- إنضم
- 12 يوليو 2022
- المشاركات
- 248
- التعليقات المُبرزة
- 0
- مستوى التفاعل
- 743
- الإقامة
- القاهره المعادي
- نقاط
- 680
اتكلمنا في الجزء اللي فات علي رامي ومحمد وازي علاقتهم ببعض اتطورت ازي رامي بقي ملاذه الوحيد
هو محمد في أنه يتمتع ويلبس رغباته.
رامي كان لسه عنده استعداد يطور علاقته بمحمد .
والجو المتحفظ في بيته بيقي محمد مصدره الوحيد .
بيت رامي كان أبوه راجل كامل متحفظ جدا وأمه سوسن بسيطه
بس في نفس الوقت جمال طبيعي صدر نافر جسم طويل وشعر غزير ملموم دائما عشان هي ست بيت .
لبسها في البيت بسيط ومع لبسها البسيط كان صعب جدا أنه يحجب جمالها عن أي راجل يشوفها .
بالطبع انا هنا لما بقول كلمه "اي راجل ده بيشمل رامي ابنها "
"
طبعا متوقعين أن جمال سوسن بحكم الوراثه لييظهر علي بناتها الاتنين اخوات والشفاء رامي .
امال واختها الأصغر رانيا.
امال الاخت العاقله اللي دائمه بتعمل درو الأم لو في حد في البيت محتاج الشعور ده.
نصيحه من آلام من غير سلطه الأم.
امال: كنت فين يا رامي
رامي :كنت مع صحابي
امال : اصحابك مين
رامي : يعني هو أنني. هتعرفهيم لو قلتلك
امال : قصدك اصحابك الصبع
رامي : بقلك خليكي في حالك
امال : طيب شوف بقي امك هتعمل فيك ايه دلوقت عشان عرفت أن محمد صاحبك عيل صايع.
رامي : المهم بابا ميعرفش. عارفه لو قليله هتشوفي
سوسن: يا رامي كنت فين ؟
رامي: مع اصحابي
سوسن : يا بني مش قلنا إن العيال دي هتضيعك وبلاش منهم ابوك لو عرف هيبهدلتي ويقلي انتي مبوظه الواد .
امال : أنا قلت كده بس دماغه جزمه .
سوسن: متتدخليش انتي
رامي التعصب علي امال وكان هيضربها بس سوسن عرفت تلم الموضوع.
سوسن : ملكيش دعوه انتي وخليكي في خيبتك الثقيله.
تعال يا رامي نتكلم جوه.
رامي : ماشي بس متقلقلبش اني اقطع علاقاتي باصحباي
سوسن دخلت الموضه مع ابنها رامي عشان تعرف تتفاهم معاه من غير شوشره وتخلص من امال ومقاطعتها المستمرة.
وكمان بعد شويه مدرس رانيا بتاع العربي جاي ولازم اقعد معهم.
المنظر كالتالي
سوسن نائمه جلابيه بيت علي سرير الزوجيه وامي فارد جنبها
سوسن : تعال هنا يا رامي جنبي
رامي قعد علي السرير جنب أمه. وهو حاطط في دماغه أنها هتفعد بقي اعمل ومتعملش.
رامي : قولي
سوسن : بقلك انت مش بتعرف علي ناس في المدرسه معاك ليه.
ايه لازم انك تتعرف علي ناس في مدارس تانيه .
ابوك لو عرف مش هيسكت.
رامي:
انا مش فاهم ايه الاعتراض علي. اصحابي هما اصحابي ولا اصحابكم.
سوسن : فاهك بس انا خايفه العيال دي تبوظك .
المهم رامي اتنرفز شويه وكان عايز يخرج.
سوسن : خلاص رزق كده انزل هات حاجه حلوه ليك وأخواتك بعد الغدا .
سوسن بتلف على جنبها عشان تطلع الفلوس من الكمدينوا .
