NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة ازاي وصلت لحبيبتي المحترمه

osha 1m2

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
10 مارس 2025
المشاركات
14
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
59
نقاط
265
ازيكم عاملين اي
انا اوشا اسمي الحقيقي بالمناسبة ، عرفت منتديات نسوانجي من ٣ سنين في بداية معرفة س*كس المحارم ، انا موجود من ساعتها في المنتدي بس دي اول مرة اتشجع واتكلم بالمناسبة اتا قرات كتير اووي قصص سكس محارم لاعضاء هنا زي خالتي شوشو دي جميلة اووي كان نفسي اجرب في الحقيقه خالتي فعلا كرباج بس هيه محترمه اووي والطبيعي الواحد مش ديوث علشان يفكر في محارمه دي كلها خيالات لا تمد للواقع باي صلة مع كدا القصه ال هحكيها انهاردة قصه حقيقيه ملهاش علاقة بالمحارم وهيه قصه حقيقيه حصلت معايا من مدة ولسه خلصانه قريب
دي كانت بداية كدا بعرفكوا بنفسي علشان نكون علي مستوي تفكير واحد
انا اوشا عندي ٢٥ سنه وحيد ابويا وامي خريج كلية تجارة ،شغال في شركة في السلام ، القصه بتاعتنا بتبدا لما كنت عندي ٢٠ سنه وكنت شغال في مصنع في قرية جنبنا كنت شغال في الصيف شوفت بنت من القرية دي شغالة معانا في المصنع اول لما شوفتها عجبتني جدا هيه جميلة بس عادية بس اول لما شوفتها محترمه بطريقة مبالغ فيها دا شدني ليها جدا ( مش هقول اسمها طبعا بس هنفترض اسمها منه علشان اسم سهل من ٣ حروف ) المهم هيه كانت في حالها جدا مكنتش بتتكلم حد ولا حد يكلمها وللاسف معرفتش حتي اكلمها شاعتها المهم قعدت ال ٣ شهور بتوع الاجازة بحاول بس كنت خايف من ردة فعلها وخصوصا ان الكل بيشهد باخلاقها المهم هيه دخلت دماغي جدا عرفت اسم ابوها في اخر شهر وقولت اي هروح اتقدم لها رسمي والناس الكويسه ال زي دي لازم تتقدر المهم الاجازة خلصت مطلعتش غير برقم بنت تانية بس مكنش في بنا اي حاجه حتي عمري ماكلمتها يعتبر غير مرة واحده
المهم رجعت الكليه تاني قعدت شهر والتاني والترم وفي اواخر الالترم التاني كان رمضان طبعا شهر جميل جدا وخلصت الترم التاني المهم كلمت البنت ال خدت رقمها السنه ال فاتت وهيه كانت نسياني المهم يعني متكمناش كتير قولتلها عايز انزل الشغل تاني في المصنع وكدا بالمناسبة مكنش حد عارف اني بحب منه خالص حتي البنت دي المهم هيه قالتلي هكلملك المدير وكدا المهم قعدت اسبوع عقبال ماردت كان الاسبوع دا فرح خالي اصغر خال ليا هو عمتا انا اكبر منه 😂 بس جدي قال يجوزه قبل مايموت تخيل واحد اصغر منك ب٣ سنين يتجوز ويخلف معاه دلوقتي ٣ ***** وانت مش عارف تخطب او مش عارف تلاقي بنت حتي محترمه المهم الفرح كان حلو اخر العنقود ساعتها بقا لصدفة لقيت البنت ال كلمتها علشان تنزلني الشغل تاني في الفرح طلعت صاحبة بنت خالتي بالمناسبة عندي ٦ بنات خالاتي كلهم اصغر مني بس الحاجه بتقولي ابعد عن جواز القرايب ومتخسرنيش اخواتي هو الموضوع غريب اني واحده تقول لابنها متتجوزش حد من بنات خالاتك بس يلا 😂😂
المهم سلمت عليا وقولتلها عملتي اي قالتلي المدير مش عاوز ناس قولتلها تمام ومشيت
بعد فترة نزلت محل صابون هو مش محل هو مصنع بس علي الضيق كدا محل كبير يعني بس بيبع الصابون رخيص علشان كدا بيكسب جامد وخصوصا انه هو ال بيعمل الصابون المهم عدي شهر عادي طبيعي لحد مافي يوم كنت واقف لقيت منه (ال هيه حبيبتي علشان متوهش 😂) هيه وامها داخلين يشتروا المنظفات بتاعت الشهر هيه عرفتني بس هيه محترمه مسلمتش حتي اتعاملت اكنها متعرفنيش هو في الواقع متعرفنيش فعلا متعرفش حتي اسمها (ساعتها يعني ) المهم بعتلهم واحنا بنحاسب قولتلها
انا : ازيك يامنه
امها : قالتلي انت تعرفها ، وتعرفها منين وازاي
انا : قولتلها ايوا كنت شغال معاها في مصنع عندكوا ، دا كلو ومنه قاعدة ساكتها منطقتش فين وفين لحد ما امها قالتلها انتي تعرفيه
منه: قالتلها ايوا عرفاه شكلا كان شغال معايا قالتلي **** يسلمك
رديت بضحكه كدا لسه فاكرة 😂
ابتسمت خفيف كدا والمهم خلصوا الحساب ومشيوا
