما عملنا سكس فون

يوسف : ايواا

جيهان : اول م قفلنا شفتو وهي بيتحرك ويرجع السرير تاني كانو نايم يعني

يوسف: يعني هو كان سامعنا

جيهان : اهه الخولل

يوسف : دا ليله امو زي الفل

يوسف : هقفل انا بقا عش عايز انام

جيهان : ماش يحبيبي باي

يوسف : سلام

نمت وصحيت تاني يوم كالعاده امي بتصحيني ع 11

يوسف : خلاص يماا اتعود صحييت

امي : طب يلا قوم عش نفطر

يوسف : ماش يما هقوم اهوو

قومت غسلت وشي ووفطرت وكالعاده كنت زهقان ف مسكت الفون ولعبت ببجي لحد م جت 3 ولاقيت رقم بيرن

يوسف : الوو ايواا مين

زياد : ايي مش فاكرني ولا ايي

يوسف : لا يعم فاكرك

زياد : طب اي ع معادنا

يوسف : ايوا اكيد

زياد : تمام هبعتلك الوكيشن

يوسف : فلل ونا هلبس واتحرك اهو

زياد : ماش بعتهولك

قومت اخد دش وخرجت ولبست وحطيت ريحه وبدات اتحرك ومشيت وروحت طبعا انا عارف المكان ف مخدش وقت

وصلت كدا ع حوالي 4 وربع قولت حلو عش نعرف نلاغي قبل م ناكل

يوسف : الوو يزوز

زياد : اي يجوو وصلت

يوسف : اهه انا تحت فيلا كداا

زياد : ايوا هيي دي خليك عندك ونا جايلكك

وفعلا لاقيتو جيه خدني ودخلت ببص ع جيهان عيني كانت هدمع م جمال

انا لاقيت جيهان لابسه فستان اسود يدوب مخبي الفخده ومخبي الحلمه وبزازها برا واخر جمداان

لاقيت زبي وقف لوحدوو زي العمود ببص ع زياد لاقيت زبو واقف وشكلو عرقان كدا مش ع بعضو

جيهان : نورت يجوو

يوسف : ونا بتلجج بنو ورك يجي هان

جيهان : ايي مالك مش ع بعضك

يوسف : مهو محدش يقدر يشوف حد زيك كدا وميتلججش كدا

جيهان : كسفتني يووااد

جيهان : طب تعال اقعد احبلك حاجه تشربها لحد م الاكل يجهز

يوسف : ملوش لزم

جيهان : لي ملوش لزوم هو نتا فاكر مفيش غيرك بس البينزل مشاريب

يوسف : خلاص يست حقك علينا نزلي

جيهان : خلاص يزياد روح وصلو لاوضه السفره

زياد : تعال معايا يجوو

يوسف : بس **** واكبر متجوز نتا حتت فراولايه

زياد : هي عوود بصراحهه

يوسف : حظك م هي قدامك كل يوم اهيه

زياد : خلاص بقا نتا جي تحسدني

يوسف : لا يبويا حسد ايي دا الحسد مراتو لبوه

زياد : وهو بيضحك بتحب تهزر نتا كتير



يوسف : انا مولود ف سرك اصلا

زياد : حبيبي يسرك

جيهان : جبتلكو اتنين لمون نعناع لحد م اكل يخلص

يوسف : لي شيفاانا مرنبطين ولا ايي

جيهان : عادي دا لزوم القعده

يوسف : تسلم ايدك يزوز

جيهان : مكان مكانك يجوو

شربت العصر ونا عمال اتكلم معاه وكل شويه نجيب سيره مراتو وهو عادي حسيتو سخن معايا ف كلام كمان

جيهان : يلا يزياد جهز السفره عش الاكل خلص

زياد : ماش يحبيبتي

جهزنا السفره والاكل خلص كانت عامله فراخ مشويه ع رز وفاصوليا وكان حلو

جيهان : قعد نتا يزياد جمبي ونتا ييوسف تعال قداميي

يوسف : ماش يابلهه

جيت قعد قدامها هي كانت قاصده لاقيتها بدات تفتح رجليها واحده واحده لحد م الكلوت بان

كانت لابسه حتت كلوت فتله لونو اسود بيجبني الارض .. بدات كل شويه اركز ع كسها وهي عنيها ع زبيي

جوزها خد بالو وبدا يعرق وزبو وقف مرا واحده

جيهان : مالك ييوسف سرحان ف ايي وبتتكلم بمياصه

يوسف : لا ولا حاجه باكل اهو ونا باصص ع كسها المنفوخ

خلاص حسيت زبي هيخرم البنطلون م كتر الهيجان .. ونا باكل سيبت المعلقه تقع مني ونا نازل اوطي بقا عيني متشلتش م عليها

شوفتها كسها الوردي المنفوخ وفضلت تحت كدا ثواني وطلعت ببص ع جوزها لاقيو مليان عرق وبدا كل شويه يخبط زبو كدا

زياد : بيكلم وهو متوتر كدا نا هروح الحمام

جيهان : ماش يحبيبي

خلاص هو مشي ودنيا باقيت هاديه

يوسف : بقولك ايي

جيهان : قوليي يحبيبي

يوسف : انا حسيت انو مشي عش عايز يسبلنا المكان لوحدنا

جيهان : طب تعال هات زبك ف بوقي عش مش قادره كسي هيموتني مي الهيجان

يوسف : طب تعال قبل م يجي

لاقيتها جت جريت وقعدت ع ركبتها وفتحتلي سوسته البنطلون وخديتو كلو ف بوقها

جيهان : اممممم هو واقف اول كدا لييي اممممم

يوسف : منظر جوزك وهو باصص علينا دا مهيجني جامد اويي

جيهان : انا هيجانه اكتر منك بس استنا لما نعرصو الاول

يوسف : طب مصي يبت البوه قبل م يجي

جيهان : حاضر اغغغغغغ اممممم اهوووو طعمو حلو اوييي امممممم

لاقينا صوت بيقل باب الحمام ف قومنا عدلنا نفسنا بسرعه بس هي كان شكلها متبهدل

زياد : فاتني حاجه

يوسف : فاتك حتت فرخه انما ايي متتاكلش

زياد : خلاص كويس انها فاتتني

( ببص ع زبو لاقيتو واقف اكتر م الاول حسيت انو كان واقف بيتفرج علينا )

جيهان : الجوو حرر اوييي انا مش قادره وبتتكلم بمياصه

يوسف : هو الحقيقي الجو حرر هناا

زياد : خلاص عادي يجوو ممكن تقلع التيشرت لو حابب

يوسف : عادي هو هينفع

زياد : اه لوو مدايق اقلع

لاقيت نفسي بقلع التيشرت وطبعا كنت لبسو ع الحم ف زبي كان طالع برا البنطلون م فوق راسو الكانت باينه

جيهان : ممكن انا كمان يزياد هوت م الحر

زياد : مهو نتي مش لابسه حاجه تحت الدريس

جيهان : لا لبسه برا مغطيه

زياد : طب هتقلعي قدامو

جيهان : عادي يزياد يوسف مش غريب

زياد : خلاص يجيهان اليريجك يحبيبتي

جيهان قلعت الدريس باقيت قاعده قدامي بكلوت وبرا بس لونهم اسود وجسمها جامد اويي

يوسف : كنتي مخبيه الجمال وحلاه دي فين يجيهان

جيهان : جوزي حبيبي كان بيغير عليا

يوسف : حقو حد يبقا عندو فرس زيي دي وميغرش عليها

جيهان : طب متيجي تقعد جمبنا نتا قاعد بعيد لي

يوسف : ايوا جي اهو

قصد ونا ماش اقعدي قدام وشها وزبي يبقا ف وشها .. اوي م عديت لاقيتها بتاخد نفسها بالعافيه وببص ع جوزها لاقيت ايدو عند زبو

لاقيت ايد جيهان جت اتحتت ع رجلي وبدات تحسس ع زبي ونا ايدي ع فخادها وعمال العب ف كسها براحه كدا

بصينا ع جووزها لاقيناه بيلعب ف بتاعو

كان صغير شويه ورفيع كدا

لاقيت نفسي باخد م جيهان حتت بوسه ومخدهاش ف حياتي باقينا عمالين نبوس ف بعض اممممم اموااااه جيت مسكت بزتها الشمال

كانت طريه اوييي وحلمتها الواقفه كالعاده نزلت لحس م بوقها لحد بزتها وهي طالعه منهاا اههات جميله اويي توقف زبي اي حد

ببص ع جوزها لاقيتو جبهم بسرعه

يوسف : انزلي يوسخه عش تمصي زبي

جيهان : حاضر يدكرييي

يوسف : ونتا يخول تعال جمب مراتك عش تمصو زبيي

زياد : حاضر دكرررييي

نزلو هما الاتنين بداو يمصو ف زبي زي المجانين

جيهان : زبو عجبك يعرص يخول

زياد : اغغغغغ مممممممم طعمو حلووو اويي

قعدنا حوالي ربع ساعه خلاص

يوسف : قومي يكلبه يلا عش ادخلو فيكي

جيهان : ماشش بسرعهههه بسسس عش كسيييي بيقطعني

يوسف : يلا يكسمك عش هدخلو

يوسف : تعال يخول يعرص ع ركبك تيجي وتمسك زبي وتحطو ف كس مراتك العطشان

زياد : حاضر يسيديييي

جيه وبدا يمسك زبيي ايدوو نعمه اويي وبدا يدخلو ف كس مراتو كان احساس م احسن الاحساس الجيه ف حياتي

بدات ادخلو ف كسها بقوه غريبهه وعمال نيك فيها جامد اويي حسيتها هيغم عليها م كتر قوتي

جيهان : خلاصصص يسيييدييييي انا اسفهه هتموتني زبكك كبير اويي ع كسيييي اههههه كسيييي بيتقطع براحهههه

جيهان : شايف يخول الرجاله البجد اههههههههه اممممممممم كسييييي اهههههه مش قادره

جيهان : تعال يخول عند كسي عش هجيبهم ع وشكك

زياد : حاضر

دخل وجيهان غرقت وشو بعسلهاا وهو داقو

زياد : امممم طعمو حلوو اويي

جيهان : مبسوط نتا يعرص ونتا بدوق عسلي بلبن سيدك

فضلت انيك فيها بتاع ساعه الا ربع

يوسف : يلا هجيبهم وهمشي عش اتاخرت يلبوه

جيهان : حاضر يسيدي هاتهم ف كسيييي املاه بلبنك

يوسف : اممممم خدي يلبوهه ف كسك اهوو اممم

جيهان : اهههه لببببنكككك سخنننن اويييي

يوسف : تعال يعرص الحس لبني م كسس مراتكككك

زياد : حاضر يسدييي

زياد : امممممم طعملو حلوو اوييي وسخننن

جيهان : عجبك المنظررر دااا يعرصصص

زياد : اههه اويييي

جيهان : هتتعود عليه يخول

زياد : اههههه محتاج يتعاد قبل م اسافر

يوسف : هيتعاد قريب متقلقش يخول يبن الخول

يوسف : هقوم البس انا وامشييي عش اتاخرت واهلي مستنينييي عش عندي مشوار

جيهان : ماش يحبيبي خالي بالك م نفسك

يوسف : ماش يحبيبتييي

ومشيت وروحت ووصلت لاقي امي مستقبلانيي

امي : هو مش انا قولتلك متتاخرش عش عندنا فرح بنت خالتك

يوسف : معلش يامي ادينيي جييت اهووو

اميي : قووم البس يلا عش اتاخرنا

يوسف : ماش يمااا حاضر



كدا خلصنا الجزء الخامس واستنوني الجزء السادس

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>

نزلنا بالتقيل يخواتييييييي يكبار

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء السادس:​


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

اخر حاجه وقفنا فيها لما مشيت عند العرص زياد ومراتو الشبشب

بعد م روحت نمت وصحيت لاقيت فوني بيرن

يوسف : الووو يهلف

عمار : اييي يخويا يكبير فينك

يوسف : موجود يحبيب اخوك

عمار : اطلع طيب احنا ع سطح انا وحازم

يوسف : خلاص يبويا هتشطف كدا وطالعلكوو

عمار : ماش يبويا بسرعه بس

قفلت معاه ودخلت خد تشطيفه رايقه واتسرحت وطلعت

يوسف : اييي يرجالهه اي دنياا

عمار : ايي يشقوو

حازم : ايوااا ينجم

يوسف : الكلام ع ايي

حازم : الكلام ع مووت بس نتا كدا خلصت حكايتك

يوسف : خلصت بخ بس لسه مكمل معاها بس لحد هنا ونا خلصت .. اي الدور ع مين

عمار : الدور عليا انا يحبيب اخوك

حازم : ايواااااا ينجوميه قصه جديده

يوسف : البطل الجديد وصلل

عمار : اسمعو بقاا

( كدا لما اكتب الكلام هيرجع لعمار مش ليا انا )

الحوار بدا لما كنت بكلم البت بسنت فاكرنها

يوسف : ايوا طبعا هي دي تتنسي

حازم : اموت واعرف عمار ازاي مشي معاها وكل المنطقه عايزاها

عمار : عيب ع خبره ياض هي تفوت عليا .. عمتا قعد ست شهور انا وهي بنتكلم لحد مالقصه بدات واحده واحده ...

