NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

مثلية اعتداء جنسي من ولاد الجيران

user351330

نسوانجى الاصلى
عضو
إنضم
28 يناير 2025
المشاركات
3,547
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
3,525
نقاط
28,553
القصه واقعيه وحدثت بالفعل..
اعيش في قريه ريفيه صغيره في احدي المحافظات
انتمي الي اسره تتكون من اب وام واربع اخوات انجبتني امي وهي في سن متاخر من عمرها وبعد سنوات كثيره من اخر ولد لها بحوالي 14 سنه
اتولدت واخواتي في المراحل الجامعيه وعندما كبرت وجدت امي تكبر في السن وكذلك ابي لم اجد غير اخواتي الاتنبن البنات ليحتضنوني خصوصا بعد ما ذهب اخواتي الشباب للعمل بمحافظه اخري لكسب الرزق وتكوين انفسهم .. كنت تقرببا ملتصق لاختي الكبيره واشاهدها وهي تخلع الملابس وتلبسها وتضع مساحيق التجميل وهي من ربتني وللاسف كانت تدلعني جدا وتلبسني الكت وانا كنت بتكلم زيها بدلع الي ان في يوم من الايام في الاجازه الصيفيه الساعه 12 لمن لا يعرف فلاجازه في الارياف يخرج ******* لتلعب في الشارع لبعد منتصف الليل خرجت بالشورت والكات و اعترف اني كنت اجذب الكثير بسب مياصتي ومياعتي
الي ان جاء 6 من الشباب المراهقين اولاد الجيران كانو واقفين علي اول الشارع لقتهم بيندوه عليا وبيقولولي تعالي معانا مشوار وهنجبلك لعبه
انا كاي *** في السن دة كل ما جذب انتباهي هي اللعبه اللي هما هيجبوهالي ولم افكر في اي شئ اخر او غدر منهم خصوصا اني اعرفهم جيدا لانهم من الشارع اللي بعيش فيه فكنت مطمن
فلم اتردد او اشك فيهم او في نواياهم
مشيت معاهم الي ان فوجئت بانهم واخديني لبيت مهجور وظلمه وبينطو من علي السور واذا بشاب منهم يشيلني ويعدي بيا السور وهنا كانت الصدمه والمفاجاءه دخلو البيت وقعدو يخوفوني ويصوتو ويعلمو اصوت مرعبه وانا ابكي من شده الخوف وفجائه لقتهم بيقلعو البناطيل وصوت الحزام بتاع البناطيل بتفك وواحد قام شددني ومنزلي الشورت والكلوت بتاعي وقام محسس علي طيزي وابده كانت دافيه اوي وبصباعه قام محسس علي خرم طيزي وانا بقولهم انا عايز اروح واعيط من الرعب والخوف فضل شاب منهم يصرخ ويخبط علي ابواب البيت المهجور وفجائه لقتهم بيقعدو وكل واحد ياخدني علي زوبره ويدخله في طيزي بعنف وانا اصرخ فضل الاعتداء حوالي تلت ساعه روحت وانا بعيط وبصرخ من شده الالم والدم اللي نازل من طيزي روحت وانا حاسس اني فقدت شئ عمري ما هعرف اكتسبه تاني
فضلت اعيط وابكي من الرعب والالم الشديد دخلت لقيت كل اسرتي مرعوبه عليا لان الاولاد اللي كانت بتلعب دخلت بيوتها وانا مش موجوده فبدوا يدورو عليا دخلت وانا بعيط وحكبت لاختي الكبيره وامي
لقيت امي بتفتح طيزي وبتصرخ من المنظر وبعد ما قالتلها اللي حصل ومين عمل كده فيا لقتها خدتني وراحت لبيت احد الشباب اللي اتعدو عليا ولقتها قامت مديراني وقلعتلي الشورت وقتحت طيزي عشان توري لام الشاب دة اايه حصل لم انسي كل التفاصيل دي
حاولت امي واخواتي ان ينسوني اللي حصل ولكن تناسيت زي اي *** ولكن فضل الاعتداء واثره في حياتي لم تظهر اثاره عليا غير في سن المراهقه
وخافت امي ان تتكلم في الموضوع مره اخري كاي ام تريد ان تنسي ابنها اللي حصل ..
كنت اتمني بان اتعالج نفسيا من الصدمه والاعتداء ولكن فضلت امي الصمت ومحاوله نسياني ما حدث ..
واقع مؤلم
 