للاسف التلفون هيفصل فانا هكمل بعدين 😂😂


التكملة
ازيكم عاملين اي
كلكم عارفين طبعا اني اشتغلت في الصبانة ومعرفتش انزل المصنع ولما قابلت منه طلعت مش عارفاني 😥
المهم الاجازة خلصت ونزلت الكليه اتعرفت علي بنت كانت امورة فشخ كانت من طوخ بس كانت صوتها عالي وبتشتم عادي بس محترمه محدش بيلمسها والكلام دا المهم مكملناش شهر اساسا وسيبتها
وبعدين اشتغلت ومبقتش اروح الكليه كلية تجارة اساسا مفهاش مزاكرة المهم اشتغلت في اماكن كتير لحد شهر ٣ من سنة تالته ليا رجعت المصنع تاني بس كنت خايف اكلم منه بردو بس الايام بتعدي قولت لازم اخد موقف بجد وكان في مرة في الاستراحه كنت انا ال هنزل اجيب فطار هيه عمتا لما اي ولد بينزل يجيب فطار بتخلي صاحبتها ال تديه الفلوس المهم صاحبتها في اليوم دي مجتش وهيه متكلمتش ولا قالت هجيب اكل ولا اي حاجه
قولت لازم استغل الفرصة روحتلها و قولتلها هتجيبي اكل رديت يصوت محدش يسمعه
منة: ايوا هجيب
انا : اومال مقولتيش ليه احنا بنجمع من بدري
منة : كنت هقول دلوقتي
انا : ماشي هتجيبي ولا اعزمك انا
منة : لاء هدفع هدفع وادينتي الفلوس
المهم نزلت جبت الاكل وكلنا وكل واحد بيعمل شاي لوحده طبعا ماكلمتها اتجرأت شوية المهم شحت كوباية من زميلي وعملتلها شاي وروحت اديتهولها
انا : اتفضلي
منة : شكرا
انا : لاء انا مش بعزم عزومة مركبية انا عاملك بجد
منة : لاء شكرا بجد مش بشرب شاي
انا : طب خدية متكسفيش ايدي
منة : قالتلي مش بكسفك بس انا مش بشرب فعلا
انا بقا قومت قعدت قصادها وسيبت الشاي وقعدت اشرب انا بعدين بقيت عمال ازق فيها انها تتكلم
عمال ققولها عامله اي اخبارك اي وهيه بترد الحمد لله بس
المهم اليوم خلص سألت واحد صاحبي قالي اوعي تكلمها بكرا او حتي الاسبوع دا سيبها هيه هتجيلك
المهم كلامه طلع فشنك وقعدت ٥ ايام مقالتليش حتي عامل اي 😂
المهم بعدها روحتلها قولتلها معاك دقيقه
منة : قالتلي شوف مع الولاد ال معانا
انا : انتي عارفه مقشفين 😂
منة : قالتلي تمام معيش رصيد
انا مش عارف حاسس انها معجبهاش الكلام سسيبتها يومين كدا وبعدين روحت قولتلها هتجيبي اكل بردو نفس الموضوع بس بقا حسيت اني مش مرغوب فيا فابقيت اتعامل عادي او يعني بحافظ علي ال اتبقي مني قالتلي لاء مش جعانه قولتلها تمام ونزلت جبت الاكل وكلنا وشربنا الشاي ومعملتلهاش معايا وقعدت عادي اكنها مش موجودة نهزر انا وصحابي ونضحك وهيه عادس اكنها مش موجودة
المهم عدا شهر علي النظام دا
فا في يوم الوقفه بتاعت العيد الكبير كان مطلوب ١٥ واحد بس يعملوا طلبية خفيفه كدا المهم انا في حاجه لكل جنيه فاروحت المهم لقيتها هناك فاعادي يعني ماحنا بقالنا شهور مع بعض مش بنتكلم
المهم كنا صايمين وبعدين قاعدين كنا في البريك كنت انا صليت والباقي كان بيصلي
قولتلها كل سنه وانتي طيبة
منة : وانت طيب
انا : عامله اي
منة : بابتسامة كدا بقالك كتير مقولتهاش يعني
انا : مانتي الصراحه مش مدياني وش خالص
منة : قالتلي وش ازاي
انا : (فهمت انها غلبانة بقا ودي طبيعتها ) قولتلها يعني بتردي علي اد السؤال
منة: قالتلي طيب انا مش بعرف افتح كلام وصحابي قليلين بسبب كدا
انا : قولتلها طب انتي اي ال جابك مش بتروقي ليه للعيد 😂😂
منة : نزلت علشان اجمع حق الكورس
انا : قولتلها جدعه ،طب انتي في كلية اي
منة : في كلية تربية
انا : اومال بتاخدي كورس اي
منة : كورس تواصل علشان مش بعرف اتكلم
انا : ليه ياستي دانتي قمر و**** انا لو عندي ولد كنت جوزتهولك 😂😂😂
كانت اول مرة تضحك بجد بصوت بس كان صوت تحس انه محترم
انا : قولتلها اخيرا ضحكتي طب اي ضحكت يعني قلبها مال ولا اي 😂
منة : لاء مش لدرجاتي
المهم الموضوع خلص بسبب انا الباقي جه اجازة العيد جت وخلصت ونزلنا بعدها بس ملقتتاش للاسف
عدي يوم والتاني والتالت لحد ماجت
انا : اي عاملة اي دا كلوا فينك كدا انتي وحشتيني وكنت هسال عليكي بس خوفت يقولي بنا حاجه
منة : كنت تعبانه شوية
انا : لاء الف سلامة عليكي
منة : **** يسلمك
قولتلها هتجيبي فطار
منة : قالتلي ايوا