زي ايي بقاا ف الاول قالتلي بحبك والكلام الفكسان دا بس انا كان جسمها عاجبني اويي

يوسف : طب متقولنا الجسم عباره ع ايي ولا نتا بتغيير

عمار : لا بغيير ياض يعرص دي شبشب ... بص هوصفها

هي بيضا اوي بنت متناكه بتنور ف ضلمه وهي 20 سنه زيي شعرها حرير وناعم مدي ع لون البنيي وعنيها عسلي طولها ممكن اقولك 162 اما وزنها ميعديش ال 60

بس مقولكوش بقا ع حتت بزاز ولاد حرام نتا تشوف البزه م هنا تنسا انك بتزني اصلا بزاها كبار اوي و طريه بطريقه غبيه انما طيزها بقا يحبيب اخوك كبيره اوي ووبيضا

وبس ولبساها مندا ع مندا يعني شويه ديق شويه عريانه شويه قصر بس <<<

يوسف : هيا مبتتسترش خالص

حازم : مباين عليها انها شرموطه

عمار : عمتا القصه بدات واحنا بنتكلم بعد م حبينا بعض لاقيتها بقا بدات تسيح معايا

زيي ايي مثلا تقولي هات بوسه اجي اقولها فين تقولي ف اي مكان بس المهم ابوس واتمتع وشويه لما اجي اقابلها ع طول بقابلها ف معادي بيبقا الدنيا الضلمه

ف تيجي ف نص الكلام تقولي هات حضن وكدا ف لما باجي بديها حضن تقرب عليا بزياده بحس بصدرها كلو طرييي ولاقيتها بتقولي هات بوسه

ف ادتها بوسه ف خدها بس بطريقه سكس شويه طلع منها نفس سخن اوي ف كنت عايز اتجرا شويه روحت خابطها ف بزازها كدا براحه ومكنش فيه اي رده عيش حتا

يوسف : ايوا يعم الشقيي

عمار : نتا لسه شوفت حاجه التشويق جاي ف سكه اهوو

يوسف : وبعدين يتشويق

بعد م بوستها والدنيا زي الفل لاقتني لا اراديه بمسك بزتها الشمال وبلعب فيها

وهي طلعت مني حتت اهه تجبني ورا فضلت العب ف بزازها راحت وخداني ف بوسه مشوفتش ومش هشوف اجمل منها

حاجه كدا تهيج وتموت ف نفس وقت فضلت ابوسف فيها يجي خمس دقايق نزلت ع بزازها تاني كان حلمتها بني غامق كدا حاجه جمدان

بسنت : اهههه اممممممممم كماننننن حلووووو اوييييي

عمار : عاجبك يبت الوسخه

بسنت : اممممممم كان نفسييييييي فيكك م زماننن

عمار : باقيت بتاعك اهو يبت شرموطه

( بس لما بدات اشتمها حسيتها باقت بتهيج اكتر ف استغليت الفرصه )

بسنت : ايوا انا شرموطتك ولبوتك كمانن

عمار : طب انزلي يوسخه عش تمصي زبي يمتناكه

بسنت : حاضر حاضر

ومكدبتش خبر لاقيتها بتنزل بسرعه وقلعتني بنطلون والبوكسر ولاقت طور ف وشك كسمها

بسنت : وهي بتاخد نفسها بالعافيهه ايييي كل دا يخربيتك دا كبير اوييي

عمار : متقعديش تلكي كتير بقا وانزلي خديه ف بوقك

بسنت : لا كلو ايي مقدرش واحده واحده

عمار : واحده واحده اههه طب اخلصي

وهي اول م لحست زبي حسيت ان جسمي اتنفض بت المتناكه بتعرف تمص ولا كانها هيفا وهبي بنت شرموطه

ونا غلفاتها خليتها وهي بتمص راسو بس قومت مدخلو كلو مرا واحده حسيتهااا بتتخنق جامد

بسنت : اغغغغغغغ اهههههه بوقي قولتلك براحه زبك كبيرر اوييي

عمار : مش نتي ال تقوليلي اعمل اي يبت الوسخه مصي ونتي ساكته

بسنت : حاضر حاضر اغغغغغغغ اممممم طعمو حلو اويي وكبير اوييي

عمار : هجيب يبت الوسخه هجيب

بسنت : هاتهم هاتهم ف بوقي

قومت جايبهم جبت كميه كبيره اوي

بسنت : امممممم طعمو جميلللل وكتير اوي كدا ليي

عمار : اههههه نتي جمدا اوي يبت جسمك فاجر يشبشب

بسنت : نتا الزبرك كبير اوي وحلو نفسي يخش فيا

عمار : لسه متستعجليش الجي كتير يحبيبه قلبي

بسنت : بسرعه ونبي عش مش هقدر ابعد ع الزبر دا

عمار : متقلقيش يوسخه قولتلك .. يلا قومي البسي ونمشي عش محدش ياخد بالو

بسنت : حاضر يلا بيناااا

ولبسنا ومشينا ودي كانت البدايه

يوسف : بس كدا يفنان

حازم : حسيتها قليله برضو

عمار : لا بس اي دي كانت البدايه

يوسف : طب هتخش علينا بالجديد امتا

عمار : هخليها بكرا عش عندي كام مشوار دلوقتي

حازم : لسه هنستنا لبكرا يمتناك

عمار : اهدي ونتا تكسب الجاي هيبقا تقيل اسمع الكلام

يوسف : لما نشوف يبتاع يبسنت

( انا بقا ك يووسف روحت البيت بعد م عمار حكالنا )

اول م دخلت البيت لاقيت فوني بيرن

يوسف : الوو ايواا مينن

جيهان : مين ايي يمتخلف نتا

يوسف : ايوا يحبيب قلبي واحشني

جيهان : ونتا كمان يواد يشقي

يوسف : طب ايي مفيش بوسه كدا ولا كدا

جيهان : فيه يخويا بس كدا

يوسف : ايوا كدا دلعنيييي

جيهان : امووووووواههههههه

يوسف : يوجع القلب الحاجات دي بتتعبني نفسيا وجسديا وماليا

جيهان : طب اي نتا واحشني بقولك

يوسف : ايوا تعال بس نعملو سكس فون وبعدين نشوف اي الجديد

جيهان : ايوا كدا يفهمانن

يوسف : ايي يبتت الهيجان دا كلو

جيهان : تعبانه يحبيب قلبي ... يلا بقا اعتبرني قدامك شوف هتعمل فيا اي

يوسف : اول حاجه هاخد بوقك البينقط عسل دا

جيهان : اممم امواه اممممم

يوسف : هاتي بقا بزتك بقا خليني ارضع شويه

جيهان : اههههههه خد ارضع اممممم

يوسف : بزازك طريه اوي يبنتلمتناكه

جيهان : ارضعع حلوو يحبيبي امممم خد بزازي كلها ف بوقك انا ليك وبس

يوسف : اممممم تعال شوف يخول ونا برضع م مراتك الشرموطه

جيهان : تعال يعرص شوف الرجالههه كمانن يحبيبي اممممم

يوسف : انزلي يلا عش تمصي سيدك وسيد جوزك العرص

جيهان : تعال يعرص قلعو البنطلون عش امص زبو

يوسف : ايوا قلعني وفخد كدا يمفخداني

جيهان : اههههه زوبرك واحشني اوي هاتو كلو ف بوقي اممممم

يوسف : مصي كويس يبنت الوسخه مصك جامد اويي

جيهان : اغغغغغغ اممممم طعمو حلو اوييي اممم

يوسف : تع يعرص انزل ع ركبك زي مراتك البوه

جيهان : تعال يخول اسمع كلام سيدي وسيدك

يوسف : خدو سيدك منها يكسمك ودخلو ف بوقها تاني

جيهان : اسمع الكلام يعرص وهاتو ف بوقي

يوسف : شاطر يكسمك

جيهان : يلا بقا ييوسف عيزاه ف كسييي مش قادرههه كسييي واجعنيييي

يوسف : قومي يلبوه نتي والعرص واقعدي زي الكلبه عش اريحك يشرموطه

جيهان : حاضر حاضر اهو بقاا دخلو فيا

ونا حبيت اتقل ومسكت زبي وباقيت بحكو ف زنبورها م برا بس

جيهان : يلا بقا ابوس ايدك دخلو بسرعه هعيطط

يوسف : قولي لجوزك الخول ينزل يبوس رجلي الاوي

جيهان : انزل يبن الوسخه بوس رجلو بسرعه

يوسف : ايوا شطووره يمريم

جيهان : حلو مريم ينفع يركب عليك يخول

يوسف : يلا يمريم خدي زبي ودخليه ف مراتك

جيهان : بتاخد نفس بالعافيه وهي بتقول اهههههههههههه براحهههه كبيررر اوييي

يوسف : لا استحملي يوسخه لسه عملت حاجه

جيهان : يوسف براحه ونبيييي كسيييي مش مستحملووو اههههههههه ييوسف كسييييييييي

يوسف : اقعدي ساكته يلبوه

جيهان : اههههههه كسييييي بيتقطع اههههه امممممممممم كمان كماننننن يحبيبييي جامددد

يوسف : خدي كمان خدي ف كسك يوسخه كسك سخن اويييي وحلووو

جيهان : اهههه اممممممم كمان اممممم هجيبهم هجيبهم ييوسف اممممم

يوسف : يلا نجيب انا ونتي اهههههه

جيهان : هاتهم هاتهم ف كسي شبعوووو

يوسف : اهههه خدي كلو ف كسك

جيهان : اهههههه لبنك سخنننن اويييي وكتير

يوسف : تع يمريم الحسي لبني م كس مراتك

جيهان : تعالي يوسخه الحسي لبن سيدك

يوسف : خلاص كدا ارتحنا وهدينا نخش ف موضوع ع طول بقا

جيهان : بص يخويا جوزي هيسافر كمان كام يوم وعايز الحصل م بينا يحصل تاني قبل م يمشي

يوسف : قولي لجوزك الخول سيدك جي ف طريق

جيهان : ماش يفنان بكرا هكلمك وهرسيك اي دنيا

يوسف : ماش يحبيبه قلبيي

جيهان : هقفل انا بقا عش عندي شويه حاجات

يوسف : ماش يموزتيي سلام

وقفلت وقولت انام عش اصحا واكمل قصه عمار عش شكلو الجاي دمار





بس كدا الجزء دا خلص هو قليل اوي انا عارف بس هو عش حوار جديد بس بس بعد كدا جزء هيبقا كبير

وهنا عايز اقول انا بقالي كتير مبنزلش لان كان ف شويه حاجات كتير وحشه حصلت وفكرت اني اوقف

بس فكره وقولت لا وارجع بقوه وبحاجه احلا بس انا عايز تشجيع لان دا بيفرق معايا وبس كدا

استنونا ف جزء الجديد يخواتييييي يكبارررر


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء السابع

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

وصل يخواتي الجزء السابع متاخرناش

كنت عايز طلب يخواتي يكبار ( لو حد يعرف يقولي اجيب لقب ازاي يعرفني )

ويبدا الجزء بعد م نمت وصحيت م النوم ع رنيت فون

يوسف : الوو

عمار : اي يشق جاهز للجديد

يوسف : حصل الجديد كلو شديد مسافه السكه

عمار : خلاص انا وحازم مستنينك ع سطح

يوسف : فلل الفل جي

قومت غسلت وشي واتشطفت وطالع

امي : رايح فين يجحش ع صبح

يوسف : طالع لعمار وحازم يماا

امي : ايوا منتا موركش غيرهم

يوسف : ايوا يما الصديق وقت الضيق ولا ايي

امي : وقت الضيق اهه طب اتكلل

وخلصت مع امي وطلعت السطح

يوسف : ايي يكويسيين

حازم : ايواااا يزميل

عمار : حضرو معايا الفشار عش الجاي احسن م ال راح

( دي معلومه بسيطه ... السطح عندنا كنا مروقين عليه عاملين زي عشه كدا كلها ملايات وبطاطين ومحوطين نفسنا عش الشمس )

