الحلقة الاولي .
البدايات هنا بطيئة ..الجنس بسيط والاحداث تتصاعد فان كنت تبحث عن قصة لواحد سالب شقط موجب او العكس وفضل ينيك فيه لما موته ..فالقصة لن تناسبك ..الشخصيات الرئيسية .
الدكتور صلاح صيدلي ثلاثيني غير متزوج علاقاته محدودة فرصة لممارسة الجنس غير متاحة ..عنده ازمة كبيرة انه مش قادر يعيش الحياة اللي عاوزها وعمره بيمر..
الشخصية الثانية ..كمال جزار شاب عشريني لديه ازمة هوية جنسية لا يعترف بها او يدركها ولا يعرف انها عنده من الاساس ..
وبقية الشخصيات تقاطعات بينهم ..
وتبدا الحدوته
قبل 2010 كنت عملت مغامرة ونقلت شغلي من المهندسين في سلسلة صيدليات كبيرة ..لصيدلية شعبية في سوق..
كنت زهقت من الروتين والفراغ بتاع المهندسين والمعاملة مع العرب ..وجالي عرض في منطقة شعبية جدا داخل سوق ..
هناك تقدر تحس انك صيدلي توصف وتدي حقن وتتفاعل مع الناس وبرضة انا المدير بتاع المكان مفيش فوقي غير المالك ..وتجربة جديدة ..
شوية شوية بدات اتعود علي الناس وعلي طبيعتهم واتكلم معاهم واعرفهم ويعرفوني والموضوع لم يخلو من مناوشات واحتكاكات لكن كانت بتعدي ..
وقدمت في المكان ..جار لنا فاتح في السوق كان جزار او بتاع كرشة وفشة وممبار ..طول بعرض مع تخن وكان شاب صغير اسمه كمال ..
كمال غشيم واسلوبه صعب وفيه حدة وعصبية الجزارين وكل يوم يجي ياخد مني قرص صداع كيس فوار ومع الوقت اتصاحبنا ..
وفي يوم جالي وطلب انه يدردش معايا ..دخلت معاه المعمل وكلمني ..
انا هاتجوز الخميس الجي يا دكتور ..
قلت له الف مبروك
قال لي مبروك علي ايه انا غصب عني ..
بصيت للحيطة اللي قدامي وهو بيتكلم بخوف فعلا ..
خايف من ايه ..
يادكتور انت حالف مفيش كلام يخرج برا ..
قلت له طبعا ..
قال لي انا مش حابب اللي هتجوزها دي بنت المعلم صلاح اكبر جزار في السوق ..امي خطبتها لانها قريبة امها وهما وافقوا ..اصلا البنت بتحبني وانا مش حاسس بناحيتها بحاجة ..
قلت له انت بتحب واحدة تانبة
لا تانبة ولا تالتة ولا بحب صنف الحريم اصلا
خدت كلامه من باب انه مش عاوز يتجوز حد مش بيحبه ات مراته وحشة ومش عاجباه وبدات ابيع له فيتامينات واعشاب مقوية بشكل عام رغم انه مش محتاج ..
المهم هو اتجوز في الفترة دي اتعرفت علي كام ست من المكان وكان بينا كلام .اهمهم واجراهم ام كريم ..
كانت ست اواخر الثلاثينات والعجيب انها جدة ..اتجوزت تلتاشر سنة وخلفت بنت حوزتها خمستاشر سنة وفبقت جدة وهي مكملتش التلاتين ..واولادها اتجوزوا وجوزها كان اكبر منها وهي مكنة ستة سلندر ..
طويلة وبيضا ومهتمة بنفسها رموش وكحل وعبايات محبكة ..ومن اول يوم اشتغلت فيه بدات قصة انها عاوزاني ..
درستها وعرفت ان مش من وراها خطورة لا فضايح لانها هتخاف علي سمعتها اكتر مني ولا ابتزاز ..
تبادلنا التليفونات وبدات هي الاول ونمت معاها في الموبيل ..وبدانا نشوف هنيكها ازاي..
وقتها كنت ساكن في شقة مشتركة مع مجموعة صيادلة ..مواعيدنا مختلفة بس المكان مش بيفضي ..
