الجزء الاول:
تبدأ حكايتي لما واحد صاحبي حكالي عن واحدة جارتنا ساكنه بعدنا ب كام شارع انه عرف انها بتخون جوزها وانا اصلا كان نفسي فيها من قبل ما تتجوز بسبب جسمها الاي ملوش حل الوصف ( طولها من ١٥٠ سم ل ١٦٠ سم بزازها وسط قد كف الايد رفيعه بس طيزها بارزة ودا اللي عاجبني فيها من زمان ) المهم انا اول ما عرفت كده قولت انا احق بيها انا عايزها من زمان روحت بعتلها طلب صداقه قبلته واتكلمنا وطولنا ف فترة الكلام والتعارف لانها كانت مقلقه علشان من نفس المنطقه ف كان لازم اطمنها اكتر لحد ما جه موضوع المقابله قولتلها عايز اشوفك قالتلي تعالي افطر معايا الصبح قولتلها طب وجوزك قتلنلي بينزل الشغل بدري لما ينزل هحضر الغطار واكلمك قولتلها قشطه واتفقنا ع اليوم وفعلا كلمتني ع الساعه ١٠ الصبح لبست ونزلت روحتلها هي كانت متجوزة وقاعده ف منطقه قريبه مننا دخلت سلمت عليها وقعدنا ف الريسيبشن دردشنا وكانت لابسه ترنج هيتفرتك ع طيزها المهم راحت جابت الفطار وجت قعدت جنبي ابتدينا ناكل وتاكلني ف بوقي واكلها ف بوقها وطبعا الموضوع مخلاش من شوية بوس حضن اضمها ع صدري لحد ما كلنا وعملتلي قهوة وجت وانا كل دا هتجنن ع طيزها شربت القهوة ومعاها سجارة وقولتلها انتي مش هتوريني بقيت الشقه ولا هي عبارة عن ريسيبشن بس ضحكت وقامت قوكت مشيت جنبها وحطيت ايدي ع كتفها ولفينا ف الشقه اتفرجت لحد ما وصلنا عند اوضخ النوم دخلت قولتلها تعااي نكمل قاعده هنا قالتلي دي بتاعت النوم قولتلها وماله ننام شديتها من ايديها قعدتها جنبي ع السرير وخدت شفايفها وروحنا ف بوسه طويلة وبقت تمص شفايفي وامص شفايفها اول ما ايدي جت ه بزازها اتنفضت وقامت وقالتلي لا مش هينفع اكتر من البوس قولتلها مفيش منه روحت قايم شايلخا وراميها ع السرير وشديتلها البنطلون بلاندر وهي بتقاوم بس مش بكامل قوتها اول ما قلعتها وشوفت كسها قدامي اتجننت مكنش وردي بس كان قشطه روحت قالع الشورت الجينز اللي كنت لابسه ومعاه التي شيرت وبقيت ملط روحت نايم عليها وفاتح رجليها وفضلت ابوسها جامد وكل دا بحاول ادخل زوبري ف كسها مش عارف بتتحرك كتير روحت مادد ايدي ع كسها علشان تثبت لقيته ضيق اوووي مش كس اتناك قبل كده قولتلها انتي ضيقه كده ليه قالتلي جوزي مش بيقربلي كتير وغير كده كمان مش احلي حاجة ف النيك قولتلها طيب دخلي زوبري ف كسك وانا هوريكي متعه النيك وفعلا مسكت زوبري دخلتو ف كسها اول ما دخل حسيت روحها بتطلع ولا اكن دخلتها دلوقتي ثبت شوية لحد ما كسها اتعود ع زوبري وابتديت انيكها وادخله ف كسها جامد ابتدت تتعود عليه واهات الوجع اتقلبت اهات متعه ومكنتش بتتكلم بتتوجع بس وبقيت بنيكها وابوسها وامص ودنها والحس رقبتها لحد ما نزلت ع بزها رفعت البدي بتاع الترنج وبقيت بمصه لحد ما قربت اجيب قولتلها اجيب فين قالتلي هات ف كسي روحت جايب ف كسها لقيتها بتضم رجلها عليا اوووي وايديها الاتنين ع ضهري بتضمني عليها لحد ما خلصت وروحت قايم خدت شاور سريع وودعتها ونزلت