يوسف : متنجز فكك م شغل شوق ولا دوق دا

عمار : بصو يخواتي احنا اخر مرا وقفنا لحد التقفيش والاحضان وشكرا

حازم : حصل

عمار : بعد اليوم دا بقا كلمتها عادي ف الاول بعدين بفكرها ع الحصل

بسنت : اههه مش قادره استنا زبك الضخم ف كسيي اههه

عمار : طب اي متجيبي بوسه كدا

بسنت : امواههه اممم امواااه

عمار : متديني بزك الشمال ارضع فيه شويه

بسنت : خدو يحبيبي كلو ليك عضعض فيه براحتك

عمار : اممم حلمتك حلوه اوي وبزك طريه

بسنت : امممم كمان اهههههه متشلهوش م بوقك براحههه

عمار : هاتي بوسه ونا بلعب ف بزازك

بسنت : خد احلا بوسه اموااه امواههه

عمار : يلا يبت متناكه انزلي عش تمص زبي

بسنت : حاضر يعيوني

عمار : فاجره وبت فاجره بتعرفي تمصي حلو اوي

بسنت : سبلي نفسك نتا بس ونا همتعك

عمار : زبي كلو ليكي يشرموطه

بسنت : اممممممم اغغغغغغغغغ اممممم طعمو حلو اوي وكبير

بسنت : متيلا بقا عش كسي واجعنيي مش قادره دخلو

عمار : يلا يبت انزلي ع رجلي وضع الدوجي عش ادخلو

بسنت : حاضر حاضر

عمار : خدي يبت متناكه خدي خدي ف كسك

بسنت : اههههههه امممممم اهههههه كبير اوي هيعورني

عمار : اهههه كسك سخن اوييي وجامد اويي

بسنت : اممم اهههههه امممممممم نتا الكبير اوي وجميل نيك نيك شرموطتك كمان

عمار : خدي يشرموطه ف كسك خدي كمان

بسنت : اهههههههههههه هاتت اكتررررررر

عمار : خدي اهوو

بسنت : امممم اهجيبهم اممممم هجيبهم مش قادرههههههه

عمار : يلا نجيبهم سوااا عيزاهم فيننن

بسنت : هاتهمممم جوايااااا

عمار : خدييي اهو يبت البوهههه

بسنت : اههه احلا مكالمه دي ولا اييي

عمار : دنا كل دا ف المواقع انما ف الواقع غير

بسنت : ايوا ادينيي بقا دا الكان نفسي فيهه

عمار : ايي طيب مش جي منكك

بسنت : جيي طبعاا دقيقه هشوف الدنيا وهظبط

( خد معلومه عقبال م تخلص بسنت ابوها ميت عندها امها اسمها (غاده) واخوها الصغير مش صغير اوي اصغر منها بسنه (عدنان) وبس )

بسنت : جيت يحبيبي

عمار : ايي يحبي عملتي ايي

بسنت : بص بكرا امي واخويا هيبقو عند تيتا

عمار : ايوا برضو هجيلك ع امتا

بسنت : يعني ع 3 . 4 كدا

عمار : ماش يحبيبي قلبي ع ميعادنا

قفلت ونا فرحان اني خلاص انيك بقا والدنيا هتلعب

قولت بقا اجهز نفسي عش ليله مش هتيجي زيها دخلت استحميت وشلت الشعر العندي ونضفت نفسي وكل حجاه

حازم : احا هتقولنا هنكمل بكرا ولا ايي

عمار : لا يعم متخفش انا معاكو لحد م اقولكو اي الحصل

يوسف : ايوا يعم خشلنا بالمفيد

عمار : بعد م استحميت وخلصت كان لسه ساعه 7 قولت اخش اسلي نفسي لحد م تيجي 10 دخلت لعبت كام جيم ببجي ونمت

صحيت تاني يوم ع 12 فطرت واستحميت تاني ولعبت كام جيم لحد م جت 2ونص لاقيتها بترن

بسنت : ايي يحبيبيي

عمار : اي يحبيبتيي

بسنت : ماما واخويا مشيو ها

عمار : خلاص هلبس وهجيلك

بسنت : ماش يروحي

قفلت معاها ولبست وجهزت ونزلت طبعا عارف بيتها عش هي عندنا م منطقه وصلت لاقيتها فتحت الباب

بسنت : ادخل بسرعه بدل م حد يشوف

عمار : ياههه لوحدينا اخيراا

بسنت : عمار

عمار : قلب عمار

بسنت : موحشتكش

عمار : وحشتيني يبت دنا كنت قربت انساكي يلابيناا

بسنت : يلا بينا اي استنا عملالك مفاجاه

عمار : اديني ف مفاجات

بسنت : استنا دقيقه هخش الاوضه وهطلع

عمار : مطوليش بس

بسنت : لا ثواني ع طول

.. انا قاعد مستني فعلا دخلت دقيقه وخرجت بس خرجت شخص تاني ..

.. كانت لابسه لانجيري اسود اوففف جاي لحد عند فخادها ويعتبر مش مبين بزازها الكبيره وكلوت فاتله اسود يدوب مغطي خرمها بس ..

عمار : ايدااااا نتي مينننن

بسنت : مين اي يعمار

عمار : اي يبتت الجمال والحلاوه ديي

بسنت : عجبتك

عمار : يلا انا مش جاي ف اعجاب انا جاي ف قتل

بسنت : دا ال انا مستنياه

محستش بنفسي غير ونا بجري عليها وخد بوقها ف بوقي وشايلها وداخل توضه النوم ونا عمال ابوس فيها و ف شفايفها

بسنت : امممم امواهههه براحه يخربيتك

عمار : براحه اي انا لسه عملت حاجه

نزلت بايدي ونا عمال ابوس فيها لحد كسها اوففف دا منفوخ اويي

عمار : كسك مبلول كدا لي يلبوه

بسنت : عش نفس فيك اوييي

نزلت ببوقي لحد بزتها الشمال لحس وعض وايدي التانيه بلعب ف كسها دعك فوق وتحت يمين وشمال

بسنت : اهههه امممممم كمانننن اممممم

قومت نيمتها ع بطنها وقلعتها القميص النوم وكلوت وبقا كسها المنفوخ قدامي وابتديت ادخل صباع جوا كسها مرا واحده

بسنت : اههههههههه كسيييي امممممم

صباعي داخل خارج جوا وابتديت ادخل صباع كمان ودخلت صباعين مرا واحده

بسنت : اممممم اهههه براحه امممم

نزلت بوشي شميت ريحه كسها ريحتو حلو اوييي ولسه بنزل بلساني لكسها سمعت احلا اهههه ف دنيا

بسنت اهههههههههه كسييييي اههههههههههه

عملت نفسي عبيط وابتديت الحس بلساني ف كسها واخد زنبورها ف بوقي وادخل لساني واخرجو

بسنت متجتوبه معايا وكل شويه تطل بكسها لفوق وتنزل بهيجان

قولت اهيجها اكتر ورفعت رجليها ع كتفي ونا بلحس ف كسها دخلت صباعين مرا واحده ف خرم طيزهااا

بسنت : اهههه ارحمنيييي مش قادرهههه اههههه كفايااااا هجيبهممم

لاقيتها جابت كميه عسل رهيبه روحت شافط حبه عسل ف بوقي اوففف طعمو خرافيييييي

بسنت : يلا بقا عش تدخلو ف كسييي مش قادرههه

( طبعا نتو مستغربين انها 20 سنه ومفتوحه هتعرفو كل حاجه بعدين )

عمار : انزلي فلقسي عش ادخلو فيكي

بسنت : حاضر

نزلت وابتديت احرك زبي ع كسها ودخلتو كلو مرا واحدههه

بسنت : اههههههههههههههههه اييي كل دااااا كبيررررررررر اويييييييي

يوسف : قالتلك طلعو وخد فلوسك ولا ايي وبضحك

عمار : اسكت يعرص وخليني اكمل

يوسف : حاضر يبيه كمل

البت قالت اههههههه سمعت العماره كلهااا

بسنت : اوفففف امممممم براحه ونبي كسيييي بيموتتت

عمار : اسكتي يبت البوه يشرموطه

بسنت : اهههههه حاضر اممممم اههههه يكسيييي براحههههههه اهههه

باقيت برزع بكل قوتييي

بسنت : تعال نغير الوضع عش نطول شويه

عمار : يلا بيناا

بسنت : نام نتا ع بطنك ونا هقعد ع زبك الفحل داا

فعلا نمت ولاقيتها مصيتو شويه وبلعتو ف بوقها ونزلت بكسها قعدت ع زبهاا

بسنت طالعه نازله ع زبي ونا اصلا بحب الوضعيه ديي اويي وباقيت بساعدها وانيك فيها بقوه و برزع ف كسهاا

بسنت : اههههه هموت مش قادرهه زبك كبيررر اوييي براحهه مش قادرههه امممممممم

قعدنا حوالي ربع ساعه ف الوضعيه ديي

بسنت : عمار هجيبهم مش قادرههه اهههه

جابت عسلها لتاني مرا ونا لسه

عمار : تعالي الحسي عسلك م زبي يشرموطه

بسنت : حاضر اممممم طعموو حلوو اويي مع زبك الكبير خلي طعمو احلا

عمار : طب انا لسه مجبتهمش يوسخه

بسنت : انا هعرف اخليك تجيبهم ازاي

عمار : ازاي يحاويهه

لاقيتها بتنزل ببزاها ع زبي وبدخلو بين فلقها بت الوسخه وبتنيك نفسها

( ونا بحرك راسي لمحت حاجه ع باب بركز كدا احا دا ف حد بيتفرج علينا بس مش عارف احدد مين مش شايف غير عينو بس .. خليت موضوع دا سر مردتش اقولها )

حازم : احا ليكون اخوها

يوسف : يمكن لي لا

عمار : بس يجدعان لو اخوها هيبقف ساكت

يوسف : مش يمكن اصلا مفيش ستها واخوها عارف بس بيفخد

عمار : هعرف بعدين سبني اكمل بس

لاقيتها بتنزل ببزاها طالعه نازله ع زبي زي شرموطه ونا الحوار الكان بيتفرج دا هيجني اكتر وخلاني اجيبهم بسرعه

بسنت : اييي كل داا لبنهه

عمار : ابلعيه ونتي ساكته يلبوه

بسنت : اممم شربتو كلووو سخنننن وطعمووو حلووو اوييي

عمار : كانت احلا نيكه دي ولا ايي

بسنت : نفسي تفضل معايا ع طول

عمار : لا هطير انا عش محدش يجي ويحصل مشكله

لاقيتها اتوترت كدا وبتبلع ريقها

بسنت : حاضر يعيوني هظبط الدنيا تاني وهكلمك

عمار : ماش يقلبي هستناكيي

ومشيت ونا مروح ودماغي شغاله تفكير ف الحصل

يوسف : مش مهم الحصل المهم انك انبسط

حازم : ايوا يعم ولعانه

عمار : كما بعد م روحت لاقيتها بترن عليا بتقولي انها فاضيه بعد بكرا

يوسف : خلاص روح قضي اليله وحوار تلاحظ اي حاجه كدا

حازم : ايوا خلي ماغك شغال مش بتنام

عمار : خلاص يلا نروح بقا ولما الحوار الجاي دا يخلص هاجي احكيلكو الحصل

يوسف : ماش ونا كمان هنزل عش مفطرتش

حازم : خلاص بكرا نتقابل

( نزلت انا ك يوسف روحت البت وكلت وقعد شويه لاقيت فوني بيرن )

يوسف : ايوا يحتااا

جيهان : اييي ينجم كيف الحال

يوسف : زي الفل يحبيبتي

جيهان : جوزي باعتلك رساله بيقولك مستنيك انهارده ع عشاا

يوسف : قوليلو يوسف ميقدرش يرفضلك طلب يعرص

جيهان : ههه ماش يحبيبي مع بعضينا بليل بقا

يوسف : خلاص زي الفل

قفلت معاها وقولت اخش اكل بقا واستحما عش اليله حلوه انهارده .. خلاص استحميت وخرجت

كانت الساعه ع 6 كدا قولت ارن عليها اجس النبض

جيهان : ايوا الوو يروحي

يوسف : اي الدنيا انا خلثت اتحرك ولا

جيهان : ايوا انا وجوزي مستنينك

يوسف : خلاص ف سكه اهو وجي

قفلت معاها ودخلت لبست وجهزت وحطيت الريحه الروقان ونزلت

خد المكنه بتاعتي ومشيت وظبط الوكيشن عش مغرفيش طريق بالمكانه ازاي .... عدي ساعه الا ربع ووصلت