قولتلها ماشي ونزلنا جبنا الفطار وفطرنا وشربنا الشاي وبعدين قاعدين كدا ولقيتها بتقولي اي وحشتيني ال انت قولتها الصبح
انا : امتا دي
منة : الصبح اول ماتكلمنا
انا : بضحكة كدا لاء مش فاكر بس كان ليكي وحشة فعلا 😂
منة : قالتلي ماشي
انا : طب اي مش هتجيبي رقمك لاطمن عليكي لما تغيبي
منة بضحكة كدا لاء
انا : طب انا مكلف وبقول وحشتيني ووكدا وانتي مش عايزاني اطمن عليكي
منة : المرة دي ضحكت جامد وقالتلي مش هينفع بجد
انا : طب انا علي فكرة معجب بقا قدام الكلام جاب بعضه 😂
منة : قالتلي انا بعزك بردو بس غير رسمي مش هينفع
انا : طبعا رسمي احنا منفهمش غير الاصول
المهم الكلام نقريبا عجبها ومشيت وهيه مبسوطة حسيت انها مالت خلاص وبقا في مجال
المهم دي بقا خدمة عمري لما صاحبتها اديتني صفحتها علي الفيس
انا قولت للحاج وروحنا فعلا وقرأنا فتحه وخدت رقمها وبدات اكلمها واتس وكانت محترمه فشخ وبتقفل اي سكة نتكلم اباحه
المهم في يوم كنت قاعد افتكرت موضوع الفيس بتاعها وانا خاطبها
عملت حساب فيك ودخلت كملتها هيه صفحتها معلهاش اي حلجه ولا اي صورة ليها حتي
المهم كانت رافضه في الاؤل رفض قاطع بس من كتر الزن عليها من الحاسب الفيك وانا كنت باهملها في الواتس كا خطيبها بس كنا لسه مجبناش دهب
المهم ال هيه مالت بعدين سيبتها في الواقع بقا وبقيت اتسلي عليها في الفيك يوم والتاني وكنت بهتم بيها فشخ في الاؤل وكلام وانها جميلة فشخ والكلام دا المهم بعتتلي صورتها الحقيقية في الوقت دا كنت لسه شغال معاها وكنت مفركش معاها فا كنتت بتجاهلها كنت كل ماتجاهلها اكتر تتعلق بالحساب الفيك اكتر
في الفترة دي بقا سيبت الشغل ونزلت الكليه
وبقيت اكلمها من الحساب الفيك كل يوم وبقيت اخد عليها اكتر واكتر وعلمتها كلام قبيح بدات ب احا وانتهت اني كنت بقولها يالبوتي حرفيا مكنتش بصدق ان ممكن ققابل واحده بتحب السادية المهم اول ماسبت الشغل وفضيت ليه بقيت اسأل صبح وبليل عليها وهيه اتعلقت بيا وبعتلها صور واحد صحبي وبعدين بعدت بقت هيه ال تسأل وبدات ققول احا كتير واقنعتها انها مش حرام ومفيش عبب من الاحباب وكدا وبعدين بقيت المح علي زبي وققولها دا الباشا بيسلم عليكي وهيه كانت قصير ة فكنت ققولها انتي طوله بعدين هيه شبه اتعودت علي الكلام وبقت تقول احا هيه كمان وبعدين بقيت ققولها ابعتيلي صور بهدوم البيت في الاؤل كانت بترفض بس بعد كدا بعتت فعلا وبقيت ققولها انتي الشرموطة بتاعتي ولبوتي تقولي بلاذ الكلام دا ققولها انتي لازم تكوني مع الناس كلها راجل وتبقي معايا لبوة وانا الاسد تبقي بتاعتي المهم اقتنعت بقيت بكلمها باسلوب سادي
المهم اهم بوم يعتبر هحكية بالتفصيل اكتر
انا : اي ياحبي صباح الخير ❤
منة : صباح النور ياروحي ، هتعمل اي انهاردة
انا : هروح الكلية وهفضل اكلم مراتي حبيبتي طول اليوم
منة : بحبك ياجوزي ياروحي
انا : طب انتي هتعملي اي ياقلبي
منة : هروح مشوار مع ولاد عمي وبناته
انا : بلاش ياعم تروح وتختلط بولاد انا بثق فيك وكل حاجه بس فاهم دماغ الشباب
منة : ياروحي انا بتاعتك وبس
انا : احلي من كلمة بحبك ،عقبال ماتبقوي لبوتي وانا اسدك
منة : الكلمة دي وحشة
انا : وحشة بين الناس اما بين الاحباب منتهي الحب انتي لبوتي تبقي راجل مع الكل وتيجي تبقي لبوة معايا وياسلام لو شوية شرمطة تهيجي الباشا كدا عقبال مايكفيك 😉
منة : مش عارفة بس مبحبش الكلام دا
انا : يعني علي راي التريند هتساوي الناس بي سيد الناس هل انا مثلا هبقا حنين علي الناس زي مابطبطب عليكي 😍
منة : انت اقنعتني الصراحه مينفعش اساويك بالباقي انت روحي وحياتي 💖
انا : وانا مكنتش عايش قبلك ياحبي 💖
طب اي انتي تبقي اي 😂😉
منة : ابقا مراتك حبيبتك
انا : واي تاني 😉
منة : حياتك ومعايا قلبك
انا : اي تاني 😉😂
منة :اي تاني 😇
انا : دوغري نسيتي ، طب الباشا زعلان منك ولو قبلك مش هيسلم عليك وانا زعلان بردو
منة : لاء مقدرش علي زعلك بس الكلمة حساها قبيحة اووي
انا : يابنتي هو في قبيح بينا داحنا هنعمل الاباحه كلها لما نتجوز دانا هصور بورن معاكي 😂😂😋