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
الجزء الثاني:
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
انتهي الجزء الاول بعد ما نزلت من عندها وروحت واتكلمنا عادي ف نفس اليوم والدنيا تمام تاني يوم الصبح بدري اوي ع ٧ الصبح لقيتها بترن رديت سلمنا ع بعض وكله تمام لقيتها بتقولي مش هتيجي تقعد معايا قولتلها دلوقتي قالتلي لا ساعه كده هو بياخد دش ونازل الشغل قولتلها تمام قومت فوقت وخدت شاور واستنيتها ترن رنت قالتلي تعالي قومت لبست وروحتلها فتحتلى الباب بس المرة دي كانت لابسه هوت شورت وعليه بدي كت ف عرفت كده انها اتكيفت ف اول مرة وعازة تاخد تاني بروقان دخلت سلمت عليها وحضنتها ودخلنا قعدنا ف الريسيبشن قالتلي تفطر قولتلها لا مش باكل ع الصبح كده اعمليلي قهوة قامت عملتها وجت قعدت جنبي لحد ما شربت القهوة وكنا بنتكلم مع بعض قولتلها تعالي ندخل نقعد جوة قالتلي يلا اول ما دخلنا الاوضه بتلف علشان كنت وراها بدون مقدمات خدتها ف حضني وخدت شفايفها بين شفايفي وقعدت امص فيهم واكلهم ولساني يلمس لسانها وحسيت بنفسها علي واعصابها ابتدت تسيب بعدت شفايفي عنها لقيتها بتقولي الهوت شورت ضيق مش هتعرف تعمل زي المرة اللي فاتت وتقلعهولى قولتلها خلاص اقلعيه انتي علشان لو انا حاولت هقطعه فعلا لقيتها قلعته ببص لقيت اندر فاتلة احمر روحت لاففها خليت ضهرها ليا وخدتها ف حضني ووقفنا قدام المرايا وحطيت دماغي ع كتفها وشوشتها ف ودنها قولتلها طيزك تجنن وروحت مديها سبانكايه ع طيزها لمحت ف وشها كسوف روحت محسس ع طيزها وبايس رقبتها ومصيت ودنها وطلعت ايدي مت طيزها ع وسطها وروحت مطلعهم قدام ع بطنها وفضلت امشي ايدي لحد ما طلعت ع بزازها من تحت البدي ومكنتش لابسه سنتيان فضلت اقفش وادعك ف بزازها وانا وراها وزبري لازق ف طيزها وببوس رقبتها ونفسي ع رقبتها وودنها علشان تهيج روحت مقلعها البدي ونزلت الشورت اللي انا لابسه والبوكسر وقلعت التي شيرت وفضلت واقف زي ماحنا وحطيت زوبري بين طيزها وحسيت بيه جسمها ابتدا يسخن وف سنه رعشه وبقيت بقفش ف بزازها جااامد وهي اااه اممم اااه اممم روحت منزل ايدي ع كسها من فوق الاندر وفضلت العب فيه وكل دا وانا دماغي ع كتفها بسيحها وزوبري بين طيزها هاجت اكتر وبقت ترجع بطيزها ع زوبري اكتر لفتها ليا وخدت شفايفها ف بوسه بس المرة دي كنت باكلها بجد علشان كنت خلاص هيجت اوووي واانا بتحرك بيها ناحيه السرير وهي ف حضني وببوسها لحد ما وصلت للسرير نيمتها ورفعت وسطها شديت الاندر وفضلت امشي زوبري ع كسها من بره واخبط بيه وهي اااه اااه براحه يا احمد قولتلها من بره مفيش براحه قالتلي و من