بخبط ع باب الفيلا محدش رد عليا روحت مطلع الفون

يوسف : ايي يست برن ع جرس بتكرفي

جيهان : اكرف ايي دنا مديه البوابه اجازه عش نتمتع سوا

يوسف : هو دا الكام اليمتع القلب افتحيلي عش ادخل

جيهان : جايه اهو

وفعلا بعد دقيقه لاقيت البوابه بتتفتح

جيهان : نورت المكان يشقيق

يوسف : حصل انا عارف

حيهان : طب خش يخفيف الضل نتا

طبعا طخلت الفيلا فضلنا ماشيين يجي ربع ساعه عش اوصل للفيلا جيهان دخلت قبلي

يوسف : انا داخل يارب يساتر

جيهان : خش متتكسفيش يبطه

زياد : ايي يجو اي الاخبار

يوسف : قلب جو زي الفل يحبيب اخوك ونتا

زياد : كلو تمام

جيهان : اي هتتكلمو ع باب خش ياض عقبال م احضر العشا

يوسف : حصل انا ميت جوع ياريت بقا شربه كوارع عش اروق عليكي انهارده ولا اي يجوزهاا

زياد : اسمعي الكلام يبت خلينا ننبسط

جيهان : ايوا ايوا تموت نتا ف تعريص

زياد : امال لو معرصتش عليكي هعرص ع مين

يوسف : ايوا يست الراجل بيتكلم ف مظبوط

جيهان : ماش يراجل يمظبوط هدخل احضر الفطار انا

يوسف : اجري اجري بدل م نتي مضيعه وقتي كدا

جيهان : ماش يخويا اسيبكو انا

( استنيت دقيقه ولاقيت زياد بيكلمني )

زياد : بقولك اي يجوو

يوسف : قول يعمنا

زياد : اكيد البيحصل دا يكون بينا عش نتا عارف الدنيا ماشيه ازاي

يوسف : يعم م غير م تقول انا مفخد اكيد مش هقول انك عرص عليا ونا بنيك مراتك

زياد : ايوا عش نتا فاهم لما اسافر هسيبكو لوحدكو

يوسف : خلاص سافر نتا وملكش دعوه

زياد : ايي يعم نداله دي لا دنا هبعتلك واتس لما اسافر هتحكيلو كل حاجه

يوسف : تموت نتا ف تعريص

زياد : احا يعني انا اشتغل واسيبكو تنبسطو لوحدكو

يوسف : لا يعم ميردنيش انا بنفسي هحكيلك عملت اي ف مراتك

زياد : خلاص هستنا منك رسايل واسكت بقا عش جيهان جايه

جيهان : اي اتاخرت عليكو

يوسف : كل دا دنا بقولك ميتم الجوع

جيهان : خلاص الاكل اتحط اهو

زياد : كل واشبع يجوو

يوسف : متقلقش نتا ... احا ونتي هتقعدي تاكلي معانا كدا

جيهان : مالو لبسي يعني

يوسف : مش واخده بالك انك مضيقاها شويه

جيهان : مضايقها ازاي يعني

يوسف : قومي اقلعي يبت البسي هدوم داخليه بس

جيهان : اهه قولتيليي

زياد : قومي يبت اسمعي كلامو

جيهان : حاضر يعرص

دخلت تغير وبعد دقيقه ولاقيته خارجه بحتت سنتيانه بنفسجي وكلوت بنفسجي اوفففف كسم الجمدان

ببص ع بتاعي لاقيتو وقف لوحدو وكان هينفجر

يوسف : اوففف اي يبت الجمدان دا

جيهان : خلاص عش مجيش اركب ع زبك دلوقتي انا كدا كدا هيجانه

زياد : لا خليها بعد الاكل عش يعرف ياخد وقتو

يوسف : خلاص يلا نبدا ناكل

قعد يجي خمس دقايق كدا باكل ونا عيني متشلتش م ع بزازها وخلاص زبي هينفجر

يوسف : بقولك اي يجوجو

جيهان : قول يحبيبي

يوسف : متعملي واحده زي الافلام السكس كدا وتوقعي المعلقه وتيجي تمصي زبي

جيهان : اي الخيال ال ف دماغك دا منا ممكي اجي امصو عادي كدا كدا جوزي معرص

زياد : ايوا يجو خلينا نشوف معاك ولا عايز تتمتع لوحدك

يوسف : لا خلاص تعالي يلبوه عش تمصي زبي

جيهان : حاضر يفحلي تعال ع كنبه بعيد ع سفره

يوسف : هروح ونتي خليكي مكانك نتي والعرص واول م اوصل الاقيكي جايه نتي وهو ع ايدكو وريجليكو زي اكلاب كدا

زياد : حاضر

جيهان : حاضر يقلبي

روحت قعد ع كنبه وشورت عش يجو وفعلا جم زي الكلب لاقيت جيهان بتفتح سوسه البنطلون

يوسف : استني يلبوه خلي العرص هو اليحطو ف بوقك

زياد : حاضر يدكرها

جيهان : هات هات زبو يخول

زياد : افتحي بوقك يشرموطه

جيهان : اهوو امممممم اغغغغغغغ

زياد : كبير عليكي دا

جيهان : مش مهم عيزاه ف بوقي ساعدني نتا بس وحط زبو ف بوقي كويس

يوسف : متسمع الكلام يعرص ولا ازعلك

زياد : خلاص انا اسف مش هعمل حاجه

جيهان : تموت نتا ف تفخيد وتشوفني ونا بتناك م فحل

( عدي عشر دقايق )

يوسف : خلاص هنفضل اليوم كلو تمصي

جيهان : خلاص شوف عايز تعمل اي تاني

يوسف : تعالي نامي ع بطنك

جيهان : حاضر اهو

روحت نايم عليها ونزلت بدماغي نحيه كسها ريحتو تجنن ابن مرا

زياد : كسك مبلول يلبوه

جيهان : بس نتا يعرص ملكش دعوه

ونا بدات اطلع لساني والحس كسها والعب ف زنبورها وايدي الدينا عمال ابعبص ف خرم طيزها

جيهان : بصوت عاليي اهههههههههه كسيييييييييي اههه امممممم يخربيتكك

زياد : وطي صوتك خليه يشوف شغلوو

ااممم طعم عسلكك حلوو اويي امممم وببص ع جوزها لاقيتو مطلع زبو وعمال يلعب فيه

يوسف : اي يخول بتلعب ف زبك م هيجان

زياد : ايوا مش قادر حاسس اني هجيبهم

جيهان : امممممم اههههه كفايااااا نتا لاحقت تجيبهم يعرص

زياد : مش قادر يحبيبتي شكلكو يهيج

يوسف : يلا يلبوه عايز ادخلو فيكي انجزي

جيهان : حاضر اهوو كسيي ليككك

يوسف : تعال يعرص امسك زبي ودخلو ف كس مراتك

زياد : حاضر خدي ف كسك يشرموطه

جيهان : اههههههه كسييييي بيتقطه زبككك كبيررر اههههه براحههه

يوسف : اهه اي يمتناكه دنا هفشخك

جيهان : ايوا افشخني نيكني اقتلنيي مطلعش زبكك م جواياا

يوسف : خد يوسخه ف كسك خدي يشرموطه

جيهان : اههههه اممممم هات هات كمان نيك حبيبتك نيك شرموطك نيك اكتررر

زياد : اهههه افتحي بوقكك هجيبهم مش قادر

جيهان : هات بعيد يكسمك

يوسف : اسمع الكلام يمتناك

زياد : حاضر حاضر

يوسف : قومي يلبوه نغير الوضعيه

جيهان : حاضر يقلبيي يلاا

يوسف : اعمل وضع الدوجي يلا عش عايز انيكك م طيزك

جيهان : بس انا خرمي ضيق

يوسف : عادي نفتحو

جيهان : حاضر بس ابوس ايد براحه عش زبك كبير اويي

يوسف : ماش يلبوه ونتا يعرص شوفلنا زيت ولا حاجه عش هفتح طيز مراتك

زياد : حاضر حاضر يدكررر

زياد : خد اهو يفحل جبتلك الزيت

يوسف : جاهزه يوسخه

جيهان : براحه ونبيي

اخد منو ازازه الزين ودهنت زبو كلو ودخلت ع طيزها ودهنت خرمها كلو بالزيت

وبدات امسك زبي وادخلو ف خرمها يدوب دخلت الراس بس

جيهان : اهههههههههههههه اههههههههههههه لاااااااااا خرجووووو

جيهان : مش قادرهههه بيحرقنييي ونبيييي طيزييي اهههههه

يوسف : اسكتي يلبوه هتتعودي عليه دلوقتي

وفعلا معداش كتير وابديت تهدها وتاخد نفسها ونا مسكتش قومت دخلتو كلو مرا واحه

جيهان : اهههههههه حرااام عليكككككك هتموتنييي بزبك اهههه يطيزيييي امممممم اممممم

يوسف : خدي خدي ف طيزك يبت متناكه

جيهان : امممم هات هات هات اكتر اممم نيك شرموطتك اممممم نيك لبوتك افشخهااا اممممممممم

باقيت برزع ف طيزها يجي ربع ساعه ف الوضع دا لحد

جيهان : اهههه خلاص مش قادره استحملل هجيببب

يوسف : ونا كمان هجييب يوسخهه

جيهان : هاتهم جوايااا املي طيزي بلبنككك

يوسف : خدي ف طيزك اهو يبت الشرموطهه

جيهان : اههه اخيرا خرجتو كدا فشختني

يوسف : اتعودي عش ف م دا كتير

جيهان : حاضر يفحلي

يوسف : ونتا يخول تعال الحس لبني م خرم طيز مراتك

زياد : حاضر اهووو امممم طعمووو حلو اويي و سخنن

جيهان : الحس الحس يكسمك لبن سيدك م طيزي

يوسف : خلاص هقوم اتشطف انا بقا عش الوقت اتاخر

جيهان : حاضر هتوحشني ينور عيني

يوسف : هجيلك تاني متخفيش

زياد : ع اتفقنا بقا يجوو

يوسف : ماش يعرص يخول

جيهان : باي يحبيبيي

وفعلا قعد بتاع ربع ساعه اتشطفت وغيرت ونزلت ركب المكنه ونا مروح ف طريق لاقيت الفون بيرن

يوسف : ايواااا يخويااا يكبير

عمار : ايي يخويا يصغير فينك

يوسف : كنت ف طالعه وجي اهوو

عمار : ولعانه يعم خلاص انا هشوف بعد بكرا عش اخلص طلعتي انا كمان

يوسف : يعم خلصانه الياكل لوحدو يزور

عمار : واليبص بعينو يعور يبن الفقريه

يوسف : خلاص يعم ماش هستناك

عمار : خلاص يجو عايز حاجه

يوسف : حبيب يعم

عمار : يلا سلام

يوسف : سلام

قفلت معاه ومعداش نص ساعه وروحت وطلعت ودخلت اوضتي كنت تعبان ونمت وصحيت لاقيت مكالمه

وكدا يخواتي الجزء السابع خلص متاخرتش عليكو اهوو واستنو الجزي الجي يخواتي يكبار


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الثامن:

