NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة استدرجني في المحل وقفل عليا

Ana Ahmed90

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
4 فبراير 2023
المشاركات
7
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
68
الإقامة
egypt
نقاط
80
للي مش عارفني انا احمد 31 سنه من منطقه راقيه وكذلك المنطقه اللي فيها جدتي اللي حصل فيها القصه بس ساعتها كنت 21 سنه .. الموضوع اننا كل اسبوع بنقضي خميس وجمعه عند جدني وانا علشان كنن باخد درس في المنطقه هناك فاكنت ساعات بروح من يوم الاربع المهم كان في محل ترزي فاتح تحت البيت كان بيبصلي وانا رايح ووانا جاي ويبتسم وعاوز يصاحبني وانا ماكنتش بتفاعل معاه لاني مش فاهم المفروض اعمل معاه ايه المهم ساعات يوقفني ويقولي سلم علي جدو .. سلم علي تيته وبصراحه كان محترم جدا وذوق .. في مره رجعت من الدرس وتيته المفروض فوق قعدت اخبط ماحدش بيفتح نزلت وقفت تحت البيت لاقيته بيقولي الجماعه لسه نازلين انت مالقتش حد قولتله ايوه قالي طب تعالي استناهم عندي ماتتكسفش ورحت ثعدت عنده في المحل جابلي حاجه ساقعه وقالي اتفضل وقعد يهزر معايا وبعدين قالي تصدق انت ابن حلال انا عندي زبونه مطلعه عيني واخدت مقاستها وضاعت وهي مش عاوزه تيجي تاني وعاملالي مشكله وانت في جسمها بالظبط يضايقك لو قيست عليك وتبقي خدمتني قولتله بتردد وانا مش فاهم ماشي قام بسرعه قفل الباب من جوه وكان باب ازاز بضرفتين وقالي طب تعالي اابروفه فوق وهو كان عنده صندرة فوق وفيها ماكنه خياطه تانيه وسرير وتليفزيون ومكام كده بستاره وفي مرايه زي غرفه قياس طلعا وهو طلع ورايا وهو طالع علي السلم الي كان مش مايل قوي سلم تحس انه واقف مش مايل يعني وانا طالع طيزي كانت قدامه مباشرة لاقيته بيقولي اتفضل اتفضل وحاطط ايده كانه بيطبطب بس علي طيزي انا طلعت بسرعه وهو جاب قماش ماسكه في ايده وفي مكان مفتوح ادخل راسي منه وقفني في البروفه وحط القماش وسابه يتفرد علي جسمي وقفل ومشي بسرعه ببص في المرايه لاقيته لبسني قميص نوم لحد نص فخدي احمر بيلمع انا تنحت شويه قدام المرايه ومافوقنيش من التتنيحه الا صوته وهو بيقولي تعالي علشان اكتب المقاس .. مش عارف ازاي اتحركت وخرجت ناحيته لاقيته قاعد بالفانله والبوكسر كان شورت ابيض قعد يحسس عليا ويعمل نفسه بيقيس ويقولي التفصيله لاقيه عليك انت اكتر منها اللي يشوفه عليك يقول بتاعك انا ساكت ولا بفتح بوقي لدرجه ان هو افتكرني تعبان وقف ورايا وقالي خلاص اخر مقاس ولف ايده من ورايا حوالين بطني ولزق فيا اوووووي حسيت بزوبرة بيتزحلق علي القميص وانا **** امري وساكت هو لاقني كده قالي طب خلاص نتقابل وقت تاني خش البروفه غير .. دخلت غيرت ولبست هدومي وقولتله لو سمحت افتح الباب .. اللي حصل بعد كده امتع الف مرة في الجزء التاني بقي ..
 