منة : امتا بقا نتجوز ياربي
انا : مانتي هايجه اهوة زي اومال في اي مكان 😂😂
منة : الصراحه ايوا 😂🤭
انا : ايوا كدا خليكي معايا ومتعلقيش علي كل كلمة 😂
منة : معاك ياحبيبي
انا : تسلميلي يالبوتي 😍
منة : اسدي 😍💖
منة : بيني وبينك كلمة لبوة دي بتخليني عايزة اتجوزك في اي وقت 😂😍
انا : ايوا ياحبي كدا خليك معايا مابالك بتعمل اي دا الباشا بيسمعها بيقوم واقف اسد مستني صاحبك 😂🤭😉
منة : صاحبي غلبان 😂
انا : اي رايك نسميه خوخه بدل صاحبك دي
منة : ال تشوفه ياسدي 😍
انا : الكلمة دي بتخليني في سابع سماء من الفرحة يالبوتي 💖
انا : انتي فين دلوقتي
منة : في البيت ليه
انا : متصوريلي كدا طقم بزازك مع خوخه كدا 😉😉😉😂
منة : لاء ياأسدي لو شوفتهم هتبهدل الباشا
والباشا دا بتاعي انا يلزمني اوعي تلمسه وعمل الحاجات الخايبة المنتشرة دي
😂😂😍🤭
انا : احا يخربيت امك اي الجمدان دا هو دا حلم حياتي 🤯
منة : انت اقنعتني الصراحه بموضوع انك غير الناس وخصوصا لما حكيتلي وانت بتزعق للبنت ال قربت منك فانا ليه اضيعك من ايدي لوحده لواطه
منة : ليك معامله غير الباقي يااسدي مش هحرمك من اي حاجه
انا : يادين امي ولا في الاحلام يامنون 😍
منة : لبوتك في الخدمه ياأسدي 💖
انا : هبعتلك حاجة كدا وقيميها
المهم بعتلها بتاعي هو ٢٢ سنتي بس انا مظبطه يعني
منة : حححح الباشا 💖
انا : نفسه يقابل خوخه
منة : خوخه مستنيه بكامل الصبر بس اوعي تلمسه علشان يلزمني
انا : عيب بقا دا بتاعك علشان افلام البورن ال هنصورها لعد مانتجوز 😍
انا : بس الواحد هايج فشخ مش عارف هصببر ازاي سنتين عقبال مانتجوز
منة : لاء اهدي كدا انا ماسكة نفسي بالعافيه حافظ علي نفسك علشان هحلبك 😂😍
انا : امتا بقا نتجوز 💖
المهم نزلت الكليه واليوم عدا ومن ساعتها وانا مبقولهاش غير يالبوتي وكنت بسمع منها احلي شرمطة
وتعدي الايام وهيه تاخد عليا اكتر وتذيد شرمطة ولبونة لحد مافي يوم كنا بنتكلم
انا : انا معايا صور لخوخه بكل حالاته وهو بشعر ومن غير شعر وهو معمول حلاوة وهو بشمع كلهم ببقا نفسي افشخه
منة : يا اسدي كسي تحت امرك ونفسي يكيف زوبرك
انا : 🤯🤯🤯 يخربيتك اي الحلاوة دي
منة : انت سيد الناس وانا شرموطتك 😍😍
كبرنا بقا يا أسدي علي خوخه والباشا دول
انا : انتي بطريقتك دي استحالة ابص برا لحظة
منة : هو دا المطلوب يا أسدي 💖
فضلنا علي النظام دا يجي ٦ شهور كمية هيجان مش طبيعي
لحد ما في يوم قررت اني اظهر بشخصيتي الحقيقية بقا مش الفيك
كانت هيه راحه تطلع البطاقة غلشان اتكسرت وكانت معرفاني
طبعا انا روحت وقولت هشوفها علي الطبيعة بس مش بالفيك بقا بالواقع
المهم فضلت واقف مستني علي المحطة بتاعتنا اني المحها في اي عربية لحد ماشوفتها وقعدت جنبها بس طبعا اي مفيش حاجة بينا هيه بتكلمني اه بس من حساب فيك
المهم هيه قامت نزلت واحدة وجت تقعد قومت انا حطتت ايدي تحتها
طيزها جامدة فشخ المهم بصتلي بصه بس انا بردو مسحبتش ايدي وسيبتها والعربية ماشية قومت عادل ايدي ولبستها بعبوص دخل جوا طيزها هيه قعدت عليه حرفيا كنت بحرك صباعي جوا طيزها
لحد ما حرفيا مبقتش قادرة قامت معيطة
صعبت عليا الصراحه سحبت ايدي من تحتها ونزلت وانا نزلت
المهم دخلت قعدت علي مصطبه وانا مشيت قدام ودخلت قهوة
المهم لقيتها بعتالي علي الحساب الفيك كل حاجه وكانت بتعيط قلبي اتقطع قولتلها ابعتيلي اللوكشن انا جايلك
روحتلها بقا بشكلي الحقيقي وقولتلها انا ال بكلمك من حساب فيك وانا بحبك فعلا وحضنتها وقعدت تعيط وقالتلي انا بعشقك ليه بعت وعملت حساب فيك وتعمل فيا كدا وسبتبتني ومشيت مسكتها قولتلها اهدي وختها في حته بعيدة تقفيش وتمص زوبري بقيت ققولها مصي يالبوة مصي وحطيته بين بزازها ورضعت بزازها فشختها وحطيته في طيزها قعدت نص ساعة طالع نازل في خرم طيزها فشختها وبلعت لبني حرفيا قولتلها تسلميلي يالبوتي وحضنتها واحنا مروحين قعدت جنبها كيفتها بردو في المواصلات
لما روحت بعتلها قولتلها
انا : اتكيفتي يالبوتي 😍❤
منة اووووووي ياأسدي 💖
كفاية كدا بقا ونكمل بعدين ياخواتي
 
