NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة أكونت انستا

Mohmed Elfager

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
4 نوفمبر 2024
المشاركات
4
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
35
نقاط
5
أحب أعرفك بنفسي الأول أنا إسمي محمد
عندي 22 سنه طولي 178

ابطال القصه

دي ملك عندها 20 سنة بيضه عينها بني وصدرها وسط وطيزها كيرفي اوي واقصر مني بشويه

القصه بدأت معايا من اكونت فيك عامله عشان أكلم بنات نتكلم شات وكول سكس

لحد ما ف يوم لقيت حد باعت لي مسدج علي الاكونت وبشوف مين الاكونت فيك دا

ملك : هاي ازيك
الحمد**** وانت/ي
ملك: أنا تمام ونا بنت
إسمك أي
ملك وانت
محمد
اتعرفنا ع بعض كلام عادي في الأول وبعدها
قلت لها بتعملي اية دلوقتي كدا

قاعده على سرير زهقانه

طب ما اجي جنبك نتبسط سوا

قالت مش فاهمه

قلت لها هقولك بس تعالي كول احسن

فضلت تقول لا بس وافقت في الاخر

أول لما سعت صوتها زبي وقف صوتها كان نعم اوي

ملك الو
أي يروحي عايزه تعرفي هعمل اي

ملك امممم

هدخل عليكي ونتي نايمه على سرير كدا أقرب منك براحه وبقرب من شفايفك ووبوسك من شفايفك جامد

ملك امممم لا عيب مينفعش
بعدها بحسس علي رقبتك ب أيدي ووبوسك جامد

ملك امممم حلو اوي

عجبك يروحي ونا ببوسك من شفايفك

ملك آوي كمل
بداءت تهيج وبتنهج

بعدها ببوسك من رقبتك ويلحسها
ملك امممم ااااه براحه

بعدها بنزلي ب أيدي على بمسكك بزازك جامد من تحت التيشرت

ملك ااااااه براحه عليا

بقلعك التيشرت والبرا
وبزازك بتكشف قدامي
وبنزل أرضع منهم أوف حلوين آوي يلبوه
أول لما سمعت يلبوه هاجت آكتر عرفت إنها بتحب تتشم.

ملك ااااه كمان أرضع منهم

اهوا يوسخه برضع منهم وبنزل ب أيدي جوا بنطلونك

وبحسس على كسك
ملك اهههه لا براحه ااااه مش قادره

بلعب في كسك وبحرك صوابعي علي ظنبورك جامد

ملك ااااه هنزل اااهه كماااان اااااااااه
مش قادره وبتنهج جامد

أي يروحي إحنا لسة عملنا حاجه
مش قادره كفاية كدا

وقامت قفلت

ادايقت طبعا عشان منزلتش بس كنت عارف إنها هتكلمني تآني

وعدا يومين ولقيتها بتقولي ازيك
أنا أسفه إني قفلت بس كنت تعبت جامد

ولا يهمك يروحي اتبسطي

آوي كلامك كان بيدوبني
طب متيجي إما افشخك تآني

نا خارجه الوقتي لما ارجع هكلمك
تمام يقلبي

أنا نزلت خرجت وقابلت واحد صحبي إسمه اسلام

وقالي تعالي نعد عندي ف بيت شويه نلعب بلايستيشن وبتاع

قلت له تعال
رحنا ودخلت الباب ولسة هحط وشي في الارض

لقيت أمه بتقولي إزيك يا محمد مشفتش من زمانك

برفع وشي ل فوق لقيت أمه لابسه ترنج بيتي
لازق عليها وشايف كسها منفوخ اوي

أمه إسمه صفاء بيضه تلج وعينها ملونه وجسمها فاجر صدرها مرفوع وطيزها كيرفي وكبيره

مهتميه بنفسها اوي

نكمل.... الحمد**** يطنط و**** آنتي عامله اي
صفاء... الحمد**** يحبيبي أتفضل ادخل

دخلت وقعدنا فضلت نلعب بلايستيشن ونا عمال بخسر😂😂
وعمال أفكر فيها وهيا قامت تجيب عصير

