القصه واقعيه وحدثت بالفعل..
اعيش في قريه ريفيه صغيره في احدي المحافظات
انتمي الي اسره تتكون من اب وام واربع اخوات انجبتني امي وهي في سن متاخر من عمرها وبعد سنوات كثيره من اخر ولد لها بحوالي 14 سنه
اتولدت واخواتي في المراحل الجامعيه وعندما كبرت وجدت امي تكبر في السن وكذلك ابي لم اجد غير اخواتي الاتنبن البنات ليحتضنوني خصوصا بعد ما ذهب اخواتي الشباب للعمل بمحافظه اخري لكسب الرزق وتكوين انفسهم .. كنت تقرببا ملتصق لاختي الكبيره واشاهدها وهي تخلع الملابس وتلبسها وتضع مساحيق التجميل وهي من ربتني وللاسف كانت تدلعني جدا وتلبسني الكت وانا كنت بتكلم زيها بدلع الي ان في يوم من الايام في الاجازه الصيفيه الساعه 12 لمن لا يعرف فلاجازه في الارياف يخرج ******* لتلعب في الشارع لبعد منتصف الليل خرجت بالشورت والكات و اعترف اني كنت اجذب الكثير بسب مياصتي ومياعتي
الي ان جاء 6 من الشباب المراهقين اولاد الجيران كانو واقفين علي اول الشارع لقتهم بيندوه عليا وبيقولولي تعالي معانا مشوار وهنجبلك لعبه
انا كاي *** في السن دة كل ما جذب انتباهي هي اللعبه اللي هما هيجبوهالي ولم افكر في اي شئ اخر او غدر منهم خصوصا اني اعرفهم جيدا لانهم من الشارع اللي بعيش فيه فكنت مطمن
فلم اتردد او اشك فيهم او في نواياهم
مشيت معاهم الي ان فوجئت بانهم واخديني لبيت مهجور وظلمه وبينطو من علي السور واذا بشاب منهم يشيلني ويعدي بيا السور وهنا كانت الصدمه والمفاجاءه دخلو البيت وقعدو يخوفوني ويصوتو ويعلمو اصوت مرعبه وانا ابكي من شده الخوف وفجائه لقتهم بيقلعو البناطيل وصوت الحزام بتاع البناطيل بتفك وواحد قام شددني ومنزلي الشورت والكلوت بتاعي وقام محسس علي طيزي وابده كانت دافيه اوي وبصباعه قام محسس علي خرم طيزي وانا بقولهم انا عايز اروح واعيط من الرعب والخوف فضل شاب منهم يصرخ ويخبط علي ابواب البيت المهجور وفجائه لقتهم بيقعدو وكل واحد ياخدني علي زوبره ويدخله في طيزي بعنف وانا اصرخ فضل الاعتداء حوالي تلت ساعه روحت وانا بعيط وبصرخ من شده الالم والدم اللي نازل من طيزي روحت وانا حاسس اني فقدت شئ عمري ما هعرف اكتسبه تاني
فضلت اعيط وابكي من الرعب والالم الشديد دخلت لقيت كل اسرتي مرعوبه عليا لان الاولاد اللي كانت بتلعب دخلت بيوتها وانا مش موجوده فبدوا يدورو عليا دخلت وانا بعيط وحكبت لاختي الكبيره وامي
لقيت امي بتفتح طيزي وبتصرخ من المنظر وبعد ما قالتلها اللي حصل ومين عمل كده فيا لقتها خدتني وراحت لبيت احد الشباب اللي اتعدو عليا ولقتها قامت مديراني وقلعتلي الشورت وقتحت طيزي عشان توري لام الشاب دة اايه حصل لم انسي كل التفاصيل دي
حاولت امي واخواتي ان ينسوني اللي حصل ولكن تناسيت زي اي *** ولكن فضل الاعتداء واثره في حياتي لم تظهر اثاره عليا غير في سن المراهقه
وخافت امي ان تتكلم في الموضوع مره اخري كاي ام تريد ان تنسي ابنها اللي حصل ..
كنت اتمني بان اتعالج نفسيا من الصدمه والاعتداء ولكن فضلت امي الصمت ومحاوله نسياني ما حدث ..