ازيكم عاملين اي
انا اوشا اسمي الحقيقي بالمناسبة ، عرفت منتديات نسوانجي من ٣ سنين في بداية معرفة س*كس المحارم ، انا موجود من ساعتها في المنتدي بس دي اول مرة اتشجع واتكلم بالمناسبة اتا قرات كتير اووي قصص سكس محارم لاعضاء هنا زي خالتي شوشو دي جميلة اووي كان نفسي اجرب في الحقيقه خالتي فعلا كرباج بس هيه محترمه اووي والطبيعي الواحد مش ديوث علشان يفكر في محارمه دي كلها خيالات لا تمد للواقع باي صلة مع كدا القصه ال هحكيها انهاردة قصه حقيقيه ملهاش علاقة بالمحارم وهيه قصه حقيقيه حصلت معايا من مدة ولسه خلصانه قريب
دي كانت بداية كدا بعرفكوا بنفسي علشان نكون علي مستوي تفكير واحد
انا اوشا عندي ٢٥ سنه وحيد ابويا وامي خريج كلية تجارة ،شغال في شركة في السلام ، القصه بتاعتنا بتبدا لما كنت عندي ٢٠ سنه وكنت شغال في مصنع في قرية جنبنا كنت شغال في الصيف شوفت بنت من القرية دي شغالة معانا في المصنع اول لما شوفتها عجبتني جدا هيه جميلة بس عادية بس اول لما شوفتها محترمه بطريقة مبالغ فيها دا شدني ليها جدا ( مش هقول اسمها طبعا بس هنفترض اسمها منه علشان اسم سهل من ٣ حروف ) المهم هيه كانت في حالها جدا مكنتش بتتكلم حد ولا حد يكلمها وللاسف معرفتش حتي اكلمها شاعتها المهم قعدت ال ٣ شهور بتوع الاجازة بحاول بس كنت خايف من ردة فعلها وخصوصا ان الكل بيشهد باخلاقها المهم هيه دخلت دماغي جدا عرفت اسم ابوها في اخر شهر وقولت اي هروح اتقدم لها رسمي والناس الكويسه ال زي دي لازم تتقدر المهم الاجازة خلصت مطلعتش غير برقم بنت تانية بس مكنش في بنا اي حاجه حتي عمري ماكلمتها يعتبر غير مرة واحده
المهم رجعت الكليه تاني قعدت شهر والتاني والترم وفي اواخر الالترم التاني كان رمضان طبعا شهر جميل جدا وخلصت الترم التاني المهم كلمت البنت ال خدت رقمها السنه ال فاتت وهيه كانت نسياني المهم يعني متكمناش كتير قولتلها عايز انزل الشغل تاني في المصنع وكدا بالمناسبة مكنش حد عارف اني بحب منه خالص حتي البنت دي المهم هيه قالتلي هكلملك المدير وكدا المهم قعدت اسبوع عقبال ماردت كان الاسبوع دا فرح خالي اصغر خال ليا هو عمتا انا اكبر منه 😂 بس جدي قال يجوزه قبل مايموت تخيل واحد اصغر منك ب٣ سنين يتجوز ويخلف معاه دلوقتي ٣ ***** وانت مش عارف تخطب او مش عارف تلاقي بنت حتي محترمه المهم الفرح كان حلو اخر العنقود ساعتها بقا لصدفة لقيت البنت ال كلمتها علشان تنزلني الشغل تاني في الفرح طلعت صاحبة بنت خالتي بالمناسبة عندي ٦ بنات خالاتي كلهم اصغر مني بس الحاجه بتقولي ابعد عن جواز القرايب ومتخسرنيش اخواتي هو الموضوع غريب اني واحده تقول لابنها متتجوزش حد من بنات خالاتك بس يلا 😂😂
المهم سلمت عليا وقولتلها عملتي اي قالتلي المدير مش عاوز ناس قولتلها تمام ومشيت
بعد فترة نزلت محل صابون هو مش محل هو مصنع بس علي الضيق كدا محل كبير يعني بس بيبع الصابون رخيص علشان كدا بيكسب جامد وخصوصا انه هو ال بيعمل الصابون المهم عدي شهر عادي طبيعي لحد مافي يوم كنت واقف لقيت منه (ال هيه حبيبتي علشان متوهش 😂) هيه وامها داخلين يشتروا المنظفات بتاعت الشهر هيه عرفتني بس هيه محترمه مسلمتش حتي اتعاملت اكنها متعرفنيش هو في الواقع متعرفنيش فعلا متعرفش حتي اسمها (ساعتها يعني ) المهم بعتلهم واحنا بنحاسب قولتلها
انا : ازيك يامنه
امها : قالتلي انت تعرفها ، وتعرفها منين وازاي
انا : قولتلها ايوا كنت شغال معاها في مصنع عندكوا ، دا كلو ومنه قاعدة ساكتها منطقتش فين وفين لحد ما امها قالتلها انتي تعرفيه
منه: قالتلها ايوا عرفاه شكلا كان شغال معايا قالتلي **** يسلمك
رديت بضحكه كدا لسه فاكرة 😂
ابتسمت خفيف كدا والمهم خلصوا الحساب ومشيوا
للاسف التلفون هيفصل فانا هكمل بعدين 😂😂


التكملة
ازيكم عاملين اي
كلكم عارفين طبعا اني اشتغلت في الصبانة ومعرفتش انزل المصنع ولما قابلت منه طلعت مش عارفاني 😥