القصه واقعيه وحدثت بالفعل..
اعيش في قريه ريفيه صغيره في احدي المحافظات
انتمي الي اسره تتكون من اب وام واربع اخوات انجبتني امي وهي في سن متاخر من عمرها وبعد سنوات كثيره من اخر ولد لها بحوالي 14 سنه
اتولدت واخواتي في المراحل الجامعيه وعندما كبرت وجدت امي تكبر في السن وكذلك ابي لم اجد غير اخواتي الاتنبن البنات ليحتضنوني خصوصا بعد ما ذهب اخواتي الشباب للعمل بمحافظه اخري لكسب الرزق وتكوين انفسهم .. كنت تقرببا ملتصق لاختي الكبيره واشاهدها وهي تخلع الملابس وتلبسها وتضع مساحيق التجميل وهي من ربتني وللاسف كانت تدلعني جدا وتلبسني الكت وانا كنت بتكلم زيها بدلع الي ان في يوم من الايام في الاجازه الصيفيه الساعه 12 لمن لا يعرف فلاجازه في الارياف يخرج ******* لتلعب في الشارع لبعد منتصف الليل خرجت بالشورت والكات و اعترف اني كنت اجذب الكثير بسب مياصتي ومياعتي
الي ان جاء 6 من الشباب المراهقين اولاد الجيران كانو واقفين علي اول الشارع لقتهم بيندوه عليا وبيقولولي تعالي معانا مشوار وهنجبلك لعبه
انا كاي *** في السن دة كل ما جذب انتباهي هي اللعبه اللي هما هيجبوهالي ولم افكر في اي شئ اخر او غدر منهم خصوصا اني اعرفهم جيدا لانهم من الشارع اللي بعيش فيه فكنت مطمن
فلم اتردد او اشك فيهم او في نواياهم
مشيت معاهم الي ان فوجئت بانهم واخديني لبيت مهجور وظلمه وبينطو من علي السور واذا بشاب منهم يشيلني ويعدي بيا السور وهنا كانت الصدمه والمفاجاءه دخلو البيت وقعدو يخوفوني ويصوتو ويعلمو اصوت مرعبه وانا ابكي من شده الخوف وفجائه لقتهم بيقلعو البناطيل وصوت الحزام بتاع البناطيل بتفك وواحد قام شددني ومنزلي الشورت والكلوت بتاعي وقام محسس علي طيزي وابده كانت دافيه اوي وبصباعه قام محسس علي خرم طيزي وانا بقولهم انا عايز اروح واعيط من الرعب والخوف فضل شاب منهم يصرخ ويخبط علي ابواب البيت المهجور وفجائه لقتهم بيقعدو وكل واحد ياخدني علي زوبره ويدخله في طيزي بعنف وانا اصرخ فضل الاعتداء حوالي تلت ساعه روحت وانا بعيط وبصرخ من شده الالم والدم اللي نازل من طيزي روحت وانا حاسس اني فقدت شئ عمري ما هعرف اكتسبه تاني
فضلت اعيط وابكي من الرعب والالم الشديد دخلت لقيت كل اسرتي مرعوبه عليا لان الاولاد اللي كانت بتلعب دخلت بيوتها وانا مش موجوده فبدوا يدورو عليا دخلت وانا بعيط وحكبت لاختي الكبيره وامي
لقيت امي بتفتح طيزي وبتصرخ من المنظر وبعد ما قالتلها اللي حصل ومين عمل كده فيا لقتها خدتني وراحت لبيت احد الشباب اللي اتعدو عليا ولقتها قامت مديراني وقلعتلي الشورت وقتحت طيزي عشان توري لام الشاب دة اايه حصل لم انسي كل التفاصيل دي
حاولت امي واخواتي ان ينسوني اللي حصل ولكن تناسيت زي اي *** ولكن فضل الاعتداء واثره في حياتي لم تظهر اثاره عليا غير في سن المراهقه
وخافت امي ان تتكلم في الموضوع مره اخري كاي ام تريد ان تنسي ابنها اللي حصل ..
كنت اتمني بان اتعالج نفسيا من الصدمه والاعتداء ولكن فضلت امي الصمت ومحاوله نسياني ما حدث ..
واقع مؤلم
تجربة مؤلمة اكيد و أثرها للأسف هيكون معاك طول العمر
لكن حاول تتكيف و تتعامل بشكل طبيعي قدر الإمكان لأن لو فضلت منغلق علي نفسك نفسياً الموضوع مدمر و مش هتوصل لأي حاجة
 