وهي طول الوقت مشغولة ..
وفيى يوم جت الصيدلية تاخد حقنة زعملت مشكلة مع البنت اللي ادتها وطلبت مني اني اجي اشوف مكان الضرب..دخلت معاها الاوضة بقول لها في ايه ..
لقيتها في ثانية مدت ايدها ومسكت زبري من فوق الهدوم ..وقالت لي اشوفه بس ..قلت لها مينفعش..فضلت تحسس لما وقف كان زبري طويل 20 سم وانا طويل اصلا وكنت بلعب حديد وناشف جسما لقيتها في حضني وباستني من بقي وفضلنا نحسس ناسيين نفسنا لغاية ما لقيت المساعدة بتنادي برا عليا ..
طلعت وبتاعي واقف وياين من ورا البنطلون ..
لقيت كمال واقف لابس جلايية بيضا نضيفة وايديه كلها حنة ..ولما شافني خارج من الاوضة انا وام كريم لمحته بيبص علينا وعلي زبري بسرعة وقال لي عاوزك يا دكتور..
كنت هايج جدا ..المرة سخنة وعاوز اركبها ..مسكتها لزبري وهي في حضني خلتني زي السكران ..
ونسيت اني بتعامل مع ناس ومش قادر افصل اهدي زبري وانيمه
مشت ام كريم ودخل كمال من نفسه بدون دعوة ..ودخل المعمل بتاع الصيدلية وهو متوتر وقال لي عاوزك يا دكتور..
دخلت وراه لقيته بينهج ..
وحكي لي ان دخلته كانت امبارح وانه فشل ..
بدات اطمن فيه واهديه ..واحاول افهمه ان التوتر وشدة الاعصاب هي السبب..
وهو بيقول لي
مش كدا انا مش طايقها ..كل ما اقرب منها جسمي يقشعر ..
قلت له يامعلم ده مش مبرر وتخيلت ان البنت ممكن تكون قبيحة وهو قرفان منها لسبب فيها ..
كمل هو ..
انا متجوز بنت كل الناس حسدني عليها ..قمر وبتحبني ..هي حاولت معايا وبتحاول معايا بس انا مفيش ..
سالته باختصار في انتصاب
قال لي اه بس انا من جوايا كل ما قرب منها احس بقرف ..هما بيقولوا ان في حد ربطني او محسود بس انا مش حاسس بكدا ..
هديته واديته منشط وطلبت منه يتعامل مع مراته .كانها صاحبته وان الجنس مش مسالة ميكانيكية ..
واثناء وانا بكلمه لاحظت انه بيبص علي بتاعي ..
قال لي حالك واقف يادكتور ..
بصيت لبتاعي لقيته قابب من البنطلون ..
هز دماغه وهو مش رافع عينه من علي بتاعي ..
خلي بالك يا دكتور ..الحريم هنا مش سهلة ..ومشاويرهم كلها مشاكل ..ولو عرفو ديتك هيقلبوك .
معرفتش ارد عليه وعملت نفسي مش واخد بالي انا قصدي علي ايه ..
مع الايام بدا كمال يزورني ومعاه روشتات ..هو قدر يمارس مع مراته بس بالعافية ..حسب كلامه شبه هي اللي اتصرفت ..مسكت بتاعه ومصت له وطلعت عليه ..
هو كان بيمثل انه مبسوط وبيحاول يجاريها بس هو من حواه قرفان .
راح لدكاترة كتير وعمل تحاليل وواحد منهم كان واصف له حقن فيتامين ..
ودخل ياخدها مني وهو مرعوب ..
والواد دخل قلع البنطلون نزله كله واستناني واداني ضهره ..واول ما دخلت لقيت المفاجاة ..
طيزه بيضا وكبيرة ومدورة ..بتلمع مفيهاش شعرة ..شمع وطرية احلي من اطياز الحريم اللي شفتها كلهم..طرية جدا زي الجيلي بس مشدودة ..
تركيبة عجيبة والعجيب انه كان نص موطي وحاطط طرف جلابيته في سنانه وبيتاوه فعلا زي الحريم ..
اديته الحقنة وسرحت ..احا انا هجت عليها ..