المهم الاجازة خلصت ونزلت الكليه اتعرفت علي بنت كانت امورة فشخ كانت من طوخ بس كانت صوتها عالي وبتشتم عادي بس محترمه محدش بيلمسها والكلام دا المهم مكملناش شهر اساسا وسيبتها
وبعدين اشتغلت ومبقتش اروح الكليه كلية تجارة اساسا مفهاش مزاكرة المهم اشتغلت في اماكن كتير لحد شهر ٣ من سنة تالته ليا رجعت المصنع تاني بس كنت خايف اكلم منه بردو بس الايام بتعدي قولت لازم اخد موقف بجد وكان في مرة في الاستراحه كنت انا ال هنزل اجيب فطار هيه عمتا لما اي ولد بينزل يجيب فطار بتخلي صاحبتها ال تديه الفلوس المهم صاحبتها في اليوم دي مجتش وهيه متكلمتش ولا قالت هجيب اكل ولا اي حاجه
قولت لازم استغل الفرصة روحتلها و قولتلها هتجيبي اكل رديت يصوت محدش يسمعه
منة: ايوا هجيب
انا : اومال مقولتيش ليه احنا بنجمع من بدري
منة : كنت هقول دلوقتي
انا : ماشي هتجيبي ولا اعزمك انا
منة : لاء هدفع هدفع وادينتي الفلوس
المهم نزلت جبت الاكل وكلنا وكل واحد بيعمل شاي لوحده طبعا ماكلمتها اتجرأت شوية المهم شحت كوباية من زميلي وعملتلها شاي وروحت اديتهولها
انا : اتفضلي
منة : شكرا
انا : لاء انا مش بعزم عزومة مركبية انا عاملك بجد
منة : لاء شكرا بجد مش بشرب شاي
انا : طب خدية متكسفيش ايدي
منة : قالتلي مش بكسفك بس انا مش بشرب فعلا
انا بقا قومت قعدت قصادها وسيبت الشاي وقعدت اشرب انا بعدين بقيت عمال ازق فيها انها تتكلم
عمال ققولها عامله اي اخبارك اي وهيه بترد الحمد لله بس
المهم اليوم خلص سألت واحد صاحبي قالي اوعي تكلمها بكرا او حتي الاسبوع دا سيبها هيه هتجيلك
المهم كلامه طلع فشنك وقعدت ٥ ايام مقالتليش حتي عامل اي 😂
المهم بعدها روحتلها قولتلها معاك دقيقه
منة : قالتلي شوف مع الولاد ال معانا
انا : انتي عارفه مقشفين 😂
منة : قالتلي تمام معيش رصيد
انا مش عارف حاسس انها معجبهاش الكلام سسيبتها يومين كدا وبعدين روحت قولتلها هتجيبي اكل بردو نفس الموضوع بس بقا حسيت اني مش مرغوب فيا فابقيت اتعامل عادي او يعني بحافظ علي ال اتبقي مني قالتلي لاء مش جعانه قولتلها تمام ونزلت جبت الاكل وكلنا وشربنا الشاي ومعملتلهاش معايا وقعدت عادي اكنها مش موجودة نهزر انا وصحابي ونضحك وهيه عادس اكنها مش موجودة
المهم عدا شهر علي النظام دا
فا في يوم الوقفه بتاعت العيد الكبير كان مطلوب ١٥ واحد بس يعملوا طلبية خفيفه كدا المهم انا في حاجه لكل جنيه فاروحت المهم لقيتها هناك فاعادي يعني ماحنا بقالنا شهور مع بعض مش بنتكلم
المهم كنا صايمين وبعدين قاعدين كنا في البريك كنت انا صليت والباقي كان بيصلي
قولتلها كل سنه وانتي طيبة
منة : وانت طيب
انا : عامله اي
منة : بابتسامة كدا بقالك كتير مقولتهاش يعني
انا : مانتي الصراحه مش مدياني وش خالص
منة : قالتلي وش ازاي
انا : (فهمت انها غلبانة بقا ودي طبيعتها ) قولتلها يعني بتردي علي اد السؤال
منة: قالتلي طيب انا مش بعرف افتح كلام وصحابي قليلين بسبب كدا
انا : قولتلها طب انتي اي ال جابك مش بتروقي ليه للعيد 😂😂
منة : نزلت علشان اجمع حق الكورس
انا : قولتلها جدعه ،طب انتي في كلية اي
منة : في كلية تربية
انا : اومال بتاخدي كورس اي
منة : كورس تواصل علشان مش بعرف اتكلم
انا : ليه ياستي دانتي قمر و**** انا لو عندي ولد كنت جوزتهولك 😂😂😂
كانت اول مرة تضحك بجد بصوت بس كان صوت تحس انه محترم
انا : قولتلها اخيرا ضحكتي طب اي ضحكت يعني قلبها مال ولا اي 😂
منة : لاء مش لدرجاتي
المهم الموضوع خلص بسبب انا الباقي جه اجازة العيد جت وخلصت ونزلنا بعدها بس ملقتتاش للاسف
عدي يوم والتاني والتالت لحد ماجت
انا : اي عاملة اي دا كلوا فينك كدا انتي وحشتيني وكنت هسال عليكي بس خوفت يقولي بنا حاجه
منة : كنت تعبانه شوية
انا : لاء الف سلامة عليكي
منة : **** يسلمك
قولتلها هتجيبي فطار
منة : قالتلي ايوا

قولتلها ماشي ونزلنا جبنا الفطار وفطرنا وشربنا الشاي وبعدين قاعدين كدا ولقيتها بتقولي اي وحشتيني ال انت قولتها الصبح
انا : امتا دي
منة : الصبح اول ماتكلمنا
انا : بضحكة كدا لاء مش فاكر بس كان ليكي وحشة فعلا 😂
منة : قالتلي ماشي