تجربة مؤلمة اكيد و أثرها للأسف هيكون معاك طول العمر
لكن حاول تتكيف و تتعامل بشكل طبيعي قدر الإمكان لأن لو فضلت منغلق علي نفسك نفسياً الموضوع مدمر و مش هتوصل لأي حاجة
حقيقي فعلا ماثره عليا وعلي شخصيتي دة غير اني بعاني من نوبات الهلع والرعب والاكتئاب ..اعتقد بعد ما كبرت مش هعرف اعيش بشكل طبيعي ولكن الاصعب هما اللي حواليا والمجتمع من تنمر وتريقه عليا وشتيمتي بحاجه مليش ذنب فيها حاجات العالم قاسي جدا عليا بتمني الموت حقيقي
 
اتعلم بوكس واصطادهم واحد واحد واديهم علقة . نفسيتك تروق وتخف من الوساوس
 
اتعلم بوكس واصطادهم واحد واحد واديهم علقة . نفسيتك تروق وتخف من الوساوس
هما كبرو واتجوز وعاشو حياتهم وفي منهم اللي سافر بره اعتقد الانتقام بقي مستحيل دة حتي اهل نسيو ان كان في اعتداء
 
هما كبرو واتجوز وعاشو حياتهم وفي منهم اللي سافر بره اعتقد الانتقام بقي مستحيل دة حتي اهل نسيو ان كان في اعتداء
ماشى - المسامح كريم . اتمنى لك التوفيق
 