ودخلت لنا وهيا بتوطي تديني العصير وصدرها كلوا قدامي ملبن اوي

وشافتني وناا ببص لقيتها ابتسمت
كبرت يا محمد..... عايزين نشوفك عروسه
إسلام..... طب ونا يما....... أنتوا آلأتنين انش****

وهيا طالعه ببص علي طيزها قامت بالي وماشية

زبي كان واقف نيك وخلصنا لعب وروحت ونا مش قادر
روحت لقيت ملك باعته نا جيت
حمداللة على السلامة يا يلبوتي
ملك ا😂😂 اتلم

خلصانه يلبوتي 😂
بتعملي أي كدا
قاعده مع أمي خمس دقايق وهتدخل تنام

أمك حلوه زيك كده
ونتا شفتني منين عشان تقول أنا حلوه

احساس وريني ونا هقولك😂💋

لقيتها سكتت شويه وبعتت صورتها
أنا صدمت من حلاوتها وجماله مكنتش مصدق

أي القمر دا يبنتي فضلت اعاكس فيها شوية لحد ما جينا اتكلمنا كول

لو حابين أكمل يريت أشوف دعمك عشان القصه طويلة جدا وهتاخد أجزاء كتيير❤️
 
أحب أعرفك بنفسي الأول أنا إسمي محمد
عندي 22 سنه طولي 178

ابطال القصه

دي ملك عندها 20 سنة بيضه عينها بني وصدرها وسط وطيزها كيرفي اوي واقصر مني بشويه

القصه بدأت معايا من اكونت فيك عامله عشان أكلم بنات نتكلم شات وكول سكس

لحد ما ف يوم لقيت حد باعت لي مسدج علي الاكونت وبشوف مين الاكونت فيك دا

ملك : هاي ازيك
الحمد**** وانت/ي
ملك: أنا تمام ونا بنت
إسمك أي
ملك وانت
محمد
اتعرفنا ع بعض كلام عادي في الأول وبعدها
قلت لها بتعملي اية دلوقتي كدا

قاعده على سرير زهقانه

طب ما اجي جنبك نتبسط سوا

قالت مش فاهمه

قلت لها هقولك بس تعالي كول احسن

فضلت تقول لا بس وافقت في الاخر

أول لما سعت صوتها زبي وقف صوتها كان نعم اوي

ملك الو
أي يروحي عايزه تعرفي هعمل اي

ملك امممم

هدخل عليكي ونتي نايمه على سرير كدا أقرب منك براحه وبقرب من شفايفك ووبوسك من شفايفك جامد

ملك امممم لا عيب مينفعش
بعدها بحسس علي رقبتك ب أيدي ووبوسك جامد

ملك امممم حلو اوي

عجبك يروحي ونا ببوسك من شفايفك

ملك آوي كمل
بداءت تهيج وبتنهج

بعدها ببوسك من رقبتك ويلحسها
ملك امممم ااااه براحه

بعدها بنزلي ب أيدي على بمسكك بزازك جامد من تحت التيشرت

ملك ااااااه براحه عليا

بقلعك التيشرت والبرا
وبزازك بتكشف قدامي
وبنزل أرضع منهم أوف حلوين آوي يلبوه
أول لما سمعت يلبوه هاجت آكتر عرفت إنها بتحب تتشم.

