اهلا وسهلا بكل اعضاء منتدي نسوانجي واحشتوني جدا 👏🏻
جايب لكم قصه و احدث حقيقيه فعلاً
بس بدون ذكر اسماء اصاحب القصه
يلا بينا نبداء أحدث القصه
انا اسمي....... كانت متزوج و انفصلت عن زوجتي معايا *** واحد فقط هو عايش معايا أنا ووالدتي ولدتي هي متوليه أمره في الدرسه كده لما ابني بدأ في المدرسه ولدتي اتعرفت علي واحده عندها ابن في سن ابني زميل ابني في المدرسة اسمه معتز وأمه ست صعيديه ...سمره البشره وهي ولدتي بقوا اصحاب جدا جدا رغم اني أم معتز دي سنها صغير يعني نقول عندها ٣٠ سنه مثلا لحسن الحظ اني اشوفها اول مره لما فكرنا نسيب الشقه اللي احنا فيها ونعزل في مكان تاني فاتجي تساعدنا
واول مره اشوفها حصل حاجه غير متوقعه خالص أنا كانت في الاوضه بتاعي بغير هدومي تقربنا كده محدش اخد باله إني موجود وماما كانت عاوزه توريها حاجه في الاوضه بتاعتي فكره إني مش موجود وخرجت لشغل و دخلت عليا وأنا بغير هدومي وبصدفه كانت وقف بالبوكسر وزوبري كان وقف الصراحه كانت بفكر في حاجه شوفتها كده فمعلم وقف و شادد على الاخر ودي دخله عليا 😂 واكسفت وطلعت تجري علي بره والموقف الحقيقه كان جاي في صلحيتي وفرصه كمان عشان عاوز افضي
أنا علي الآخر 😂 وطلعت من الاوضه بتاعي و ماما عرفتني عليها بدأنا في لما العزال أنا عيني عليها وهي بتوطي كانت عيني جايبه كل جسمها وطيزها و بزازها متوسطة الحجم وصدرها برضوا متوسطة الحجم بس جسمها طري اوي انا بحب الجسم الطري دي 😂 فلما كنت برفع معها حاجه وجسمي يخبط في جسمها الاقيها بتضحك بتشجيع اكتر و كانت بحس بجسمها الطري الناعم ده وبقول لنفسي مش هسيبك غير لما اخد منك اللي أنا عاوزه مدام انتي شرموطه كده شكلك عاوزه تناكي مني وفي هذا الاحدث وهي كانت بتشيل حاجات وبصدفه كنت وراها وهي ما اخدتش بالها وكانت هتوقع عليا و زوبري حك علي فلقت طزها تقربنا كانت اجمل حاجه حصلت عشان تسهل عليا اللي أنا عاوز اعملوا معاها وكل ما اشيل معاها حاجه احط ايدي علي ايديها علي ضهرها اهزار معاها بأيدي كل دي بعيد عن ولدتي في الخبثه كده مره ازنقها في الاوضه اعمل نفسي بساعدها اوقف وراها واحك وزبري عليها وهي تبص وتضحك بلبونه كده 😂 وعدي اليوم دي تاني يوم تجي الشقه الجديده كانت فكره إني ماما مجوده عشان تساعدها في ترتيب الشقه بعد العزال وشغل الستات دي انتم عارفين يعني 😂
بس ماما نزلت راحت لخالتي عشان تعبانه كان معاها ابني هي تقربنا ام معتز مكانش معاها رصيد تكلمها عشان تعرف اذا كانت موجوده ولا لاء أو عارفه و كانت عاوزه تتناك مش عارف الحقيقيه بس دي لحسن حظي الجميل و جت في ملعبي...وخبطت علي باب الشقه وأنا فتحت الباب لقتها هي وأنا كانت فرحان جدآ لقتها..بتقولي فين مامتك... وانا قولتها طب اتفضلي ادخلي و دخلت وقعدت وأنا قفلت الباب وبقولها الحقيقه ماما مش هنا ودي وشها قالب أحمر..... كانت عاوزه تماشي بس أنا فتحت معاها حوار و فضلت ارغي معاها وقمت من مكاني قعدت جنبها علي الكنبه وقربت منها واحده واحده وحطيت ايدي علي رجالها وبماشي أيدي عليها واحسس وهي سكته خالص ..