قمة في الاثارة
مستنين التكملة
 
للي مش عارفني انا احمد 31 سنه من منطقه راقيه وكذلك المنطقه اللي فيها جدتي اللي حصل فيها القصه بس ساعتها كنت 21 سنه .. الموضوع اننا كل اسبوع بنقضي خميس وجمعه عند جدني وانا علشان كنن باخد درس في المنطقه هناك فاكنت ساعات بروح من يوم الاربع المهم كان في محل ترزي فاتح تحت البيت كان بيبصلي وانا رايح ووانا جاي ويبتسم وعاوز يصاحبني وانا ماكنتش بتفاعل معاه لاني مش فاهم المفروض اعمل معاه ايه المهم ساعات يوقفني ويقولي سلم علي جدو .. سلم علي تيته وبصراحه كان محترم جدا وذوق .. في مره رجعت من الدرس وتيته المفروض فوق قعدت اخبط ماحدش بيفتح نزلت وقفت تحت البيت لاقيته بيقولي الجماعه لسه نازلين انت مالقتش حد قولتله ايوه قالي طب تعالي استناهم عندي ماتتكسفش ورحت ثعدت عنده في المحل جابلي حاجه ساقعه وقالي اتفضل وقعد يهزر معايا وبعدين قالي تصدق انت ابن حلال انا عندي زبونه مطلعه عيني واخدت مقاستها وضاعت وهي مش عاوزه تيجي تاني وعاملالي مشكله وانت في جسمها بالظبط يضايقك لو قيست عليك وتبقي خدمتني قولتله بتردد وانا مش فاهم ماشي قام بسرعه قفل الباب من جوه وكان باب ازاز بضرفتين وقالي طب تعالي اابروفه فوق وهو كان عنده صندرة فوق وفيها ماكنه خياطه تانيه وسرير وتليفزيون ومكام كده بستاره وفي مرايه زي غرفه قياس طلعا وهو طلع ورايا وهو طالع علي السلم الي كان مش مايل قوي سلم تحس انه واقف مش مايل يعني وانا طالع طيزي كانت قدامه مباشرة لاقيته بيقولي اتفضل اتفضل وحاطط ايده كانه بيطبطب بس علي طيزي انا طلعت بسرعه وهو جاب قماش ماسكه في ايده وفي مكان مفتوح ادخل راسي منه وقفني في البروفه وحط القماش وسابه يتفرد علي جسمي وقفل ومشي بسرعه ببص في المرايه لاقيته لبسني قميص نوم لحد نص فخدي احمر بيلمع انا تنحت شويه قدام المرايه ومافوقنيش من التتنيحه الا صوته وهو بيقولي تعالي علشان اكتب المقاس .. مش عارف ازاي اتحركت وخرجت ناحيته لاقيته قاعد بالفانله والبوكسر كان شورت ابيض قعد يحسس عليا ويعمل نفسه بيقيس ويقولي التفصيله لاقيه عليك انت اكتر منها اللي يشوفه عليك يقول بتاعك انا ساكت ولا بفتح بوقي لدرجه ان هو افتكرني تعبان وقف ورايا وقالي خلاص اخر مقاس ولف ايده من ورايا حوالين بطني ولزق فيا اوووووي حسيت بزوبرة بيتزحلق علي القميص وانا **** امري وساكت هو لاقني كده قالي طب خلاص نتقابل وقت تاني خش البروفه غير .. دخلت غيرت ولبست هدومي وقولتله لو سمحت افتح الباب .. اللي حصل بعد كده امتع الف مرة في الجزء التاني بقي ..
يابختك يارتني كنت مكانك كنت خليته ركبني
وفشخني وكنت الشرموط بتاعه
 
للي مش عارفني انا احمد 31 سنه من منطقه راقيه وكذلك المنطقه اللي فيها جدتي اللي حصل فيها القصه بس ساعتها كنت 21 سنه .. الموضوع اننا كل اسبوع بنقضي خميس وجمعه عند جدني وانا علشان كنن باخد درس في المنطقه هناك فاكنت ساعات بروح من يوم الاربع المهم كان في محل ترزي فاتح تحت البيت كان بيبصلي وانا رايح ووانا جاي ويبتسم وعاوز يصاحبني وانا ماكنتش بتفاعل معاه لاني مش فاهم المفروض اعمل معاه ايه المهم ساعات يوقفني ويقولي سلم علي جدو .. سلم علي تيته وبصراحه كان محترم جدا وذوق .. في مره رجعت من الدرس وتيته المفروض فوق قعدت اخبط ماحدش بيفتح نزلت وقفت تحت البيت لاقيته بيقولي الجماعه لسه نازلين انت مالقتش حد قولتله ايوه قالي طب تعالي استناهم عندي ماتتكسفش ورحت ثعدت عنده في المحل جابلي حاجه ساقعه وقالي اتفضل وقعد يهزر معايا وبعدين قالي تصدق انت ابن حلال انا عندي زبونه مطلعه عيني واخدت مقاستها وضاعت وهي مش عاوزه تيجي تاني وعاملالي مشكله وانت في جسمها بالظبط يضايقك لو قيست عليك وتبقي خدمتني قولتله بتردد وانا مش فاهم ماشي قام بسرعه قفل الباب من جوه وكان باب ازاز بضرفتين وقالي طب تعالي اابروفه فوق وهو كان عنده صندرة فوق وفيها ماكنه خياطه تانيه وسرير وتليفزيون ومكام كده بستاره وفي مرايه زي غرفه قياس طلعا وهو طلع ورايا وهو طالع علي السلم الي كان مش مايل قوي سلم تحس انه واقف مش مايل يعني وانا طالع طيزي كانت قدامه مباشرة لاقيته بيقولي اتفضل اتفضل وحاطط ايده كانه بيطبطب بس علي طيزي انا طلعت بسرعه وهو جاب قماش ماسكه في ايده وفي مكان مفتوح ادخل راسي منه وقفني في البروفه وحط القماش وسابه يتفرد علي جسمي وقفل ومشي بسرعه ببص في المرايه لاقيته لبسني قميص نوم لحد نص فخدي احمر بيلمع انا تنحت شويه قدام المرايه ومافوقنيش من التتنيحه الا صوته وهو بيقولي تعالي علشان اكتب المقاس .. مش عارف ازاي اتحركت وخرجت ناحيته لاقيته قاعد بالفانله والبوكسر كان شورت ابيض قعد يحسس عليا ويعمل نفسه بيقيس ويقولي التفصيله لاقيه عليك انت اكتر منها اللي يشوفه عليك يقول بتاعك انا ساكت ولا بفتح بوقي لدرجه ان هو افتكرني تعبان وقف ورايا وقالي خلاص اخر مقاس ولف ايده من ورايا حوالين بطني ولزق فيا اوووووي حسيت بزوبرة بيتزحلق علي القميص وانا **** امري وساكت هو لاقني كده قالي طب خلاص نتقابل وقت تاني خش البروفه غير .. دخلت غيرت ولبست هدومي وقولتله لو سمحت افتح الباب .. اللي حصل بعد كده امتع الف مرة في الجزء التاني بقي ..
مبروك عليكى يا عروسه .
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%