NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

واقعية أنا هطلق بنتك عشانك ( المشاهدين 4)

الأمير 0

نسوانجى بريمو
عضو
إنضم
4 يوليو 2025
المشاركات
155
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
837
نقاط
2,315
نبدأ قصتنا بإني اعرفكم علي الشخصيات أول شخصية مراتي أماني ودي مش هيبقي ليها دور في القصة وحماتي أمينة 52سنة ودي بقي حدث ولا حرج جسم بلدي نار وكيرڤات في كل حتة في جسمها من الأخر وتكة وتشوفها تقول تستحمل تتناك من سبعة وقت واحد و أنا واسمي أمير شاب قوي جسديا وجنسيا جيم بقي وعضلات بطول وعرض حلم أي بنت من الاخر بتبدأ قصتنا في إن حماتي بعد موت حمايا بكام أسبوع لقيت أماني مراتي بتقولي معلش يا أمير ماما هتيجي تعيش معانا لأن بعد وفاة بابا ملهاش حد زي مانت شايف وهنل أنا هخدمها وأراعيها وأشوف طلباتها
قولتلها تأنس وتنور يا حبيبتي بس أنتي عارفة أنا بحب أنيك كل يوم افرضي سمعتنا ولا حاجة في مرة قالتلي مش تقلق يا حبيبي هي هتقعد في الأوضة اللي الناحية التانية في وش اوضتنا مش اللي جنبنا وبعدين أمي سمعها تقيل قولتلها وماله هاتيها البيت يساع من الحبايب ألف المهم جت أمينة قعدت معانا وعدي شهر علي وجودها في البيت وفعلا ولا كنت بحس بوجودها وبنيك كل يوم وهي مبشوفش منها رد فعل تاني يوم فاتأكدت إنها مش عارفة حاجة أو سمعت حاجة المهم جيت في ليلة والهيجان كان عامل شغله امبارح من غدوة الجنبري في الشغل فليلتها دخلت وخدت أماني مراتي وفضلت أنيك فيها يجي ساعتين حرفيا لحد ما فرهدت مني وصوتها كان عالي شوية ليلتها المهم صحينا تاني يوم عادي وانا نزلت شغلي وخلصت ورجعت علي اخر النهار لقيت حماتي قاعدة في الصالة بقميص نوم اسود مبين منحنيات جسمها كلها وفلقة بزازها باينة وفخادها اللي بترج وهي ماشية بيضة زي الملبن باينة لأن القميص كان قصير فقالتلي ادخل يا أمير يا حبيبي معلش كنت قاعدة علي راحتي قولتلها هاا ولا يهمك يا حماتي وانا مركز مع فلقة بزازها قالتلي أماني راحت تزور خالتها عشان تعبانة وأنا مقدرتش انزل معاها وخالتها لسة متصلة بيا قالتلي ابلغك انها هتبات معاها الليلة قولتلها تما تمام تمام قالتلي تحب اجهزلك غدا قولتلها لا اتغديت برا قالتلي طب اقعد معايا شوية عاوزة اتكلم معاك في موضوع قعدت معاها وقولتلها خير يا حماتي قالتلي أنت عارف عمك أبو أماني ميت وداخل في ال3 شهور أهو ومن وقتها محدش لمسني أنا برقت واتصدمت قولتلها تقصدي ايه قالت أنت فاهمني أنت زي ابني وعارف إن كل ست ليها احتياجات وأنا كل يوم أسمعك وانت نازل نيك في أماني زي الحمار ببقي هموت وادخل اشارك معاكم بس بمنع نفسي بالعافية أنا فتحت بوقي من الصدمة قولتلها بتسمعينا!!