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

جينا بالجزء التامن اهووو والهيبقا لذيذ وممتع

كنا اخر مرا وقفلنا لما روحت ونمت و صحيت لاقيت مكالمه

يوسف : الوووو

جيهان : صباح الفل يعنتيل المحله

يوسف : ايي يوحش الكون

جيهان : ايي فاض انهارده ولا اي دنيا

يوسف : لو مش فاضي هفضيلك يجميل

جيهان : خلاص كدا كدا جوزي سافر انهارده وهنخرج مراضي م غير نيك وكيك

يوسف : هيبقا صعب بنسبالي بس اشطا يحبيب اخوك

جيهان : خلاص استعد ع ساعه خمسه هكلمك عش اعملك مفاجاه

يوسف : خلاص يملك المفاجات انا بحب مفاجاتك اساسا

جيهان : خلاص خليك جاهز بقا عش لما ارن

يوسف : ماش يلوزه

جيهان : يلا باي

يوسف : سلام

قومت فوقت غسلت وشي ونشفت وخلاص

يوسف : يماااا

امي : عايز اي يجحش بتزعق لي

يوسف : جعان يماا

امي : مهو دا ال نتا فالح فيه

يوسف : منا اكيد لازم اطفع عش اعيش

امي : اطفح يزفت بالسم الهاري

يوسف : حبيبه قلبي

وقعد اكل انا وامي وكلنا خلاص خلصت كانت لسه ساعه 1 قولت لسه بدري ف رنيت ع حازم

يوسف : ايوااا ينجم

حازم : اي يشقق

يوسف : فينك

حازم : موجود

يوسف : طب متيجي

حازم : اجي فين يمتناك

يوسف : يعم متخليش دماغك تسوحك قصدي تع بلايستيشن

حازم : يلا يعم

نزللت روحت ع بلايستيشن هو مش بعيد يدوب 7 دقايق

يوسف : ايي ياخوو جاهز للنيك وكيك

حازم : **** يسترها عليك منيي

يوسف : هاها حبيبي يمني يلابينا

عصفوره : اي يمعلمين عايزين جهاز ولا ايي

يوسف : افتح يعصفر عش اديلو ع عينو

عصفور : ماش

روحنا لعبنا عدي اول متش ع التاني ونا عمال اكسب

حازم : بقولك اي ياض ييوسف

يوسف : عايز ايي

حازم : انا متحمس لحوار عمار بكرا

يوسف : انا كمان مستني الموضوع عش البت دي جمدا بجد

حازم : طب كمل

يوسف : ايي ليك نفس ونتا خسران اول بست

حازم : لسه فيه بست تاني العب ونتا ساكت

لعبنا تاني بست وهو الكسبو وطلعنا متعادلين ومشينا كانت ع ساعه 4وربع

حازم : اي ينجم كدا بست لبست

يوسف : خلاص المرا الجايه هنطبق

حازم : خلاص هستناك بكرا مع عمار

يوسف : ماش يشق

خلصت روحت البيت قولت اخش اخد دش عش لو اتقابلنا وفعلا دخلت خد دش ابن حرام وطلعت لبست كانت ساعه 5 الا 5

لاقيت فوني بيرن

يوسف : الووو يحتهه

جيهان : اي جاهز

يوسف : جاهز يحتهه

جيهان : خلاص انا ربع ساعه وهتلاقيني عندك بالعربيه

يوسف : خلاص مستنيك

قفلت معاها قولت بقا اخش احط حتت الجيل ع شعري وتسريحه الموت خلصت ورشيت شويه ريحه ولبست الكوتش لاقيتها بترن

جيهان : انا تحت البت اهو

يوسف : نزلك يجميل

نزلت ولقتها ع اول الشارع بعربيه الرانج روفر بتاعتها تجنن

يوسف : يعم تعبتنا بقا بالعربيه دي

جيهان : عجباك

يوسف : احا عجباني ؟

جيهان : اي مالها

يوسف : مالهاش يختي موديانا ع فين

جيهان : لا دي خليها مفاجاه بقا

يوسف : لما نشوف

فضلت قاعد ونا دماغي شغاله يترا هتودينا فين ونا اصلا معيش فلوس اصلا لحد م عدا نص ساعه كدا ولاقيتها بتدخل وسط البلد

جيهان : يلا يجو عش وصلنا

يوسف : يعني ونبي واحده معاها رانج روفر وعايشه ف فيلا تقوم تيجي ف وسط البلد

جيهان : متعرفش نتا وسط البلد دي بنزبالي اد ايي

يوسف : مالها وسط البلد

جيهان : انزل بس تعال ناكل وهفهمك ومتقلقش عزماك

يوسف : طلاما كدا ف يلا بينا

نزلنا ولاقيتها بتدخلني ف مطعم حلو كدا

جيهان : تعال نقعد ع طرابيزه بحبها

يوسف : ماش

مشيت وراها وقعدنا لاقيت الويتر جاي

ويتر : تحبو تاخدو اي يفندم

جيهان : اديني نص كفته ونص طرب

ويتر : ونتا يفندم

يوسف : هات زيها

جيهان : ها عايز تعرف انا بحب المكان دا لي

يوسف : ايوا احكي

جيهان : بص ييوسف انا اصلا م عيله مش اد كدا عيلتي مكونه م انا وبابا وماما واخويا الصغير بابا مات ونا عندي 19 سنه ف اضطريت انزل اشتغل عش اصرف ع عيلتي

ف كلمت واحده صحبتي وجابتلي كذا شغل لحد م بعد تلت سنين م شغل جيت هنا وسط البلد وكنت شغاله ف ويتر برضو لحد م بعد فتره

جيه زياد وهو اول م شافني اعجب بيا كان اي بقا ساعتها جي والبدله والساعه والايفون وكان باين عليه مرتاح ف عيشتو وبدا يجي كل شويه

وبعد شهر كدا وهو بيجي بدا يسال عليا والناس المعايا بداو يحكولي ونا بصراحه ابتديت اعجب واحده واحده لانو كان قمور ومعاه فلوس

لحد م جيه ف مرا ونا بنزل اوردر لاقيتو بيقولي ازيك قولتلو كويسه فضل بقا يقولي انو معجب بيا وعايز يتكلم معايا وبتاع قولتلو عايز تتكلم معايا لازم تكلم مع امي الاول عش بابا ميت

هو بقا انا صعبت عليه وميت وبتاع قالي تمام ممكن رقم فونك عش اعرف التفاصيل وكدا قولتلو تمام فعلا معداش يوم وكلمني قالي انو اتكلم مع عيلتو وهما وافقو

بس انا هروح اول مرا لوحدي عش هما مسافرين ولو الدنيا باقيت خير هيجو عش نقرا الفاتحه قولتلو ماش ونا هعرف ماما قالي تمام

عدي بقا تلت ايام ولاقيتو بيرن عليا قالي انا جاهز وهيجي بكرا ع المغرب عش يتكلم مع ماما وكدا قولتلو ماش هستناك وكلمت امي عرفتها قالتلي تمام وفعلا

اليوم خلص واليوم البعدو جيه ع المغرب واتكلم مع ماما وخالو وقالو تمام احنا متفقين ع خطوبه وهات عيلتك يبني كمان اسبوع نكون جهزنا طلبتنا قالها تحت امرك يامي ومشي

الويتر : الاكل يفندم

يوسف : وبعدين

جيهان : وفعلا عدي اسبوع ولاقينا هو جي مع امو وابوه واتكلمو مع ماما وخالو واتفقنا ع شبكه والدهب وجبلي م الدهب الغالي وقالي اول م نتجوز هتيجي تعيشي معايا ف فيلا

كانوع م الهدايا وكدا ونا انبسط اويي كل دا عز بعد م ابويا مات وبتاع لحد م اتخطبنا بقا وباقينا كل يوم خروجات وفسح والدنيا تمام بس انا لاحظت حاجه فيه

يوسف : زيي ايي يعني

جيهان : ف اول كنت بلبس محتشم وبخلي بالي م نفسي لاقيت مرا ع مرا بيجبلي فساتين قصيره وضايقه وكان عايزني البسهم وبدا شكي اني يعرص عليا يبقا حقيقه لحد م اتجوزنا

وبقا ينام معايا كتير وكل شويه برضو خرجات ولبس فاتح اكتر واكتر وقعد معايا 3 شهور لاقيتو بيقولي هسافر عش عندي شغل وبقا زي منتا شايف يجي يقعد شهرين ويسافر كتير

وبس وباقيت زي منتا شايف جيهان هانم كل الناس تعملي الف حساب

يوسف : حلو عجبتيني

جيهان : ونتا بقا

يوسف : انا ايي

جيهان : مش هتحكي حاجه مثلا حبيت حد قبل كدا

يوسف : السوال دا نزل ع جرح

جيهان : حصل اي احكي

يوسف : بصي يستي انا كنت بحب واحده وكانت بتحبني وفضلنا نحب بعض اربع سنين بس القدر مكنش لصالحنا

جيهان : حصل اي يعني

يوسف : كانت عيزاني اجي اتقدم واخطبها ونا بجد كان نفسي بس

جيهان : بس اي

يوسف : اتكلمت مع امي وقولتلها عليها وقولت لمي اني عايز اروح اخطبها قالتلي مفيش خطوبه غير لما تخلص جامعه وكمان معناش فلوس لسه نجيب حق الدهب

ف دخلت وعرفتها قولتلها اني قولت لمي وقالتلي شرط الوحيد اني اخلص جامعتي ف لاقيتها بتقولي خلاص انا مش عايزه اتعلق بيك لحد م تخلص جامعتك وتيجي تتقدم

قولتلها طب افرضي حد جيه مرتاح وكدا وجيه خطبك هتعملي اي قالتلي متخفش اي حد هيجي يتقدم هقول لبابا اني مش هتخطب غير لما اخلص تعليمي انا كمان

وم ساعتها انا وهي بنتكلم صحاب و ع فكرا انا مفركش قبل م اعرفك باسبوع

جيهان : حلو دا

يوسف : لا مش حلو انا لحد دلوقتي مش عارف انساها

جيهان : مع الوقت هتنسا

يوسف : مش عايز انساها

جيهان : طب خلاص مش هنقلبها حزن يلا نقوم نمشي

فعلا قومنا وهي راحت تحاسب وخرجن وبتقولي تعال يلا بقا نجيب حمص نشربو ونتمشا شويه

يوسف : فلل حمص بحبو

جبنا الحمص وابتدينا نتمشا

جيهان : منفسكش تحب تاني يجو

يوسف : معتقدش اني الاقي واحده زيها تاني

جيهان : عادي ممكن تكون قدامك بس نتا مش واخد بالك منها

يوسف : عادي مش هتفرق اخد بالي ولا لا بس انا عايز اعرف هيا بتفكر فيا زي م بفكر فيها كدا

جيهان : اكيد ف حد يحب واحد زيك وميفكرش فيه

يوسف : ياريت يستي

جيهان : طب اشرب الحمص ويلا نمشي عش الوقت اتاخر

يوسف : عندك حق يلا نمشي

ومشينا وركبنا العربيه ووصلتني لحد تحت البيت ونا نازل

جيهان : بكرا هكلمك

يوسف : ماش يشق هستناك

وطلعنا كانت الساعه 10 ونص قولت اخش انا بقا عش موضوع عمار بكرا

نمت مش عارف اد اي بس صحيت ع تلفوني بيرن كالعاده

عمار : ايي يبني

يوسف : يفتاح يعليم يرزاق يكريم يحرق ميتين ام الانسان ع صبح

عمار : ايي ياض شوفت عفريت

يوسف : كان اجدع لو شوفتو يشيخ

عمار : طب متقعدش تهري كتير قوم اتشطف واطلع عش انا جاي اقول كلام غير متوقع

يوسف : خلاص يعم خمسه وطالع

قومت اتشطفت وظبط نفسي وطلعتلهم فوق

حازم : ايي يجوو مش جيلك نفس تسمع الجديد

يوسف : اما انا جي ليي

عمار : طب اقعدو ساكتين بقا عش الجاي احسن م الراح

حازم : قول يفنان

عمار : بص يخويا انا اخر مرا وقفت لما قالتلي هنتفق وبتاع

كلمتني اليوم البعدو وقالتلي هيروحو عند تيتا وكدا بس ف اليوم دا اتفقنا ع معاد وكان ساعه 5 روحت عادي

بسنت : ايي يروحقلبي واحشني

عمار : ونتي كمان يروحي

بسنت : طب ادخل بدل م حد يشوفك

بعد م دخلت جوا الشقه

عمار : بس اي يمزه الشياكه دي

بسنت : عجبتك

عمار : عجبتيني احا دنتي تحتلي بلد يبت المتناكه

بسنت : خلاص بقا عش بكسف

( نسيت اقولكو انا دخلت لاقيتها لبسه بيجامه م غير سنتيانه ولا كلوت وطبعا مقلكوش جسمها الوبور حاجه كدا عود فرنساوي بت القحبه )

عمار : طب اي طعم بوقك واحشني

بسنت : ونتا اكتر

لاقيتها بتجري عليا عش الاقي بوقي ف بوقها وفضلنا نبوس

بسنت : اممم اممممم حلووو بوقك طعمو حلوو

ونا بقا ك عمار ونا عمال ابوس فيها ايدي راحت ع طيزها وهاتك يدعك ع بعابيص ال بتاخدها هي تحت مني

بسنت : اممممم اهههههه طيزييييي براحه

روحت واخد بزتها الشمال ف ايدي وايد بتبعبص وبوق بيبوس كنت عاملها سكرين شوت

ابتديت اقلعها تيشرت بيجامه باقيت قدامي عريانه وبزازه الكبيره اوي ولبن ... نزلت بلساني لحد حلمه بزتها البني والحس فيههه واعض بسناني