القصه واقعيه وحدثت بالفعل..
اعيش في قريه ريفيه صغيره في احدي المحافظات
انتمي الي اسره تتكون من اب وام واربع اخوات انجبتني امي وهي في سن متاخر من عمرها وبعد سنوات كثيره من اخر ولد لها بحوالي 14 سنه
اتولدت واخواتي في المراحل الجامعيه وعندما كبرت وجدت امي تكبر في السن وكذلك ابي لم اجد غير اخواتي الاتنبن البنات ليحتضنوني خصوصا بعد ما ذهب اخواتي الشباب للعمل بمحافظه اخري لكسب الرزق وتكوين انفسهم .. كنت تقرببا ملتصق لاختي الكبيره واشاهدها وهي تخلع الملابس وتلبسها وتضع مساحيق التجميل وهي من ربتني وللاسف كانت تدلعني جدا وتلبسني الكت وانا كنت بتكلم زيها بدلع الي ان في يوم من الايام في الاجازه الصيفيه الساعه 12 لمن لا يعرف فلاجازه في الارياف يخرج ******* لتلعب في الشارع لبعد منتصف الليل خرجت بالشورت والكات و اعترف اني كنت اجذب الكثير بسب مياصتي ومياعتي
الي ان جاء 6 من الشباب المراهقين اولاد الجيران كانو واقفين علي اول الشارع لقتهم بيندوه عليا وبيقولولي تعالي معانا مشوار وهنجبلك لعبه
انا كاي *** في السن دة كل ما جذب انتباهي هي اللعبه اللي هما هيجبوهالي ولم افكر في اي شئ اخر او غدر منهم خصوصا اني اعرفهم جيدا لانهم من الشارع اللي بعيش فيه فكنت مطمن
فلم اتردد او اشك فيهم او في نواياهم
مشيت معاهم الي ان فوجئت بانهم واخديني لبيت مهجور وظلمه وبينطو من علي السور واذا بشاب منهم يشيلني ويعدي بيا السور وهنا كانت الصدمه والمفاجاءه دخلو البيت وقعدو يخوفوني ويصوتو ويعلمو اصوت مرعبه وانا ابكي من شده الخوف وفجائه لقتهم بيقلعو البناطيل وصوت الحزام بتاع البناطيل بتفك وواحد قام شددني ومنزلي الشورت والكلوت بتاعي وقام محسس علي طيزي وابده كانت دافيه اوي وبصباعه قام محسس علي خرم طيزي وانا بقولهم انا عايز اروح واعيط من الرعب والخوف فضل شاب منهم يصرخ ويخبط علي ابواب البيت المهجور وفجائه لقتهم بيقعدو وكل واحد ياخدني علي زوبره ويدخله في طيزي بعنف وانا اصرخ فضل الاعتداء حوالي تلت ساعه روحت وانا بعيط وبصرخ من شده الالم والدم اللي نازل من طيزي روحت وانا حاسس اني فقدت شئ عمري ما هعرف اكتسبه تاني
فضلت اعيط وابكي من الرعب والالم الشديد دخلت لقيت كل اسرتي مرعوبه عليا لان الاولاد اللي كانت بتلعب دخلت بيوتها وانا مش موجوده فبدوا يدورو عليا دخلت وانا بعيط وحكبت لاختي الكبيره وامي
لقيت امي بتفتح طيزي وبتصرخ من المنظر وبعد ما قالتلها اللي حصل ومين عمل كده فيا لقتها خدتني وراحت لبيت احد الشباب اللي اتعدو عليا ولقتها قامت مديراني وقلعتلي الشورت وقتحت طيزي عشان توري لام الشاب دة اايه حصل لم انسي كل التفاصيل دي
حاولت امي واخواتي ان ينسوني اللي حصل ولكن تناسيت زي اي *** ولكن فضل الاعتداء واثره في حياتي لم تظهر اثاره عليا غير في سن المراهقه
وخافت امي ان تتكلم في الموضوع مره اخري كاي ام تريد ان تنسي ابنها اللي حصل ..
كنت اتمني بان اتعالج نفسيا من الصدمه والاعتداء ولكن فضلت امي الصمت ومحاوله نسياني ما حدث ..
واقع مؤلم
حاجة مؤلمة نفسيا فعلا ونصيحة مني حاول تشوف دكتور نفسي بس يكون فاهم وامين وثقة
مش هاقولك انك هاتخف بنسبة 100% لان فيه أشياء يصعب على العقل نسيانها بس ممكن المتابعة مع الدكتور يقلل شوية من الاثار السلبية اللي لسه موجودة لحد دلوقتي وحاول تبعد عن اي حاجة تفكرك بالموضوع دا حتي لو اضطريت انك تسيب المكان وتروح مكان جديد. اتمني اكون دايما بخير
 
حاجة مؤلمة نفسيا فعلا ونصيحة مني حاول تشوف دكتور نفسي بس يكون فاهم وامين وثقة
مش هاقولك انك هاتخف بنسبة 100% لان فيه أشياء يصعب على العقل نسيانها بس ممكن المتابعة مع الدكتور يقلل شوية من الاثار السلبية اللي لسه موجودة لحد دلوقتي وحاول تبعد عن اي حاجة تفكرك بالموضوع دا حتي لو اضطريت انك تسيب المكان وتروح مكان جديد. اتمني اكون دايما بخير
متشكر جدا لحضرتك علي كلامك ودعمك ..انا فعلا بروح لطبيب نفسي بس الوجع والالم النفسي اللي بحس بيه من الناس والتنمر عليا وعلي شخصتي اصعب من الاعتداء نسبيا.. بحاول اهون علي نفسي
 