جوة كمان ياريت ميبقاش براحه قولتلها دخليه ونشوف راحت ماسكه زوبري مدخلاه ف كسها روحت رافع رجليها ونايم عليها لقيت ايديها اتلفت ع رقبتي وبتقولي نيكني جااامد مشتاقالك روحت ماسك شفايفها ف بوسه وفضلت ادخل زوبري ف كسها وانيكها جامد وهي مستمتعه وشغاله اهات ب صوت عالي اااه اااه نيكني يا حبيبي اااه اااه اااه نيكني اوووي وكلامها مع احساسها مخلييني انيك جاامد رفعت جسمي من عليها وبقيت بنيكها وصباعي بيلعب ف كسها من بره لحد ما جابت وغرقت زوبري وانا كمان حسيت ان هجيب بقولها هجيب قالتلي هات جوة روحت مغرق كسها وفضلت نايم عليها لحد ما زوبري نام ف كسها قومت من عليها ونمت ع السرير ع ضهري لقيتها قامت من جنبي قولتلها رايحه فين قالتلي هاخد شاور ولفت بشكير عليها وهي بتلفه ببص عليها لقيت طيزها بارزة اوووي ف البشكير وابتديت اهيج تاني بس قولت عادي بعد الشاور ماهي هتخرج كده من الحمام دخلت الحمام مفيش ثانيه لقيتها بتنده عليا روحتلها بسالها عايزة ايه قالتلي الحنفيه مقفولة جامد مش عارفه افتحها وانا كنت ملط وهي بالبشكير فتحتلها الحنفيه قالتلي خلاص استناني بره طبعا منظر طيزها مهيجني قولتلها لا وروحت شادد البشكير خليتها ملط زنقها ف الحيطه وفضلت ابوس فيها وايدي ع طيزها بعضرها وهي عمال تقول اااه طيب استنا اخد شاور وانا مش سامعها روحت نازل ع بزازها عمالة امص وارضع فيهم لحد مازوبري وقف وبقا يخبط ف كسها روحت رافع رجل واحده ع طرف البانيو و مدخل زوبري ف كسها حسيتها هتصوت روحت كاتم بوقها ببوسه و بقيت بنكها و كاتم بوقها واهانها وهيجانها كله جوايا وفضلت انيكها ع الوضع دا لحد ما جبت خرجت زوبري ولقيت لبني بينزل من كسها ع فخادها قولتلها كده لازم نستحمي فتحنا الدش و استحمينا وكل الوقت كان حموم ودلع وهزار وطبعا ف تقفيش ف خبط ع طيزها ولعب ف كسها لحد ما خرجنا لقيتها بتلف البشكير تاني قولتلها لا قالتلي لسه بتكسف منك قالتلي نقعد ف الصاله قولتلها ماشي قعدت ع الارض وشغلت التلفزيون وفردت رجليها حطيت دماغي ع رجليها لقيتها بتلعب ف شعري وباستني من خدي قالتلي انا اول مرة اتبسط كده وقعدنا اتكلمنا عرفت ان جوزها مش بيكيفها وع طول سايبها وبعيد عنها علشان كده كسها ضيق وابكللم خد بعضه لحد ما دخلت ايدي من تحت البشكير ع كسها لقيتها سكتت قولتلها كملي كلام وبا اكني بعمل حاجة راحت مكملة وانا ايدي ع كسها بلعب فيه وباصصلها ويشوف رد فعلها وشها ابتدا يبان عليه الهيجان ونفسها ابتدي يعلي وتنهج وهي بتتكلم ولما بتكلم انا بتقعد هي تعض ع شفايفها وبتفتح بوقها اكنها بتتوجع بس مش بطلع صوت وزوبري وقف قدامها لقيتها بتبصله قولتلها ماتتكسفيش وزي ما بلعبلك ف كسك العبي ف زوبري زي ما تكون كانت مستنيا اقولها كده لقيتها مسكت زوبري وفضلت تلعب فيه وانا زودت لعب ف كسها وادخل صوباع