في البدايه احب اوضح ان القصص فيها احداث حقيقيه بس برضو فيها جزء كبير خيال يعني مش كل كلمه كتبتها حصلت في الواقع وكمان انا مش كاتب محترف اوي خصوصا القصص الجنسيه انا جديد فيها دي مجرد هوايه بحب اعملها
القصه تعتبر جزء منفصل عن القصه الاولي يعني نفس الاشخاص بس الاحداث مش مبنيه علي القصه الي فاتت اوي ف ممكن تقرا الجزء ده منغير اللي فات عادي
القصه تعتبر جزء منفصل عن القصه الاولي يعني نفس الاشخاص بس الاحداث مش مبنيه علي القصه الي فاتت اوي ف ممكن تقرا الجزء ده منغير اللي فات عادي
افكركو بنفسي في البدايه انا سيد عندي 25 سنه ووقت القصه عندي 20سنه طالب في كليه من الكليات النظريه ...ندخل في الاحداث علي طول عشان مطولش عليكو
في يوم كنت قاعد مع اصحابي في الكافتيريا بتاعة الكليه بعد ماخلصنا اخر يوم في الامتحانات ذي عادتنا بنعاكس البنات الي رايحه جايه في الجامعه وبنجر شكل اي واحد وواحده قاعدين مع بعض وطبعا بحكم اننا كنا شله كبيره ومعروفين في الجامعه كلها تقريبا محدش كان بيقدر يعترض علي الي بنعمله ولا حتي بيقول لينا عيب اللي بتعملوه ده
خالد : شوفت يا سيد الواد سالم الخول
انا: ماله عمل ايه؟
خالد: رنيت عليه بعد الامتحان عشان يجي يقعد معانا شويه قالي ابويا تعبان ولازم اوديه للدكتور
وبعدها بشويه لمحته ماشي مع البت الي اسمها مريم دي عند البوابه
انا : ياعم ما انت نفسك قولت عيل خول
خالد: ايوا ياسطا بس انهارده اخر يوم امتحانات وهنقعد شهر مبنتقابلش
انا: ياعم هو عيل بضان اصلا وكان بيتلزق فينا عشان يتصيط وسط الجامعه بعد ماكان بيتقل منه من دفعته الي سقط مخصوص عشان يترحم من الي كانو بيعملوه معاه وانت اللي جبتهولنا وقولتنا عيل غلبان ومالوش اصحاب
خالد:ايوه معاك حق و*** بس مكنتش اعرف انه كلب حريم كمان
انا: يعم فكك منه بقا كده كده الشرموطه الي سحباه دي هترميه في اقرب صندوق زباله وهيجي ذي الكلب واحنا هنكرفه
تليفوني رن لقيتها عمتي عبير رديت عليها وانا مستغرب وبقول لنفسي دا انا بقالي سنتين معرفش عنهم حاجه ياترا في ايه.....
ايوا ياعمتي ازيك
يا سيد شوفلك حل في بنت الكلب دي بدل ما هكسر رقبتها
مالها بس يا عمتي دينا عملت ايه
مفيش حد مالي عنيها بنت الكلب وعاوزه تمشي علي حل شعرها الوسخه
طيب ياعمتي انا هخلص الجامعه واعدي عليكي
رجعت لاصحابي وشربنا سيجارتين حشيش مع بعض وسلمنا علي بعض وكل واحد مشي وانا رجعت البيت خدت دش واتغديت وروحت لعمتي
انا: ازيك ياعمتي ....خير في ايه
عبير: هتجنن ياسيد البت مبقاش ليها كبير ومبقتش قادره عليها خلاص من ساعت مااختها اتجوزت وسافرت مع جوزها وبقيت انا وهي لوحدنا وهيا مستقويه عليا وكل شويه تهددني انها هتسيب البيت وتمشي
انا: طيب اهدي بس كده وفهميني ايه اللي حصل عشان انا مش فاهم اي حاجه
عبير : الهانم من بعد ما اتخرجت من الكليه وهيا مقضياها كل يوم خروج وسهر برا ولما بتقعد في البيت بتقعد قافله علي نفسها ومبتتكلمش معايا ومن فتره لقيتها جايبالي عيل يتقدملها مبيشتغلش ولا حتي عنده شقه ولما سألنا عليه عرفنا انه مدمن وعمك اتكلم معاها بدل المره اتنين وتلاته اخر مره قالتله لو متجوزتوش هنتحر وارمي نفسي من البلكونه وقعدت يومين قافله علي نفسها وانهارده لقيتها خارجه عليا تقولي انها رايحه عيد ميلاد امل صاحبتها وهترجع متاخر وكمان قلعت الح**ب وهتروح بفستان سواريه اوسخ من قمصان النوم ....لقيت نفسي مش عارفه اعمل ايه قولت اكلمك يا بني انت الوحيد الي بتعرف تتصرف مع بنت الكلب دي
(بالمناسبه عمي وعمتي مخلفوش غير بنات عشان كده كنت انا تقريبا الشاب الوحيد في الاسره)
خلصت عبير كلامها وانا مستغرب من الي قالته مش من تصرفات بنتها لانها مش جديده عليا علي قد مانا مستغرب ان اول مره عبير تعترف بضعفها واحس في كلامها بالكسره دي .......