قالت أيوة ساعتين يا فاجر ساعتين بتنيك في البت ليلة امبارح أنا مسكت نفسي بالعافية أنا بدأت استجيب في الكلام ورديت عليها قولتلها دة العادي يعني قالتلي
عادي أحيه عليا دة عمك ****يرحمه كان أخره خمس دقايق ولو وصل عشر يبقي عمل انجاز
وكملت كلامها وقالت أنا فكرت كتير قبل ما افاتحك في الموضوع دة أنت ستر وغطا عليا عاوزاك تريحي زي البت كدة أنا من يوم عمك ما مات وأنا هموت بالكبت اللي جوايا غير الهيجان اللي بهيجه عليك كل يوم وأنت بتنيك البت
قولتلها وماله بس هتستحملي أنا بنيك بغشم
قالت هو دة عز الطلب انا عاوزك تفشخني وهتقل عليك عاوزاك تنيك طيزي
قولتلها أنا أول مرة اجرب نيك الطيز
قالت هيعجبك أوي يلا بقي وريني زبك
وريني حبيب بنتي
وقفت قدامها كدة وزبي واقف في البنطلون قدام وشها ولقيتها فتحت زراير البنطلون ونزلته لحد ركبتي وبدأت تحسس علي زبري من فوق البوكسر وقالت يا لهوووي ايه دة يا ولا كل دة زبر وهي بتفعص ليه من فوق البوكسر وبدأت تلحس فيه من فوق البوكسر برده وراحت ماسكة البوكسر بسنانها ونزلته لتحت راح زبري ناطط حديدة علي وشها قامت زقاني عالكرسي ورايا وقلعتني البنطلون والبوكسر وجت ما بين رجليا وفضلت تلحس في فخادي وتقولي أنا ولا البت يا حبيبي قولتلها اجرب الأول وأرد عليك قالت دة أنا هنسيك البت الليلة دي قولتلها هنشوف وطلعت بلسانها تلحس في بضاني من تحت وتشفط كل بيضة في بوقها شوية وتلحس زبري من تحت لفوق وبعدين حطته كله في بوقها قولتلها الوقت عرفت بنتك جابت اللبونة دي كلها منين قالتلي ولسة لما تشوف فرق الخبرات كانت بتمص فاجر بنت اللبوة خلت زبري نار وبعدين قامت وبدأت تقلع القميص اللي كانت لابسها ومكنتش لابسة سنتاانة وبزازها ايه ولا أسدين قصر النيل ولفت وبدأت تقلع الكلوت بطريقة إغراء كدة أنا ولعت قومت قايم شايلها وداخل بيها عالأوضة ورميتها عالسرير راحت نايمة علي ضهرها وفاتحة رجليها ورافعاها لفوق شوفت أحلي خرمين كس وطيز جنب بعض خرم طيزها كان نضيف أوي وبينبض كمان نزلت علي ركبي وشديتها علي طرف السرير وقعدت الحس في كسها وهي تقريبا كانت بتحب اللحس أوي عشان ساحت مني خالص وماسكة راسي وهي مغمضة وبتضغط عليها علي كسها وانا كمان نزلت الحس في طيزها مع كسها هي استغربت وانا كمان استغربت عمري ما حبيت اللحس بس حسيت بهيجان شديد وهي كمان اندمجت أوي ااااه نيكني بقي طفي نار كسي نيك كسي االي عفن من قلة النيك احححححححلسانك حلو اوي اوووووووف قومت ونمت عليها وخدت شفايفها في بوسة حلوة وهي بتبوسني مسكت زوبري ودخلته كسها وأنا حسيت بنار ونزلت نيك ورزع في كسها وهي بتتأوه وتتشرمط تحتي ااااااخ زبرك كبير أوي اووووووف طقي ناري ااااااه ايه رأيك في كسي قولتلها أحا كسمك دة انتي بنتك معندهاش كس علي كدى اااااه افشخه ملكك يا حبيب اوووووححححح مش قادره بالراحة يا حبيبي علي حماتك اااااااه قولتلها هنيك طيزك وشديتها علي طرف السرير تاني وجبت زيت وحطيت علي زبري وعلي طيزها وبدأت ابعبص فيها عشان توسع وبعدين بدأت ادخل زبري واحدة واحدة فيها ودخلته كله وسبته لحد ما خرمها خد عليه وبدأت انيك بقي وهي اااااه طيزي بالرااااح اااخ ااااووووه بالراحى طيزي مش