ويوم ورا يوم علاقتي بكمال تحولت من شغل لصحوبية ..انا كنت جديد في المنطقة ..وكان خو برضة اصلا شبه مغترب..
وكل مرة يجي ياخد الحقنة ابقي مبسوط اني هاشوف طيزه ..واستغرب ..الهلف ده كله اللي يخوف عنده المكتة دي..
مع الوقت برضة بدات اكمل مع ام كريم بس مفيش فرصة اني انيكها غير علي التليفون ..بعتت لي صورها ملط وصور ووصورت لايف وهي بتدعك في كسها لكن مفيش فرصة انتا نتقابل وجه لوجه ..
وفي يوم لقيت واحدة زي القمر واقفة وبتسال عني ..
جيت لها كانت مرات كمال ..
حاجة من الحواديت ..متعرفش ازاي دي بنت جزار ..تنفع راقصة باليه ..عيون خضرا وشعر اصفر ورفيعة عود فرنساوي ورقيقة جدا ..
قالت لي كمال تعبان جدا في البيت ..ومش عاوز غيرك ..
قلت لها انا غي شغل دلوقتي..
قالت لي البيت قريب وهو مصمم ان محدش يعالجه غيرك ..
استاذنت وسبت المساعدين وقلت اشوف ..وفغلا دقيقيتن ورحت شقته ..
كانت حلوة بالمفهوم الشعبي ..كل حاجة جديدة ..ودخلت لقيته بالفانلة واللباس ونايم علي ضهره ..
فرح لما شافني وطلب من مراته تخرج ..
قال لي معلش محدش اقدر آمنه علي سري غيرك ..
قلت له هو دور البرد سر..
قال لي مش برد
قلت له امال ايه..
قال لي امبارح كنت مع حد من البلد وقال لي ان معاه وصفة بلدي للنيك من العطار..بلابيع ودهان ..
قلت له وبعدين قال لي خدت ودهنت وقلت احاول يمكن اسخن ..
قلت له وبعدين
قال لي عينك ما تشوف الا النور ..بتاعي يفف جدا وينام وسحنت جدا وارتعشت وخرم طيزي مولع..
قلت له مولع ازاي مش فاهم ..
فال لي اللي حصل شد من قدام ومن ورا ..
فهمت ان الاحتقان اللي عملته الاقراص اللي محدش يعرفها دي عملت له احتقان في البروستاتا ..
قلت له انت حاسس بحاجة في البواسير.
قال لي لا في الخرم وبين بيضاني وزبري ..محمر وملتهب ..
ومتعرفش جت في دماغي ازاي ..
قلت له وريني ..
قام قفل الباب ونزل الكلسون ..كان بتاعه قدامي واتفاجئت انه اكبر من بتاعي ..انا اصلا 18 هو معدي العشرين ولف واداني طيزه وقال لي مار وبيلمس ما بين بيوضه وفتحة الشرج ..
قلت له لف ..طيزه وقفت زبري ..لما لمستها وفرقت بين الفلقتين حسيت انا بسخونة ..
قلت له الوجع هنا ومشيت صبعي حوالين الخرم والخط اللي فوق البروستاتا ..
الواد زي اللي اتكهرب ..
هنا بالظبط يادكتور قلت له سهلة ..
وبدات بهدوء المس البروستاتا واحسس علي الخرم ..انا اصلا وقتها مكنتش حاسس انا بعمل ايه ولا كان ليا ميول للجاي ..لكن طيزه عجبتني جدا هجت وبدات اتمادي ودخلت اول صابع ليا في اول الخرم بص لي وقلت له امسك نفسك ..
قال لي انا مستغرب انا مش موجوع انا حاسس ان ايدك بتريحتي وبتاعي شاددد ..طيزه كانت بتلمع وبدات احسس علي فردة طيزه اعصرها بالراحة وهو مستسلم واحسس في الحتة بين البيوض والفتحة بالراحة كاني بهيج ست ووفجاة صرخ بعفوية..
اوف اوف ..
لقيته نطر لبنه علي الارض وفقمت مفزوع وهو جري جاب فوطة ووطي يمسح طيزه اتفتحت كلها زي الوردة قدامي بياض بحمار وبارزة ووطي وكتت عاوز اركبها فعلا ..