طيب يا حببتي استأذنك في فنجان قهوه من ايدك الحلوه دي علي ما ادخل اتكلم معاها
خبتط علي باب اوضتها ....
دينا انا سيد
ادخل ياسيد الباب مفتوح
فتحت الباب ودخلت لقيتها قاعده علي السرير ولابسه هوت شورت بينك وبدي كت ابيض خفيف
دخلت وقعدت قدامها علي السرير ....
مالك بقا ياست دينا في ايه
دينا: طبعا اكيد كلمتك عشان تشتكيلك مني
انا : يابنتي مش كل حاجه بتتاخد بالعافيه امك كبرت يا دينا ومبقتش حمل جنانك ده
دينا : ياسيد انا مش طالبه اكتر من انكو تسيبوني اعيش حياتي براحتي ذي مانا مبتدخلش في حياة حد فيكو
انا : لا ياست هانم انتي عايشه براحتك بس مش هو ده اللي انتي عايزاه واضح ان امك عندها حق انتي بقيتي عايزه تمشي علي حل شعرك
دينا وهي بتعيط : كل ده عشان عاوزه اروح عيد ميلاد صاحبتي
انا : وانتي عايزه تفهميني ان العياط ده عشان عيد ميلاد صاحبتك؟
دينا : قصدك ايه
انا : انتي فاكراني اهبل يابت انتي عيد ميلاد صاحبتك اللي فارق معاكي ولا الواد الشمام الي هتقابليه هناك الي فارق معاكي
دينا : حتي انت يا سيد مش فاهمني
انا : خلاصه الكلام مفيش لا عيد ميلاد ولا خرا واديني قاعدلك برا ابقي وريني هتروحي ازاي
طفيت النور وقفلت الباب وخرجت قعدت في الصالون
دخلت عليا عبير وفي ايديها القهوه وسألتني
عملت ايه مع بنت الوسخه دي
رديت عليها وانا بولع سيجاره
انا : خفي عليها شويه يا عبير البت علي اخرها وبعدين انتي مش كلمتيني خلاص بقا سيبيهالي
عبير : اهي عندك ان***** تولع فيها
قعدت اشرب القهوه والسيجاره وفجاه سمعت صوت عياط مكتوم من اوضه دينا
سرحت في زمان ايام ما كنا صغيرين وافتكرت حبي ليها وبدأت تصعب عليا ومبقتش عارف اعمل ايه .... لقيت نفسي بقوم افتح عليها الباب
انا: انتي يابت لو عاوزه تروحي انا موافق بس هاجي معاكي
دينا : بجد
انا : لو مش عاجبك بلاش
دينا : لا طبعا عاجبني
انا: هي نص ساعه مش اكتر وهنمشي
دينا: بس
انا: خلاص بلاش
دينا :لالا موافقه
انا : وحاجه كمان الفستان اللي اللي وريتيه لامك ميتلبسش
دينا : ليه دا انا جايباه مخصوص للعيدميلاد
انا: ده اللي عندي هااا قولتي ايه
دينا: حاضر
انا هروح اجهز واجيب العربيه من الجراش نص ساعه بالظبط وتنزلي
نزلت روحت البيت خدت دش ولبست قميص شيك وساعه غاليه براند وحطيت برفيوم بحبه وروحت خدت العربيه غسلتها في البنزينه وفولت وطلعت علي بيت عمتي رنيت علي دينا ونزلتلي
كانت لابسه فستان سواريه طويل لونه فيروزي كان محدد جسمها
دينا: اتأخرت عليك
انا :لا ابدا.....العيد ميلاد فين
دينا : في مركب في الزمالك
انا : الزمالك ومركب؟ ليه مش ده عيد ميلاد امل؟
دينا: اه في حاجه ؟
انا: لا ابد مفيش
قولت في سري **** يرحم ايام ما كانت بتاخد هدومك القديمه
عديت علي محل دهب بتاع واحد صاحبي جبنالها سلسه هديه وروحنا علي العيد ميلاد