هي كانت لبسه عبايه سوده مجسمه عليها وكملت فرك بأيدي علي رجلها لقتها سكته مش بتعارض اي حاجه بعملها قربت من شفايفها فضلت أمص فيهم جامد دي نفسها بقي عمل زي النار وراحت في عالم تاني خالص مسكت أيدها لقتها بتقولي هتعمل إيه قولتها تعالي بس واخدتها من أيدها لحد الاوضه بتاعي وخلتها تقعد على السرير وكملت بوس ومص وقلعها الطرحه بتاعتها فضلت ابوس في رقبتهامن ورا ودنها وهي عماله تين من الفرك وتقفش في بزها وخلتها تقلع العبايه اللي كانت لبسها كانت تحت منها سنتيان احمر وكلوت كحلي غامق غرقان ميه وفكيت لها السنتيان مسكت البزاز وفضلت افرك فيها بأيدي اول بعد كده بستاني وبعد كده مص وهي راحت مصوته بصوت واطي اااااااااااااااة مش قادر استحمل و أنا بقولها اصبري يا شرموطه كسك حلو اوي تقولي بلاش سبني بقي اماشي وأنا بقولها أنا هنزلهم جوه كسك الاول بعد كده اماشي تقولي ممكن اتفضح لو حصل حمل وأنا ولا كأني سمعت حاجه أصلا وبقولها انتي كان نفسك تتناكي مني يا شرموطه بدأت افرك كسها من تحت كلوت بتاعها اللي بقي غرقان ميه شهوتها وهي عامله توحوح وتتوجع وتقول اااااااااااااااة بيوجعني بلبونه و قلعتها كلوت بتاعها و رميته على السرير وخلتها تنام على ظهرها علي طرف السرير ونزلت علي كسها وفضلت اشفط والحس كسها وهو غرقان و بيجيب شهوتها وانا اشرب وبقولها هو جوزك مش مكيفك ولا إيه يا شرموطه واشفط منها العسل بتاعها و هي تقولي اااااااااااااااة مش قادر استحمل دخله بقي وطفي ناري وأنا اقولها اصبري لسه عاملت حاجه وهي تقولي اااااااااااااااة ارجوك أنا جيبت ٣مرات أنا اقولها طب ما تجيبي تاني براحتك يا شرموطه لسه انا عاوز استمتع بكسك الأحمر دي يا منيوكة وخالتها ترفع رجلها لفوق وهي نائمه على ظهرها علي طرف السرير وبدأت افرك زوبري علي كسها وهي تجيب ميتها الشرموطه وتين وزوم الحقيقه كسها كان جميل جدا كانت عماله حلاه ونظيف جدا فضلت افرك زوبري علي كسها شويه حلوين اوي بعد كده بدأت ادخله واحده واحده لحد ما دخل بدأت ازوق زوبري لجوه لحد ما اتزفلط ودخل كله وفضلت ارزع فيها جامد اوي وهي تقولي اااااااااااااااة انا قولها كسك حلو اوي اوي يا أم معتز يا شرموطه وارزع فيها جامد وهي مستمره في نزول شهوتها لدرجه إني أنا نفسي مسك نفسي عشان منزلهمش بسرعه وأنا لسه برزع فيها جامد وخرجت زوبري وقربته ناحيه بؤقها قولتها يلا يا متناكه لبوي مصي زوبري فضلت تمص فيه شويه مكان كسها وخلتها تنام على بطنها وتفتح رجلها ودخلته تاني في كسها بس مره دي مسك بزها وبفرك فيها بيدي الاتنين وشغل رزع في كسها الشرموطه وتقفيش في بزازها لدرجه اني مكان ايدي علمت أحمر من كتر الفرك
في صدرها اللبوه هيجانه منيوكة وهي نائمه تحت مني عماله تتنفض وتجيب شهوتها تقولي اااااااااااااااة مش قادره كفايه كده نزلهم بره أنا مش عامله حسابي و أنا بقولها اااااااااااااااة هجيب اللبن بتاعي جوه مكاملتش الكلمه وفعلاً جبت اللبن بتاعي كله جوه وهي المهبل بينقبض علي زوبري هيفرتكوا وأنا بحضنها جامد اوي و أنا اقفش في بزازها وهي جابت شهوتها معايا ولقيتها بتعيط وبتقولي يخربتك هتودني في داهيه 😂 وعاوزه تقوم وأنا بقولها استني بس لما زوبري ينام ويطلع يا متناكه وأنا لسه راكب عليها لحد ماينام زوبري وأقوم من عليكي وفعلا ينام ويطلع وأقوم من عليها ونام علي السرير من التعب