لكنه قام ولبس لباسه ونط علي سريره وهو بيضحك ..
انا حاسس براحة غريبة ..
وتحس انه سرح لحظة عاوز يقول حاجة بس مراته خبطت علينا عاوزة تدخل بواجب الضيافة ..
وبكدا بدات اول لمسة مع الجزار الشرس ابن السوق كمال ..
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
الحلقة الثانية..
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟كانت لحظة خرافية وسخنة ومريبة قطعتها دقات الباب ..وفي لحظة كمال كان لابس وماسح المني بتاعه وطلع السرير. وباين عليه الراحة وبعد ما مراته خرجت بص لي .
استريحت جدا ده كان ايه ده ..
انا كنت لسه سخن رغم ان بتاعي نام من الخضة بتاعة مراته ..
قلت له انت خدت منشط جنسي وحاجة للمني وممارستش مع مراتك ..
قال لي حاولت وحسيت بوجع ..وبقولك مش قادر جلدي بيقشعر وبتعب لما بقرب منها ..
قلت له مع مراتك بس مكانش لك تجارب قبل الجواز ..
قال لي لا ..
قلت له حتي وانت شاب مكنتش بتهيج بتمارس العادة السرية ..
قالي قصدك ضرب العشرات ..
قلت له اه
قال لي لعب عيال العيال في المدرسة علموها لي وكانوا بيمسكوا زبري ويضربوا لي وانا بتاعي يشد بس مفيش زيهم ..
اتفاجئت بقصة ان في عيال وبتضرب عشرات لبعض دي
قلت له طب كنت بتتحلم
قال لي اه امال امي جوزتني ليه كل يوم مفرق الكلوت ..
قلت له طب تمام كنت بتحلم باية
قال لي مش هتصدق ..كنت بحلم اني نايم جوا الحلم ومعايا حد ..لا فاكر بنعمل ايه ولا في ايه ولاشكل ولا ملامح بس بصحي مبسوط ومنزل ..
قمت استاذنت منه ..ونزلت الصيدلية ..
يومها كلمت ام كريم اني لازم انيكها وافشخعا في طيزها ..وهي استغربت وقالت لي هتديني حقنة ..قلت لها مضاد حيوي كبيرة ..
وقعدنا نفكر ولقينا حل . الصبح بدري بعد ما جوزها ينزل الشغل وعيالها ادخل الشارع من مدخل تاني واكلع البيت اللي جنبها واطلع السطح ..وانط علي بيتها وانزل اقابلها ساعة بالكتير لان بنتها بتوصل عيالها المدرسة وممكن تيجي ..
طبعا الحل ده مصيبة ..لو اتظبطت وانا بطلع بيت واو حد شافني وانا معروف في المنطقة هيقول ايه ..وكلها ساعة وانزل استني ساعتين لغاية ما ميعادي يجي بس الهيجان ..
وتاني يوم طلعت لام كريم ..كانت مطبقة وقلقانة ..طلعت بيت وانا بتسحب زي الحرامي وبنط من سطح مليان كراكيب لسطح مليان حمام ..
وفتحت ليا لابسة عباية بيتي علي اللحم ..
واكتشفت ان العباية بتاعة السوق بتخبي فعلا ..
مش الجسم البطل اللي الظاهر جسمها الحقيقي كبير فعلا بزازها مدلدلة ومهرية تجاعيد وفخادها مليانة سلوليت وطيزها المقنبرة ..مسطحة كش كبيرة ..
ومع كدا في لحظة طلعتها من حضنتي وفنستها ..
وعلي الواقف سندتها علي ترابيزة الاكل ورزعت زبري في كسها ووسط النيك طلعته ورشقته في خرم طيزها ..المرة صوتت ..
طيزي لا طيزي لا مش متعودة ..
وكملت وقبل ما افهم كنت نزلت ..هي كانت بتنهج ونزلت تلعب في كسها وقالت لي الحس قرفت ..مددتها علي السجادة وونمت فوقها وانا مدخلها فيها وفي وسط مانا شغال افتكرت طيز كمال وانا بفعص فيها وبحسس عليها امبارح ..قلبتها وحاولت ادخله ورا صرخت وهي زقتني ونيمتي علي ضهري وركبت زبري ..وانا فضلت ابعبص فيها وهي تشد ايدي ..