بسنت : اههههههههه يعماار براحه متعضش بزازي الكبار واجعني

عمار : سلامه البزاز انا اقدر استغنا عنهم ونا عمال الحس

م كتر جمال بزازها مش عارف اشيل بوقي م عليها ابتديت بقا اشيلها وادخل بيها اوضه النوم عش اعرف انيك ف المتحف القدامي دا

نيمتها قدامي ونزلت بايدي اقلعها بنطلون لاقيت كسها المنفوخ قدامي ومبلول

عمار : كسك مبلول لي يبت الهايجه

بسنت : مش قادره بشوفك بنسا نفسي ببقا نفسي زبك الفحل دا ميطلعش م كسي

عمار : خلاص يبت الوسخه كلامك بيهيجني

نزلت بدماغي لحد كسها عش اشم ريحها اجمل م حياتي ابتديت اطلع لساني وبقرب واحده واحده عش احس بصهد خارج م شمس المجره

اول م حطيت لساني يدوب سمعت اههههههه سمعت المنطقه كلها

بسنت : اهههههه يعمار اههههههههه مش قادرهههه

انا سايق العبيطه ومكمل لحس ادخل لساني واخرجو فوق تحت يمين شمال قومت مدخل صباع واحد عش الاقي نافوره عسل بتطلع

عمار : احا نتي لحقتي يكسمك

بسنت : مش قادره كسييي بيموتتت نفسسييييييييي فيككك اويييييييي

عمار : طب تعال يكسمك اعدلي نفسك عش ادخلو فيكي

بسنت : حاضر حاضر اهوووو دخلووووووووو

لاقيتها عدلت نفسها ورفعت رجل ع كتفي وباقيت نايمه ع ضهرها ووشها ليا وكسها قدامي

ابتديت امسك زبي واحركو ع شفرات كسها عش اهيجها اكتر ابتديت مرا واحده ادخلو واطلعو واحده واحده

بسنت : دخلووووو بقااا ابوس ايدك بتعذبببب

ونا مفكرتش دخلتو كلو مرا واحده وفضلت مثبتو

بسنت : اهههههههه يعمار اهههههههه كسيييييي براحههههههه اههههه مش قادره

عمار : مش قادره اي يلبوه انا لسه بسخن

بسنت : براحتك بس ونبيييي براحههههه عش كسيي

ونا بقا ابتديت ارزع ف كسها بقوه طالع داخل

بسنت : امممممم كماننن اههههه اكتر امممم اكترررر نيييك نيييك فيا نيييك ف حبيبتك

عمار : خدي يلبوه خدي يوسخه ف كسك اهوووو خدي اكتر

بسنت : اممممم هات هات اكتررر هاااتت اههههههه يكسييييييييي

عمار : تعالي نغير الوضعيه قومي يشرموطه قومي

بسنت : حاضر يفحلي

ونا بقا واحنا بنغير الوضعيه سمعت صوت برا قولت بقا مش هعدي زي الفاتت لازم اروح اشوف اي دنيا

سبتها وماش راحي نحيه الباب

بسنت : رايح فين يعمار

سبتها تهري وكملت مشي لبرا واوال م فتحت الباب خد الصدمه

عمار : نتا مين ياض

الواد : انا انا ( بيتلجلج )

عمار : متقول ياض نتا مين

الواد : انا محمود وهو بيترعش

عمار : محمود مين ياض

بسنت : دا اخويا يعمار

عمار : اخوكي وبيعمل اي هنا دا

بسنت : بص يعمار اهدي ونا هفهمك

عمار : اهدي اي يبت الوسخه مين دا وبيعمل اي هنا

بسنت : منا قولتلك دا اخويا وهو للاسف طلع عرص عليا

عمار : عرص عليكي اههه قولتيلي

بسنت : هو موجود بس عش يتفرج عليا ونتا بتنكني

عمار : ودا م امتا

بسنت : كان موجود برضو المرا الفاتت

عمار : كمان

بسنت : بس متقلقش هو هنا بيبص علينا مش اكتر

عمار : ونتا بقا عرص ع اهل بيتك ها

محمود : بصوت واطي ( ايوا )

عمار : متكسفش يعرص منا هنا ورايح نتا هتمسكلنا الفوطه

محمود : حاضر

عمار : مطيع يعرص تعال ورا اختك الشرموطه ع اوضه

دخلنا ع اوضه بقينا تلاته فيها

عمار : اقعدي يلبوه زي الكلبه يلا عش اخلي العرص اخوكي يحط زبي ف كسك

بسنت : حاضر يدكريي

عمار : ونتا يعرص تعال خد زبي وحطو ف كسك اختك

محمود : حاضر حاضر

وبدا يمسك زبي ويدخلو ف كسها وهو شكلو فرحان اوي واول م زبي دخل فيها ابتديت انيكها بكل قوتي عش اعقبها ع عملتو

بسنت : اهههههه براحهههه نتا هيجان كدا لي براحههه ع كسيييي مش حملل زبك

عمار : اقعدي ساكته ياخت العرص

بسنت : اممممم اههههههههه حاضر اممممممممم كمان كمان نيك كماااننننننن

فضلنا ف الحوار دا بتاع عشر دقايق

بسنت : هجيبهم هجيبهم مش قادره

عمار : هاتيهم ونا كمان هاجبهم

بعد دقيقه لاقيتها جايبه عسل كتيررر اوييي ونا لحست حبه منو كان طعمو حلو بغباء

عمار : هجيبهم يوسخه

بسنت : هاتهم هاتهم

جيبتهم ع ارض

عمار : انزلي نتي والعرص الحسو لبني م ع ارض

بسنت : حاضر

محمود : حاضر

بعد م جيبتهم وخلصنا قولتلها

عمار : تعال نطلع نقعد برا كدا م غير م تلبسي

بسنت : حاضر

طلعنا ونا بصراحه كان ف سوال ف دماغي ف سالتها

عمار : بقولك اي يبسنت

بسنت : قول يحبيبي

عمار : انا عايز اعرف نتي مفتوحه م امتا واخوكي عرص ازاي او خلتيه كد ازاي

بسنت : بص يعمار انا هحكيلك حكايتي

عمار : احكي يستي

بسنت : بص انا طبعا عارف ان ابويا ميت م زمان ومفيش غير امي الكانت بتشتغل وبتصرف علينا

ف انا قعد فتره عطلانه وقولت لازم اشتغل عش اساعد مع ماما ف البيت وفعلا نزلت شغل قعد شهرين بس ف شهرين دول

لحظت حاجه غريبه ف امي وهي اني كنت كل م ارجع م الشغل الاقيها مبسوطه وفرحانه غير العاده

ف جيه يوم كنت رايحه الشغل عادي روحت وف نص الشيفت اتخانقت مع المدير ومشاني م الشغل ف كنت مروحه بس لما دخلت البيت كنت سامعه صوت غريبه م اوضه ماما

صوت كان حد بيتوجع جوا انا خوفت ع ماما ف جريت ع باب عش اشوف اغرب موقف شوفتو ف حياتي كانت ماما نايمه مع واحد جوا ف الاوضه واخويا الصغير مطلع بتاعو وبيلعب فيه

انا م صدمه معرفتش اعمل اي فضلت قاعده ساكته بس لاقيت امي خدتني براحه برا وهيا عماله تعيط وتقولي غصب عني يبنتي وكدا ونا برضو مصدومه

بتقولي بعد م ابوكي مات قعد فتره محدش لمسني بس الظروف مكنتش احسن حاجه ف كنت بخلص شغل واروح اقعد م صحبتي اعيط واحكيلها وهي كانت بتبطبطب عليا

لحد م جيه ف مرا كان الديون كتير اوي عندنا ف روحت اشتكتلها وهي قالتلي ف حل بس خايفه تزعلي مني قولتلها قولي اي حلل

لاقيتها بتقولي انها عارفه واحده بتاخد الستات المحتاجه زيك كدا تقضي ليله مع راجل بمقابل كبير اوي ف انا طبعا اتنرفزت قولتلها ازاي تشوفيني كدا وبتاع

قالتلي بس نتي اشتغلي معاها مرا ومتكمليش عش تسددي ال عليكي قولتلها سبيني افكر وروحت واول مروحت لاقيت الراجل ال ليه عندي فلوس بيطلب بفلوسو وبيزعق

قولتلو كمان يومين وتلاقي فلوس عندك ف انا كلمت صحبتي قولتلها انا موافقه بس مرا واحده قالتلي ماش فعلا كلمت الست ونزلت الطالعه دي وخد منها فلوس حلوه اوي

دفعت الديون ال علينا كلها وباقيت بطلع كام طالعه عش اعرف اصرف عليكو

بسنت : خلاص يماما انا مش زعلانه منك بس انا عندي طلب

ماما : اي يحبيبتي

بسنت : انا عايزه اتناك زيك دلوقتي

ماما : ازاي يبت نتي لسه بت بنوت

بسنت : ماليش دعوه يماما ياما هفضل مضايقه

ماما : خلاص ماش براحتك

وبس كدا دخلت نمت مع الراجل دا وهو الفاتحني وبقيت بطلع طالعات مع امي

بس انا بطلت اطلع طالعات بس امي لسه مبطلتش

عمار : يعني نتي قحبه وامك شرموطه واخوكي عرص

بسنت : مظبوط يحبي

عمار : طب هقوم امشي انا عش اتاخرت

بسنت : خلاص هظبط يوم تاني والاقيك عندي

عمار : ماش

ونزلت وبس دا الحصل

يوسف : صدق الحوار دا حلو

حازم : حلو اي بس عايز تسمع الاجمد

يوسف : ازاي يعني

حازم : كل واحد حكي حكايتو ونا لسه

عمار : احا نتا كمان معاك شرموطه

حازم : شرموطه بس دي ولا اجدعها شرموطه

يوسف : بس بكرا الحكايه هتبقا مع حازم

عمار : خلاص ونا موافق

حازم : اتحمسو بقا عش الجاي دمار

يوسف : حبيبي يدمار يلا سلام انا بقا

ونزلت وطبعا لاقيت فوني بيرن
بس كدا دا جزء التامن وياريت يعجبكو واستنو الجزئين الجايين عش هيبقو اجمد م بعض

وبس سلاااام

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

وصلنا بالجديد يخواتي يكبار الجزء التاسع: وقبل الاخير


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
اخر مرا وقفنا لما نزلت م فوق ولما عمار خلص موضوعو وكان دور ع حازم

نزلت نمت بقا وكنت مستني اليوم الجديد ع نار عش اسمع الجديد وفعلا صحيت تاني يوم صحيه المعتاده فوقت وفطرت ولاقيت حازم بيرن عليا

يوسف :ايي يعريس اليله

حازم : جاهز ولا ايي

يوسف : قولي بس تعال وهتلاقيني عندك

حازم : طب تعال اطلع

طلعت جري م حماس عش اسمع الجديد

عمار : مالك كلك حماس زيي ليي

يوسف : يعم بلا حماس بلا رفح انا جايلو هو

حازم : جاهزين

عمار : يلا عمنا

حازم : بصو يخواتي هي ف الاول اسمها هايدي

يوسف : يوجع الاسامي

حازم : هي مرتاحه برضو سنها بتاع 28 سنه اتعرفت عليها لما كنت شغال

ف غردقه طبعا كنت شغال ف فندق كبير وكلو سياح وناس غنيه

ابتديت امتا بقا كنت شغال ف يوم و م طبيعي شغلي اني اخش الاوض انضفها ف دخلت اوضتها كانت متبهدله كل حاجه متريمه

ف بعد م خصلت توضيب السرير بنزل ع ارض لاقيت كلوت ليها كان كلوت فتله بس لما مسكتو كان طالع منو ريحه حلوه اوي

ف غصب عني حطيتو عند مناخيري عش اشم ريحه كانت م افضل الريحه الشمتها ف حياتي ف ونا بشمم طلعت بتاعي ضربت عشره وخليت البن

ع كلوت وسبتو وكملت ترويق الاوضه لحد م لاقيتها وصلت تعالو اوصفهالكو بقا

( هي 28 سنه شعر اصفر ويفي بيضا اوي جسمها جسم لبن مش تجاعيد وبلدي وشغل القرف دا لا دا جسم فرنساوي

هش مش طويله اوي ولا قصيره اوي ممكن مثلا 178 سنتي و 65 كيلو مثلا وبزاز اي بقا ملبن ولا كسها الاحمر حاجه اخر روقان )