وفجاء القميص اللي لابساه يظهىر حلمه بزها اللي كان جزء من مكشوف.
اصل سوسن قاعده مع ابنها .
بس سوسن متعرفش أن رامي قبل ميعرف محمد غير رامي بعد ما عرف محمد.
المهم رامي شاف المنظرده سوسن طبعا غطت نفسها بسرعه.
.
شويه ورامي نزل جاب حاجات حلوه ليه وأخواته بس الحاجه اللي احلي عند رامي أنه شاف حلمه صدر لاول مره .
موضوع أنها أمه أو لا ميفرقش كتير.
رامي كان في دماغه اف سؤال و
سؤال.
المهم شويه ورجعت البيت والاستاذ سعيد وصل عشان درس العربي بتاع رانيا اخت رامي .
استاذ سعيد مدرس اول لغه عربيه صعيدي جسمه جامد وكلامه كله بالصفحه.
سوسن : أخرج يا رامي افتح الراجل وشوف رانيا عشان تاخد الدرس .
رامي: متفتح اي واحده منهم هو أنا هخدم عليهم ولا ايه
سوسن:
يأبني افتح للراجل يعني اخوتك البنات يفتحوا الباب وانت قاعد ؟
رامي :
بس انا مش هقعد هدخله وأخرج مع أصحابي.
سوسن : ماشي اقعد بس شويه معاهم لغايه ما اغير واطلع اقعد معاهم.يا بني مش هينفع نسيب المدرس والبنت وحدهم . ده. كان ابوك يخرب الدنيا.
رامي خرج فتح الباب .
سعيد: اهلا رامي كيف احولك
رامي : تمام
سعيد : جاهزين للدرس
رامي : اه اتفضل. دقيقه وهنده رانيا
رامي يشوف رانياقتح الباب ألقاها لسه بتلبس
بس لاحظ أن صدرها كبير ومدوى
رنيا: مش تخبط ولا داخل زي البهائم
رامي مردش كان لسه مفاقش من المفاجاء وأنه شاف صدر أخته عريان لاول مره .
رنيا : مش بترد ليه . مش باكلمك.
رامي قفل الباب
رامي : انا بهيم طب شوفي مين هيخدم عليكي انتي وأستاذ الزفت بتاعك ده تاني .
مش انا بهيم قومي بقي افتحيله المره الجايه .
رانيا : طب غور دلوقت وانا جايه
رامي قفل الباب وراح قعد علي كرسي في الصاله قدام الاستاذ سعيد
رانيا كلمت لبس وخرجت معاها كراسات العربي
سعيد :هل اتممتي كل واجباتك ؟
رانيا : اه خلصت كل الواجبات يا استاذ
سعيد: كراسه الخط العربي
في الوقت ده كان رامي معاهم بجسمه بس .
لما شاف صدر أخته ازي ابيض ومدور وواقف لفوق افتكر زبر محمد وهو واقف ورامي مستنيه يمتعه ليه.
وبرضه افتكر حلمه صدر أمه اللي كانت أكبر بس اغمق شويه من حلمه رانيا أخته.
كان هائج جدا. كان عايز يدخل يضرب عشره بس الاستاذ قاعد مع أخته وسوسن قالتها مش. ينفع نسيب الاستاذ ورنيا.
سعيد : خطك ردي جدا يا رانيا .
سوسن : اهلا استاذ سعيد
سعيد: اهلا. اخبار حضرتك ايه
سوسن: بخير . اخبار رانيا ايه معاك
سعيد : في النحو والتعبير مستواها مقبول بس خطها محتاج تدريب اكتر.
سوسن : تمام يا استاذ اللي تشوفه .
سعيد: انا اعتقد انها تحتاج تدريب خط .
رامي لاحظ أنه أمه لابسه حشمه جدا بس حلمات صدرها الاتنين بانين من تحت البرا بالرغم من أنها لابسه ال****.