لما تزلت تاني ولبست وخرجت زي ما جيت ..
وبعدها بكام ساعة لقيتها جاية وعاوزاني في المعمل ..قالت لي بصوت واطي انت فشختني ..
قلت لها اي خدمة .
لا انت عورتني بجد طيزي نزلت ددمم ..مش قادرة ..
وكسك ..
قالت كسي هو انت كنت شايفه خو انا واسعة اه من الخلفة بس نيك الطيز كل فين وفين وبالعافية باخد الراس انت شرمتني ..
وطلبت ادوية للعلاج وطلعتها ببلاش .
وبدات المقابلات بيتي وبينها ..يوميا تقريبا ..كنت زي اللي ما صدق اول تجربة نيك حقيقية ومع ست خبرة..مش احسن حاجة بس بتعمل لي كل اللي انا عاوزة ومفيش غيرها اصلا ..
وفي يوم وانا فوق جه ونايم فوقها تليفونها رن ..كانت واحدة جارتها ..قالت لها ان الناس في الشارع بيلموا بعض وطالعين لها وانهم شافوني ..وانهم هيبلغوا حوزها وفي فضيحة جاية ..
انا اترعبت دي فيها غير الفضايح قتل ممكن ..وتهت ولو حاولت انزل من السطح هتقفش ..
وملقتش حل ولا قصة وهي بدات تلطم جدة واتقفشت ..
فجاة لقيت نفسي بكلم كمال ..
قلت له الحقني انا الموقف كذا وكذا ..
هو سمع ليا وهو ساكت وقال لي بهدوء هاتصرف .
وفعلا خلال خمس دقايق لقيته بيرن وقال هابعت لك واحدة ست من المدبح تبعي هتخبط وتفتح لها .
هنقول انها كانت عند ام كريم جايبة لها حاجة وانها تعبت وطلبت من ام كريم تكلمك وانت طلعت ..
وانا هاهبط الرجالة اللي تحت..
قلت له هينفع قال لي هنضغط بعيلتي ونسايبي ونعديها محدش عاوز مصايب ولا مشاكل معايا وانت في حمايا ..
فعلا جت ست معلمة بصت لي بقرف وعاملتني انا وام كريم بغلاسة بس مثلت الدور.
ونزلت وسط نظرات اللي كانوا متجمعين ولحسن الحظ اغلبهم كانوا تبع كمال ..لان الوقت كان بدري ..
والموضوع اتلم بسرعة جدا لكن مكانش ينفع اكمل في الصيدلية ..
الراجل جوز ام كريم عرف طبعا ويمكن بلع الحدوتة بسبب الفضايح لكن مش مضمون لاهو ولا عياله ..
وقدمت استقالتي تاني يوم ..وطبعا اتصلت بكمال اعرفه واشكره تاني..
زعل جدا .وطلب يقابلني وفعلا نزلت قابلته في كافيه حلو بعيد ..
كان لابس جينز وقميص ومتشيك منظر مختلف عن مظهر الجزار ..
وقعدنا ندردش ..
ضحك وقال لي ..
دكتور زيك صغير في السن يعمل في نفسه كدا ..
قلت له الهيجان معلش..
وام كريم يا دكتور ..
قلت له اللي جت في سكتي ..
ضحك وقال انا فغلا مش بفهم اللي شايلينه علي كتافهم دول بيجروا ورا ايه ..
قلت له الشباب والهرمونات والتجربة..
دي اد امك كنت مستحملها ازاي دي ..
قلت له اللي حصل ..
فضل يسالني عن تفاصيل للعلاقة ..ازاي كنت بركبها وازاي اقنعت جدة تغامر بسمعتها وتنام ليا في مغامرة زي دي ..
وانا قلت له كل التفاصيل ..طيزها وكسها والمص وكله..
وقف وقال لي طيزها مقرفتش..
قلت له كنت هايج عليها اكتر بس طيزها مش حلوة ..
والكلام في السكس جاب بعضه وهو يسال وانا اجاوب ..