واتنين وهي مبسوطه ومستمتعه اوووي وانا كمان لحد ما لقيت جسمها بيتنفض وبتنزل ع ايدي قومت خدتها ودخلنا الاوضه ونيمتها ع ضهرها ونمت جنبها وماسك شفايفها ببوس فيها وايدي ع بزازها بتعصر فيهم وهي عمالة تتاوه وكل ما اقرص حلمة بزها اهاتها تزيد لحد ما هيجتها تاني روحت نازل ب ايدي ع كسها وفضلت العب فيه اكني ب١ربلها ٧ ونص لحد ما لقيته اتبل خالص روحت قايم وقاعد ع ركبتي بين رجلها وحطيت راس زوبري ع كسها لقيتها بتبصلي بصه معناها ارحمني ودخله فضلت ادخله واحده واحده وهي بتاخده كأن روحها بتطلع لحد ما دخلته كله براحه بصيت ف عينيها لقيتها هايجه ع الاخر روحت مخرج زوبري تاني حسيتها بتتضايق روحت مدخله ومخرجه تاني جيت ادخله تاني راحت قافله برجليها عليا وقالتلي اوعي تخرجه انا عايزاه ف كسي نيكني ااوووي روحت نايم عليها وابتديت انيكها جامد واديها ف كسها وهي شغاله اااه اااه نيك نيك نيك اوووي نيكني اووي يا حبيبي وكل دا وهي قافله عليا بايديها ورجليها وفضلت انيكها وابوسها والحس رقبتها وامص ودانها وانزل ع بزازاها ارضعها جامد واقرص ف الحلمه وهي ف عالم تاني لحد ما جبت وغرقت كسها ونمت عليها من التعب لحد ما هدينا عدلنا نفسنا وخدتها ف حضني لقيتها بتقولي انها اتبسطت واتمتعت اوووي وانها بتحبني وبتحب النيك معايا وهتفضل معايا
انتظروا التكملة
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
تبدأ حكايتي لما واحد صاحبي حكالي عن واحدة جارتنا ساكنه بعدنا ب كام شارع انه عرف انها بتخون جوزها وانا اصلا كان نفسي فيها من قبل ما تتجوز بسبب جسمها الاي ملوش حل الوصف ( طولها من ١٥٠ سم ل ١٦٠ سم بزازها وسط قد كف الايد رفيعه بس طيزها بارزة ودا اللي عاجبني فيها من زمان ) المهم انا اول ما عرفت كده قولت انا احق بيها انا عايزها من زمان روحت بعتلها طلب صداقه قبلته واتكلمنا وطولنا ف فترة الكلام والتعارف لانها كانت مقلقه علشان من نفس المنطقه ف كان لازم اطمنها اكتر لحد ما جه موضوع المقابله قولتلها عايز اشوفك قالتلي تعالي افطر معايا الصبح قولتلها طب وجوزك قتلنلي بينزل الشغل بدري لما ينزل هحضر الغطار واكلمك قولتلها قشطه واتفقنا ع اليوم وفعلا كلمتني ع الساعه ١٠ الصبح لبست ونزلت روحتلها هي كانت متجوزة وقاعده ف منطقه قريبه مننا دخلت سلمت عليها وقعدنا ف الريسيبشن دردشنا وكانت لابسه ترنج هيتفرتك ع طيزها المهم راحت جابت الفطار وجت قعدت جنبي ابتدينا ناكل وتاكلني ف بوقي واكلها ف بوقها وطبعا الموضوع مخلاش من شوية بوس حضن اضمها ع صدري لحد ما كلنا وعملتلي قهوة وجت وانا كل دا هتجنن ع طيزها شربت القهوة ومعاها سجارة وقولتلها انتي مش هتوريني بقيت الشقه ولا هي عبارة عن ريسيبشن بس ضحكت وقامت قوكت مشيت جنبها وحطيت ايدي ع كتفها ولفينا ف الشقه اتفرجت لحد ما وصلنا عند