الحلمات دي اللي مهيجه رامي علي طول .
السوال في دماغك رامي هو . انا اول مره اشوف ولا اول مره الاحظ؟
المهم الدرس خلص ورامي نزل يقابل محمد
محمد: ايه يا بني كنت فين
رامي : ولا حاجه كنت شغال بودي جارد
محمد : بتهززر
رامي : لا يا عم اختي كان عندها درس ولازم اقعد معاهم لغايه ما تخلص.
محمد : طب ايه مش هتتقابل؟
رامي: ما احنا اهوه يا عم
محمد : لا انا قصدي عندي . عندي حاجات جديده جت وقلت يمكن تحب تشوف
رامي: مش هينفع انهارده اهلي قفشين عليا عشان دخول وخروج ومش عايز حد يلاحظ.
محمد : براحتك ابقي قلي .
رامي :عايز اسالك هي حلمه الصدر دي مهمه في السكس.
محمد: اه اشمعني ؟ شكلك انفرجت علي حاجه من ورايا يا وسخ.
رامي : يا عم ده سوال
محمد : اه مهمه. تتحلس وتتمص. طعمها حلو زي طعم الكس كده.
عايز تجري ولا ايه .
رامي اتكسف ووشه جاب الوان.
محمد : طب خليك معايا بقي وقلي تحب تشوف الجديد اللي عندي أمتي.
تاني يوم رامي كلم محمد عشان يشوف الجديد اللي عند محمد
رامي :
اجيبك أمتي عشان الطلب
محمد: براحتك انا موجود ومحوشلك شويه لبن حلوين .
رامي : مش قلتلك بلاش الكلام ده في التليفون
محمد : انا في البيت انهارده والبيت فاضي لو حابب تعدي عليا . بس اغسل *كويس
المره الجايه هنعرف ايه اللي حصل في المقابله
هل رامي هينقل علاقته بمحمد لمستوي اعلي
هل محمد هيساعد رامي
هل حياته رامي مع أمه وأخواته البنات هتتتغير.
يا ترا رامي هيبدا يشوف اخواته وأمه بنظره مختلفه عن الاول ؟
هو محمد في أنه يتمتع ويلبس رغباته.
رامي كان لسه عنده استعداد يطور علاقته بمحمد .
والجو المتحفظ في بيته بيقي محمد مصدره الوحيد .
بيت رامي كان أبوه راجل كامل متحفظ جدا وأمه سوسن بسيطه
بس في نفس الوقت جمال طبيعي صدر نافر جسم طويل وشعر غزير ملموم دائما عشان هي ست بيت .
لبسها في البيت بسيط ومع لبسها البسيط كان صعب جدا أنه يحجب جمالها عن أي راجل يشوفها .
بالطبع انا هنا لما بقول كلمه "اي راجل ده بيشمل رامي ابنها "
"
طبعا متوقعين أن جمال سوسن بحكم الوراثه لييظهر علي بناتها الاتنين اخوات والشفاء رامي .
امال واختها الأصغر رانيا.
امال الاخت العاقله اللي دائمه بتعمل درو الأم لو في حد في البيت محتاج الشعور ده.
نصيحه من آلام من غير سلطه الأم.
امال: كنت فين يا رامي
رامي :كنت مع صحابي
امال : اصحابك مين
رامي : يعني هو أنني. هتعرفهيم لو قلتلك
امال : قصدك اصحابك الصبع
رامي : بقلك خليكي في حالك
امال : طيب شوف بقي امك هتعمل فيك ايه دلوقت عشان عرفت أن محمد صاحبك عيل صايع.
رامي : المهم بابا ميعرفش. عارفه لو قليله هتشوفي
سوسن: يا رامي كنت فين ؟
رامي: مع اصحابي
سوسن : يا بني مش قلنا إن العيال دي هتضيعك وبلاش منهم ابوك لو عرف هيبهدلتي ويقلي انتي مبوظه الواد .