متشكر جدا لحضرتك علي كلامك ودعمك ..انا فعلا بروح لطبيب نفسي بس الوجع والالم النفسي اللي بحس بيه من الناس والتنمر عليا وعلي شخصتي اصعب من الاعتداء نسبيا.. بحاول اهون علي نفسي
برافو عليك. . خليك دايما متابع وبرده الوقت والزمن جزء من العلاج ومع كترة الانشغالات هاتبدأ تنسي نسبيا بس متسيبش تفسك لتفكيرك وانا عارف انه من الصعب او المستحيل انك تفضفض لصديق او قريب بس حاول تخرج برد دايرة التفكير المستمرة دي. . . .اتمني تكون فهمت قصدي
 
برافو عليك. . خليك دايما متابع وبرده الوقت والزمن جزء من العلاج ومع كترة الانشغالات هاتبدأ تنسي نسبيا بس متسيبش تفسك لتفكيرك وانا عارف انه من الصعب او المستحيل انك تفضفض لصديق او قريب بس حاول تخرج برد دايرة التفكير المستمرة دي. . . .اتمني تكون فهمت قصدي
فهمت وحقيقي بحاول اعمل كده بانشغالي بعمل خيري او قراءه او هوايه محاوله مني في تخفيف حده اللي انا فيه كل الحب ليك تحياتي
 
وحاليا عايش حياتك الجنسية ازاى ؟
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وحاليا عايش حياتك الجنسية ازاى ؟
مليش حياه جنسيه مجرد اشباع ذاتي بس ودة مسببلي اكتئاب ونوبات خوف وقلق وضطراب في النوم
 
مليش حياه جنسيه مجرد اشباع ذاتي بس ودة مسببلي اكتئاب ونوبات خوف وقلق وضطراب في النوم
إشباع الذات دي تتمثل في الاستمناء وضرب العشرة يعني ؟
 
ايوة بالظبط العاده السريه
طب ما الدنيا ف النورمال اهو وانت تقريبا تعديت الموضوع
حتي لو بتضحك على نفسك مشي حالك ، ناقصك ايه وتتبقي أحسن ؟
 
طب ما الدنيا ف النورمال اهو وانت تقريبا تعديت الموضوع
حتي لو بتضحك على نفسك مشي حالك ، ناقصك ايه وتتبقي أحسن ؟
نورمال ايه بس !
انت ربط العاده والاشباع بالنورمال ازاي
انا واحد حياتي ادمرت بسبب ميولي الجنسيه لا عارف امارس الجنس مع ولاد ولا عارف اميل للبنات واتجوز زي اي شاب .
انا بعمل العاده عشان عندي رغبه جنسيه. في اني اتناك والسائل المنوي عندي ما هو اللي اخراج للشهوه ومركز اشعار بالمتعه مش اكتر انما مبيحصليش انتصاب علي البنات بيحصلي انتصاب لما. انخيل اني في علاقه مع راجل
 
نورمال ايه بس !
انت ربط العاده والاشباع بالنورمال ازاي
انا واحد حياتي ادمرت بسبب ميولي الجنسيه لا عارف امارس الجنس مع ولاد ولا عارف اميل للبنات واتجوز زي اي شاب .
انا بعمل العاده عشان عندي رغبه جنسيه. في اني اتناك والسائل المنوي عندي ما هو اللي اخراج للشهوه ومركز اشعار بالمتعه مش اكتر انما مبيحصليش انتصاب علي البنات بيحصلي انتصاب لما. انخيل اني في علاقه مع راجل
اخويا بطريقة او بأخري مش في انتصااب ؟
 
ايوة انتصاب لما بكون مع ولاد انتصاب لما افكر في ولاد فقط
المهم الاوبشن موجود مش منعدم ولا مرخى
عادى تتجوز وتنتصب وتنيك وتخلف بالاجبار يا عم
حباية ايرك وخليك حرك وتتجوز عادى
مفيش شهوة اتخيل واستحضر مود وانتصب ونيك
عادى انا متجوز احيانا ميبقاش ليا مزاج بس مضطر بشغل دماغى واسرح بخيالى من غير ما عيالى تحس
افتكر جارة مكنة كان نفس فيها قرية ولا غريبة احيانا حتى ولد مدملك دلوع وناعم
زى ما تطلب وبقضي نيكة عناب وكل دا ليه ما عشان المصلحة العامة الاسرة والبيت والاطفال
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%