قادرة زبرك كبير اوي ااااااااح افشخني نيك كمان أنا النهارده لبوتك شرموطتك متناكتك اااااااه اركبني نسيني أيام الحرمان اااااااااااعععخخه هموووووت اوعي تطلعه هات لبنك جوة طيزي طفي ناري اااااااه افشخني نيك نيك ننننن اااااااااه ارحمني ااااااه بقالك ساعة ونص فاشخني مبقتش قادرة اااااااه وفعلا جبتهم في طيزها وخلصنا ونمت تاني معاها بالليل ما الشقة كانت فاضيلنا بقي الليلة دي وكانت أحلي ليلة قولتلها أنتي افشخ من بنتك ايه رأيك اطلقها واركبك أنتي كل يوم مكانها بكسك المبطرخ دة ااااه بصوت الأسطي ناصر........ تمت
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حلوة بس ياريت تطول الجزء شويه وبلاش تخلي الأحداث سريع كدة
 
نبدأ قصتنا بإني اعرفكم علي الشخصيات أول شخصية مراتي أماني ودي مش هيبقي ليها دور في القصة وحماتي أمينة 52سنة ودي بقي حدث ولا حرج جسم بلدي نار وكيرڤات في كل حتة في جسمها من الأخر وتكة وتشوفها تقول تستحمل تتناك من سبعة وقت واحد و أنا واسمي أمير شاب قوي جسديا وجنسيا جيم بقي وعضلات بطول وعرض حلم أي بنت من الاخر بتبدأ قصتنا في إن حماتي بعد موت حمايا بكام أسبوع لقيت أماني مراتي بتقولي معلش يا أمير ماما هتيجي تعيش معانا لأن بعد وفاة بابا ملهاش حد زي مانت شايف وهنل أنا هخدمها وأراعيها وأشوف طلباتها
قولتلها تأنس وتنور يا حبيبتي بس أنتي عارفة أنا بحب أنيك كل يوم افرضي سمعتنا ولا حاجة في مرة قالتلي مش تقلق يا حبيبي هي هتقعد في الأوضة اللي الناحية التانية في وش اوضتنا مش اللي جنبنا وبعدين أمي سمعها تقيل قولتلها وماله هاتيها البيت يساع من الحبايب ألف المهم جت أمينة قعدت معانا وعدي شهر علي وجودها في البيت وفعلا ولا كنت بحس بوجودها وبنيك كل يوم وهي مبشوفش منها رد فعل تاني يوم فاتأكدت إنها مش عارفة حاجة أو سمعت حاجة المهم جيت في ليلة والهيجان كان عامل شغله امبارح من غدوة الجنبري في الشغل فليلتها دخلت وخدت أماني مراتي وفضلت أنيك فيها يجي ساعتين حرفيا لحد ما فرهدت مني وصوتها كان عالي شوية ليلتها المهم صحينا تاني يوم عادي وانا نزلت شغلي وخلصت ورجعت علي اخر النهار لقيت حماتي قاعدة في الصالة بقميص نوم اسود مبين منحنيات جسمها كلها وفلقة بزازها باينة وفخادها اللي بترج وهي ماشية بيضة زي الملبن باينة لأن القميص كان قصير فقالتلي ادخل يا أمير يا حبيبي معلش كنت قاعدة علي راحتي قولتلها هاا ولا يهمك يا حماتي وانا مركز مع فلقة بزازها قالتلي أماني راحت تزور خالتها عشان تعبانة وأنا مقدرتش انزل معاها وخالتها لسة متصلة بيا قالتلي ابلغك انها هتبات معاها الليلة قولتلها تما تمام تمام قالتلي تحب اجهزلك غدا قولتلها لا اتغديت برا قالتلي طب اقعد معايا شوية عاوزة اتكلم معاك في موضوع قعدت معاها وقولتلها خير يا حماتي قالتلي أنت عارف عمك أبو أماني ميت وداخل في ال3 شهور أهو ومن وقتها محدش لمسني أنا برقت واتصدمت قولتلها تقصدي ايه قالت أنت فاهمني أنت زي ابني وعارف إن كل ست ليها احتياجات وأنا كل يوم أسمعك وانت نازل نيك في أماني زي الحمار ببقي هموت وادخل اشارك معاكم بس بمنع نفسي بالعافية أنا فتحت بوقي من الصدمة قولتلها بتسمعينا!!