قال لي انا عمري ما حسيت اني محتاج انيك واحدة ..بس خلي بالك الكلام ده لك قدام للناس انا هايج ولايد وتعبان ..
قلت له انت مفيش مغامرات بنات تقفيش اي حاكة فال لي لا
قلت له معلس انت حكيت لي انك كنت صايع والعيال علموك ضرب العشرات..
قال لي كان لعب عيال زبري كان كبير وبيقف من غير لزمة ..
كنا ندخل الحمام نتفرج علي مجلات وهما يضربوا اانا احاول اقلدهن منزلش..
الواد خنوفة عارفة
قلت له اه
كان خنوفة ده عيل ديلر من عيلة كمال رفيع جدا وخبيث ومكروه ..بس خطير ..
قال لي مرة واحنا في المصيف نام جنبي فضل يتفرج علي سكس ويقول لي نضرب عشرات لبعض ...جاريته هو زبره اد القلم وانا ضخم ..مسك بتاعي وانا مسكت بتاعه ..
وانا مش عارف انزل قال لي نحضن بعض وانا زي العبيط حضنته وفضلنا ندقر زبارنت قي بعض ..وبعدها فال لي تعال نمص لبعض ..
وانا عيل اهبل قلت له انت الاول ونزل مص ليا ..
كنت سخنت جدا وانا متخيل المنظر مقرفتش ..
وبعدين قال لي وقال لي مص ليا نزلت امص لقيته مالح وصغير خو انا بمص له لقيته بيحسس علي طيزي وبيحاول بييبعصني ..
قومته ورزعته كف ..قال لي بنريح بعض قلت له ده شغل خولات ..
قال لي طب ما بيني وبينك
قلت له ماليش فيه ..
ونمت
صحيت لقيت العرص بيدقر فيا ..
هنا بتاعي وقف وريقي نشف قلت له وبعدين ..
قال لي سكت اشوف اخره هو كان خايف وفاكرني رايح في النوم فجاة لفيته بينزل بنطلوني والكلوت وبيمشي زبره غلي طيزي ..
كنت هانفجر ولمحت عيون كمال بتبص علي زبري ..وكمل
تخيل خنوفة اللي شبه خلة السنان عاوز يركبني ..
قلت له عملت ايه
قال اتدورت وقمت عليه بركت فوقه مخلتش فيه حتة سليمة وبعبصته وهنته ..
هنا بدات اهدي وابعد اي افكار
قال انت بتاعك وقف ليه
قلت له الكلام في السكس بتاع ام كريم لسه بيهجني ..
قال لي نفسي ابقي زيكم واهيج كدا علي الحريم ..اقولك مراتي بتصعب عليا ..انا بقيت اعمل طريقتك لما انام معاها
قلت له طريفة ايه
قال لي تدليك البروستاتا لما انام معاها بخليها فوقي بس قبلها بحسس علي الحتة اللي جنب الخرم وادعكها جامد كاني بهرش لما ادخله فيها وهي تروح وتيجي عليه بنزل لبن جامد فيها يمكن لما تحمل تتهد ..
وخلص اللقاء وسبت المنطقة والشغل والسكن ورجعت اشتغل في المهندسين تاني ..
بس في حاجة جوايا وفضول عن الجنس الرجالي بدا ..
ازاي انا سخنت كدا مع طيز راجل واهاته وانا بحسس عليه واتخيله حتي وانا بنيك مرة ..
وبدات في السر اتفرج علي افلام جاي ..كل الانواع واقرا حتي دخلت شات وبدات اتعرف علي ناس سوالب من النت واكلمهم..
لغاية ما اتعرفت علي سميح ..
كان اكبر مني بخمس سنين مطلق وبيلعب كمال اجسام ..مهندس وبيجي ياخد مكملات مني وانا بلعب حديد من زمان وبقت صحوبية..
وبدا يكلمني اني لازم انزل جيم وارجع تاني وانا نزلت معاه فغلا..
كان 185 سم عريض معضل وشغره بني ووزنه كبير فوق المية وتلاتين يس عضلات ..
وطوا الوقت بيحكي في حاجتين الجيم ومشاكله مع طليقته اللي خدت الغيال منه ..