اوضخ النوم دخلت قولتلها تعااي نكمل قاعده هنا قالتلي دي بتاعت النوم قولتلها وماله ننام شديتها من ايديها قعدتها جنبي ع السرير وخدت شفايفها وروحنا ف بوسه طويلة وبقت تمص شفايفي وامص شفايفها اول ما ايدي جت ه بزازها اتنفضت وقامت وقالتلي لا مش هينفع اكتر من البوس قولتلها مفيش منه روحت قايم شايلخا وراميها ع السرير وشديتلها البنطلون بلاندر وهي بتقاوم بس مش بكامل قوتها اول ما قلعتها وشوفت كسها قدامي اتجننت مكنش وردي بس كان قشطه روحت قالع الشورت الجينز اللي كنت لابسه ومعاه التي شيرت وبقيت ملط روحت نايم عليها وفاتح رجليها وفضلت ابوسها جامد وكل دا بحاول ادخل زوبري ف كسها مش عارف بتتحرك كتير روحت مادد ايدي ع كسها علشان تثبت لقيته ضيق اوووي مش كس اتناك قبل كده قولتلها انتي ضيقه كده ليه قالتلي جوزي مش بيقربلي كتير وغير كده كمان مش احلي حاجة ف النيك قولتلها طيب دخلي زوبري ف كسك وانا هوريكي متعه النيك وفعلا مسكت زوبري دخلتو ف كسها اول ما دخل حسيت روحها بتطلع ولا اكن دخلتها دلوقتي ثبت شوية لحد ما كسها اتعود ع زوبري وابتديت انيكها وادخله ف كسها جامد ابتدت تتعود عليه واهات الوجع اتقلبت اهات متعه ومكنتش بتتكلم بتتوجع بس وبقيت بنيكها وابوسها وامص ودنها والحس رقبتها لحد ما نزلت ع بزها رفعت البدي بتاع الترنج وبقيت بمصه لحد ما قربت اجيب قولتلها اجيب فين قالتلي هات ف كسي روحت جايب ف كسها لقيتها بتضم رجلها عليا اوووي وايديها الاتنين ع ضهري بتضمني عليها لحد ما خلصت وروحت قايم خدت شاور سريع وودعتها ونزلت
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
الجزء الثاني:
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
انتهي الجزء الاول بعد ما نزلت من عندها وروحت واتكلمنا عادي ف نفس اليوم والدنيا تمام تاني يوم الصبح بدري اوي ع ٧ الصبح لقيتها بترن رديت سلمنا ع بعض وكله تمام لقيتها بتقولي مش هتيجي تقعد معايا قولتلها دلوقتي قالتلي لا ساعه كده هو بياخد دش ونازل الشغل قولتلها تمام قومت فوقت وخدت شاور واستنيتها ترن رنت قالتلي تعالي قومت لبست وروحتلها فتحتلى الباب بس المرة دي كانت لابسه هوت شورت وعليه بدي كت ف عرفت كده انها اتكيفت ف اول مرة وعازة تاخد تاني بروقان دخلت سلمت عليها وحضنتها ودخلنا قعدنا ف الريسيبشن قالتلي تفطر قولتلها لا مش باكل ع الصبح كده اعمليلي قهوة قامت عملتها وجت قعدت جنبي لحد ما شربت القهوة وكنا بنتكلم مع بعض قولتلها تعالي ندخل نقعد جوة قالتلي يلا اول ما دخلنا الاوضه بتلف علشان كنت وراها بدون مقدمات خدتها ف حضني وخدت شفايفها بين شفايفي وقعدت امص فيهم واكلهم ولساني يلمس لسانها وحسيت بنفسها علي واعصابها ابتدت تسيب بعدت شفايفي عنها لقيتها بتقولي الهوت شورت ضيق مش هتعرف تعمل زي المرة اللي فاتت وتقلعهولى