امال : أنا قلت كده بس دماغه جزمه .
سوسن: متتدخليش انتي
رامي التعصب علي امال وكان هيضربها بس سوسن عرفت تلم الموضوع.
سوسن : ملكيش دعوه انتي وخليكي في خيبتك الثقيله.
تعال يا رامي نتكلم جوه.
رامي : ماشي بس متقلقلبش اني اقطع علاقاتي باصحباي
سوسن دخلت الموضه مع ابنها رامي عشان تعرف تتفاهم معاه من غير شوشره وتخلص من امال ومقاطعتها المستمرة.
وكمان بعد شويه مدرس رانيا بتاع العربي جاي ولازم اقعد معهم.
المنظر كالتالي
سوسن نائمه جلابيه بيت علي سرير الزوجيه وامي فارد جنبها
سوسن : تعال هنا يا رامي جنبي
رامي قعد علي السرير جنب أمه. وهو حاطط في دماغه أنها هتفعد بقي اعمل ومتعملش.
رامي : قولي
سوسن : بقلك انت مش بتعرف علي ناس في المدرسه معاك ليه.
ايه لازم انك تتعرف علي ناس في مدارس تانيه .
ابوك لو عرف مش هيسكت.
رامي:
انا مش فاهم ايه الاعتراض علي. اصحابي هما اصحابي ولا اصحابكم.
سوسن : فاهك بس انا خايفه العيال دي تبوظك .
المهم رامي اتنرفز شويه وكان عايز يخرج.
سوسن : خلاص رزق كده انزل هات حاجه حلوه ليك وأخواتك بعد الغدا .
سوسن بتلف على جنبها عشان تطلع الفلوس من الكمدينوا .
وفجاء القميص اللي لابساه يظهىر حلمه بزها اللي كان جزء من مكشوف.
اصل سوسن قاعده مع ابنها .
بس سوسن متعرفش أن رامي قبل ميعرف محمد غير رامي بعد ما عرف محمد.
المهم رامي شاف المنظرده سوسن طبعا غطت نفسها بسرعه.
.
شويه ورامي نزل جاب حاجات حلوه ليه وأخواته بس الحاجه اللي احلي عند رامي أنه شاف حلمه صدر لاول مره .
موضوع أنها أمه أو لا ميفرقش كتير.
رامي كان في دماغه اف سؤال و
سؤال.
المهم شويه ورجعت البيت والاستاذ سعيد وصل عشان درس العربي بتاع رانيا اخت رامي .
استاذ سعيد مدرس اول لغه عربيه صعيدي جسمه جامد وكلامه كله بالصفحه.
سوسن : أخرج يا رامي افتح الراجل وشوف رانيا عشان تاخد الدرس .
رامي: متفتح اي واحده منهم هو أنا هخدم عليهم ولا ايه
سوسن:
يأبني افتح للراجل يعني اخوتك البنات يفتحوا الباب وانت قاعد ؟
رامي :
بس انا مش هقعد هدخله وأخرج مع أصحابي.
سوسن : ماشي اقعد بس شويه معاهم لغايه ما اغير واطلع اقعد معاهم.يا بني مش هينفع نسيب المدرس والبنت وحدهم . ده. كان ابوك يخرب الدنيا.
رامي خرج فتح الباب .
سعيد: اهلا رامي كيف احولك
رامي : تمام
سعيد : جاهزين للدرس
رامي : اه اتفضل. دقيقه وهنده رانيا
رامي يشوف رانياقتح الباب ألقاها لسه بتلبس
بس لاحظ أن صدرها كبير ومدوى
رنيا: مش تخبط ولا داخل زي البهائم
رامي مردش كان لسه مفاقش من المفاجاء وأنه شاف صدر أخته عريان لاول مره .
رنيا : مش بترد ليه . مش باكلمك.