وكان الجو عادي ودينا كانت مبسوطه وواقفه مع اصحابها وانا قاعد علي ترابيزه بشرب قهوه وبقلب في الفون لحد ماصوت الاغاني علي مره واحده ف ببص ناحيتهم لقيت البنات بترقص والشباب واقفين حواليهم يصقفو ودينا بترقص مع دينا .....قومت من مكاني بسرعه وانا متعصب وشديتها من ايديها وانا بقولها يالا نمشي كفايه كده
دينا : لسه بدري انا عاوزه اقعد شويه
انا: بقولك كفايه كده
امل :متقعدو شويه يا سيد لسه مطفيناش الشمع حتي
انا: لامش هاينفع يا امل مامتها اتصلت وعاوزاها تروح
شديتها ومشينا ركبنا العربيه وطول الطريق هي بتزعق وبتقول كلام كتير وانا مبردش عليها
لحد ما وصلتها البيت وطلعنا
دينا: مينفعش تعمل معايا كده قدام صحبتي
انا: من الاول وانا قايلك نص ساعه وهنمشي
دينا: تقوم تجرني وراك ذي البهيمه كده قدام اصحابي
انا:وانتي لما قومتي ترقصي مفرقش معاكي وجودي ولا منظري قدام الناس
دينا : وانت مالك اصلا انت ملكش تحاسبني
قولتلها بعد ما ضربتها بالقلم : انتي عايزه تتربي من الاول .....بصيت لامها الي كانت واقفه مش فاهمه حاجه وقولتلها من انهارده مفيش خروج من البيت للبت دي
وسيبتهم ومشيت روحت نمت وصحيت تاني يوم روحت الجيم ورجعت قعدت في اوضتي افكر في اللي حصل امبارح وانا زعلان من نفسي اني ضربتها ....للاسف مش قادر اتخطي حبي ليها
عدي اليوم وانا بفكر في طريقه اصالحها بيها لحد ما نمت وانا مش عارف المفروض اعمل ايه
وصحيت تاني يوم لبست وروحت بيت عمتي
انا: ازيك ياعمتي
عبير: كويسه ياحبيب عمتك ****ايدك ياود علي القلم الي اديته لبنت الجزمه دي ايوا كده ربيها
انا: ياعمتي بنتك غلبانه هي اه طايشه بس نفسها تعيش سنها مش اكتر
عبير : انت هتنخ ولا ايه ياواد انشف كده متقويهاش عليا
انا: مش قولتلك سيبيني اتصرف معاها بطريقتي
عبير : اهي عندك ياخويا اعمل فيها ما بدالك
انا :طيب حضرينا الفطار علي ما ادخل اجيبها واجيلك
عبير: ياسلام وهي هتقوم معاك بعد اللي عملته
انا :ملكيش دعوه انا هعرف اجيبها
دخلت اوضه دينا منغير ما اخبط كانت انايمه علي السرير ولابسه قميص نوم ستان اسود فوق الركبه منغير برا وصدرها نصه خارج من القميص ....بلعت ريقي وانا بتنهد ومديت ايدي عند كتفها اهزه وانا انده عليها عشان اصحيها .....دينا اصحي يا دينا
صحيت وهي مخضوضه
دينا : ايه في ايه عايز ايه تاني
انا:انا اسف علي الي حصل امبارح
دينا: يا سلام يعني انت بعد ما تهزقني وتضربي عاوزني اسامحك لمجرد انك قولت اسف
رديت عليها وانا بضحك: عارف انك ماديه حقيره😂😂😂.....عامل حسابي ياستي قومي غيري هدومك والبسي طقم حلو كده وتعالي نفطر مع امك وبعدها هخرجك خروجه تحلفي بيها
دينا :ايوا كده اسفك مقبول
خرجت قعدت برا وهي جت بعد شويه فطرنا ونزلنا ركبنا العربيه
انا :ها يا ست دينا عاوزه تروحي فين