ملك ااااه كمان أرضع منهم

اهوا يوسخه برضع منهم وبنزل ب أيدي جوا بنطلونك

وبحسس على كسك
ملك اهههه لا براحه ااااه مش قادره

بلعب في كسك وبحرك صوابعي علي ظنبورك جامد

ملك ااااه هنزل اااهه كماااان اااااااااه
مش قادره وبتنهج جامد

أي يروحي إحنا لسة عملنا حاجه
مش قادره كفاية كدا

وقامت قفلت

ادايقت طبعا عشان منزلتش بس كنت عارف إنها هتكلمني تآني

وعدا يومين ولقيتها بتقولي ازيك
أنا أسفه إني قفلت بس كنت تعبت جامد

ولا يهمك يروحي اتبسطي

آوي كلامك كان بيدوبني
طب متيجي إما افشخك تآني

نا خارجه الوقتي لما ارجع هكلمك
تمام يقلبي

أنا نزلت خرجت وقابلت واحد صحبي إسمه اسلام

وقالي تعالي نعد عندي ف بيت شويه نلعب بلايستيشن وبتاع

قلت له تعال
رحنا ودخلت الباب ولسة هحط وشي في الارض

لقيت أمه بتقولي إزيك يا محمد مشفتش من زمانك

برفع وشي ل فوق لقيت أمه لابسه ترنج بيتي
لازق عليها وشايف كسها منفوخ اوي

أمه إسمه صفاء بيضه تلج وعينها ملونه وجسمها فاجر صدرها مرفوع وطيزها كيرفي وكبيره

مهتميه بنفسها اوي

نكمل.... الحمد** يطنط و** آنتي عامله اي
صفاء... الحمد**** يحبيبي أتفضل ادخل

دخلت وقعدنا فضلت نلعب بلايستيشن ونا عمال بخسر😂😂
وعمال أفكر فيها وهيا قامت تجيب عصير

ودخلت لنا وهيا بتوطي تديني العصير وصدرها كلوا قدامي ملبن اوي

وشافتني وناا ببص لقيتها ابتسمت
كبرت يا محمد..... عايزين نشوفك عروسه
إسلام..... طب ونا يما....... أنتوا آلأتنين انش****

وهيا طالعه ببص علي طيزها قامت بالي وماشية

زبي كان واقف نيك وخلصنا لعب وروحت ونا مش قادر
روحت لقيت ملك باعته نا جيت
حمداللة على السلامة يا يلبوتي
ملك ا😂😂 اتلم

خلصانه يلبوتي 😂
بتعملي أي كدا
قاعده مع أمي خمس دقايق وهتدخل تنام

أمك حلوه زيك كده
ونتا شفتني منين عشان تقول أنا حلوه

احساس وريني ونا هقولك😂💋

لقيتها سكتت شويه وبعتت صورتها
أنا صدمت من حلاوتها وجماله مكنتش مصدق

أي القمر دا يبنتي فضلت اعاكس فيها شوية لحد ما جينا اتكلمنا كول

لو حابين أكمل يريت أشوف دعمك عشان القصه طويلة جدا وهتاخد أجزاء كتيير❤️
كمل وما تتاخر بالجزء الجديد
 
أحب أعرفك بنفسي الأول أنا إسمي محمد
عندي 22 سنه طولي 178

ابطال القصه

دي ملك عندها 20 سنة بيضه عينها بني وصدرها وسط وطيزها كيرفي اوي واقصر مني بشويه

القصه بدأت معايا من اكونت فيك عامله عشان أكلم بنات نتكلم شات وكول سكس

لحد ما ف يوم لقيت حد باعت لي مسدج علي الاكونت وبشوف مين الاكونت فيك دا

ملك : هاي ازيك
الحمد**** وانت/ي
ملك: أنا تمام ونا بنت
إسمك أي
ملك وانت
محمد
اتعرفنا ع بعض كلام عادي في الأول وبعدها
قلت لها بتعملي اية دلوقتي كدا

قاعده على سرير زهقانه

طب ما اجي جنبك نتبسط سوا

قالت مش فاهمه

قلت لها هقولك بس تعالي كول احسن

فضلت تقول لا بس وافقت في الاخر

أول لما سعت صوتها زبي وقف صوتها كان نعم اوي

ملك الو
أي يروحي عايزه تعرفي هعمل اي

ملك امممم

هدخل عليكي ونتي نايمه على سرير كدا أقرب منك براحه وبقرب من شفايفك ووبوسك من شفايفك جامد