قولتلها خلاص اقلعيه انتي علشان لو انا حاولت هقطعه فعلا لقيتها قلعته ببص لقيت اندر فاتلة احمر روحت لاففها خليت ضهرها ليا وخدتها ف حضني ووقفنا قدام المرايا وحطيت دماغي ع كتفها وشوشتها ف ودنها قولتلها طيزك تجنن وروحت مديها سبانكايه ع طيزها لمحت ف وشها كسوف روحت محسس ع طيزها وبايس رقبتها ومصيت ودنها وطلعت ايدي مت طيزها ع وسطها وروحت مطلعهم قدام ع بطنها وفضلت امشي ايدي لحد ما طلعت ع بزازها من تحت البدي ومكنتش لابسه سنتيان فضلت اقفش وادعك ف بزازها وانا وراها وزبري لازق ف طيزها وببوس رقبتها ونفسي ع رقبتها وودنها علشان تهيج روحت مقلعها البدي ونزلت الشورت اللي انا لابسه والبوكسر وقلعت التي شيرت وفضلت واقف زي ماحنا وحطيت زوبري بين طيزها وحسيت بيه جسمها ابتدا يسخن وف سنه رعشه وبقيت بقفش ف بزازها جااامد وهي اااه اممم اااه اممم روحت منزل ايدي ع كسها من فوق الاندر وفضلت العب فيه وكل دا وانا دماغي ع كتفها بسيحها وزوبري بين طيزها هاجت اكتر وبقت ترجع بطيزها ع زوبري اكتر لفتها ليا وخدت شفايفها ف بوسه بس المرة دي كنت باكلها بجد علشان كنت خلاص هيجت اوووي واانا بتحرك بيها ناحيه السرير وهي ف حضني وببوسها لحد ما وصلت للسرير نيمتها ورفعت وسطها شديت الاندر وفضلت امشي زوبري ع كسها من بره واخبط بيه وهي اااه اااه براحه يا احمد قولتلها من بره مفيش براحه قالتلي و من جوة كمان ياريت ميبقاش براحه قولتلها دخليه ونشوف راحت ماسكه زوبري مدخلاه ف كسها روحت رافع رجليها ونايم عليها لقيت ايديها اتلفت ع رقبتي وبتقولي نيكني جااامد مشتاقالك روحت ماسك شفايفها ف بوسه وفضلت ادخل زوبري ف كسها وانيكها جامد وهي مستمتعه وشغاله اهات ب صوت عالي اااه اااه نيكني يا حبيبي اااه اااه اااه نيكني اوووي وكلامها مع احساسها مخلييني انيك جاامد رفعت جسمي من عليها وبقيت بنيكها وصباعي بيلعب ف كسها من بره لحد ما جابت وغرقت زوبري وانا كمان حسيت ان هجيب بقولها هجيب قالتلي هات جوة روحت مغرق كسها وفضلت نايم عليها لحد ما زوبري نام ف كسها قومت من عليها ونمت ع السرير ع ضهري لقيتها قامت من جنبي قولتلها رايحه فين قالتلي هاخد شاور ولفت بشكير عليها وهي بتلفه ببص عليها لقيت طيزها بارزة اوووي ف البشكير وابتديت اهيج تاني بس قولت عادي بعد الشاور ماهي هتخرج كده من الحمام دخلت الحمام مفيش ثانيه لقيتها بتنده عليا روحتلها بسالها عايزة ايه قالتلي الحنفيه مقفولة جامد مش عارفه افتحها وانا كنت ملط وهي بالبشكير فتحتلها الحنفيه قالتلي خلاص استناني بره طبعا منظر طيزها مهيجني قولتلها لا وروحت شادد البشكير خليتها ملط زنقها ف الحيطه وفضلت ابوس فيها وايدي ع طيزها بعضرها وهي عمال تقول اااه طيب استنا اخد شاور وانا مش سامعها روحت نازل ع بزازها عمالة امص وارضع فيهم لحد مازوبري وقف وبقا