وبقولها اااااااااااااااة انتي جامده اوي و بضحك منظرها 😂 وهي مش عارفه تتلم على اعصابها وهي إللي طالع عليها يخربتك هتودني في داهيه 😂 بقولها حد قاليك تعالي النهارده يا شرموطه تقولي النصيب بقي أنا كانت اعرف أنك انت هنا لواحدك بتضحك و أنا قولتها يا شرموطه وضحكت ضحكه بشرمطه ولقتها بتقولي أنا دخله الحمام اتشطف من اللي انت عملته فيا وقامت وهي حطه أيدها على كسها اللي بقي عامل زي خرطوم المياه عمال نقط الباقي من الحيوان المنوية وتجري علي حمام و تتشطف وتطلع تاني عشان تلبس هدومها بدلع كده وتراقص طيزها وتضحك 😂 وانا اقولها بلاش بدل ما اعمالك واحد ثاني وبضحك 😂وهي تقولي ارجوك لاء مش عارفه اماشي ازي و أنا مفرشحه كده 😂 😂
وانا بقولها بقولك إيه يا ام معتز تقولي إيه يا قلب ام معتز...بقولك عاوز اخد كلوت بتاعك احتفظ بي معايا تقولي افرض مامتك شافته هتقولها إيه....مانا هخبيه في مكان محدش يعرفوا قالتلي خده اهو دي حتي عليه للبن بتاعك لحسن جوزي يشوفه ويشك فيا 😂 سلام يا حبيبي و فتحت الباب ونزلت عشان تروح لجوزها وعيالها ولحد من قريب كنا بنتقابل لما يبقى المكان عندي فاضي ومارست معاها كام مره كده لكن الايام دي لما قبلتها لقتها بتقولي أنا حمل مش عارفه اعمل إيه اقولتها مع نفسك بقي يا حلوه مليش فيه وأنا وهي زعقنا مع بعض من ساعاتها مابقتش أشوفها بس عرفت اني هي خلفت بنت وعرفت أنها كمان لبست الراجل الطيب في عيال مش بتاعه الشرموطه أما أنا لسه لحد الآن محتفظ باكلوت بتاعها معايا
دي كانت حكايتي مع ام معتز الشرموطه
لو عجبتكم القصه اكتب قصص تانيه
مستني ردودكم في تعليقات
جايب لكم قصه و احدث حقيقيه فعلاً
بس بدون ذكر اسماء اصاحب القصه
يلا بينا نبداء أحدث القصه
انا اسمي....... كانت متزوج و انفصلت عن زوجتي معايا *** واحد فقط هو عايش معايا أنا ووالدتي ولدتي هي متوليه أمره في الدرسه كده لما ابني بدأ في المدرسه ولدتي اتعرفت علي واحده عندها ابن في سن ابني زميل ابني في المدرسة اسمه معتز وأمه ست صعيديه ...سمره البشره وهي ولدتي بقوا اصحاب جدا جدا رغم اني أم معتز دي سنها صغير يعني نقول عندها ٣٠ سنه مثلا لحسن الحظ اني اشوفها اول مره لما فكرنا نسيب الشقه اللي احنا فيها ونعزل في مكان تاني فاتجي تساعدنا
واول مره اشوفها حصل حاجه غير متوقعه خالص أنا كانت في الاوضه بتاعي بغير هدومي تقربنا كده محدش اخد باله إني موجود وماما كانت عاوزه توريها حاجه في الاوضه بتاعتي فكره إني مش موجود وخرجت لشغل و دخلت عليا وأنا بغير هدومي وبصدفه كانت وقف بالبوكسر وزوبري كان وقف الصراحه كانت بفكر في حاجه شوفتها كده فمعلم وقف و شادد على الاخر ودي دخله عليا 😂 واكسفت وطلعت تجري علي بره والموقف الحقيقه كان جاي في صلحيتي وفرصه كمان عشان عاوز افضي