ملك امممم لا عيب مينفعش
بعدها بحسس علي رقبتك ب أيدي ووبوسك جامد

ملك امممم حلو اوي

عجبك يروحي ونا ببوسك من شفايفك

ملك آوي كمل
بداءت تهيج وبتنهج

بعدها ببوسك من رقبتك ويلحسها
ملك امممم ااااه براحه

بعدها بنزلي ب أيدي على بمسكك بزازك جامد من تحت التيشرت

ملك ااااااه براحه عليا

بقلعك التيشرت والبرا
وبزازك بتكشف قدامي
وبنزل أرضع منهم أوف حلوين آوي يلبوه
أول لما سمعت يلبوه هاجت آكتر عرفت إنها بتحب تتشم.

ملك ااااه كمان أرضع منهم

اهوا يوسخه برضع منهم وبنزل ب أيدي جوا بنطلونك

وبحسس على كسك
ملك اهههه لا براحه ااااه مش قادره

بلعب في كسك وبحرك صوابعي علي ظنبورك جامد

ملك ااااه هنزل اااهه كماااان اااااااااه
مش قادره وبتنهج جامد

أي يروحي إحنا لسة عملنا حاجه
مش قادره كفاية كدا

وقامت قفلت

ادايقت طبعا عشان منزلتش بس كنت عارف إنها هتكلمني تآني

وعدا يومين ولقيتها بتقولي ازيك
أنا أسفه إني قفلت بس كنت تعبت جامد

ولا يهمك يروحي اتبسطي

آوي كلامك كان بيدوبني
طب متيجي إما افشخك تآني

نا خارجه الوقتي لما ارجع هكلمك
تمام يقلبي

أنا نزلت خرجت وقابلت واحد صحبي إسمه اسلام

وقالي تعالي نعد عندي ف بيت شويه نلعب بلايستيشن وبتاع

قلت له تعال
رحنا ودخلت الباب ولسة هحط وشي في الارض

لقيت أمه بتقولي إزيك يا محمد مشفتش من زمانك

برفع وشي ل فوق لقيت أمه لابسه ترنج بيتي
لازق عليها وشايف كسها منفوخ اوي

أمه إسمه صفاء بيضه تلج وعينها ملونه وجسمها فاجر صدرها مرفوع وطيزها كيرفي وكبيره

مهتميه بنفسها اوي

نكمل.... الحمد** يطنط و** آنتي عامله اي
صفاء... الحمد**** يحبيبي أتفضل ادخل

دخلت وقعدنا فضلت نلعب بلايستيشن ونا عمال بخسر😂😂
وعمال أفكر فيها وهيا قامت تجيب عصير

ودخلت لنا وهيا بتوطي تديني العصير وصدرها كلوا قدامي ملبن اوي

وشافتني وناا ببص لقيتها ابتسمت
كبرت يا محمد..... عايزين نشوفك عروسه
إسلام..... طب ونا يما....... أنتوا آلأتنين انش****

وهيا طالعه ببص علي طيزها قامت بالي وماشية

زبي كان واقف نيك وخلصنا لعب وروحت ونا مش قادر
روحت لقيت ملك باعته نا جيت
حمداللة على السلامة يا يلبوتي
ملك ا😂😂 اتلم

خلصانه يلبوتي 😂
بتعملي أي كدا
قاعده مع أمي خمس دقايق وهتدخل تنام

أمك حلوه زيك كده
ونتا شفتني منين عشان تقول أنا حلوه

احساس وريني ونا هقولك😂💋

لقيتها سكتت شويه وبعتت صورتها
أنا صدمت من حلاوتها وجماله مكنتش مصدق

أي القمر دا يبنتي فضلت اعاكس فيها شوية لحد ما جينا اتكلمنا كول

لو حابين أكمل يريت أشوف دعمك عشان القصه طويلة جدا وهتاخد أجزاء كتيير❤️
اسلوبك حلو ورايق ضيف شوية صور وهيبقى الموضوع احسن ب كثيير
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%