هي بعد م دخلت الاوضه وشافتني بروق

هايدي : ازيك

حازم : زي الفل ونتي ياستاذه

هايدي : كويسه

حازم : دايما

هايدي : خلصت ؟

حازم : قربت ياستاذه

هايدي : طب انا هخش اخد دش عقبال م تخلص باقيت الاوضه

حازم : ماش ياستاذه

كملت انا ترويق وهي ابتدت تجيب هدومها م دولاب وهي ساعتها كانت لابسه فسات لحد فخدتها ومبين فخادها كلها

وشعرها الاصفر الويفي ع فستان الاصفر مدي شكل ولا جمال العالم كلو

بعد م الخلصت ودخلت تاخد دش انا كملت ترويق بس كنت سامع صوت م الحمام ابتديت اقرب واركز

سمعت كان حد بيتوجع لما ركزت اكتر عرفت انها بتتوجع م المتعه قومت مخبط عليها

هايدي : ميين ؟

حازم : كويسه ياستاذه

هايدي : اه يحازم زي الفل

حازم : مفيش اصل انا سمعت صوت اهات ف قولت اطمن

هايدي : اه اصل اتخبط بس

حازم : سلامتك يهانم

هايدي : **** يسلمك

كملت انا ترويق محطتش ف بالي بس بعد خمس ثواني كدا لاقيتها بتنادي

هايدي : بقولك اي يحازم

حازك : قولي يست الكل

هايدي : الهدوم بتاعتي وقعت ف مايه اتغرقت شوف كدا لو عندك اي ملابس داخليه البسها

حازم : ماش ياستاذه

بصراحه استغليت الفرصه روحت عند الكلوت الضربت عليه عشره وقولتلها

حازم : بصي يهانم ملقتش غير بانتي بس

هايدي : خلاص هاتو ونا هلف ع جسمي فوطه

حازم : فلل الفل

روحتو جبتو و دخلتولها ولبست وخرجت بس كان شكلها مختلف كان باين عليه الضحكه ونزلت بعيني عند فخدها كدا

لاقيت البن بتاعي بينزل م عند كسها لحد تحت وشكلو يهيج هيجني انا شخصيا لحد م بتاعي وقف ع اخره ... لاقيت هايدي بتنادي عليا وعنيها كلها ع زبي وتعض ف شفايفها

ونا جيت ابص عليها عينك م تشوف الا نور كانت لابسه يدوب فوطه مغطيه فوق الحلمه لتحت كسها بشويه ونا بتاعي وقف اكتر

هايدي : بتبصلي كدا لي وهيا بتجز ع سنانها

حازم : اصل اصل اصل نتي مين

هايدي : مين اي انا هايدي

حازم : صدق القال دخول الحمام مش زي خروجو

هايدي : هههه ف اي يواد مالك

حازم : اصل بصراحه نتي جمدا اويي

هايدي : اي رايك

حازم : رايي زي اي راي شافك قبل كدا

هايدي : دا جوزي هينبسط اويي

حازم : لي ف ايي

هايدي : هو بيحب ناس تشوفني ويقتلوني بعنيهم

حازم : احا هو ؟

هايدي : ايوا هو عرص

حازم : عرص عليكي ف حاجه

هايدي : اه عرص عليا قبل كدا م عامل ف مطعم

حازم : لي كنت بتعملو اي

هايدي : اكيد ملعبتش معاه عشره دومنا

حازم : قصدك ركبك يعني

هايدي : كل نور

حازم : وهو كان مبسوط

هايدي : كان طاير م الفرحه دا جبهم ع نفسو

حازم : طب هو جي امتا

هايدي : هو طالع اصلا دلوقتي

حازم : حلو دا

هايدي : بتنمر ع حاجه ولا اي يواد نتا

حازم : عادي نعملو واحد قدام جوزك ولا اي دنيتك

هايدي : اممممم لا اكيد هنعمل واحد قبل م اسافر

فضلنا واقفين معداش دقيقه ولاقينا صوت جي م برا

هايدي : بصوت عالي وهي بتقول اهو العرص جيه

جوزها : بيبصلها وبيبرق

هايدي : متقلقش يعرصي دا هيبقا فحلي الجديد

حازم : ولا اي يجوزها

هايدي : يلا بقا يا ياسين متفضلش واقف كدا تعال عش تنزل م عليا الفوطه

رميت عيني عليه لاقيت زبو وقف ع اخر

معداش ثواني ولاقيتو بيروح فعلا بيفكلها الفوطه عش يبان اجمد جسم اشوفو ف حياتي

بزازها كبيره اووييي ولبن وحلوههه اوييي جسم متوسط مع شويه طياز كدا يبقا نفسك تعوم جواه

حازم : لابسه الكلوت الجبت عليه لبن يشرموطه

هايدي : اوفف لبنك حلوو اويي ودافيي

حازم : احا نتي لسه شوفتي حاجه

حازم : تعال يعرص عش تنزلي البنطلون وتحطو ف بوق مراتك يخول

ياسين : حاضر يسيدي

لاقيتو جي ع رجلو وايدو زي الحيوانات كدا ونزل م عليا البنطلون والبوكسر عش زبي يطلع م البوكسر

بس لاقيتو بيمسك زبي ويلعب فيه

حازم : احا نتا خول يمتناك

هايدي : نسيت اقولك دا بيتناك معايا

حازم : لا يكسمك نتا اخرك تمص بس انا ماليش ف خولات

ياسين : بيتكلم وهو مضايق لي بس يعني كل الزب دا ومش عايزو يخشي ف طيزي الطريه

حازم : هو دا الموجود عجبك ولا مخلكش تتفرج اصلا

ياسين : خلاص اسف حاضر همص بس

هايدي : شاطر يعرص يلا عش نمص انا ونتا زي شراميط

ياسين : حاضر يستي اهو

حازم : يلا هنقضي اليوم كلو كلام متيجي يوسخه منك ليه

هايدي : حاضر

هايدي جت وابتدت تمسك زبي ونا زبي بقا يقف واحده واحده وبعد ثواني لاقيت لسانها بيتحط ع زبي ومرا واحده بلعتو كلو ف بوقها

بت المتناكه بتمص ولا اجدعها شرموطه

ياسين : سبيني شويه بقا

هايدي : اغغغغغغغغ اممممم تعال يخول مص

لاقيت ياسين بيمسك زبي وعمال يلعب فيه اكنو بيضربلي عشره كان حريف هو كمان وبدا يحطو ف بوقو برضو

انا كان اول مرا انيك ست وجوزها ف موضوع جديد عليا وخلي زبي ينفجر ع اخر

ياسين : اممممم زبك طعم حلو اوييي امممم

حازم : دنتا شاطر ف مص اوي يكسمك

ياسين : اي عجبتك

حازم : دنتا بتمص ولا اجدعها شرموطه

ياسين : منا لازم اكون شاطر عش اعجب الفحوله الزيك

هايدي : تربيتي يشرموطه

حازم : مهي تربيه وسخه هو نتي مطلعاه بمجاستير يعني

ياسين : لا مراتي شرموطه درجه اولي مش فاهم حاجه نتا

حازم : خلاص اليوم هيخلص ف مص بس يلا يلبوه عش تتركبي

هايدي : حاضر يدكر الدكوره

قامو هما الاتنين م تحت مني ولاقيت هايدي

هايدي : تعال نام نتا ونا هتنطط ع زبك الفحل دا

حازم : ماش يلبوه

ونا خد وضعيه النوم العميقه ونايم ع ضهري لاقيتها جايه تنزل ع زبي

هايدي : تعال يخول خد زبو ودخلو ف كسي

لاقيتو فرحان اوي وجيه جري ومسك زبو ورزعو كلو ف كسها

هايدي : اههههههههههههههههه يخربيتكككككككك عايز تموتنييييييي

حازم : اوفففف كسك جامد اوي يبت الشرموطه مولع نار

هايدي : براحههه اههههه زبركككككك كبيرر اويييييي بيفشخنيييييي

ياسين : مبسوطه يشرموطه

هايدي : شوف يخوووووول الرجالههههه البجددددددددد اهههههههه كسييييييييييي مشششش قادرهههههه

ببص ع ياسين لاقيتو راح بصباعو بيلعب ف خرم طيزو ويتوجع اههههه اممممم ياريت زبك كان فيا مش فيهاااا امممم

هايدي : العب ف خرم طيزك يخول العب ونتا شايف راجل غريب راكبني

حازم : نزل ايدك يخول تعال قرفص قدامي

ياسين : حاضر يدكر

حازم : تعال يخول الحس كس مراتك وهو بيتنطط ع زبيي

وجيه وبقا يلحس زبي مع كسها الموضوع بقا يهيج جامد وهي جابتهم

حازم : اوففف لبنك سخن اويييي

هايدي : اممممم انا كسي اتفشخ هتجيب امتا نفسييي ارتاح

حازم : هجييييب اهوووو

هايدي : هاتهم ف كسيييي املي عطشوووو

حازم : خدي يوسخه لبنييي كلو ف كسككك السخن دا

هايدي : اههههه لبنكككك سخنننن اويييييييي وكتيير

ياسين : استني يلبوه افتحي كسك عايز ادوق طعمو

هايدي : تعال يخول نضفنيي

ياسين : اممم طعمو حلو اويي

هايدي : يلا نغير بقا عش انا فرهدت

حازم : اهه لازم امشي عش ميحصلش مشاكل ف شغل

هايدي : لا استنا رايح فين نتا عجبتني

حازم : متقلقيش هنكررها تاني

هايدي : لا انا اخر يوم ليا انهارده نتا تاخد رقمي

حازم : خلاص هاتي ونبقا نتقابل ف قاهره

هايدي : خد اهو 011

حازم : خلاص سجلتك

هايدي : هتوحشني يفحل بايي

حازم : سلام يست الكل

يوسف : يعني يوسخ طلعت بتنيك ومش قايلنا

حازم : اديني قولتلكو اهووو

عمار : لا بس عجبتني

يوسف : اه ونا كمان بس ف حاجه

عمار : اي

حازم : ايي هياا

يوسف : مش ملاحظين كل الشراميط البنكلهم كلهم عندهم حد يعرصلهم

حازم : ايوا صح

عمار : بس دي مصلحه

يوسف : طب انا هنزل بس انا عندي فكرا هقولكو عليها بكرا

حازم : فكره ايي ديي

عمار : عباره ع ايي طيب

يوسف : هتعرفو ف وقتها سلام انا

ونزلت جخلت البيت ودخلت اريح ع سرير شويه ونا عمال افكر ف هخليه يحصل بس قولت هفكر بكرا وطلعت تلفوني وكلمت جيهان

يوسف : اييي يحبيبتيي فينك

جيهان : موجوده يحبيبي ف فيلا

يوسف : طب حضرلنا فيلم عش اجيلم نتفرج عليه سوا

جيهان : ماش يحبيبي هقوم انا اعملنا حاجه ناكلها واحنا بنتفرج

يوسف : ماش يحتاا

قفلت معاها ودخلت الاوضه ولبست وجهزت نفسي التسريحه والبرفان وكل حاجه تمام خد مفتاح المكنه ونزلت

خد المكنه وابتديت اتحرك وبعد ساعه الا ربع كدا وصلت عندها ورنيت عليها

جيهان : اي يحبي فينك

يوسف : انا وصلت اهو تعال افتحي البوابه

جيهان : حاضر

معداش دقيقتين ولاقيت البوابه بتتفتح ودخلت بس اول م دخلت لاقيتها خدتني بالحضن

يوسف : اكيد ملحقتش اوحشك

جيهان : لا بس هتعرف جوا واحنا بنتكلم

يوسف : خلاص جوا نتكلم

دخلنا جوا لاقيتها عامله فشار وف ششويه بيبي كدا وشغلت فيلم اجنبي قديم بس كلنا بنحبو ( the kid ktarate )

بتاع جاكي جان والواد الصغير الكان بيتمرن كونغو فو فضلنا نتفرج وناكل فشار ونشرب بيبس لحد م عدي نص الفيلم

يوسف: متقولي بقا حضنتنيني برا لي

جيهان : بص ييوسف امبارح جوزي كلمني بيقول قدامك تلت ايام وتحضري شنطتك

ف قولتلو لي بيقولي اهلي عايزينك تقعدي معاهم فتره وترجعي ف انا قولت مثلا هقعد اسبوع ولا اسبوعين وهرجع مصر تاني

لاقيتو بيقولي هنقعد 9 شهور قولتلو لا مش هينفع اسيب اهلي كل دا وفضلنا نتخانقت ونزعق ف بعض لحد م الموضوع خلص اني هسافر اقعد ال 9 شهور ومش هسافر تاني