انا : طب اي مش هتجيبي رقمك لاطمن عليكي لما تغيبي
منة بضحكة كدا لاء
انا : طب انا مكلف وبقول وحشتيني ووكدا وانتي مش عايزاني اطمن عليكي
منة : المرة دي ضحكت جامد وقالتلي مش هينفع بجد
انا : طب انا علي فكرة معجب بقا قدام الكلام جاب بعضه 😂
منة : قالتلي انا بعزك بردو بس غير رسمي مش هينفع
انا : طبعا رسمي احنا منفهمش غير الاصول
المهم الكلام نقريبا عجبها ومشيت وهيه مبسوطة حسيت انها مالت خلاص وبقا في مجال
المهم دي بقا خدمة عمري لما صاحبتها اديتني صفحتها علي الفيس
انا قولت للحاج وروحنا فعلا وقرأنا فتحه وخدت رقمها وبدات اكلمها واتس وكانت محترمه فشخ وبتقفل اي سكة نتكلم اباحه
المهم في يوم كنت قاعد افتكرت موضوع الفيس بتاعها وانا خاطبها
عملت حساب فيك ودخلت كملتها هيه صفحتها معلهاش اي حلجه ولا اي صورة ليها حتي
المهم كانت رافضه في الاؤل رفض قاطع بس من كتر الزن عليها من الحاسب الفيك وانا كنت باهملها في الواتس كا خطيبها بس كنا لسه مجبناش دهب
المهم ال هيه مالت بعدين سيبتها في الواقع بقا وبقيت اتسلي عليها في الفيك يوم والتاني وكنت بهتم بيها فشخ في الاؤل وكلام وانها جميلة فشخ والكلام دا المهم بعتتلي صورتها الحقيقية في الوقت دا كنت لسه شغال معاها وكنت مفركش معاها فا كنتت بتجاهلها كنت كل ماتجاهلها اكتر تتعلق بالحساب الفيك اكتر
في الفترة دي بقا سيبت الشغل ونزلت الكليه
وبقيت اكلمها من الحساب الفيك كل يوم وبقيت اخد عليها اكتر واكتر وعلمتها كلام قبيح بدات ب احا وانتهت اني كنت بقولها يالبوتي حرفيا مكنتش بصدق ان ممكن ققابل واحده بتحب السادية المهم اول ماسبت الشغل وفضيت ليه بقيت اسأل صبح وبليل عليها وهيه اتعلقت بيا وبعتلها صور واحد صحبي وبعدين بعدت بقت هيه ال تسأل وبدات ققول احا كتير واقنعتها انها مش حرام ومفيش عبب من الاحباب وكدا وبعدين بقيت المح علي زبي وققولها دا الباشا بيسلم عليكي وهيه كانت قصير ة فكنت ققولها انتي طوله بعدين هيه شبه اتعودت علي الكلام وبقت تقول احا هيه كمان وبعدين بقيت ققولها ابعتيلي صور بهدوم البيت في الاؤل كانت بترفض بس بعد كدا بعتت فعلا وبقيت ققولها انتي الشرموطة بتاعتي ولبوتي تقولي بلاذ الكلام دا ققولها انتي لازم تكوني مع الناس كلها راجل وتبقي معايا لبوة وانا الاسد تبقي بتاعتي المهم اقتنعت بقيت بكلمها باسلوب سادي
المهم اهم بوم يعتبر هحكية بالتفصيل اكتر
انا : اي ياحبي صباح الخير ❤
منة : صباح النور ياروحي ، هتعمل اي انهاردة
انا : هروح الكلية وهفضل اكلم مراتي حبيبتي طول اليوم
منة : بحبك ياجوزي ياروحي
انا : طب انتي هتعملي اي ياقلبي
منة : هروح مشوار مع ولاد عمي وبناته
انا : بلاش ياعم تروح وتختلط بولاد انا بثق فيك وكل حاجه بس فاهم دماغ الشباب
منة : ياروحي انا بتاعتك وبس
انا : احلي من كلمة بحبك ،عقبال ماتبقوي لبوتي وانا اسدك
منة : الكلمة دي وحشة
انا : وحشة بين الناس اما بين الاحباب منتهي الحب انتي لبوتي تبقي راجل مع الكل وتيجي تبقي لبوة معايا وياسلام لو شوية شرمطة تهيجي الباشا كدا عقبال مايكفيك 😉
منة : مش عارفة بس مبحبش الكلام دا
انا : يعني علي راي التريند هتساوي الناس بي سيد الناس هل انا مثلا هبقا حنين علي الناس زي مابطبطب عليكي 😍
منة : انت اقنعتني الصراحه مينفعش اساويك بالباقي انت روحي وحياتي 💖
انا : وانا مكنتش عايش قبلك ياحبي 💖
طب اي انتي تبقي اي 😂😉
منة : ابقا مراتك حبيبتك
انا : واي تاني 😉
منة : حياتك ومعايا قلبك

انا : اي تاني 😉😂
منة :اي تاني 😇
انا : دوغري نسيتي ، طب الباشا زعلان منك ولو قبلك مش هيسلم عليك وانا زعلان بردو

منة : لاء مقدرش علي زعلك بس الكلمة حساها قبيحة اووي
انا : يابنتي هو في قبيح بينا داحنا هنعمل الاباحه كلها لما نتجوز دانا هصور بورن معاكي 😂😂😋
منة : امتا بقا نتجوز ياربي
انا : مانتي هايجه اهوة زي اومال في اي مكان 😂😂
منة : الصراحه ايوا 😂🤭
انا : ايوا كدا خليكي معايا ومتعلقيش علي كل كلمة 😂
منة : معاك ياحبيبي
انا : تسلميلي يالبوتي 😍
منة : اسدي 😍💖