رامي قفل الباب
رامي : انا بهيم طب شوفي مين هيخدم عليكي انتي وأستاذ الزفت بتاعك ده تاني .
مش انا بهيم قومي بقي افتحيله المره الجايه .
رانيا : طب غور دلوقت وانا جايه
رامي قفل الباب وراح قعد علي كرسي في الصاله قدام الاستاذ سعيد
رانيا كلمت لبس وخرجت معاها كراسات العربي
سعيد :هل اتممتي كل واجباتك ؟
رانيا : اه خلصت كل الواجبات يا استاذ
سعيد: كراسه الخط العربي
في الوقت ده كان رامي معاهم بجسمه بس .
لما شاف صدر أخته ازي ابيض ومدور وواقف لفوق افتكر زبر محمد وهو واقف ورامي مستنيه يمتعه ليه.
وبرضه افتكر حلمه صدر أمه اللي كانت أكبر بس اغمق شويه من حلمه رانيا أخته.
كان هائج جدا. كان عايز يدخل يضرب عشره بس الاستاذ قاعد مع أخته وسوسن قالتها مش. ينفع نسيب الاستاذ ورنيا.
سعيد : خطك ردي جدا يا رانيا .
سوسن : اهلا استاذ سعيد
سعيد: اهلا. اخبار حضرتك ايه
سوسن: بخير . اخبار رانيا ايه معاك
سعيد : في النحو والتعبير مستواها مقبول بس خطها محتاج تدريب اكتر.
سوسن : تمام يا استاذ اللي تشوفه .
سعيد: انا اعتقد انها تحتاج تدريب خط .
رامي لاحظ أنه أمه لابسه حشمه جدا بس حلمات صدرها الاتنين بانين من تحت البرا بالرغم من أنها لابسه ال****.
الحلمات دي اللي مهيجه رامي علي طول .
السوال في دماغك رامي هو . انا اول مره اشوف ولا اول مره الاحظ؟
المهم الدرس خلص ورامي نزل يقابل محمد
محمد: ايه يا بني كنت فين
رامي : ولا حاجه كنت شغال بودي جارد
محمد : بتهززر
رامي : لا يا عم اختي كان عندها درس ولازم اقعد معاهم لغايه ما تخلص.
محمد : طب ايه مش هتتقابل؟
رامي: ما احنا اهوه يا عم
محمد : لا انا قصدي عندي . عندي حاجات جديده جت وقلت يمكن تحب تشوف
رامي: مش هينفع انهارده اهلي قفشين عليا عشان دخول وخروج ومش عايز حد يلاحظ.
محمد : براحتك ابقي قلي .
رامي :عايز اسالك هي حلمه الصدر دي مهمه في السكس.
محمد: اه اشمعني ؟ شكلك انفرجت علي حاجه من ورايا يا وسخ.
رامي : يا عم ده سوال
محمد : اه مهمه. تتحلس وتتمص. طعمها حلو زي طعم الكس كده.
عايز تجري ولا ايه .
رامي اتكسف ووشه جاب الوان.
محمد : طب خليك معايا بقي وقلي تحب تشوف الجديد اللي عندي أمتي.
تاني يوم رامي كلم محمد عشان يشوف الجديد اللي عند محمد
رامي :
اجيبك أمتي عشان الطلب
محمد: براحتك انا موجود ومحوشلك شويه لبن حلوين .
رامي : مش قلتلك بلاش الكلام ده في التليفون
محمد : انا في البيت انهارده والبيت فاضي لو حابب تعدي عليا . بس اغسل *كويس
المره الجايه هنعرف ايه اللي حصل في المقابله
هل رامي هينقل علاقته بمحمد لمستوي اعلي
هل محمد هيساعد رامي
هل حياته رامي مع أمه وأخواته البنات هتتتغير.
يا ترا رامي هيبدا يشوف اخواته وأمه بنظره مختلفه عن الاول ؟