دينا بمنتهي البراءه : امممممم عاوزه اروح الملاهي واروح السينما وتعشاا برا وكمان عاوزه اعمل شوبينج
قولتلها كل ده دانتي بتنتقمي مني بقا
قالتلي اه ان كان عاجبك
ابتسمت وقولتلها عاجبني ونص احلامك اوامر يا ست دينا
وطلعت علي الملاهي ووديتها السينما وعملت شوبنج واتعشينا في مطعم مشهور علي النيل
وركبنا العربيه
انا: تحبي تروحي
دينا: خلينا نتمشي شويه بالعربيه
انا : حاضر
اتمشينا بالعربيه ووقفت في حته هاديه علي الكورنيش
اتبسطتي ياقلبي
دينا : اه اوي مش عارفه اقولك ايه
وبدون مقدمات حضنتني حضن مفاجئي وطويل
حسيت بزبي بداء يقف وانا متفاجئ من اللي عملتله بس كنت مبسوط
وبداءت امسك ايديها وولعت سيجاره وشغلت اغاني رومانسيه
وهي بدون مقدمات نامت علي كتفي
حطيت ايدي علي وسطها وبدأت احسس عليه براحه وهي مغمضه عنيها وبتدندن مع الاغاني
وفجأه قامت وبصت في وشي وباستني في شفايفي بوسه سريعه قربت منها انا كمان وبوستها بوسه طويله وانا بحسس علي ضهرها من تحت البلوزه وبعد 5 دقايق من البوس والمص في شفايفها بداءت افك زراير البلوزه واخرج بزازها من البرا ونزلت عليهم ارضعهم10 دقايق كمان
وايدي بتلعب في كسها من فوق البنطلون لحد ما حسيت ان البنطلون بتاعها اتبل من مايه كسها طلعتها علي الكرسي بركبها ونزلت البنطلون والاندر وخرجت زبي من البنطلون وبدأت افرش كسها من ورا واخد من مايه كسها وابل زبي زابل خرم طيزها بطباعي واحاول ادخل صباعي جوا طيزها وهي بتتوجع لحد ما دخلت صباعي للاخر وبدأت ادخل صباع تاني لحد ما جابت شهوتها علي الكرسي وبدأت ادخل راس زبي في خرم طيزها براحه شويه شويه لحد ما دخلت نص زبي في طيزها وسيبته شويه وبعدها طلعته ورجعت افرش كسها تاني عشان تهييج اكتر ودخلت جزاء من راس زبي في كسها وفضلت احركه يمين وشمال لحد ما اعصابها سابت علي الاخر
طلعت زبي منعند كسها وحطيته تاني في خرم طيزها بالراحه وبداءت ادخله اكتر لحد ما دخل للاخر
وبدات اسرع شويه بشويه وانا بنيكها وهي جابت شهوتها تاني مع صرخه مليانه متعه ممزوجه بالوجع خلتني بنيك فيها بكل قوتي فضلت كده تقريبا ربع ساعه لحد ما جبتهم في طيزها ولقيت نفسي بسحب منديل من علي التابلوهومسحت بيه زبي وكتمت بيه اللبن في خرمها
ودورت العربيه وفضلت الف بالعربيه شويه لحد ما النهار بداء يطلع عشان اضمن ان امها تكون نامت ومتشوفهاش عشان ما تشكش في حاجه وهي كانت قاعده علي ركبها من كتر الوجع ...
وصلتها البيت ونزلت من العربيه وانا روحت ركنت العربيه وروحت انام اول ما دخلت اوضتي لقيتها بعتالي رساليه " شكرا علي اليوم الجميل ده كان احلي يوم في حياتي....بحبك" ابتسمت واترميت علي السرير وروحت في النوم
اتمني تعجبكم وشكرا علي تعليقاتكم وتشجيعكم الجميل وياريت مكونش طولت عليكم علي الفاضي