واقع مؤلم
اعيش في قريه ريفيه صغيره في احدي المحافظات
انتمي الي اسره تتكون من اب وام واربع اخوات انجبتني امي وهي في سن متاخر من عمرها وبعد سنوات كثيره من اخر ولد لها بحوالي 14 سنه
اتولدت واخواتي في المراحل الجامعيه وعندما كبرت وجدت امي تكبر في السن وكذلك ابي لم اجد غير اخواتي الاتنبن البنات ليحتضنوني خصوصا بعد ما ذهب اخواتي الشباب للعمل بمحافظه اخري لكسب الرزق وتكوين انفسهم .. كنت تقرببا ملتصق لاختي الكبيره واشاهدها وهي تخلع الملابس وتلبسها وتضع مساحيق التجميل وهي من ربتني وللاسف كانت تدلعني جدا وتلبسني الكت وانا كنت بتكلم زيها بدلع الي ان في يوم من الايام في الاجازه الصيفيه الساعه 12 لمن لا يعرف فلاجازه في الارياف يخرج ******* لتلعب في الشارع لبعد منتصف الليل خرجت بالشورت والكات و اعترف اني كنت اجذب الكثير بسب مياصتي ومياعتي
الي ان جاء 6 من الشباب المراهقين اولاد الجيران كانو واقفين علي اول الشارع لقتهم بيندوه عليا وبيقولولي تعالي معانا مشوار وهنجبلك لعبه
انا كاي *** في السن دة كل ما جذب انتباهي هي اللعبه اللي هما هيجبوهالي ولم افكر في اي شئ اخر او غدر منهم خصوصا اني اعرفهم جيدا لانهم من الشارع اللي بعيش فيه فكنت مطمن
فلم اتردد او اشك فيهم او في نواياهم
مشيت معاهم الي ان فوجئت بانهم واخديني لبيت مهجور وظلمه وبينطو من علي السور واذا بشاب منهم يشيلني ويعدي بيا السور وهنا كانت الصدمه والمفاجاءه دخلو البيت وقعدو يخوفوني ويصوتو ويعلمو اصوت مرعبه وانا ابكي من شده الخوف وفجائه لقتهم بيقلعو البناطيل وصوت الحزام بتاع البناطيل بتفك وواحد قام شددني ومنزلي الشورت والكلوت بتاعي وقام محسس علي طيزي وابده كانت دافيه اوي وبصباعه قام محسس علي خرم طيزي وانا بقولهم انا عايز اروح واعيط من الرعب والخوف فضل شاب منهم يصرخ ويخبط علي ابواب البيت المهجور وفجائه لقتهم بيقعدو وكل واحد ياخدني علي زوبره ويدخله في طيزي بعنف وانا اصرخ فضل الاعتداء حوالي تلت ساعه روحت وانا بعيط وبصرخ من شده الالم والدم اللي نازل من طيزي روحت وانا حاسس اني فقدت شئ عمري ما هعرف اكتسبه تاني
فضلت اعيط وابكي من الرعب والالم الشديد دخلت لقيت كل اسرتي مرعوبه عليا لان الاولاد اللي كانت بتلعب دخلت بيوتها وانا مش موجوده فبدوا يدورو عليا دخلت وانا بعيط وحكبت لاختي الكبيره وامي
لقيت امي بتفتح طيزي وبتصرخ من المنظر وبعد ما قالتلها اللي حصل ومين عمل كده فيا لقتها خدتني وراحت لبيت احد الشباب اللي اتعدو عليا ولقتها قامت مديراني وقلعتلي الشورت وقتحت طيزي عشان توري لام الشاب دة اايه حصل لم انسي كل التفاصيل دي
حاولت امي واخواتي ان ينسوني اللي حصل ولكن تناسيت زي اي *** ولكن فضل الاعتداء واثره في حياتي لم تظهر اثاره عليا غير في سن المراهقه
وخافت امي ان تتكلم في الموضوع مره اخري كاي ام تريد ان تنسي ابنها اللي حصل ..
كنت اتمني بان اتعالج نفسيا من الصدمه والاعتداء ولكن فضلت امي الصمت ومحاوله نسياني ما حدث ..
واقع مؤلم