يخبط ف كسها روحت رافع رجل واحده ع طرف البانيو و مدخل زوبري ف كسها حسيتها هتصوت روحت كاتم بوقها ببوسه و بقيت بنكها و كاتم بوقها واهانها وهيجانها كله جوايا وفضلت انيكها ع الوضع دا لحد ما جبت خرجت زوبري ولقيت لبني بينزل من كسها ع فخادها قولتلها كده لازم نستحمي فتحنا الدش و استحمينا وكل الوقت كان حموم ودلع وهزار وطبعا ف تقفيش ف خبط ع طيزها ولعب ف كسها لحد ما خرجنا لقيتها بتلف البشكير تاني قولتلها لا قالتلي لسه بتكسف منك قالتلي نقعد ف الصاله قولتلها ماشي قعدت ع الارض وشغلت التلفزيون وفردت رجليها حطيت دماغي ع رجليها لقيتها بتلعب ف شعري وباستني من خدي قالتلي انا اول مرة اتبسط كده وقعدنا اتكلمنا عرفت ان جوزها مش بيكيفها وع طول سايبها وبعيد عنها علشان كده كسها ضيق وابكللم خد بعضه لحد ما دخلت ايدي من تحت البشكير ع كسها لقيتها سكتت قولتلها كملي كلام وبا اكني بعمل حاجة راحت مكملة وانا ايدي ع كسها بلعب فيه وباصصلها ويشوف رد فعلها وشها ابتدا يبان عليه الهيجان ونفسها ابتدي يعلي وتنهج وهي بتتكلم ولما بتكلم انا بتقعد هي تعض ع شفايفها وبتفتح بوقها اكنها بتتوجع بس مش بطلع صوت وزوبري وقف قدامها لقيتها بتبصله قولتلها ماتتكسفيش وزي ما بلعبلك ف كسك العبي ف زوبري زي ما تكون كانت مستنيا اقولها كده لقيتها مسكت زوبري وفضلت تلعب فيه وانا زودت لعب ف كسها وادخل صوباع واتنين وهي مبسوطه ومستمتعه اوووي وانا كمان لحد ما لقيت جسمها بيتنفض وبتنزل ع ايدي قومت خدتها ودخلنا الاوضه ونيمتها ع ضهرها ونمت جنبها وماسك شفايفها ببوس فيها وايدي ع بزازها بتعصر فيهم وهي عمالة تتاوه وكل ما اقرص حلمة بزها اهاتها تزيد لحد ما هيجتها تاني روحت نازل ب ايدي ع كسها وفضلت العب فيه اكني ب١ربلها ٧ ونص لحد ما لقيته اتبل خالص روحت قايم وقاعد ع ركبتي بين رجلها وحطيت راس زوبري ع كسها لقيتها بتبصلي بصه معناها ارحمني ودخله فضلت ادخله واحده واحده وهي بتاخده كأن روحها بتطلع لحد ما دخلته كله براحه بصيت ف عينيها لقيتها هايجه ع الاخر روحت مخرج زوبري تاني حسيتها بتتضايق روحت مدخله ومخرجه تاني جيت ادخله تاني راحت قافله برجليها عليا وقالتلي اوعي تخرجه انا عايزاه ف كسي نيكني ااوووي روحت نايم عليها وابتديت انيكها جامد واديها ف كسها وهي شغاله اااه اااه نيك نيك نيك اوووي نيكني اووي يا حبيبي وكل دا وهي قافله عليا بايديها ورجليها وفضلت انيكها وابوسها والحس رقبتها وامص ودانها وانزل ع بزازاها ارضعها جامد واقرص ف الحلمه وهي ف عالم تاني لحد ما جبت وغرقت كسها ونمت عليها من التعب لحد ما هدينا عدلنا نفسنا وخدتها ف حضني لقيتها بتقولي انها اتبسطت واتمتعت اوووي وانها بتحبني وبتحب النيك معايا وهتفضل معايا
انتظروا التكملة
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