قالت أيوة ساعتين يا فاجر ساعتين بتنيك في البت ليلة امبارح أنا مسكت نفسي بالعافية أنا بدأت استجيب في الكلام ورديت عليها قولتلها دة العادي يعني قالتلي
عادي أحيه عليا دة عمك ****يرحمه كان أخره خمس دقايق ولو وصل عشر يبقي عمل انجاز
وكملت كلامها وقالت أنا فكرت كتير قبل ما افاتحك في الموضوع دة أنت ستر وغطا عليا عاوزاك تريحي زي البت كدة أنا من يوم عمك ما مات وأنا هموت بالكبت اللي جوايا غير الهيجان اللي بهيجه عليك كل يوم وأنت بتنيك البت
قولتلها وماله بس هتستحملي أنا بنيك بغشم
قالت هو دة عز الطلب انا عاوزك تفشخني وهتقل عليك عاوزاك تنيك طيزي
قولتلها أنا أول مرة اجرب نيك الطيز
قالت هيعجبك أوي يلا بقي وريني زبك
وريني حبيب بنتي
وقفت قدامها كدة وزبي واقف في البنطلون قدام وشها ولقيتها فتحت زراير البنطلون ونزلته لحد ركبتي وبدأت تحسس علي زبري من فوق البوكسر وقالت يا لهوووي ايه دة يا ولا كل دة زبر وهي بتفعص ليه من فوق البوكسر وبدأت تلحس فيه من فوق البوكسر برده وراحت ماسكة البوكسر بسنانها ونزلته لتحت راح زبري ناطط حديدة علي وشها قامت زقاني عالكرسي ورايا وقلعتني البنطلون والبوكسر وجت ما بين رجليا وفضلت تلحس في فخادي وتقولي أنا ولا البت يا حبيبي قولتلها اجرب الأول وأرد عليك قالت دة أنا هنسيك البت الليلة دي قولتلها هنشوف وطلعت بلسانها تلحس في بضاني من تحت وتشفط كل بيضة في بوقها شوية وتلحس زبري من تحت لفوق وبعدين حطته كله في بوقها قولتلها الوقت عرفت بنتك جابت اللبونة دي كلها منين قالتلي ولسة لما تشوف فرق الخبرات كانت بتمص فاجر بنت اللبوة خلت زبري نار وبعدين قامت وبدأت تقلع القميص اللي كانت لابسها ومكنتش لابسة سنتاانة وبزازها ايه ولا أسدين قصر النيل ولفت وبدأت تقلع الكلوت بطريقة إغراء كدة أنا ولعت قومت قايم شايلها وداخل بيها عالأوضة ورميتها عالسرير راحت نايمة علي ضهرها وفاتحة رجليها ورافعاها لفوق شوفت أحلي خرمين كس وطيز جنب بعض خرم طيزها كان نضيف أوي وبينبض كمان نزلت علي ركبي وشديتها علي طرف السرير وقعدت الحس في كسها وهي تقريبا كانت بتحب اللحس أوي عشان ساحت مني خالص وماسكة راسي وهي مغمضة وبتضغط عليها علي كسها وانا كمان نزلت الحس في طيزها مع كسها هي استغربت وانا كمان استغربت عمري ما حبيت اللحس بس حسيت بهيجان شديد وهي كمان اندمجت أوي ااااه نيكني بقي طفي نار كسي نيك كسي االي عفن من قلة النيك احححححححلسانك حلو اوي اوووووووف قومت ونمت عليها وخدت شفايفها في بوسة حلوة وهي بتبوسني مسكت زوبري ودخلته كسها وأنا حسيت بنار ونزلت نيك ورزع في كسها وهي بتتأوه وتتشرمط تحتي ااااااخ زبرك كبير أوي اووووووف طقي ناري ااااااه ايه رأيك في كسي قولتلها أحا كسمك دة انتي بنتك معندهاش كس علي كدى اااااه افشخه ملكك يا حبيب اوووووححححح مش قادره بالراحة يا حبيبي علي حماتك اااااااه قولتلها هنيك طيزك وشديتها علي طرف السرير تاني وجبت زيت وحطيت علي زبري وعلي طيزها وبدأت ابعبص فيها عشان توسع وبعدين بدأت ادخل زبري واحدة واحدة فيها ودخلته كله وسبته لحد ما خرمها خد عليه وبدأت انيك بقي وهي اااااه طيزي بالرااااح اااخ ااااووووه بالراحى طيزي مش قادرة زبرك كبير اوي ااااااااح افشخني نيك كمان أنا النهارده لبوتك شرموطتك متناكتك اااااااه اركبني نسيني أيام الحرمان اااااااااااعععخخه هموووووت اوعي تطلعه هات لبنك جوة طيزي طفي ناري اااااااه افشخني نيك نيك ننننن اااااااااه ارحمني ااااااه بقالك ساعة ونص فاشخني مبقتش قادرة اااااااه وفعلا جبتهم في طيزها وخلصنا ونمت تاني معاها بالليل ما الشقة كانت فاضيلنا بقي الليلة دي وكانت أحلي ليلة قولتلها أنتي افشخ من بنتك ايه رأيك اطلقها واركبك أنتي كل يوم مكانها بكسك المبطرخ دة ااااه بصوت الأسطي ناصر........ تمت
حلوة بس فسر الاحداث يكون احسن
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%