أنا علي الآخر 😂 وطلعت من الاوضه بتاعي و ماما عرفتني عليها بدأنا في لما العزال أنا عيني عليها وهي بتوطي كانت عيني جايبه كل جسمها وطيزها و بزازها متوسطة الحجم وصدرها برضوا متوسطة الحجم بس جسمها طري اوي انا بحب الجسم الطري دي 😂 فلما كنت برفع معها حاجه وجسمي يخبط في جسمها الاقيها بتضحك بتشجيع اكتر و كانت بحس بجسمها الطري الناعم ده وبقول لنفسي مش هسيبك غير لما اخد منك اللي أنا عاوزه مدام انتي شرموطه كده شكلك عاوزه تناكي مني وفي هذا الاحدث وهي كانت بتشيل حاجات وبصدفه كنت وراها وهي ما اخدتش بالها وكانت هتوقع عليا و زوبري حك علي فلقت طزها تقربنا كانت اجمل حاجه حصلت عشان تسهل عليا اللي أنا عاوز اعملوا معاها وكل ما اشيل معاها حاجه احط ايدي علي ايديها علي ضهرها اهزار معاها بأيدي كل دي بعيد عن ولدتي في الخبثه كده مره ازنقها في الاوضه اعمل نفسي بساعدها اوقف وراها واحك وزبري عليها وهي تبص وتضحك بلبونه كده 😂 وعدي اليوم دي تاني يوم تجي الشقه الجديده كانت فكره إني ماما مجوده عشان تساعدها في ترتيب الشقه بعد العزال وشغل الستات دي انتم عارفين يعني 😂
بس ماما نزلت راحت لخالتي عشان تعبانه كان معاها ابني هي تقربنا ام معتز مكانش معاها رصيد تكلمها عشان تعرف اذا كانت موجوده ولا لاء أو عارفه و كانت عاوزه تتناك مش عارف الحقيقيه بس دي لحسن حظي الجميل و جت في ملعبي...وخبطت علي باب الشقه وأنا فتحت الباب لقتها هي وأنا كانت فرحان جدآ لقتها..بتقولي فين مامتك... وانا قولتها طب اتفضلي ادخلي و دخلت وقعدت وأنا قفلت الباب وبقولها الحقيقه ماما مش هنا ودي وشها قالب أحمر..... كانت عاوزه تماشي بس أنا فتحت معاها حوار و فضلت ارغي معاها وقمت من مكاني قعدت جنبها علي الكنبه وقربت منها واحده واحده وحطيت ايدي علي رجالها وبماشي أيدي عليها واحسس وهي سكته خالص ..هي كانت لبسه عبايه سوده مجسمه عليها وكملت فرك بأيدي علي رجلها لقتها سكته مش بتعارض اي حاجه بعملها قربت من شفايفها فضلت أمص فيهم جامد دي نفسها بقي عمل زي النار وراحت في عالم تاني خالص مسكت أيدها لقتها بتقولي هتعمل إيه قولتها تعالي بس واخدتها من أيدها لحد الاوضه بتاعي وخلتها تقعد على السرير وكملت بوس ومص وقلعها الطرحه بتاعتها فضلت ابوس في رقبتهامن ورا ودنها وهي عماله تين من الفرك وتقفش في بزها وخلتها تقلع العبايه اللي كانت لبسها كانت تحت منها سنتيان احمر وكلوت كحلي غامق غرقان ميه وفكيت لها السنتيان مسكت البزاز وفضلت افرك فيها بأيدي اول بعد كده بستاني وبعد كده مص وهي راحت مصوته بصوت واطي اااااااااااااااة مش قادر استحمل و أنا بقولها اصبري يا شرموطه كسك حلو اوي تقولي بلاش سبني بقي اماشي وأنا بقولها أنا هنزلهم جوه كسك الاول بعد كده اماشي تقولي ممكن اتفضح لو حصل حمل وأنا ولا كأني سمعت حاجه أصلا وبقولها انتي كان نفسك تتناكي مني يا شرموطه بدأت افرك كسها من تحت كلوت بتاعها اللي بقي غرقان ميه شهوتها وهي عامله توحوح وتتوجع وتقول اااااااااااااااة بيوجعني بلبونه و قلعتها كلوت بتاعها و رميته على السرير وخلتها تنام على ظهرها علي طرف السرير ونزلت علي كسها وفضلت اشفط والحس كسها وهو غرقان و بيجيب شهوتها وانا اشرب وبقولها هو جوزك مش مكيفك ولا إيه يا شرموطه واشفط منها العسل بتاعها و هي تقولي اااااااااااااااة مش قادر استحمل دخله بقي وطفي ناري وأنا اقولها اصبري لسه عاملت حاجه وهي تقولي اااااااااااااااة ارجوك أنا جيبت ٣مرات أنا اقولها طب ما تجيبي تاني براحتك يا شرموطه لسه انا عاوز استمتع بكسك الأحمر دي يا منيوكة وخالتها ترفع رجلها لفوق وهي نائمه على ظهرها علي