منة : بيني وبينك كلمة لبوة دي بتخليني عايزة اتجوزك في اي وقت 😂😍
انا : ايوا ياحبي كدا خليك معايا مابالك بتعمل اي دا الباشا بيسمعها بيقوم واقف اسد مستني صاحبك 😂🤭😉
منة : صاحبي غلبان 😂
انا : اي رايك نسميه خوخه بدل صاحبك دي
منة : ال تشوفه ياسدي 😍
انا : الكلمة دي بتخليني في سابع سماء من الفرحة يالبوتي 💖
انا : انتي فين دلوقتي
منة : في البيت ليه
انا : متصوريلي كدا طقم بزازك مع خوخه كدا 😉😉😉😂
منة : لاء ياأسدي لو شوفتهم هتبهدل الباشا
والباشا دا بتاعي انا يلزمني اوعي تلمسه وعمل الحاجات الخايبة المنتشرة دي
😂😂😍🤭
انا : احا يخربيت امك اي الجمدان دا هو دا حلم حياتي 🤯
منة : انت اقنعتني الصراحه بموضوع انك غير الناس وخصوصا لما حكيتلي وانت بتزعق للبنت ال قربت منك فانا ليه اضيعك من ايدي لوحده لواطه
منة : ليك معامله غير الباقي يااسدي مش هحرمك من اي حاجه
انا : يادين امي ولا في الاحلام يامنون 😍
منة : لبوتك في الخدمه ياأسدي 💖
انا : هبعتلك حاجة كدا وقيميها
المهم بعتلها بتاعي هو ٢٢ سنتي بس انا مظبطه يعني
منة : حححح الباشا 💖
انا : نفسه يقابل خوخه
منة : خوخه مستنيه بكامل الصبر بس اوعي تلمسه علشان يلزمني
انا : عيب بقا دا بتاعك علشان افلام البورن ال هنصورها لعد مانتجوز 😍
انا : بس الواحد هايج فشخ مش عارف هصببر ازاي سنتين عقبال مانتجوز
منة : لاء اهدي كدا انا ماسكة نفسي بالعافيه حافظ علي نفسك علشان هحلبك 😂😍
انا : امتا بقا نتجوز 💖
المهم نزلت الكليه واليوم عدا ومن ساعتها وانا مبقولهاش غير يالبوتي وكنت بسمع منها احلي شرمطة
وتعدي الايام وهيه تاخد عليا اكتر وتذيد شرمطة ولبونة لحد مافي يوم كنا بنتكلم

انا : انا معايا صور لخوخه بكل حالاته وهو بشعر ومن غير شعر وهو معمول حلاوة وهو بشمع كلهم ببقا نفسي افشخه
منة : يا اسدي كسي تحت امرك ونفسي يكيف زوبرك
انا : 🤯🤯🤯 يخربيتك اي الحلاوة دي

منة : انت سيد الناس وانا شرموطتك 😍😍
كبرنا بقا يا أسدي علي خوخه والباشا دول
انا : انتي بطريقتك دي استحالة ابص برا لحظة
منة : هو دا المطلوب يا أسدي 💖
فضلنا علي النظام دا يجي ٦ شهور كمية هيجان مش طبيعي
لحد ما في يوم قررت اني اظهر بشخصيتي الحقيقية بقا مش الفيك
كانت هيه راحه تطلع البطاقة غلشان اتكسرت وكانت معرفاني
طبعا انا روحت وقولت هشوفها علي الطبيعة بس مش بالفيك بقا بالواقع
المهم فضلت واقف مستني علي المحطة بتاعتنا اني المحها في اي عربية لحد ماشوفتها وقعدت جنبها بس طبعا اي مفيش حاجة بينا هيه بتكلمني اه بس من حساب فيك
المهم هيه قامت نزلت واحدة وجت تقعد قومت انا حطتت ايدي تحتها
طيزها جامدة فشخ المهم بصتلي بصه بس انا بردو مسحبتش ايدي وسيبتها والعربية ماشية قومت عادل ايدي ولبستها بعبوص دخل جوا طيزها هيه قعدت عليه حرفيا كنت بحرك صباعي جوا طيزها
لحد ما حرفيا مبقتش قادرة قامت معيطة
صعبت عليا الصراحه سحبت ايدي من تحتها ونزلت وانا نزلت
المهم دخلت قعدت علي مصطبه وانا مشيت قدام ودخلت قهوة
المهم لقيتها بعتالي علي الحساب الفيك كل حاجه وكانت بتعيط قلبي اتقطع قولتلها ابعتيلي اللوكشن انا جايلك
روحتلها بقا بشكلي الحقيقي وقولتلها انا ال بكلمك من حساب فيك وانا بحبك فعلا وحضنتها وقعدت تعيط وقالتلي انا بعشقك ليه بعت وعملت حساب فيك وتعمل فيا كدا وسبتبتني ومشيت مسكتها قولتلها اهدي وختها في حته بعيدة تقفيش وتمص زوبري بقيت ققولها مصي يالبوة مصي وحطيته بين بزازها ورضعت بزازها فشختها وحطيته في طيزها قعدت نص ساعة طالع نازل في خرم طيزها فشختها وبلعت لبني حرفيا قولتلها تسلميلي يالبوتي وحضنتها واحنا مروحين قعدت جنبها كيفتها بردو في المواصلات
لما روحت بعتلها قولتلها

انا : اتكيفتي يالبوتي 😍❤
منة اووووووي ياأسدي 💖

كفاية كدا بقا ونكمل بعدين ياخواتي
🔥🔥
 
حلوة اووي بس في تفاصيل كتير ❤️❤️❤️🔥
 
حلوة اووي بس في تفاصيل كتير ❤️❤️❤️🔥
انا بحكي قصه حصلت حقيقه مش مألفها فاكيد في الحقيقه الموضوع بياخد وقت
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%