وفي يوم عزمني عنده علي البيت بعد التمرين ..
ورحت عادي ..انا فاضي ومغترب وفعلا مفيش صحاب ..
دخلت لقيته عامل شقة تحفة وفيها بلاي ستيشن وبار وجيم علي صغير ..كان مهتم بنفسه قوي وبيحب نفسه قوي كل حتة فيها صورة له ..اغلبهم بالمايوه غلي البحر وهو بيعرض عضلاته كدا ..
وجاب اكلة سمك تمام وفضلنا ندردش وقال لي لو تحب بيت معايا ..خد دش وهاجيب لك ترنج حاولت ارفض وهو صمم ..
قال لي ادخل خد دش قلت له شوية كدا ..
وفعلا كان في الشقة حمامين ..شاور ليا علي حمام الضيوف واتحرك هو وجاله تليفون ..
قمت دخلت الحمام وبدات اخد دش ..
بعد شوية لقيته دخل عليا ..وقال لي لامؤاخذة نسيت الشاور بتاعي ..كنت عريان وبتاعي مدلدل ..انا كنت ناوي اضرب عشرة اصلا ..
وقلقت قلت له بعصبية مش تخبط حتي ..
قال لي معلش انا متعود علي اوروبا حمامات الرياضيين كلها مشتركة
قلت له احنا في مصر
قال لي ياعم زعلان ليه شفت طيزك يعني ادي طيزي اهه ..
وقام منزل الشورت ومدور اتفرج عليها براحتك ..
كانت طيز مشدودة منفوخة عضلات بس رسمتها مع الفخاد والضهر وعريه فاحئوني وفضلت متنح..
هيه خلاص روقت خالصين ..
قلت له انت غريب
قال لي انت فلاح بس عندكم خجل من اجسامكم هناك عادي ..
قلت له مش متعود انا قال لي طب ولا تزعل نفسك انا هاخد دش معاك وفي لحظة لقيته دخل معايا واداني ضهره ..
حسيته مش علي بعضه وبيزنقني يدخل المية وهو بيزق ايده جت علي زبري..
وقال لي بضحك ابعد البتاع عني شوية انزل تحت المية ..وبدا يحط الشاور ويدلك نفسه وانا بتفرج عليه بص لي وقال لي متنح ليه كمل حمي
قلت له مش عارف
قال لي احميك انا وقام منزل الشاور عليا وبدا ينزل وفحاة مسك زبري وقال لي فلاحي وتخين ..
قلت له بتعمل ايه
قال لي متقلقش امسح ضهري
وبدات امسج ضهره جاب ايدس وقالي لي نضف كله ودخل كف ايدي بين فلقات طيزة وقال لي نضف ومد ايده وقرص زبري
بس ابعد ده بيخبط فيا ويكهربني ..
انا كتت وقتها ومازالت ساذج وصريح مش بعرف اذوق الكلام .
قلت له سميح انت عاوزني انيكك ولا ايه
فطس علي نفسه من الضحك
قال لي يخر بيتك ذكي ..
قلت له مانت غريب
قال لي عندك حق وقام لف ومسك زبري وباسني
وانا استسلمت له وسخنت بغباء
هو نزل علي ركبه وبدا يمص وطيزه باينه قدامي رغاوي عليها بدون وعي مديت ايدي وحسست عليها ناشفة بس مغرية
لمست الخرم اتحول في صوته وبقي ناعم بالراحة بعبصني..
بدات ابعبصه وهو قام واداني ضهره ومسك زبري علي اول الخرم اللي كان كبيرواحمر وشبه الكس وقال لي ارزع يافلاح
مسكته من وسطه وغرزت فجاة انا بنهج وهو مسك الحيطة ورفع رجل علي حافة البانيو ورجل جوا وشغال يشجعني ويسخني
ايوا نيك لبوتك انا شرموطتك افشخني
وبالانحليزي وفضلت ارزع فيه لخد ما في لحظة لقيت لبني بينقط من طيزه
ساعتها زي اللي فقت من حلم وخفت وخرجا من الحمام ادور علي هدومي ومتفاجيء وزغلان اني نكت دكر عضلات زي ده..
كنت هايج وخايف ومش عارف اتصرف ازاي ..
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