طرف السرير وبدأت افرك زوبري علي كسها وهي تجيب ميتها الشرموطه وتين وزوم الحقيقه كسها كان جميل جدا كانت عماله حلاه ونظيف جدا فضلت افرك زوبري علي كسها شويه حلوين اوي بعد كده بدأت ادخله واحده واحده لحد ما دخل بدأت ازوق زوبري لجوه لحد ما اتزفلط ودخل كله وفضلت ارزع فيها جامد اوي وهي تقولي اااااااااااااااة انا قولها كسك حلو اوي اوي يا أم معتز يا شرموطه وارزع فيها جامد وهي مستمره في نزول شهوتها لدرجه إني أنا نفسي مسك نفسي عشان منزلهمش بسرعه وأنا لسه برزع فيها جامد وخرجت زوبري وقربته ناحيه بؤقها قولتها يلا يا متناكه لبوي مصي زوبري فضلت تمص فيه شويه مكان كسها وخلتها تنام على بطنها وتفتح رجلها ودخلته تاني في كسها بس مره دي مسك بزها وبفرك فيها بيدي الاتنين وشغل رزع في كسها الشرموطه وتقفيش في بزازها لدرجه اني مكان ايدي علمت أحمر من كتر الفرك
في صدرها اللبوه هيجانه منيوكة وهي نائمه تحت مني عماله تتنفض وتجيب شهوتها تقولي اااااااااااااااة مش قادره كفايه كده نزلهم بره أنا مش عامله حسابي و أنا بقولها اااااااااااااااة هجيب اللبن بتاعي جوه مكاملتش الكلمه وفعلاً جبت اللبن بتاعي كله جوه وهي المهبل بينقبض علي زوبري هيفرتكوا وأنا بحضنها جامد اوي و أنا اقفش في بزازها وهي جابت شهوتها معايا ولقيتها بتعيط وبتقولي يخربتك هتودني في داهيه 😂 وعاوزه تقوم وأنا بقولها استني بس لما زوبري ينام ويطلع يا متناكه وأنا لسه راكب عليها لحد ماينام زوبري وأقوم من عليكي وفعلا ينام ويطلع وأقوم من عليها ونام علي السرير من التعب وبقولها اااااااااااااااة انتي جامده اوي و بضحك منظرها 😂 وهي مش عارفه تتلم على اعصابها وهي إللي طالع عليها يخربتك هتودني في داهيه 😂 بقولها حد قاليك تعالي النهارده يا شرموطه تقولي النصيب بقي أنا كانت اعرف أنك انت هنا لواحدك بتضحك و أنا قولتها يا شرموطه وضحكت ضحكه بشرمطه ولقتها بتقولي أنا دخله الحمام اتشطف من اللي انت عملته فيا وقامت وهي حطه أيدها على كسها اللي بقي عامل زي خرطوم المياه عمال نقط الباقي من الحيوان المنوية وتجري علي حمام و تتشطف وتطلع تاني عشان تلبس هدومها بدلع كده وتراقص طيزها وتضحك 😂 وانا اقولها بلاش بدل ما اعمالك واحد ثاني وبضحك 😂وهي تقولي ارجوك لاء مش عارفه اماشي ازي و أنا مفرشحه كده 😂 😂
وانا بقولها بقولك إيه يا ام معتز تقولي إيه يا قلب ام معتز...بقولك عاوز اخد كلوت بتاعك احتفظ بي معايا تقولي افرض مامتك شافته هتقولها إيه....مانا هخبيه في مكان محدش يعرفوا قالتلي خده اهو دي حتي عليه للبن بتاعك لحسن جوزي يشوفه ويشك فيا 😂 سلام يا حبيبي و فتحت الباب ونزلت عشان تروح لجوزها وعيالها ولحد من قريب كنا بنتقابل لما يبقى المكان عندي فاضي ومارست معاها كام مره كده لكن الايام دي لما قبلتها لقتها بتقولي أنا حمل مش عارفه اعمل إيه اقولتها مع نفسك بقي يا حلوه مليش فيه وأنا وهي زعقنا مع بعض من ساعاتها مابقتش أشوفها بس عرفت اني هي خلفت بنت وعرفت أنها كمان لبست الراجل الطيب في عيال مش بتاعه الشرموطه أما أنا لسه لحد الآن محتفظ باكلوت بتاعها معايا
دي كانت حكايتي مع ام معتز الشرموطه
لو عجبتكم القصه اكتب قصص تانيه
مستني ردودكم في تعليقات