والمفروض بعد بكرا هسافر ومش هرجه الا بعد 9 شهور

( انا بقا اضايقت م الحوار دا واتخنقت هقعد 9 شهور مش بشوفها ولا هنتكلم تاني )

يوسف : يعني انا جاي عش يتعكنن عليا

جيهان : طب انا هعمل اي ييوسف مش بايدي

يوسف : خلاص اعملي الهتعمليه انا ماش

جيهان : طب انا اسفه بس بجد مش بايدي

يوسف : بكرا هكلمك سلام

مشيت ونا مخنوق وقرفان وركب المكنه ومشيت ع كورنيش كان فيه قهوه ع نيل هناك قعد فيها وشربتلي حجرين سلوم

فضلت قاعد حولي ساعه عمال افكر هعمل ال 9 شهور دول ودماغي بتلف وتجيب لحد م حسبت ومشيت وخد المكنه وروحت

رجعت دخلت اوضتي وفرشت ع سرير لاقيتها بتبعلتي رسايل كتير وتقولي انا اسفه وحقك عليا ومش قصدي اضايقك ونا طنشت

قولت اخش انا موبكرا بقا اشوف اعمل اي ف الحوار القولت عليه لحازم وعمار وحواار جيهان دا اشوف اعمل اي

لحد م قومت فطرت وخد القرار وقولت اخش اخد دش واطلع اكلم مع جيهان









بس كدا دا كان الجزء التاسع هو صغير شويه لان الجزء الجال هيبقا الاخير بس قولت افضي دماغي لان

الجزء دا هبدع فيه بصراحه وكمان هيبقا طويل حبتين وهيبقا النهايه

( وبس احب اشكركو ع دعمكو )

و سلام
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
 
تبدا الحكايه بشب ابن حلال عندو 20 سنه م مصر القديمه : طبعا الاماكن والاسامي هتبقا فيك
بدات بالشاب اسمو يوسف كان يوم جمعه شغال ف كافيه ابن ناس بزياده كل البيجيلو فرحانين مادين ومعنوين ف هو شب لذيذ ونزيه وحليوه ف نفسو يعني بدات الحوار لما فيه جيست اول يوم ليها تدخل الكافيه مع جوزها وهو اكيد يعني اول م دخلت نسي هو مين م فجرها يعني عرف الناس الشغالين معاه الطرابيزه دي تخص وكلهم فهمو وضحكو يعني شباب سوا ف جو مكدبش خبر ودخل ع طرابيزه ع طول وعينو مراحتش ف حتا غير عليها ولمح جوزها كدا بطرف عينو حاسو انو مبسوط ومروق ع حالو اول م دخل ع طرابيزه مسا الفل يفندم صباح الفل ياستاذه وبينكش فيهم نحب نشرب حاجه وهو عنيه متشلتش عنها اه ممكن مثلا ناخد عندكو حاجه ساقعه طب احب اعرضلك العندي اه ياريت بصي مبدئيا كدا حضرتك محتاجه واحد عصير فراوله زي حضرتك كدا وبدانا نضحك ف ببص لجوزها ونتا ياستاذ اي رايك لو جبتلك عصير مانجا هيلاقيه عليك خلاص خدنا الاوردر روحت عش اضرب الاوردر

الاسطف : يعم ولعانه كلو دورو جي
جو : ببوظ ابوكو دا المصلحه هطير يولاد الفقريه

خلاص الاوردر جهز وجو رايح يودي الاوردر لاحظ ان جوزها مش موجود ف انا ك يوسف استغليت الفرصه ايي يفرولتنا الاستاذ راح فين الحمام وهي بتضحك بقولها برضو يعني ينفع يسيب حد زيك كدا ويروح الحمام ردت وهي بتضحك يواد يبكاش متجيش معايا كدا عش لو جيت هتوه ونا ماليش اخر ... ايدا ايدا هنلعي ع بعض طب انا هقولك ع حاجه

الاستاذه : قول يبكاش
يوسف : هو نتي اسمك اي الاول بس عش ابقا عارف انا بكلم مين
الاستاذه : جيهان يوااد
يوسف : اوعا جوجو وبيضحك
جيهان : يخربيتك احنا لحقنا بعدين قول كنت عايز ايي
يوسف : هو نتي منين انا اول مرا اشوفك هنا حسك بجمالك بحلاوتك كدا م مدينه نصر ولا حاجه

جوجو : بتفهم يواد
امال اي الجابك هنا يجوجو بص يبني ولا صحيح مقولتليش اسمك اي معاكي يوسف الجو ماش يجو هحكيلك كنت جايه انا وجوزي كنا عند الدكتور وكنت مدايقه وقولتلو مش عايزه اروح نزلني ف اي حتا اغير جو اشم هوا مش طايقه نفسي ف اول م خلصت كلامي بصدفه لاقيت الكافيه بتاعك ودخلتو وكانت اول مرا بس شكلها كدا مش هتبقا اخر مرا يوااد يبكاش نتا

جو : كدا كدا مش هتبقا اخر مرا بس نتي عرفيني كنتي عند دكتور لي وجايه زعلانه
بص انا هحكيلك مع اني معرفكش بس انا زعلانه

جو : قولي يجوجو
جيهان : انا لسه متجوزه مبقاليش تلت شهور وطبعا انا ك اي متجوزه ليا مستحقاتي ونا جوزي طلع...

جوزها : اتاخرتي عليكي يحبيبتي
جوجو : لا يحبيبي
يوسف : لا اي بس انا فكرت جالك حاجه وكنت داخلك وبيضحك
جوزها : لا بس نتو عندكو حمام واحد بس وكنت مستني دوري
جو : اممم ماش وكنت شاكك فيه بس مش مترجم بايه
ماش ياستاذ اسيبكو انا تشربو مشروب ع رواقه وسيبتهم ومشيت روحت حكيت لزمايلي الحصل وبدات الحفله عليا بقا ووسط الضحك خلاص
لاقيت جوزها بينادي عليا بيقولي خلاص كدا المشاريب زي الفل وهاتلنا الشيك عش نتكل احنا
يوسف : مش لسه بدري ياستاذنا دنتا اول مرا تنورنا
جوزها : معلش المدام تعبت ولازم تروح
يوسف : لا الف سلامه ياستاذه
جيهان : **** يسلمك يجو
جو : اكيد هتنورينا تاني وهو بيبتسم
جيهان : يواااد
وبس وحاسبو ومشيو ...
ودا كدا كان اول بارت او اول جزء وهنزل الباقي قريب الباقي ددماااار

هننزل بالجزء التاني


وقفنا لما حاسبو ومشيو عده ع حوار دا كام يوم و جيهان مفرقتش بالي لحد م جيه اليوم الغير المتوقع .
وجيهان جت بس المراضي جت لوحدها اول م شوفتها عملت نفسي عبيط وتقلان لحد م تنادي عليا وفعلا معداش خمس دقايق لاقيتها بتنده
جيهان : جو

جو : ايوا ياستاذه جيلك اهو

جيهان : عامل اي يوااد مش تيجي تسلم عليا

جو : معلش يخالتي مخدش بالي انك جيتي وبتضحك...عامله اي

جيهان : كويسه يواد نتا عامل

جو : امال فين الاستاذ

جيهان : مسافر اصل هو كدا بيسافر كتير وبينزل يقعد شهرين ويسافر تاني

جو : معقول واحد يسافر ويسيب القمر والحلاوه دي

جيهان : نتا لسه زي م نتا بكااش كدا

جو : مهو بصراحه مقدرش اشوف واحده زيك كدا ومهقش بصراحه

جيهان : طب اي مش هتشربني حاجه ومتقوليش فراوله زيك زي مرا الفاتت وبتضحك

جو : لا خلاص مش هقولك وشوفي حابه تشربي اي

جيهان : بص هاتي عصير موز بالبن وزود البن هاا

جو : م عيني بسكدا نتي تؤمري

خد الاوردر ورحت اضربو عاديي

صحابييي : اي يجووو هو كل مرا ولا ايي

جو : ياض عيب عليك نتا وهو احنا خبرات بقالنا 20 سنه هنهزر ولا اي ي

الاوردر خلص ورايح اسلمو ونزلت الاوردر

جو : الاوردر يوحش الكون

جيهان : ماش يوااد نزلو

نزلت الاوردر وروحت وقفت مع صحابي بغد شويه لاقيت جوجو بتنده

جوجو : جو بقولك

جو : ايوا يجوجو

جيهان : معلش كنت عايزاك تيجي توريني الحمام فين

جو : م عيني بسكدا

خدتها وروحنا الحمام بس كنت حاسسها مش طبيعيا فيه حاجه ف نص ..

لما وصلنا الحمام اهو يجوجو عايزه حاجه تاني

جيهان : اه معلش خليك موجود عش حاسه اني دايخه شويه

جو : لا سلمتك ادخلك اغسلك وشك طيب

جيهان : ماش لو مش هنتعبك

جو : لا يعم تعبك راحهه

مسكتها م ايديها واستعبط بصراحه وحطيت ايدي ع وسطها وملقتش منها اي رده فعل

سوقت فيها وباقيت بمسك فيها جامد وهي مش معايا ولا الهوا

جيت عش اغسلها وشها ونا بغسلها اتجرات شويه وبمد ايدي خبط بزازها م غير قصد

بس ملقتش رده فعل برضو بصراحه سوقت اكتر وباقيت لازق فيها وبتاعي ع اخرو وهي حاسه بيه ف طيزها

قومت مرا واحده بقفشلها بزازه ال انعم م حياتي

سمعت احلا اه ممكن تسمعها وهي بتقول

جيهان : اههههه مش قادره ييوسف براحه

يوسف : براحه ايي دنا لما صدقت مسكتهم مش هحلهم

جيهان : طب استنا لحد يدخل علينا كدا

يوسف : يبت عيب عليكي دنتي ف ارضي

وبدات اقلعها البلوزه ال لبساها وشوفت البرا لونه احمر وقلعتها

وبزازها باقيت قدامي مفكرتش نزلت مص ولحس وعض فيها

هيا تحت مني اههه اههه براحه مش قادره

يوسف : مش قادره اي احنا لسه عملنا حاجه

قومت قالع البنطلون بالبوكسر ..

جيهان : ببصه كلها صدمه ايي كل دا يخربيتك.. نتا حسستني اني مش متجوزه

جو : متقعديش تتكلمي كتير عايز اغمض عيني افتحها القيه ف بوقك..

وفعلا لاقيتو بلعتو ف بوقها بس م كبرو مكنش عايز يدخل كلو يدوب الراس بس

جيهان : براحه هتخنق كبير عليا كفايا

ونا ولا هنا عمال احشرو اكتر وهي وشها اصفر حسيتها هتتخنق

جيهان : اهه خلاص مش قادره هموت وهي بتتخنق

جو : خلاص قومي

جيهان : قومت اهو

يوسف : روجت مقلعها البنطلون و كلوت كان فتله اول م شلتو لاقيت كس وردي منفوخ مشفتهوش ف حياتي ..
مستنش نزلت عليه لحس ومص ودعك

جيهان : اهه اههههه مش قادره براحهه اهههههههه ...

هجيبهم مش قادره اوعا هجيبهم اهههههه

جو : يخربيت امك كل دا عسل

جيهان : مستحملتش نتا طلعت فاجر اوي

جو : طب نتي جبتيهم انا لسه

جيهان : قامت نزله مص تاني وطولت شويه لحد م جيبتهم ف بوقها وشربتو كلو .. يخربيت عقلك هو طعمو حلو اوي كدا لي

جو : نتي لسه شوفتي حاجه انا معملتش حاجه دا كان تقفيش بس .. دا هيبقا ف ليله قاضيه

جيهان : م غير م تقول مستيناك .. تعال بس نطلع عش محدش يشك وهفهملك هناك اي دنيا

يوسف : ماش

روحت ع مكاني بعد م لبسنا تاني وهيا كان شكلها متبهدل بس محدش خد بالو

جيهان : يوسف تعال دقيقه

جيهان : ايي يمزتيي

جيهان : انا كدا شقه عندي بتبقا فاضيه ف كل الاوقات هات بس رقمك وهكلمك وارسيك ع كل حاجه


جو : ماش يابله واديتها الرقم

جيهان : حاسبني بقا عش الحق اظبط الدنيا

جو : فل الفل .. روحت جبت الشيك وحسبتها ومشيت واليوم عدهه

الجزء التاني خلص التالت هينزل بسرعههه
مستني رايكو يخواتي ...
كمل بسرعه
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%